Dziękuję za rzeczową odpowiedź. Tak, wtryskiwacze są do sprawdzenia w pierwszej kolejności, wybieram się do mechanika tak jak pisałem, ale chcę mieć jak największą wiedzę nim tam się udam. Czy mógłby mi kolega jeszcze wytłumaczyć: 1. W jaki sposób "lejący" wtrysk powoduje rozrzedzenie oleju paliwem? Którędy to leci? Przeciez wtrysk "leje" w cylinder,...
Dokładnie to chcę żeby tylko ten wtrysk puszczał mgiełkę i żebym mógł go regulować jakimś potencjometrem.Znacz siłę tej mgiełki. Ale jakie napięcie mu podać żeby go nie spalić .
Wtryski wtryskom nie równe, wymiana na inne wymaga zmiany mapy i sterowania wtryskiem. To co mówi gazownik to sobie można wsadzić w pośladki. We wtryskach jest istotny impuls pełnego otwarcia oraz prąd podtrzymania (PWM) który to jest zależy od rezystancji cewki i budowy wtrysku. Złe dobranie tych parametrów może spalić wtryski (przykładem są nagminnie...
Uważam, że to oryginalny pomysł na "perpetuum mobile", a co to jest wszyscy wiecie. Nie da się spalić wody, ani CO2. Nawet przy pominięciu strat energia do rozkładu H2O czy CO2 nie może być mniejsza niż otrzymana z syntezy. Jak chcecie mieć wodę w cylindrze to przypalcie uszczelkę głowicy :)
a ja mam inne pytanie , czy jeżeli podgrzeje odpowiednio olej przepracowany będę mógł go wtłoczyć do pompy wtryskowej diesla i na wtryski ,czy jego gęstość i lepkość pozwoli go wtłoczyć na wtrysk i spalić w piecu? Diesel na wolnych obrotach pali około 0,4- 0,8l/h ,( nie chcę go do auta w żadnym wypadku tylko zastanawiam się nad takim piecem) leży mi...
Komfort i przyjemność z jazdy na pewno będzie większa w 1.4 TFSI, ale spalanie również. Spalanie w mieście to abstrakcja, moje Punto 1.2 też potrafi spalić 11-12l/100km jak "ostro deptam" lub jeżdżę na bardzo krótkich odcinkach (3-5km), więc sądzę, że przy "odpowiednim traktowaniu" ten 1.4 TSI mógłby spalić i 20l/100km. Benzyną jeździ się inaczej niż...
witam, przekopałem forum dotyczace tego modelu i nie znalazłem schematu instalki komputera silnika, chce znależć pin na sterowniku odpowiadajacy za 4 wtryskiwacz, komp ma 4 wtyki abcd ponumerowane od 1 do 40 ,ma ktoś może pojęcie czy jak podepne kabel do wtyczki tego pinu odpowiadającego za 4 wtrysk bezpośrednio do wtrysku ,to wystarczy aby ominąć uszkodzony...
ściągnij no wężyk paliwowy na wejściu i niech ktoś Ci przekręci kluczyk na zapłon - bez uruchamiania silnika Masz wtrysk jednopunktowy - czyli LPG 1 lub 2 generacji Jesli jeździłes dużo na LPG a w zbiorniku było mało beny lub wcale - to pompka paliwowa mogła sie spalić Musisz miec w zbiorniku zawsze tyle paliwa - aby pompka miała co pompować bo paliwo...
Jak może być większe zużycie paliwa przez to, to jest faza jazdy na etylinie i jest tak traktowana, jak by instalacja LPG nie istniała. Kilka ostatnich wypowiedzi w tym moja dotyczyło tego iż niektórym szkoda 20PLN na zatankowanie benzyny - by nie spalić pompy - której przy instalacjach mieszalnikowych nie zużywa się tak dużo jak przy wtryskach gazu...
