moze pozno na odpowiedz,ja robilem tak 7nt+80 stopni i jest ok,za pierwszym razem jak krecilem na wyczucie pekla lapa trzymajaca wtrysk i to nie odrazu tylko po jakims czasie,zorientowalem sie dopiero jak w srodku smierdzialo spalinami
Żyj dalej w świadomości że jesteś przekonany ,żeby to potwierdzić wystarczy tylko pojechać na stację diagnostyczną i podłączyć się pod analizator spalin.
W Citroenie C3 z 2009 roku zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika. Jakie mogą być przyczyny? Jakie kroki podjąć, aby zdiagnozować problem? Sprawdź najczęstsze usterki i rozwiązania.
Na pierwszym foto egr off a przepływ zadany jak przy włączonym i to jest dziwne.Na drugiej focie parametry jak przy zaślepionym egr.Oczywiście cała ta diagnoza może być z doopy bo nie wiadomo czy ta zabawka dobrze pokazuje.Sprawdź na początek egr czy lecą spaliny.
Ale czemu stanie ? Przecież to jest chyba tylko do oczyszczania spalin tak ?
[url=https://www.franceauto.pl/pl/p/ZAWO... Odłącz węże z płynem chłodzącym, połącz razem, albo zaślep i obserwuj czy z chłodnicy egr lecą bąble spalin
Klapa gasząca to jest przepustnica EGR. Powinna zamykać się przy gaszeniu silnika, a w czasie normalnej pracy "współpracuje" z zaworem EGR (jak EGR się otwiera to przepustnica(klapa) powinna się przymykać aby silnik lepiej zasysał spaliny
Witam Poszukuje schematu podlaczenia czujnika temperatury spalin Citroen Berlingo 1.6hdi 2010r sterownik Bosch edc16c34. Vin : 7A9HSC AJ559759 Sterownik silnika nie czyta temperatury spalin cały czas wartość <100. Czujnik założony nowy, masa jest napięcie 3,6v. Dziekuje za pomoc
Sprawdz katalizator może go zatkało i dlatego przestał kopcić i spaliny mulą silnik czego efektem jest brak mocy.
wyglada cos tak: https://allegro.pl/oferta/dodatkowa-elek...
Wygrałeś. Nie brałem pod uwagę standardów emisji spalin Euro.
Tego dodatku starcza max na 180 tyś a wiec był dolany. Przy uzupelnieniu powinno sie wymienic tez filtr fap ale tego się nie robi bo drogo. Jak jest możliwość umyc go fizycznie. I w programie wpisac nowy filtr. Zapchany fitr tlenkiem tego dodatku stawia duży opór a filtr ma dwa czujniki jeden przed filtrem drugi za. Być może komputer nie moze dobrze...
Po dołożeniu tłumika ok będzie poziom hałasu, a skład spalin sprawdzisz analizatorem. Nie czekając na termin badania, podjedź na stację kontroli i poproś o analizę spalin, to będziesz miał pewność.
Bardzo prosto można to sprawdzić - wszystko wyczyścić, kupić sprej do szukania nieszczelności (tworzy sie piana) odpalić silnik popryskac na wolnych obrotach w okolice wtryskow tam gdzie zbiera Ci się olej - jeżeli nic nie dojrzysz poproś kogoś aby dodał lekko gazu 1.5 -2 tyś obr - jeżeli jest przeciek na miedzianej uszczelce zobaczysz delikatne bąbelki...
Dzięki ! Ze spalaniem jest cały czas problem , poszperałem trochę i z 20/100 spadło do 16/100 , następnie do 13,5 ale pomysły mi się kończą. Ciśnienie w cylindrach jest ok ,przy zakładaniu silnika było mierzone. hmm ! odnośnie mieszanki to nie powinno coś wskazać przy analizie spalin??
Dziękuję za pomoc. Elektromechanik po podłączeniu komputera wyświetliło przekroczony limit adblue, chociaż zbiornik adblue jest pełny i wyświetla się komunikat usterka układu oczyszczania spalin, zabroniony rozruchu za 150km serwis musi być z komputerem
Widzi temperaturę spalin w katalizatorze NOx i ciśnienie spalin więc zakładam, że sonda funkcjonuje
W sofcie nikt nie gmerał ???
