a poza odlutowywaniem można jakoś inaczej sprawdzić ? powiem wprost, że niechciałbym go odlutowywać ponieważ miernik ma zaledwie miesiąc i nie chciałbym w nim grzebać do tego stopnia. Ma jakąś gwarancję? Nie ma, nie chcesz stosować, możesz zewrzeć bezpiecznik drucikiem. Później sprawdzić pobór jakiejś zapasowej żarówki, byle nie halogenowej, tak do...
Połączenie równoległe zabije baterię (zwarcie). Prąd mierzy się w szeregu.
spróbuj czy sam zasilacz wstanie? Jeżeli masz zwarcia jak sugerują "przedpiścy" to zasilacz może próbkować (sprawdzać pobór prądu na poszczególnych napięciach) i odłącza przekaźnik żeby nie uszkodzić nic. Jeżeli zasilacz wstanie to szukanie na płycie.
Temat rozwiązany, bezpiecznik spalił się w mierniku.
Nikt nic nie pisze. Po uzgodnieniu, najczęściej jest zgoda na zdjęcie plomb( zachowaj do oddania, dla montera z ZE), robisz co masz zrobić w sensownym czasie, zgłaszasz że gotowe i tyle. Lepiej nie próbować żadnych sztuczek, bo i tak ile można ukraść przez kilka godzin?.
Na USB nie będzie ładowało podczas jazdy - szukaj uniwersalnej 5V/2A z pasującą wtyczką. 1A to za mało dla Sony - kiedyś sprawdzałem pobór prądu na rozładowanym NV-U92 i brało 1,23A
Licznik starego typu (analogowy) w przedwojennej kamienicy, instalacja w mieszkaniu rzekomo wymieniana ok 10 lat temu. Sprawdź licznik samodzielnie. Gdzie mogę doszukiwać się przyczyny? Może ktoś korzystać z prądu - na twój rachunek. Sprawdzać pobór prądu przed licznikiem przy wyłączonej instalacji. (kup amperomierz cęgowy~100zł) Kilka razy dzienne...
Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
Po pierwsze sprawdzasz pobór prądu przez świece, bo tak na prawdę nie wiadomo czy grzeją. Dodano po 35 silnik traci olej przez turbinę ??????????? Dodano po 37 Jak? Po wykręceniu świec żąrowych - odpowiednim miernikiem DOkłądnie tak. Na zimnym silniku z rana.
Kupujemy tani watomierz do gniazdka i sprawdzamy pobór prądu przez podgrzewacz
A na liczniku energetyki nie da się wyklikać??
Sprawdzałeś pobór prądu podczas postoju? Może np lampka bagażnika nie zawsze gaśnie.
Przeczytałem ten przypadek bardzo ciekawy W skrócie: Przy odpiętym liczniku prąd spadał dopiero po 15 minutach. Sprawdzałeś?
Silnik śledzenia pracuje płynnie, tak samo silnik dysku. A sprawdzałeś ich pobór prądu przy zasileniu z zewnętrznego zasilacza? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... M56748FP robi się bardzo gorący. To jest normalne. W końcu to 4-kanałowy driver silników.
Kumam :-). Zmieniałeś baterię ?? Sprawdzałeś czy jest pobór prądu podczas ładowania ?? Jest prawdopodobne, że wysiadł układ odpowiedzialny za ładowanie.
Po jak długim czasie rozładuje ci akumulator przy poborze prądu 80mA?Do jakich wartości spada napięcie przy rozruchu?Jak długo sprawdzasz pobór prądu po zamknięciu auta?
Sprawdzałem. Pobór prądu na wyłączonym silniku jest w normie Więc ile wynosi, i czy wliczone jest w to "radio i jego wyposażenie"?
Słabo się to urządzenie nadaje do mierzenia pojemności baterii. Mam takie coś i przydaje się tylko do sprawdzania poboru prądu.
Na każdej z listew jest po 5 diod, wziąłem dwie baterie 9v i startują całe listwy, każda po kolei listwę sprawdziłem Sprawdzałeś pobór prądu poszczególnych listw?
