To tylko dioda. Podajesz 12 V z mocnego zasilacza lub prostownika do ładowania akumulatorów , wypalasz diodę i masz pełnosprawny zawór. Nową diodę lutujesz na przewodach, zaporowo do polaryzacji. Teraz możesz wkładać wtyczkę jak chcesz i nic nigdy nie uszkodzisz.
PSF to skrzynka bezpieczników w komorze silnika.Odłącz przewód z 4 pinu żółtej wtyczki 5pinowej i połącz z przewodem pinu nr 1 ,to najtańsze rozwiązanie problemu.
Obstawiam że to zawór mosiężny, jeśli tak to możesz go zalutować.
Presostat powinien być podłączony do ciśnienia w zbiorniku. To nie jest presostat to jest czujnik ciśnienia. Najbardziej ohydnie wykonane połączenie. http://www.pneumat.com.pl/czujniki_cisni...
Jedna wymiana oleju nie wystarczy. Zlać ile można stroną niskiego ciśnienia. Potem próżnia samej sprężarki i solidne jej wygrzewanie. Tak samo z całą jednostką zewnętrzną. Próżnia z 48h i w ciepłym miejscu. Jakby mi zależało na sprzęcie to bym w sprężarce wstawił zawór serwisowy AV do zlewania i wymianie oleju.
Sprawdź zawory w sprężarce ( po stronie tłocznej ). I kondensator przy silniku .
Witam tak jak kolego piszesz sprężarka po przyciśnięciu pracuje normalnie to teraz gdzie ten zawór minimalnego ciśnienia ale zdaje mi się że to ten na wylocie powietrza z sprężarki na foto w tym małym rysuneczku.I czy to można rozebrać samemu czy co z tym się robi?? Bo do tego zaworu jeszcze się nie dobierałem a może tylko trzeba wyregulować ale jak??Jest...
Butle masz nabitą do powiedzmy tych 8 Bar, więc nie dziw się że takie ciśnienie szuka ujścia, zakładaj zawór zwrotny. Jeśli zastosujesz dwie sprężarki zakładaj do każdej sprężarki zawór zwrotny. Ułatwisz w ten sposób start sprężarce, oszczędzisz silnik przy starcie.
A jaki tam masz układ klimatyzacji ? Bo są generalnie 2 rodzaje: Ze zmiennej wydajności sprężarką (np Harrison V5) wtedy sprężarka powinna pracować cały czas jak tylko klima jest włączona. Drugi rodzaj to z "cyklującą" sprężarką: zawór rozprężny reguluje w zależności od temp parownika, a skroplony gaz się magazynuje. Jak ciśnienie spadnie po stronie...
Z tego co wyczytałem na stronie Elektroluxa o tej lodówce wynika, że układ chłodniczy ma jedną sprężarkę i zawór przełączający obiegi chłodnicze chłodziarki i zamrażarki. Może on jest uszkodzony? Czy przypadkiem ten hałas nie wydobywa się właśnie z tego zaworu? Trzeba wysunąć lodówkę i sprawdzić. Przy okazji pasuje zrobić dobre zdjęcia sprężarki, rurek...
Sprawdź od spodu sprężarki powinien byc zawór reg dwa kabelki , no i dwa do sprzęgła klimy. Jak nie ma albo urwane to będziesz wiedział.
Zawór KRAMP CLRV6LLKOMK10 służy do systemów smarowania, w sprężarce może nie być wystarczająco szczelny.
A gdzie powinienem podłączyć zasilanie powietrzem ze sprężarki? Logiczne że do zbiornika. 'odprężnik' pomiędzy zawór zwrotny, a wylot sprężarki. Jak kupisz typowy chiński zawór zwrotny to będziesz miał gotowy króciec do tego celu.
Na ostatnim zdjęciu lewy to niskie prawy to wysokie. W obwodzie sprężarka skraplacz masz wysokie.
Sprężarki najczęściej mają tzw. zawór upustowy, to znaczy przy załączeniu sprężarka pracuje na luzie, zawór zamyka dopływ powietrza do zbiornika a otwiera na zewnątrz. Po nabraniu przez silnik nominalnej prędkości obrotowej, następuje zamknięcie zaworu wyrzucającego powietrze i otwarcie zaworu do zbiornika. Wynika to że podczas startu jest duży moment...
Sprężarka bez sprzęgła i zawór z tylu na 2 piny?
