Witam
Mniej kłpotów w jakim sensie? Większość rowerów (holender /niemiec -Sparta Batavus i Koga) itd...mają system ION ,(aspekt monopolisty,oraz ochronny dla posiadacza przed kradzieżą ) I teraz chcemy coś zmienić/wymienić np: sterownik, baterie ,ładowarkę czy silnik.To wymaga komputerowego zgrania nowej...
Możesz pohakować. Tu masz wątek jak to się robi w BLDC rowerów holenderskich: Dodano po 6 Jeżeli mogę jeszcze pomóc szukaj maszyn od MHEV, współczesnych miękkich hybryd. Ten co kolega podał ma fatalną sprawność (oś odciętych - znacznik eff 75%). Przykład takiego na neodymach + reluktancja to 25...
Panowie czy ta ładowarka będzie odpowiednia do mojego akumulatora ?
No tak na dziś to masz go za 75 zł na olx jak wpiszesz "Silnik elektryczny do roweru Batavus Sparta Koga". Stan sprzedający pisze "nieznany" bo nie wie jak podłączyć, a tam jest żółty kabel do komunikacji ze sterownikiem, immobilizerem i kontrolerem, którym śmigają dane zaszyfrowane RSA-256. W Słomczynie...
Nie wiemy, czy ta cała elektronika nie zlicza ilości cykli ładowania/rozładowania. Nie znam tego układu, ale są rozwiązania uniemożliwiające łatwe stosowanie zamiennych ogniw. Spróbuj sam wymienić akumulator w rowerku Gazelle, Batavus, Sparta, czy każdym innym markowym. Nawet oryginalna nowa bateria...
W rowerach elektrycznych to samo rozpięcie silnika to już tylko autoryzowany serwis np wymiana dętki jak napęd na przód. Koga, Sparta, Gazelle, Batavus dobre jak jedzie, byle błąd i tylko Serwis do którego rower wysyłasz w całości. Po 500zł chodzą takie rowery...
Tu pewnie chodzi o rower elektryczny typu sparta lub batavus bo kolega jak widze ma kanał na YT, a tam w oryginale jest źródło prądowe 3,4A 34V - więc dobrze myśli i nie trzeba dla tego przypadku, żadnych dV/dt ani dV/dv. Robi to wbudowana elektronika i rozłącza ładowarkę przy ok. 40 st C, po iluś minutach...