Mam C4 1.6 i podobny problem ze spalaniem. Jak się sprawdza wtryskiwacze, potrzebne są specjalne narzędzia diagnostyczne? I ile pali auto po regeneracji? Pozdrawiam Rafał
Już wywaliłem CNG. Przy odpalaniu silnika ECU sprawdza obecność wtryskiwaczy gazowych CNG i wyrzuca ich błąd. Wolałbym ich nie zostawiać, bo zajmują sporo miejsca tam, gdzie chcę zamontować wtryski LPG.
Pierwsze w takiej sytuacji się sprawdza czy jest iskra,i czy wtryskiwacza siura. Jeżeli tak jest,to najczęściej problem w lichym pasku rozrządu.
Ok, jutro pojade do faceta ktory sprawdza wtryskiwacze. Co mają świece żarowe do dużego spalania?
A jak sprawdza się wtryskiwacze dwu sprężynowe? da rade na takim czymś? można prosić o film?
Kontrolka z diody led jedna strona do masy, druga do przewodu sterującego we wtyczce, zakręć rozrusznikiem i patrz czy kontrolka miga. Podobnie jak sprawdzasz wtryskiwacze.
Spróbuj tego. "Za pomocą cyfrowego miernika Volt-Ohm Meter sprawdza rezystancję wtryskiwacza. Następnie porównuje te wyniki ze specyfikacją. Jeśli nie jest to zgodne ze specyfikacją, należy wymienić wtryskiwacz. Sprawdzić napięcie na złączu wtryskiwacza. Powinno być co najmniej 10 voltów. Upewnij się, że złącze nie jest fizycznie uszkodzone. Należy...
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
ja takie moge ci sprzedać za 299zł z pełnym wypasem :)
Jak sprawdzałeś? Na obu ECU tylko na 2 wtryskiwacz nie wychodzi, coś mi tu nie pasuje. Sprawdzałeś wysterowanie na samym ECU po wypięciu pinów od tego wtryskiwacza? Opisz jak to sprawdzasz koniecznie. No i zrób roszadę, 2 z trzecim albo pierwszym.
Czy może ktoś posuiada schemat Pióra diagnostycznegio ?? Jego zaletą jest możliwość sprawdzenia impulsu wtyskiwacza i jakości masy lub zasilania. http://www.shopgaz.pl/
Przy tych wtryskiwaczach (Piezo) dodatkowo ciśnienie na powrocie się sprawdza.
Jedź do serwisu i niech podlączą ci pod komputer samochód sprawdza ewentualne błędy i niech zrobią korekte wtryskiwaczy i w rejestratorze danych sprawdza dawke paliwa i cisnienie na szynie glownej.jesli korekty nie przejda te wtryskiwacze to moze ktorys byc uszkodzony.
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Kontrola tych wtryskiwaczy może kosztować sporo, czy nie lepiej kupić odrazu nowe końcówki wtrysków? Kosztują one 30zł/szt. czy po ich wymianie wtrysk będzie funkcjonowal jak należy? Czy są we wtryskiwaczach jakieś inne elementy które się zużywają poza tymi końcówkami czy podkładkami? Wpierw proponuje sprawdzić, warsztat który sprawdza od razu powie...
Był recall na kolumne bo jest zespolony z blokadą kierownicy oraz zapłonem. Rozumiem ze u ciebie brak zapłonu? Czy sprawdzane miałes wtryskiwacze? Zwarty wtrysk do masy i tez nie zapalisz, a błedu nie bedziesz miał w pamieci.
W układzie b) rezystancję trzeba dobrać eksperymentalnie, zaczynając od wielkości rzędu 50 Ohm. ECU aż tak dokładnie nie sprawdza tych cewek.
Są dwa rodzaje sond: wąsko i szeroko pasmowe. Najczęściej w autach używane są wąskopasmowe ze względu na koszt. Działa to w ten sposób że ze względu na wąski zakres odczytu (lamda od 0,95 do 1,05 w okolicach 0,5V) praktycznie umożliwiają odczyt składu spalin na zasadzie za bogato/za ubogo. W związku z tym ze istnieje opóźnienie związane z pojemnością...
