Tak patrzę na ten schemat i zauważyłem że się pomyliłem. Zauważ że przekaźnik gdy nie ma napięcia to podaje masę do EMS a gdy ma napięcie to nie podaje. Taka różnica. Podejrzewam jeszcze że główny włącznik napięcia sprawdza opór cewki przekaźnika RP13 czyli do testów musi być wpięty w gniazdo. A sprawdzałaś czy przewody od wlacznika napięcia do centrali...
Ja bym sprawdził jeszcze kanalizację. Odłącz wąż odpływowy (długi) i puść program trzymając go w misce, i zobacz jak odlewa sama zmywarka. Może szukasz przyczyny nie tam gdzie trzeba. Próba pompy myjącej charakteryzuje się takimi jakby trzema głuchymi stuknięciami takie turf..turf.. turf.. i zaczyna kręcić. Jak już kręci to sprawdza opór i wtedy otwieramy...
Kranik to: 1 Brak dopływu wody.(ale nabiera) 2 Brak odpływu wody. 3 Wyciek wewnętrzny. 4 Uszkodzona pompa myjąca.(ale nie nabrała by wody) Rzadko: Uszkodzone przewody, uszkodzony moduł. Poza tym słaby opis, ta zmywarka w pierwszej fazie cyklu: 1-Odpompowuje wodę 2- Uruchamia pompę myjącą a dokładniej sprawdza opór. 3- Jeśli nie ma oporu na pompie poza...
Bmw x6m na akumulatorze 12v10ah. A jak się sprawdza opór toczenia?
Witam To co zaznaczyłeś to fotoopór, sprawdza się go omomierzem światło/ zaciemnienie - różna rezystancja/ opór :P
świeca żarowa to oprnośc poniżej 1 Ohma. Sterownik sprawdza opór i jeśli jest za duży (przerwa) wyłącza napięcie i powoduje świecenie się kontrolki świec. Sprubój zmostkować wyście spalonej świecy z innym wyjściem, powinno wygasić lampkę
Ohmomierz sprawdza opór przy 9V, które sam podaje multimetr, dioda przy tym napięciu nie będzie posiadała oporu, a jeśli już to bardzo mały. Tester ciągłości również działa na 9V, więc przepływ będzie, chyba że to jest dioda na wyższe napięcie (lub tranzystor).
Witam. Na jakiej podstawie twierdzisz , że problem dotyczy prawej przedniej lampy?Po włączeniu świateł pozycyjnych układ sprawdza wszystkie światła pozycyjne (lampy przednie,tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej),któraś żarówka musi być spalona.System sprawdza opór układu.
To jeszcze mieści się w normie, czy już powinno budzić podejrzenia? Zależy jaki był załadunek, przy małych ładunkach jak najbardziej tak może być. Ogólnie amortyzatory sprawdza się poprzez naduszenie w dół zespołu, ma stawiać opór a puszcozny wrócić na swoje miejsce, nie może skakać jak piłeczka.
Żarówka???? no widzę, że idziecie po całości Dlaczego jestem na NIE?: - bo nie ;d - bo to największa prowizorka na jaką nigdy bym nie wpadł - ogólna estetyka Kolega vodiczka już wcześniej trafnie przewidział, że nie zaakceptujesz żarówki, ale: - jeżeli komputer sprawdza opór żarówki w stanie zimnym (sądzę, że ok. 2Ω ale zmierz) to rezystory się...
Coś mi się zdaje że będziesz musiał zainwestować w nowy hydrostat. Napiszę Ci jeszcze jak sprawdzić grzałkę http://obrazki.elektroda.pl/1965983700_1... Na najmnijeszym zakresie miernika (chyba że miernik sam ustala zakres, wtedy nic nie ustawiasz) sprawdzasz opór między stykiem C i B - powinien wynosić 20-30 Ohm Na NAJWIĘKSZYM zakresie...
