witam miałem ten sam problem i przyczyną były spalone świece żarowe pozdrawiam
Silnik 1.9 DCI . Sprawdziłem ,że są spalone 2 świece żarowe i je wymieniłem . Przy okazji chciałem sprawdzić działanie samego przekaźnika . Po podłączeniu multimetra stwierdziłem , że przy wyłączonym zapłonie na 3 stykach idących do świec jest napięcie 10 V z kawałkiem a na 4 styku -brak . Po włączeniu zapłonu w momencie świecenia się kontrolki grzania...
Witam.serwis Stwierdził że są spalone świece żarowe i nalezy je wmienić a na dodatek podobno wtryski są już na końcówce więc też należałoby je wymienić koszt tylko ok 5tyś zł za 4sztuki fajowo :)
Witam, mam do was pytanie. Mam Renault takiego jak podałem w tytule i oddałem do naprawy z winy pomy wtryskowej. I okazało się, że po naprawie zostały spalone wszystkie świece żarowe i licznik też nie działał. Co prawda zostało to wszystko wymienione i działa już bez zarzutów. Ale coś mechanik powiedział że liczniki mogą działać tylko ze jak będzie...
Jeśli masz możliwość wykręć świecę i sprawdź. Jeśli nie masz, spróbuj użyć kontrolki. Chyba że to świece na napięcie niższe od 12V to pomiar pobieranego przez nie prądu powinien dać obraz czy jest OK czy nie. Według internetów świeca powinna mieć do 8ohm rezystancję. W sumie to nawet logiczne bo gdyby miała 1M ohm to jej moc grzewcza byłaby mała według...
błąd pochodzi od spalonej świecy na 99.9%
Mam problem ze świecami żarowymi do podgrzewania płynu chłodzącego. Dlaczego spaliły się wszystkie cztery? Po zamontowaniu nowych 13,5 V w samochodzie Renault Master 3, rocznik 2012.
Tu obejrzy filmik z ustawienia kół zębatych rozrządu, może gdzieś przy składaniu popełniono błąd. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Te silniki odpalają nawet jak wszystkie świece żarowe są spalone.
Witam kolegów. Znajomy ma taki problem. Otóż auto zaczęło mu bardzo ciężko palić. Udał się więc do mechanika który zdiagnozował usterkę jako "spalił się sterownik świec żarowych". Sterownik został wymieniony na nowy i podziałał ... 3 dni. Po kolejnej wizycie u mechanika znów diagnoza "spalony sterownik". Może ktoś z Was miał takie problemy? Co może...
został jedynie przekażnik i ręcznie udaje mi się spalić świece
A czy mostek diodowy nie spalił się przez odwrotne podłączenie klem akumulatora? Może coś jeszcze się spaliło. Należałoby też sprawdzić ile świec żarowych jest spalonych.
sprawdż czy te nowe swiece są nie spalone
Byłem u znajomego mechanika, oleju nei ubywa,twierdzi ze 2 świece żarowe są spalone.
W tym silniku świece żarowe nie są potrzebne do odpalania. Jedyną różnicą jest to że ze spalonymi świecami silnik pracuje głośniej.
Skąd ma przyjść do Ciebie informacja o spalonej świecy żarowej ? Sprawdź: -filtr paliwa -łożyska na rozruszniku -świece żarowe i przekaźnik świec. Kwestia jeszcze rodzaju zatankowanego paliwa Gdyby paliwo cofało Ci się z układu, miałbyś problem z odpalaniem nie tylko w mroźne dni.
Wniosek jeden grzeją cały czas włóż żarówke pod przewód świecy odpal i sprawdź czy gaśnie a jak gaśnie to kupiłeś świece na mniejsze napięcie i je spaliło sprawdź to
Ok. A temat zasilania ich ze sterownika świec tj. 12 V przez PWM należy przeprogramować na mniejsze zasilanie, żeby nie spalić nowych? Bo podobno (tak wyczytałem na forach) była na to kiedyś jakaś akcja przywoławcza w Renault.
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
spalona jedna lub więcej świec
A do sterownika świec dochodzi czy jednak bezpiecznik się spalił?
Przecież napisał że nie ma możliwości podpięcia pod tester, przez świece spalone kontrolka nie mruga. Cała pozostała interpretacja to lanie wosku na wodę
Witam podłącz inny tester, albo jak masz możliwość to pod CLIPA. Może to tylko spalona świeca żarowa. Czasem uniwersalne urządzenia pokazują takie bzdury.
Napicie jest również na świecach gdy karta jest wyciagnieta a auto stoi bezczynnie Ja jeszcze zapytam czy były sprawdzane świece....czy wszystkie cztery są spalone czy może któraś dobra?
ale i tak powinny dłużej grzać i zanim zacznie kręcić. na pewno nie jest to wina świec czy nie podania przez sterownik na nie napięcia, ten silnik odpali w mróz nawet ze wszystkimi spalonymi świecami. Prawdopodobnie podpięcie pod clip coś wyjaśni. Nagle rzuciła palenie?