Odkręć rurę z egr (chłodnicy spalin) i próbuj odpalić bez niej
Niezbedna jest diagnostyka komputerowa adblue. Wszystkie parametry. Cisnienie pompy test dozowania. Temperatura spalin przed i za katalizatorem.
Udało się rozwiazać problem ?
Sprawdź czy spaliny nie idą w układ chłodzenia. U mnie w nowszym dieslu DW10TD to spaliny wypierały płyn chłodniczy, że aż bokami spod korka leciało. Oczywiście uszczelka PG do wymiany była.
Właśnie o to chodzi.... Nawet kupiłem dirko do 315' ale dopiero później zacząłem się zastanawiać czy aby temperatura nie wypali mi tego silikonu i będzie co2 w układzie chłodzenia..... A wyciągać ponownie tego egr z tego silnika to jest masakra. https://motone.pl/pl/chlodnica-egr/43973...
Witam, Niedawno zakupiłem używany samochód Citroen C3 II z 2014 roku, silnik 1.2 VTi i mam 85 000 km przebiegu obecnie. Wcześniej jak jeździłem na krótkich odcinkach w mieście, to problem zapachu spalin w kabinie nie występował. Natomiast ostatnio jak jechałem na wakacje jakieś 300 km, to z tyłu kabiny pojawił się zapach spalin, byłem u lokalnego mechanika...
Termostat, lub w gorszym przypadku uszczelka pod głowicą. Zrób test na spaliny w płynie w chłodnicy.
Pewnie EGR zablokował się w pozycji otwartej, przez co silnik dusi się nadmiarem spalin przy obciążeniu
ANTIPOLLUTION FAULT to coś ze spalinami. Katalizator może zapchany i sonda pokazuje niewłaściwy skład spalin? Jedź na analizator spalin, to kosztuje parę groszy a będziesz miał pewność. P0606 to coś o ECU lub BSI, nie pamiętam dokładnie ale skoro sam się kasuje to na razie zostaw. Analizator spalin najpierw.
Na bank nieszczelny przewód, wracaj do mechanika, lub jeśli sam grzebałeś musisz pogrzebać raz jeszcze. Płyn do uszczelniania nie poradzi sobie z tym. Odnośnie dymu - nie czuć spalin? Każdy DYM ma swój zapach, spróbuj go określić. st.
Zastanawiam się nad kupnem całego silnika i wymiany w całości ponoć robocizna to tylko 1750 zł + silnik oko 3,5 tys. i koniec szukania problemów. Nie do konca prawda dostaniesz nowy silnik a okaze sie ze pompa paliwa szwankuje i wydatek nie trafiony :-( Musi byc zdiagnozowane przez kogos kto zna sie na tym dziadoskim silniku BMW. Jaka jest temperatora...
Oczywiście już to sprawdziłem pompowanie nic nie daje. Zawór EGR to masz na myśli ten na rozdzielaczu gdzie wchodzi powietrze z przepływki i spaliny, na środku silnika ?
Co do napięcia to nie wiem czy takie ma być - z tego co wyczytałem zmiany powinny być proporcjonalne do zmiany składu spalin. Samochód to Citroen Bx 1.4 benzyna na monowtrysku.
Niestety nadal jestem w kropce. Byłem na analizatorze spalin i ... spaliny są idealne (tak powiedział mechanik)
Dzięki Cezars. We wtorek jadę do serwisu citroena, powiedzieli, że napewno znajdą przyczynę( inaczej im nie zapłacę :D ). tak do końca nie brałem pod uwagę FAPA, myślałem, że jeżeli nie odpala w ogóle albo gaśnie to może być problem z rozrusznikiem czy inną elektroniczną ciekawostką. Choć wiem, że antypollution faulty oznacza problem z jakością spalin(...
