Prawdopodobnie akumulator ma płytkę BMS która to odcięła ogniwo od wyjścia , więc ogniwo wogóle nie było ładowane . Można spróbować delikatnie dostać się do blaszek samego ogniwa i zmierzyć jakie ma napięcie . Ale na początek proponował bym koledze zapoznać się z artykułem o akumulatorach li-ion w dziale Poradniki .
Sprawdzałeś multimetrem czy tak na oko? Jaka była długość szczotek?
Sprawdzałem multimetrem napięcia szukając 230V, ale go tam nie ma Żebyś się nie zdziwił,że jest jak dotkniesz ręką. Puszka od włącznika nie jest tak sama jak od gniazda, gdzie jest faza i N. Szukając napięcia 230V w puszce włącznika musisz doprowadzić przewodem N od gniazdka. TYLKO WCZEŚNIEJ USTALIĆ, ŻE TO RZECZYWIŚCIE N!!!!
No i bardzo dobrze neonówka bo sprawdzanie multimetrem albo innym miernikiem możne być mylne i jest niedopuszczalne! tak powiedział egzaminator. I to właśnie pokazuje poziom egzaminowania i jak niezbędne według niektórych są egzaminy co lat pięć. Niedopuszczalne moim zadaniem jest obsadzanie starych emerytowanych pierdzieli na stanowiskach egzaminacyjnych.
Spadek napięcia ? Wątpię sprawdzałem multimetrem i nie ma żadnego spadku…. Oczywiście sprawdzałeś bezpośrednio na kompresorze i podczas próby uruchomienia? Nie widzę innego wytłumaczenia jak uszkodzony/niewłaściwy przedłużacz.
Chyba zasilacz odłączyłeś od pozostałości, tak aby pracował bez obciążenia. Tak ciemno: Nie ma przypadkiem tam diody Zenera? A jak jego sprawność sprawdzasz? Multimetr to za mało, bo sprawdzisz w jedną stronę.... Aby dać szansę innym, aby mogli coś podpowiedzieć, to wrzuć zdjęcia. Wiesz że z dokumentacja jest krucho. Nie dałeś też informacji ile Twój...
sprawdzałem Multimetrem to napięcie na wyjściu zasilacza jest i po sekundzie zanika i tak co chwilę które napięcie kolega ma na myśli, to które zasila LEDy, czy wszystkie napięcia wychodzące z zasilacza.
to że wygląda ok wcale nie znaczy że jest ok. musisz sprawdzać multimetrem czy nie ma zwarcia i czy jest przejście, jednocześnie gmerając wiązką, tak żeby zasymulować wstrząsy podczas jazdy
Nie, po prostu indukcja elektromagnetyczna. Zapewne sprawdzasz multimetrem elektronicznym o wielkiej rezystancji wewnętrznej- jakbyś włączył normalną żarówkę pomiędzy tę niepodłączoną żyłę i neutralny (lub po chamsku zwarł tę żyłę do neutralnego), to napięcie magicznie zniknie :) Jak nie jesteś elektrykiem to nie grzeb tam, gdzie nie powinieneś :P V.
Jestem kompletnym leszczem jeśli chodzi o interpretacje opisu układów tego typu. Można prosić o więcej wskazówek?
Jeśli zawór na 230V podłączasz w miejsce zaworu mała żarówkę np. led 5W lub miernik, sprawdzasz multimetrem przejście cewki jeśli ok zapewne zapchane kamieniem brudem, typowy zawór da się rozebrać. Można mu podać właściwe napięcie na cewkę z zewnątrz rdzeń powinien stukać a jak nie rozebrać.
Bardzo dziękuję wszystkim za reakcję! Powtórzyłem testy z uwzględnieniem wszystkich sugestii. Usunąłem defekt czerwonego miernika, wykonałem jeszcze dwoma innymi, pewniej połączyłem kable, załączam filmiki i zdjęcia, pokazuję też łączenie kablami. Wydaje mi się, że kabel jednak dobry, ale proszę o interpretację wyników. Jeśli się potwierdzi, pozostaje...
