Trzeba wymienić silnik na taki pracujący przy 110V. Moc powinna być nie mniejsza niż tego na 230V.
Jeżeli na pustym zbiorniku też nie rusza, to masz problem z zasilaniem albo z samym silnikiem.
Jakiej wydajności sprężarke kupić? Każdy chce jak największą. Jężeli mowa o jakimkolwiek piaskowaniu to celuj w 40m3/h i 5.5kW. Jaki silnik do tej sprężarki? To każdego chinola z allegro piszą jakiej mocy silnik i jakie obroty na wale sprężarki są potrzebne. Jakie zabezpieczenie termiczne? Jak zdecydujesz się na ze zespół silni sprężarka to wtedy kup...
Z dwusuwa NIE ZROBISZ sprężarki. Odpuść sobie. Jak wspominałem - silnik czterosuwowy (z malucha robili, ale też się wałek rozrządu demontowało) lub jakiś gotowy kompresor z ciągnika, czy podobny. Szukaj ze smarowanie rozbryzgowym. A przede wszystkim, to musisz wiedzieć, jakie masz zapotrzebowanie na powietrze. I od tego trzeba zacząć.
Czy przypadkiem nie przegrzał się termik? Nie rozumiem stwierdzenia "podłączyłem inną sprężarkę..." Czy silnik startuje?
Wypadało by zastosować zabezpieczenie silnika przed przeciążeniem.
Korzystając z oryginalnej głowicy trzeba byłoby zrezygnować z oryginalnych zaworów a założyć płytkowe na dolocie i wylocie z każdego cylindra. Wtedy problemy opisane przez kolegę w poście wyżej byłyby nieistotne.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam to jest bardzo dobra sprężarka regulator ciśnienia tez może być a do tego silnik minimum 1,1kw.Mam taka sprężarkę z takim silnikiem jakieś 8 lat i jak na razie jest ok.
Szeregowe połączenie nie da pewności, czy jest taka pojemność , jaka jest napisana na obudowie , a to ma znaczenie. Utrata pojemności jest zjawiskiem spotykanym i wtedy trzeba założyć nowy z odpowiednią pojemnością kondensator.
przy silniku sprężarki jest kondensator rozruchowy. Podmień go. Uszkodzenie jego nie pozwala na rozruch silnika.
Nie da rady, silnik od pralki ma gdzieś 200W i nie pociągnie sprężarki, polecałbym silnik 1.5 - 2.2kW trójfazowy, tym bardziej ze zbiornik duży. Jeszcze kwestia jaka to sprężarka, od jakiegoś sam ciężarowego?
Wałek na końcu ma 22mm wcześniej tuż przy silniku jest szerszy i wynosi 24,7mm A-160mm B-140mm Coś tu nie pasuje . Nie ma wałków 22 są 19 /24 /28 . A co do wymiarów łap to silnik o takich wymiarach musiał by mieć wałek 28. Spójrz sam. https://obrazki.elektroda.pl/2853882000_...
Sprawdź zawory w sprężarce ( po stronie tłocznej ). I kondensator przy silniku .
Sprężarka działa? Tzn. czy silnik sprężarki jest załączany? Jeżeli działa i mimo to nie schładza parownika to można podejrzewać nieszczelność układu chłodzenia.
Ja do sprężarki o pojemności 300cm/3 zakładałem koła 18na silnik i 14 na sprężarkę co dawało ok 1800obr /min na sprężarce .Silnik 1400obr 2,2kw . Przewód od sprężarki bezpośrenio do butli .Problem ze startem zaczynał się powyżej 8atm .
Przecież to jest typowy silnik do sprężarek tłokowych, posiada dwa oddzielne uzwojenia wewnętrzne połączone w gwiazdę dla mniejszych sprężarek i w trójkąt dla dużych i pracujące równolegle, wykorzystuje je się do rozruchu z tzw. uzwojeniem częściowym. Nie jest możliwa zmiana napięcia przez zmianę połączeń, taki silnik musi mieć jedno napięcie. Aby stosować...