Jak robiłem testy dekodera to nie sprawdzałem poboru prądu (osobny zasilacz i tak rozważam dopiero jak nie uda się naprawić tego wbudowanego) - wtedy pomierzę dokładnie ile kiedy pobiera. Piszą, że najwięcej podczas nagrywania na USB (>1A) Na układzie widać końcówkę 70H więc prędzej PN8370 tylko zastanawia mnie to H na końcu bo nie mogę takiego...
Po jakim czasie sprawdzasz pobór prądu i jak to robisz?
A ja mam taki problem. Zdemontuj drzwiczki i zanieś do jakiejś firmy i zleć im wycięcie otworów wentylacyjnych na dole i u góry aby była jakaś wentylacja cyrkulacja powietrza. Ładną musisz mieć choinkę w domu. Sprawdzałeś pobór prądu przy włączonych wszystkich światłach ?
Witam, podłącz się z miernikiem tak jak to zrobiłeś, a potem odłączasz po kolei bezpieczniki. Jak tu nie znajdziesz, to przekaźnikami sprawdzasz, kiedy pobór prądu zmniejszy się.
Alternator pracuje cały czas. Sprawdzasz to amperomierzem. Po prostu pobór prądu jest większy niż jego wydatek. Dlatego masz niskie napięcie. A sam akumulator do wymiany. Policz sam to tylko matematyka.
Nawet nie wiadomo co sprawdzałeś jak pobór prądu podaje się w amperach.
co znaczy "ładowarka była za slaba" moze warto ładować akumulatory prądem a nie napięciem? tzn: włączyc amperomierz i sprawdzać pobór prądu proponuję prąd ładowania nie większy niż 0,4A pozdrowienia
No to pod zasilacz i sprawdzamy pobór prądu ;-)
Witam. Podpinam się pod temat ponieważ też mam problem z prądem w Felici. Po postoju 2 dniowym rozładowuje się akumulator. Sprawdzałem pobór prądu i zauważyłem dziwną rzecz. Przy zamkniętych drzwiach (centralny zamek) pobór prądu wynosi 0,16A. Gdy odryglowuje zamki przez pilot lub kluczyk i otwieram drzwi pobór prądu spada do wartości 0,02A, a gdy je...
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
wg mnie pobory prądu są w normie. sprawdzałeś na innych bateriach?
Sprawdzałem pobór prądu i także jest minimalny przy wyłączonych odbiornikach
Kojarzysz jakąś markę z akumulatorami 100-200ah które by się do czegoś nadawały? Chyba najpewniejsze i mające najwięcej opinii to te że sklepu EASUN. Aktualnie 12V 200Ah LiFePo4 za 1070zł. Dostawa 28 cze - 1 lipiec. Taki regulator nie wrzuca reszty energii w ciepło? Tego nie sprawdzałem ale napewno zmniejsza pobór prądu.
Sprawdzałeś pobór prądu przez silnik? Najlepiej odlutuj mu jedno wyprowadzenie i sprawdź co z brumem. Jeszcze jeden test: Coś się zmienia gdy dotykasz ręką obudowy (w okolicy mechaniki najlepiej)?
Sprawdzałeś pobór prądu ? Przez pająka z rezystorów miernik może pokazywać głupoty.
Ja bym sprawdził wskazania licznika który jest założony przez ZE . Jeśli jest elektroniczny to można tam podejrzeć pobór prądu w czasie rzeczywistym . Będziesz wiedział , jaki jest pobór prądu . Można wtedy wyłączać poszczególne obwody i sprawdzać .
Ja zostawiałem (w AVR-ach) nie podłączone do niczego. Nie sprawdzałem poboru prądu ale pracowały stabilnie.
procesor może sprawdzać pobór prądu wentylatora, ale wtedy całkiem by wyłączał wentylator
ok wygrzebałem jeszcze jakiś inny o napięciu 20V. Po podłączeniu nic się nie dzieje na wyjściu OB2203 ale nie sprawdzałem poboru prądu. Czy nie należy podać napięcie na wejście 2 czyli sprzężenia zwrotnego?
