Witam Ja używam do takich badań cyfrowy tester sondy lambda. Kupiłem na Allegro jeszcze mnie nie zawiódł. Jest tam opcja testu która symuluje napięcie sondy lambda o wartości 0,2V a także 0,9V po wciśnięciu klawisza testu silnik zaczyna pracować inaczej, czyli potwierdza to ze opisany wyżej artykuł ma sens.
Witam. Jest ktoś mi w stanie pomóc rozszyfrować te błędy, za co się złapać? Od sondy to już jutro posprawdzam kable, napięcie i jak coś to wleci nowa. A z resztą? Byłby ktoś w stanie pomóc? Dzięki wielkie. Bmw e46 benzyna 2.2
Najpierw sprawdź czy warto, bo jeżeli jest słaby kompresor lub mało gazu to już sam nic nie zrobisz a koszt naprawy jest nieopłacalny. Wyłącz lodówkę na dobę czy dwie , otwórz drzwi lodówki aby wszystki lód który się utworzy stopniał. Potem włącz lodówkę i sprawdź czy dobrze chłodzi. Jeżeli tak to wtedy możesz się bawić z nagrzewnicą w niej. Nie wiem...
stoi w miejscu 0,2V odpiołem emulacje sprawdzałem miernikiem i na vagu na gazie próbkuje ok na benzynie czas wtrysku 5,5ms to dużo powinno być ok 3,5ms.Chyba że wtryski są zapchane i nie wtryskuje tyle paliwa co powinno?Wykazuje błąd sądy lambda błąd składu mieszanki kabelki sprawdzałem
3 Yarisy 1 1.0 w rodzinie, w tym jeden z salonu. Spalanie 4,5l nierealne, realne nigdy nie było, tzreba by się jednostajnie toczyć nie szybciej niż 60 km/h. Rzeczywiste spalanie 6-6,5, 7 przy ciężkiej nodze. Co do wzrostu spalania-aku sprawne? To mały silnik i każde dodakowe obciążenie zwiększy spalanie.
witam. chciałbym sie zapytac czy da sie jakims domowym sposobem sprawdzić sonde lambda to znaczy czy jest ona sprawna. Jeżeli tak to bardzo bym prosił o opisanie czynności związanych z tym zabiegiem. z góry serdecznie dziekuje Właściwie identyczna tematyka tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... http://szukaj.elektroda.net/viewtopic.ph...
Sprawdzasz nie tą sondę. To sonda diagnostyczna katalizatora.
Wystarczy miernik i probówka 12v by sprawdzić co i jak . Pisać dalej ? Będziesz co sprawdzał?
Inna sonda jest przed katalizatorem, a inna za. Przed katalizatorem sonda sprawdza spaliny - regulując skład mieszanki. Sonda za katalizatorem jest tylko po to by sprawdzać czy działa nam katalizator.
tej sondy nie sprawdzisz tak łatwo. jest to nowy typ sondy który działa na całkiem innej zasadzie niż zwykła sonda. Przypuszczam że pozostaje tylko tester.
Ustawiasz multimetr na "diode" czyli sprawdzanie ciągłości. Jedna sonda do wtyczki druga do obudowy. Jeśli zapiszczy znaczy, że ma przebicie, sprawdź jeszcze na której zyle.
Tak, podstawa ciśnienie paliwa. Sygnały wał wałek, napięcie podczas kręcenia, sterowanie wtryskami. A jak tobie czy mechanikowi się nie chce nic sprawdzać to chociaż test sond przy WOT. Rozumiesz w ogóle co z tego?
Trzeba zacząć od sprawdzenia napięć statycznych, być może któryś element jest wadliwy lub zimny lut, dalej sondą sprawdzać poziom sygnału, kolejno od wejścia wzmacniacza do wyjścia, będzie widać gdzie sygnał "ginie".
..miernik cyfrowy do sprawdzania pracy sondy akurat najmniej się nadaje ale z tego co piszesz pracuje..Lambda w dobrej kondycji powinna generować 2 przebiegi na sekunde od 0,2V do 0,8V..chaotyczność bedzie spowodowana właśnie przez miernik cyfrowy dlatego idealnym przyrządem do obserwacji przebiegu Lambdy jest oscyloskop lub ewentualnie linijka diodowa...