Najlepiej najpierw sprawdzić błędy. W silniku 1.5 bardzo częstym błędem jest błąd P20EE, w razie czego dzwoń do mnie, zajmuje się całym układem oczyszczania spalin oraz regeneruje pompy w zbiornikach AdBlue
test zawartości co w płycie!!! węże twarde od wody?? auto odpaliłem trzymało trochę powyżej 10tyś obrotów po chwili spadło do 9,5 w aucie trzęsiawka czy to od poduszki silnika węże miękkie ale to zimny silnik jutro sprawdze na ciepłym. gińie woda z chłodnicy nie wiem czy dziura aaa jak wymieniałem to stara była mętna i smierdzała spalinami ! :cry:
(at)cichy koksik Na zrzucie masz Kopiowanie EGR = Wartośc zadana EGR = 13%, czyli EGR jest otwarty na 13% - czyli nie jest zamknięty. Zamknięty jest natomiast dozownik/przepustnica powietrza, czyli ograniczony został dopływ świeżego powietrza i auto pobiera je częściowo ze spalin. Mam racje?
Nie wiem jaki w tym silniku jest ten EGR, ale jak jest elektryczny to jego awaria może uniemożliwić odpalenie, ponieważ jak zaciął się w pozycji otwartej, to silnik dusi się spalinami i nie chcę odpalić.
Okazało sie że urwała sie rurka od chłodnicy spalin . Założenie zaslepki rozwiazalo problem.
Witam Posiadam cytrynę z 2001r z instalacją lpg 3.0 v6. Auto ostatnio ma pewną dolegliwość otóż, odczuwam spadek mocy. Niezależnie czy to na PB czy LPG spadek mocy objawia się tak, że w danym momencie idzie jak należy zaś po chwili ma muła, że pedał w podłogę a to jedzie gorzej od sreiczento. Błędów żadnych nie ma poza jedną tylną sondą za katalizatorem....
ciśnienie po 12,5atmosfery na każdym cylindrze, spaliny CO w normie, poniżej 0,5%
Może coś nie tak z mieszanką, co przekłada się na zbyt wysoką temperaturę spalin i czujnik umiera od ciepła?
Witam Gdzie czyściłeś ten filtr? Miałem swego czasu ten sam problem,ciągle wywalało błąd, czyściłem w jednym warsztacie problem powrócił, później oddałem FAP do regeneracji do autoryzowanego serwisu i teraz służy jak nowy. Przykra prawda jest taka, że dużo zależy od tego gdzie się coś naprawia. Sam czyściłem wyciągając i myjąc/płucząc. Tak jak pisałem...
To jest taki trik aby podnieść temperaturę płynu tak by spełnić normy emisji spalin. Najlepiej założyć bez wtyczki jeśli nie rejestruje błędów.
Recyrkulacja spalin lub filtr paliwa robi takie efekty.
przy sprawnym kacie i goracym silniku drugie sondy maja isc na bogato zrób analize spalin i sprawdz wszystkie sondy
Mam do dyspozycji również Lexie. To poproszę o odczyt: -zapełnienia filtra -korekty wtrysków -masa zadana i wykonana powietrza i stopień otwarcia EGR -jeszcze raz pytanie -wszystkie doloty powietrza i spalin w pełni drożne?
Dokładnie chodzi mi o czujnik nr 12. Bo to chyba o niego chodzi. Po nr nadwozia ten czujnik występuje, niestety na schemacie nie mogę go zlokalizować: https://obrazki.elektroda.pl/9026953700_... Przesyłam też schemat: 920915 Na schemacie jest EGR zawór magnetyczny klapy chłodnicy spalin a nie widzę czujnika tej klapy.
Nie sprawdzałem napięcia po wymianie, ponieważ nie posiadam Lexii, ale według teorii powinno się zmieniać ok. 0,2-0,9 V w zależności od aktualnej mieszanki, czyli przy wciskaniu gazu powinno rosnąć chwilowo, generalnie im mniej tlenu w spalinach tym napięcie wyższe.
Jaka jest barwa spalin? Jeżeli czarne to sprawdż MAP sensor.
Miałem przypadek z peugeotem 208 1,2. Błąd identyczny, praca sondy za katalizatorem niemal identyczna jak tej przed, czyli albo druga świruje albo katalizator jest uszkodzony. Po zdjęciu osłony okazało się że obudowa katalizatora pękła od temperatury i do spalin dostawało się świeże powietrze(a sonda lambada jest odpowiedzialna za pomiar tlenu w spalinach)...
witam kolegów taki sam problem miałem w swoim berlingo przyczyna :posypał się kabelek w wiązce łączącej kompa z modułem BSI
Właśnie uczyniłem coś takiego w sobotę. Ja mam osłonę pod silnikiem i z tym trochę dłubania. Ale chyba Berlingo też może mieć coś takiego. Firmowo oczywiście zalecany Total Ineo 5W30. Jasne że można użyć oleju każdej firmy o własnościach 5W30 ale w związku z filtrem spalin także spełniający wymogi specyfikacji ACEA C2, PSA PEUGEOT CITROEN B71 2290....
