A przewod WN od kopulki do cewki nie jest czasami pekniety? Sprawdz sobie tez zlacze i czujnik GMP i ewentualnie filtr paliwa. Pozdrawiam.
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Czesc moze wkoncu trzeba zajrzec czy sie cos nie dzieje w gazniku moze jakis syf sie dostal sprawdz filtr paliwa. pozdrawiam
Szukaj pod maską.
W jakim stanie filtr paliwa?
a sprawdz podstawowe rzeczy takie jak filtr paliwa i powietrza
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
co to znaczy "przelać filtr paliwa" ???
Wymien sobie filtr paliwa bo trzeba zaczac od podstaw i sprawdz wtedy. Sprawdz rowniez czy do pompy paliwa nie ida pechezyki powietrza bo wtedy bedzie sie zapowietrzal i tez moze gasnac. Pozdrawiam.
Sama pompka tańsza. Widziałeś kiedyś dwudziestoletni filtr paliwa?
Wszystko jest mozliwe wtryski , pompa moze pompa pylkuje i syf krazy w systemie i znowu uszkodzil wtryski. Trzeba sprawdzic czy nie ma opilkow w filtrze paliwa.
No tak, jak napisałem, wymieniłem świece żarowe, bo były padnięte, i akumulator, i filtr paliwa.
Sprawdz czy masz czysty filtr powietrza i najlepiej wymien filtr paliwa i sprawdz czy nie ida babelki powietrza do pompy wtryskowej. Jesli to nie pomoze sprawdz czy masz dobra kompresje. Mogl sie rowniez przywiesic wtryskiwacz ale tego bez przyrzadu nie sprawdzisz czy np "nie leje" zamiast rozpylac. Pozdrawiam.
Filtr paliwa,pompa paliwa.
Na zdjęciu w pierwszym poście widać. Obok filtra paliwa.
Prawdopodobnie podgrzewacz filtra paliwa...
Filtr jest w zbiorniku paliwa jest zintegrowany koszyczek jako filtr z pompa paliwa
Witam. Mam problem z renia midlum 250 z 2001r. Co jakis czas dostaje wystrzalu paliwa przez filtr i leje sie chwile.Co moze sie dziac?
Pewnie masz nieszczelny uklad paliwowy i po dluzszym czasie cofa ci sie paliwo,sprawdz wszystkie polonczenia przewodow paliwowych a szczegolnie przy filtrze paliwa. Pozdrawiam
nie wymieniałeś czasem filtra paliwa?
Wymień filtr paliwa
no cóż. trzeba będzie chyba zaprzestać na tym co jest. a takie jeszcze jedno pytanie. Jak jest zimny to na I i II biegu szarpie podczas jazdy a na pozostałych jest ok. wie ktoś co to może być za przyczyną?Dodam, że świece wymienione, cewki wymienione na nowe a i tak szarpie.Ma ktoś pomysł co może być jeszcze nie tak? Z góry dzieki
Kolego najpierw podłącz clip-a a następnie filtr paliwa .
Rozpocznij od wymiany filtra (dobrze odpowietrz). Dalej to sprawdzenie świec żarowych (dot. ciężkiego uruchomiania).
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
A sprawdzałeś filtr paliwa?
Witam, jak w temacie, wie ktoś gdzie szukać filtra paliwa?
Dobrze sprawdziłeś :D Szukaj uszkodzonej instalacji :cry:
Oczywiście, że go tam nie ma. Bo to system bez powrotu. Filtr, powiedzmy że filtr, jest w baku. Nie podlega obsłudze. W czym problem?
kolego ta kontrolka oznacza ,że masz zafyfiony filtr paliwa
Serwis olejowy wyświetla się w formie komunikatu słownego na zegarach. To czwórka, Clio 3 klepane było do 2012r Gdzie w tym samochodzie znajduje się filtr paliwa... Obudowa pompy to filtr paliwa.
W moim scenicu 1.5 zasysał powietrze poprzez uszkodzony o-ring na podgrzewaczu paliwa we filtrze paliwa.
Jaki silnik Wymień filtr paliwa
Wymień filtr paliwa.
Zacznij od odpytania ECU o błędy i parametry i obejrzyj zawartość obudowy filtra paliwa.
Jeżeli , w tej francuskiej myśli technicznej , regulator ciśnienia paliwa jest na pompie paliwa (brak powrotu) , to Dr.hannibal dobrze prawi , jak na listwie wtryskowej , to sprawdzić to co pisze Jokerro. Łatwiej to zrobić niż w ciemno wymieniać filtr paliwa.