Stawiał bym na MAF jak ciśnienie stoi prawidłowo. Sprawdzałeś co na tylnej sondzie i czy wstaje po podaniu plaka? Jeszcze jeden temat co do mocy to przytkany wydech. A i oring sprawdź koniecznie na korku wlewu.
Więc odpuścić temat sprawdzania sond i szukać przyczyny w kompresji i układzie paliwowym? Gdyby to był problem jednego cylindra to nie powinno wyrzucić błędu wypadających zapłonów na tym cylindrze?
Piszesz o błędzie grzałki jednej sondy. Sprawdzałeś czy padł cały driver czy tylko jeden kanał? Próbowałeś podać 5V na wejście i obserwować wyjście obciążone np. 5W 12V żarówką? Jeśli pinout się zgadza (tego nie wiem, nie widziałem pcb), to parametry tego vnd 600 powinny wystarczyć.
Warto tu przytoczyć sobie filmik motronika z jutuba tam sprawdzanie sond jest dosyć dobrze opracowane. https://m.youtube.com/watch?v=Tnvlv5l_WW...
tylko w aucie tylko na krótko przepiety Pokaż jak to sprawdzasz, sondy podłączone do centralki?
Mam auto na wtrysku i z katalizatorem, jakoś dużo pali, jaka jest procedura sprawdzania takiej sondy? Interesuje mnie kolejnośc czynności i odczyty np na multimetrze.
sprawdzałem dzis działanie sondy na gazie ,wachaania Lambda przy równej jezdzie i w miare dobrze ustawionej instalacji sa dosyc małe 500- 700 mv a nawet mniej najlepiej tak ustawic wykrecenie registra aby prad steryjacy ATTUATORA nie przektaczał 30- 50 %
kolega sprawdzał sondy ntc?
Do autora tematu: sprawdzałeś sondę na gorącym silniku?
A sprawdzałeś sondę ?
Sprawdzasz mulitimetrem rezystancje stojana i wirnika(przykładasz sondy do szczotek)nie jest to dokłada metoda ale przy nie działającym w ogóle silniku powinna być skuteczna.
Najpierw zamień miejscami płytki końcówek mocy. Jeżeli będzie ciszej z tej samej strony to musisz szukać w przedwzmacniaczu lub stopniu wejściowym. Najlepszą metodą jest podłączenie generatora na wejście i sprawdzanie sondą w którym miejscu jest ciszej. Ten element jest do wymiany. Bo tak normalnie metodą prób i błędów musisz wymieniać w ciszej grającym...
Wszystko sprawdzone Jeżeli to było sprawdzone przez tego "fachowca", który sprawdzał sondę to znaczy, że nic nie było sprawdzone. Napisz na przykład jak został sprawdzony wewnętrznie sterownik silnika i jakie masz ciśnienia w cylindrach, o sondzie nie wspomnę.
Sprawdzałem sondą prądową (cęgową) i oscyloskopem. Przed chwilą założyłem nowe cewki i ruszył od razu, więc widocznie padły obie na raz albo druga krótko po pierwszej.
Mam nadzieje , że nie sprawdzasz sondy pomiarowej?
Mechanik sprawdzał sondę lambda?
witam sprawdzaliście sondę lambda ???? pozdrawiam
A sprawdzałeś sondę lambda?
sprawdzałeś sondę lambda a i jest to jedno punkt czy pełen wtrysk
Witam Sprawdzałeś sondę lambda ? przeczyściłeś dopływ paliwa ?
Czym sprawdzasz sondę? Pewnie miernikiem, za pewne za wolno reaguję
Jest , tak jak na zdjęciu, napięcie sprawdzałem wkładając sondy do tych dwóch złaczy w przewodach zasilających pompkę osobno czerwoną do jednego i czarną do drugiego i wyszło podczas pracy 122.5 V?
A sprawdzałeś sondę lambda??
Czy sprawdzałeś sondę lambda?
A czy sprawdzałeś sondą w.cz. tor nadawczy . no oczywiście podczas nadawania ? .
Mazi , myślałem już wcześniej o przepływce ale nie pojawia się P0100 a cały czs wyskakuje P0340 i dochodzi po jakimś czasie P0170. Patrzyłem co pokazuje przepływka po odpaleniu , na wolnych i wyższych obrotach. Po odpaleniu zimnego jest 16kg/h , na ciepłym na wolnych koło 7kg/h. Przejechałem się tym autem i po kilkunastu kilometrach doszło jeszcze P0130(nie...