Witam Dziś mechanik stwierdził przy okazji sprawdzania wtryskiwaczy benzynowych że auto w czasie pracy na gazie pracuje również na benzynie (odłączenie wtryskiwacza benzynowego powoduje szarpanie silnika). Instalacja sekwencyjna STAG II, czy te instalacje na czas pracy na gazie odcinają wtyskiwacze benzynowe czy jest podawana niewielka dawka benzyny?...
Czy na pb chodzi równo? Jeśli tak, to na lpg też MUSI! 1. wszystkie! węże z kolektora (92 rocznik - może być sparciała guma, anie pęknięta. Tego nie widac gołym okiem. Wymień stare nawet pod sklepem z rurkami. 2. trzeba sprawdzić czy reduktor ma wymieniony filtr, jest szczelny i czy trzyma równo ciśnienie, 3. podłączenia do wtryskiwaczy też mogą być...
Niby? Sprawdzał to czy mu się wydaje?
W temperaturach dodatnich akumulator minimum 135Ah 1000A W temperaturach ujemnych akumulator minimum 180Ah 1000A Dziś zauwazyłem, że z 1, 2, 3 wtryskiwacza podczas krecenia tylko paliwo kapie a z 4 pod cisnieniem. W poście nr 8 pisałem o sprawdzaniu wtryskiwaczy, dlatego należy wymontować wtryskiwacze i zanieść je do warsztatu w celu sprawdzenia.
Świeca mokra od płynu wygląda całkiem inaczej niż świeca zalana paliwem. Świeca z cylindra, do którego dostaję się płyn chłodniczy jest wręcz bardzo czysta, wygląda jak nowa. Takie przypuszczenia sprawdza się bardzo łatwo, wykręcając daną świecę na zimnym silniku, odpinając zasilanie wtryskiwaczy. Kręci się rozrusznikiem uważając jednocześnie żeby nie...
Sądząc po wypowiedzi autora jest to jednak żarówka. I tak naprawdę to niczego nie sprawdza A jak sprawdza to i tak nie wie co sprawdza wymienię na pałę albo tak więc albo da komuś do ogarnięcia albo kolejną rzeczą będzie wymiana auta.
Nie Needle motion sensor tylko neddle lift sensor. Fajnie się go sprawdza, napierniczać po rurce wtryskiwacza kluczem i już wiadomo :)
Najlepiej zwykły przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy( taki każdy warsztat posiadał , na przykład do ciągników rolniczych), tak żeby zobaczyć czy trzyma ciśnienie.
Oryginalnie jest to zasilanie paliwa zrobione, seryjnie było montowane w tym aucie, i zasilanie pieca jest w ten sposób realizowane. Jest na powrocie założony trójnik i właśnie za tym założyłem ten filterek podczas napraw sterownika w tamtym roku. W filterku widać że przechodzi paliwo, ale może zaraz zerknę na to jak leci paliwo z pompki. To powinny...
Sprawdzając minus na wyjściu wtyczki do wtryskiwacza względem masy oscyloskopu jest 12V, sprawdzając plusem jest 5V.
Nie widze powodu żeby woda w układzie zasilania powietrzem miała uszkodzić wtryskiwacze. Wtryskiwacze sprawdza się nie odczytami a komputera, ale metodą mierzenia przelewów. po zalaniu wodą na 99% masz do wymiany czujnik przepływu powietrza, za filtrem powietrza.
Co prawda jest tam jakies paliwo w rurkach ale o ile mi wiadomo takiech wrryskow nie sprawdza sie na przelewy. Trzeba go zdemontowac i sprawdzic na stole z taka pompka i zegarem. Sprawdza sie jak rozpyla i przy jakim cisnieniu sie otwiera. Jak nie rozpyla to wymienia sie koncowki a cisnienie ustawia sie podkladkami pod sprezyna wewnatrz wtryskiwacza....
Zapytał czy musi jechać do pompiarza, a specjalne narzedzia to próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy.