Kolego z przekładkami jest tak ,że: mówisz ten mały to mono wtrysk a ten drugi to sekwencja czyli ten mały teoretycznie po przekładce kolektora by powinien chodzić, ale trzeba by było komputer od tego dużego co za tym idzie komputer zaprogramowany jest na duży silnik tzn ma takie charakterystyki algorytmy pracy czyli jest przystosowany do większej pojemności...
Nie zgodzę się, że mazdy do oszczędnych nie należą! Moja pierwsza madzia 626 na gazniku z instalacją starą jak świat (co prawda holenderską sprowadzoną w 1998r) z silnikiem 2.0 paliła poniżej 7 litrów w trasie i poniżej 9 litrów w mieście! Do tego gaz czy benzyna różnicy jej nie robiły! Później zmieniłem na nowszą 1.8 16V wtrysk i z początku (nowy gaz)...
Tak więc pisanie o wodzie w paliwie świadczy o Twoim lekceważącym stosunku do dyskusji w temacie, którego nawet Ci się nie chciało ze zrozumieniem przeczytać. A po drugie, to istnieją systemy zasilania silników mieszaninami wody i rożnych paliw - nawet stałych. Ostatnio nawet jakby więcej nad tym pracują. Nic nie lekceważę, a wprost przeciwnie - staram...
Witam, problem taki jak w temacie. Astra Caravan, 1.4 16V Eco-Tec (90KM) wielopunktowy wtrysk - przebieg 260 000 km, serwisowany zawsze w terminach, nie spala 1g oleju między wymianami. Silnik dymaniczny (nie zamulony) - ogólnie silnik świeży. Jeździł ciągle na Castrolu GTX Magnatec. Z punktu finansowego widzę sens instalacji LPG. Jednak chciałbym wiedzieć...
Wtrysk możesz sprawdzić omomierzem, na wtyczce - powinien mieć w granicach 10-15 Ohm, możesz także sprawdzić je na wyjętej lecz podłączonej listwie wtryskowej próbując odpalić samochód (obserwacja stożka paliwa jaki wypuszczają wtryskiwacze) Trzeci sposób to zasilanie 12V, sprężone powietrze i np. wd40 psikasz trochę do wtryskiwacza następnie pulsujesz...
Kupiłbym specjalny płyn do czyszczenia wtrysków lpg w połączeniu z myjką ultradźwiękową dałoby to niezły efekt na pewno, tylko nie wiem czym zasilić i jak te wtryski aby ich nie spalić, podobno samo podpięcie 12v daje efekt spalonego wtrysku.
Kolego masz urwaną masę pomiędzy silnikiem a karoserią ,nie zapalaj bo spalisz sterownik wtrysku. Masa jest koło alternatora.
Witam. czy wadliwy / uszkodzony sterownik komputera może spalic wtryski i cewke zaplonowa ? Coś spaliło wtryski i cewke , auto stacilo moc , nie chodziło na wszystkich cylindrach, zapaliła się kontrolka check engine , auto gasło na gazie przy zatrzymaniu , na benzynie nie gaslo i lepiej trochę chodziło. Auto w Lpg , Pozdr Pawel ...........................
A może to olej ale napędowy? Góra przy wtryskach szczelna?
Też zapytam o te MEDy - Jakiego płynu użyć do czyszczenia najlepiej - jedni polecaja izopropylowy a tu widzę CX80. Chodzi o to aby dobrze wyczyścił a nie spowodowął puchnięcia gumy itp. - Czy sam przerywac zdo kierunkowsazów wystarczy czy też podłaczyć jakiś mały opornik ( lub żarówke) - do 2 Om z 12V daje 6A więc zdaje się łatwo je spalić. PS. Mi wypada...
alarm blokuje zmasował wtryski i teraz spalisz następny bezpiecznik ka nie odpalisz
Pompa w złom - zaciera się.
Ciśnienie jest w normie Oleju nic nie ubywa O dym jest siwy i czuć taka spalona ropę wtryski są ok .Może być problem w jakimś sterowniku który podaje za dużo paliwa na zimnym silniku?
