silnik sprawdzałeś? Co ma do tego błędu silnik??? Grzałka do sprawdzenia,hydrostat ( nie metodą dmuchania i słuchania cykania ale omomierzem), moduł.
Błąd czujnika silnika. Tyle że w moim modelu jest sprawdzana oporność silnika..
Nie wiem co to za model roweru, ale... Boost - mrugający oznacza awarię baterii Mrugający LED od baterii, to może oznaczać, że nie rozpoznano numeru seryjnego baterii, lecz tu pewności nie ma. Prawdopodobnie bateria jest uszkodzona.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Witam Nie widzę dokładnie szczegółów na zdjęciach, ale silnik to raczej ostatni podzespół do uszkodzenia. Chyba, że był w trakcie pracy. ucierpiał mój ekspres do kawy i nie da się go włączyć Stawiam na elektronikę, więc wymiana silnika raczej nie pomoże. Gdyby uszkodzony był tylko silnik, ekspres by się włączył i pewnie pojawił by się jakiś błąd. Sprawdzałeś...
Błąd czujnika to E03, akurat to sprawdzałem. Tu jest lista błędów : E1 – Błąd komunikacji E2 – Błąd podłączenia silnika E3 – Błąd czujnika prędkości E4 – Błąd przekaźnika E5 – Błąd przeciążenia prądowego E6 – Błąd nadmiernej prędkości pasa E7 – Błąd klucza bezpieczeństwa co prawda dotyczy to York'a...
Próbówka, 1W i sprawdzasz na pinach wywołując błąd zapalający kontrolkę :)
Jak nie wiadomo co dany błąd oznacza , sprawdzamy wszystko po kolei . Zasilanie , czujniki , silnik , zasilacz silnika i na końcu panel sterowania . Co do tej pory sprawdziłeś ?
A więc sprawdź czy jest iskra na wszystkich czterech kablach.Nie musisz wykręcać świec.Wystarczy zewnętrzna świeca lub kawałek kabla i sprawdzać po kolei wyjścia z cewki.Potem ciśnienie.
Sprawdzasz ciągłość przewodów za pomocą żarówki,np 21W.
Czym dokładnie sprawdzasz impulsy na module? Zdajesz sobie sprawę że tam jest kluczowanie plusem a nie masą? Możesz sprawdzać na odłączonej wtyczce. Błąd 515, jak już wspomniano, zawsze będzie jak silnik nie pracuje.
Teraz jest jak powinno być. Sterownik silnika nie widzi elementów które są opisane w błędach. Schemat w rękę i sprawdzanie w aucie instalacji. Jakie oznaczenie literowe silnika? Jest ono na plastikowej obudowie rozrządu.
A sprawdzałeś czy z czujnika przy kręceniu silnikiem wychodzi sygnał?
Brak wymiany oleju w silniku wraz z filtrem to duży błąd po zakupie.
Uszkodzona elektronika nawet nie musisz sprawdzać tego silnika.
Może w momencie sprawdzania nie było usterki.Czy jest tylko błąd czujnika?Może problem z turbiną, w silniku BXE na pewno zmienna geometria.Podciśnienie w instalacji to chyba ok.0.7bar.
Z opisu błędu wynika, że nie pasuje czas otwarcia wtryskiwacza dla wyrównoważenia obrotów. Równie dobrze mogą byc kłopoty z kompresją. W tych silnikach z czasem siadają gniazda zaworowe, więc należy regularnie sprawdzać ustawienie zaworów. I nie jest to błąd elektryczny zwarcia lub przerwy. Zrób diagnostykę silnika starką, podejrzyj parametry , testy...
Czyli w skrócie coś się wysypało. Sprawdzałeś błędy sterownika silnika w liczniku? Za pomocą menu serwisowego?
Bez podłączenia czujnika temperatury każdy sterownik zasygnalizuje błąd. Przy sprawdzaniu silnik mieszalnika nie musi być podłączony.
Trochę czarnych skałek widać sadzy ale nie jest to mokre tylko wyschnięte na wiór. Dodam że siedziałem chwile pomierzyłem zaczęło ladnie na zapłonie pokazywać 0,5 v mowie lecę po kompa sprawdzę błędy nie ma błędu wyjechałem przed bramę wczytuje znów i błąd jest. Mówię ok i tak się przejadę przejechałem się wróciłem do domu silnik był dobrze rozgrzany...