Do tego służy lakier szelakowy lub żywica. A czy podoła czynnikom R jakie stosuje się do agregatów chłodniczych? Lepiej dać to co powinno być niż później biadolić. Ftalur ; Zastosowanie: do impregnacji uzwojeń nie narażonych na działanie dużych sił odśrodkowych zabezpiecza uzwojenia urządzeń elektrycznych przed erozją biologiczną (grzyby, bakterie)...
natomiast w dalszym ciągu nie znam orientacyjnego czasu napełnienia takiego zbiornika 20l do ok 3-4 bar przez taką sprężarkę (chodzi mi o rząd wielkości - 5 minut czy pół godziny?) Tak normalnie to raczej minuty a nie pół godziny. Pytanie - jakie obroty ma sprężarka - na silniku powinny być napisane obroty znamionowe (albo coś ponad 2800rpm albo ponad...
Obroty powinny wynosić około 1150obr/min co przy silniku 2800obr/min i kole pasowym 22,5cm daje nam na silniku koło pasowe o rozmiarze : 1150/2800 * 22,5cm= 9, 25 cm Aktualne obroty na sprężarce to : 6/22,5 * 2800 =746,66 0br/min , może są za niskie. Przy kołe o średnicy 10cm wtedy= 10/22,5*2800=1244obr/min. Więc powinno być więcej niż 9 cm ale mniej...
Wyłącznik przeciążeniowy ma zamykać w stanie normalnej pracy, a przy przeciążeniu ma robić przerwę. Aby załączyć - trzeba wcisnąć guzik. Na 4 dochodzi prąd z sieci, a coś odchodzi? Chyba nic. Tam ma być wolny koniec tego wyłącznika przeciążeniowego, on poda prąd dalej. Jeśli po napompowaniu i spadku ciśnienia ponowne załączenie nie uruchamia sprężarki,...
Proszę bardzo: http://obrazki.elektroda.pl/4276069100_1... Kondensator 25uF/450V. Proszę pamiętać że pracowała z gazem R407C. Pozdrawiam
Przecież on ma tylko 180W, on nie ma prawa ruszyć Ci sprężarki, bo jest za słaby.
To zamiast przekaźnika daj stycznik pompy hydraulicznej od paleciaka. Tylko pytanie, ile takich startów zniesie silnik. Dla tego układ z zaworem upustowym ułatwia życie również silnikowi sprężarki.
Obroty są proporcjonalne do przekładni. Przekładnia w tym przypadku to 135:355 czyli ok. 0,38, więc obroty na sprężarce przy 1430 na silniku to 1430*0,38=543 obr/min. Do uzyskania 800 obrotów/min. potrzeba przełożenia 0,56. Wymaga to zmiany koła na silniku do takiego o średnicy ~200mm LUB tego na sprężarce na takie o średnicy ~241mm. Należy sprawdzić...
chciałem kupić taką chińską 3 cylindrową po 80mm tłoki. Na 4kW będzie chodzić są filmy w sieci, 3090 chodzi na 5.5kW, obecnie się do takiej przymierzam. Silnik masz 1400 obr więc trzeba do niego duże koło bodajże 220mm dlatego zalecają do takich sprężarek silnik 2800 obr, jak coś to pytaj bo już nie jedna sprężarka wyszła spod moich rąk a i mogę pomóc...
Zastanawiałem się na silnikiem od pralki 500W, Ja mam kompresor z traktora napędzany silnikiem 370 W, obroty 1400 z hakiem (na panewkach z lat 50 XX w.) i bije tylko do 3 atmosfer.
Oczywiście bierz trójfazowy, większy moment rozruchowy, wyższa sprawność, bardziej niezawodny etc. Jedyna wada jest taka, że nie podłączysz sprężarki tam gdzie nie ma "trzech faz". Silniki jednofazowe stosuje się z przymusu...