Zacznij od filtra paliwa.
Podejrzewam że bedzie z tyłu pod spodem samochodu w okolicach zbiornika paliwa. Oznaczenie filtrona to PP831/1. Poszukaj w google to zobaczysz jak wygląda a bedzie łatwiej znajdziesz :)
Czy w przypadku opisanej usterki warto sprawdzać coś jeszcze poza opiłkami w filtrze paliwa?
Jak sprawdzil wtryski? Jakie ciśnienie na railu ? Jakie błędy zapisane ? Filtr paliwa ?
No to wymień ten filtr paliwa.
Wyciagnij pompe z baku na stol i zobacz co moze ja blokowac. Sprawdz tez weze paliwowe, moze sie przytkaly. Filtr paliwa to podstawa i powinienes zrobic to w pierwszej kolejnosci.
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
Ten metalowy to jest filtr paliwa.
Tylko ten koło zbiornika paliwa
mam świece żarowe...no wlasnie bede sprawdzał filtr paliwa.
Jakieś pół roku temu może lepiej wymieniałem filtr paliwa, ale nie odpowietrzałem nie wiem jak hmm może to dobry trop. Jeśli ktoś może to prosze opisac jak odpowietrzyć filtr paliwa ;)
Manometr pod odpowietrznik filtrów paliwa
Wymień filtry paliwa
Sprawdź też filtr paliwa.
To jedź bo to niezła cena
filtr paliwa
Oczywiście, że przy dieslu wymienia się filtr paliwa.
Witam. Wymień filtr paliwa.
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
A może filtr paliwa???
gaz bardzo wyniszcza silnik(osusza go) mozliwe ze to koniec jego zywota ale jeszcze sprawdz czy jest cisnienie w cylindrach a i j jesli nie podaje ci pompka paliwa to nie zapalisz. sprawdz czy filtr nie jest zbytnio zanieczyszczony. w sumie zostaje jeszcze wtrysk. moze on juz sie zepsul na amen
Oki. a czy przyczyna moze byc filtr paliwa?
Proponuje wymiane filtra paliwa
Skoro sam chesz napawiać to na początek wymień filtr paliwa.
nabij pompką paliwo do filtra przed zapaleniem
Fakt zapomnialem podać. Silnik 1.4e RT.
filtr paliwa,świece
Pierwsze to paliwo, czy pompa podaje paliwo przy zapłonie. Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa.
Witam. Posiadam Renault Clio 1.5dci 2002r. 82KM. Otóż poszła mi pompa wtryskowa (opiłki w zbiorniku) i wtryskiwacze też dostały. Pytam z ciekawości: Skąd sie biorą opiłki z zbiorniku? A jak nawet to po drodze do pompy wtryskowej są chyba jeszcze jakieś filtry paliwa.
Paliwo nie zamarznięte? Co się dzieje w filtrze paliwa?
Filtr paliwa ok?
Clijówka ma gruche więc podpompuj aż stwardnieje i wtedy pal. Grucha jest obok filtra paliwa.
Na kompie wyszedł bład przerwa obwodu elektrycznego wtryskiwacza nr 3 , czy to moze byc problem ze szarpie podczas przyspieszania ? ( dostaje mocy i ucieka) moze filtr paliwa ?
I na dokładkę zajrzyj do obudowy filtra paliwa czy nie znajdziesz dodatku.
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
Rozumiem, że na gazie chodzi OK? Przyczyną takiego stanu może być umierająca pompa paliwa. Sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym. Mogą być też zapieczone wtryskiwacze - jednym słowem przyczyn wiele. Jednak dobrze myślisz - zacznij od filtra paliwa.
Witam. W tym przypadku problem nie lezy w otwarciu przepustnicy. Z tego co opisales to problem jest w zaplonie(np. przebicie na kablach) lub ukladzie zasilania paliwem(sprawdz cisnienie,filtr paliwa).Sprawdz tez filtr(wyjmij go i odpal bez filtra) powietrzaJezeli mozesz to wrzuc fotki aparatu zaplonowego(chodzi mi o jego budowe,bo nie pamietam). Pozdrawiam.
Zrób test przelewowy,filtr paliwa wymieniony?.
skoro nie zapala po zgaszeniu to sprawdz czujnik położenia wałka a jeśli dobry to ustawienie rozrządu. może sie przestawił i brak synchronizacji
nie słychać tylko na 4 biegu, a na pozostałych leciutko powiewa Dodano po 4 przepraszam bardzo nie znam sie jestem starsza radze sobie jak moge ogladajac jak sie cos naprawia wiec prosze to uszanowac bo zapytalam grzecznie. Chodzi mi o filtr paliwa
Katalizator? A może by tak zacząć od podstaw ? ;) Filtr paliwa zmieniony?
