http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Prawdopodobnie popsuł Ci się generator iskry. Jest to typowe uszkodzenie tego modelu. Jeśli nie chcesz go wymieniać na nowy to możesz tymczasowo dotykać palcem do elektrody dozorującej (S) przez kilka sekund po puszczeniu wody, a potem puścić. Powinno zapalić płomień palnika. PS. Umiesz sprawdzić działanie czujnika poboru wody?
Sa rozne rodzaje neonowek na rozne napiecia i ich wielkosci. Ja u siebie robilem ten test z neonowkami na przewodach wysokiego. kupilem malutkie nenowki na napiecie 110V. Cewki na przewodah szly do nenowek ktorych 2 koniec szedl do masy. 2 koniec cewek wisial w powietrzu. Zwojow zrobilem ok 10 chcoc to nie jest az tak istotne. cewki umiescilem w poblizu...
Książka do avr i arm więc szczegółów w niej sie nie spodziewaj, wybierz którąś z rodzin uP i dla niej kup książkę. w necie tez masz mnóstwo kursów, na łamach EP również nie jeden się pojawił. Oczywiście zastanów się nad językiem programowania.
Dokładnie tak jak kolega pisze, każda zmiana przerwy na stykach powoduje zmianę punktu zapłonu. A jak sprawdzasz punkt zapłonu, jakiego sposobu używasz, bo są różne. Gaźnika nie ruszaj jak było dobrze, podpowiem tylko, że ja do takich testów używam wiertarki i klucza nasadowego jako rozrusznika, nasadka na magneto i kręcę, szkoda się wysilać i kopać...
Sprawdziłem wtryski, wszystkie przewody wyczyszczone, dziś dostałem przyrząd do sprawdzania zapłonu, ale nie wiem gdzie szukać znaków do sprawdzania zapłonu.
1 i 3 sterowanie modułu z ECU , 2 zasilanie po 15 -- +12 V i 4 masa. Sprawdz sterowanie na pinie 1 i 3 , tam jest kluczowanie masą. Wypadanie zapłonu sprawdzałeś na słuch czy inaczej?
Prawdę powiedziawszy nie sprawdzałem z włączonym zapłonem, radio też było wyłączone..czyli jednak moduł...jakie to są koszta? Jestem z okolic Gdańska.
Na przekaźniku 30 musi być stały plus. Bez zapłonu, słabo kolega bezpieczniki sprawdzał.
Tak jest tam czujnik zbliżeniowy indukcyjny, mocowany na regulowanym wsporniku (prawo - lewo przyśpiesza lub opóżnia kąt zapłonu i jest on różny w zależności od typu zastosowanego gaźnika AISAN, WEBER, FOS). Ważne jest również ustawienie wysokości tego czujnika wzg. znaków na kole ( są 3) i mają to być odległości 0.4 do 1 mm( mniejsze odległości spowodują...
Ten "pistolet" to lampa stroboskopowa do sprawdzania zapłonu w silnikach benzynowych. Dawaj jakieś zdjęcia może coś dla siebie wybiorę.
Dzięki za podpowiedź będę sprawdzał
Ciekawe czy kolega sprawdzał na 2 plusach (albo z włączonym zapłonem w autku).
w AD masz opisaną procedurę odczytu błędów z immo, sprawdzałeś?
dla pewności odkręć te kable od platynek przy sprawdzaniu
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Świece, fajkę i wyłącznik zapłonu sprawdzałeś?
(at)krzysiek7 ma rację, transformatory WN w tych elektryzatorach były nieco inaczej uzwajane. Większość pierwotnych konstrukcji była na rdzeniu zwijanym O podobnie do traf z serii TS 40/87. Na jednym karkasie było nawijane uzwojenie pierwotne a na drugim wtórne (WN) ale ze wzmocnioną izolacją. Nowsze wersje miały całe trafo zalane żywicą elektroizolacyjną....
Co 30000km powinno się sprawdzać
Sprawdzałeś kabel od wyłącznika zapłonu, może jest gdzieś przetarta izolacja i zwiera do masy.
