Co może być przyczyną? Hmm...zapewne jest zepsuty. Może podasz trochę więcej danych na ten temat? Sprawdzałeś układ zapłonowy? A układ paliwowy? A zapłon na szarpaka czy jest rozrusznik? A świece dobre? A nie zalany silnik? Odpowiedz najpierw sobie i jeżeli NIC nie wymyślisz to sprawdź wszystko po raz kolejny. Jeżeli za drugim razem też Ci się nie...
Najczęściej jest to zabrudzona dysza wolnych obrotów. Trzeba ją wykręcić i przeczyścić otworek np zaostrzoną zapałką i po kłopocie. Dwie minuty roboty. Dopiero jak to nie pomoże to czyszczenie całego gażnika i sprawdzanie układu zapłonowego.
Sprawdzałeś układ zapłonowy? Kiedy on był robiony?
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Silnik spalinowy z zapłonem iskrowym to wciąż proste urządzenie. Do pracy potrzebuje prawidłowej mieszanki paliwowo powietrznej i iskry, która ją zapali. Mieszanka musi się spalić w prawidłowych warunkach (ciśnienie). Jak zaczniesz od tej ogólnej zasady, to do szczegółów dotrzesz sam. Różnica w uruchomieniu silnika za pomocą rozrusznika elektrycznego...
sprawdzałeś układ zapłonowy --> cewki? bo to są typowe bolączki układu zapłonowego w audi
Cewkę możesz sprawdzić oscyloskopem.Poszukaj w youtube jak sprawdzają układ zapłonowy najlepiej Rosjanie.
A sprawdzałeś układ zapłonowy? Tylko nie pytaj jak i co.
A sprawdzałeś układ zapłonowy i filtr powietrza? Od tego trzeba zacząć jakiekolwiek zabawy z regulacją.
więc wychodzi na to ze dobry Niekoniecznie. Schemat masz? Odepnij moduł i sprawdź wartość napięcia zasilania (prąd zmienny). Przydałoby się też podejrzeć, co się dzieje na sygnale z czujnika. Do modułu dochodzi przewód czarny z białym paskiem? Jeśli tak, to odepnij go na czas próby odpalenia. Procedury sprawdzanie elementów składowych układu zapłonowego...
Ta podkładka ma bardzo dużo do gadania, bo izoluje termicznie gaźnik od cylindra. Jesteś pewien, że tu chodzi o paliwo? Sprawdzałeś układ zapłonowy? W ogóle, czy to wina silnika? Ewidentnie silnik przerywa pracę, czy skuter szarpie podczas jazdy?
Stety niestety diagnostyka komputerowa to podstawa przy dzisiejszych autach. Miganie a potem świecenie oznacza zazwyczaj wypadanie zapłonów. Możliwa przyczyna to kable, świece, kopułka, palec, wtryskiwacze, wiązka, sterownik lpg, benzynowy, usterka mechaniczna silnika. Na „dzień dobry” patrzysz na błędy, sprawdzasz układ zapłonowy. Zamieniasz cewki...
Sprawdzałeś układ zapłonowy zgodnie z instrukcją ? http://www.k-jet.org/files/greenbooks/20... Może luz jest na regulatorze odśrodkowym w aparacie, na sygnale z czujnika Halla nie widać przesunięć czasowych ?
Elektrowstrząsy nie są dobrym sposobem na sprawdzanie układu zapłonowego! Sprawdzaj zwyczajnie na kablu WN bez fajki. Odstęp kabla od głowicy ok. 8 mm. Było to wielokrotnie opisywane. Czy kabel wysokiego napięcia wychodzi z silnika? Jeżeli tak, to wymień cewkę zapłonową w "magnecie". Sprawdź również gumowy przepust na kable, czy pokrywa silnika go nie...
Witam, mam problem z motorowerem Romet Arrow Fly 50 z 2014 roku. Sam motor jest po wymianie silnika na 110 cm³, działał bez zarzutu, jednak ostatnio zacząłem mieć problemy. Po przejechaniu kilku kilometrów (ok. 5 km) motor przestaje reagować na gaz i gaśnie, jak tylko obroty spadną, potem przez jakieś 5–10 min nie chce zapalić, jednak po tym czasie...