Dziękuję, jestem na etapie sprawdzania sondy multimetrem. Plus wtyczki czy są odpowiednie napięcia dostarczane. Czy jest podłączona sonda czy odłączana efekt pracy i odczytów taki sam. Tak samo nad sensora. Chciałem sprawdzić maf sensor ale jest cała zabudowana wtyczka. :) nie jestem fachowcem. Czyli mogę do wlotu psiknac takiego plaka jak czyści się...
a sprawdzałeś sondę lambda i czujnik prędkości
jeszcze nie sprawdzałem, sondy nie ruszam, tylko podpowiedzialem jaki jest odczyt
dzięki za pomoc także zabieram się za sprawdzanie sondy tlenu i czujnik wtrysku. ;)
Co by nie było aby ją sprawdzić podłącz woltomierz nie rozłączając sondy od instalacji, z resztą na temat sprawdzania sondy już tutaj dużo napisano więc odsyłam do "szukaja"
Teraz tak: Odłączamy zasilanie. Miernik ustawiamy na "przedzwanianie" przewodów (ma piszczeć po zwarciu końcówek sond) Sprawdzamy przejścia- między nóżką procesora a polem lutowniczym na LCD. Nie na wtyczkach, nie na kabelkach- ale na pinach procesora i na polach lutowniczych LCD. Zapisujemy na karteczce- co prawda jak napis się na moment pojawia to...
Przebicia nie sprawdzałem. Sonda ma 5 przewodów: czarny, czerwony, żółty, biały i siwy.
Witam mam problem z Audi 80 B4 2.0 ABT 90 km od dłuższego czasu znacznie zwiększyło się spalanie paliwa. Mechanik sprawdzał sondę lambda wszystko jest okej , ciśnienie na cylindrach również jest okej, wymienił filtr powietrza, nie dawano były wymieniane świece, wyczyścił odmę , przepustnice, gaźnik i element woskowy i dalej po tych naprawach ma zwiększone...
sprawdzałeś sondę ??? często pada w nich też przepływomierz chociasz tu nie podejrzewam
Nigdy nie spotkałem się z sondą uszkodzoną na 0v chyba że zwarcie ale to oczywiste i nie trzy razy w tym samym aucie ? jak była sprawdzana sonda ? sprawdzałeś napięcie przy odłączonej wtyczce od auta między czarnym przewodem a szarym (masa) lub obudową sondy??? 0volt ?
A sprawdzałeś sondę lambda? Jeśli nie to ją sprawdź, a najlepiej podmień na sprawną na 100%.
Objawy są na benzynie na gazie nie sprawdzałem. Sonda sprawdzone rezystancja prawidłowa tj. 3.4 Ohm. Komputer wykrył awarie wentylatora auto łapie temperaturę, a wiatrak się nie załącza.
Jutro wezmę się za spawanie kolektora i będę sprawdzał sondę czy się cos zmieni. Jak wykasować te wartości domyślne dysponuje tylko cdif3
sprawdzałeś wykresy sond?
Za mało informacji, co to jest według Ciebie "wtrysk paliwa"?, w jakich okolicznościach nastąpiło uszkodzenie, czy była sprawdzana sonda lambda?.
Masz vag ? Robiłeś miu adaptację , czyściłeś przepustnice , sprawdzałeś sondę , może masz uchylony egr i go dusi
A filtr paliwa? Typowy objaw spadku mocy przy wiekszych obraotach. Tego elementu jeszcze nie sprawdzałem :(
Nie tak prosto to znalezc. Jak wpisze sprawdzanie sondy lambda to nic nie znajduje, a jak wpisze sonda lambda to wyskakuje ponad 1200 tematow. Moze ktos moglby odpowiedziec mi w tym temacie.
Okres próbkowania "żółtka" to ok 1/3s... więc niby coś tam migać powinno, przesadziłem, oscylacje sondy regulacyjnej na wolnych obrotach są wolniejsze. Tak czy owak to nie jest dobra metoda na sprawdzanie sondy.
Czubkiem sondy sprawdzałem , skoro jest lakier to dlaczego pokazywało cały czas napięcie? A JAK mierzyć właściwie??
Pacjentem jest astra g 1.6 16v Od pewnego czasu auto zaczęło mi dużo palić i przerywać prz przyspieszaniu, auto na biegu jałowym chodzi równo bez żadnych wichrowań obrotów, odpala normalnie nie gaśnie samocznynnie, przy przyspieszaniu zaczyna szarpać i strzelać z wydechu, była sprawdzana sonda lambda i jest sprawna była sprawdzana, nie pokazuje żadnych...
