Bo ten sam układ tylko przełączany zaworem trójdrożnym i jest połączony. Skoro ciśnienie uciekło to gdzie musi być wyciek. Albo w instalacji CO może być w ścianie, podłodze, w łazience z kaloryfera. Może być na wymienniku w piecu wtedy woda spływa jak skropliny do kanalizacji bez widoku użytkownika. Wystarczy że odpowietrznik automatyczny leje i ciśnienie...
Więc tak. Tam masz system z 4 czujnikami w kołach i jednym sterownikiem/modułem i one komunikują się bezprzewodowo. Dwa. System ten kontroluje ciśnienie podczas jazdy powyżej 30 km/h i czasami czas może wynosić 20 min. Trzy - to to, że ten układ/system jest samouczący, co oznacza, że każde koło możesz sobie założyć gdziekolwiek i nie trzeba nic robić...
w miejscu wycieku było jakby wgłębienie, bo papier tam gorzej brał i zbierał się ciemniejszy "urobek". Czyli wtrącenie niemetaliczne. Niestety złe rokowanie. :cry: Takich "kwiatków" może być więcej. Jak pisałem. Napompuj więcej. Przez noc ciśnienie na manometrze spadło jak na zdjęciach, ale mam sporo potencjalnych punktów po drodze do lodówki; butla...
Witam, nabiłem układ klimatyzacji azotem na 14 bar. Po 24 h mam spadek ok. 0,075-0,1 bar. Ew może być mniej ze względu na drobne różnice temperatur. Czy taki układ nadaje się do napełnienia ? Czy może lepiej poczekać trochę dłużej z napełnieniem i potrzymać azot jeszcze kilka dni ? To śmieszne sprawdzać takim ciśnieniem układ. Po stronie HP ciśnienia...
Przed dyszą rurka powinna mieć temperature otoczenia lub trochę wyższą. Jesli cały skraplacz jest gorący, łącznie z rurką co idzie na dyszę, to za dużo czynnika w układzie lub za mała wydajność skraplacza (sprochniały). Jakie masz ciśnienie na LP? Fajne, sensowne rady. Mają tylko jedną wadę. Jaką ? Ano taką, że mają zastosowanie tylko dla czystego...
http://obrazki.elektroda.net/70_12795670... Układ ładowania akumulatora, który chcę przedstawić działa nieco inaczej niż tradycyjne układy regulatorów napięcia do motorowerów budowane samodzielnie. Użyłem go w motorowerze Simson S51 ale zapewne może być zastosowany w innych z tradycyjną prądnicą. Jest to ogranicznik napięcia, który wykorzystuje...
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
była jazda z podłączonym komputerem według mechanika ciśnienie było prawidłowe auto nie pokazuje też żadnych błędów odnośnie niskiego ciśnienia , będąc na innym komputerze też sprawdzał wtryski i według jakiś tam norm od 100 do 200 wtryski w manku pokazały 170 czyli dużo od górnej normy nie odbiegały może jeszcze jakieś podpowiedzi bo chyba zaczne sprawdzać...
(at)milejow Co ty chcesz w tych blokach sprawdzać jak nie wiesz ile masz czynnika w układzie, podgląd ciśnienia i prąd zaworu nic ci nie powie a reszta parametrów jest w tym momencie nieistotna. MVB001/3 – Współczynnik trwania impulsu sygnału ciśnienia z czujnika G65 (wskazanie w %) Wskazanie od 0 do 0,5% może oznaczać: - Przerwę w przewodzie łączącym...
Witam kolega Mirrzo napisał :Najważniejsze ciśnienie w instalacji rozwijając temat uściślę że :ciśnienie w instalacji jest ważne ,ale dla czego ? Ciśnienie w systemach otwartych jest to słup wody od najwyższego punktu instalacji (górny poziom w naczyniu przelewowym) a punkt wpięcia manometru, mierzony w metrach w lini prostej pionowej np manometr został...
Hej kolego andren123. Rozumiem, że masz sprawdzone przepływy (czasami jest źle spasowana lub przeschnięta uszczelka na przepływomierzu i łapie powietrze) , a sprawdzałeś jak drożny jest ten ostatni wężyk, który idzie do infuzora ? Bywa, że jest strasznie zabity kamieniem i woda przechodzi, ale ledwo co. Sprawdził bym też elektrozawory jeżeli masz na...
niski poziom czynnika = brak pracy wentylatorów. Innego wytłumaczenia nie mam. Co ciekawe, "szafa" badająca automatycznie również szczelność instalacji zaraportowała, że instalacja jest szczelna. niski poziom czynnika = niskie ciśnienie na czujniku i brak załączenia kompresora klimatyzacji . W efekcie czego mamy niskie ciśnienie po stronie wysokiej...