Gdzieś jest zwarcie, coś jest uszkodzone i rezystor działa jak bezpiecznik. Sprawdzałeś multimetrem?
Czy idzie to jeszcze jakoś rozebrać? Tak, z korpusu pompy powinna wyjść ta oś-wirnik silnika wraz z wirnikiem wodnym. Popatrz o co chodzi [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Podłącz Arduino przez USB do komputera, uruchom terminal i sprawdź, czy program konwertera wysyła odpowiednie dane. W odpowiednich miejscach kodu konwertera dodaj informacje debugowe (typu "Serial.print(...);"), które pojawią się w konsoli w odpowiednim czasie. Tym samym sprawdzisz, w którym miejscu kod nie działa poprawnie. Możesz też przełączyć kowerter...
Podłącz go bezpośrednio do 230V przy pomocy 2 przewodów czy silnik uruchamia się. Rób to ostrożnie by nie zostać porażonym prądem elektrycznym! Czy turbinka silnika nie ma luzów góra-dół? Warto by to sprawdzić bo nadmierny luz będzie świadczył o wyeksploatowaniu silnika. Czy pralka zasila pompę powinno się sprawdzać multimetrem, ale jeśli nie posiadasz...
Witam. Jezli nie jest przestrojone FM (a szumi to dobry znak) to zostawiasz ten problem na koniec. W pierwszej kolejności po takim upadku ZODIAKA przywracasz sprawność elektryczną wszystkich modułów, układów, elementów elektronicznych. Bierzesz w reke schemat i miernik, sprawdzasz połączenia jak nie ma to naprawiasz. W kazdym tego rodzaju amplitunerze...
Nie bardzo rozumiem problem, przecież płyty główne się naprawia, da się wymienić praktycznie każdy element na płycie bez względu na jego rozmiary. Trzeba po prostu mieć odpowiedni sprzęt i umiejętności. Co do diagnostyki - tutaj żaden przyrząd nie zastąpi wiedzy a przede wszystkim doświadczenia. Oczywiście, że elementy można (i nawet trzeba) sprawdzać...
Ale sprawdzałeś multimetrem czy te pastylki które wyjmujesz z laptpa i wymieniasz na nowe faktycznie mają poniżej 2,6-2,7 V zamiast ~3 V?
Wielkie dzięki za Twoją pomoc! Spróbuję, mam nadzieję, że coś się uda)) Zadzwoniłem do kontaktów, to one są używane, o ile sprawdzałem multimetrem.
najprościej to rozmontować układ i dioda po diodzie sprawdzać spadek napięcia na diodzie będziesz miał ok 500-700mv oczywiście sprawdzasz ustawiając multimetr na pomiar diod
Tak wygląda grzałka w Twojej zmywarce a jest skręcona z pompą myjącą: https://north.pl/karta/grzalka-pompy-myj... Sprawdzasz ją multimetrem: https://youtu.be/wncOaWZWUw0?si=IQh-F8L3...
Wreszcie ktoś z wiedzą. Sprawdzałem multimetrem ten pin i wciąż nic. Najlepiej zaprogramować i potem dać zasilanie z zasilacza i sprawdzić jeszcze raz?
Jeśli dobrze rozumiem pojęcie, to zdaje się, że jest sprawdzona i nie występuje. Sprawdzałem multimetrem i nie wykazywał ciągłości między grzałką a masą czy też korpusem/podstawą grzałki.
Napięcie sprawdzałem multimetrem to jest takie samo jak na wyświetlaczu 15.3v
Mam podobnie jak sobie poradziłeś? Dodano po 1 Liczyłem, że ktoś może pomoże ale w sobotę lub w niedzielę na spokojnie sam rozkręcam ponownie Ten Super MOP i sprawdzam multimetrem, czy idzie prąd z płytki elektronicznej do pompki ~19V itd. oraz sprawdzę bezpieczniki termiczne 230V - może coś zdiagnozuję jak mnie prędzej nie popieści :DDD -jak nie popiściło...