Sprężarka jest wyposażona w zawór zwrotny (minimalnego ciśnienia), czujnik powinien być zabudowany za tym zaworem, często przed chłodnicą. Jeżeli nie czujesz się na siłach to wskazany serwis...
Tu raczej wina jest po stronie samej klimatyzacji czyli sprężarka -zawór rozprężny, elektrycznie jest ok wentylator chłodnicy jak się uruchomi sprężarka to wyje na pełnych obrotach. manometr przy wyłączonym silniku pokazuje około 4 barów a po uruchomieniu sprężarki spada do około 3 gdzie według opisu jest prawidłowy, który przewód powinien być zimny...
Witam, jeśli już przerabiasz tą sprężarkę to zwróć uwagę na zawory a najlepiej przerób od razu płytkę na zawory wkręcane łatwo dostępne np. od sprężarki do Stara lub jakiegoś ciągnika.
Jak najbardziej normalne gdyż w nich jest wł/wył ciśnieniowy a w nowego typu sprężarkach to psssssssyt robi zawór bezpieczeństwa co nie oznacza że w twojej nie ma też jest tylko ustawiony na wyższe ciśnienie.
Czyli wymienić sprężarkę i zawór rozprężny i mam pompę na dzisiejszych parametrach. Czy muszę stosować zbiornik czynnika chłodniczego? I jaką sprężarkę byście polecili :-).
898 - przerwa w obwodzie sterowanie sprężarki Przyczyny: Ubity zawór. Przerwane kable z modułu do zaworu . Uszkodzony moduł sterujący. Któraś z tych rzeczy nie bangla czas sprawdzać.
Na powyższym rysunku przekaźnik nr. 12 i bezpiecznik nr. 20 jest od sprężarki ze sprzęgłem. Kabel do sprężarki leci bezpośrednio od tego przekaźnika do sprężarki. Masa też przewodem. Dodano po 36 Jeszcze nie widziałem Astry H z 2004 roku aby sprężarka była sterowana zaworem, ale rzeczywiście na aledrogo są takie zawory w sprzedaży, czyli chyba jeszcze...
Zacinający się zawór w sprężarce w 90% rozrusza się po uruchomieniu testu tegoż zaworu w vcds
Taka lodówka będzie najlepsza:D Jest cicha i niezawodna. NIGDY nie zepsuje się w niej sprężarka, zawór rozprężający. Co najwyżej grzałka będzie do wymiany [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Tak. Świadom jest wydajności tego sprzętu względem lodówek sprężarkowych
25-45 psi to podczas pracy sprężarki. Jak nie pracuje to ciśnienia wyrównują się. Jeśli mimo pracy sprężarki ciśnienia wynosi 90 psi to albo zawór rozprężny jest uszkodzony ( otwarty na max) albo sprężarka padła i nie robi różnicy ciśnień.
Według mnie wygląda jakby ciśnienie zbyt wzrastało i sterownik odłącza sprężarkę żeby nie rozsadzić układu, sprawdź zawór rozprężny. Wymieniłeś tylko sprężarkę nic nie robiąc? Stara się zatarła czy co?
Zawór Schredera to jest inaczej zawór serwisowy (kawałek rurki miedzianej zakończonej zaworem podobnym jak w kołach aut). Nie ma go w lodówkach które wychodzą z fabryki, bo rurki są zaciskane po napełnieniu gazem. Taki zaworek kosztuje 2-5 zł lutujesz go zamiast ślepej kiszki przy sprężarce. Poniżej zawór: http://elgracool.pl/product-pol-330-Zawo...
Witam. Mercedes W210 E-klasa, 2000 rok. Problem - klima nie chłodzi. Brak błędów, zrobiona "głęboka" próżnia, nabity nowy czynnik 1000 g (wg nalepki na grodzi). Ciśnienie czynnika w stanie spoczynku na L i na H około 5 atm (20°C). Po załączeniu klimy ciśnienie na ssaniu spada tylko do 2,5 atm, natomiast ciśnienie na tłoczeniu wzrasta przez chwilę do...
Witam, Mam pytanie odnośnie remontu takiej sprężarki. Przepuszcza powietrze pomiędzy zaworkiem a gniazdem i chciałbym to jakoś uszczelnić gdyż sam zaworek jest sprawny. Czy owinięcie zaworka taśmą teflonową (taką jak stosuje się do uszczelniania połączeń gwintowych da oczekiwany efekt czy też są jakieś przeciwwskazania ?