Kines , w Twoim programie , z którego dałeś schemat , masz dane na temat oporności cewki wtryskiwacza , porównaj z teraz wsadzonym do silnika! Po drugie , tak szybko ceweczki we wtrysku nie spalisz , chyba ,że dasz stałe napięcie , niekluczowane lub braknie benzyny do jej chłodzenia!
Witam , no więc tak wymieniłem wtrysk nr 1 i sterownik .Po 2 tys kilometrow spaliło znowu wtrysk nr 1 , czas sie powiesic
regulator ciśnienia przy pompie wysokiego ciśnienia błąd obwodu to spalona świeca wtryski zostaw w spokoju
Spalone końcówki wtrysków.
Witam mam problem z moim bmw 320i mianowicie przebiera mi na gazie.Przypuszczam ze spaliła się cewka w wtrysku (wtryski MATRIX) Jak to można dokładnie sprawdzić ze by nie kupować na darmo nowych wtrysków a to dalej nie będzie działać.:| Ja sprawdziłem to jedna metoda, ściskałem po kolei węże które doprowadzają gaz do kolektorów ssących w wyniku czego...
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Różniły się też pewnie całą mapą wtrysków ale sterownik nie powinien spalić wtryskiwacza. Teoretycznie program powinien wykryć że coś jest nie tak z wtryskiwaczem i pokazać błąd, ale jeśli był ustawiony wtryskiwacz o mniejszej rezystancji niż realnie był zamontowany to ewentualnie istnieje szansa że podawał na niego napięcia pomimo uszkodzenia bez pokazania...
Wpinając po prostu kontrolkę we wtryski te które leją co widać? Aż dziwne że nie spaliło wtrysków, a może właśnie spaliło i są podwieszone, a cewki spalone. Po drugie dziwi mnie że bierzesz się za tak duży silnik mając mniej niż 0 wiedzy o ELEKTRONICE samochodowej. Tak kontrolka prawdę powie. A pomiar prądu wtrysku dopełni dzieła diagnozy.
Słychać pompę paliwa? Pod pokrywką na przegrodzie czołowej gdzie jest MAP i przekaźnik układu wtryskowo-zapłonowego są bezpieczniki od systemu
To jest sterownik gazowy , pocholowało na pewno wtryskiwacz.Przed wypatrzeniem tej awarii dotykaalem tego wlaśnieszzóstego wtryskiwacza był tak bardzo gorący nie dałosięgo dotknąć po podłączeniu innego z taką samą opornośćią spaliło ten wtrysk wiązkę sprawdzę na pewno bardziej o to czemu się przyjżeć na sterowniku co mogłoby ewentualnie ulec przepaleniu...
Uboga mieszanka spala się wolniej, stąd wyższa temperatura. Azot nie jest łatwo spalić potrzebna jest wysoka temperatura. W normalnych benzyniakach problem NOX praktycznie nie istnieje, bo one nie mają nadmiaru tlenu w spalinach, jedynie w tych na bezpośrednim wtrysku i w dieslach.
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Odpal ją na plaku jak zapowietrzona to za chwilę powinna chodzić. P1630 Uszkodzenie w układzie regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Spalony tranzystor ale od czegoś się musiał spalić przytarty tłok.Regeneracja sterownika jakiś czas wytrzyma.
Merc ładny fajny ale IKARUS, kopci, dymi i na złośc zapala od sztycha. Ratunku bo go spalę. - wtryski OK (wkładki przestał stukac) - żadnych kontrolek - pompa wtryskowa nie cieknie - brak kodów usterek (multiplex) - kompresja ok 37. Wiem pompa na stół, ale może jakieś porady? Głupoty mnie nie interesują typu dziura w zbiorniku. Pozdrawiam moderatorów.
Witam, wymienione 3 wtryski 1,2,4. Spalone cewki na wtryskach. Po wymianie badanie i pokazuje 3 błędy. Czujnik temperatury paliwa. Sterowanie świec i pedały stopu. Teraz pytanie do was. Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa?