Sprawdzałem pobór prądu wyjmując po kolei wszystkie bezpiecznik od radia również i pomaga tylko wyjęcie bezpiecznika od licznika.
Cześć! Pacjent: Xiaomi Mi 9 6/128 Objawy: Wyłącza się w losowych momentach i nie chce się włączyć. Problem się objawiał tak, że telefon się tylko wyłączał, można go było później włączyć. Aktualnie włącza się bardzo wybiórczo. Zwykle nie reaguje na ładowanie (sprawdzam pobór prądu prostym miernikiem na USB). Jak już zatrybi, zacznie ładować to się uruchomi...
A przy samym BCM sprawdzałeś te przewody od zamków czy naprawdę mają zwarcie do masy? Tranzystory wykonawcze z pomiarem poboru prądu sprawdzałeś?
Fajnie by było tą ATMEGĘ najpierw podłączyć przepisowo a dopiero później pisać programy i sprawdzać pobór prądu.
Sprawdziłem bezpieczniki tzn. każdy po kolei wyciągnąłem, wartość spadla do 0,49 po wyjęciu bezpiecznika od zegarów ale to nadal dużo ,auto oczywiście zamknięte, czujnik maski odpięty Dodano po 1 (at)adamcyn mierzyłem dość krótko jakieś piec minut Dodano po 5 (at)sigwa18 niestety nie działa lampka w schowku jak i na podsufitce od dawna rok temu sprawdzałem...
Jeżeli zasilanie idzie prze tory to możesz sprawdzać pobór prądu każdego odcinka torowego
Przez wczorajszy wieczór co chwilę podchodziłem do samochodu i sprawdzałem pobór prądu na mierniku. Ciągle nie przekraczało 20-30mA. Rano już nie mogłem otworzyć samochodu, akumulator rozładowany. Podłączyłem poprzednio naładowany (Centrę), od rana miernik podłączony i wyniki 20-30mA. Nie mogę utrafić kiedy ten prąd idzie większą mocą. Z nowych zauważonych...
Dzień dobry. Sprawdzałem pobór prądu w samochodzie na postoju z wyłączonym zapłonem. Na przewodzie od klemy minusowej mam 20mA czyli elegancko. Na przewodzie wychodzącym z klemy + do skrzynki bezpieczników mam też około 20mA. Ale do klemy (+) dochodzi drugi przewód od strony silnika. Biegnie od alternatora, wzdłuż pokrywy zaworów i potem do klemy +....
Na każdym kompie? Na każdym porcie USB? Sprawdzałeś pobór prądu portu? PODAJ SZCZGÓŁY
Ja regulując sprawdzałem pobór prądu. Narazie musze jeszcze znaleźć transformator jeden i sprawdzić te mosfety czy wszystkie na 100% sprawne
1 - sprawdzałeś pobór prądu??? 2 - czy wyłącza sie również pod. do ładowarki? 3 - stawiam na PA pozdrawiam
Ja zwykle sprawdzam pobór prądu, jeżeli przy wykonywaniu połączeń bieże dużo - to często jest to P.A. Przy zalańcach nagminne...
Sprawdzałeś pobór prądu przez dłuższy czas jak już sugerowano? Napięcie po dłuższej przejażdzce (na włączonym silniku z i bez obciążenia światłami ) sprawdź jak i po np godzinie postoju.
Przyczyną może być alternator lub rozrusznik,napisz więcej o objawach po jakim czasie nowy akumulator się rozładowuje czy sprawdzałeś pobór prądu amperomoerzem tak jak pisałem .
całkiem możliwe że jest już wyeksploatowana z takim aku już go kupiłem od mieśąca mam problem z rozładowującym się aku przez noc sprawdzałem pobór prądu w aucie i wynosi on 0,06a
Ja sprawdzam pobór prądu amperomierzem . Pierwszy pomiar wszystkie świece razem ( różne auta i różny pomiar ) , Drugi pomiar każda świeca osobno . Każda powinna pobierać tyle samo np. 20 A.