Właśnie rozmawiałem tel. z mechanikiem i w tej chwili podmieniają listwę wtryskową Pb na inną No to sprawdzali wcześniej wtryskiwacz czy nie? Najprościej można było przełożyć wtryskiwacz na inny cylinder i byłoby wiadomo.
Na stole probierczym nie zobaczę, bo nie mam stół probierczy to nic innego jak stanowisko do zamocowania pompy oraz jej napędu z różnymi prędkościami oraz menzurki do obserwowania wydajności poszczególnych sekcji. Na twoje potrzeby wystarczy odkręcić przewody przy wtryskiwaczach, założyć na nie wężyki PVC i umieścić w jednakowych pojemniczkach, a następnie...
Filtry paliwa nowe. wtryski wykręcałem i oba dawkują paliwo tak samo, pryska ładna chmara paliwa, nie ma kropelek. zbiornik paliwa czysty, ropa prosto z cpn-u z rosji, a pompka to ta ręczna sprawdzić? Na czym polega sprawdzenie tej pompki? Wszystkie podkładki miedzianie, układ odpowietrzony. Wtryskiwacze sprawdza się nie "na oko ", tylko na specjalnym...
- a gdzie można kupić, znależć schemat przyrzadu który się nazywa Injector Reanimator. - na stronie rosyjskiej spiewają za niego 100 euro. - i ten przyrzad ma opcję "czyszczenia zwrotnego ". - tylko jest potrzebny jakiś preparat do rozpuszczenia nagaru na iglicy firmy Wynn. - przyrząd w pierwszej kolejności sprawdza czestotliwość rezonansową wtryskiwacza,...
Do sprawdzenia tego nie były potrzebne menzurki. A czym kolego takie zeczy sprawdza???
Mechanik sprawdzał wtryski i dawka z wtrysków była w porządku, najwyższy pomiar był około -1.30. Pewnie sprawdzał nie otwierając maski. Wtryskiwacze sprawdza się na stole pobierczym a nie testerem w aucie. Skończyły swój żywot . Ciśnienie paliwa tandempompy. Eee wtedy by szarpał ale palić będzie normalnie.
To tak, najpierw sprawdzasz ciśnienie paliwa, potem wysterowanie i zasilanie wtryskiwaczy, na koniec sprawdzasz, czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem nie spada zasilanie. I wszystko stanie się jasne.
Mid128 psid90 fmi 1 czyli co się dzieje od czeg zacząć Dodano po 5 Wtryskiwacz adblue był sprawdzany testem wydajności w serwisie potem podmieniłem go z innego auta i dalej to samo dodam że ten drugi błąd nie zapala się od razu tylko jak auto potrzebuje dużo mocy np podjazd pod duża górę i wtedy się zapala czek Test wydajności i pomiar dawkowania przeprowadza...
Jak pamiętam głębokość wtryskiwaczy sprawdzano bo nie raz było powodem złej pracy silnika. Choć najczęściej z winy dwóch podkładek. To ile wystaje tuleja i ile tłok również się sprawdza. Choć by po to żeby wiedzieć czy nie opadła tuleja co jest istotnie. Zresztą jest to opisane w instrukcji bliźniaczego zetora a naszym już brakło ambicji żeby o tym...
Witam, poprawiam istniejącą "od początku" instalację gazową vialle ams w moim fordzie mondeo 1993 r. Jest to instalacja II generacji. Niestety już nie pracuje właściwie, dlatego postanowiłem zweryfikować i wymienić niesprawne elementy. Tu pojawia się ważne pytanie czy ten ford (z lpg) z EEC IV powinien mieć emulator sandy lambda ? Obecnie go nie ma....
A w takich 2.7 tdi , to wtryskiwaczy sie nie sprawdza ??? Ps . Wiem , że trzy znaki zapytania znaczą tyle , co jeden , ale nie mogłem się powstrzymać .