Może hartowniczy? ?. Bo nie sprawdzałem. Temperatura zapłonu na pewno będzie wysoka.
Oczywiście, że istnieje możliwość przesunięcia punktu zapłonu, spowodowane wewnętrznym uszkodzeniem modułu zapłonowego, jednak musisz wykluczyć wszystkie inne przyczyny. Rozumiem, że pilarka była sprawdzana w dobrym serwisie?
Moim zdaniem to coś z zapłonem lub wyłącznikiem. Sprawdzałeś na innej świecy? Nie odpowiedziałeś na moje poprzednie pytanie.
Na parach wyjść 1-2 i 3-4 pojawia się niewielkie napięcie tylko w trakcie zapłonu i służy do podgrzania żarników, napięcie powodujące świecenie lampy pojawia się między którymś ze styków 1-2 a 3-4. Jednak nie radzę sprawdzać tego miernikiem, bo początkowe napięcie zapłonu lampy może sięgać kilku kV.
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Sprawdzałeś wyłącznik zapłonu?
Kolego, a sprawdzałeś ustawienie zapłonu?
Sprawa wygląda tak przy włączonym zapłonie podczas sprawdzania zapłonu spaliła mi się cewka zapłonowa w fiacie 126p oraz wcześniej była walnięta ponieważ po nagrzaniu traciła właściwości więc przyszedł czas na zmianę cewki lecz problem tkwi w tym że wyczytałem że ma iść przewód oporowy do cewki a nie jestem pewien czy taki się tam znajduje jestem amatorem...
Kurio1 , masz racje , moja wina , nie doczytałem ,że masz gazownie. Może być mętlik z kablami , a może co innego np czujnik halla. Próby prowadź na BENZYNIE , a nie na gazie. Masz jakiś przyrząd do sprawdzania zapłonu lub kluczowania cewki WN , to by nam coś podpowiedziało.
Rozrząd ustawiony i zapłon również ale muszę coś sprawdzić skoro nie ma tej mocy co przed zmianą głowicy a jeszcze raz sprawdzić zapłon nie zaszkodzi. Tak jak kiedyś robiłem to vagiem sprawdzałem ustawienie zapłonu...
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Sprawdzałeś ustawienie zapłonu, może jest za duże wyprzedzenie.
Chodzi Ci o odkręcanie na odpalonym silniku i sprawdzanie czy mocno wpływa to na pracę silnika?
Witam.Moja Mazda została "wyleczona",przyczyną braku mocy na niskich obrotach-UWAGA....było przeskoczenie paska rozrządu.Co ciekawe,wczesniejsze sprawdzanie zapłonu nic nie pokazywało.Pomógł zaprzyjaźniony,dociekliwy mechanik,i takich tylko polecam,a zjeździłem róznych.Mazda teraz grzeje jak błyskawica.Wam wszystkim dzieki,za zainteresowanie moim tematem.Pozdrawiam.
Sprawdzałeś ustawienie zapłonu? Iskra jest, ale może być nie w tym momencie, w którym powinna.
A jak wyprzedzenie zapłonu,sprawdzałeś.
Na oko widzę że iskra jest za słaba a świecę wkładam wprost na kabel z cewki. Teraz nawet już nie przelatuje przez kopułkę. Efekt jakby ciągle był zalewany. Zamówiłem czujnik położenia wału oryginał. Analizując sprawę to wychodzi na uszkodzoną cewkę lub komputer. Muszę znaleźć sposób jakim impulsem wyzwalać iskrę z cewki na warsztacie. Mam interfejs...
radziłbym sprawdzać pod kątem zapłonu czyli iskra . jeżeli nie ma iskry trzeba sprawdzic zasilanie na cewke
Na początku jednak wyczyść kolanko i tlumik z nagaru. A silnik słabnie, czy kręci się żwawo, tylko motorek nie chce jechać? Moze to sprzęgło sie skończyło? Sprawdzałeś odstęp na przerywaczu? Wymieniałeś świecę? Jak sprawdzałeś kompresję?