Nie ma tam przypadkiem jeszcze jakieś przydomowej oczyszczalni z pompą, studni, może podgrzewanych rynien/rur spustowych, jakiegoś oświetlenia zewnętrznego działającego całą noc? W pierwszej kolejności najłatwiej chyba sprawdzać mierząc pobór prądu, albo chociaż obserwując częstotliwość mrugania diody na liczniku ( jak fotowoltaika się wyłączy ) wyłączając...
Witam, posiadam od kilku lat peugeot 307CC z radiem RT4. W ostatnich 2 miesiącach rozładował mi sie dwukrotnie akumulator. Zacząłem sprawdzać pobory prądu i trafiłem na bezpiecznik F8 20A na którym po wygaszeniu się BSI płynął prąd okolo 0,4A. Po Rozpięciu radia i zmieniarki po okolo 2 minutach pobór prądu spada do 0,03A. Czy w tym przypadku mamy uszkodzone...
Temat powstał w wyniku usterki mechanicznej klapki otwierania bagażnika, usterka mechaniczna która spowodowała pobór prądu. Więc jak wam się klapka nie domyka automatycznie to znaczy ze już automatycznie macie problem z poborem prądu w aucie i to nie malej wartości. Między czasie auto było u blacharza w naprawie progu, okazało się ze drzwi nie były...
Po jakim czasie sprawdzany pobór prądu? W Fabii pobór należy sprawdzać po min. 30 minutach od zamknięcia samochodu.
Witam ponownie,zapomniałem nadmienić że sprawdzali pobór prądu w samochodzie i nie ma poboru energii.W ASO stwierdzili iż pobiera 30% tego co jest dopuszczalne.Pozdrawiam
To opis wskazuje na oświetlenie lewej i prawej strony (komputer?). Na chwilę obecną nie mam dostępu do schematów (padł mi laptop), więc nie powiem co dokładniej te bezpieczniki zasilają. Błędy sprawdzałeś w Bordnetz?
Nucz się w końcu wstawiać te zdjęcia... Rozrysuj układ uzwojeń i podaj ich rezystancję.
A może w czasie jazdy gdzieś Ci prąd "ucieka"? Sprawdzałeś pobór przy włączonym zapłonie?
Nie wiem jaką metodą sprawdzano pobór prądu w czasie postoju i czy to w ogóle robiono, czy tylko sprawdzono,ze alternator ładuje. Ponieważ dzieje się to nawet podczas jazdy( a wtedy ładowanie działa), sprawdziłbym rozrusznik. Może to śmieszne, bo on jest potrzebny tylko do rozruchu, ale też może powodować upływ prądu.
Witam Najlepiej ładować go małym prądem a dłużej czyli jeśli to 50A ładujemy go prądem 2,5A i najlepiej sprawdzać pobór prądu jesli spadnie do minimum akumulator jest naładowany
Witam posiadam Skodę Octavię 1. Sprawdzałem pobór prądu w niej metodą wyciągania bezpieczników po kolei z mierzeniem miernikiem uniwersalnym szeregowo, pobór prądu na postoju przy zamkniętych drzwiach 0.05A, po wyjęciu bezpiecznika nr 15. (zestaw wskaźników, automatyczna skrzynia biegów, czujnik kąta skrętu kierownicy, lusterko wsteczne (5A)) pobór...
Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Również zegary a dokładnie niebieska wtyczka pobiera ok 300mA. Czy udało ci się znaleźć jakieś rozwiązanie? Osobiście pomierzyłem napięcia na niebieskiej wtyczce i na dwóch pinach znalazłem napięcie 12 oraz 8v. Teraz będę sprawdzał pobór prądu przez te 2 piny i dalej szukał rozwiązania jeśli to one. Pozdrawiam
Teraz sprawdzałem pobór prądu tej żarówki zasilając ją ładowarką 4,5-9,5V Max 800 mA. Na mierniku pokazało się 210 mA. Bez obciążenia ładowarka miała ok 6V a pod obciążeniem jakieś 4V.