ćwiczyłem trochę z taką centralką - miałem podobne problemy - zresetowałem wszystkie ustawienia,poczekałem na bezwietrzny dzień,sprawdziłem mechanicznie czy wszystko pracuje bez oporów-ma sąsiadkę z taką bramą,mieszka w wietrznej okolicy,problemy były w trakcie programowania klon Nice sprawdza opory mechaniczne i jak zapisze błędy w trakcie programowania,to...
Witam, Szczotek nie sprawdza się na oko :D , przecież to tylko 4 wkręty. Proponuje odkręcić te wkręty i wyjąć szczotki to się okaże czy są ok. a jeśli dobrze pamiętam E22 oznacza uszkodzony triak.
Jeżeli fachowiec dał większy niż jest oryginalnie to prawdopodobnie przypalił tym elektronikę. A na początek sprawdza się opory bramy przy wysprzęgleniu i ręcznym poruszaniu.
Ponieważ przez twoje ręce też płynie prąd którym jest sprawdzany opór rezystora. Zatem gdy masz rezystor o dużym oporze np 1MOhm i przy mierzeniu oporu trzymasz palcami metalowe druciki to tak właściwie mierzysz opór zastępczy rezystora i swojej ręki. Wtedy wyświetlana wartość może mieć mało wspólnego z oporem samego rezystora.
A mam pytanie, czy da sie to sprawdzić bez wychodzenia z domu, tzn np. miernikiem sprawdzając opór między gorącą żyłą a ekranem ?? Da się, omomierzem -ma pokazać ∞ (bardzo duży opór), Marek
jedyne co mnie dziwi to to że jak sprawdzam opór na wirniku to nie ma przewodności między przeciwległymi polami komutatora a wydaje mi się że powinien być. Jak najbardziej. Szczotki prawidłowo dociśniete ? Może niechcąco obróciles komutator na wale, zrywając wszystkie połączenia wirnika?
Witam - bierzesz mierniczek i odłączasz z kostki który chcesz sprawdzic, miernikiem sprawdzasz opór(nie wiem ile powinien mieć dokładnie) ale sprawny bedzie miał napewno coś koło 4 omów .A moze masz je dobre tylko kostki są skorodowane i nie ma perzejścia do sterowania(posprawdzaj kable czy nie sa przerwane)
Problem sprowadza się do tego, że po włączeniu nie zawsze słychać muzykę z kolumn głośnikowych? Kolega twierdzi, że przekaźniki są sprawne, bo się załączają, a sprawdził kolega czy styki przekaźników są w porządku? Nikt koledze nie pomoże jeśli kolega nie zacznie robić pomiarów. Na początek należy sprawdzić czy sygnał użyteczny wychodzi z końcówek mocy...
Czujniki mogą być albo magnetoindukcyjne, sprawdzamy ich opór lub Halla tu sprawdzamy + i - oraz sygnał. Do tego nie jest potrzebny schemat. Można sprawdzić czy czujniki są zsynchronizowane gdy koła są na wprost.
Ok. Mam tą diodę. Dioda sprawdza się po oporze w prostym i wstecznym kierunku. Rozumiem, że sprawdza się to omomierzem tak? Zasilanie musi być podpięte czy nie? I co to znaczy prosty i wsteczny kierunek?
Tam są czujniki aktywne i mierzenie oporności nic nie da, wrzuć kody z opisami błędów jsk kolega wyżej wspomniał Nie tylko opór sprawdzałem Podam kody ale trzeba pod ten samochod jakiśkonkret to bym zamówił komplet
Zielony elektrozawór - puszcza gaz do pilota. Pomarańczowy - na palnik główny (więc szeregowo podpięte być nie mogą). Stawiam na sterownik termy. Przepraszam za stary post ale chyba dobre miejsce aby sprostować i przy okazji zapytać ... 1) Chyba odwrotnie kolego ? Tzn ... Pomarańczowy na pilota , zielony na główny ... 2) Jak to jest z tym zielonym...