Witam kolegów, Od kilku tygodni mój Trafic 1,9DCI 80km długo się rano rozgrzewa(pomijam,że pali jak smok) właśnie sprawdziłem grzałki- wszystkie cztery spalone , napięcie do grzałek dochodzi .Czy próbował ktoś z Kolegów te grzałki wymieniać , w salonie Renault wymieniają tylko cały podgrzewacz .
powód był zupełnie dla mnie nie spodziewany, chodziło o świece żarowe, 3 na 4 były spalone i przez to wyskakiwał sygnał błędu + sygnał stopu. Dziękuje wszystkim zainteresowanym za pomoc
nie robi sobie jaj, jak są założone 11v i jest zmiana na 7v to trzeba w CLIPIE zmienić ustawienia, bo spali nowe świece.
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
jedni mówią że wina leży po stronie przekaźnika od grzania świec (tak jak by się zawiesił i ciągle grzał) Stare porządne Audi to nie Renault że przewody na styk. Prędzej by się świece spaliły.
Witam wszystkich.Mam pytanie czy po zresetowaniu pamięci kalkulatora wtrysku w scenicu 1.9 dci trzeba adaptować jakieś elementy oprócz wtryskiwaczy?Problem polega na tym, iż po dopisaniu wtryskiwaczy silnik chodzi ok. lecz świeci serwis clip nie widzi żadnego błędu oprucz spalonych świec żarowych .Przed zresetowaniem świece były już spalone i serwis...
Witam.Nie kombinuj,najpierw sprawdż przekażnik czy włącza prąd na świece kontrolką.Następnie świece żarowe niestety trzeba sprawdzać każdą osobno lub omomierzem.Każdą osobno to najpewniejsza metoda.
witam musiałem odnowić temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... gdyż temat ktoś zamknął , niestety nie dało się edytować ani opisać czy rozwiązałem problem niestety to nie świeca zmieniłem wszystkie i jest to samo wymieniłem przekaźnik kolega mówił ze na 80% jest uszkodzony zmieniłem świece 4 sztuki jedna była spalona i jest to samo...
moze być tak że świece grzeją niech ktoś ci włączy zapłon a ty miernikiem sprawdź czy na świecach jest napięcie 12V jeżeli tak może spalił się bezpiecznik od tej lampki lub urwał przewód przy liczniku albo słabo łaczy na kostce co wyjmowałeś podstawa sprawdź napięcie na świecach po włączeniu zapłonu
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Szczotki występują razem z modułem, koszt około 200zł (Renault Master) . Trzeba rozbierać cały alternator . Pewnego razu kolega pożyczał prądu innemu kierowcy i spalił uzwojenie, zabezpieczenie nie zadziałało. Powiedzmy że auto stoi 12h bez odpalania ,jest mróz tak jak dzisiaj –10. Odpalam silnik ładowane są dwa akumulatory + światła +podgrzewane...
Okazało się że moduł jest dobry a to napięcie na świecach to napięcie pomiarowe, bo wszystkie świece spalone. Mam taki dziwny problemdwa razy siadły już diody w tym altku, a teraz poleciał regulator napięcie po odpaleniu 12.40 do 13.30 wzrasta dopiero na obrotach
niestety na ciepłym nadal grzeje i to jest problem, w końcu bezpiecznik się spali, dość mocno się nagrzewa. przekaźnik świec taka większa puszka z dwoma elektromagnesami w środku) cały czas dostaje podtrzymanie. czasami na chwile przestanie ale np po dodaniu gazu wraca grzanie
Witam, mianowicie pacjentem jest Renault Scenic 2 1.9dci. Jakiś czas temu wyskoczył komunikat sprawdź wtryski. Wyczytałem gdzieś na forum, że przyczyną może być usterka świec żarowych. Wymieniłem 4 i dalej to samo. Dokopałem się do sterownika świec, wymieniłem, nic nie pomogło. Okazało się, że bezpiecznik był spalony 70A w komorze silnika, wymieniony,...
Wszystkie świece żarowe są nowe , wymienione i sprawdzone(działają).Poprzednie firmy beru miałem od nowości - 6 lat, ale po czasie gdy wiele razy kontrolka się świeciła , podczas pracy silnika(ciepłego też) spaliły się trzy z czterech.Przez jakiś czas miałem z tym spokój,ale teraz znowu kontrolka się włącza.Zastanawiałem się czy nie jest winny jakiś...
kangoo podpiety był do komputera "TEXA", dziś troche przy nim siedziałem i okazało się że za silnikiem na wysokości turbiny jest kruciec od płynu chłodzącego w którym zamontowane są 4 "świece żarowe", podgżewaja płyn, okazało się że też są spalone, zamówiłem je, na jutro powinny być- troche inne ale o oryginał ciężko, są to świece 12v, 300W. Właściciel...