Był serwisant! To jak wstęp do filmu grozy.... Uciął zgiętą rurkę, wstawił zawór shredera - serwisowy. I tak sobie lutował bez usunięcia resztek PALNEGO czynnika (R600a) i zastąpienia go azotem aby nie doszło do eksplozji (małej, ale jednak) i aby po lutowaniu nie została, wewnątrz rurki, zendra ??? To pierwszy błąd świadczący i braku profesjonalizmu....
To zależy czy kolega chce ten pojazd użytkować w miarę potrzeb i możliwości czy też doktoryzować się. Standardowy użytkownik winien wymienić olej łącznie z filtrem oleju a może i powietrza silnika, lać paliwo, sprawdzać ciśnienie w oponach oraz układ hamulcowy/oświetlenie i jeździć. Badacze/ naukowcy mogą płukać, mierzyć, gładzić, pucować i dyskutować...
O 6 rano z pracy jakoś dostałem się do auta na mieście, w zbiorniku pusto jak na saharze, dolałem płynu jak trzeba i ruszyłem, za jakieś 3km zatrzymałem się na stacji żeby sprawdzić poziom, ubyło sporo....dolałem, jechałem dalej, za jakieś 3-4km znów się zatrzymałem i znów dolałem, już strach w oczach że nie dojadę do domu,dolałem ostatni raz i jakoś...
Witam. Mam prośbę do kolegów, którzy posiadają w swoich samochodach ( układzie doładowania) zawór N75 o nr. 028 906 283 F. Zależy mi na sprawdzeniu tego zaworu ,,z natury,, bo mój zawór bardzo dziwnie przełącza kanały. Oczytałem się sporo nt. prawidłowego podłączenia wężyków i jak powinien działać ten zawór i stwierdziłem, że z moim zaworem jest coś...
Następnie wyciągnąłem powietrze i zrobiłem próżnię 22 psi Coś się nie zgadza. 22 PSI (pound per square inch) to ok. 1.52 Bara. Ciśnienie atmosferyczne to ok 1 Bar, czyli wymieniona wcześniej wartość nie może być ani ciśnieniem absolutnym (liczonym od idealnej próżni ) ani podciśnieniem bez minusa. Także jakaś pomyłka lub ściemka. Do uszczelnienia zastosowałem...
Tylko skąd ma wiedzieć jakie ciśnienie ma być w naczyniu przeponowym i czym uzupełnić W danych technicznych kotła jest to podane i zwykle jest to wartość 0,75 bar. Ale ja u siebie w mieszkaniu pompuję do 0,95-1,0 bar bo mam 2 manometry do mierzenia ciśnienia w kołach samochodowych i każdy pokazuje inną wartość różniącą się o 0,05 bar. W większości...
Witam jak poprawnie sprawdzić układ paliwowy w dafie? Mam problem z autem który wyrzuca blad nie poprawnej operacji pompy paliwa. Podczas uruchomienia pomp paliwowych ciśnienie utrzymuje się na wartości około 2000bar na jednej i drugiej z pozycji programu Texa. Jaltest natomiast pokazuje 2000bar na 1 i 2300bar na 2. Pompa 2 zostala wymieniona i wartosci...
Przepraszam, że włączę się do tematu z troszkę innym problemem. Mam ciapka c-25 i zrobiłem mu wymianę mu pierścieni tłokowych. Po wymianie za jakieś około 2-3 mth zaczęła świecić kontrolka oleju. Na początku na wolnych obrotach teraz to już prawie na średnich. Rozebrałem misę olejową bo myślałem że to wina panewki korbowodu ale na oględziny nie stwierdziłem...
Kolego, test szczelności to się robi na minimum 24 godziny. Ładuje się azotem na określone ciśnienie układ i klient ma jechać do domu i ma wrócić po dobie a czasem jak mu nie śpieszno to po dwóch dobach. Tylko ci serwisanci są tak pazerni na pieniądze, że nie "mają czasu czekać". Pompa próżniowa nie służy do sprawdzania szczelności, tylko do chwilowego...
w domowych warunkach pewnie tego nie sprawdzę,układ trzeba nabić azotem i środkiem na nieszczelności sprawdzać ,przed napełnieniem klimy też układ był sprawdzany na szczelność azotem,tylko bez środka na nieszczelności,zostało nabite ciśnienie około 9 atmosfer i przez około pół godziny nić nie spadło,a po nabiciu środkiem po trzech dniach już nie było...
http://obrazki.elektroda.pl/1343788100_1... Czym jest WeatherPi? WeatherPi jest zasilaną energią słoneczną stacją pogodową wyposażoną w WiFi, opartą o Raspberry Pi. Jest to wspaniały system do własnoręcznego wykonania. Wszystko jest modyfikowalne, a cały kod źródłowy jest udostępniony do modyfikacji. Najważniejsze funkcje to systemu:...