Jeżeli napięcie dochodzi do sprężarki to są dwie opcje albo sprężarka do wymiany albo zawór lub cewka jest uszkodzona. Jedno z dwóch. A jaka tam jest sprężarka? Ta informacja dużo powie. Można sprawdzić rezystancję zaworu lub cewki jak cewka to musi być przekaźnik, jak zawór to sterownik np. silnika steruje nim w miarę potrzeby wysterowania zaworu na...
Też właśnie, pewnie sprężarka słabo pompuje.
Wymyślacie sobie jakiś nieistniejący zawór w sprężarce, oczywiście jest płyta zaworowa z zaworkami jednokierunkowymi ssącymi i tłocznymi, inaczej by sprężarka nie działała (at)carrot czy możesz podać konkretny cytat gdzie ktoś sobie wymyślił nieistniejący zawór w sprężarce?
Na sprężarce jest zawór bezpieczeństwa,Sprawdź sprawność wentylatorów chłodnic, stan skraplacza i jego przepustowość najlepiej z podglądem ciśnienia w klimie
To może lepiej zawór upustowy taki który po przekroczeniu ciśnienia psyknie co jakiś czas , ale bez buforka to zły pomysł tak czy inaczej bo w nim montuje się zawór zwrotny i sprężarka zawsze jest odprężona i rusza a u ciebie ona nie ruszy bo zbyt wysokie ciśnienie ma jeszcze.
wielkie dzięki za podpowiedz
sprężarka, zawór rozprężny, zawór sterujący wypełnieniem sprężarki jeśli taki jest.
Nie ma przekaźnika włączającego sprężarkę, ma ona zawór regulacji wydatku sterowany sygnałem PWM z panelu klimatronika
Zacierać raczej nie, raczej połamane płytki w głowicy. Jak w miarę chłodzi nie robić a po sezonie ściągnąć głowicę. Chyba że przy okazji zaworka nie zrobiłeś vacum tylko dobiłeś czynnika?.
Podaj dokłady błąd. Czy to zawór spustowy któregoś koła czy samej sprężarki? Zawory masz przy miechach będziesz jechał po wiązce od sprężarki to znajdziesz.
Witam. Pytanie jak w temacie, czy trzeba wyjmować sprężarkę by wymienić zawór i czy ktoś mógłby mi przybliżyć jak się to robi? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
"Kolektor" będzie za sprężarką. Przecież niemal każda sprężarka ma zawór zwrotny, rozdzielacz i wyłącznik ciśnieniowy zaraz przy sobie. Ogólnie dostępne kompresory to zwarte konstrukcje. No i nie rozumiem o jakie udary chodzi i jak ciśnienie w przewodzie może być inne niż ciśnienie w zbiorniku. Przecież ciśnienie rozchodzi się równomiernie we wszystkich...
Zauważyłem, że na samym początku nie otwiera się zawór wlotowy, tylko dopiero po pewnym czasie. W tym czasie silnik startuje z obniżonym momentem/prądem rozruchowym, po czym przechodzi w normalny tryb pracy, w międzyczasie sprężarka buduje ciśnienie w obiegu wewnętrznym, zasysa powietrze małym kanałem przez mały zawór zwrotny z filtra, rośnie ciśnienie...
Postanowiłem wypróbować teorię niestesty po podaniu napięcia bezpośrednio na zawór sprężarki stało się „nic” nie bylo slychać żadnego „tykniecia” czy innego dźwięku który mógłby owy zawór wydać… tak jak nie zmieniło to nic w działaniu klimatyzacji (jak nie działała, tak nie działa )mimo że sprzęgło kompresora odpala… Pytanie teraz czy owy zawór powinien...
Uszkodzony czujnik prędkości obrotowej sprężarki klimy (to nie zawór).
Chodzi Ci o tą metalową część czy gumowy grzybek ? Tam gdzie ma być zbiornik jest sprężarka.
Dzień dobry, mam do wymiany zawór sprężarki klimatyzacji. Moja sprężarka to Sanden PXC16 NR.P31315453 Z tego co widzę występują dwa typy tego zaworu. Zanim zdemontuję kompresor... proszę o pomoc w zweryfikowaniu jaki typ zaworu będzie odpowiedni do mojego modelu. Volvo XC60 2010r. 2.4D5D 205KM Pozdrawiam Artur
Za mało powietrza układzie pneumatycznym naczepy ,to przyczyna kłopotu z hamulcami.Tak jak pisze kolega, problem może być w ciągniku (sprężarka, zawór sterowania naczepą europa) bądz nieszczelny układ pneumatyczny .