Pierwsze co jest do sprawdzenia to bezpiecznik 3.15A widoczny w prawym rogu na trzecim zdjęciu (brązowa kostka F1). Sprawdzasz multimetrem ustawionym na pomiar oporności. Powinien pokazać zwarcie (przejście). Oczywiście nie podłączasz wtedy zasilania.
Te kondensatory to będą właśnie "mikro" a nie "mili" (pewnie błąd w druku :D) A ten przekaźnik wygląda na to że dobrze zrysowałeś (przynajmniej cewke) - jeżeli chodzi o sposób łączenia styków to ja przynajmniej zawsze sprawdzam sobie multimetrem jak są zwierane
Witam! te napięcia sprawdzałeś multimetrem czy oscyloskopem? Wygląda, że coś może obciążać Ci któreś z napięć na początek odepnij zasilanie hota i wstaw tam żarówkę zobacz jak wtedy zachowają się napięcia, podobnie możesz zrobic z zasilaniem trafa ( zakładam, że te obwody są oddzielne). Jeśli masz możliwość pomiaru oscyloskopem to zobacz przed diodami...
Czym sprawdzałeś kabelki? Multimetrem czy żarówką?
Potemcjometry do sprawdzenia, czyszczenie lub wymiana na nowy. Czasem czyszczenie daje dobre rezultaty a czasem nie, dużo zależy od stanu ścieżki oporowej. Najlepiej sprawdzać multimetrem na ustawieniu oporności i gdy są wylutowane. Kręcisz potencjometrem i sprawdzasz oba kanały tak aby ocenić oporności w kilku punktach i porównaj wyniki. Przeciętny...
Port sprawdzałem multimetrem wszystkie piny są sprawne, a zestaw injectora, kabla, zaislacza był sprawdzany z innym lhg i jest w pełni sprawny
Witam, Jak w temacie. Bezpiecznik - sprawdzony, jest ok. Jest napięcie na bezpieczniku. Sprawdzałem multimetrem - nie ma napięcia na klaksonie po wcisnieciu kierownicy. Pytanie: Gdzie jest przekaźnik klaksonu w tym samochodzie? Czy ma ktoś może jakiś schemat elektryczny (wiring diagram) bądż też wie gdzie mogę coś takiego znaleźć? Pozdrawiam, Albert
To jest uszkodzony w takim razie, chyba, że zwarte masz wyprowadzenie emitera z obudową jeszcze w jakiś sposób na zewnątrz. Jak zmierzysz sprawny wynik będzie inny.
Ja zazwyczaj jeszcze sprawdzam na gniazdku multimetrem rdzeń żyły kabla z blaszka zaciskową keystona bo czasami przy marketowych jakościach gniazd kiepsko się zatną.
Sprawdzasz multimetrem ustawionym na pomiar rezystancji: https://youtu.be/OrvYsipNuCU?si=sZpW8rSE... https://youtu.be/4CStxhDJsEo?si=-cKscuXg...
Iskra na przerywaczu świadczy o uszkodzonym kondensatorze. Kondensatory można sprawdzać, jak najbardziej. Sprawdza sie multimetrem czy nie ma przebicia.
Sondy podłącz do gniazd 20A i COM w multimetrze, a pokrętłem wskaż pomiar 20A.
Widzę, że kolejna osoba ma problem z czytaniem moich postów. Mówiłem, że było 240 V i że sprawdzałem multimetr, czy działa w kontakcie (gniazdku). W puszcze włącznika przy włączonej lampie było na kablach tyle, co napisałem.
No i rzecz jasna multimetr do sprawdzania napięć zasilaczy.
no to chyba by się zgadzalo bo jak sprawdzałem multimetrem to 3456 dają to samo napięcie tam chyba 7 v dawało a piny 9 niema jak będę mógł to podam dokładny model zasilacza
Ja mam takie same g... w domu. Poczułem dziwny zapach ryby w domu to szukałem źródła i okazało się, że to ten kabel był rozgrzany i topił się jak masło. Już od razu wiedziałem, że to syf ale dostałem to jako prezent i musiałem komputer z akcesoriami podłączyć. Już wcześniej słyszałem jak piszczy ten tani zasilacz. Osmaliło mi to jeszcze kabel do komputera...