Może by tak wpierw sprawdzić jakie kody błędów zarejestrowały się w sterowniku silnika.
A co pokazuje analiza spalin?Jaki sklad CO?
W tym silniku jest chłodnica spalin przy zaworze EGR, Ja bym od niej zaczął poszukiwania (tj. odłączył i spiął ze sobą węże płynu)
a czym się różni DW8B od DW8? ... DW8 to stary, dobry diesel bez zadnej elektroniki (poza immobilizerem). DW8B to (prawie) to samo, plus czujnik wzniosu igly na 1 wtrysku, przeplywomierz i elektroniczne sterowanie wyprzedzeniem wtrysku i recyrkulacja spalin.
jesli jest to ax to polecam na poczatek kody migowe zeby nie bawic sie w koszty nie potrzebnie
[url=http://img217.imageshack.us/img217/... Oznaczona 1 na zdjęciu jest rura doprowadzająca spaliny a 2 to rura doprowadzająca powietrze, na początek zdejmij 2 i z dobrą latarką zajrzyj do środka, jeśli się przerazisz to dalej demontuj albo daj do mechanika, trzeba będzie wyczyścić i zdiagnozować czy działa prawidłowo.
Przeczytaj pamięć błędów sterownika silnika Jeżeli tam są błędy związane z EGR to należy się lepiej przyjrzeć zaworowi Zresztą praktycznie wszystkie błędy związane z emisją spalin wyłączają automatyczny hamulec ręczny i tempomat
Witam, Slabym punktem tego silnika (DW8B) jest tzw. dozer - czarna skrzynka na wlocie do kolektora ssacego, mieszjaca powietrze ze spalinami. Jego zabrudzenie powoduje podobne objawy. Sprobuj zdjac to ustrojstwo, dobrze przczyscicc i sprawdzic, czy wlasciwie dziala - glownie, czy nie otwiera sie zawor EGR bez potrzeby. Pozdrawiam, Georges
Koledzy poczytałem- błąd P1462 czujnik położenia odprowadzenia spalin. Co to znaczy gdzie to się znajduje w citroenie jak to wygląda
Łaskawcy zechciejcie zrozumieć że przekłamujacy przepływomierz ,jak i silnie zabrudzony filtr powietrza, czy nieszczelność pomiędzy przepływomierzem a kolektorem dolotowym ,albo i silne przedmuchy ze skrzyni korbowej będą skutkowały zgłoszeniem błędu EGR. Aha.. i przeloty spalin również powinny być czyste.
Mogłem od razu zapytać bo na tym się kończy. Czy wydobywają się spaliny przy kręceniu rozrusznikiem jak nie chce zapalić? Jeżeli tak to wtryskiwacze pracują świece grzeją rozrzad ok pozostaje kompresja. Nie jestem ci w stanie napisać ile powinno być bo nigdy nie sprawdzałem gdyby to było z miesiąc temu to odp miałbyś po chwili bo świece zmieniałem w...
Zainteresuj się zaworem egr. To że rura czysta, może świadczyć też o tym że filtr zapchany i spaliny pod dużym ciśnieniem idą na egr. Dlatego pytałem o ciśnienie różnicowe.
Nie. To jest zupełnie dobre spalanie. Nie wysiliłeś się na jakąkolwiek diagnostykę - chociażby podstawową analizę spalin - tak że rada jest jedna - mniej jeździć.
Np wjeżdżasz kamerą do grara,demontujesz turbo i sprawdzasz czy np jest mokro przed wejściem spalin czy wyjściem, to samo na wyjściu kolektora itp itd. Ale jak wycieków nie ma to po prostu spala olej.