Odpowiedź jest dość prosta - zawory tłoczne zwykle płytki i zwykle wystarczy obrócić na 2 stronę , sprężynki do płytek , zawór zwrotny pomiędzy sprężarką a zbiornikiem , Nie zaszkodzi sprawdzić ssących . Zwykle obie przyczyny naraz . Na co jest potrzebna instrukcja ? przecież to proste :shii:
Jeżeli pracuje cały czas i ciśnienie się nie podnosi ponad 8 bar to by wskazywało na problem sprężarki, zawory, pierścienie. Spróbuj dla próby delikatnie obniżyć ciśnienie wyłączania na wyłączniku ciśnieniowym.
Ta przezroczysta rurka idącą od separatora do sprężarki. Zawór na separatorze.
Mógł popuszczać oring, wymiar nietypowy, dlatego mechanik chce go wymienić. A taki zawór z używanej sprężarki.
W mojej był zbiornik obok sprężarki i ktoś wspawał gwinty i tam idealnie się wpasował zawór zwrotny od wody 5/4cala z tym że musiałem go przerobić aby nie hałasował [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Sprężarka, zawór rozprężny, sterowanie, odwrotne podłączenie przewodów do sprężarki itp itd...
Żeby taki układ miał sens, coś musi "puszczać na presostacie". Byle nie cały czas, bo wtedy to "coś" jest po prostu nieszczelne. Dlatego go zaślepiłem bo właśnie puszczał cały czas. P.S. Czy podpięcie do tego zaślepionego odejścia elektrozaworu który jest otwarty przy braku napięcia rozwiąże problem? Chodzi mi o to czy z tego odejścia w zaworze spuszczane...
Jak szybko "pompuje" ciśnienie? Być może "kończy" się sprężarka: zużyte zawory, pierścienie w sprężarce.
Dziękuję za odpowiedzi. Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego że trzeba ściągnąć czynnik do wymiany, uprzedzono mnie o tym. I jak mówicie nie będę czekać do lata. Czy zawór sterujący wydajnością sprężarki = zawór wydajnościowy regulujący pojemność skokową? Gdzie dokładnie jest ten zawór, płyta zaworowa chodzi o płytę sprężarki?
Jeżeli po zatrzymaniu sprężarki przez prezostat powietrze ciągle uchodzi rurką odprężnika, to przepuszcza zawór zwrotny. Prezostat w momencie wyłączenia zasilania silnika otwiera zawór odprężnika. Wtedy powinno spaść ciśnienie tylko w układzie sprężarka ➡zawór zwrotny.
To już nie warsztatowy, a fabryczny :D Jaka ma moc, ten silnik ? 4-5 kW ? Rozruch konieczny układem γ / Δ . To potężna jednostka, w żadnym razie nie przeznaczona do tłoczenia powietrza. Owszem, możesz zrobic, ale ...maksymalne ciśnienie, jakie ta sprężarka daje to 18 bar. Zawór bezpieczenstwa !! . Dobrze dzialajacy wyłącznik ciśnieniowy !...
Prawdopodobnie do upuszczania ciśnienia na odcinku sprężarka - zawór zwrotny (po tym jak wyłącznik ciśnieniowy odłączy prąd silnikowi) aby ułatwić ponowny rozruch sprężarki. Ale to tylko mój domysł, nie widzę dobrze wszystkiego na tych zdjęciach.
ednak zauważyłem, że zawór tylko przełącza jak sprężarka nie pracuje, jak pracuje to nie słychać tego specyficznego 'klik' Nie wiem czy tak ma być, czy ten zawór niema siły przełączyć pod obciążeniem? Czy to objaw uszkodzenia, czy sterownik przełącza go tylko gdy sprężarka nie pracuje? To mi się podoba , skrupulatnie to sprawdziłeś. Zawór masz uszkodzony...
Wedle opisu na pompie czyli tej naklejce przy stykach na ,3,4 jest For remote control of AB port. A kabelki są mizerne także wątpię że tam jakieś prądy większe płyną raczej nie 230:) Przyznam że nie sprawdzałem na którym zacisku pojawia się napięcie w trybie Cwu. Jednak raczej podpięcie powinno być prawidłowe biorąc pod uwagę to że przy ręcznym wyborze...