A konkretnie działa na hydrostat czyli ciśnienie wewnątrz układu W tej zmywarce nie ma hydrostatu. Czy jest odpowiednia ilość wody sprawdza pompa myjąca (opory na wirniku).
Pierwsze co się włącza to pompa spustowa, a następnie pompa myjąca sprawdza czy nie pozostała jeszcze jakaś woda w zmywarce. Jeśli napotka opór wody to wiekszy pobór mocy ma i wtedy jeśli masz wyjechane tuleje to zapewne wyjdzie błąd E24 lub E25 i na tym się skończy mycie. Rozebrałem taką pompę i te tuleje widać, że się odkształcają bo z plastiku.
Pompka służy do napowietrzania. Sterowanie kontroluje nadciśnienie, i zarówno zbyt małe jak i zbyt duże generuje błąd. Przewód powinien być podłączony do króćca w gnieździe, a bateria powinna być wyposażona w odpowiednią wtyczkę i wężyki napowietrzania doprowadzone do ogniw. Jednakże jako substytut sprawdza się filtr od papierosa wepchnięty w wężyk....
Sterownik sprawdza czy żarówki są sprawne. Żarówki mają mniejszy opór to nie świecą. Ledy mają duży opór to świecą. Ale nie aż tak duży by sterownik wykrył przerwę w obwodzie (spaloną żarówkę) wiec głupieje i zaczyna w kółko sprawdzać. Żeby to działało równolegle do leda musi być rezystor który będzie razem z ledem udawać żarówkę.
Tak, wyliczyłem 1 bar doładowania maksymalnie. Czemu trolowanie? Wolałbym odpowiedź na pytanie. W pierwszej wersji próbuję bez dodatkowej przepustnicy. Tak jak sprawdzałem, opór przepływu powietrza przez dmuchawę i filtr stożkowy jest podobny jak przez klasyczny filtr. Bardziej mnie martwi żywotność "turbiny", ale w fazie obecnej to tylko eksperyment.
Czy manetka gazu była wymieniona na taką samą. Sprawdzałeś opór.
jeżeli dobrze widzę , to zastosowałeś automatyczną kasację luzu na śrubach napędowych. Pomysł ani nowy, ani dobry. Nie stosują tego ludzie bo się nie sprawdza. Wprowadza niepotrzebne opory, które musi silnik pokonać, zużywają się niepotrzebnie nakrętki i przy oporach większych niż frezowanie pcb, na tych cieniutkich sprężynkach luz jest wciąż. Wystarczy...
Najprawdopodobniej głowice zaparkowały na talerzu. Silnik się sprawdza mierząc opór na złączu. W zależności od modelu poprawne wartości mogą się różnić, ale zwykle wynoszą kilka omów. Albo Ci zależy na danych, albo na pieniądzach. Możesz spróbować wymienić blok głowic samodzielnie, ale jak nigdy tego nie robiłeś i nie masz do tego odpowiednich narzędzi,...
Wyciąg wtyczkę sieciową i sprawdzaj opór pomiędzy bolcami wtyczki a obudową pralki Nie będzie mi kondensator z filtra na wejściu zaburzał wyniku?
Nie zapomnij dodatkowo co jakiś czas rozebrać całość i nasmarować. ...wywiercic otwór 4mm w frezach (tak aby pół otworu było w kopce i pół w osi księżyca) a nastepnie wbić w otwór kołek rozpreżny. Przerabiałem to w Simsonie - nie sprawdza się na dłuższą metę, poza tym skutery z reguły mają większy "opór" na starterze niż taki Simson ;)
A co sądzicie o tym? Myślałem nad użyciem elementów elektrooptycznych (czylui tych śmieszności z myszki) jako moduły zastępcze potencjometrów w joysticku. Walety: 1. Oszczędność - joysicki z układami optycznymi są bardzo drogie. 2. PRECYZJA I w praktyce NIEZNISZCZALNOŚĆ: O niezniszczalności pisać nie potrzeba, a precyzja wynika głównie z braku SZUMU...