To jest kontrolka od spalonych żarówek. Albo może być założona nieprawidłowa żarówka o za małej mocy.
W tak młodym samochodzie napewno się nie spaliła... Pewnie ktoś chciał zeby sie nie paliła... musisz wykręcić licznik i zobaczyć czy wogóle tam jest...
myśle że zmiana bezpiecznika nie pomoże trzeba ustalić na jakim obwodzie jest problem (czujniki, cewka ,wtryski itp) przetarcia w wiązce , masy do sterownika, trzeba troche czasu na to poświecić , rozbierałeś sterownik ?widać uszkodzenie?
Instalacja podpięta prawdopodobnie pod bezpiecznik pompy paliwa, który się spalił albo komputer lpg rozłączył wtryski benzyny.
Dymi na jaki kolor, czy w spalinach czuć niespalony ON. Popuszczając po kolei rurki od wtrysków możesz ustalić który cylinder nie pracuje .
Witam Mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy typu TBI czyli tzw mono wtrysków Czy mogą one pracować na sucho czyli bez paliwa przez dłuższy czas? Słyszałem kilka różnych wersji o tym ,że może się spalić cewka lub się zatrzeć. Osobiście testowałem model Boschowski z Polonezowego Motronic -a na sucho tzn za pomocą zasilacza i specjalnie nic się nie działo...
Ogólnie może być wzięty z każdego cylindra - to tylko informacja dla gazu jakie ma obroty, oraz potrzebna jest do zrobienia mapy. Czas, kolejność wtrysku bierze z w końcu z oryginalnych wtryskiwaczy. Spotkałem się, że zazwyczaj podłączają się do pierwszego cylindra, jednak nie jest to regułą.
Słabe cienienie sprężania, podlewające wtryski, spalone świece - jest tego trochę do sprawdzenia. Z miauczącym, zbyt słabym rozrusznikiem będzie to samo.
witam instalacja komputera w tym modelu silnika ma jedną wadę , gdy urwie sie masa łącząca ako z karoserią to pada komp ( pali się , poniewaz podczas odpalania masa idzie przez linki, i przez kompa )- dlatego możesz nie mieć masy ( obym się mylił !!!!!!!!!!!) sprawdz czy masz dobrą masę , czy ci się nie oderwała miałem taki przypadek w vw polo 1,3 na...
A ja obstawiam że spalisz w końcu ten samochód. Sprawdziłeś obecność prądu na w/wym bezpiecznikach oraz przejście pomiędzy bezpiecznikami a końcami przewodów przy wtryskach, lampce czy ECM-ie?
Ja jestem zadowolony, są rozbieralne, można je wyczyścić, ludzie psioczą, że pala im się cewki, i nawet mam takie spalone, ale nie rozumiem jak można to spalić, moje mają naklepane nie wiem pod 100kkm i działają (pochodziły z demontażu a sam na nich zrobiłem 20kkm), nie wymagają kalibracji, naprawa w serwisie jest tańsza od zestawu naprawczego z alledrogo....
Witam.Po usunięciu DPF-u spaliny wydostają się z wydechu w praktycznie nie zmienionej formie.Niebieski lekki i szczypiący w oczy dym to źle spalone paliwo(wtryski,pompa,dawki,czujniki itd.).Niebieski ciężki i gęsty dym, spala się olej(uszczelniacze zaworów,pierścienie).Silniki z tym kodem miały słabe głowice i pompy oleju.Pozdrawiam
Czyli problem jest z nie do końca spalonym olejem napędowym- może wtrysk paliwa jest zbyt późny? Po mojemu jeśli początek wtrysku ustawiony prawidłowo pompa i wtryski do sprawdzenia.
ubyło oleju do zera. ... w momencie włączania i wyłączania zapłonu paliwa nawet kropelka nie leciała, wyjeliśmy pompę paliwa podłączyliśmy na krótko i okazało się że była spalona Tzn paliwa ubyło do zera? Pompa mogła się spalić, bo nie pompowała paliwa, szła na sucho.