Silniki sprężarki i reduktora wpięte razem, równolegle do zasilania. Tylko silnik kompresora ma mieć wyłącznik ciśnieniowy po drodze w szeregu. Jak takie coś sprawia problem, to wybacz.
Do uruchomienia sprzęgła na sprężarce musi pracować silnik po załączeniu sprzęgła na sprężarce nie potrzeba już sygnału obrotów. Dlatego klima działa do momentu zatrzymania silnika.
Z samego zasilacza nie pujdzie przerabiałem to dopiero jak podłączyłem 2 akumulatory to poszła
silnik sprężarki na zwarciu- zaliczył zgon.
Po tych szczątkowych zdjęciach nie wygląda mi to na skota ale jak kolega wyżej pokaż całość. UP Jakoś nie kojarzę tej sprężarki. Jaki silnik z nią pracuje i jakie przełożenie oraz w jakim czasie pompuje zbiornik do jakiego ciśnienia. Oczywiście potrzebna tez pojemność butli.
Ma za duże ale teoretycznie bo i tak zawsze stosuje się jakieś przełożenie w sprężarkach. To ma też zalety, im większe przełożenie tym silnik ma łatwiejszy rozruch.
Zasilanie na sprężarkę przychodzi? Przy zgaszonym silniku, idzie obrócić wirnikiem sprężarki?
Zazwyczaj taki rodzaj zasilania stosuje się w silnikach klatkowych o mocy nie przekraczającej 2 kW. Poza tym moment znamionowy tego silnika przy zasilaniu 3~ to ok. 18 Nm a przy zasilaniu z jednej fazy spadnie ok. 3-krotnie, spadnie wydajność sprężarki. Dodatkowo należałoby połączyć uzwojenia w trójkąt, ale to najmniejszy problem. Pojemność kondensatora...
Proszę o radę. Nie poradzi sobie. Sprężarka jako silnik ma prąd rozruchowy większy od nominalnego około pięciokrotnie. Do zasilania urządzeń silnikowych stosuj agregaty wyższej półki.
Jest to termik bimetaliczny nadmiarowo-prądowy który ma za zadanie rozłączyć obwód sprężarki w momencie przepływu przez silnik sprężarki nadmiernego prądu spowodowanego np. zwarciem uzwojeń lub wstrzymania obrotów wirnika silnika sprężarki . W żadnym wypadku nie wolno regulować tą śrubą którą wskazałeś , doprowadzi to do rozregulowania działania termika...
Kolega policzy najpierw wydajność kompresora jaka jest potrzebna, silnik TDI startuje turbo ok 1800 obr
Wcześniej nie odsłuchałem całego filmiku i mam wrażenie, ze ta sprężarka(silnik?) nie daje rady. Albo coś ze silnikiem, bo wyraźnie słychać, ze po dobiciu do ciśnienia ok4 bary, silnik staje i buczy,albo jakieś mechaniczne uszkodzenie sprężarki, które uwidacznia się po ok 2 minutach pracy(przegrzanie ?).
Powiedzmy że mamy silnik 2.0 150KM i jego ddoładowany odpowiednik 200 KM W silnikach jest inny stopień sprężania i gdyby nie sprężarka to taki silnik byłby po prostu słabszy niż seryjny NA.
Witam tego typu układy są przeznaczone tylko do silników komutatorowych lub do obciążeń oporowych np. żarówki, grzałki
Posiadam tylko zasilanie jednofazowe. To zapomnij o podłączeniu i jakichkolwiek przeróbkach.
Prawie bez różnicy. Pobór mocy determinuje kompresor. A ponieważ to są silniki trójfazowe i jednofazowe z kondensatorami, to ich moment rozruchowy jest mniejszy niż trójfazowego. Co z tego wynika? To ze silnik silnik trójfazowy jest zdecydowanie lepszy.
właśnie też tak myślałem na początku ale jak sprężarka jest pusta to też jest ten sam problem więc myślę że to wina czegoś elektrycznego może ??, bo sprężarka posiada zabezpieczenie że jak do pewnego ciśnienia pompuje to w pewnym momęcie się wyłącza po spuszczeniu powietrza silnik się włącza albo i nie włącza :P i co to może być ??