To tranzystor wieloemiterowy, na miernik może pokazać, że sprawny. Sprawdzasz w układzie. Sonda w.cz. i wiadomo co jest.
Pomiar pomiędzy białymi kablami. Od 3 do 5 ohms sprawdzałem na kilku nówkach.
Wiem że sprawdzanie sondy multimetrem to jak oglądanie powierzchni księżyca przez lornetkę Jeśli posiadasz miernik analogowy ,można by to sprawdzić . Tak się zastanawiam ,gdybyś podpiął pod vag-a jakimś kabelkiem KKL ,tylko że musiałbyś zrobić redukcje bo pewnie masz tam gniazdo OBD I na cztery a nie 16 pin Wtedy mógłbyś podglądnąć pracę sondy ,i czas...
Witam sprawdzałem i na miernik i sondą i wyglada na to że procek jest sprawny, podczas włączania na pinie 14 pojawia sie impuls stanu wysokiego jak również jest i napięcie ok 2,40V, dziwi mnie tylko że na wyświetlaczu nie pojawia się kompletnie nic. Wszystkie piny sprawdzałem sondą i w zasadzie są impulsy różne, nawet na kwarcu widać pracę bo sonda...
Dzięki za informację. Będę sprawdzał w weekend. Odnośnie styków NO i NC. Wiem tyle od producenta, że sonda domyślnie jest na NC. Jak je sprawdzić?
Sprawdzałeś sondę na LPG i na PB? jeśli do sondy idą dwa przewody to nie odłączaj,ponieważ sterownik LPG emuluje prace sondy podczas pracy na gazie.
ten błąd od sondy teraz nie wyskoczył gdy samochód jeździ na benzynie, coś mi się wydaje że coś może być nie tak z gazem ponieważ samochód posiada instalacje gazową i gdy była sprawdzana sonda podczas pracy na gazie na komputerze to wyskakiwało że sonda podaje za wysoką dawkę i była liniowa muszę ja sprawdzić tylko na benzynie, ale ten błąd z termostatem...
Jak są włożone sondy do miernika W mierniku sprawdzałem nie mam sond na opak. Przy pomiarze na terminalach plus do plua minus do minusa napiecie było na plus. Mogę wstawić rezystor 20Om 5W?
sondy sprawdzone działają prawidłowo A jak sprawdzałeś niby te sondy?I gdzie jest odczyt fuel trim?
najtańsza delphi 149zł w aparts.pl, na przyszłość: https://partsouq.com/ -> wklejasz nr vin i sprawdzasz nr części. Pozdrawiam
Witam ponownie. Czy kolega sprawdzał sondę Lambda? Pytam bo miałem taki przypadek gdzie komputer nie wykrył usterki ,kontrolka też się nie zapaliła "check" a sonda szwankowała. Mimo tego postanowiłem dla pewnośći podmienić na inną i poskutkowało.Teraz jest ok.:)
Widziałem coś takiego w Seicento 1.1 mpi. Takie pulsowanie napięcia non stop, natomiast gdy sterownik potrzebował nagrzać sondę to puszczał stałe 12V. Po nagrzaniu znów wracał do pulsowania. Grzał tylko pierwszą sondę, nigdy nie widziałem żeby włączyło się grzanie drugiej. Błędów nigdy nie było więc chyba tak ma być. Te pulsowanie to pewnie sprawdzanie...
Zaraz ,to nie jest czasem 1.8 turbo 20v?bo jak tak to na automacie pali w cholerę.Jedyne co do głowy mi przychodzi to fakt sonda ,hamulce itp.może regulator ciśnienia na listwie.Ale mówisz że te rzeczy sprawdzałeś,ale ,jak sprawdzałeś sondę?
Myślę że kolega jeździ starszym autem typu Astra F bo sonda jednoprzewodowa już nie jest od 20 lat stosowana. Ale koledze raczej chodziło o teorię, jak sprawdzać. Sonda z jeśli jest sprawna pokazuje raczej skutki innych usterek. Załączam kilka skanów z pewnego czasopisma, takie małe kompendium wiedzy o sondach "lambada" ;-) Przeczytać nie zaszkodzi.