Mam schemat układu wtryskowa zapłonowego
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Sprawdzałeś ten układ zapłonowy pod względem poprawności pracy, czy dalej masz zamiar tak smękolić?
Projektory sprawdzają lampę na dwa sposoby: - mają licznik godzin, po wyczerpaniu którego sygnalizują błąd - sprawdzają z układu zapłonowego czy powiodło się uruchomienie lampy
Dzień dobry. Mam problem z moim Ogarem 200. Brak iskry po postoju. Sprawdzałem z inną świecą, dalej nie ma. Proszę o pomoc. AI: Czy sprawdzał Pan/Pani inne elementy układu zapłonowego, takie jak cewka zapłonowa, przewody wysokiego napięcia lub iskrownik? Nie sprawdzałem. AI: Czy motorower stał na zewnątrz i mógł być narażony na wilgoć lub deszcz podczas...
W jaki sposób sprawdzałeś elementy układu zapłonowego?. Jeśli są sprawne to powinna być iskra a mokre świece wskazywały by, że jej nie ma. Może problem to imobiliser a może komp albo kabelki do cewki - trzeba posprawdzać po kolei. Przy okazji zapraszam Kolegę na forum.roverki.pl.
A powiedz mi przyjacielu na których ty pinach niby OBD sprawdzałeś układ zapłonowy? Wymigaj błędy na 2 pinie, na 3 masz jetronica a na 6 klimę. Sprawdź 2 pierwsze na wszelki wypadek. Zastanawia mnie kwestia rozrusznika. Jak masz drugą sztukę (w sensie furę) to zamień jeszcze przekaźniki nad wiatrakiem, tam są główne zasilające komputery. Na oniec sprawdź...
Jak sprawdzić która uszkodzona? Ja sprawdzam oscyloskopem, mam od razu wgląd na pracę całego układu zapłonowego. Ty możesz wymieniać pojedyńczo i patrzeć-efekt minął, lub przeciwnie-występuje nadal.
Witam Z tego co napisałeś wynika, że nie przeprowadziłeś procedury sprawdzania układu zapłonowego. Sądziłem, że jest to tak proste, iż nie opisałem jej dokładnie. Moja wina! Więc piszę jeszcze raz: 1. Na zimnym silniku. Znajdź na module zapłonowym kabel idący do cewki ładującej. Będzie to cewka w "magnecie" nawinięta bardzo cienkim drutem i mocno zaizolowana....
Przeglądnij układ zapłonowy....
Na elenocie sprawdzałeś?
Lub metoda ,, indukcyjna'' przełóż kabel HV przez pierścień ferrytowy, na który nawiń zwoje wtórne, a napięcie z nich do pomiaru Jest to jedyna metoda poprawnego i skutecznego sprawdzania poprawności działania układu zapłonowego. Nie zmierzy tylko upływności. Cewka Rogowskiego może dała by radę .
Audi 80 b4 2.0 ABT. Witam, po długim staniu w garażu i remoncie głowicy znikła iskra, brak jakichkolwiek pomysłów. AI: Czy możesz opisać, jakie dokładnie kroki zostały podjęte podczas remontu głowicy? Zdjęcie i założenie AI: Czy sprawdzałeś już jakieś elementy układu zapłonowego, aby zdiagnozować brak iskry? Napięcie do modułu jest z modułu na cewkę...
Sprawdziłem cewkę, jest ok. Sprawdziłem świecę, jest ok. Sprawdziłem moduł, jest ok. Jak sprawdzałeś? Schemat pojazdu masz? Układ zapłonowy AC CDI, AC/DC CDI, DC CDI? Blokowanie jakieś tam jest - stop, stacyjka, boczna stopka, inne? Wrzuć zdjęcia modułu oraz wtyczki do niego, gdzie widać kolory przewodów. Oraz zdjęcie wiązki z magneta, gdzie widać...