Czy pralka sygnalizuje jakiś błąd (miganie gotowa ile razy). Powinna być słyszalna praca silnika pompy jak ją sprawdzasz OK?.Pozdrawiam.
Jeżeli jest uszkodzony powinien go wykazać Ale to też zależy od testera, jeden pokaże 2gi nie pokaże. Można to zrobić manualnie czyli wywołać błąd odpinasz wtyczkę od czujnika walka rozrządu i w tedy diagnoskop i sprawdzasz czy wyrzuca błąd 2ga opcja jeżeli 1sza zawiedzie odpinasz wtyczkę podczas pracy silnika o ile to możliwe i obserwujesz zachowanie/parametry...
A sprawdzałeś sygnał na zaciskach sterownika z owych fotokomórek? Wiesz czy ta brama ma enkoder, który zlicza ile i w którą stronę kręci się silnik?
Podłączone Jest możliwe żeby nowa płytka też się uszkodziła? Silnik jest chyba uszkodzony , ciągnie 10 A wydaje mi się że to za dużo Dodano po 1 Sprawdzam bez silnika, płytka powinna pokazać błąd, czerwona lampka powinna migać ale jest to samo
Świece masz uszkodzone. Jak je sprawdzałeś ?
Szczotki są w porządku. Sprawdzałem
Szczotki silnika sprawdzałeś?
A nie sądzisz, że jakbym coś przeoczył, to blokada by nie weszła na walki rozrządu i trzpień blokujący wał korbowy? Sprawdzałem kilka razy i innej możliwości nie ma. Na walkach rozrządu są kliny i nie da się ustawić inaczej względem siebie, a wał korbowy też inaczej się nie ustawi. GMP względem wałków jest ustawione dobrze, nawet kupiłem drugą blokadę...
Cewkami tych przekaźników steruje minusem komputer silnika kiedy dostanie sygnał z czujnika położenia wału że silnik się kręci więc musisz to sprawdzać w trakcie kręcenia rozrusznikiem . Co do wtryskiwaczy to one też są sterowane minusem przez komputer silnika.
Pralka Amica PA5580A510 przerywa pranie i wywala błąd(miga dioda 7 razy - wada zespołu napędowego). Szczotki sprawdziłem dobre, cewka tachometryczna cała i dociśnięta, komutator koloru miedzianego. Przy silniku jest kostka z 6 przewodami(2 przewody na szczotki, 2 na cewkę i jeszcze 2 idą do środka obudowy silnika, te przewody mogą być od zabezpieczenia...
Witam Ponownie ciągnik pracuje ale ma dziwną przypadłość raz na jakiś czas dodaje sobie gazu i wyświetla błąd EEM 66 czyli błąd czujnika prędkości silnika , sprawdzałem sygnał jest ale nie mogę się dopatrzeć w instrukcji serwisowej jak powinien być ustawiony gdyż był wczesnej wyciągany nie prze zemnie.
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Witam. Mam problem z Kyocerą Task Alfa 3050ci. Wyświetlił się błąd c-6920. W serwisówce sprawdzałem jest to błąd silnika wentylatora krawędzi zespołu utrwalacza lub np. uszkodzenia kabla lub wtyczki. Sprawdziłem wszystkie połączenia i wydaje mi się, że wszystko jest ok. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
Napisz na początek, czy robiłeś coś z programatorem. Jeśli nie to powinieneś. Sprawdzałeś na różnych programach? Na programach z wirowaniem? Sprawdź wiązki, dociśnięcie wtyczek, czy kontakty we wtyczkach są czyste dobrze stykające. Sprawdź czy grzałka nie ma przebicia. Błąd silnika (szczotek) powinien być sygnalizowany kodem 7 - powinien, co nie znaczy,...
Ciekawy jestem jak sprawdzasz klimę na zapłonie?
Co niby podpowiedzieć? Proszę bardzo: podam Ci zestaw kilkuset błędów silnika w tym aucie które mogą spowodować ograniczenie mocy. Jak będziesz sprawdzał po 2-3 dziennie, to po (może) pół roku dojdziesz do końca. Może być też tak, że na uszkodzenie natkniesz się już w pierwszym lub drugim dniu sprawdzania, ale potrzebne będzie proste SKASOWANIE BŁĘDU...