Oba int-y ustawiam jako wyjscia i stan wysoki ? TAK. Ale wejście musisz zrobić tak jak nie chcesz spalić atmegi. Wartość kondensatora i program to musisz poeksperymentować. POWODZENIA.
A to nie wyprowadzenie na jeden z wtrysków ? Jak tak to odepnij wtryski podłącz zasilanie i zobacz czy nie spali bezpiecznika. Jak nie spali i sterownik zagada z komputerem to można chyba naprawić driver (nie wiem jakie tam jest PCB i czy jest wymienny).
mam ten sam problem i już mi ręce opadają, teraz w te szczeliny pomiędzy wtryskami upycham kawałki szmatek żeby piły ten nagromadzony olej, bo innaczej ścieka po całym bloku i kapie na kolektor wydechowy i dpf przez co śmierdzi strasznie spalonym olejem
Wszystko zależy od dynamiki jazdy - przy spokojnej jeździe nie powinien spalić więcej niż 8,0 l/100km. (przy sprawnych wszystkich czujnikach) Bardzo duży wpływ na spalanie ma sonda lambda - jej uszkodzenie skutkuje natychmiastowym wzrostem ilości spalanego paliwa.
Tylko tak dla jasnosci. Bezpiecznika nie pali gdy probuje zapalic na benzynie. Po odpaleniu na gazie po chwili pali bezpiecznik pompki paliwa. Gdyby byl spalony przekaźnik wtrysku paliwa to moglo by sie tak dziac? Jak sprawdzic pompke czy sprawna?
okazało się że sterownik wtrysku padnięty -spalony ,ale już wszystko działa , sterownik air bag w tym aucie nie blokuje komputera wtrysku
Witam, mam podobny problem. Błędy identyczne ale silnik pracuję prawidłowo W sterowniku był spalony jeden tranzystor odpowiadający za wtryski 1,2,3 ( 40n06 ) zaznaczony na żółto w załączonym foto https://obrazki.elektroda.pl/4728099900_... Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał? Z góry dziękuję za pomoc
W pompie pali się tranzystor który ewentualnie można wymienić ze skótkami różnymi. Mixol nie nadaje się do diesla ponieważ ma za małą temp spalania i spali się w końcówkach wtrysków tworząc nagar i za miesiąc będziesz miał wtryski do wymiany, jak już to olej hydrauliczny fakt jak spalił się tranzystor czeba by pompę posmarować.
... gdyż jak spali kompa przy robieniu upgrade... Czy możesz wytłumaczyć mi w jaki sposób można spalić kompa przy upgrte lub jak kto woli reprogu???
Białe spaliny to nie spalona ropa. Więc albo wtryski się zacinają. Ale wtedy ciężko pali i nie ma mocy. Albo masz założone nie takie. Tak spytam te nowe wtryski to nowe czy nowe dla ciebie. Czyli kupione używane.
Nie rozumiem - jeżeli nadmiar paliwa ma na celu schłodzenie silnika, to w jaki sposób to działa? Przecież paliwo spali się, dostarczając jeszcze więcej energii?
Witam, jak w temacie, w sterowniku wtryskami Stag-300 spalił się na skutek zwarcia wiązki, tranzystor VND14NV04, jest on wycofany z produkcji i mam pytanie jakim innym tranzystorem można go zastąpić? Pozdrawiam, Tomasz W.
Witam. Mam problem z odpalaniem, wszystko zaczęło się od pompy. Siadła pompa została wymieniona, ale nie odpalał na benzynie tylko na gazie, później trzeba było wymienić uszczelki w silniku i splanować głowice. Dalej nie palił na benzynie tylko na gazie. Okazały się spalone wtryski. Wymieniono wtryski, a samochód zaczął odpalać na benzynie, tyle że...