Vacuum pump, ona potrafi być nieszczelna i tłoczy powietrze do paliwa. Jeżeli wtryskiwacze były sprawdzane, to nie jest wina wtryskiwaczy. Natomiast wypada "zebrać" impulsy sterowania wtryskiwaczami.
można zajechać do serwisu Diesla aby sprawdzili ciśnienie na wtryskach (wykręca się wtryskiwacze i sprawdza się przy jakim ciśnieniu zaczynają się otwierać i czy nie leją. jak leją to potrzebna regulacja lub wymiana wtrysków) a druga sprawa pompa może być na za wysokie ciśnienie ustawiona
A sprawdzałeś kluczowanie wtryskiwaczy ?, przy braku sygnału z wału też powinny milczeć A jak się to sprawdza? dodam ze ma kabel VAG i nie pokazuje żadnych błędów
Kompresje manometrem sprawdzasz po wykręceniu wtryskiwacza/ świecy żarowej. Odkręcić obudowę i sprawdzić znaki. A mi się wydaje że jestem piękny i młody jak Ibisz. Czy napięcie dochodzi do zaworka pompy?
Na starym zaworze rowniez jedna ta sama rurka jest bardzo goraca. Nie idzie jej utrzymac palcami. Moze to jest istotne, ale przed tym bledem kierowca poprzedni jezdzil i spawali mu zbiornik paliwa. Nastepnego dnia po przejechaniu 200 km stanal mu i czyscili filtry, separator wymieniali itp, pompe czyscili. Wtryskow nie ruszali i po tej akcji wywala...
A po tej operacji dociskania konektorów były sprawdzane korekty wtryskiwaczy? Jeśli nic się nie poprawiło to może faktycznie wyciągnąć wtryski i dać do sprawdzenia.
Witam. Dzisiaj byłem u kolegi który ma komputer diagnostyczny. I przy sprawdzaniu wtryskiwaczy wyszło że przepływ na nich rośnie i maleje. N 3 cylindrze jest od 0.60 do 1.50 mg
Na cieplym silniku brak reakcji silnika podczas gdy rozlaczyl cewke,zamienil miejscami i ten sam problem brak reakcji ciagle na 2 cylindrze. No to w końcu ustalili czy jest iskra czy nie ? Sprawdzał ktoś wtryskiwacz na tym cylindrze ? Świeca po wykręceniu była czarna , okopcona?
Czyli sprawdzanie wtryskiwaczy juz nie ma sensu. Trzeba odczytac kody ze sterownika - tu bedzie blad. Ktorys czujnik padl albo dwa na raz co mi sie wydaje bardziej prawdopodobne - moze jeden juz byl kiedys skopany a poniewaz chyba nie masz lampki od systemu wtrysku to nie wiedziales ze jest bad i jak teraz padl drugi to sa takie kwiatki. Ja bym strzelal...
Dobrze będę sprawdzał; wtryskiwacze Map sensor kody błędów
Jakby taki wtryskiwacz miał 50Ω to sterownik by potrzebował jakiejś przetwornicy żeby go sterować znacznie wyższym napięciem. Emulator jest tylko po to, żeby sterownik nie rozpoznał przerwy w obwodzie wtryskiwacza i nie wywalał błędów. Nawet jakbyś dał 200Ω to by pewnie nie poznał. 100Ω sprawdza się w 90% wszystkich samochodów i 99% wszystkich...
sprawdzałem wtryskiwacze A na szczelność też czy tylko na ciśnienie otwarcia?A węzyki na powrocie -szczelne są?
Wtryski Fazy ciekłej sa tak zbudowane żeby nie zamarzły, pozatym tak rozpylają żeby gaz nie rozprężał sie na trzonkach zaworów dolotowych, bo by je termicznie kończył. Ano właśnie, gaz ma być wtryśnięty do cylindra pomiędzy gniazdem a zaworem - to całkowicie dyskwalifikuje zespół wtryskowy benzyny do pracy z ciekłym LPG. A kolega Xyro niech albo przestanie...
to jakim napieciem w koncu nalezy sprawdzac wtryskiwacz acha i które piny bo o ile dobrze kojarze są 4 dwa chyba do jakiejs temp. a to tez chcialbym sprawdzic.