Witam nadal problem nie naprawiony. Głowica zdemontowana gniazda oraz zawory wyczyszczone pięknie poskładane i problem jak był tak jest. Wymieniony termostat , czujnik położenia wału oraz zmiennych faz rozrządu. Rozwalony stary termostat ( na stałe otwarty obieg ) dalej wypadanie zapłonu. Sprawdzone ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku. Wstawione wtryskiwacze...
Silnik sprawdzałeś?
Wiązka silnika - 9 żyłowy kabel idący od kontrolera do silnika. Został przypadkowo wbity śrubokręt, który najprawdopodobniej zrobił zwarcie. Otworzyłem silnik i przylutowałem nowy kabel. Czujniki Halla sprawdzałem po awarii i działają.
Witam mam problem z pralka AEG OKO lavamat 76796 update mianowicie wyskakuje mi błąd C9 sprawdzałem szczotki na silniku i jest ich bardzo dużo pralka wypierze ale jak dochodzi do wirowania to troche po wiruje i wyskoczy błąd C9 po zresetowaniu jest ok ale po chwili wyskoczy z powrotem błąd C9 proszę o pomoc szybka dziękuje
A sprawdzał kolega stan szczotek w silniku? Jeśli tak to wprowadzić pralkę w tryb serwisowy i odczytać błąd: https://youtu.be/N_S58WBjHiU W przypadku tego modelu będzie to przycisk start + ten który jest powyżej lub dodatkowe płukanie. Najlepiej będzie zacząć od trybu serwisowego bo inaczej tylko można strzelać w ciemno przypuszczeniami.
silnik nie kręcił niestety nie było żadnego dźwięku tylko rozbiórka, i sprawdzamy silnik na "sztywno" (bez regulacji) - napięcie stałe DC =230V. Dalszy krok po w/w teście.
To niemożliwe, przy błędzie 12 i uszkodzonym czujniku położenia wału silnik by nie odpalał, nie pracował normalnie. Czym sprawdzasz błędy?
kontrolka check gasnie po skasowaniu błędu czujnika temperatury wiem że jest walnięty i wymienie go ale martwi mnie ten 2 bład sterownika silnika a sprawdzam KTSem 650
Daj zdjęcie tego kodu na wyświetlaczu. Ph może być od "phase". Sprawdź ru.21 czy dostaje komendę startu. ps. sprawdzałeś zasilanie i ciągłość przewodów do silnika / uzwojeń ?
Wystarczy wymienić sam silnik pompy jeśli będzie taka konieczność co z pewnością będzie tańszym rozwiązaniem. Sprawdzałeś w ogóle filt pomy spustowej?
Kolego tu masz co po kolei sprawdzać , niestety musisz podjechać na Clipa.
Kable ,świece i cewki odpadają bo są nowe. Na wolnych obrotach trzęsie , już niewiem co robić co sprawdzać .
Dzięki będę sprawdzał wcześniej wykasuje błąd i zobaczę czy się powtórzy.
Z tych informacji które mamy to powinno wystarczyć. No chyba że sterowniki mierzy prąd każdego silnika, to może być problem, ale to wymaga sprawdzania, np przez odpięcie dwóch silników i sprawdzenie czy bedzie jakiś błąd. W sumie to jak chcesz zasilać to z 3f to nawet jeden stycznik starczy. Żeby załączał wszystkie silniki na raz, wtedy przewód neutralny...
A tego jeszcze nie sprawdzałem ,ten błąd wyskakuje podczas rozgrzanego silnika samochód nie jest w ruchu tylko jest na jałowym biegu,znajomy mówił że może się dostawać jakieś powietrze .Tylko nie wiem gdzie to powietrze miało by się dostać???
Widze że masz program to masz wszystkie dane. Pamiętaj by zasilanie sprawdzać pod obciążeniem ,np żarówką h7. Choć jak bym miał w ciemno zgadywać to wiazka abo często też przekaźnik.
Sprawdź wiązkę kabiną skrzynia adblue. Naj pewniej zgnite przewody. Podczas remontu utraciły kontakt całkowicie. Sprawdzać wszystkie wtyczki.