W moim MINSKU 16 styki 1-3 R=13,5 Ohms styki 2-3 R= 42 Ohms Raczej w normie.
Napisałeś: Przy sprężarce średnica koła 37 a silnika 18 cm Czyli przekładnia mniej więcej 2 do 1 (2 obroty silnika na jeden obrót sprężarki). Według tabliczki znamionowej silnik oryginalny powinien mieć 1430 obr/min co da ok połowę tych obrotów na sprężarce (na tabliczce nie całe 700). Zastosowałeś silnik z 2 razy większą ilością obrotów i prawdopodobnie,...
Oryginalna sprężarka z autobusu IKARUS . Dodano po 3 Węgierska csonka firmy CSEPEL . Dodano po 3 Warto ją naprawić i zrobić chłodzenie obiegowe wodą . Wtedy jest nie do zajechania . W pełni ułożyskowana . :|
Witam. Jeżeli Autor twierdzi , że silnik dobrze startuje z /trójkąta / to należy mu wierzyć , że tak jest . Jeżeli by zastosował przełącznik gwiazda- trójkąt to na pewno zmniejszył by prąd rozruchu o około 40 % , ale równocześnie powoduje to spadek momentu rozruchowego trzykrotnie . Wydaje się , że w tej sprężarce jest zastosowany silnik z ulepszonym...
Jeżeli prąd nie wzrasta z czasem (tak dużo nie powinien przy normalnej pracy) oraz pomiar jest taki na wszystkich trzech fazach (zdarza się np., że styki na styczniku powodują nadmierny przepływ przez którąś fazę) to wygląda na to, że termik jest wadliwy. Chyba dopisałeś, że problem pojawił się po wymianie styczników, albo wcześniej przeoczyłem. Trochę...
Silnik rzeczywiście trzeba w naszej sieci połączyć w gwiazdę, jednak mnie zastanawia coś innego. Czy ten silnik miał w tej sprężarce automatyczne przełączanie gwiazda/trójkąt?
Sprężarka przykręcona jest do silnika i napędzana paskiem a cała klima jest pod maską i pod kokpitem
Witam. Ten silniczek nich już do emerytury kręci tą sprężarkę, w tej chwili nawet nie masz możliwości wymiany łożyska od strony wałka bo koło przyspawane. Patrząc na gabaryty nie ma dużej mocy i raczej nie pociągnie większego kompresora.
Kup kompresor spalinowy. Żadne z agregatów poniżej 3000zł nie ruszy silnika 1,5kW i jeszcze ze sprężarką. Ba agregaty za 2000zł nie dokonają rozruchu silnika 2,2kW luzem!!! uważajcie.
Od czego zastosowałeś głowice?
Na pewno odpadają wszystkie common rail i pompowtryski - ogólnie wszystko co ma zaawansowaną ekolgię, najlepiej coś na prostej, mechanicznej pompie, bez sprężarki, silnik nie wysilony. Nie wiem czy to opłacalne choćby z praktycznego puntku widzenia - co zrobić z odpadami po rafinacji, jak przejść przegląd takim autem, ja bym tu myślał nad silnikiem...
Tylko czy 2900r.p.m nie jest obrotami ośki silnika?
Witam. Ta sprężarka powinna dobić do 10 barów. Luźny pasek może być przyczyną, że bije tylko 3 bary. Zwiększ ciśnienie, zobaczysz, czy będzie chodzić czy będzie się ślizgać pasek. Może silnik pracuje dobrze, tylko się pasek ślizga. Ale co za problem przesunąć silnik i naciągnąć pasek?
Czyli jak już było wspomniane, pierwsze co, to trzeba rozebrać urządzenie i porobić pomiary pod kątem upływności na podzespołach. Sprężarka, silnik, do sprawdzenia filtr PZ, ewentualnie wiązki i moduł.