Mogę Cię prosić o ten schemat w lepszej jakości? I jeśli to nie tajemnica to co to za program? Ogólnie rzecz biorąc, auto jest z 97r. silnik 1.8AGN (wolnossący). W 2015 z uwagi na zatarcie silnika kupiłem anglika (2002 polift) aby przełożyć silnik, ale dosłownie cała elektryka też musiała być przełożona. Możliwe, że mechanik coś źle podłączył... Jak...
Handluję m.in. akumulatorami już ładnych parę lat i jak dotąd zero reklamacji. Akumulatory biorę zawsze z hurtowni gdzie w papierach jest data produkcji. Nigdy nie wziąłem starszego niż miesiąc od daty produkcji. Dwa - zawsze sprawdzam ładowanie oraz pobór prądu, jeżeli jest coś nie tak to naprawiam a potem montuję nowy aku. Jeżeli by klient odmówił...
A w jakim stanie jest akumulator? może zbliża się jego koniec. A odnośnie sprawdzania poboru prądu to najpierw podłącz miernik a następnie dopiero ściągnij klemę nie rozłączając obwodu. Sprawdzałeś czy przypadkiem lampka w bagażniku nie świeci się ?
Wypiałeś radio fizycznie z wtyczek? Radio ma zasilanie z akumulatora i napięcia po stacyjce czasami robi jakieś duży pobór prądu bo się nie wyłączy w stan czuwania. Moderator mnie poprawił ze pobór sterowników to 20mA do 50mA ja osobiście w tym aucie nie spotkałem się z tak niskim poborem prądu. Nie pozostaje ci nic innego jak odłączanie poszczególnych...
Amperomierz w rękę i sprawdzasz gdzie jest za duży pobór prądu. Dodano po 4 Odepnij wszystkie urządzenia na tym bezpieczniku a potem sprawdzaj ewentualnie który robi zwarcie tylko nie zakładaj druta a to co powinno być.
Wszystko zależy jak długo była pod te 10V podłączona, jak krótko, to możliwe że jest ok, jak długo to pewnie jest usmażona. Popularna diagnoza to test termiczny, atmega podczas normalnej pracy (jeżeli nie zasilasz nią 10 led'ów po 20mA) nie powinna być nawet ciepła. Jeżeli jest gorąca lub parząca, jest uwalona. W dużej mierze tyczy się to wielu układów...
Aby odpowiedzieć na pytanie o prawidłowe podłączenie, musiałbyś zamieścić schemat całego zasilacza. W transformatorach zachowałeś kolejność po- łączeń uzwojeń wtórnych? Sprawdzałeś pobór prądu bez obciążenia?
Nowy akumulator rozladowuje sie po klikunastu godzinach. Nie sprawdzałem jeszcze poboru prądu. Pytam bo chce miec punkt odniesienia.
Załóż amperomierz cęgowy na alternatorze. Sprawdzasz dzięki temu czy masz faktycznie taki pobór prądu. Dodatkowo przy dużym poborze prądu zobaczysz rosnące czasy wtrysków.
Coś musi dobrze prąd ssać. Trzeba sprawdzać na pobór prądu w aucie. Akumulator , myślę że gdyby był uszkodzony sam w sobie to powinien przynajmniej kontrolki zapalić na desce.
W takich sytuacjach sprawdzam wyjścia z trafa czy nie obciążają , puszczam z zasilacza odpowiednie napięcia na diody i sprawdzam pobór prądu . Jeśli ok , to trafo i okolice tranzystora WN , a potem tor sygnałowy . Pozdr.
Ja sprawdzałem pobór prądu z odłączonym przewodem od wzbudzenia. Czyli teraz mam odłączyć także przewód prądowy od alternatora i wtedy sprawdzić pobór? A czy alternator mógł ulec uszkodzeniu poprzez słaby styk z nadwoziem tzn. słabą mase?