(at)mario 77 Nie wiem czy znajdę takie opcje u siebie w programie. Używam DDT2000. (at)grala1 Czyli mogę uznać, że z sondą wszystko w porządku. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc. Problem rozwiązany, temat zamykam. Ps. Przy okazji sprawdzania sondy wyskoczył następny problem, ale o nim w nowym temacie.
gartuluję sprawdzania sondy omomierzem!!! Z sondy powinny wyrastac 4 kable-2 białe szary i czarny. Białe to podgrzewanie , szary masa a czarny sygnał. Na czaarnym kablu podcza spracy silnika napięcie powinno oscylować w zakresie 0,2-0,8 V możesz to sprawdzić dowolnym woltomierzem
Czy możecie polecić termometr z sondą do stałego sprawdzania temperatury mięsa w piekarniku? Chciałbym, aby sonda była cały czas w mięsie. Przydatny byłby też bezprzewodowy wyświetlacz żebym nie musiał ciągle chodzić do kuchni.
Najprościej jest podać sygnał na wejście i sprawdzać za pomocą sondy podłączonej do słuchawek lub dodatkowego wzmacniacza lub nawet do jednej ze sprawnych końcówek mocy wspomniany punkt K39. Sonda to nic innego jak znów profilaktycznie dla zabezpieczenia kondensator 1uF szeregowo z rezystorem powiedzmy 1k dla wzmacniacza i 220-470 om dla słuchawek....
Zasilam napięciem 9V. Sygnał sprawdzam sondą na CMOS-ach zasilana razem z układem. Może ma ktoś spawdzony układ, najlepszy byłby układ zasilany baterią 9V.
Polecam interfejs OBD2 na bazie ELM327 , pełno tego na każdym portalu aukcyjnym, obejrzysz nim pracę sondy czy korekty zasilania . Oznaczenia przewodów w Twojej sondzie typowe : Czarny- sygnał wyjście (0-5V) Czerwony- (+) grzałka Biały- (-) grzałka Żółty- sygnał wejście Na biegu jałowym sonda może nie oscylować, najlepiej jej działanie sprawdzać na...
A może zawory?może zapłon a może wtryskiwacze narazie sprawdź czy działa grzałka w sondzie, a i nie było by gorzej jakbyś podłączył auto pod kompa a tu masz coś więcej o sprawdzaniu sondy http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
sprawdzałem sondą wcz i nie pokazywało nic nawet za pierwszym tranzystorem, chyba że moja sonda jest za mało czuła? a schemat można znależć na google wpisując "VCO+PLL" i szukając na polskich stronach!
Witam, Audi A2, 1.4 BBY, od kupna czyli 3 lat walczę z w/w objawami. Moc jest, żadnych stałych błędów brak, lecz wkurzające są te obr na jałowym. Po podpięciu kompa- sporadyczne wypadanie zapłonów, czasami na2, czasami ma3 albo na 2 cylindrze. Oczywiście podejrzenie pada na wytarte wałki, ale nie chcę wgonić się w niepotrzebne koszta. Chciałbym wpierw...
Czarny przewód (sondę) do "COM" a czerwony do "VΩmA" - potem ustawiasz albo na sprawdzanie ciągłości obwodu jeżeli taką opcje masz albo na mierzenie rezystancji. Przykładasz sondy do zacisków kolumnowych i sprawdzasz czy miernik pokaże ciągłość obwodu czy też nie - tak samo w rezystancji - powinien wskazać wartość zbliżoną głośnikowi - czyli jeżeli...
Tak się składa ,że parownik wymieniony był i instalacja sprawdzana i strojona - zapomniałem po prostu napisać. Skoro twierdzisz ,ze sonda jest dobra bo podaje błąd o zbyt bogatej mieszance to co powiesz ,ze podaje również o zbyt ubogiej?? A teraz pytanie sprawdzać sondę na benzynie czy gazie??
teraz pytanie , ten sam silnik i rocznik, w książce megane pisze że sonda lambda jest zamontowana przed katalizatorem, jak sprawdzam sondy w sklepie to wszystkie też mają opis że przed katalizatorem, a ja mam sondę za katalizatorem ? a w kolektorze wydechowym mam zaślepkę (śrubę) w miejscu gdzie powinna być sonda. Czy to ma jakąś różnicę przed czy za...