Powietrze ma inną gęstość niż paliwo i zawór przystosowany do pracy z cieczą może "nieszczelny" dla powietrza. Czyli nie funkcjonować prawidłowo. Możesz to sprawdzić doświadczalnie i jeśli się nie sprawdzi szukać takiego zaworu pneumatycznego np. firmy Festo.
Nie mylisz się, mi się udało ustawić 4 bary.
Rozprężny nie jest czasem w podłodze? Układ pojedyńczy czy podwójny?
Jeśli układ jest szczelny to taki "upust" nie ma znaczenia , sprężarka pompuje nadmiarowo, po to jest zawór upustowy żeby utrzymać nominalne ciśnienie w instalacji.
Tutaj nie wystarczy spuścić gazu tu najpierw trzeba układ chłodniczy przebudować. Aspera też nie nakleja byle jakich naklejek na spreżarkach. Większa moc równa się krótkie cykle pracy układu i w dodatku na granicy zastosowania równa się śmierć po roku lub dwóch sprężarki. Ja montuje zawory rozpreżne Danfossa do nabycia w każdej dobrej hurtowni.
Temat stary....ale u mnie nowy. Problem dokładnie taki sam. Dzisiaj wyczytałem, że niektóre sprężarki mają oprócz sprzęgła wbudowany zawór zmniejszający ciśnienie wyjściowe sprężarki przy wyższych obrotach silnika. Jeżeli zawór z jakiegoś powodu nie zadziała, to sprężarka daje zbyt wysokie ciśnienie przy wyższych obrotach i czujnik ciśnienia (poprzez...
Być może trzeba pojedzić jak się sprężarka nie rozchodzi to trzeba wymienić. Możesz spróbować jeszcze ma krótko zawór od sprężarki podłączyć pod 12v i sprawdź czy robi lód.
To jeszcze usłyszysz.... kolego MARK-62. Reszcie polecę zmienić fachowca na takiego co umie zdiagnozować układ klimatyzacji a w oplach dodatkowo elektronikę auta. Z nieszczęsnym modułem chłodzenia włącznie. Przecież do tego potrzeba raptem dwóch manowakumetrów za 300 zł. I wiedzy...
Witam mam problem z klimatyzacją w Mazda 3. Klimatyzacja jest szczelna i napełniona ale nie chłodzi, przewód cieki jest zimny a powinien być letni a ten grubszy który powinien być zimny jest letni. Zostały wymienione części -osuszacz -sprężarka -zawór rozprężający -czujnik ciśnienia ciśnienie wysokie dobija 12 barów ciśnienie niskie po w łączeniu sprężarki...
Moze to jest skutek spadku ciśnienia na chłodnicy, ale wtedy musiał by być ok 0,3bara, a nie 0,1 bar. Tak na chłodnicy i rozdzielaczu. Poza tym, tak czytam z doskoku, do odszraniania instalacja powinna mieć zawór regulacyjny KVL na ssaniu sprężarki. Wogóle każdy udaje, że zawory stałego ciśnienia skraplania, ssania, parowania nie istnieją, bo co- drogie.....
Bo jakoś wcześniej chodziła normalnie Nie napisałeś w pierwszym poście, więc zgadywałem. Zawory się nie zawieszają?
Zdemontuj agregat sprężarkowy łącznie z silnikiem . Wtedy wypłukaj wodą pod ciśnieniem zbiornik sprężarki. Zawór wkręć na konopiach i na paście.
Tak to ten przy osuszaczu. Możesz wpiąć się w układ 24 z manometrem i zobaczysz jakie daje ciśnienie. Dodano po 13 Kolego, po odpaleniu samochodu do jakiego ciśnienia ci nabija? Pompuje normalnie i zawór zbija ciśnienie? Może Ty masz sprężarkę niewydajną albo jakieś wycieki i zawór zabezpieczający nie zdążył się jeszcze otworzyć .
Bredzisz, właśnie że ma i to sporo. Jak gasisz silnik, kiedy zawór osuszacza jest zamknięty (kiedy sprężarka jeszcze pompuje), a zawory w sprężarce są szczelne, to sprężone powietrze (którego może być całkiem sporo w przewodzie między sprężarką a osuszaczem oraz w samym filtrze osuszacza) może się utrzymywać dłużej, no bo jakim cudem wywala wodę po...