A gdzie kolega to dojżał ? Na tabliczce znamionowej :D - a że nie pofatygował się producent silnika o zaznaczenie: γ 660V, to trzeba trocheę pomysleć. Silnik ma wyprowadzone sześć przewodów.
Koło na silniku wymienione z 300 mm średnicy na 250 mm. Efekt: Wydajność sprężarki spadła z 1100 l/min do 900 l/min (czyli do wartości nominalnej podawanej dla tej sprężarki). Pobór prądu przy 10 bar spadł z 15 A do niecałych 11 A. Efekt zmiany mnie zadowala, więc tak zostawiam. Dziękuję wszystkim za wkład w temat.
Sprawdź, czy nie ma niekontaktów na kondensatorze umieszczonym obok silnika sprężarki(przesuwnik fazowy). A może sam kondensator stracił pojemność? (na to właśnie wygląda, że w uzwojeniu pomocniczym płynie zbyt mały prąd)
Ten większy. Kompresor samoróbka? Bo inaczej powinien być w układzie zawór zwrotny i presostat, który w momencie wyłączenia silnika upuszcza powietrze z przewodu pomiędzy butlą a sprężarką. W ten sposób w momencie startu sprężarka a tym samym silnik ma "łatwiej".
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum. Stałem się posiadacza sprężarki ze zdjęcia , chciałbym się was poradzić co o tym myślicie i czy nada się ten sprzęt do malowania amatorskiego małych elementów , kompresor jest bez silnika i mam problem jaki założyć żeby wszystko grało jak należny kazda opinia mile widziana, dziękuje. http://obrazki.elektroda.pl/5289536900_1...
Witam Mam następujący problem w moim kompresorze pracuje już jedna sprężarka hs 19 przy silniku 2,2kW i 1400obr/min z przełożeniem 2;3 [zwalniające] i chciałbym dołożyc druga sprężarkę bo czasem brakuje powietrza Chciałbym to jakoś połączyc je tak aby tłoki chodziły ma przemian Ze względu na gabaryty kompresora[dośc wąski] nie mogę połączyc ich sprzęgłem...
Nie wiem jaki czynnik oraz sprężarka ponieważ nie rozbierałem tego urządzenia . Nie trzeba rozbierać. Wystarczy obejrzenć tył + odczytanie tabliczek znamionowych. Temperaturę zadaje się przyciskami i jest pokazywana na wyświetlaczu. Czyli termostat elektroniczny. Może szwankować jego element wykonawczy (triak, przekaźnik). Trzeba zrobić próbę podłączenia...
dla tej samej sprężarki jeśli chcesz wstawić silnik o mniejszej prędkości o połowę aby mogła współpracować współosiowo to silnik musi pozostać takiej samej mocy jak był przy poprzednim zestawieniu, gdyż silnik elektryczny trójfazowy gdy jest zbudowany na wolniejsze obroty posiada więcej par biegunów przez co jego moment obrotowy rośnie a moc to obroty...
Po co przełącznik gwiazda trójkąt? Silnik nie powinien mieć ciężkiego rozruchu bo presostat spuszcza powietrze pomiędzy sprężarką a zaworem zwrotnym.
Jeśli sprężarka nie będzie ciągle pracować to moim zdaniem silnik można zastosować. Sprzedać będzie ciężko (charakter pracy), jedynie na złom. Ja bym go wykorzystał a jeśli by się nie sprawdził wtedy zmienił.
Możliwe jest rozszczelnienie wewnątrz sprężarki ? Przecież po to ma szczelną obudowę bo wewnątrz jest silnik i sprężarka. Pokaż zdjęcie rzeczywiste, bo być może od drgań powstało mikropęknięcie.
Szczerze to ja się nie spotkałem aby kondensator rozruchowy był oddalony od silnika 3 metry. Sprawdź to czy przy tym rozwiązaniu sprężarka ruszy bez problemów. Żebyś się potem nie głowił dlaczego sprężarka nie chce się uruchomić.