Witam, mam problem z quadem Kymco Maxxer 300. Quad odpala i podczas dodawania gazu dławi się i gaśnie. Dodam jeszcze, że gaźnik, wężyki oraz filtr powietrza zostały wyczyszczone, a filtr paliwa został wymieniony. Czy może być to moduł? Gaźnik był również wyregulowany. Bardzo proszę o pomoc. AI: Czy problem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo z...
Sprawdzałeś pompkę przyspieszającą? O ile pamiętam to na dnie komory pływakowej jest dysza z kulką, sprawdź ją.
Opis układu zapłonowego NANOPLEX i sposób jego sprawdzania jest w książce "Naprawy samochodów FIAT 126P" ROK WYDANIA 1996 autorzy Klimecki i Zembowicz .
Za taką poradę powinieneś dostać naganę !!! Takie sprawdzanie palenia cylindra powoduje uszkodzenia układu zapłonowego .
Ja biore zasilacz 5v (4A) przewody kondensator na ok 200n i robie połączenie z zasilaczem(klasyczny układ zapłonowy) w cewie świeca i sprawdzam wizualnie. Pozdrawiam
Jak to benzyna to może coś z układem zapłonowym? Przewody WN sprawdzałeś?
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
Czyli masz ta ubozsza wersje odmy to znaczy ze mniej problemow bedziesz miec. Daj sobie już spokój z wypisywaniem bredni. Jak uboższa wersja? Kolega 8850 napisał ci jak to wygląda w samochodzie. Poczytaj coś, poucz się, a dopiero potem dawaj rady. Potrzebne bedzie wtedy mniej energi do przeskoku iskry i wtedy bedziesz mogl wykluczyc zaplon. Sprobuj...
Do sprawdzania cewek zapłonowych stosuje się specjalne układy zasilające, z zasilacza czy akumulatora nie uzyskasz iskry jak w aucie.
Witam poszukuje opini na oscyloskop samochodowy firmy UNISOURCE S2800 .Jak sprawuje się ten oscyloskop przy sprawdzaniu układu zapłonowego? czy jego ekran jest dobrze czytelny?
Witam gdzie tu odpowiedz i nie rozumiem o jakiej szczelinie ty mowisz ( 0.5-1.5mm)Moderowano przez robokop: Panie Jack63, może już wystarczy tego ośmieszania się? Kolejny wątek w którym kolega teoretyk usiłuje zabłysnąć. Otóż producenci elektronicznych układów zapłonowych zabraniają sprawdzania elektronicznych układów zapłonowych metodą "na iskrę" -...
Proszę o pomoc!!! Moja WSK 125 po nagrzaniu silnika traci iskrę choć kopie prądem. Nic się nie zmieniło po wymianie cewki i kondensatora. Po odczekaniu ok 10 min znowu ma iskrę. AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej i innych elementów układu zapłonowego, takich jak przełącznik zapłonu? w miarę tak AI: W jakich warunkach środowiskowych (temperatura,...
Nikt nie mówił, że samodzielna naprawa będzie łatwa. :) Możesz też obejrzeć silnik w miejscu,w którym jest układ zapłonowy i sprawdzić czy nie ma tam wody. Jeśli przyczyną usterki był deszcz, to w pierwszej kolejności sprawdzasz czy woda wpłynęła na układ zapłonowy, w drugiej na układ paliwowy i powietrzny (nie wiem jak zrobiony jest wlot powietrza,...
A sprawdzałeś układ wysokiego napięcia, świece zapłonowe, przewody, wieczorem odtwórz pokrywę silnika, delikatnie zroś układ wysokiego napięcia, odpal silnik i zobacz czy nie przeskakuje iskra między przewodami wysokiego napięcia a silnikiem.
Co sprawdziłeś? Błąd sondy lambda wcale nie musi oznaczać jej uszkodzenia. Po prostu zwraca wartość inna niż oczekiwano - trzeba ustalić czy ta wartość jest zgodna z rzeczywistością, a jeśli tak to dlaczego jest niezgodna z oczekiwaną. Wypadanie zapłonów z oczywistych względów spowoduje błąd sondy lambda/adaptacji składu mieszanki. Sprawdzanie zacznij...