Miałem Skodę to wymieniałem sondy prostownicze na alternatorze kontrolka tak się cmiła dodam że musiałem zakupić sondy zdemontować alternator rozlutować i po sprawdzać multimetrem trochę pracy jest ale miałem taką sytuację...
O ile dobrze pamiętam to jest tak. Po podłązceniu akumulatora (czy tez po włożeniu bezbiecznika w obwód Voili) obserwujesz czerwona diode na niej powinna się zapalić na chwilę.Rozgrzewasz auto na PB i sprawdzasz multimetrem czy pracuje sonda ,jeśli tak to przełączasz na LPG i kilkakrotnie wciskasz gaz do oporu -wtedy szybko pulsuje dioda i po 3-4 naciśnięciach...
Dzięki za uwagę! Nie, nie mam. Sprawdzałem multimetrem kiedy gdzie jest napięcie i jest ok. Ale, jak tak napisałeś, to lepiej sprawdzę jeszcze raz....
Wszystkie piny sprawdzałem multimetrem, nie kolorami
I stworzył próbnik 12V metodę sprawdzania tranzystorów w układzie na podobieństwo sprawdzania ich w multimetrze. I powiedział sp8jz, że ta metoda jest dobra.
Sprawdzałem multimetrem na konwerterze i na remote jest napięcie. Tak samo jest na wzmacniaczu.
Witam. Mam problem z w/w samochodem. Problem jest taki, że podczas lekkiego hamowania przy małej prędkości załącza się ABS przednich kół. Czytałem inne tematy i było tam napisane, że mogą to być tarczki ABS brudne lub uszkodzone albo uszkodzony czujnik. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia multimetrem/miernikiem czy jest uszkodzony taki czujnik, jak...
Silniczek sprawny. Winny był mikro bezpiecznik polimerowy PP PS Pytanie mam odnośnie tego bezpiecznika polimerowego. Jak on działa jeśli na płytce miał przejscie jak sprawdzałem multimetrem jak odlutowalem też ma przeĵscie podobnie jak nowy. A nie działała szczoteczka? Na nowym działa po wlutowaniu
Z tego co sprawdzałem multimetrem to: barwa ciepła -1.6 do -23V naturalna (ciepła zimna) pokazuje 0V zimna 1.6V do 23V Czy barwa naturalna działa na zasadzie ciągłego przełączania? Jeśli nie ma takiego kontrolera to pewnie najprościej byłoby użyć kontrolera dla jednego koloru lub wymienić LEDy.
Witam http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... To tylko część, jest tego masa, poszukaj :P
Można czymś takim. https://elektrykadlakazdego.pl/szukacz-p... A najtaniej pomiar rezystancji zwykłym multimetrem, tylko że trzeba chodzić z długim przewodem. https://elektrykadlakazdego.pl/pomiar-ci... https://www.fluke.com/pl-pl/nauka/blog/m...
Masa wszędzie jest wspólna więc możesz mierzyć nawet z radiatora lub obszaru wokół śrub.
(at)kra123 Sprawdzałeś multimetrem czy sygnał prądowy w ogóle wychodzi z falownika sterowanego potencjometrem
Kabel od masy nie jest zerwany, sprawdzałem multimetrem i jest napięcie.
Triaka sprawdzałem multimetrem porównując z innym, przekażniki sprawdzałem podając napięcie na cewkę i mierząc NC i NO...
Faza sprawdzana multimetrem 240V w obu puszkach. Zarówno taki przyrząd, jak i tzw. neonówka (próbnik) nie nadają się do takich zastosowań, do jakich próbujesz ich użyć. Oba, ze względu na swoją wysoką impedancję wewnętrzną, zareagują nawet na napięcie indukujące się w odłączonych przewodach (np. z powodu bliskości przewodu z innym przewodem pod napięciem)....