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Taki filtr: http://www.iparts.pl/czesc/filtr-paliwa,... Producent: WIX FILTERS Kod produktu: WF8013
pompa musi mieć sitko. Wężyk mozna założyć i powinno być ok, ale pompa musi lezec w paliwie inaczej Ci nie zassa. Kolega pisze o pompie zewnętrznej , więc coś nie tak z tym zanurzeniem w paliwie :) A ten gwint i dziurki z boku to wyjście na przewody wysokociśnieniowe, podobne mocowanie jak w starszych mercach na filtry paliwa.
Dzięki za podpowiedzi. Byłem dzisiaj w sklepie i sprzedawca sam się zdziwił, że przy moim modelu występuje filtr nie rozbieralny, niestety muszę wymienić cały z obudową. Jeszcze raz dzięki i zamykam temat.
Właśnie udało mi się odpalić psikając Plakiem i okazało się że jeden z czterech garów nie chodzi ..Czy to moze być przez to ze wciągnęło coś z dna zbiornika jak wczoraj dojechałem na oparach do domu mimo że niedawno zmieniałem filtr paliwa ?
Rozumiem, że pod określeniem ciśnienie doładowania masz na myśli ciśnienie na szynie. Problemy z regulacją ciśnienia zaczynają się zawsze od zaworu. Czasami może padać pompa wstępna paliwa znajdująca się na pompie CR. Sama pompa CR raczej nie pada.... wcześniej wtryski! Oczywiście pomijam trywialny problem filtra paliwa
Kolego do rozrusznika przykręcony jest włącznik elektromagnetyczny i to on podaje prąd na rozrusznik i ma jeszcze za zadanie wypchnąć szprzęgiełko rozrusznika w wieniec koła zamachowego. Jak już pisałem do tego włącznika elektromagnetycznego zamocowane są trzy przewody, dwa grube i jeden cienki. Cienki idzie od stacyjki i przy prawidłowym działaniu...
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
Nie wymieniałeś przed zimą filtra paliwa może ?
czeka Cię odczytanie parametrów pracy, w ciemno nic nie "kombinuj".bez danych z komputera możesz sprawdzić szczelność połączeń dolotu,podciśnienia,filtr powietrza,paliwa.
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
A filtr paliwa wymieniałeś?
Witam . Błąd sugeruje usterkę w układzie wtryskowym . Sprawdź ciśnienie na listwie . Oczywiście najpierw wymiana filtra paliwa .No i koniecznie sprawdzić przelewy czy nie ma wycieków .
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Renault Laguna 1.6 16v 2002 silnik BGOA K4M!!!!!!!! Witam czy ktoś wie gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza wyświetlacz zaniża temperaturę?????? No i drugie pytanie dotyczy gdzie jest filtr paliwa w Renault Laguna 1.6 16v z 2002 roku.Mechanik stwierdził że takiego filtra nie ma a to trochę dziwne wiec mu nie uwierzyłem
No jest coś w tym stylu, a nazywa się zmiana kata wtrysku. Nie wiem czy ktoś kojarzy np. lancia prizma w kabinie było cięgno do odpalania na zimnym. Na gorącym tez działało :D Czarny dym i szła jak zła :D Teraz już nie robią takich aut :( Wymień jeszcze filtr paliwa :)
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Sprawdz ile naleci paliwa z powrotu wtryskiwaczy z glowicy w czasie 120s na cieplym silniku przy normalnych obrotach i drugi test przy 1200obr. dla dokladnosic powtorz testy 2 razy i napisz ilosci. I sprawdz czy napewno jest odpowietrzony dobrze a zeby go odpowietrzyc dobrze trzeba przejachac z 50km. Dodano po 4 Sprawdz rowniez cisnienie na listwie...
Witam, potrzebuję instrukcję wymiany filtru paliwa dla Renault Megane 1.5 dci 90 KM z 2011 r. Może ktoś podesłać ?
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
sprawdz filtr paliwa renault master renault filtr paliwa filtr paliwa renault
transmisja sygnałów analogowych przetwornica 200hz odświeżania pamięci
17mb110s firmware 17mb110s firmware
Zmiana języka na polski w Panasonic Lumix DMC-TZ100 Tranzystor AG32C - identyfikacja i zamienniki