Jeśli kręcisz rozrusznikiem i nie ma plusa na cewce to tak jak kolega pisze, a przy okazji sprawdzałeś błędy w sterowniku?
Myślę przewinąć, ale takim samym drutem, tylko że jeszcze nie rozebrałem cewki. Na stronie PVL'a jest informacja, że cewka simona stator nr 1071 powinna mieć 1850 zwojów drutem 0,18 z tym że, jest jedna rozbieżność, bo w sprawdzaniu zapłonu jest podane, że cewka powinna mieć 50R, a nie 500R. http://www.pvl-zuendungen.de/cms-en/inde...
Pomiędzy świecę, a przewód 1 cylindra. Co do układu wyzwalania, można użyć układu innego niż transformatorowy, popatrz jak na forum jednośladów robią lampy ledowe, do ustawiania zapłonu.
to palnik od ruskiej lampy do sprawdzania zapłonu w silnikach ale nic na nim nie pisze, dałem na elektrody napięcie zmienne 500 v i nic, 1000V i jest ciągły przeskok iskry ale błysku nie ma-czy jest uszkodzona (gaz się zużył?) pyt 2 -czy są gdzieś dostępne takie palniki z trzema elektrodami (ta trzecia służy pewnie do wyzwolenia błysku) pyt 3 -palnik...
Zawór przestawiacza zapłonu sprawdzałem czy po załączeniu zapłonu przez chwile cyka a natępnie przestaje i tak właśnie u mnie jest ale jutro sprawdze stuknąć w niego w czasie pracy.
Proste jak f.... . Sprawdzasz kąt zapłonu lampą strobo. POdpinasz pod wtrysk kontrolke diodową i obserwujesz. Ale najpierw sprawdził bym kompresje na zimnym silniku. Może jej nie być.
Układ zapłonowy jest prosty jak budowa cepa. Odwrotne podłączenie cewki WN na 100% jej nie uszkodziło. Po prostu napięcie na kablu WN było tylko ok 300V niższe, co przy wymaganym min. 8000V jest drobnostką. Zmniejsz przerwę na przerywaczu do ok 0.1 mm i zrób próbę. Sprężyna przerywacza ma być solidna i mocno dociskać styki gdy są zwarte. Czy nie przekręciłeś...
powiedz mi-kiedy sprawdzałeś ustawienie zapłonu? Jest na 6 st przed ZZ?
Sprawdzałeś ustawienie zapłonu, tak samo membrany w gaźniku? Czyszczenie gaźnika, plus regulacja, tak jak jest opisane w instrukcji obsługi.
Jednak tylko mi się wydawało, ale jak sprawdzałem zapłon lampą to faktycznie po podaniu napięcia zapłon się opóźnia, a silnik na wolnych obrotach chodzi głośniej po prostu cuda nie z tej ziemi, jeszcze jedna dziwna rzecz która wyszła przy sprawdzaniu zapłonu lampą (czujnik na rurce wtrysku) to skakanie przyspieszenia przy ok 1500obr (ale to nie wina...
Diagnoza mu nic nie powie szczegółowego, jedynie będzie miał możliwość odczytania napięcie silnika i sygnał wysterowania. Wróci do początku sprawdzić moduł silnika. Moduł nowy, silnik działa na krótko wiec albo uszkodzona wiązka albo sterownik. Tym bardziej ze mówił że na niebieskim nie ma napięcia a powinno być bo to sygnał PWM. Mam tylko nadzieję...
Ustawienie zapłonu, sprawdzałeś?
Nie dogada się . Załóżmy że jest moc ,to takie chwilowe szarpnięcia mogą wynikać z chwilowego wypadania zapłonu. Cewkę sprawdzałeś?
Sprawdzałeś wyłacznik zapłonu i kable idące do niego? Spotkałem się z takim uszkodzeniem wyłącznika, blaszka, zwierająca, styki była luźna i, po przechyleniu pilarki, wyłączała zapłon.
