Ta cewka jest ze stopniem końcowym,samemu można to posuć.
Sprawdzałeś cewkę zapłonową ?
Cewka ma dwa wyprowadzenia: wysokiego napięcia- zakończone szpikulcem który wkręca się w przewód zapłonowy, oraz niskiego napięcia które łączy się do styków przerywacza (zakończone "oczkiem"), oraz trzecie wspólne dla obydwu uzwojeń dołączone do masy. Uzwojenie pierwotne- gruby drut, mało zwojów, mały opór. Uzwojenie w.n. cienki drut, dużo zwojów ,...
Przecież napisałem , że cewka dobra. W czym sprawdzałeś masę - czujnik halla coś steruje , nie bezpośrednio cewkę zapłonową.
A sprawdzałeś cewkę zapłonową. Może cewka ,,poszła,, i dlatego masz brak iskry?
Która cewka sprawdzisz tylko odłączając wtryskiwacze po kolei. Brak reakcji na odpięcie wtryskiwacza = to ta cewka.
Po pierwsze, odpalasz na gazie czy na benzynie ? Sprawdzałeś EGR, cewkę zapłonową ?
Tuż po odpaleniu silnika za jakieś 2s samochód gubi prawidłowe obroty i przebiera , nie równo pracuje tak się troszkę jakby przydławiał. Sprawdzałem cewkę zapłonową i jest ok , wymieniłem również czujnik położenia przepustnicy. Może ktoś z was miał taki problem i pomoże.Moim podejrzanym jest silniczek krokowy.
Witam. Pytanie z czystej ciekawości Jak można sprawdzić sprawność cewki zapłonowej za pomocą multimetru?? Cewka z Fiata uno 1.0 fire. Taka jak na zdjęciu.
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Witam Mam Renault Lagune 1.6 16V z 1998 roku i niewiem jak sprawdzić cewki... Prosze o odpowiedź z góry dzięki :)
Świece są do wymiany po jakimś tam przebiegu, który określa producent silnika, po tym jak uszkodzą się elektrody lub izolatory, po tym jak elektrody wypalą się do cna i silnik przestanie pracować (metoda hardkorów uważających, że świec nie wymienia się co jakiś czas tylko jak się zużyją). Mokrą świecę należy osuszyć, sprawdzić czy działa i ewentualnie...
a sprawdzałeś aparat zapłonowy ? cewkę?
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Nic nie podpowiem,nie wiałem okoliczności naprawiać sprzętu tej firmy.Google sprawdzałeś?
Świece i przewody WN sprawdzałaś jeszcze została cewka zapłonowa. W piątek będzie sprawdzona kompresja i cewka :) zauważyłam też, że samochód więcej pali :(
Dziękuję bardzo panowie za dodanie otuchy. Czekam na nowy zestaw. Dam znać czy po przeszczepie serca będzie żył. Ciekaw jestem tylko sprawdzenia punktu występowania iskry. Miałem kiedyś lampę stroboskopową, ale się spaliła. W jaki sposób się to robi lub czy można to zrobić np probówką przykładając do fajki (kiedyś tak sprawdzałem czy cewka zapłonowa...
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Chodzi Ci o odkręcanie na odpalonym silniku i sprawdzanie czy mocno wpływa to na pracę silnika?
Cewkę zapłonową sprawdzałeś? pozdr
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Dzień dobry. Mam problem z moim Ogarem 200. Brak iskry po postoju. Sprawdzałem z inną świecą, dalej nie ma. Proszę o pomoc. AI: Czy sprawdzał Pan/Pani inne elementy układu zapłonowego, takie jak cewka zapłonowa, przewody wysokiego napięcia lub iskrownik? Nie sprawdzałem. AI: Czy motorower stał na zewnątrz i mógł być narażony na wilgoć lub deszcz podczas...
Do sprawdzania cewek zapłonowych stosuje się specjalne układy zasilające, z zasilacza czy akumulatora nie uzyskasz iskry jak w aucie.