I dlaczego zakładasz, że jak pompa to niskie wartości kp i I ? Uruchamiałem już takie układy, spokojniejsze nastawy gdy pompa tłoczyła do hydroforów a były instalacje, że ciśnienie trzeba było regulować na samym rurociągu, tam falownik musiał szybko reagować. Chciałbym jeśli możesz, żebyś przedstawił procedurę jak to wykonać. Czy ogólnie mówiąc takie...
Płyn Borygo Eko (nietoksyczny) wyszedł mnie ok. 7.50 zł/litr przy zamówieniu hurtowym, w układ wchodzi ok. 7 litrów. Jak kupuję Gixol z Organiki Łódź - zwykły (na glikolu etylenowym) kosztuje bodaj 8 PLN/l. Xantix, sprawdzałeś czy korek utrzymuje nadciśnienie w układzie? Bo to jest najważniejsze. Sprawdzać nie sprawdzałem, ale gdyby rzeczywiście korek...
najpierw musisz być pewien czy po twoim usunięciu nieszcelności do układu nie dostały się jakieś paprochy które mogą zatkać układ/zniszczyć sprężarkę. jeżeli tak nie jest to proponuję zrobić tak: 1. wylutowac filtr odwadniacz (po czym go wyrzucić) 2. przedmuchać układ azatem lub argonem w celu oczyszcenia i osuszenia 3. wlutowć nowy filtr 4. odcinacz...
Bardzo wiele elementów ma wpływ na szybkie i sprawne uruchomienie silnika,wiec bedziesz miał co sprawdzać ;-) Przedewszytskim sprawdz czujnik temperatury (na sterownik), pozatym ciśnienie podawanego paliwa, no i cały układ zapłonowy. Przyczyn może byc znacznie wiecej,ale mam nadzieje,że któraś z moich rad pomoże. Pozdrawiam
Witajcie ! Temat Klimatronik E36 (nie w tym samym aucie z poprzedniego mojego tematu). Mianowicie mam już wszystko podpięte jak trzeba, robione według schematów i poradnika na bmw-sport, mam (brak czynnika w układzie) silnik m52, swap z e39 (przypuszczam) ews immo off , odcinka itp komp zmodyfikowany. Problem jest taki, że przy zrobieniu mostka na kablu...
Jestem zwolennikiem montowaniu dwóch naczyń (co najmniej jedno pełnowymiarowe) o czym już wcześniej pisałem. Tak samo jak naczynie może nie mieć poduszki tak samo i układ otwarty może zamarznąć. Czy naczynie jest sprawne dość łatwo zaobserwować można na manometrze (takie też posiadam dwa w instalacji :D ). Jeśli naczynie przeponowe nie ma poduszki powinien...
Ciśnienie oleju raczej nie ma nic wspólnego z hamulcami dwie oddzielne sprawy.Ile masz przejechane na tym silniku,może już jest trochę zużyty i ma problemy z ciśnieniem?Najlepiej sprawdzić przyżądem pomiarowym,dokładnie się wtedy dowiesz w jakim stanie jest silnik.Jeśli będzie wszystko wporządku to pozostają czujniki(bo chyba są dwa).Co do hamulców...
prawdopodobnie masz przedmuchy do układu chłodzenia gdzieś z glowicy , zanim układ osiągnie temperaturę działania termostatu to jest w nim już zbyt duże ciśnienie i termostat nie może już otworzyć dużego obiegu , jak to sprawdzić ? odpal silnik poczekaj aż się układ nagrzeje i sprawdż górny wąż , jeśli jest bardzo twardy , ,,nabity" , tzn. że trzeba...
Witam Chciałbym zaczerpnąć porady od bardziej zaznajomionych kolegów z forum odnośnie instalacji C.O. Jako że całkowicie jestem laikiem z tej dziedziny podczas rozbudowy domu zatrudniłem ludzi do tych prac. Dom jest dwupiętrowy (parter + piętro). Przed rozbudową zamieszkana była tylko część parterowa. W tej instalacji znajdują się grzejniki starego...