Spokojnie - lampy błyskowe w aparatach mają energię błysku rzędu 10-20 dżuli. Do małego stroboskopu jest to energia zdecydowanie zbyt wysoka - trzeba wyrzucić oryginalny kondensator (400-1000 uF/300-500V) i w to miejsce podłączyć kondensator na przy 2.2 uF/400V - wtedy i przetwornica wydoli znacznie większą ilość błysków w sensownym czasie, i baterie...
8-mki nie ma bo to podstawowa wersja. 47-my raczej sprawdzałem( bo wydaje mi się że wszystkie po kolei sprawdzałem) i +12volt było bez "zapłonu". Jeszcze się z czymś takim nie spotkałem ale sprawdzę tą 47-mkę skoro tak piszesz.
Ustawienie zapłonu sprawdzałeś ?
Komputer pokazuje zapłon cylindra 1 wypadanie zapłonów. Wymieniłem wszystkie na nowe kable i świecę i dalej to samo. Pomoże ktoś? Co dalej sprawdzać? Pomocy
Regulator działa tak, że paliwo wzgl. Silnika ma zawsze takie samo ciśnienie, tzn. Jak masz zamknięta przepustnicę i podciśnienie np. 0.7 to paliwo jest powiedzmy "wciągane" z wtrysków i regulator ustała ciśnienie na poziomie 2.3 bara, co w sumie daje 3, a jak masz max otwarcie podciśnienie jest 0 i wtedy paliwo ma mieć 3 bary. Nie kombinuj bo wszystko...
Zapłon ustawiałem według instrukcji z tej strony: http://www.mopedriders.org/html/manuals/... strona 21 Przewód kupiony nowy. Z ustawianiem zapłonu sprawdzam przerwę na przerywaczu do uzyskania iskry na świecę wskaźnikiem napięcia na przejście, pokazuje mi kiedy jest przerwa i zakładam koło magneto na, którym jest wybita kreska...
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Dobrze sprawdziłeś bezpieczniki? Jak sprawdzałeś?
Fajnie zrobiona konstrukcja! Jak sprawdzasz czy doszło do zapłonu i jaki czujnik ognia posiadasz? Gdzie go montujesz?
Co tam sprawdzać? kołek w kostce stacyjki się kończy i nie łączy styków
Zobacz jaki sygnał wychodzi z przełącznika GAZ>BENZ ( plus czy minus) Podłącz go pod 85. I odpowiednio jeśli to był minus to na styk 86 podłacz plusa a jeśli był plus na 86 podłączasz minusa. Do 87a podłącz kabel idący do elektrozaworu od gazu. Do 87 prawdopodobnie miałeś podpiętą pompę paliwa. 30 W zależności do czego jest podłaczony drugi kalel elektrozaworu...
Po co sprawdzać punkt zapłonu. Silnik 2T (nie napisałeś) powinien mieć stały punkt zapłonu. Niestety, ale silnik Morini stosowany w tym skuterze wcale nie ma stałego punktu zapłonu. Zapłon "bezimpulsatorowy".
Brązowy na pin 1 masa. Sprawdzasz na zapłonie w którym masz 5 V względem masy i jego na pin 3. Dla pewności piszę o takim czujniku 1K0959126E
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
jest dopiero po włączeniu zapłonu, bo sprawdzałem już kilka razy.
W moim Roverku (identyczne objawy) powodem była uszkodzona kopułka i palec rozdzielacza (chociaż przy sprawdzaniu na kablach na szybko iskra była, ale nie dawała zapłonu :cry: ). Warto też sprawdzić cewkę "WN".
Napisz czy twój silnik to 2T czy 4T bo jest tyle wersji, że głowa mała. Co to znaczy iskra jest? Jak sprawdzałeś? Punkt zapłonu ok? Jaka świeca gdy nie zapali. Ssanie działa? Sprawdź co możesz sam. Na podstawie jednego zdania trudno o diagnozę.
Próbowałeś sprawdzać kont zapłonu lampą na wyższych obrotach czy jest prawidłowe,podmień czujnik podciśnienia,może być też zdarty wałek rozrządu dość częsta awaria w poldkach ale raczej to by wtedy pracował nierówno.