Te opory nie sprawdzaj tylko wymień .
Prosta sprawa. Pompę wymieniał mechanik, prawda? Więc jedź do niego z reklamacją. Przeciez usterka nie została usunięta. Możliwe, że jest jeszcze coś. Więc niech szuka i sprawdza.
Jak syczy dźwiękiem wysokiej częstotliwości i masz kontrolkę błędu to ma zwarcie gdzież. Sprawdzaj wszystkie Diody Tranzystory szczególnie elementy na radiatorach.. sprawdzaj omomierzem jaki mają opór. Weź sprawdzaj wlutowane jak będziesz miał klika omów i mniej w obydwie strony to wylutuj i sprawdź drugi raz jak również będziesz miał zwarcie ( kilka...
To lepiej pisz wolniej, ale tak by ktoś nie doznał szoku. Wybacz ale mój dziadek by gotów złożyć najwyższą ofiarę by móc dziś mówić po polsku a nie po niemiecku czy po rusku. Dlatego nie znoszę jak ktoś pisze byle jak, bo mu się NIE CHCE! Od tego jest też słownik, autokorekta by poprawiały błędy które każdy może popełnić. Pralka Samsung i logika działania....
To jest kondesator. A ta co nie przewodzi czyli brak przejścia to jest sprawny. A te co przewadzą jaki mają opór? Je się sprawdza miernikiem pojemności.
sprawdzając opór poszczegolnych kondensatorow na jednym z nich opor stopniowo wzrasta, na drugim znowu maleje do zera. To możliwe? Czy robię coś źle
Ten opór nie sprawdzaj tylko wymień . Natomiast sprawdź dokładnie przerwy i zimne luty .
Co do kabli to wszystkie luźne niebieskie są od zasilania wzmacniacza, jeśli został wymontowany razem z tubą trzeba te kable zaizolować, wyjątek stanowi niebieski kabel przy kostce w samochodzie on widzę nie jest naruszony i jest od od załączenia świateł. Co do badania oporu zbadaj każdy głośnik przy odłączonym radiu. Masz wyżej schemat kostki który...
Zdjęcie to mogę jutro podesłać bo aktualnie mam ją na budowie, tak jak ktoś robi cudzym sprzętem to go raczej nie szanuje. A jak samemu wydało się ok 500zł na koronkę to się sprawdza kiedy czuje się opór.
Ale temperatura na wyświetlaczu i w komputerze diagnostycznym pokazuje dobrze . Miernikiem też sprawdzałem i opór i jest ok.
Natomiast zastanawia mnie jedno, na początku po wymianie wyrzuciła dwa razy te błedy, po restarcie( wtyczka z gniazdka) na chwilę obecną działa. sprawdzałem pompę obiegową, jak podpowiadał kolega powyżej, no i na niej jest wyczuwalny luz na wirniku, czy to również może mieć wpływ na ten błąd, czy po prostu tak ma być. i11 to błąd dynamicznego napełnienia...
Czujnik powinien miec zawsze jakiś opór!! Czujniki Halla dobrze jest sprawdza oscylatorem.
Bot jest tylko zaawansowanym kalkulatorem i szukajką. Jak wiesz czego szukać i co liczyć, to się świetnie sprawdza. I bajki na dobranoc też świetnie opowiada. Autorze - szeregowo połączone oporniki dadzą większą wytrzymałość na napięcie. Równoległe połączenie - opór wypadkowy to odwrotność przewodności. Czyli przewodność wypadkowa jest sumą przewodności...