Cześć. Dlatego że są uszkodzone. Jeśli spaloną żarówkę z lewej lampy zamontujesz do prawej, to zaświeci? Nie, tak samo będzie z wtryskami. Wypadanie zapłonu na cylindrach się zmienia. Tylko ze u mnie wymontowalem wtrysk z pierwszego cylindra gdzie zaplon wypadal i zamienilem go z wtryskiem drugiego sprawnego cylindra.Po tym zabiegu i pierwszy cylinder...
Teraz to już raczej musztarda po obiedzie... Chociaż jak uruchamia pompę paliwa podczas kręcenia, daje iskrę i nie zwiera wtrysków do masy to jest cień szansy, że polutowanie spalonej masy wewnątrz sterownika go ożywi
Moja tylko że 1,9 benzyna na wtrysku potrafi spalić 9 L i więcej, ale tak ok.8 to musi dostać.
Nieszczelny tłumik nie ma nic do tego czy silnik kopci. Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia by wykluczyć uszczelkę pod głowicą. Z reguły jest tak ; jeśli dymi na biało to albo para wodna - jak na dworze zimno , albo płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Jak dym niebieski - to spala olej - pierwsza podejrzana turbina. Jak dymi...
Znajomy powiedział że spalił się tłok przez lejący wtrysk czy jest to możliwe???
Skoro układ wtrysku benzynie i tak nie działa, to nie ma się nim co zajmować, jak już pisałem, żadnej elektroniki tam nie ma, dwa zwykłe elektrozawory, które mają mieć zasilanie po stacyjce. Jeden elektrozawór przy butli, drugi przy parowniku. Jak mają zasilanie, to powinno działać.
miałem podobny problem po założeniu gazu serwisy i mądrale po warsztatach wygadywali herezje, przyczyna gaśnięcia silnika na benzynie czy gazie była prozaiczna 700 ohm na dwóch świecach a to potrafiło spalic centralkę wtrysku co i się stało a trzeba było tylko wymienić dwie świece i wszystko jest ok
mozesz zalozyc sekwencje czyli 4 gen. ale to nie ma sensu bo 4 wtryski beda klepaly naraz! najlepszym rozwiazaniem bylo by (jak juz ktos wyzej wspomnial) zamontowanie 3 gen. czyli grupowego wtrysku. musialbys wymienic reduktor dolozyc dozatory i elektronike ktora by tym sterowala czyli ogolnie zostal by sam tyl! a teraz kwestia mocy ! za wiele nie tracisz...
Model na gaźniku czy na wtrysku? Jeśli na gaźniku, to często stosowany jest zapłon typu DC-CDI, który niestety potrafi się spalić gdy pojazd zostanie pozostawiony na włączonym zapłonie (ciągła praca przetwornicy). Jeśli na wtrysku, to jeszcze nie spotkałem się z takim przypadkiem uszkodzenia przez pozostawienie na włączonym zapłonie (typ układu zapłonowego...
Nie masz kata to ją lepiej słychać, jeśli na potrzeby czyszczenia byĺy rozkręcane wirniki to niestety należy je wyważyć. Niebieski dym trzeba powąchać, inaczej pachnie palony olej a inaczej niewĺaściwie spalona ropka (wtryski) i tu jest miejsce gdzie mówię "nie lubię dizli bo smrodzą a nie lubię zwĺaszcza jak taki jedzie przede mną". Ogólnie jak nie...
W starym HDi, ze starym przekaźnikiem świec i wspólnym przewodem na świece jest sygnał prądu świec, na styku nr 5 sterownika świec. Jednak nie jest on wyświetlany w parametrach sterownika wtrysku, służy tylko do diagnostyki (w przypadku spalonej świecy zapamiętuje błąd w sterowniku wtrysku).