Kliknij na link który podałem wyżej. Tam jest foto tego czujnika. Jest to nierozbieralna zalana kostka. z jednej strony ma magnes stały, a z drugiej wychodzą dwa przewody. Co do tej prądnicy to w niektórych wagonach ta zależność jest właśnie odwrotna. Sygnał z czujnika idzie do wzmacniacza i potem do przekażnika częstotliwości, a ten blokuje drzwi i...
Robisz straszne zamieszanie. Musisz oddzielić od siebie dwie ew. usterki! Tzn. brak stabilnej pracy na biegu jałowym od braku ładowania. Jak sugerował Błażej, obwody instalacji są w pewien sposób niezależne. Mozna je rozdzielić tak aby jeden nie wpływał na pozostałe. Podstawą jest sprawny aku!!! Mam podejrzenia, ze twój sprawny nie jest. Naładuj go...
Też kupiłem finalnie ZT-703s. Multimetr lepszy ( a przynajmniej szybciej znajduje odpowiedni przedział w trybie auto) niż mój stary UNI-T UT139C (który nowy kosztuje na teraz ok 200zł). Czy sprawdzi się do mojego użycia to okaże się niedługo bo próbuję sklecić własny kontroler do układu zapłonowego i oscyloskop potrzebny mi jest żeby sprawdzać czy mikrokontroler...
Robisz tak: krok pierwszy - zdobywasz SCHEMAT instalacji elektrycznej swojego pojazdu. krok drugi - sprawdzasz, jakiego typu tam jest układ zapłonowy krok trzeci - szukasz cewki do niego - są dostępne już od nastu zł do układów CDI i nie trzeba się babrać w przekładanie przewodów.
Ja w takiej sytuacji, zmniejszam przerwę na świecach o połowę i sprawdzam jaki jest efekt. Jak pozytywny (brak wypadania zapłonów), to szukam przyczyny w układzie zapłonowym. Jak negatywny, to w układzie zasilania paliwem (w tym przypadku benzyna, gaz). A ponieważ jest gaz, to zainteresowałbym się luzami zaworowymi, czy są prawidłowe.
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
Najlepiej się sprawdza układ zapłonowy oscyloskopem. Jeśli nie macie takiej możliwości, próbnik z diodą może wystarczyć. Przy kręceniu rozrusznikiem, na wejściu uzwojenia pierwotnego cewki powinno być zasilanie(dioda świeci cały czas), na wyjściu powinno być sterowanie (dioda pulsuje) Jeśli nie będzie pulsowania na cewce, zapewne padł moduł. Możecie...
Witam wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów uszczelniłem na sylikon na temperaturę ,a z mocą to co się okazało że kolega Andrzej naprowadził mnie na trop filtr paliwa paliwo z odrobiną wody po wymianie filtra paliwa odzyskał moc ale przy okazji po sprawdzałem cały układ od świec zapłonowych przewody czyszczenie koszyczka na wtrysku po nitce do kłębka...
Da się, trzeba wziąć miernik, oscyloskop i sprawdzać po kolei wszystkie czujniki odpowiedzialne za pracę układu zapłonowego i wtryskowego...
Witam a sprawdzałeś kondensator może siada Jaki kondensator w układzie zapłonowym TCI ?
W nieprzerabianych Simsonach zapłon nie ma związku z aku! Masz problem ze stacyjką. Odepnij brązowy( w oryginale) kabel ze złączki nr 2 na stacyjce i zaizoluj go. Nie będzie gaszenia czyli zwierania tego kabla do masy, ale pozbedziesz się wpływu stacyjki na układ zapłonowy. Jaki masz układ zapłonowy? Przerywacz czy elektroniczny? Iskrę sprawdzasz na...
Nie wiem jak stary jest ten silnik, ale szanse na znalezienie kondensatora o którym myślisz są nikłe. Pewnie jest tam układ zapłonowy CDI. Sprawdzałeś już coś? Gaźnik, iskrę, wydech simmeringi na wale. Jaki masz w ogóle silnik bo były różne wersje. Jedna znich miała zawór na wydechu. Może on szwankuje?