Czytałem że w tym modelu należy w obwód żażenia stawić dodatkowy opór podmieniając trafo na HG. może to pomoże Po każdej wymianie trafopowielacza sprawdza się napięcie żarzenia kineskopu i jak trzeba to zmienia się rezystor , żeby było 6,3V mierzone miernikiem wartości skutecznej. Sam kineskop sprawdzałeś? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
Jeśli nie zależy Ci na bardzo płynnej regulacji prędkości to spróbuj typowego rozwiązania z wózków akumulatorowych. Trochę prymitywne, ale się sprawdza. Dwa druciane opory i przekaźniki do przełączania- trzy prędkości. Lepsze wersje mają już sterowniki PWM i najprościej użyć taki gotowy, ale nie wiem czy uciągną 6,5kW. I z pewnością będzie to droższy...
Dziwne jest to, że chodzą dwie pompy naraz, Te typy tak mają. Pompa myjąca "sprawdza" czy w zmywarce jest woda.Jeżeli jest zużyta i kręci się z oporami to ta zmywarka nie pobierze wody bo elektronika "myśli",że pompa spustowa jej nie wyrzuciła. A więc nie może pobrać następnej porcji. Wszystko jasne ?
Poległem na lokalizacji punktów, w których trzeba dokonać pomiarów. :D Czy jesteś w stanie mi zaznaczyć na zdjęciu fizycznej płytki te miejsca, czy może muszę sprawdzać opór wszystkich oporników, aby po wartości oporu lokalizować je na płytce? Która droga będzie szybsza? http://www.kn34pc.com/sch/sch_r...
No to kolego, masz chyba wszystko jasne : opór do wymiany, a sam tranzystor zmierz omomierzem bez zasilania.Najlepiej wylutój go- chyba wiesz jak się sprawdza tranzystor / npn/ : baza-emiter i baza -kolektor kierunek przewodzenia tak jak dioda, kolektor-emiter- nie może być przejścia. Bo jeżeli okaże się, że tranzystor ten jest walnięty, to ten opornik...
Termistor -odczytuje temperaturę i przekazuje wartości do elektroniki. Sprawdza się omomierzem - wraz ze wzrostem temperatury opór maleje.
W uszkodzeniach tego typu na ICE 2AS01/lub jej podobnych: 1. nie sprawdza się transoptora i TL431 > je się wymienia w ciemno! także opory (małe ohmy < 0,5ohm ) w żródle polowego (czujnik prądowy) -zmierz dokładnie elementy R/C sprz. zwrotnego i stabilizacji nap, > str.wtórna za optronem PC817 (lub mu podobny) 3. ostateczność tak na 5% >...
Ustawiałeś ponownie prąd spoczynkowy? Zmierz go i podaj. Ustawiając prąd spoczynkowy ustalasz punkt pracy tranzystorów przez co nie masz zniekształceń. Prąd spoczynkowy powinien wynosić około 20-25mA. Jak ustalić prąd spoczynkowy? Na jednym z rezystorów emiterowych mierzysz napięcie. Sprawdzasz jaki opór ma rezystor emiterowy (na schemacie lub po kodzie...
To znaczy że miernikiem się nie sprawdza wysoko obciążonych obwodów. Weź żarówkę od bidy H7 i sprawdzaj zasilanie jak i masy co masz podane. Jak świeci na wszystkich zamawiaj pompę ABS bo raczej jak tego nie naprawiałeś to się za to nie bierz. Przed demontażem spisz kodowanie z ABS.
a jak sprawdzić czy ma mały opór, normalnie omomierzem? może być np 100R? Opór cewki dla prądu stałego sprawdza się omomierzem.
Sama oprawka, żarówką tutaj będzie tester. Ta metoda sprawdza, tylko czy układ pracuje poprawnie i podłączenia w oprawce są prawidłowe. Mała żarówka zaświeci nawet, gdy będzie duży opór w obwodzie i duża by się tylko żarzyła. Jeśli druga lampa działa prawidłowo, to możesz zlokalizować przekaźniki, które nią sterują, (schemat instalacji) ewentualnie...