A sprawdzałeś czy po załączeniu zapłonu masz napięcie na świecach ?
A rozrząd sprawdzałeś?
Muszę zmartwić Was obu, że takie postępowanie w przypadku cewki WN od zapłonu CDI grozi jej spaleniem. 12V / 0.36 R = 33.3 A !!!. Taką cewkę można sprawdzać tylko podłączając kondensator ok. 1uF naładowany do ok. 50V lub też przy innym zapłonie CDI. Przy cewkach od zapłonu TCI też należy uważać na ich małą rezystancję uzwojenia pierwotnego. PS. ostatnio...
Stara metoda ale działa. Wykręć świece i wygrzej solidnie na zwykłej, domowej gazowej kuchence. Wkręć jeszcze ciepłe i próbuj rozruchu. Jak nie ruszy to podaj plaka. Jak nadal nie ruszy to sprawdzasz punkt zapłonu ( stroboskop) ciśnienie paliwa.
Czyli nie sprawdzałeś! Sprawdź iskrę na samym kablu. To tylko chwilka, a tak będziesz pewien zapłonu i ... możesz spokojnie szukać dalej. Dziwne, że jeszcze nic nie sprawdziłeś. Chyba czekasz na cud.
Bezpieczniki sprawdzałeś? Od razu wybiegnę w przyszłość i napisze że te motor sicherungen też masz sprawdzić
.... Dziwna była jedna awaria bo padły świece - od tak przy którymś odpaleniu nie miały praktycznie iskry, dwie na raz... Nie takie dziwne, jesli masz podwojna cewke. Swiece sa w szeregu, wiec gdy jedna ma przerwe, druga nie moze miec iskry. ... Dziwnym było też, że ustawiłem zapłon idealnie na kreskę jak powinien być, a przy następnym odpaleniu w...
a kąt wyprzedzenia zapłonu sprawdzałeś? - jakoś się nie doczytałem (ma być 6st przed GMP) jeśli tak bardzo chcesz to instrukcję podłączenia modułu dostaniesz wieczorem
Nie tak, ta instrukcja jest do pompowtrysków, jeszcze z jakąś bzdurą o słabo naciągniętym pasku. Ty sprawdzasz zapłon statyczny w grupie 000 i dynamiczny w 004, porównujesz pola 2 i 3.
A czy sprawdzałeś prąd za zapłonem w kostce okrągłej w bok od kasety. Czyli czy po wyłączeniu zapłonu ze stacyjki czy prąd za zapłonem dalej jest jeśli tak to jest gdzieś zwarcie w przewodach na drosze kabina<->kostka okrągła
Najprawdopodobniej znalazłem przyczynę, w bloku 002 i 014 wyświetla 100% obciążenia silnika. U kolegi w A3 ta wartość po uruchomieniu silnika w granicach 10% i uruchamia się automatycznie sprawdzanie wypadania zapłonów. Przepustnica do wymiany? Sondy zrobię logi wieczorem, ale możliwe, że to moj błąd pisząc, że książkowo Edit: podmienilem przepustnice,...
Zostało ci jeszcze kolo magnesowe. Jeżeli magnesy zmieniły kolor na niebieskawy, to jest ono do wymiany. Wyłącznik zapłonu sprawdzałeś, może ma zwarcie?
W zasadzie nie ma żadnego wiarygodnego testu cewki w warunkach domowych. Dawniej - przy układach z zapłonem stykowym - można było zmierzyć rezystancję i porównać z wzorcową, która była podawana przez producentów (np. Tecumseh). W domu to trzeba sprawdzać po kolei: świeca, fajka świecy (jeśli jest demontowalna), kabel wyłącznika zapłonu i jego mocowanie...