Dodam tylko że sprawdzanie silnika za pomocą baterii 4v nic nie da bo przy 4v każdy silnik będzie się kręcił istotny tu jest pobór prądu przez silnik. Ja pod silnik podłączam 1,5v i sprawdzam pobór prądu nie może być większy niż 20ma i powinien być stabilny. Układy silnika uszkadzają się najczęściej z powodu uszkodzenia silnika.
steruje nim procesor UCP200 - jego to już nie wylutujesz , bo nie będzie działał fon :) Czy sprawdzałeś pobór prądu przez fon tak jak pisałem - czy zrobiłes pomiar przez wylutowaniem i po wylutowaniu układu BT ?? Jest prawdopodobne , że masz coś innego uszkodzone , jak różnica była bardzo mała.
Witam Daj skrin-y z kodowania. Wypinaj kolejno bezpieczniki sprawdzając pobór prądu po uśpieniu bordnetz. Inaczej będzie ciężko coś doradzić . Pzdr
Sprawdzałem pobór prądu podczas włączania. nie ma żadnego cały czas na mierniku jest 4.16V. Próbowałem też na innej baterii, która miała 3,95V i też zero reakcji. Odłączałem też na płycie głównej wyświetlacz, taśmę klawiatury żeby to wykluczyć i zero reakcji.
Kolego a sprawdzałeś pobór prądu ?? Czy nie sprawdzałes zaraz po odpaleniu bo tam czesto nie wylaczala sie ogrzewana przednia szyba po uruchomieniu a takze dosc dlugo grzały swiece zarowe po kazdym odpaleniu
Sens jest taki, że nie wywala błędu spalonej żarówki, a podświetlanie tablicy jest ledowe - liczy się w tym przypadku jedynie efekt wizualny. Dodano po 1 Zawsze może pobawić się w wyłączenie diagnozy lamp, to system nie będzie sprawdzać poboru prądu, więc nie będzie sygnalizować przepalonej żarówki, a co za tym idzie nie wyłączy napięcia na podświetlanie.
Silniki sprawdzam zawsze podłączając je pod 1,5v (sam silnik bez obciążenia) czy nawet mniej 1v i sprawdzam pobór prądu j jak się zachowuje czy pobór się nie waha skacze itp. W dobrym silniku pobór prądu nie powinien mieć więcej niż 20ma. Silnik posuwu lasera sprawdzam też pod obciążaniem podłączam pod 1v i sprawdzam pobór i płynność obrotów bo posuw...
Można by włożyć coś troszkę starszego... P3 800mhz FX 5200 dysk 40GB pobiera zaledwie 50-60W co daje max 5A nie licząc sprawności zasilacza. To tylko propozycja, nie śmiać się :P Sprawdzałem pobór prądu takiego zestawu i chciałem podzielić się wiedzą :P
Więc kolego Wip88wz, sprecyzuje moją wcześniejszą odp. więc sprawdzałem pobór prądu miernikiem i na załączonym radiu pobór sięga 139mA a po wciśnięciu mikrofonu (nadawanie) sięga 154mA, reszta napięć jakie kontrolowałem a radzili mi bez zmian i co tu jeszcze robić ???
Max. pobór prądu to 80mA, ale nie wystarczy sprawdzać poboru przez krótki czas, bo pobór prądu moze występować nawet po uśpieniu przez budzący się sterownik. Proponowałbym sprawdzić czy nie chodzi wentylator dmuchawy, jeśli tak to winny jest regulator dmuchawy.
Trochę to zawiłe... Sprawdzałeś najpierw na świeżym naładowanym akumulatorze jak odpala auto? Jaki to akumulator? Ile ma lat? Sprawdzasz pobór prądu na zapłonie włączonym czy wyłączonym? Drzwi pozamykane, lampki pogaszone itp? 5 minut doładowywania akumulatora to rozumiem, że podłączyłeś pod prostownik i się jeszcze tyle czasu ładował? To na to nie...
Stary radiomagnetofon na kasety, gdy wyłączę na wyświetlaczu zostaje zegar cyfrowy i sprawdzałem pobór prądu-100mA, w czasie dłuższego nieużywania samochodu rozładowuje mi akumulator, coś jest nie tak z tym radiem? czy te typy tak mają? Dopisz w tytule model radia.