Koltec na 100% się sprawdza i to na długo
I tak masz szczescie ze wyszly wtryskiwacze czesto nawet diabel ich nie wyciagnie :-) Sprawdza dokladnie popychacze bo one sie gna i pekaja.
Sprawdzałeś wtryskiwacze? Filtr paliwa nowy?
Nawet nie napisałeś jakiego koloru jest ten dym. Sprawdzając wtryskiwacze na przelew ich różnica nie powinna być większa jak 30%. Skoro piszesz ze z jednego wypływa większą ilość to trzeba go oddać do regeneracji. Co do wyciągnięcia wtryskiwacza musisz odkręcić górna pokrywę. dalej powinieneś sobie już poradzić.
Odkręć rurkę przelewową z wtryskiwaczy, zatkaj drugi koniec i odpal ciągnik. Z otworów po śrubach przelewowych we wtryskiwaczach nie może wydostawać się paliwo. Sprawdzaj na różnych obrotach silnika.
Problem tkwi w tym, że trudno coś doradzić bo przyczyny mogą być różne. W takiej sytuacji się sprawdza czy jest iskra, czy działają wtryskiwacze, czy odpali jak sie poda benzyny do kolektora. No i czy słychac pompę. Problemem może być też czujnik wału, to pięta Achillesowa renówek. I sama wymieniałaś tam rozrusznik? No no no!
Witam Jedzie do 2500 tyś obrotów i koniec na tym, Sprawdzałem wtryskiwacze, pompę, wsztstko daje dobre cisnienie. Gdzie szukac usterki ?
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
A czy wtryskiwacz sprawdzony ? Sprawdzałeś oscyloskopem wyjścia z ECU na wtryskiwacz ? Może się okazać, że problem nie leży w komputerze.
Sprawdzałeś wtryskiwacze czy pracują? Wszystko dobrze podpięte?
Witam "wtryski sprawdzone na kompie " wtryski sprawdza się na- Tester ciśnienia wtryskiwaczy diesel- a nie na kompie "sterowniku ECU". Dawka rozruchowa na pompie wtryskowej ustawiona właściwa a jak czujnik temperatury silnika i powietrza zasysanego działa czy coś pokazuje jakieś prawidłowe temperatury .
Sprawdzałeś napięcie na wtryskiwaczach,bo na jednym z pinów wtryskiwacza powinno byc ok12V zasilanie,a sterowane są masą ,brak 12V wykluczy uszkodzenie sterownka.
Wtryskiwacze były sprawdzane?
a czy uwzgledniane jest jakos paliwko, ktore sobie wraca do zbiornika przez zawory przelewowe na filtrze, pompie oraz na wtryskiwaczach?
Stawiał bym na turbinę lub filtr powietrza. Wyświetlają się jakieś błędy?Czarny dym z reguły oznacza zbyt wysoki stosunek paliwa do powietrza.Jak sprawdzałeś wtryskiwacze?Bo najlepszą metodą ich sprawdzenia to "na przelewach"czyli manualnie.
Sprawdzałem od wtryskiwacza do kompa i też są okej
Dobrze Owik napisał, żarówka w dłoń i sprawdzasz przewody - wtryskiwacz > sterownik.
Ja również odczuwam pewną irytację jak często czytam: "Sprawdzaliśmy wtryskiwacze i pompę i są OK" Jak sprawdzaliście? Według jakich kryteriów były sprawdzane? kto je sprawdzał?
Nie to nie to. I nie tak. To są normalne tylko jedno sekcyjne pompy wtryskowe One paliwo pompuje tylko w mniejszych ilościach i za późno stąd biały dym ( wolne narastanie ciśnienia). Po rozgrzaniu i uszczelnieniu moment wtrysku jest wcześniejszy czyli prawidłowy. Lub do niego zbliżony. Te pompy można sprawdzić manometrem do sprawdzania wtryskiwaczy....