Sprawdzasz nie podłączony do niczego (akumulatora) alternator ?! W ten sposób już go mogłeś uszkodzić, nastąpiło przebicie diod, choć to wątpliwe, bo sam wzbudzi się dopiero przy ok 10 000rpm. Podłącz go na stole do akumulatora (B+ i masę) oraz daj kontrolkę, żarówkę min 3W między D+ a + akumulatora. Jako napęd dobrze sprawdza się wiertarka z wkręconym...
Czołgista, dzieki za schematy. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło id0. Miernik do łapki i sprawdzam opór na tacho- nie ma przejścia. Drugi silnik miał więc go założyłem. Włączyłem zmywarke na 30 min i grzeje. Skończyła cykl, puściłem jeszcze raz i nie grzeje. znowu pomiar tacho i zonk - brak przejśćia a tacho ciepłe. zostawiłem ją tak na godz, i jak ostygło...
Grzałka sprawdzana opór 28 Ohm
Jak go sprawdzić? Sprawdzałem opór na stojanie i wirniku, wszystko wygląda w porządku...
T401 i T403 sa sprawne. Diode zenera sprawdza sie jak normalną diode ? :D a opory te ktore podales tez sprawdze
A czy kolega sprawdzał opór pomiędzy N i PE.
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Witam ! Nie sprawdzaj tylko wymień opory w pinie 2 i 3 TDA i wszystko w kolektorze BUZ 90 i elektrolity jeżeli jeszcze nie wymieniłeś . Posprawdzaj diody i resztę oporów , dla pewności wymieniłbym jeszcze raz TDA . No i przerwy i zimne luty . Zmierz jeszcze napięcie na elektrolicie sieciowym . Zamiast bezpiecznika sieciowego wstaw żarówkę 100w .
Moc możesz określić tak 1300/opór pierwotnego , w wielu przypadkach się sprawdza. Lub (0,65...0,7)*S^2 , S to przekrój rdzenia
Man TGL - przegrzewa się na trasie - głównie pod górę. Termostat wykręcony, wisko - prawdopodobnie działa - wiatraczek przy sprawdzaniu stawia opór - dzisiaj czyścimy chłodnicę - jeśli to nie zadziała, ma ktoś może jakiś pomysł? Nie wiem, czy to ma znaczenie, dzisiaj pokazywało podczas jazdy taki błąd 03311-01. Będę wdzięczna za każdą dobrą radę)
Sprawdż R3460 i 3461 obydwa po 47k. TDA z 5 sprawdza się na pewno. Na płytce kineskopu sprawdż opory, prk i BF. Pozdrawiam.
Klima nie nabita jeszcze po kolizji. Sprawdzaniem sterowania zajmę się później. Mam cztery przewody, dwa grube plus i minus oraz dwa cienkie. Jaki sygnał powinien być na tych cienkich? Narazie się zastanawiam nad tym czy niedziałający wentylator może mieć wplyw na zachowanie tego drugiego. Jak sprawdzam opór na tym niesprawnym to nie ma przejścia więc...
Diody i Tranzystor trzeba podmienić a nie sprawdzać . Opory sprawdzałeś od lutując jednym końcem czy w układzie . Sprawdź wszystkie elementy po pierwotnej stronie bo tu masz uszkodzenie , do momentu regulacji 115v . Sprawdź jeszcze w tej części zimne luty .
Czyli brak napięcia systemowego. Czy tranzystor klucz w zasilaczu sprawdzałeś,opory startowe,elki wymienione?
A to nie jest tak, że jeśli sprawdzam omomierzem opór i za każdym razem piszczy to oznacza spięcie i uszkodzony kompresor ?
Jest to zasilacz tranzystorowy. Są tam diody Zenera-czy je sprawdzałeś. Opory też mogą bruździć.