Cześć mam BMW E36 1.6 93 r kupiłem nowy akumulator i po 2 tygodniach padł do zera że nawet kontrolki się nie świeciły na desce rodzielczej ani centralny zamek nie działał. Sprawdzałem pobór prąd jak samochód stoi 0.39 V z radiem bez radia 0.00 Alternator w porządku ładuje 13.9 prąd ładowania. Ktoś ma jakiś pomysł?
w zalecanym otoczeniu synteza powinna pobierać wartość prądu około 10-20mA Owszem, według "papiera" może być. Mam na stole teraz Alana 18 i sprawdzam pobór prądu, jest 38mA. Radio pracuje poprawnie. Czyli może być pewna rozbieżność. To tak wyłącznie informacyjnie. Pozdrawiam.
Sprawa zaczyna się rozjaśniać, jest za małe ciśnienie paliwa, po wyjęciu bezpiecznika pompki gaśnie natychmiast a powinien po kilku sekundach (wiem bo pół roku temu to w nim sprawdzałem) Pobór prądu przez pompkę jest 3,1A a wcześniej był 5,12A, pół roku wstecz wymieniałem ją i z pewnych względów musiałem na szybkiego wstawić używkę ze szrotu - ona może...
o ile mi wiadomo procesor jest zasilany mniejszym prądem, poza tym co z resztą mocy? zasilacz ma 400w a nie 216. co do złącza, to nie ma. stosuje przejściówkę. dodam, ze jakiś czas temu z ciekawości sprawdzałem pobór prądu dla mojego zestawu i wynosił on nieco ponad 200w (nie pamiętam dokładnie)
Podejrzewam ze popełniasz podstawowy błąd przy sprawdzaniu poboru prądu, a mianowicie po wyłaczeniu pobór prądu zawsze będzie występował przez min. 20 minut, dopiero po tym okresie mozna określić pobór prądu. Poniewaz sterowniki mają czas zwłoki uśpienia.Jeśli posiadasz klimatyzacje automatyczną zaobserwuj czy co jakiś czas nie włącza się wentylator...
A co może mieć taśma do tego? Ja bym się pobawił i poświecił chwile czasu podłączył telefon i sprawdzał pobór prądu. Jaki jest w stanie spoczynku oraz przy różnych czynnościach np. połączenie czy poruszanie się po menu. To dużo by wyjaśniło. Wtedy można by wiedzieć jakie kroki dalej czynić, do czego się doczepić. Pozdrawiam
Witam. Kupiłem go niedawno, więc nie znam go zbyt dobrze. Między innymi sprawdzałem pobór prądu. Przy przekręconym kluczyku / w benzynowym napisałbym przy włączonym zapłonie / pobór prądu to około 7A, przy pozycji "0" około 0,5A. Wydaje mi się, że to za dużo. Jaka jest metodyka eliminowania poszczególnych odbiorników z listy 'podejrzanych ' ? Jeżeli...
(at)gintur sprawdzanie poboru prądu trzeba robić dobrych parę chwil (2-3minuty albo i lepiej) po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu samochodu. opisy na dekielku z reguły są nieprawidłowe. Wszystko wskazuje na to że u Ciebie K4 to przekaźnik odcinający zasilanie oświetlenia wnętrza. Powinien się wyłączyć po jakimś czasie od zamknięcia samochodu. Jest sterowany...
Skoro sprawdzasz pobór prądu przy akumulatorze i jest w normie po uspaniu to żaden hak ani nic teoretycznie prądu nic Ci nie zabiera. Problemu trzeba szukać gdzie indziej np w alternatorze który ma za małą moc i w za dużej pojemności akumulatora, w krótkich dystansach robionych z włączonymi wieloma odbiornikami nie zdąży go doładować. Tak ja to widzę.
sprawdzanie poboru prądu samochodzie sprawdzanie poboru obliczanie poboru prądu
gamepad sterownik skaner mustek bearpaw czujnik temperatury cieczy passat
unitra merkury merkury schemat
Programming Star PA05 Swing Gate Controller Wymiana modułu SAM w Mercedes Vito W639: kodowanie i zgodność