Nie wiem. Można sprawdzać multimetrem.
Czy sprawdzał kolega na innych przewodach?
Styki ladowarki maja przejścia - sprawdzałem multimetrem. Za radą jednego z użytkowników forum zbadałem napięcia na ogniwach i są od 2 do 4V. Jak naładować poszczególne ogniwa ?
Sprawdzałeś multimetrem bezpiecznik po jego wyciągnięciu czy nie jest przepalony? Jak wygląda gniazdo bezpiecznika i złącze przy silniku wycieraczek , nie są zaśniedziałe?
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
Zgadza się, źle zaciśnięte końcówki, na czarnym jest +, a na czerwonym -. Ktoś opisywał podobny problem w innym wątku. Sprawdzałem to multimetrem, ale popełniłem "szkolny błąd" z przewodami, czas zakupić porządny miernik.
Tranzystora IGBT tak nie sprawdzi . https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Diody sprawdzałem multimetrem i miernikiem LCR-T5 czy jakoś tak. Wszystkie diody działają poprawnie, czyli w jedną blokują w drugą przepuszaczają. Odlutowałem kondesatory to samo.[/u]
A masz jakiś multimetr? Trzeba sprawdzać przejścia na poszczególnych elementach. Od wtyczki i przewodu zasilającego zaczynając.
Diody sprawdzałem multimetrem, wyjścia nie są zwarte, w jedną stronę multimetr wskazuje wartość ok. 560, w drugą brak reakcji. Po drugiej stronie również są elementy lutowane. Do pinów układu jest przyłączony jeden element, podejrzewam, że to właśnie transoptor. Wizualnie nie wygląda na uszkodzony.
Witam, zacząłem sprawdzać multimetrem ścieżka po ścieżce i okazało sie że jedna z nich pękła. Na początku myślałem że mnie miernik zawodzi, wziąłem lupę i faktycznie. Złączyłem wszystko cyną i gra :) Dziękuje za pomoc.
https://obrazki.elektroda.pl/1965514700_... Pomożemy! Przynajmniej ja się postaram, ale rozkręć je w miarę możliwości. Czerwone strzałki wskazują możliwe miejsca ze śrubami, a zielone gdzie mogą znajdować się zatrzaski. Jeśli chodzi o uszkodzenie to obstawiam bezpiecznik termiczny. Są jego różne wersje, także musisz pokazać co w środku....
Witam, są to tranzystory NPN, jak je sprawdzić:Musisz narpierw znaleć baze, pomiędzy bazą a emiterem masz mieć przejście, pomiędzy bazą a colektorem też, a pomiędzy colektorem a emiterem nie ma być.
Mam nie działająca parownice. Nie dziala opcja parowania. Sprawdzałem.na krótko pompkę i zawór na bojlerze to działa. Nie grzeje żelazko. Jak sprawdzić ten bezpiecznik termiczny? Jak sprawdzam multimetrem przejście to brak sygnału. Czy to prawidłowe? Dzięki i pozdrawiem
Pisałeś, że sprawdzałeś multimetrem.
sprawdzałem multimetrem pokazywał 12,3 V
To po kolei postaram się trochę odpowiedzieć. Bezpiecznik ten niebieski jest na pewno dobry. Diody sprawdzałem multimetrem, ale bez odlutowania. Przewodzą w jednym kierunku i każda pokazuje na multimetrze ok. 630 mV. Diody mają zrobione chłodzenie wentylatorem z komputera. Nie mam niestety kondensatora, czy mogę mierzyć napięcie z podłączonym akumulatorem...
Zauważyłem też, że T1 (BC337) w czasie pracy bardzo się nagrzewa. Przed montażem sprawdzałem go multimetrem (wzmocnienie) i wynik był tylko ok. 54, ale uznałem to za normę i wlutowałem. Chyba powinienem go wymienić? Pozdrawiam To bardzo mało nawet w najniższej grupie wzmocnienia nie występują tranzystory z tak niewielką betą - absolutnie najmniejsza...