Ta cewka jest z modułem zapłonowym i musisz sprawdzić czy sterowmik wysterowuje ten moduł. Jesli tak to padła cewka ,jesli nie to wiązka lub sterownik.Nie próbuj sprawdzać wysterowania żadna żarówką tylko oscyloskopem.
Czy może mi ktoś powiedzieć czy mozna sprawdzić jakoś moduł zapłonowy (mam 4rostykowy w podstawie cewki zapłonowej)? Sprawdzałem - nie ma iskry. Cewkę pomierzyłem i oporności są OK. Andrzej
A cewka zapłonowa była sprawdzana? Coś mi się wydaje że pada cewka. Podmień na dobrą i sprawdź, powinno pomóc.
(at)potaspawel986 Żeby psy nie przełaziły przez płot się nadaje :) - sprawdzałem. Żadna cewka zapłonowa nie nadaje się jako transformator WN do pastucha i taka jest prawda. Sprawdzałeś różne? Sprawdzałeś cewki do zapłonu CDI? Pastuchy działają na takiej zasadzie jak zapłon CDI, a w tych amatorskich pastuchach zawsze na zdjęciach pojawiała się cewka...
Witam mam problem z autem, kilka dni temu jak odpaliłem auto przejechałem 150 metrów i siadło i nie pali. miałem wcześniej problem z tłumikiem bo strasznie mi walił w podwozie, obluzowały się pewnie zaczepy. Po tej sytuacji auto w ogóle nie chce zapalić. Auto kręci ale nie może odpalić leciutko wejdzie na obroty ale to jest 500 obr/min, ale nie więcej...
Miałem podobny problem i przyczyną okazałą się cewka zapłonowa. Sprawdzałem ściągając przewody zapłonowe i przy zapalonym silniku, brak zmiany pracy silnika oznacza uszkodzenie cewki lub świecy.
ja bym sprawdził cewki patrzac jakie maja one napiecie bez obciazenia. zrobil bym prowizoryczny zapłon bateryjny 1 minuta roboty akumulator od np malucha cewka tez podłączasz wszystko po przerywacz motoru i powinien zapalic i wtedy sprawdzasz napieci...
Właśnie sprawdzam dlaczego na cewce zapłonowej nie mam porądu do wtyku z cewki dochodzi wymieniłem całą cewkę i nadal nic a na którymś forum przeczytałem że to też może być czujnik uderzeniowy ale mogę się mylić sprawdzałem bezpieczniki wydaje mi się że jest ok ale w samej cewce prądu nie ma nie ma iskry
Nie pamiętam sorry ale czasami zagada silnik i po 2 sekundach gaśnie. Dodano po 1 Iskra jest mocna bo ostatnio był kupiony iskrownik moduł i cewka zapłonowa i sprawdzałem iskrę jest duża.
Była wykorzystywana cewka zapłonowa od samochodu starego typu. Nie sprawdzałem z jakim rezultatem.
Witam wszystkich i proszę o pomoc , Otóż mam problem z cewkami zapłonowymi po przekręceniu kluczyka pali mi pierwsza cewkę auto sprawdzałem z komputerem nie pokazuje błędów . Dodam jeszcze że nie odpala
A sprawdzałeś czy prąd na cewkę zapłonową i moduł jest w momencie kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli jest to sprawdż miernikem jakie jest napięcie zasilania kiedy kręcisz rozrusznikiem.
Jak usunąć tą awarię.?? Cewka zapłonowa po sprawdzeniu jest ok, była sprawdzana w innym samochodzie.
Na minusie, ale masa musi być dobra skoro iskra da radę "uderzyć" do stojana, inaczej by jej wgl nie było tak mi się wydaje. Czyli sprawdzać Ci się nie chce? Czyli ogólnie wszystko działa i nie ma co naprawiać.. ech. Jaką masz tam cewkę zapłonową?