Pod tymi pytajnikami nie ma nic ciekawego tylko opisane znaczenie jednostki ppm . A parametry sprawdzałem na zimnym jak i rozgrzanym silniku .
Nie wiem jak ty to mierzysz, ale jak mierzysz sterowanie masą, to druga sonda miernika na plus aku, a nie na pin obok. Jak mierzysz plus to druga sonda na budę albo aku- a nie pin obok. Rozumiesz? Tak w ogóle to zrobiłeś już błąd na początku. Powinieneś to sprawdzać np żarówką 5W. Dodano po 1 Chcesz schemat ? Jaki silnik i nadwozie?
Kolego z reguły robię to tak rozkręcam filtr i sprawdzam czy coś jest w pompie czy nie jak nic nie ma to dla pewności rozbieram pompę i sprawdzam bo np. miałem kiedyś na osi silnika nawiniętą gumkę do włosów po wyjęciu filtra nic nie było widać dopiero jak wyjąłem pompę to zobaczyłem co i jak. Ale trzeba wszystko sprawdzać bo nie zawsze dany błąd oznacza...
Po pierwsze sprawdzałeś gdzieś ten silnik na sieci 3-fazowej Przyznaje nie sprawdzałem mój błąd a powinienem bo kupiłem go urzynanego .
Witam. Mam problem, gdy odpalam Vectrę od razu gaśnie, nie może wejść na obroty. Wczoraj włożyłem nową cewkę a 2 tygodnie temu nową pompkę paliwową. Czy to może być filtr odmulający, bo zaświecił się "czek" od silnika. Sprawdzałem kod błędu i wyskoczyło, że jest z nim problem.
niestety wywala błąd p0234 czyli przeładowanie silnika ,sprawdzałem wszystkie zawory podmieniając na sprawne,wyczyściłem egr,przepływkę,czujnik na kolektorze ssącym,sprawdzałem wakuometrem i podcisnienia są ok,na koniec ograniczyłem turbine nakrętkom na regulatorze i dalej to samo.Tylko że teraz wywala błąd co chwilę.Nie wiem już co mam robić .Turbina...
Przeczytaj uważnie pierwsze dwa posty. Koledzy napisali, że brama jest sprawna, a producent generuje przychody dla własnego serwisu "bo trzeba skasować lampkę po iluśtam cyklach pracy". W moim samochodzie kontrolka awarii zapala się gdy wystąpiła awaria, a nie po przejechaniu x kilometrów. A skasować ją można (podobno, nie musiałem sprawdzać) przez...
A jaki konkretnie błąd? sprawdzałeś na wiki ross-tech?
Czyli po odłączeniu węża od syfonu błąd również się pojawia? http://czesciagd.edu.pl/kody-bledow-w-pr... Stan silnika pompy kolega sprawdzał?
a Sprawdzałeś silnik krokowy ??? gdy to się dzieje pojawia sie jakiś błąd??
mi wyskakuja głupoty jak diagnozuje błąd P 2203 TO PISZE MI zewnetrzny regulator dawki paliwa ... ale to jak sprawdzam silnik ... sugerujesz ze wszystkie błędy sa od Chamulców?
Sprawdzałem grzałkę ma 26 omów Wyskakuje błąd bE może to 6E 6E to usterka w obwodzie grzania a bE to silnik. Szczotki sprawdź i jak są krótsze niż 1cm to wymień.
Witam, Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem że błąd niskiego ciśnienia P20E8 "pokazuje" się dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury płynu chłodniczego 90-91 stopni ? Mój przypadek jest właśnie taki ze mogę pokonać X kilometrów w krótkich trasach i jeśli silnik nie osiągnie temperatury 90 stopni (sprawdzam przez zlacze obd i aplikacja na...
To jest zawór EGR w tej bryce, pokazuję, bo zaraz jakiś wpadnie i każe pewnie jakies membramki sprawdzać. Ni ma tam nic takiego. Zazwyczaj jest zawalony czarnym żużlem, ale jest netoda na czyszczenie bez wykręcania jego. Wykręcanie to trochę dupiana robota, bo trzeba spuszczać płyn, obudowa zaworu jest częścią układu chłodzenia.