Problem rozwiązany dawno, a dopiero teraz przypomniałem, że temat nie zakończony. Paradoks spalonego bezpiecznika... żeby ktoś mi opowiadał, to bym nie uwierzył, ale robiłem to sam. Tak jak pisałem wcześniej, bezpieczniki były sprawdzone i były ok, ale tylko pozornie. Wyjmowałem wszystkie i sprawdzałem multimetrem, na brzęczyk. Po konsultacjach problemu,...
Sprawdzałem multimetrem.
Witam! Po przeczytaniu tematu jestem niemal pewnien że winę za wszystko ponoszą zimne luty. Miałem kiedyś niemal identyczny problem z Unitrą, z tą różnicą, że w momencie wystąpienia usterki "była na warsztacie" co znacznie ułatwiło prace. Objawy były takie że wzmacniacz przeraźliwie charczał przy każdej głośności, ale jeszcze śmieszniejsze było to że...
Tak już to zrobiłem nawet czyściłem płytę alkoholem i szczoteczką do zębów sprawdzałem multimetrem każdego z pinów od zewnętrznej strony na płytę i przerwy nie ma żadnej, tylko fakt ze ktoś coś już robił na samej płycie głównej jakieś przeróbki co widać ale nie przy gniazdach od dzojow zrobię jutro zdjęcia jak to wyglada bo dzisiaj zbytnio nie mam czasu...
Ten tuner ma takie napięcia bo ja sprawdzałem multimetrem.
ciekawy sprzęcik ale te 120zł nie dałbym za to ja całe życie sprawdzałem baterie multimetrem
No dobra to wiem już czemu piecyk nie działa, otóż na przedwzmacniacz idzie napięcie tylko 6V zamiast 16V. Czy może to mieć związek z tym że dwa rezystory (R44, R46) które są w zasilaczu bardzo się rozgrzewają i przez to ich opór wzrasta, a co za tym idzie napięcie siada do 6V ? Raczej odwrotnie - napięcie siada w związku ze zwiększonym poborem prądu....
Jeśli sprawdzałeś pojawianie się napięć w kostce od modułu po naciśnięciu hamulca to już nie mam pomysłów. Chyba tylko żaróweczka i kontrola przewodów pod kątem przepływu prądu bo jeśli sprawdzałeś multimetrem to nie zawsze jest to zgodne z prawdą. Może gdzieś przewód idący do modułu jest nadłamany Oba stopy świecą mocno?
Sprawdź dobrze diody, sprawdzając multimetrem na (symbolu dioda) to w jednym kierunku powinna się delikatnie zaświecić. Jeżeli jest jakaś dioda uszkodzona na jednej listwie to jak coś dotknołeś mogły się zaświecić na chwile potem zabezpieczenie odłączyło zasilanie na diody. Pod lakierem jest więcej niż jedna ścieżka wiec może nie sprawdzasz odpowiednio...
No tak jak napisałem, sprawdziłem bezpieczniki - wszystkie są całe, dałem 12V bezpośrednio na wentylator i działa, sprawdziłem napięcie we wtyczce wpinanej do wentylatora i tam go nie ma, niezależnie od poziomu ustawionego na panelu, przejście między wtyczką od wentylatora, a wtyczką do climatronica jest, sprawdzałem multimetrem. A wentylator nie działa...
kolega sprawdzał multimetrem I tu macie problem. Tylko ktoś kto kompletnie nie ma pojęcia co robi takie rzeczy multimetrem sprawdza.
żeby się upewnić sprawdzałem multimetrem W jaki konkretnie sposób sprawdziłes te tranzystory? i wszystko wskazuje na to że to ich wina Co konkretnie na to wskazuje? czy ktoś może podpowiedzieć jakie dokładnie tam idą tranzystory Na ich obudowach nie ma napisów?
Oporniki są 3k9 sprawdzałem multimetrem
Zgadza się bo akurat sprawdzałem multimetrem piny 5 - masy względem 6 pinu i występuje brak przejścia czyli niczego nie sugeruje, więc i tak wstawię w najbliższym czasie nowy uPC1237 to wówczas konkretnie będzie wiadomo.