To może jednak nie jest kwestia modułu, a np zdechłej świecy? Albo samej cewki WN? Sprawdzałeś to? Moduł zapłonowy to zwykle ostatnia rzecz która "zdycha". Tak sprawdzałem i cewkę, świecę spaliło jak przełożyłem do tej 250. Chwilę pochodziło tyle, a potem nie było iskry na żadnej innej nowej świecy
Cewkę możesz sprawdzić oscyloskopem.Poszukaj w youtube jak sprawdzają układ zapłonowy najlepiej Rosjanie.
Można, ale to kłopotliwe. Trzeba by przerobić układ wyzwalający. Sama sonda to cewka o dzielonym rdzeniu, dwie diody i dwa kondensatory pełniące rolę podwajacza napięcia. To zaś steruje tranzystorem załączającym transformator zapłonowy.
Update: tak, sprawdzam kosiarkę z przykręconym nożem. Dla pewności wymieniłem jeszcze cewkę zapłonową na nową. Aktualny wniosek jest taki, że problem musi być albo z samym wałem, albo z tłokiem. Dodano po 2 I tak, mam doświadczenie w obsłudze kosiarek i ciągnę za szarpak z całej siły.
Opel Vectra C benzyna 2004 rok 1.9 16V, na wolnych obrotach silnik się trzęsie, obroty skaczą, natomiast wszystkie kontrolki migają. Sprawdzana była przepustnica, cewka zapłonowa oraz ciśnienie w aucie, nic z tych rzeczy. Auto dużo pali. Serdecznie pozdrawiam wszystkich i proszę o informacje?
Witam, mam problem z quadem Kymco Maxxer 300. Quad odpala i podczas dodawania gazu dławi się i gaśnie. Dodam jeszcze, że gaźnik, wężyki oraz filtr powietrza zostały wyczyszczone, a filtr paliwa został wymieniony. Czy może być to moduł? Gaźnik był również wyregulowany. Bardzo proszę o pomoc. AI: Czy problem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo z...
Cewka, świece,przewody zapłonowe od tych podzespołów zacząłbym sprawdzanie. Ile masz przejechane na tych świecach które masz❓
Witam. Próbuję ogarnąć Quada 110, który jakiś czas stał nieużywany. Problem polega na tym, że nie ma iskry, tzn. jest tylko raz, jak naciskam i puszczam przycisk odpalania, a w trakcie kręcenia rozrusznikiem nie ma iskry wcale. Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją i jest w stanie mi coś podpowiedzieć? Pozdrawiam AI: Czy problem z iskrą występuje tylko...
A sprawdzałeś pompę paliwa? I sprawdziłbym cewkę zapłonową bo jak szarpie na ciepłym i wypada zapłon jak jest rozgrzany to raczej cewka. Podmień cewkę i zobacz czy dalej wypada zapłon i czy wywala błąd.
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Mój Swift zgasł i nie chce odpalić. Mocno padało i nie wiem co mogło zalać. Wszystko już sprawdzałem: cewkę, moduł, aparat zapłonowy+ kable w.n. , czujnik wałka rozrządu, czujnik poł. wału, wszystko dobre a on nic. Napięcie na świece dochodzi a odpalić nie chce. Jeden mechanik rozkłada ręce, trzyma go już 2 tygodnie i chyba muszę go odebrać i nie wiem...
Moim zdaniem można coś uwalić, dlatego polecam podmiankę. Bzdura, po kilku latach doświadczeń z diagnozowaniem tego typu usterek nie udało mi się czegoś "uwalić". To napisz jeszcze jak diagnozujesz? a dokładniej jak sprawdzasz która cewka padła
Jeszcze czujnik halla i moduł pod cewka do sprawdzenia. Ale proponuje ci elektryka. Takie sprawdzanie na oko duzo kosztuje.
figo76 jaki kolor ma iskra? W jaki sposób ustawiasz zapłon? Próbowałeś sprawdzać jak jest na innej świecy, przewodzie WN, cewce zewnętrznej? Cewkę świateł przekładałeś jakoś na miejsce zapłonowej?