Witam, na 1000% nie potrzeba żadnego bufora pomiędzy prockiem a ULN2803. To właśnie ULN pełni rolę bufora. A to, że coś ci źle działa oznaczć może tylko, że gdzieś robisz błąd. Zapewniam cię, że nie jeden raz używałem ULN do sterowania czegoś za pomocą procka. Skorzystaj z porad kolegów powyżej i po pierwsze ustaw odpowiednio kierunki wyjść portów procka...
W czasie rzeczywistym temperatury nie sprawdzałem, a napisałem, że raczej powiązany z temperaturą, ponieważ jak było gorąco to błąd się w ogóle nie wyświetlał.
sprawdziłem górny łańcuch jest ustawiony wg rysunku w załączniku ... sprawdzać dolny ?jak sprawdzić to jak najmniejszym nakładem pracy ?... ehhh
Przy pralce Jeszcze nie byłem elektryk ponoć wyciągnął silnik i sprawdzał wszystko silnik ponoć okej. Sprawdzę grzałkę i dam odpowiedź.
po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakuje błąd czujnika obrotów silnika A opis błędu? Może np zielono we wiązce koło rozrusznika? Sprawdzałeś zasilanie/masę czujnika wałka , albo np wiązkę czujnika walu?
Jak sprawdzić sondę lambda Analizator spalin ,miernik,oscyloskop,urządzenie diagnostyczne. po podpięciu do VAGA błąd 17604 Czy oprócz sprawdzania błędów sprawdzane były parametry silnika?.
Nie było żadnego błędu, sprawdzałem.
Grzałka jest uruchamiana gdy układ wydechowy jest zimny i silnik uruchomiony - wtedy trzeba sprawdzać. Chyba że możesz z testera diagnostycznego wysterować funkcję grzania sondy.
Sprawdzanie silnika napięciem 4.5V to błąd, podłącz 1.5v i zmierz pobór prądu i podaj tu to ci powiemy czy jest dobry.
Skoro nie świeci sprawdź dokładnie blokadę drzwi.W ogóle przy modułach elektronicznych sprawdzam wszystko od blokady,poprzez szczotki silnika i wszystkie wtyczki ,aż po moduł.Zdarza się bowiem ze moduł wyświetla kod błędu inny niż rzeczywiste uszkodzenie,co chyba zależy od dokładności wgranego softu.Skoro tu nie wyświetlał nic, to sprawdziłbym metodycznie...
A kto ci to sprawdzał?
Wczoraj byłem u gazownika który dokładnie rok temu zakładał instalacje. Zjeździłem z nim kilkadziesiąt km przy podłączonym komp. Mówił, że mapy itd itp są idealnie ustawione. I fakt, że podczas jazdy z nim nie sypało błędem, ale po wyjechaniu z warsztatu moja radość prysła po ok 50km. Dlatego pytam o emulator czy jest sens montować? Widać VW już dawno...
Mechanik sprawdzał też instalacje i niby wszystko ok. Wymieniłem czujnik bo akurat miałem nowy.
Teraz musisz sprawdzić zasilanie na wtyczce pompy ABS. Ale ,musisz wziąć żarówkę np h7 i sprawdzać nią grube zasilania. NIe miernikiem. A jak chcesz wiedzieć który pin gdzie to kod silnika i producent ABS . I to czy jest ESP/Asr.
Witam temat dalej powraca, po odpaleniu zimnego silnika samochód łapie 1tyś obr/min silnik pracuje ok, po ok 20s nagle obroty spadają na ok 850obr/min i słychać ,że silnik przerywa delikatnie , po kolejnych 20s silnik powraca do 1tys obr/min i już jest wszystko ok problem się nie pojawia. Błąd 513 znika sam po zapaleniu silnika ( wcześniej sprawdzałem...
zasilanie na centralce wtrysku i liczniku sprawdzałem jest OK
Nie wiem bo tak Mi mówił mechanik ze sie parametry sa w normie , bo sprawdzał .
Albo szczotki padły albo korozja wewnątrz.Tam chyba jest zaprasowany i jak nie robiłeś tego wcześniej to nie rób.A zasilanie to masz dwie grube masy i plusy i te są ważne dla pompy najlepiej sprawdzać żarówką.
Sprawdzałeś szczotki silnika ? Możliwe że się już skończyły...