Witam Tranzystory są raczej na pewno PNP stąd po przełaczeniu meltimetru na pomiar diod powinien wykazać (E+ B-) 0,2-0,3V W stronę przeciwną powinna być przerwa. Generalnie sprawdza sie tak jak krzemowy PNP tylko napięcia polaryzacji powinny być raczej w okolicach 0,2V a nie 0,7V. Generalnie tranzystory germanowe są nie najwyższej jakości i może istnieć...
Działa gdy jest podłączona do prasy tylko dioda od otwartej klapy i kończenia beli (środkowa i prawa). Każda dioda ogólnie działa jak sprawdzałem multimetrem. Nie jestem pierwszym posiadaczem tego licznika, a na dodatek miejsce rezystora ma na sobie cynę. Bezpiecznik sprawdzałem i nie jest przepalony.
Witam! Wiesz, w takich przypadkach zamiast szukać zamiennika, warto po prostu stworzyć własny, dedykowany moduł Peltiera. Możesz rozważyć połączenie kilku modułów w szereg, tworząc mega mocny system chłodzenia/ogrzewania, który będzie miał moc przekraczającą granice standardowych urządzeń. Jeśli wymiary są te same, można połączyć je z każdym zasilaczem...
Niestety sprawdzałem multimetrem i ta płytka ma wspólny GND dla zasilania 12V i dla wyjść do kontrolera. Te optoizolatory to chyba tylko chwyt marketingowy. Chyba, że czegoś nie rozumiem, w moim układzie są 2 zasilacze jeden 5V do RPi i jeden 12V z 3 wyjściami dla całej reszty. Wszystko ma wspólne uziemienie.
Ehh... ,jak mocniej docisnę sondy to pokazuje 4. W drugiej ręce miałem telefon. Trop z ze słabym filtrowaniem kupuję. https://obrazki.elektroda.pl/7319957300_... . No to jeśli rezystory mają 4 omy, płynie przez nie 4,75A, to może jednak nie masz tam 29,8V? Sprawdzałeś multimetrem napięcie przy takim obciążeniu? Jest jeszcze jedna kwestia....
Witam, triaka sprawdzałem multimetrem (ustawionym na testowanie diody) pomiędzy nóżkami pierwszą i ostatnią wykazuje wartość 700. Zwarcia nie ma pomiędzy innymi innymi nóżkami pokazuje wartość 1. Dioda czarna przy triaku pokazuje wartość 682 w jedną stronę i w przeciwną 1. Dioda niebieska 847 w jedną stronę w przeciwną 1. Oporniki ten który się palił...
Mianowicie, gdy sprawdzam multimetrem czy wyjście antenowe (gsm antena) jest zwarte do masy, to miernik milczy, dzieje się tak dla tych 3 sztuk. Miałem kiedyś taki przypadek z "oem-owymi" modułami ESP8266. Po zdjęciu "kapselka" okazało się, że antena PCB nie jest podłączona do układu RF w module.
Sprawdzenie i tak będzie kilkuetapowe. Na początek użyj funkcji "testu diody" multimetru, sprawdzaj między każdymi nózkami poszczególnych tranzystorów. Podaj nam wskazania multimetru.
Mam diodę wypiętą i dostęp do nóżek. Składa się z 2 części, jak na zdjęciu, i ktoś tam coś majstrował. Sprawdzałem ją multimetrem na badanie diod, ale mam tylko na Ω i nic nie pokazuje. Co może uszkodzić taką diodę na 1,1 A?
Tak, sprawdzałem multimetrem.
sprawdzanie kondensatora multimetrem sprawdzanie zwarć multimetrem sprawdzanie głośnika multimetrem
samsung smart aktualizacje kodowanie 00001 mieszanka paliwo
baotian schemat wezyk spustowy
Parametry mostka prostowniczego 3PM1 Schemat elektryczny Honda Shadow 125 VT - gdzie znaleźć?