Witam, wymieniłem iskrownik z impulsatorem, świece i moduł zapłonowy, iskry nadal nie ma. Cewka zapłonowa była sprawdzana w innym motorze i jest iskra. Proszę o pomoc. :D Dodano po 12 Pomorze ktoś ???Morze miał ktoś taki przypadek
Naprawiałem takiego Simsona z podobnym problemem. Pewnie problem już rozwiązałeś, jeśli nie to podpowiem Sprawdzałem po kolei wszystko: świece, cewka zapłonowa, przerywacz, przewód, czapka, Po podmianach kolejnych elementów udało mi się go uruchomić, ale nie miał wolnych obrotów i palił tylko "z pychu" Problem był w wielu elementach. Trochę mi to czasu...
To właśnie GL-118 miał problemy z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy. Wewnątrz płytka w postaci nie zabezpieczonej hybrydy i tranzystor BUZ w metalowej obudowie. Wilgoć wchodzi przez złącza konektorowe. Nie pamiętam historii modułu który otwierałem, było to 20 lat temu... Problem ten był znany od lat, opis był podany w jednym z numerów Radioelektronika....
Muszę zmartwić Was obu, że takie postępowanie w przypadku cewki WN od zapłonu CDI grozi jej spaleniem. 12V / 0.36 R = 33.3 A !!!. Taką cewkę można sprawdzać tylko podłączając kondensator ok. 1uF naładowany do ok. 50V lub też przy innym zapłonie CDI. Przy cewkach od zapłonu TCI też należy uważać na ich małą rezystancję uzwojenia pierwotnego. PS. ostatnio...
Idąc śladem porad poprzednich poradzę aby sprawdzić ciśnienie w kołach. A poważnie to masz widoczny objaw braku energii na cewce zapłonowej podczas pracy rozrusznika. Mimo wszystko sprawdzałbym połączenia mas. A więc akumulator, nadwozie, silnik. Może być zasilanie przy stacyjce i tutaj dla wyrobienia poglądu proponuję na krótko przed próbą uruchamiania...
możesz też zwierać środkowy pin kostki aparatu do masy i wtedy powinna skakać iskra (sprawdzaj na przewodie z cewki zapłonowej)
Prosiłbym o wskazówkę jak sprawdzić cewkę zapłonową. Brak iskry na świecach. Sprawdzałem na każdej fajce. Do Cewki dochodzi 12V po przekręceniu kluczykiem. https://obrazki.elektroda.pl/5685216300_...
Sprawdź wiązkę przewodów od wtrysków do ECU , jeśli przewody sprawne to rozbierz ECU i posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów. Idź gdzie indziej doradzać - każesz laikowi sprawdzać zimne luty w sterowniku, gdzie za PCB robi folia na aluminiowej płycie. Usterka jest najprawdopodobniej standardowa - uszkodzona cewka zapłonowa - nie będą palić obydwa cylindry...
Nie wiem, czy w tym przypadku ma to znaczenie, podłączenie impulsatora do modułu, nie wiem jak w tym przypadku jest to realizowane. U mnie w agregacie prądotwórczym z zapłonem cdi, jak wystąpił brak iskry, okazało się, że padł tyrystor w module, ale sprawdziłem wszystkie elementy: cewkę zasilającą, moduł i samą cewkę zapłonową. I przy sprawdzaniu cewki...
Opel Astra 1,4 benz.gaz 1992 brak iskry. Wymieniałem kopułkę, palec, cewkę, a nawet sprawdzałem aparat zapłonowy. Iskra pojawia się tylko przy wyłączaniu zapłonu na jednej ze świec, ale podczas kręcenia iskry nie ma. Może ktoś doradzić, co jeszcze sprawdzić.
Od strony sterownika był sprawdzany, jest ok. Cewka sprawdzana, ok. Elektronik powiedział, że jest to ze strony mechanicznej, ponieważ ECU nie widzi przyspieszenia i rozłącza cylinder. Moja rada zmień fachowca, bo ten jak nie umie to wymyśla niestworzone rzeczy. Sprawdzał cewkę, po co, wystarczy zamienić miejscami. Czy wymieniał/zamieniał świecę zapłonową...