Witam ! Zawężony z obydwóch stron czy tylko z góry jeżeli tylko z góry to wymiana scalaka pionu , jeżeli to pierwsze to sprawdzaj opory . No i zimne luty .
mam nowy miernik tylko jak sprawdzać czy jakieś części są zepsute. Sprawdzać opór czy co?? nadajnik działa prawidłowo
Karta sprawdza, czy do wyjścia jest podłączony opór ~75R, co świadczy, że wyjście jest dołączone. Może dołączenie samej luminancj wystarczy? Sprawdź, powinieneś uzyskać obraz mono. Poza tym (mam wrażenie), że w drajwerze dawało się wymusić istnienie tv.
Witam. Czy sprawdzałeś opory mechaniczne przy przesuwie taśmy?? Może coś na "zimnym" blokuje taśme albo spowalnia dysk??
Właśnie było tak zrobione. Po zalaniu sprawdzałem wszystkie przewody w taki sposób, że podłączyłem kostkę i do przedłużacza każde pomieszczenie podłączyłem, ten przedpokój też tak zrobione było i chodziło. Oczywiście oprócz tego elektryk sprawdzał opory i zapisywał na karcie gwarancyjnej. Jak to teraz sprawdzić bez pomocy elektryka?
Jakie to wzmacniacze operacyjne? Sprawdzałeś opór pomiędzy nóżkami zasilania a masą? Jak masz trochę wprawy i miernik to szybko można namierzyć zwarcie.
Pytania: 1. Czy można w mikrofonogłośniku od cp040 zrobić wspólną masę dla mikrofonu i głośnika? 2. Czy przerobienie przycisku PTT ogranicza się do samego przylutowania przycisku PTT czy trzeba dać jakieś elementy dyskretne szeregowo/równolegle? 3. Czy patrząc na delikatnie różne rezystancje obu zestawów w ogóle można próbować to podłączyć bez uszkodzenia...
Swego czasu testowałem nowe paliwa na wtryskach od jakiegoś samochou francuskiego... Pomiar polegał na tym, że sprawdzano opór powietrza idącego przez fabrycznie nowy wtrysk a potem opór przepływu po np 120 godiznach na nowym paliwie. Dawało to jakiś tam ogląd. Czy dysponujesz danymi przepływowymi nowych wtrysków?
No zobacze bo telefon podobno zanim padł to najpierw było słabo słychać. Co można by podłączyć żeby sprawdzić. Jak sprawdzałem opór przy podłączonym to pokazywało około 240 ohmów.
Cewki sprawdzałem opór się zgzdza, C67 1000mF/25V - wymieniłem. Nie sprawdzałem impulsów - brak w obecnej chwili oscyloskopu. Mirek.
A nie zacina się mechanizm wciągania magazynka lub działa z oporami bo np. stary brudny smar, procesor sprawdza że przekroczony czas operacji ładowania, dochodzi do wniosku ze jest jakaś blokada i wyrzuca. Pozdr. N.
Ustaw przełącznik na wej uniwersalne. Sondę miernika (omomierza) podłącz do wejścia, a drugą sondą sprawdzaj opór na poszczególnych częściach toru. Na początek też bym wyczyścił same gniazda i przełącznik źródła.
dwa napięcia sprawdzałeś.... -zwłaszcza opór przez który idzie ujem.nap.na pin.4 dla pewności uzyj zasilacza ujemn. zewnętrznego - lub masz wzbudzenie pionu kondek 0,22uF stoi przy pin.5 tutaj masz schemat akurat od Soniaka ..ale idea ta sama http://evas.hotbox.ru/Pages%20from%20CPD... pin.scalaka Tda8172= odpowiednik LA78040 < często...
Kolego , widzę że uporałeś się z tym czujnikiem a ja mam podobny problem jak byś mógł mi podpowiedzieć jak sprawdzić ten czujnik , tylko bardziej ,, łopatologicznie ,, to znaczy jestem elektrykiem ale z elektroniką to kiepsko sobie radzę Czy sprawdzając opór pomiędzy pinami powinna być jakaś zmiana gdy wciskam czujnik ? Albo podpowiedz jak inaczej go...