Układ rozruchowy z pastylką PTC. Podczas rozruchu ona się nagrzewa ograniczając prąd uzwojenia rozruchowego. Aby znowu silnik mógł wystartować pastylka musi ostygnąć! 3-5 minut to minimalny czas między kolejnymi rozruchami. może być potrzebny kondensator rozruchowy Nie wiadomo czy silnik sprężarki jest w ogóle przystosowany do rozruchu kondensatorowego?...
Witam a przy jakim połączeniu będzie pracować optymalnie ma napędzać sprężarkę
Przyczyną obecnego stanu rzeczy jest uszkodzona sprężarka. Może być zatarta, może być też uszkodzony silnik napędowy sprężarki. Jeśli obudowa sprężarki jest gorąca, wyłącz chłodziarkę z sieci na kilka godzin w celu wystudzenia sprężarki, jeśli po powtórnym włączeniu nie zastartuje wzywaj fachowca od chłodnictwa.
Sprężarka klimy w VAG, obraca się cały czas z silnikiem w efekcie czego pada często przed 100km przebiegu Zatarty kompresor pali pasek PK chociaż teoretycznie powinno zadziałać - urwać się zabezpieczenie w sprzęgle Uszkodzona sprężarka nie nadaje się do naprawy
Wygląda mi to na silnik od kosiarki elektrycznej. Nie zmieniać nic tylko złożyć elektryczne sprzęgło od sprężarki klimatyzacji samochodowej. Silnik startuje bez obciążenia a kompresor (sprężarka) dołączany później.
Cewka sprężarki klimatyzacji. Silnik i rok bo może być już kompresor o zmiennej pojemności.
Kilka lat temu - brałem udział w montażu pojazdu spalinowego - wiertnicy samojezdnej - górniczej dla jakiejś kopalni w Chile - główny napęd silnik spalinowy który napędzał agretay hydrauliczne. Nawet sprężarka powietrza była zasilana silnikiem hydraulicznym. Producentem maszyny była firma Mine Master ( Złotoryja).
Zauważ że twoja lodówka może mieć nowoczesny układ sterowania silnikiem sprężarki i nie wymaga ona takiej dużej mocy w chwili startu, jest ona sterowana falownikiem.
Łożysko sprężarki zablokowało silnik
Bliżej sprężarki jest przekaźnik rozruchowy , zaraz obok niego kostka zaciskowa instalacji elektrycznej . Ale najpierw odkryj osłonkę plastykową na sprężarce i sprawdź czy istnieją jakieś oporności pomiędzy trzema bolcami - wyprowadzeniami uzwojeń silnika sprężarki oraz pomiędzy nimi i obudową sprężarki.
Nic nie kombinuj z miernikiem, do brązowego masę a do czarnego plus, jak kliknie i połączy napęd na wałek to sprzęgiełko sprawne. Możesz też pobieżnie sprawdzić czy sprężarka jest ok, pokręcić kołem (z włączoną cewką sprzęgła) w miarę szybko i wyczuć, zatykając otwór palcem, czy po stronie tłoczącej powstaje jakieś ciśnienie.
Silnik sprężarki jest sterowany hybrydą. Silnik jest 3-fazowy.
Sformułowanie połączyć dwa kondensatory wprowadza w błąd. Należy zastosować dwa oddzielne kondensatory. Jeden do sprężarki drugi do silnika wentylatora. Pod klapką jest schemat jak to powinno być podłączone.
Uwaga! czasami w jednej obudowie są dwa kondensatory jeden od sprężarki drugi od silnika wentylatora. Najlepiej weź miernik do pomiaru kondensatorów zakładam że tam nie będzie większy kondensator niż 35 mikro faradów.