Sprawa wygląda tak przy włączonym zapłonie podczas sprawdzania zapłonu spaliła mi się cewka zapłonowa w fiacie 126p oraz wcześniej była walnięta ponieważ po nagrzaniu traciła właściwości więc przyszedł czas na zmianę cewki lecz problem tkwi w tym że wyczytałem że ma iść przewód oporowy do cewki a nie jestem pewien czy taki się tam znajduje jestem amatorem...
Przewody wn,świece zapłonowe były wymienione, a cewka sprawdzana i niby sprawna,mechanicy kasę biorą a usterka nadal pozostaje.
Witam, jestem posiadaczem Audi A4 1.8t 96 rok. Po uruchomieniu silnika gdy jest zimny nie pali na jeden cylinder, jak silnik rozgrzeje się do 80 stopni wszystko działa prawidłowo. Sprawdzałem cewki zapłonowe, wtryskiwacz podaje paliwo, napięcie 12v na cewce jest, sprawdzałem vagiem i nie pokazuje żadnych błędów. Jaka może być przyczyna takiego zjawiska?
kupiłem najtańszą jaka była, ale to jeszcze nie nic nie znaczy Oryginalne często siadają a co dopiero ta chińszczyzna, a halla źle sprawdzasz.
Witam Odpaliłem samochód opel astra 94r silnik C 14 NZ 60KM przejechałem 3 km i zgasł, nie odpaliłem już go. Na drugi dzień bez problemu odpalił, pochodził chwile i go zgasiłem na następny dzień odpalił bez problemu przejechałem około 4 km i zgasł. Sprawdzałem iskre na przewodach i nie ma, również sprawdzałem iskre bezpośrednio od cewki też nie ma....
Witam mam problem z chińskim skuterem Mondo hiray Moduł zapłonowy kręci rozrusznik i na kopke tez Dobry Akumulator paliwo dochodzi Skuter zakupiłem i stal w zimie w garażu nie odpalany przez 2 miesiące Też Sprawdzałem i iskry nie ma Co może być nie tak Świeca Cewka zapłonowa Orientuje się ktoś z góry dziękuję
Takie pomiary są niewiele warte. Może z wyjątkiem ostatniego, który wskazuje, że może być dobrze, ale nie musi.. sprawdź kontrolką zasilanie na moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam, to dwa skrajne przewody. Kontrolką diodową ( albo diodą LED z odpowiednim rezystorem ) sprawdź sygnał na moduł. Sprawdź kontrolką, czy masz na włączonym zapłonie plusa...
Witam! W nexii pękła świeca po czym porcelana wysypała się do komory spalania i lekko uszkodziła tłok i glowicę. Głowica została wymontowana, uszkodzenia zlikwidowane. Poskładałem silnik, lecz ten nie chciał odpalić. Okazało się, że nie ma iskry. Dodam, że cewkę zapłonową sprawdzałem w innym samochodzie i działa. Przewody wysokiego napięcia i świece...
Jest to bezpiecznik od układu zapłonowego, przyczyn może być wiele. Najprawdopodobniej może być to wina cewki zapłonowej. Cewkę sprawdzamy poprzez odłączenie kostki z trzema przewodami i zmierzenie oporu miedzy stykami 1 i 2, oraz 2 i 3. Właściwa wartość rezystancji dla obu pomiarów wynosić powinna 4,5 do 5,5 Oma.
1.Regulacja zaworów - proste jak budowa cepa (potrzeba szczelinomierz klucz francuski + klucz 11 chyba) 2.Regulacja zapłonu (potrzeba żarówki z dwoma kabelkami) 3.Sprawdzenie pompy paliwa (zdejmujemy wężyk co idzie do gażnika i kręcimy silnikiem ,jak sika to ok) 4.Sprawdzenie iskry jak jest to ok ,jak nie to sprawdzamy napięcie czy dochodzi na cewkę...