Silnik łapie na dwa gary czy puka na jednym? mogłeś to wywnioskować po kolektorze wydechowym. Najlepiej odpal bez kolektora i patrz który garczek tak dymi. Wykręcić ten wtrysk, wkrec go na przewód cisnieniowy i kręci rozrusznikiem- zobaczysz czy padnie pyli. Biały dym to nie spalony olej napędowy wymieszany z powietrzem. Ja stawiam na kompresje, zaplon....
Z tymi wtryskami LPG to jest tak ja ten sterownik reanimowałem kiedyś spalił się mosfet a przy okazji on odpowiadał właśnie 6 temu cylindrów wjęc i może teraz padł szósty i piaty (at)ElektrodaBot
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Witam nie dawno kupiłem sobie Opelka Astrę 1,4 + lpg wszystko było oki do pewnego momentu. Przy pierwszych przymrozkach chciałem odpalić go na benzynie żeby parownik nie zamarzł no i odpalił jednak po ok 3 sek zgasł i już nie odpalił myślałem ze jest zaje..... filtr paliwa wymieniłem i nic, kolejną rzeczą było sprawdzenie wtrysku też jest ok i nadal...
Oring wymieniony, nie cieknie, auto po długim chechłaniu odpaliło, musiałem odpowietrzyć na wtryskach, niestety chodzi mocno, czuć spalonym olejem, także sadzę że coś z dawkami się zrobiło, nigdzie indziej niż ta uszczelka nie było grzebane, trochę mnie denerwuje jeszcze powietrze w tym wężyku jak auto chodzi, filtr paliwa zalany był na maksa, filtr...
Właśnie gazownik wymieniał uszczelniacze. Żeby wyregulować, to najpierw nie może być lewizny. Instalacja 2 gen. Wujek ma Lanosa 16V 1.6 (przebieg 320kkm) i pali mu 9L latem i 10 zimą... 8V 1.5 powinien mniej spalić. To samo miasto, takie same trasy.
te wycieki to spaliny i częściowo nie spalony ON . uszczelki pod wtryskami wypalone . norma w tym . uszczelki po 2-3 zł . plus walka z wyjęciem wtrysków . silikon to nie wiem , jakaś twórczość . mi w pracy przy 100 tyś km albo mniej już te uszczelki w jednym umarły .
Sprawdzanie świec. Możesz sprawdzić je na "iskrzenie" zdejmij przewody ze świec żarowy i dodatkowym kablem z + akumulatora dotykaj do końcówek poszczególnych świec, jeśli będzie lekko iskrzyć-świeca dobra nie spalona. A początek wtrysku przez OBD
Może ktoś pomóc przeanalizować parametry silnika, Avensis D-CAT 2.2 177KM, często włącza wypalanie DPF, kopci na biało, czuć słodki zapach spalonego oleju. Nie bierze płynu ani oleju. Czy to problem z wtryskami, zapchanym filtrem DPF czy jeszcze coś innego? Przebieg 200 tyś km.
Myślę że pierwsze co bym sprawdził to bezpieczniki i zasilanie sterownika silnika, oraz instalacji gazowej. Ażeby wyeliminować uszkodzenie w obwodzie wysokiego napięcia(iskra) można wtrysnąć strzykawkę benzyny i zakręcić rozrusznikiem oczywiście z ostrożnością aby czegoś nie spalić . Jeśli zapali na chwilę należy rzeczywiście naprawić zasilanie paliwem.
Odpowiednio rozdrobnione da się spalić nawet żelazo.
Witam Pacjent: peugeot expert 2.0 HDi Problem : nierówna praca silnika, kopci na niebiesko Kupiłem niedawno peugeota była spalona wiązka i pokrywa zaworów z powodu prawdopodobnie sklejonego przekaźnika świec. Wymieniłem przekaźnik świec na nowy Polutowalem nowe kable do wtrysków ponieważ były spalone. Auto odpala z małym problemem(trzeba dłużej przytrzymać...
Powodem zapewne sa zuzyte swiece zarowe. zalezy czy dymi na czarno czy to nie spalona mieszanka dopala sie w kolektorze, dymi wtedy na "bialo".Czuć wyraznie nie spalony olej napedowy.