Sondy sprawdzałem były okej ale map sensora nie sprawdzałem, ale dziś zauważyłem coś takiego że pali mi się ABS i ESP i na postoju zaczęła latać wskazówka od prędkości i wtedy silnik zaczął przygasać i czy może to być przez ten ABS
Różnica około 10% przy tak podstawowej regulacji temperatury to dla ciebie znacznie ? Żeby to mogło być w okolicach zadanej temperatury to przede wszystkim grzanie musiało by być z wymieszaniem całości powietrza w danej kubaturze ze stopniowym podgrzewaniem najlepiej w kilku miejscach jednocześnie z uwzględnieniem prędkości nagrzewania powietrza i samego...
Koledzy, po wymianie rozrządu, wykasowaniu błędów pojawia się spowrotem błąd P017152 fachowiec mowil ze moze od paliwa ze bylo mocno chrzczone. Nie wiem ma ktos jakiś pomysl, niby na komputerze jak sprawdzał sondy mowil ze sondy działają poprawnie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Ustawiłem multimetr na pozycje sprawdzania obwodu i przyłożyłem sondy do neutralnego przewodu z gniazdka i rury z gazem, obwód się zamyka. Bez wdawania się w szczegóły techniczne i zagadnienia prawne - obwód będzie się zamykał bo rura gazowa i przewód neutralny są gdzieś uziemione. Poważnym problemem byłoby gdyby np. żarówka wpięta pomiędzy rurę gazową...
Wydaje mi się ze w opisach dotyczących sprawdzania sondy nie znalazłem nigdzie, że miernik powinien być podłączony przynajmniej minutę , ale mogę się mylić. Czy rzeczywiście pomiar powinien trwać bez przerwy przynajmniej 1 minutę? Teraz już sam nie wiem, czy ktoś może to potwierdzić ?
Poczekam, aż przyjdą kwarce odbiornika na oryginalne pasmo radiotelefonu. Na nich uruchomię generator z powielaczami, a potem wsadzę kwarce 33,725 i będę stroić obwody generatora i powielacza. Generatory jak i powielacze sprawdzam sondą aktywną podłączoną do częstościomierza.
Sprawdzałeś prace sondy?Może mieszanka jest mocno bogata i efekt podobny jak do problemu z układem WN.
400g/rok to 25%/rok. To już za dużo??? Serwis który stosuje się do przepisów prawa nie napełni takiego układu bez sprawdzenia szczelności i naprawienia nieszczelności. Ja napełniam mieszaniną azotowodoru i sprawdzam sondą, nie ma opcji, że przy takim ubytku nie znajdę furtki.
To są bezpieczniki prowadzą do sekcji korektora, przedwzmacniacza i później do wzmacniacza głównego. Ściągnij sobie service manual i szukaj w tej sekcji (na tej płytce) zwartych elementów. Linie na których przepala bezpieczniki możesz sprawdzać omomierzem. Wyczep bezpieczniki i jedna sonda na złącze bezpiecznika idące do wzmacniacza a druga na masę....
ja bede niedługo sprawdzał czy sonda od bmw da rade bo dokopałem się do pewnych ciekawostek ale musze je sprawdzić żeby nie wprowadzić nikogo w błąd
Generator już mi działa, przyczyną braku oscylacji był uszkodzony tranzystor... Teraz powiedzcie mi proszę jak sprawdzić czy dalsze stopnie wzmacniacza działają, bo coś mi się wydaje że nie, już nie mówiąc o 2sc1971 (wyciągnięty z jakiegoś radiotelefonu od kolegi), po prostu na wyjściu podłączonym do obciążenia nie ma sygnału RF co sprawdzałem sondą...
Sprawdzałeś przy nagrzanej sondzie ???
Sprawdź miernik na zakresie 500 V (AC) mierząc napięcie sieci 230 V. Jeżeli będzie ok. to na tym zakresie pomierz transformator. Sprawdzałeś? Sondami dotykam tuż za wyjściem z transformatora (jest tam mały odcinek bez tej przeźroczystej izolacji Być może jest tam inna izolacja. Zmierz bezpośrednio na płytce - też może być pokryta lakierem ochronnym.
sprawdzanie sondy lambda sprawdzanie biegunowości sprawdzanie klawiatury
palet maszyna prosty regulator oświetlenia projekt packet
schemat podłączyć radio kenwood odkurzacz rowenta bully
Moduł zapłonowy Piaggio X8 125 2006 AC2I 584702 - gdzie kupić? Traktorek kosiarka - alarm po przekręceniu kluczyka, silnik nie odpala