W sumie to już nie wiem gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem jeszcze raz w pompie i jest inny, szkoda że nigdzie nie można znaleźć schematu układu paliwowego z tej cytryny, byłem też na stacji diagnostycznej i tam nigdzie nie widać wycieków, teraz zostają jeszcze wtryski do sprawdzenia, czy są wyłączne w czasie pracy...
kolego jak on litra chla na 600 kilometrów to jaki olej dolewasz? kartka z wymianą to jedno a drugie to przy takim zuzyciu oleju to regularna dolewka powoduje że jest ciągle prawie świeży, co do tematu.. jeśli turbo nie puszcza i nie kopci na niebiesko... to tylko ogólne zużycie silnika, ewentualne uszczelniacze lub pierścionki.. zrób próbe olejową...
Pryczyna może być też taka że czujnik temperatury jest po prostu brudny trzeba go wykręcić i wymyć zlokalizujesz go po przewodach które idą do przekażników . :evil: Radze sprawdzić także termostat pod gorącą wodą i myślę że samochód się grzeje prawidłowo t.z.n nie ma śladów spalin lub oleju w cieczy chłodzącej :cry:
Odczyt zawartości NOx za katalizatorem wynosi 20 ppm, a przed katalizatorem 0 ppm. Gdzie jest mierzona zawartość NOx przed katalizatorem? Czy dlatego wyświetla się komunikat, że system oczyszczania spalin jest niewydolny? Wtryskiwacz AdBlue został wyczyszczony i przetestowany w DiagBoxie, łącznie z próbą wydajnościową
Krótko-system w tym samochodzie nie generuje danych zmierzonychm więc żadne fejsy czy testery nie przydadza się na nic. Trzeba do tego: -miernik -oscyloskop -analizator spalin -myslenie To ostatanie zastąpi połowie tych wczesniejszych.
Musisz niestety podpiąć komputer i odczytać błędy. Antipollution fault oznacza jedynie, że wystąpił błąd (check engine), który dodatkowo ma wpływ na emisję spalin - ale który to jest błąd to już tylko diagnostyka.
Wyświetla mi się ,System Antipollu,i 2 komunikat InfoDEFALLANT.To jest błąd związany z poprawą jakości spalin.Co mogę zrobić, CITROEN C4
Pokażę jedynie to, co każde auto sprzedawane w Unii ma obowiązek "pokazać". Czyli dane podstawowe związane z emisją spalin w zakresie umożliwiającym identyfikację. Błędy są "ogólne", nie będzie więc subkodów rozszerzających specyfikę usterki tylko sam kod i podstawowe parametry. Tylko to, co narzuca obowiązek homologacyjny i nic ponadto. Nie zrobisz...
Analiza numeru VIN Wprowadzony VINVF7EB4HWG13137272 Poprawiony VINVF7EB4HWG13137272 Identyfikator roku1 Numer seryjny137272 Suma kontrolnanie dotyczy Kupujesz auto? Sprawdź numer VIN:VF7EB4HWG13137272 i dowiedz się więcej o Historii Wypadkowej tego pojazdu. Informacje podstawowe MarkaCitroen ModelC8 Lata / Rok Modelowy2005 NadwozieVAN Typ PaliwaDiesel...
W moim przypadku okazało się że w aucie ktoś wcześniej wytłukł z katalizatora jego wkład. Zainstalowane strumienicy ograniczającej przepływ spalin rozwiązało problem. Sonda lambda nawet zaczęła prawidłowo pracować.
Ponieważ przedwczoraj doszła nierówna praca silnika wymieniłem świece na nowe CHAMPIONy. W świecach wymontowanych ta z problematycznego cylindra była leciutko okopcona i co ciekawe głównie takim pionowym paskiem ok 10 stopni kątowych. Po wymianie wydawało się, że jest dobrze. Ale dzisiaj jadąc do pracy znów odczułem nierówną pracę silnika i czasem lekko...
zaczyna kopcić płynu z chłodnicy nie ubywa . Kopcenie odbywa się podczas ruszania , albo jak długo stoi na wolnych obrotach i później się ruszy . . I do tego na klimatyzacji na postoju też bardzo dymi , nie śmierdzi to olejem tylko spalinami Wskazywałyby te objawy na zbyt bogatą mieszankę . :cry:
Witam Jak powiedział kolega wcześniej elektronika fabrycznie ustawiona na benzynę po zainstalowaniu gazu lekko "głupieje" ma po prostu za "czyste" spaliny w stosunku do zaprogramowanych parametrów. Stąd co jakiś czas komputer pokładowy mimo wysiłków w korekcji tego problemu wywala błąd w postaci zapalnej kontrolki. Jazda z zapaloną kontrolką Check na...