Ok tylko mam pytanie jak sprawdzić wtryskiwacz kolteca (gaz jest oryginalnie założony przez opla) , bo benzynowy to rozumie ze przez zamianę miejscami z innym wtryskiwaczem (czy jest jakaś inna prostsza metoda sprawdzania wtryskiwacza Pb)? Pozdrawiam
Możesz podać koszt tych zabaw z głowicą? Jeżeli to nie tajemnica oczywiście. Czy przy okazji sprawdzaliście wtryskiwacze na przelewach?
Co się dzieje na linii 5v czujnika wału podczas kręcenia? Co na innych liniach 5v nie ma zwarcia itp? Jest synchro wał /wałek? Sprawdzane oscyloskopem?
Co to prędkości z wału - pisałem o tym. Widać, do żadnej wartości nie można się przyczepić. Zasilanie podczas kręcenia nie zanika - sprawdzałem żarówką H4
Sprawdzałeś przed włożeniem jak te wtryskiwacze chodzą?
przerabiając przekładkę z oryginalnej zmienimy wymiar i ciśnienie się zmieni. Kolega wielecki jakiej długości przekładki użył sprawdzając nowy wtrysk.
Oryginalny opcom pewnie i ma taką opcję, niestety w moim tego nie znalazłem, poza tym nie mam jak sprawdzać wtryskiwaczy na odpalonym silniku bo samochód od razu gaśnie.
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
Witam , Auto Mitsubishi Galant 2.0 1997 rok, benzyna , wtrysk gazu LPI Ville. Problem: Na benzynie silnik chodzi na 3 cylindrach , telepie nim niemiło Na Gazie silnik chodzi idealnie. Oporność wtryskiwaczy 17 ohm kazdy , wszystkie cykaja po przyłazeniu napiecia z prostownika . Napięcia na kostkach do wtryskiwaczy wynosi 1- 14V 2- około 5V 3- około 5V...
na cewce sprawdzasz gdzie jest + i - a pozostały to sygnał z ECU, do tego tzreba dolutować sygnał obrotów (nie przeciąć tylko dolutować) na wtryskach jak chcesz je odciąć to odcinasz + bo jest jeden dla wszytkich wtryskiwaczy, czyli sprawdzasz znowu miernikiem i po sprawie, a jaką instalację chcesz podpiąć, że odcinasz wtryski PB??
Wtryskiwacz kupiony za 150zł. Wynik testów 100% pozytywny. Samochód odpala bez problemu, nie trzeba już kręcić rozrusznikiem kilka sekund. Pali "na dotyk". Być może, mój pierwszy post wprowadzał w błąd, bo pisałem, że wtryski były sprawdzane ale.... Tak czy inaczej - warto sprawdzać wtryskiwacze w różnych temperaturach by uaktywnić ich ewentualne wady....
Posłuchaj to że świeca jest sucha nie jest żadnym wyznacznikiem.W jaki sposób sprawdzałeś wtryskiwacz?Wystarczy do tego zwykła kontrolka.Wtryskiwacze są zapinane każdy z osobna przez ECM przez podawanie masy impulsowo.Nie wiem jakim sprzętem dysponujesz bo opisałbym ci to bardziej szczegółowo. \Tomek
Witam, Proponuję podmienić na sprawdzenie (oczywiście jak masz gdzie) przepustnice. Miałem u siebie czyszczony DPF, EGR, sprawdzane wtryskiwacze i .... okazało sie, że przepustnica się blokowała (elektrozawór). Podobno częsta usterka. Wymieniłem i od tej pory jest wszystko OK.
Witam, Silnik 1.2 ma cztery cylindry!!! Ranny Juurrek pierwsze co musisz zrobić to udać się do kogoś kto podłączy się pod komputer i sprawdzi kody błędów. Bez tego jeszcze wiele takich "cygarków" Cię czeka. Jak ustalisz że nie jest to usterka elektroniczna to nie pytaj o drogę paliwa, tylko sprawdż czy jest ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy w...
Kolega tokoziol sugeruje sprawdzenie ilości paliwa które wraca z wtryskiwacza przewodem nadmiarowym, ale jest to metoda na sprawdzanie wtryskiwaczy w systemie common rail a scenic dti nie posiada takowego systemu paliwowego.