No,no,no. Jaki tam rozwiązany jak auto wariuje! Jeżeli przeprowadziłeś taką operację i silnik odpalił zrób tak: 1 odepnij spinki z kopułki aparatu zapłonowego 2 zdejmij kopułkę 3 chwyć palcami palec rozdzielacza i pociągając w górę zdejmij go z wałka 4 jeżeli posiadasz omomierz i dostęp do danych serwisowych aby znać właściwą rezystancję owego palca...
Sprawdzanie oporności na cewkach nie za wiele da , zrób ja ci mówi DominikD
A zdajesz sobie sprawę, że obudowa ta nie jest przystosowana do takiej mocy, a lampa pracuje w skrajnie niesprzyjających warunkach? Z tego co patrzyłem to OUS, OUR -250 i OUS-400 to te same obudowy Raz piszesz o sodowej 100W, teraz chcesz dawać dławik dla 250W? Wiesz co? Eksperymentuj, Twoje pieniądze i Twoje lampy. Nauka musi kosztować :D Ja swoje...
Może - o ile masz silnik 4T (czterosuwowy) - czyli taki, który te zawory ma. Z tego co się orientuję te Peugeoty mają silniki 2T, ale ciężko się doczytać czy wszystkie... Przyczyn może być masa... Paproch w cylindrze, świeca, kompresja, dysza, regulacja gaźnika, awaria układu zapłonowego... Zacząłbym od sprawdzania tego co sprawdzić najłatwiej. Paproch...
Dzień dobry wszystkim Na forum zaglądam już od dłuższego czasu. To prawdziwa skarbnica wiedzy. Jednak tym razem natrafiłem na problem, którego nie udało mi się odnaleźć w istniejących tematach. A chodzi o weryfikację poprawności działania transformatora. Jest to transformator zapłonowy z palnika olejowego. Palnik nie zapala, brak iskry. Dodatkowo transformator...
Ale paliwo nie jest podawane. Z tego co piszesz. Co z wtryskiwaczami? Napisałem jak sprawdzać iskrę! Zrób to aby wykluczyć układ zapłonowy. Opieranie się na subiektywnych wrażeniach prowadzi do nikąd. Czy w serwisówce nie ma jakiś porad diagnostycznych? Powinny być. Jak nie pali, to sprawdź to lub to lub tamto... Dałbyś jakiś schemat. Łatwiej będzie...
Bardzo szybko odpowiadam. Układ zapłonowy składa się z cewki ładującej która jest też elementem wyzwalającym zapłon, kabli łączących całość z układem CDI, cewki zapłonowej oraz przewodu WN i świecy. Jak rozumiem sprawdzałeś swoje części w innym skuterze. Trzeba sprawdzić też świecę i przewód zapłonowy. Jeśli wszystkie Twoje części są sprawne trzeba...
Elektrozawory są na tyle tanie, że nie wiem po co ktoś miałby bawić się w przeróbki zapalniczki. A co do systemu zapłonu to w swojej wyrzutni sprawdzałam wiele patentów i najlepiej sprawdził się układ zapłonowy z podgrzewacza przepływowego. Stosuję jednak zapalarkę bateryjną do gazu za względu na wygodę.
denyp88 Aby wzmocnić iskrę należy... naprawić układ zapłonowy. Czy już coś sprawdzałeś poza stwierdzeniem, że iskra jest "słaba". A tak w ogóle co to znaczy i jak sprawdzałeś? Poszukaj schematu i zamieść go w poście. Łatwiej będzie cię nakierować.
Można, ale to kłopotliwe. Trzeba by przerobić układ wyzwalający. Sama sonda to cewka o dzielonym rdzeniu, dwie diody i dwa kondensatory pełniące rolę podwajacza napięcia. To zaś steruje tranzystorem załączającym transformator zapłonowy.
Co zanaczy czystość instalacji,co sprawdzać ? Czy nie sieje jakimś syfem z alternatora lub układu zapłonowego
Jest to zawór membranowy. Działa jak dioda. Pozwala tylko na dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do karteru. Pozwala na wykorzystanie zjawisk falowych przepływu. Dzięki niemu mamy lepsze napełnianie karteru w stosunku do przepływu sterowanego tłokiem, a przez to więcej mieszanki może ulec spaleniu i silnik rozwija większą moc. To tak ogólnie. Więcej...