Sprawdzanie świec żarowych żarówka - akumulator to nie jest dobra metoda w przypadku zwartej świecy żarówka również zaświeci , użyj amperomierza lub wykręć i sprawdź . Zapach nie spalonego paliwa to problem kompresji lub wtrysków , błędy jakieś są ?
MNie ciekawi czemu wtryski nie spaliły się. Dodano po 49 Zrób odcięcie paliwa sterowane stacyjką.
Jedyne zabezpieczenia to bezpieczniki i diody w modułach. Zwykle to mało skuteczne rozwiązanie, prędzej spali się dioda i upalą ścieżki, niż przepali się bezpiecznik. W efekcie możesz mieć do wymiany: regulator napięcia, moduł zapłonowy/komputer wtrysku, licznik elektroniczny.
Powiem tak mam 2gen i nie narzekam. Tylko tak teraz mysle nad 4 gen bo musze zmienic parownik bo ten juz zdycha. I poprostu czy jest sens ? Ile mniej spali ? Osiagi hmmm. Tam sa 4 wtryski.
Hej, mam problem z Berlingo 2012 r. 1.6 HDi 92 Km. Auto po odpaleniu po dłuższym postoju kopci przez ok. 5-10 sek. Dym jest o zapachu nie spalonego paliwa. Z auta zostały wyciągnięte wtryski i sprawdzone na stole w serwisie od wtrysków, okazały się ok. Włożono z powrotem do auta i zaadoptowano. Problem nie ustał. Dodam tylko, że auto jak już jest rozgrzane,...
Witam, wtryski były kupowane nowe i używane (łącznie 6 szt) z popularnego portalu aukcyjnego - wytrzymywały 1000 - 2000 km. Po wymianie kompletu wtrysków zakupionych w ASO VW od kwietnia samochód przejechał 4000km i nic się nie dzieje. Proponuje zakupić i wymienić w ASO i mieć gwarancję na wtryski - jak się spali to ich problem. Dodano po 2 Witam, wtryski...
post do zamknięcia furka jeździ aż miło przyczyna problemu był spalony digiplex 2 który spalił komputer.
Zalałem do baku "STP do wtrysków". Pali od tyku juz na benzynie :) Widzisz, czasami nie warto oszczędzać na benzynce. Jakbyś odpalał na benzynce to byś nie miał tego problemu a i za wiele by ci jej nie spalił
Oczywiście że spali ,bo to układ peak and hold.Zresztą każdą cewkę o niskiej rezystancji.
W sumie można zrobić ograniczenie prądowe na rezystorze, tu niepotrzebna jest precyzja sterowania, grunt, żeby się w ogóle otwarły. Peak ^ Dodano po 4 W sumie można zrobić ograniczenie prądowe na rezystorze, tu niepotrzebna jest precyzja sterowania, grunt, żeby się w ogóle otwarły. Peak&hold to albo programowo albo dedykowane scalaki, trudno dostępne....
Po podłączeniu do komputera okazało się że była to uszkodzona sonda druga, spalone wszystkie świece i jeszcze uszkodzona cewka wtrysku który po odpaleniu samochodu działał normalnie a po nagrzaniu ohm'y przekraczały 5tysiecy
Brak iskry i czegoś jeszcze? Wtrysk np? jezeli brak i masowania to sprawdż cpw. jezeli brak plusa na wtryski, to szukaj spalonego bezpiecznika lub przekaznika sterownika. Sonda ma zasilanie na grzałke brana z tego obwodu co wtryski cewka i ster.
spalić bezpiecznik wtrysk spalić cewka wtrysk emulator wtrysk wtrysk
świeca żarowy oleju dźwięk dzwonek nokia glowica laserowa
passat sygnał dźwiękowy lodówka samsung
Wymiana linki pokrywy silnika Hyundai i40 - instrukcja Jak zbudować zgrzewarkę punktową z prostownika 12V?