Dzięki za zainteresowanie. Wywala błąd błędnego sygnału a nie przerwy w obwodzie ale dla pewności prześwietliłem przewody i sprawdziłem kształt sygnału z czujnika wałka rozrządu (jest OK). Też podejrzewałam złą synchronizację rozrządu bo wczoraj się dowiedziałem że właśnie miał zmieniany pasek. Trochę mnie w błąd wprowadził fakt że czasem auto nie chce...
do kompresjni wykręć wtryskiwacze- będzie mniej syczało haha. Jak się sprawdza ciśnienie- masz przyżąd to jak się mu przyjżysz to przypasujesz. Odnośnie pompy to proponuję jeszcze sprawdzić, czy nie podcięło klina
"wtrysk wyciągałem i czyściłem na samym początku" Wtrysk tj. obudowę czy wtryskiwacz ? Nic nie musisz rozmontowywać. Zdejmij tylko airbox dodaj gazu na maxa coby przepustnica nie zasłaniała strugi paliwa wejdź w trybie samodiagnozy na sprawdzanie wtryskiwacza, słuchaj i obserwuj co się będzie działo. Wtryskiwacz na samym wlocie ma takie bardzo drobne...
Jeżeli posiadasz przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy i jeżeli jesteś pewien iż w twoich wtryskach końcówki nie były regenerowane !! Kup nowe końcówki wtryskiwaczy i na 80% ciśnienie uzyskasz właściwe bez wymiany podkładek itp. Przerabiałem to kilka razy!! Samo ustawienie ciśnienia ,jeżeli masz przyrząd!- to jaszcze nic ponieważ brak Ci podkładek regulacyjnych...
Raczej problem to resztki oleju w intercoolerze. Ewentualnie odma silnika - odpiąć na próbę. Odpala bez problemu? Wtryskiwacze były sprawdzane?
Telepać silnikiem może również przez wadliwe wtryskiwacze. Musiał byś sprawdzić jaką dawke podają (sprawdza sie komputerem) taniej wyjdzie sprawdzić wtryski niż odrazu dobierać się do turbo.
Każdy , nawet największy cymbał sprawdza czy : -jest iskra -słychac klikanie wtryskiwaczy -słychac pompę -kręci się właek rozrządu -jak jest iskra, to co się stanie jak siurnie do kolektora trochę benzyny A ty jak ostatni zafajtany lamer zacżałeś od odczytu kodu błędów.
Witam trudno powiedziec po co to zrobili moze zeby obwod byl niezalezny moze zeby bylo inaczej niz reszta mysle ze mial takiego pomysla i zrobil sobie taki sterownik i ktos jak zacznie nieumiejetnie sprawdzac to szybciej uszkodzi sterownik , zecz tylko dla wtajemniczonych Pozdrawiam Andrzej
Kmitki -czytaj ze zrozumieniem ...Z mojej strony, po kilku oplach - 1.7 td, 1.7 dti isuzu, które posiadałem. Czyli 1.7 td - opla i 1.7 to także td isuzu, nie rozwijaj tematu czym się różnią - bo doskonale to wiem - sednem jest zastąpienie filtra tzw puszkowego - prostym filtrem, który sprawdza się.
Za wolne wtryskiwacze (Valtek czerwony jako tako działa niby od 2.5 ms, a tu mamy 1.5) Za małe dysze. Skopany gaz ogłupia sterownik benzynowy. Zmienić wtryskiwacze, zresetować sterownik benzyny (odpiąć kleme sprawdzając przy tym kod radioodbiornika ;) ). I zrobić porządną kalibrację gazu tj cisnienie około 1 bar i dobierając dysze mnoznik ma schodzić...
sprawdza wtryskiwacz benzynowy sprawdza sonda sprawdza mosfet
instrukcja programator elektroniczny wspomaganie usterki sprawność grzejnika
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Minimalna odległość zbiornika wyrównawczego od grzejnika Jak odczytać licznik bębna w Kyocera P3055dn?