Pytanie kiedy i jak się to stało? Czy auto kupiłeś z tym problemem, czy po wymianie turbo to się stało? Robię właśnie podobny przypadek i auto trafilo do mnie z brakiem mocy, tylko że wersja 90KM 9HS ale też ma zmienna geometrie jak Twój. Stalo się to podobno po wyrzuceniu filtra cząstek i modzie softu, ale powrót do oryginalu nic nie zmienił, a po...
Ja różnicy nie słyszę moim zdaniem chodzi tak samo jak z kat tylko rurke wstawiłem w środku kata po wyjęciu wkładu. Dodano po 8 Tylko dodam jeszcze że jak już wszystko zrobiłem to widziałem się że znajomym diagnostą który mi powiedział że da się to wymyc i lepiej wymyc i zaspawac bo w 2019 mają badać spaliny i numer z pusta puszką już nie przejdzie.
Jeżeli stało się to nagle, ten wzrost spalania to raczej właściciel stosuje PSJ i stąd kłopoty. A jeśli stopniowo to sprawdzeniu należy poddać wtryskiwacze. Dzięki, psj raczej nie, bo ja przejechałem nim 50km diagnostycznie i nie mogę zejść spalaniem niżej niż 7l/100km, a mam lekką nogę... Jutro zerknę na korekty wtryskiwaczy i zmierzę spaliny. Spalanie...
Sprawdz spaliny na stacji diagnostycznej ,może sonda juz niedomaga ma ok. 100.000km trwałości. Potem już zaczyna słabiej liczyć.
...Temperatura silnika to jakieś 190 stopni,... ??? temperatura spalin po 5-7 minutach około 60 stopni, Gdzie tam masz czujnik temperatury? woda 82 stopnie, Poczekaj, az sie ustabilizuje na 90 - 95° zanim zaczniesz diagnostyke. na sądach 0,2 oraz o,7 ( ma dwie ) Czego? Chyba nie lambda? Jesli napiecie, to tez zle. Sprawdziles lambde analizatorem spalin?...
sonda jest zaraz za kolektorem wydechowym głeboko za silnikiem nie jest w katalizatorze łatwo dostac sie do niej z kanału jedz do aso albo na kts-a i sprawdzą czy sonda oscyluje poprawnie jezeli sonda lambda jest sprawna to po wynikach z analizatora spalin wychodzi ze uwalony jest czujnik wody
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
Witam, mam Citroëna Saxo 1.5 Diesel 2001 r. Mam takie błędy: P0404 usterka w układzie recyrkulacji spalin, P1106 odcinanie wtryskiwacza, P1606 nieznany kod usterki, P1516 nieznany kod usterki. Kontrolka silnika się pali i nie wkręca się na obroty. Zgubione były kluczyki i podpiąłem plus bezpośrednio pod pompę.
Chyba coś jest nie tak że nie ma obiegu płynu tam Panowie co? Chłopie, masz bąble ze spalin wtłoczone do układu chłodzenia przez walniętą uszczelkę albo i głowicę. Nie przegrzewa ci się bo turlasz się wkoło komina, zrób sobie trasę ze 100km to wrócisz na piechotę albo lawetą.
No sam nie wiem. z VIN wynika że nie ma. Czego numer mam podać? Jakiego sterownika? z raportu VIN: Silnik: DV6ATED4 TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4 FILTR CZĄSTEK (FAP): BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
Witam, kod błędu jak w temacie auto mam od nowości więc nikt nic nie grzebał przebieg 48 tys. pojawia się błąd P2084 po ok. 8-9 km od uruchomienia. Po wykasowaniu pierwszy raz było miesiąc dobrze teraz kod powraca każdego dnia sprawdziłem połączenia do czujnika przewód nie jest uszkodzony ani nie jest przetarty. Czy czujnik EGT jest do wymiany? Zauważyłem...