Co ma błąd w zegarach od pracy silnika? Sprawdzaj błędy w ECU (silnik 01). A tak w ogóle to automat? Bo błąd w zegarach to brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni automatycznej. Więc albo to automat, albo coś było grzebane (wymieniany licznik ktoś się bawił kodowaniem) albo licznik stracił kodowanie.
Odkręcałeś filtr pompy i sprawdzałeś czy czegoś tam nie ma i czy wirnik silnika pompy można przekręcić palcem?
Zobacz texą podgląd parametrów z pedału gazu, w dafach ale ciągnikach siodłowych psuła się wiązka od pedału do sterownika silnika, usterka ta pojawiała się nagle .Sprawdź dobrze instalację elektryczną ,ja osobiście sprawdzam żarówką H7 , multimetr często wprowadza w błąd.
a gdy włączę program wylewania wody sama się przełącza na pranie i najciekawsze gdy pobiera wodę to silnik kręci. gdy nie pobiera to silnik stoi a na końcu błąd 13E. w serwisie stwierdzili ze to błąd komunikacji. sprawdzałem wszystkie połączenia i nadal to samo.
Sprawdzamy i niby wszystko jest dobrze, po wymianie tego rozrządu chwilę jeździło normalnie, po rozgrzaniu silnika, po zakończonej jeździe na postoju, wyskoczył ten błąd wypadania zapłonu, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zaczęło się takie stukanie.
Sprawdzałeś czy dochodzi prąd do sterownika silnika?
Korek jest ok.Ciśnienie adblue ok. Wszystko działa podczas sprawdzania .Błąd pojawia się losowo.
Jakie masz teraz stałe błędy? Czy z bloków pomiarowych przy kręceniu rozrusznikiem jesteś w stanie określić, czy odczyty z czujnika G40 są prawidłowe? Czy silnik nie odpala zarówno na PB, jak i LPG? Czy sprawdzałeś rozrząd?
Dzięki będę to dzisiaj sprawdzać, problemy w aucie są dwa. Silnik ledwo chodzi, błąd EGR, wymieniony na nowy ale nie przechodzi adaptacji i są błędy 17811 oraz 17851, drugi problem to błąd czujnika G83. Błędy się nie kasują. Dodano po 15 A co z E16 - Heater/heat output switch ? może tam jest jakieś zwarcie ? Co to w ogóle jest i gdzie ?
A kto Ci kazał sprawdzać wirnik? W gnieździe silnika masz 7 miejsc a w nich 6 przewodów. Dwa cienkie czerwone do tacho, dwa następne to zasilanie wirnika i to te masz sprawdzić! Pozostałe dwa to są do stojana i ich nie ruszasz. Miejsce siódme jest nieobsadzone, a pominięcie termika wymaga demontażu silnika. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Najgorsze że firma sprawdzająca auta stwierdziła że auto godne polecenia 8/10. bo jakbym ja sam sprawdzał to mogę popełnić błąd, bo się nie znam...
nie , nie wyświetla się żaden błąd , i program idzie do przodu ( sprawdzam na wirowaniu i odpompowaniu) . Sprawdziłem też że silnik nie stawia żadnego oporu w czasie pracy pralki , (mogę nim kręcić z łatwością palcami )
Dla błędu P02ED workszop podaje ścieżkę sprawdzania 1 Silnik regulacji zaworu na kolektorze wlotowym 2 Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze i czujnik temperatury powietrza 3 Elektrozawór regulujący ciśnienie turbodoładowania może to cię naprowadzi na rozwiązanie .
Odpływ cały przejrzałeś? Kupiłeś nowy filtr pompy? Wejdź w tryb serwisowy i sprawdź czy nie pojawił się jakiś inny błąd. Silnik zaczął pracować ciszej? Sprawdzałeś czy nie ma dużego iskrzenia na szczotkach? Możliwe, że odpływ wody ze zbiornika następuje jeszcze zbyt wolno lub silnik pobiera zbyt duży prąd z powodu źle pracujących szczotek. Musisz wszystko...
sprawdzać silnik zasilacz sprawdzać silnik krokowy silnik wentylator sprawdzać
obwody instalacji samochodzie prostownik dławik mazda schemat rozrząd
behringer pmp4000 scania 14061
Czyszczenie wymiennika ciepła pieca Vitopend Chłodziarka Gorenje - Przelewająca się woda w tacy na skropliny