A ten elektrozawór upustowy jest potrzebny, do czego on służy? W skrócie do umożliwienia startu silnika. W czasie rozruchu, gdy w zbiorniku jest powietrze pod ciśnieniem, elektrozawór ten ma łączyć układ wylotowy sprężarki (podłączony pomiędzy zaworem zwrotnym a sprężarką) z atmosferą. Po rozpędzeniu się silnika zawór zamyka się i dopiero sprężarka...
Po zdjęciu widać ze to WAN-T czyli 2x pompka 136, 1 to zawór zwrotny, z obu sprężarek dochodzi tam powietrze i wchodzi do zbiornika, jak tam syczy to zawór nieszczelny i puszcza powietrze, nr 2 to elektrozawór dekompresji, otwiera się przy starcie sprężarki aby silnik mógł łatwiej wystartować, jak tam poszcza to to wymiany w nim uszczelka. Na początek...
Zawór rozprężny ;p Sprężarka spręża gaz a w parowniku rozpręża się. Czyli powinien być tuż przed parownikiem albo jako zawór zewnętrzny albo wewnątrz przewodu albo jako oddzielny blok z regulacją temperatury. http://bc-buscomfort.de/index_html_files... strona 7 W plikach S1 i S2 przykład rozwiązań w autobusach "Kassbrohrer". Zawór...
Jest wiele powodów dlaczego nie chodzi klima... czujnik ciśmienia.... brak napięcia ( bezpieczniki ) elektromagnez sprężarki.... zawór rozprężny.... jesli klimatronik to moze sam panel.... zalezy co juz robiłeś czy mechanik????
Jest to zawór,, bezpieczeństwa''.
Panowie, najważniejsze co was interesuje pojemność Czynnika 47g R600a, Sprężarka nie może być większa ani mocniejsza, kapilary i zawory rozprężne są dobierane do mocy, jedynie co możesz wybrać to sprawność sprężarki. To samo dotyczy rodzaju czynnika, oleju, parownika. Wlejesz 80g to będzie za wysokie ciśnienie, dasz 30g będzie się zaszroniona sprężarka...
Nie radzę wgrywać Ci cokolwiek po OBD2 bo uwalisz sterownik. Masz jakieś błędy w ECU? Nie ma błędów. Czysto. Sprężarka ma jeszcze zawór regulacyjny, też nie jest sterowany. Sam zawór ma około 10ohm a jego odpięcie generuje błąd. Temperatury zewnętrzną i wewnętrzną mam w odczytach prawidłowe.
Kompresor zwieksza wydajnosc do 76% (jakkolwiek te wartosci mozna przetlumaczyc) A cisnienie w ukladzie pozostaje 5 Bar. Uszkodzony (zablokowany) zawór sterujący wydatkiem lub sama sprężarka
Nie działa wydajnie i wody nie ma.. Kurcze i tu u mnie jest to samo.. strzał w niebo.. Może być zawór, może być osuszacz a może być zawór na sprężarce. Zawór na sprężarce raczej wątpię bo.. sprawdziłem oporność cewki jest 14om więc książkowo. No chyba że iglica się zacina.. Zawór rozprężny też może być bo też się może iglica przycinać.. A pochwalę się...
Sprężarka posiada zawór regulacji wydajności.regulowany wypełnieniem impulsu. koło ma zrywane sprzęgło jak się zerwie śrubka w środku koła jest niruchoma gdy silnik pracuje.
Cześć.Jeśli Cię dobrze rozumiem to chcesz zlikwidować ciśnienie nad tłokiem sprężarki żeby miała lżej startować.Pd łączyć zawór odwrotnie można.Ale w fabrycznych sprężarkach jest zawór podpięty nad tłoki żeby sprężarka miała lżejszy rozruch.Czy to nie leprze rozwiązanie.
Czy po prawej stronie na 2 zdjęciu to nie kondensator? Nie. To nie jest kondensator. To jest termik, klixon itp. W załączonym pliku jest schemat elektryczny. Trzeba dokupić kondensator rozruchowy 20uF/370V (ew. 400V). Kompresor jest cichy. To fakt. Jednak do przewidywanego zastosowania średnio się nadaje. Dwie sprawy: 1. Olej POE zastosowany w sprężarce...