Witam. Mam problem z Clio II 1,5dci 2001 rok. Mam do niego dwa kluczyki. Jednym kluczykiem odpala auto elegancko, ale gdy temperatura chłodziwa dojdzie do ok.75 stopni auto gaśnie i już nie chce odpalić. Miga kontrolka stop. Zachowuje sie identycznie jakbym użył drugiego kluczyka, którym odpalić się nie da bo immobilaizer gasi silnik. Po podpięciu kompa...
Na 2 i 4 świecę nie dochodzi napięcie. Byłem na 100% pewien że padł przekaźnik, kupiłem nowy i dalej to samo. Świeci się kontrolka SERV i wtrysku. Zamiennik co prawda ale niemożliwe żeby był tak samo uszkodzony. Ponadto zamiennik był w plastikowej obudowie a oryginał alu. Co to jeszcze może być? Świece żarowe są nowe. Już nie mam siły z tym walczyć...
Witam, Sprawdzić przede wszystkim świece żarowe. Jeżeli któraś jest spalona układ elektroniki może świrować (niezgadza się obciążenie). Sprawdzić świece każdą z osobna. Mają bardzo małą rezystancję. Jeśli będą ok no to niestety będzie sterowanie i tu już bez dobrego elektryka samochodowego nie da rady. Olej napędowy potrzebuje ponad 30 st aby nastąpił...
nie chce odpalić,nie dostaje paliwa błędy które się pojawiły: DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały odczyt danych czasu rzeczywistego...
Witam. Jest to mój pierwszy temat i proszę was o kilka wskazówek i pomoc w rozwiązaniu problemu. Otóż posiadam Renault Laguna II 1.9dci 107km 2001r. Jest ona ze mną z dobre 5lat, do tej pory nic się nie działo z samochodem, byłem rozczarowany tym jakie opinie krążą na temat laguny ze to królowa lawet itp. Nie wierzyłem że tak jest bo nigdy nie miałem...
Auto dalej odpala ciężko...przy minusowych temperaturach odpalenie liczy się z dużym cudem...chociaż po podgrzaniu 4-5 krotnie świec i wtedy dopiero kręcenie rozrusznikiem jako tako udało się uruchomić. Przelewy zrobiłem...WYNIK PO 1 minucie na wolnych obrotach na ciepłym silniku 1 wtrysk - 68ml 2 wtrysk -18ml 3 wtrysk -10ml 4 wtrysk -18ml W aucie jak...
Witam serdecznie, Stałem się od niedawna posiadaczem samochodu marki Renault Megane Scenic 1.9TD rocznik 1996. Postanowiłem nieco podremontować i usprawnić działanie instalacji elektrycznej, ma trochę niedziałających elementów jak np. elektryczne lusterka, centralny zamek z zamka (z pilota działa), problem jest z układem świec żarowych, kontrolka świeci...
Witam u mnie tak...początkowo zaczął tracić moc,pózniej lampki od świec żarowych ,serv,egr i gasł.odpaliłem kilka sekund normalnie ,póniej znowu kontrolki i bez mocy... zostało wymienione; -regeneracja wtrysków -podkładki pod wtryski -regeneracja głowicy -wymiana podkładki -wymiana przepustnicy -naprawa wiązek -wymiana na egr z serwisu i nadal lipa,nic...
Witam, przyszło mi zmierzyć się z słynnym zanikiem działania wycieraczek Laguna II z 2002r. Działał na przełączniku tylko przycisk kompa, a nie wspomnę o wielu błędach. Przeszukałem trochę tematy i znalazłem wiele różnych tropów, a może by panowie i panie zebrać wszystko do "kupy"? Ja postanowiłem pogrzebać w UH i tablicy bezpieczników. Tak naprawdę...
Ojoj, takich bajek to kto Ci naopowiadał?!? To że ON jest kilka gr tańszy od benzyny i że diesel spali litr mniej na 100km to od razu tańszy? Ile Ty masz zamiar jeździć aby odczuć te oszczędności? Czy ten ktoś mówił o kosztach naprawy/regeneracji wtrysków/pompy co jakiś czas? Czy ten ktoś wspominał o regularnej wymianie wcale nie tanich świec żarowych?...
świece żarowe renault renault świece żarowe świece żarowe renault kangoo
awaria ekspresu philips zmywarka siemens reset przycisk electrolux zwijacz
bateria milwaukee magiel elektryczny
Schemat instalacji fotowoltaicznej w formacie DWG TCL, Android TV, Google TV – bezpieczne ustawienia w Service Menu, wyłączenie Shop/Hotel Mode