Sprawdzałeś różne? Sprawdzałeś cewki do zapłonu CDI? Masz na myśli moduły CDI? Bo samej cewki CDI to nie widziałem. Jak wygląda sama cewka? Ja testowałem na tych butelkowych. Niby jest iskra na prawie 2 cm, ale jak podłączę do ogrodzenia, to na mierniku do pastucha do 10 kV migają tylko dwie dolne lampki. (at)jareklnx Masz na myśli coś takiego? https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Czy sprawdzałeś ustawienie zapłonu, tj. czy nie jest ścięty klin na kole magnesowym. Może silnik był rozbierany i źle jest ustawiony rozrząd. Przegrzewanie się silnika sugeruje źle ustawiony zapłon, a więc i brak możliwości rozbiegania się silnika. Tłumik i dysze gaźnika przy okazji do przeglądu.
Może ktoś ze znajomych ma byle jaką, najprostrzą lampę stroboskopową do sprawdzania wyprzedzenia zapłonu. Podepniesz wtedy do pierwszego cyl. i zobaczysz kiedy faktycznie daje zapłon. Pomimo sprawdzenia cewki i halla warto zobaczyć co one "robią" w rzeczywistości. Lampa powinna pokazać na kręceniu rozrusznikiem nawet bez odpalenia.
Dzięki, Komputer podpinałem, mechanik miał coś takiego: DELPHI MULTI DIAG PRO+ (nie jestem przekonany czy dobrze to odczyta błędy), ale wyskoczył błąd nr 17 obsługa lewego przedniego zaworu dolotowego, po skasowaniu już się nie pojawił a ABSu dalej nie ma. Korzystając z twojego schematu sprawdziłem kilka rzeczy: mierząc wtyczkę od ECU: -na pinach 1...
Stroboskop podłączany pod uzwojenie pierwotne cewkofajki. Tylko moim zdaniem, tutaj nie ma co sprawdzać kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on sterowany przez ECU. Gdyby po jakimś mechanicznym uszkodzeniu (przestawieniu tarczy kodowej itp) przestawiłby się zapłon, to byś miał problemy z odpaleniem. Szukaj problemów z układem wtryskowym, sprawdź podzespoły...
Ustawienie rozrządu na znakach to jedno, a pozycja wałka i wału to drugie, wiesz do czego zmierzam :?: Sprawdzałeś kąt wyprzedzenia zapłonu lampa stroboskopową :?:
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
sprężanie ok, luzów nie sprawdzałem jeszcze
Witam a czy sprawdzałeś może wyprzedzenie zapłonu?? może ma zbyt późny zapłon.. Kondensator sprawdzony ?? jak wygląda świeca po paru próbach jest sucha, mokra??
Skoro czujnik to fotoopornik to bym podał jakieś zastępcze obciążenie (rezystor) o wartości zaciemnionego czujnik i sprawdzał dalej,gdzieś musi się indukować to napięcie.Według mnie wygląda to na blokadę zapłonu przez oświetlony czujnik w trakcie zapłonu.To jest to napięcie ok 60V.
Kostka byla sprawdzana, masa i napięcie są. Zapłonu nie przestawiłem.
Zapytam czy podstawiałeś nową świece, świecę która na pewno działa w innym sprzęcie? Na co dzień robię ogary, komary a ostatnio rower z silnikiem. Miałem podobny problem, podstawiałem świece mam ich ze 20. Wkurzyłem się i kupiłem NGK B6HS, wkręciłem i kurdę jak ręką odjął. Tu może (ale niekoniecznie) leżeć problem. Kondensator w układzie jest tak naprawdę...
No właśnie sprawdzałeś tak jak napisałem?
Tak jak to robiłeś nie sprawdza się zapłonów CDI. Sprawdzasz rezystancje i napięcia cewki zasilającej i impulsatora oraz rezystancję cewki zapłonowej. Jak są OK to wymieniasz moduł. Żadne sprawdzanie prądów po module, a tym bardziej żarówką! Przydatna strona: [url=http://zaplon.pl.tl]Link
schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu sprawdzanie biegunowości
scenic komputer tylnia wycieraczka wyciek oleju pompy wspomagania
mikrokomputer cobra1 samsung ww60j4063lw
Jak uszczelnić głowicę drukującą w drukarce? Przestrojenie nagrywarki Panasonic DVB-T w Łodzi