Witam, mam problem z chińską pilarką która gaśnie natychmiast po odpaleniu. Słabo ssała więc wymieniłem uszczelniacze wału teraz jest ok. Sprężanie jest więc regulowałem gaźnik co nie dało skutku wiec wsadziłem od sprawnej piły NAC (identyczny). Piła zachowywała się tak samo więc wymieniłem paliwo na nowe potem świece potem cewkę zapłonową sprawdzałem...
Witam wszystkich. Mam taki problem z Suzuki DR 800, mianowicie brak iskry na świecach (2 świece), cewki zapłonowe sprawdzałem, działają. Tylko nie wiem jak sprawdzić tę cewkę ładująca i impulsator? Czy w normalnych warunkach jestem w stanie to sprawdzić, czy potrzebny jest jakiś profesjonalny sprzęt? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
zapewne ma wpływ zasilanie na ten scalak -częstotliwość - sprawdzałeś czy jest stabillne zasilanie kostki??? moze to???
Aparat zapłonowy Bosch moduł na aparacie, kostka 3 styki skrajni 12v , przeciwległy skrajni masa, środkowy impulsowy na cewkę . Ja sprawdzam impulsy oscyloskopem , ale można LED z rezystorem po obu stronach cewki zapłonowej. jak mruga to cewka, jak nie mruga , to moduł lub cewka indukcyjna wewnątrz aparatu zapłonowego. Moduł podchodzi od peugeota 205...
Silnik został wymontowany z urządzenia a tam została kostka przez którą jest uruchomiany rozrusznik i gaszenie silnika i w niej powinien znajdować się kondensator albo coś innego ale tego już nie sprawdzałem. Po jego podłączeniu iskra jest i jest w porządku. A wcześniej musiałem wymontować silnik bo wymieniałem rozrusznik.
Sprawdzałeś cewki zapłonowe?? U mnie było podobnie, też czasem tracił moc i nie wiadomo było dlaczego... Na początku pomogło poprawienie wtyczki przy cewce a potem padła już całkiem.
Tylko x431, ok będę sprawdzać po wymianie cewki
Witam, mam problem z motorowerem Romet Arrow Fly 50 z 2014 roku. Sam motor jest po wymianie silnika na 110 cm³, działał bez zarzutu, jednak ostatnio zacząłem mieć problemy. Po przejechaniu kilku kilometrów (ok. 5 km) motor przestaje reagować na gaz i gaśnie, jak tylko obroty spadną, potem przez jakieś 5–10 min nie chce zapalić, jednak po tym czasie...
Mogłeś uszkodzić cewkę. Sprawdzałeś czy aby nie do wymiany?
Witam. Chrysler Voyager 3,3 benzyna 1995r. Problem mój polega na tym że auto paliło nie na wszystkie cylindry ostatnimi dniami, ale już po 10-20 sec od odpalenia chodziło na wszystkich. Dzisiaj z rana już nie odpalił wcale. Zabrałem się za poszukiwania usterki. Zlokalizowałem że nie ma iskry na trzech świecach. Jedna z przodu silnika, i na dwóch po...
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Przerywacz i kondensator sprawdzałeś? Może to one są powodem braku iskry.
ta jest na 12 V poza tym sprawdzałem cewkę od samochodu i prąd był kilkukrotnie niższy
nie sprawdzałem. Wymieniłem moduł cewkę i kabel wn i nadal nic. Nawet sprawdzałem czy jest iskra omijając aparat. Podłączałem świece kabla Wn
Sprawa wygląda tak: 1 mechanik: sprawdzał mi na kompie i powiedział że z czujnikami wszystko dobrze i zaczął by szukać przyczyny mechanicznej, czyli od sprawdzenia rozrządu czy jest dobrze ustawiony i sprawdzenia kompresji ( sprawdzałem na letnim silniku to było ok 14 do 15 at) 2 mechanik: cewka zapłonowa (bez podpinania komputera) lub map sensor 3...