Kwantor. I nadal kolega będzie w punkcie wyjścia. Nie będzie wiedział czy sprężarka, czy cylinder silnika. :( Jak odłączy przewód sprężarki i ciśnienie równie szybko wzrośnie to będzie miał wskazówkę, że ma szukać w silniku. A wtedy wtryski won i dobre ciśnienie powietrza do cylindrów po kolei, na zamkniętych zaworach. Autor nic nie wspomniał o badaniu...
Tak jak silnik trój fazowy , czyli trzy fazy pod zaciski U,V,W oraz przewód neutralny (zero) do obudowy
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
A ten elektrozawór upustowy jest potrzebny, do czego on służy? W skrócie do umożliwienia startu silnika. W czasie rozruchu, gdy w zbiorniku jest powietrze pod ciśnieniem, elektrozawór ten ma łączyć układ wylotowy sprężarki (podłączony pomiędzy zaworem zwrotnym a sprężarką) z atmosferą. Po rozpędzeniu się silnika zawór zamyka się i dopiero sprężarka...
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Szukaj za parownikiem, Zobacz napięcie przy ecu, jeśli po włączeniu AC jest 12V, to nie szukaj go.
To jest sprężarka chłodnicza (pół hermetyczna) Nieprawda. To jest sprężarka >>>otwarte (dławicowe)<<<< Sprężarka chłodnicza (pół hermetyczna) jest wtedy gdy silnik jest zintegrowany ze sprężarką Reszta się zgadza.. Teoretycznie można z tego zrobić sprężarkę ale się zbytnio nie opłaca.
Rozumiem. Gwoli wyjaśnienia, ja nie mam zabudowanej sprężarki ani silnika, nie mam dachu nad który muszę wyprowadzać powietrze gorące z silnika. Filtr powietrza od sprężarki umieszczę jak najdalej od silnika i już.
Hmm... Piła też lekko nie miała, tarcza 800 mm, sprzęg na trzech paskach, przerost formy nad treścią, widocznie akurat taki silnik udało się sąsiadowi dorwać :) V.
Sprężarka na 90% pochodzi z jakiegoś samochodu ciężarowego marki IFA. To jest silnik mogący pracować i na 380V i na 230V. Owszem, silnik może pracować na 230V zasilany z jednej fazy przez kondensatorek. Ale tu nie masz gołego silnika tylko zespół - silnik napędzający sprężarkę która wymaga określonej mocy - do której silnik został dobrany pewnie bez...
Jak połączyłeś sprężarkę z silnikiem. Jakieś sprzęgło zastosowałeś, jakieś koło zamachowe - było ze sprężarką czy oddzielnie kupowałeś, wiatraczek pomiędzy silnikiem a sprężarką od czego zastosowałeś. Silnik siłowy podaj moc i obroty:?:
Sprężarka o takiej mocy powinna startować bez ciśnienia powietrza na cylindrach , (sprawdż układ spuszczania ciśnienia po zatrzymaniu) Jeżeli do tej pory było dobrze ,to jeszcze należy sprawdzić sam silnik bez obciążenia. Sprężarki zwykle startują z trójkąta ,bo z gwiazdy silnik ma 1/3 moc i może nie wystartować Pozdrawiam.
Witam, Poszukuje schematu do w/w auta, Klimatyzacja automatyczna, brak prądu na sterownie sprężarki. Silnik 2.7CDI Pozdrawiam
Tak więc w teorii zmierzona rezystancja 1.7 ohm jest zbyt mała co sugeruje zwarcie. Owszem. wartości rezystancji uzwojenia pomocniczego ok.390 ohm Sugeruje spalenie - przewodzenie przez zwęgloną izolacje.
Sprzęgło na sprężarce?
sprężarka powietrza silnik sprężarka silnik lodówka silnik sprężarka śrubowy
sterownik wolfenstein amplituner instrukcja wymiana silnika nawiewu
ne612 ne602 smartwatch wgranie
Podłączenie dwóch czujników SPS30 do Arduino GIGA Ekran magnetyczny do cewki elektrozaworu w ekspresie do kawy