Jeśli pilarka dość długo stała i nie była użytkowana to będzie trzeba zrobić przegląd całego układu zapłonowego. Po pierwsze, trzeba przeczyścić styki przerywacza (podpiłować), ponieważ ulegają utlenianiu skąd pochodzi najczęstsza przyczyna braku iskry w takich przypadkach. Po drugie, sprawdź czy kondensator siedzi ciasno w podstawie zapłonu (posiada...
A filterki wymienione, może cewka od zaworu nie otwiera? Warto sprawdzić połączenia przy cewkach przewody(wsuwki) często zaśniedzieją i nie przełącza na gaz. Z tego co napisałeś wygląda tak jak by ciśnienia nie dostawał odpowiedniego, albo jakieś podciśnienie łapie lewe powietrze. A byłeś w jakimś serwisie na komputerze? Może zwykła regulacja. Jeżeli...
sprawdzałem z tymi rdzeniami niepomogło Co do zakłuceń u mnie to są z układu zapłonowego sprawdzxiłem Ciekawostka jest taka jak odepne antene to znikają ale jak tylko podepne mase kabelka antenowego do masy autka to są te wstrętne zakłucenia Pisze ze kabelek bo mam alana 24 i podpięty jest przez taki urginalny adaptorek wienc wyjście na antene jest...
No to w tym wypadku mamy brak kompresji. Lejące paliwo - problem z zaworem w komorze pływakowej czy innym ograniczającym dopływ paliwa. Powietrze - sprawdzić możesz tylko dolot do gaźnika czy cylindra, czy filtr czysty, czy się osy nie zalęgły albo inne owady. Albo czy ktoś nie zrobił kawału zapychając dolot szmatą. Sprawdzasz poziom paliwa, czy paliwo...
Prostownik (5-20A) sprzedaj komuś kto ma akumulator co najmniej 50Ah. :D Może on jest przyczyną Twoich problemów z akumulatorem. :cry: Co to za dziwny sposób sprawdzania iskry? Masz sprawdzać sprawność układu zapłonowego, a nie Odporność człowieka (Ciebie) na wysokie napięcie. :!: Widzę, że się miotasz. Musisz się trochę douczyć teoretycznie albo daj...
najprostszy sposób to sprawdzenie za pomocą zwykłej próbówki (neonówki ) do sprawdzania napięcia w sieci. Wystarczy zbliżyć do trafa - powinna się świecić
Iskrę sprawdziłem wykręcając świece z cylindra,założyłem na przewody,dołożyłem do masy i zakręciłem rozrusznikiem ,i stad wiem że iskra jest!ciśnienie na cylindrach jest w miarę jednakowe(ok13,5atm)bo dziś sprawdzałem!a co się kryje za wykluczeniem wady układu zapłonowego??
Podłączyłem wszystko tak jak Pan napisał...Lecz nie chodzi....Po włożeniu wtyczki do gniazdka...słychać taki stuk..i buczenie.....sprawdzałem próbówka napięcie na lampie ..lecz niema...może uszkodzony statecznik..???
W tych silnikach jest bardzo awaryjny układ zapłonowy. To, że jest iskra przy sprawdzaniu wcale nie musi oznaczać, że zapłon jest sprawny. W cylindrze są znacznie trudniejsze warunki do zapłonu. Jeżeli silnik pracuje nieregularnie, nie chce wchodzić na obroty i często gaśnie może to też wskazywać na uszkodzenie kondensatora.
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Przepustnicę sprawdzałem . Jest czysta . Osobiście również uważam że za tym wszystkim stoi układ zapłonowy . Może na początek zacznę od sprawdzenia i ewentualnej wymiany kopułki i palca . Świece NGK , są wybierane z katalogu , rzekomo pod ten model. Dzieki za wszystkie porady .