Tak, sprawdzałem. Opór rzędu 1Ω. Doprowadzenie napięcia jest pod dolnym resorem. Jednak demontażu tegoż na razie sobie oszczędzę. Może w przyszłym tygodniu... W tym miejscu chciałbym podziękować Wam za okazane zainteresowanie.
Ja też wsadzam od malucha ale sprawdzam opór wirnika i czy jedna ze szczotek nie jest na stałe podłączona do masy
https://obrazki.elektroda.pl/8467920000_... Dodano po 6 Mam to na wieszchu nie znam wszystkich okoliczności kolega miał te auto stwierdził że nie odpaliło i nic nie robił dalej a ja zostałem z kłopotem przydała by się podpowiedź jak sprawdzić wyjmowałem wtyczki sprawdzałem opór cewki kluczyka tylko co dalej oscyloskopu nie mam tylko...
Czujniki spalania stukowego to piezoelektryk , a nie cewka indukcyjna. Oporność bardzo wysoka , a sprawdza się pukając lekko w niego , ma dać napięcie.
Sprawdzałem opór grzałki i wynosi ok 24om dlatego twierdze że jest dobra.Może się myle. Bezpiecznik wywala po przeskoczeniu o jeden skok od pozycji "2".
Sprawdzają opór rezystora oraz porównując wartości tranzystorów do tych sprawnych nie będąc pewnym odlutowałem te tranzystory i sprawdziłem je miernikiem. Uszkodzony kanał to jest ten drugi: R166, Q106, Q108, Q110
Witam Chciałbym dowiedzieć się jak sprawdza się silniki elektryczne czy są spalone? Wiem że robi sie to jakoś miernikiem uniwersalnym mierząc opór tego silnika. Ale proszę o bardziej szczegółowe informacje.
Napięcie jest mniej więcej cały czas stałe kolo 10.7 V ale sprawdzałem opór to rezystancja zwiększa się przy kręceniu, jednak gdy dam na full to rezystancja zamiast pokazać swoja max wartość wynosi ona 0 omów
ja inwertera wogóle nie dotykałem.. teraz sprawdzam opór na wejściu zasilania do inwertera i jest ok 2 Ohm cały czas, wylutowywałem po kolei elementy żeby sprawdzić który mi robi problem i cały czas to samo..
Pisałem że sprawdzałem opory!!! Dodam tylko że ten TV trafił na stół z uwalonym V (biała pozioma krecha) Wymieniełem wszystkie elktrolity wokół tda3653b ale zaniepokoiła mnie przetwornica a ściślej napięcia na wyjściu.
Wodę grzeje i z grzałką nic się nie dzieje. Sprawdzałem opory i jest ok. Z pompą i hydrostatem też jest ok. Sprawdziłem też silnik szczotki itd i też jest ok. Siedzę nad tym już kilka dni i sprawdziłem wszystko i myślę że coś jest nie tak z modułem.
Błędy kurtyn, należy zdjąć boczek tapicerki z tyłu, i powinien tam być mniej więcej nad drzwiami pasażera, warto odchylić podsufitke, sprawdzić czy wtyczki są podpięte, najlepiej z komputerem sprawdzać opór kurtyny i symulować opornikiem żeby się upewnić czy kurtyna do wymiany. Boczek całkowicie z tyłu? czy ten na słupku drzwi środkowych?
opora świetlówka opora długość opora indukcyjny
słuchawki potencjometr castrol magnatec 10w40 kalibracja ekranu dotykowego
barracuda 2000i wisniowski satel
Mazda 3 2006: Błąd P2096 po montażu emulatora Lokalizacja czujnika zaparzacza DeLonghi ECAM 22.360.B