Z tym 11kW będzie ciężko załączając na "raz", na takim wanie zjadłem zęby ale za to teraz chodzi jak pszczółka. Akurat ten wan nie potrzebuje skrzynki do sterowania, ma zawór pilot który steruje blokadą ssania przy osiągnięciu zadanego ciśnienia. jeżeli długo sprężarka stoi to warto sprawdzić zawór w obudowie filtra, przy ok 4-5 barach powinien już...
Może pompa obiegowa siadła? To jakby wymiennik od strony wody opisałeś. Jakby chodziło o wyjście od strony czynnika, to gdzieś zadławiona. Wymiennik masz za zaworem 4D czy od razu na rurce od sprężarki? Może zawór rozprężny nie otwiera się? Może wilgoć w układzie? Na to bym stawiał.
Samoróbka z sprężarki od lodówki zawory na ssaniu do odzysku na tłoczeniu wyjście do butli to najprostszy układ. Moza dołożyć jakiś filtr po drodze.
Jeśli wysterowanie zaworu jest 100% a HP 8-9 bar to sprężarka nie wyrabia. Zawór Termoteca też bym zastąpił oryginałem bo pewnie sprawny
Jeśli sądzisz Kolego że to prosty układ to się mylisz. W załącznik opis APS Good Luck :D 1720000 to numer jednostki. kod 647: Regulacja ciśnienia Ciśnienie w układzie wynosi lub wynosiło ponad 13,0 bar. Elektryczna lub mechaniczna usterka jednostki sterującej, sprężarki lub zaworu elektromagnetycznego. Zapala się żółta lampka ostrzegawcza. Układ obniża...
ciśnienie HP do 12 atm., ale jak to określili "dziwnie niestałe (instalacja nie ma zaworu serwisowego LP), Mało, do sprawdzenia sprężarka, zawór rozprężny.
Wszystko co jest w aucie może się zepsuć. Zawór regulacji objętości sprężarki może być zacięty, może płyta zaworowa jest brudna i zamiast pchać na HP to w tylko miesza czynnik w samej sprężarce. Chociaż te 4 bary na ssaniu są zastanawiające, bo zawór rozprężny powinien mieć możliwość całkowitego zamknięcia się i nawet jak sprężarka tylko minimalnie...
Absolutnie nie. To są zawory zaprojektowane to jednego otwarcia i zamknięcia raz na kilka minut. W głowicy sprężarki standardowo zawór otwiera się i zamyka 24 razy an sekundę... Po za tym objętość szkodliwa... Zawór ma siedzieć głowicy.
Zrobienie takiej flanszy nie koniecznie okrągłej to żaden problem akurat. Zawór zwrotny będzie dedykowany do sprężarek, tak samo zawór bezpieczeństwa. Spora pojemność skokowa sprężarki więc zastosuje zawór bezp. 3/4" w myśl tego co napisałeś, a odprowadzanie powietrza z poszczególnych cylindrów rurkami 1/2". Sama sprężarka będzie miała 4 zawory na cylinder...
podaj jeszcze czy podczas tych skoków ciśnienia sprężarka tłoczy cały czas czy jest przerwa. Możesz mieć uszkodzony zawór dolotowy (za słabo go zamyka ) i wtedy wywala ci olej . jak masz sterowanie elektrozaworem wypnij go załącz sprężarkę i zobacz czy wtedy nie wywala oleju.
A co w tym całym sterowaniu w innych sprężarkach odpowiada za upust tego ciśnienia czy to ten zawór z cewka czy co innego
Witam. Na zasilaniu reduktora powinno być cały czas 8,5BAR (+ - 0,3BAR) - wszystko zależy od wyregulowanych reduktorów w zaworze sześciodrożnym . Ale najważniejsze jest ciśnienie na wyjściu z reduktora. przez noc schodziło do zera bez wyraźnego ubytku słyszalnego na zewnątrz. Napompuj układ , jak zbije podstawa osuszacza zgaś samochód ,odkręć filtr...
sprężarka klimatyzacji zawór zawór zwrotny sprężarka sprężarka sprężarka lodówka
modyfikacja biosu katalog kodów monitor matryca uszkodzona
saeco hd8752 pułapka grawitacyjna
Zgemma H17 Combo – oprogramowanie i obsługa T2-MI, testy OpenATV, PurE2, OpenPLi Błąd U1208 w Peugeot 3008 1.4 D4D - komunikacja CAN