Witam! Mam Audi 100 C4 z 1992r. z motorem 2.8 V6 Ostatnio musiałem wymienić w nim silnik. Po wymianie silnika nie ma iskry na świecach. Ogółem czytałem na forum podobne przypadki i sprawdzałem po kolei cały układ zapłonowy i bezpieczniki oraz sterownik. Wszystko wskazuje na to, że tam jest ok (cewka, przewody, czujnik halla itd.) Podłączyłem go także...
Zadziwiłeś mnie! Zadziwiłeś mnie co najmniej dwiema sprawami: 1. Podstawiając na pałę elementy, celem przeróbki układu. Skąd w ogóle wiesz, że w tym rozwiązaniu miał być kondensator 470 nF? 2. Sprawdzając obrotomierz przy napięciach zasilania daleko odbiegających od znamionowego. Co ci da sprawdzanie pracy przy 3.5V? Co przy 5.7? A co przy 9.1? Od kiedy...
Rewelacja! Pierwszy od dłuższego czasu temat przedstawiony w sposób w pełni profesjonalny. :D Miło poczytać. Proponuję aby moderator dołączył go do bazy schematów. Wszystkie znane mi schematy Mińska są tylko schematami łączeniowymi a nie ideowymi. Dzięki wspaniałej pracy ukaaasz mamy pełen schemat. Brakuje tylko pomiarów rezystancji. I to od nich proponuję...
Prrr, powoli panowie. Vectra A posiadała generalnie 2 rodzaje układów zapłonowych. Domyślam się że chodzi koledze o silnik C16NZ. Jest to stary układ, bodajże Hitachi, z wbudowanym modułem zapłonowym. Owszem, jest tam wtyczka 4-pin, ale oprócz niej musi być wtyczka 2-pin. 4-pin nas nie interesuje(dane do sterownika silnika), natomiast 2-pin(przewód...
Słuchaj-porządny oscyloskop samochodowy ( bo o takim piszemy) powinien umożliwiać diagnozę przebiegów w układzie pierwotnym i wtórnym układu zapłonowego. Uwierz, w tej dziedzinie oscyloskop jest wykorzystywany najczęściej. Nie sprawdzanie sygnału z czujników ( i tak jak się obcykasz z robotą będziesz brał zwykły tester z dioda swiecacą bo szybciej),...
To jest sekwencyjny wtrysk? Jest gaz? Problem może być z wtryskiem. A jak sprawdzałeś cewkę i moduł?
Witam wszystkich Czy wie ktoś z was jak zrobić ukłąd który sterowałby impulsowo cewką zapłonową . Chodzi mi o to aby była regulacja częstotliwości aby sprawdzać wizualnie iskre na świecy.Mam wszystkie części standordaowe do samochodów: cewki , moduły , aparaty zapłonowe. :roll: Prosze o pomoc Pozdrawiam Bartek :o
Swego czasu bawiłem się tym. Zrobiłem kumplowi na pokazy na lekcji fizyki prościutka ale jak się okazało niezawodna lampę plazmową. Postaram się to opisać - generator 50Hz na przekaźniku R15. Dalej układ zapłonowy wygrzebany w starej książce. Składał się z czterech rezystorków i dwóch tranzystorów - BC313 i BU 326. W zasadzie można było wstawić wszystko...
Panowie, co to za błąd odczytany Launchem "[3,1,7,0]" ? Launch nie podaje opisu tego błędu, tylko kieruje do podręcznika serwisowego Fiata. Silnik przerywa, jakby chodził na dwa cylindry i śmierdzi niespalonym paliwem, cewki sprawdzone, połaczenie cewek z ECU sprawdzone, przekaźnik EC sprawdzony, świece i przewody świeżo po wymianie. W ogóle co może...
Po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka CHECK ENGINE. Rozrusznik działa, ale auto nie odpala. Po chwili układ odcina sterowanie gazem i bezyną. Słyszalny jest odgłos wyłączających się przekaźników. Lampka kontrolna gazu gaśnie (brak zasilania). Przełączając kolejno benzyna, benzyna-gaz, silinka nie da się uruchomić. Czy jest możliwe, że nie działała...