Tak aparat się kręci. Cewkę sprawdzałem tak, że wychodzi z niej napięcie do aparatu zapłonowego ale bezpośrednio włożyłem świecę do niej i iskry też nie było.
Przerwę na przerywaczu ustawiałem kilka razy klin jest dobry i sprawdzałem na kilku świecach. Jaką powinna miec opornosc cewka??
Generalnie ma nowe przewody zapłonowe ,kopułkę,palec,świece cewkę, Sprawdzałem wężyki od podciśnienia, czyściłem świece były czarne i silniczek krokowy bo mam drugi na drugim to samo się dzieje.
Witam! Co koledze z tego "miernikowego" sprawdzania skoro nie wiadomo jaki sygnal generuje?Pozdrawiam.Stefan.
A sprawdzałeś czy jest iskra , sprawdz też cewkę indukcyjną w aparacie zapłonowym często ona przerywa a jesli w aparacie zapłonowym masz przerywacz wyczyść styki i ustaw przerwe
To jest najzwyklejsza dioda prostownicza zamontowana w ładnej obudowie. Może być uszkodzona na dwa sposoby, zwarcie lub całkowita przerwa. Przedstaw schemat zapłonu ze serwisówki gdzie widać obwód interlocku. Mogę przypuszczać że tak jak w wielu Yamahach moduł ma jedno wejście na blokadę i musi być połączone z masą aby była iskra. Czemu nie sprawdzałeś...
Wiem i rozumiem to, ale iskry niema a jak sprawdzam miernikiem cewke to nie ma przejścia na uzwojeniu pierwotnym.
Według tego co piszesz to cewka jest ok. Podmień aparat zapłonowy, rozumiem ze kable, kopułkę i palec sprawdzałeś
Kolego nie masz kopułki ale cewkę zapłonową masz - dochodzi do niej 6 przewodów,sprawdzałeś czy cewka ma zasilanie i dostaje impuls z przerywacza ? Na wyjściu kostki 4 pinowej pomiędzy 3 i masą powinno być 12 v na włączonym zasilaniu. Na wyłącznym pomiędzy 2 i 3 powinno być 0. 7 ohm. Pomiędzy 4 i wysokim napięciem powinno być 6600 ohm
Lub metoda ,, indukcyjna'' przełóż kabel HV przez pierścień ferrytowy, na który nawiń zwoje wtórne, a napięcie z nich do pomiaru Jest to jedyna metoda poprawnego i skutecznego sprawdzania poprawności działania układu zapłonowego. Nie zmierzy tylko upływności. Cewka Rogowskiego może dała by radę .
Zająłem się najpierw wszystkim ze strony benzyny, tj wyregulowałem zawory, wymieniłem świece, filtry i na benzynie chodzi idealnie, jednak gdy przełączę go już na gaz to mam wrażenie jak by był słabszy, mułowaty i głośniej chodził. Problem z zimnym silnikiem powstał nagle...mechanik sprawdzał włożył nową cewkę zapłonową i przewody i problem nie zniknął....
może cewka zapłonowa albo na kablach gdzieś przebija lub nie styka coś. Sprawdzałeś to?
Witam, mam quada 150cc i nie odpala . Sprawdzałem świece i nie było iskry, więc wymieniłem świece, następnie cewkę zapłonową i nic nie przyniosło efektów. Gdy wyjąłem moduł okazało się, że jest w nim wypalona dziura; czy od tego może nie być iskry? Proszę o pomoc (zdjęcie w załączniku).
sprawdzać aparat zapłonowy układ sprawdzać cewka cewka zapłonowy mercedes
silnik przesuwu głowicy lasera włącznik lampa stać xantia regulator
zasilacz laboratoryjny pompa ciepła firmy
Formatowanie pendrive'a w Linux: GNOME Disks, GParted, Terminal Odblokowanie skrzyni biegów Ursus 3724: porady