Jak i umiejscowienie modułów renault akurat w miejscach nawiedzanych przez wodę: Velsatis moduł parktronika Megane I główne bezpieczniki , połączenia masowe silnika Megane II moduł UPC Scenic II rozwiązanie sterowania wentylatorem kabiny Cała grupa VW -rozwiązanie konstrukcji spryskiwacza tylnej szyby (kombi) i elektryki tych drzwi Konstrukcja układu...
witam. Posprawdzałem wszystko (wymieniłem nawet walki) i doszedłem do wniosku że kolektor ssący po zassaniu powietrza wypuszcza je z powrotem (cofaja sie spaliny) Cisnienie na 1 cylindrach ok 10 bar. Troche mało ktoś ma pomysl ?Auto nie odpala nawet na plaku.
Kolego a co na to sonda i skłąd spalin, wszak każdy warsztat montujący LPG posiada takowy. Kolego widze że duże dysze i wysoki mnożnik, czyli źle.
Dziękuję za Twój wpis. Czey mógłbyś napisać jakie są prawidłowe wartości nox (graniczne). I jeszcze jedno. Czy mógłbyś zrobić test przekaźnika sterownika nox? U mnie jak robię ten test najpierw wyskakuje informacja brak defektu, po czym na liczniku wyskakuje check+urea. Zaś w sterowniku silnika pojawiają się trzy błędy. U029D 87 Sieć can czystość spalin...
Pacjent: citroen picasso 2,0dhi 2002r brak swietel przeciwgielnych tylnych, bezpiecznik OK (F19), nie slychac zadnego przekaznika (jedynie zapala sie kontrolka na tablicy ze niby wlaczone), do lamp nie dochodzi napiecie zaisilania, zamiast zasilania jest masa, jedynie w komorze silnika sa 3 przekazniki (reflektory i fogi przednie, wydmuch spalin z podgrzewania...
Witam, wracając do silnika 1.6 THP, mam taki problem, że gdy jest zimny, to szarpie na wolnych obrotach i wyskakuje błąd niskiego ciśnienia oleju oraz dziwnie pachną spaliny. Gdy już się zagrzeje, to wszystko jest ok i samochód jeździ idealnie. Ktoś przerabiał ten temat? AI: Jaki jest dokładny model i marka samochodu z silnikiem 1.6 THP? Citroen C5...
Słuchajcie majstry, na wstępie witam wszystkich w piątkowe popołudnie. W moim citroenie berlingo z 2021 roku (już po gwarancji) padła pompa adblue. Jakby nie patrzeć 130 tys bez awarii. Zastanawiałem się nad kupnem nowej, ale jak zobaczyłem wtrysk to naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona więc zdecydowałem się usunąć to z komputera. A przy okazji...
Mam takie pytanie czy występujacy kod błędu jak w temacie (P1416)może być spowodowany przez uszkodzoną sondę lambda i jeżeli tak to którą bo sa dwie?dodam że samochod nie przeszedł testu spalin(CO 3.37%(max0.30%),HC 203ppm(max 200),lambda 0.90 (0.97-1.03).Nie wiem czy te dwie sprawy maja związek proszę o mozliwe podpowiedzi co do kodu blędu jak i testu...
Nie ja wymieniałem TPS, kupiłem samochód już z wymienionym. Rzeczywiście kolektor(y) są nieszczelne (hałas i czuć spaliny). Chyba muszę się tym zająć. Tylko dlaczego tak długo trzeba czekać na wystąpienie objawów? Dzięki za podpowiedź.
Citroen C4 1.6 HDI 2007r. Pacjent nie zdał przeglądu za spaliny, tzn. pojechał sobie na przegląd z błędem na desce "depollution system fault". Po wstępnym sprawdzeniu okazało się, że zawór EGR się zawiesił. Sprawdziłem korekty wtrysków w poszukiwaniu dlaczego zawór EGR się zawiesił. Na biegach jałowych: Cylindry 1/3/4 korekty między -1 a +1, natomiast...
sprawdz na analizatorze spalin HC nie powinno byc większe jak 75 jeżeli jest większe to szwankuje układ wtryskowy lub dostaje złe info z ECU
spaliny citroen berlingo spaliny citroen benzyna spaliny samochodzie citroen
instrukcje verso nierówny praca gaźnik kosiarka honda magna
router alcatel ferguson ariva t650i
Czarny ekran w BIOS na Windows 10 - co robić? Kontrolka świec żarowych w samochodzie Diesla - przyczyny i diagnostyka