Punkty masowe sprawdzałem - poprawiłem je w całym motocyklu, przy lampach z przodu i tyłu dołożyłem nawet dodatkowe. Podejrzewałem układ zapłonowy, ale sam już nie wiem. Jak odepnę przewód IG czyli alternator się nie wzbudzi to nie występuje żadne miganie (gdyby jakiś układ cyklicznie pobierał duży prąd powinno być to widoczne również na samym akumulatorze...
Panowie spadliście mi z nieba, nikt nigdzie nie pisze nic o przypadłości napinacza w AGN, mam ten sam problem, wymieniłem już cały układ zapłonowy, podmieniałem przepływkę, sprawdzałem kata. I nic, auto raz jedzie fajnie raz muli, Czy ten czujnik znajduje się niedaleko paska rozrządu? Po przeciwnej stronie łańcucha? Na których pinach sprawdzić rezystancję,...
w pokrywie to jest czujnik położenia wałków, wału jest w bloku silnika. Sprawdzałeś cokolwiek? Zacznij od fejsa. Błędy ecu a potem po kolei, immo i układ zapłonowy. Szkoda kasy i czasu na podmienianie
A może jakiejś śruby nie dokręciłeś, może się poluzowała, np od regulacji zaworów. Sprawdź czy wszystko ok, a potem radził bym się wziąć za układ zapłonowy, tak w ciemno, ciężko coś doradzić. Musisz sam, wszystko sprawdzać.
mam pytanie cz taka elektronika od kompaktowych świetlówek np 18W uciągnie bez problemów świetlówkę standartowa też nap 18W? Tak. Sprawdzałem taki sposób kiedyś i działała. Dobra alternatywa (i tania) dla standardowego układu zapłonowego, np w przypadku oświetlania akwarium, lub tam gdzie potrzebne sa proste rury. Oczywiście jak można wywnioskować...
jeżeli sprawdzasz iskrę na przewodzie wysokiego napięcia to świeca musi byc zmasowana osobnym przewodem bo w przypadku układów zapłonowych elektronicznych można uszkodzic moduł w twoim przypadku trzeba sprawdzic cisnienie paliwa
Sprawdzałem palec, kopułkę i świece. Oprucz tego sprawdzałem czy czasem zapłon nie jest źle ustawiony i wygląda nato ze te rzeczy są w porządku to sprawdziłeś połowę układu zapłonowego. Problem tkwi napewno tam.
ciśnienia paliwa jeszcze nie sprawdzałem , dzięki za zainteresowanie , faktycznie nalezałoby , zaraz sprawdzę
Prąd z cewki zapłonowej ci ucieka na masę I nie ważne kto sprawdzał kable .Poprubuj podnieść maskę , gdy będzie mokro, i ciemno. I poogladać cały układ zapłonowy. Może zobaczysz niebieską poswiatę Lub iskierki. Ale moze być to jak ci piszą w kopułce. Na prubę jednak wymień kable.Na pych ci pali. Bo wtedy masz mocniejsza iskrę. Gdy rozrusznik nie obciąża...
Autko to MB W124. Autko przez dwa miesiące dzialało prawidłowo. Wczoraj nie wytrzymałem i się troszkę "pobawiłem" i prawie już jestem pewny, że to przebicie z którejś fajki układu zapłonowego. W trakcie sprawdzania przebicia na masie elektronicznym wskaźnikiem widać delikatne miganie diody oczywiście w takt wspomonanego cykania. Gdy poruszałem fajkami...
A skąd wiesz że nie ma iskry? Sprawdzałeś? Ciekawe jak udało ci się sprawdzić iskrę pchając quada? Do sprawdzenia: 1. rezystancje i napięcia cewek CDI (układ zapłonowy). 2. Gaźnik i reszta układu zasilania w paliwo. 3. Luz na zaworach. Podejrzewam silnik 4T.
schemat układu zapłonowego układu zapłonowego samochodu uszkodzenia układu zapłonowego
kosztorysy elektryczne sterownik lm339 amplituner instrukcja
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Fiat Ducato 2.0 - Opis elementów budowy silnika Poduszki silnika Fiat Ducato 2012 - opis i specyfikacja