Czy jest możliwe aby I sekcja podawała paliwo bez synchronizacji z innymi? To w końcu oddałeś pompę do sprawdzenia czy nie? Bo piszesz że jest ok, a pytasz o rzeczy które powinno zdiagnozować sprawdzenie pompy. Chyba że sprawdzałeś tylko szczelność na wałku? Wtrysk powinien być ustawiony pomiędzy trzema znakami na kole zamachowym (wszystkie obok siebie),...
Filtr (bądź filtry) wody masz przed zbiornikiem. Ponieważ jak sam napisałeś przez zapchany filtr przedostaje się mało wody to może lepiej sprawdzać czas działania pompy. W przypadku, gdy wszystko jest drożne pompa uzupełnia w zbiorniku wodę i ciśnienie jej w pewnym ściśle ustalonym czasie (można ten czas wydłużyć ze względu na przypadek pobierania wody...
No tak luzy sa kasowane hydraulicznie. Ale przecież instnieje wstępna regulacja luzów na niepracującym silniku. Zawór mógł się tak nadpalić lub wyrobić, że nigdy nie zamyka się do końca i jest mniejsze ciśnienie sprężania w danym cylindrze. Można zlokalizować cylinder w ten sposób, że na pracującym ciepłym silniku po koleii wyciągać przewody od świec...
Wprawdzie ja u siebie nie miałem nigdy przedmuchanej uszczelki pod głowicą (chociaż przez jakiś czas myślałem, że w megance mam niewielki przedmuch do układu, ale nie z powodu uszczelki pod głowicą), ale mam pewne spostrzeżenia w tej materii, którymi się podzielę. 1. Poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym, w celu stwierdzenia czy są ubytki, należy sprawdzać...
Witam mam problem z pompą, a mianowicie podnosi i opuszcza ale jak już ktoś ustanie na belkę wtedy już jest jej ciężko. Gdzie szukać przyczyny ? martwi mnie to że raz słychać prace pompy głośno chodzi normalnie a nie raz cicho i tak jakby nie chodziła. Więc tak. Dzisiaj to robiłem miałem identyczną sytuacje. Pierwszą rzeczą o jakiej pomyślałem to to,...
Witam Auto to opel kadett e 1,8 jednopunkt Nie działa mi przekaźnik pompy paliwa (pompa sprawna) mimo iż jest sprawny. Zmierzyłem napięcie na sterowaniu przekaźnikiem pompy paliwa i napięcie jest po przekręceniu kluczyka ale 5V. I czy nie jest ono za niskie czy nie powinno być 12V ?? (Na przekaźniku pisze 12V, 30A). Co moze być uszkodzone jeżeli ECU...
Jako niedawny posiadacz tego modelu zgłębiam tajniki osprzętu silnika i doszedłem do czujników. Na zdjęciu 1 - wkręcone są 2 czujniki w układ gdzie przechodzi płyn chłodzący z odejściem do zbiorniczka wyrównawczego (patrząc z przodu to po prawej stronie silnika na wysokości głowicy) do jednego dochodzi przewód ze stykiem a z drugiego wychodzi przewód...
Cześć Koledzy. Jestem tu nowy.Moja wiedza o mechanice, nie jest duża.Ale wiem co to diesel a benzynka.:-) Mam już ok 3 lat swojego scenica i dotąd chodził prawie idealnie.Ale teraz coś go boli,nie wiem już w którą stronę mam iść,co sprawdzać po kolei. Elektryke Elektronike Układ zasilania paliwem ,powietrzem ,itp Ale po kolei czemu myślę że coś go boli:...
Ciekawy temat i ciekawa dyskusja. Pojawiło się kilka hipotez, które kolega Syzyf123 powinien sprawdzać (zaczynając od najprostszych do obalenia lub potwierdzenia) a nie prowadzić dziwnych dyskusji mając mała wiedzę teoretyczną i prawie zerową praktykę. Od przerzucania się argumentami Simson się nie naprawi! Silnik jest ewidentnie przegrzany. Trzeba...
odpowietrzniki automatyczne na rozdzielaczu Najlepiej obwiązać odpowietrzniki papierem toaletowym i sprawdzać, czy cieknie. France potrafią puszczać się nieregularnie, a na papierze będzie widać wyciek.
Sprawdź, czy chłodnica gorąca, potem sprawdzasz czy masz ciśnienie w układzie, potem jak masz wątpliwości to robisz test na CO2 w układzie.
3088 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego w rurze ładującej za intercoolerem (intercooler) Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika. 3099 Czujnik ciśnienia szyny. Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika 3781 Zawór ograniczający ciśnienie. Zawór ograniczający ciśnienie otwarty. Za wysokie ciśnienie paliwa. 3850...
Osobiście bym to zignorował, może algorytm sterownik ABS sprawdza poprawność działania czujnika lub coś podobnego.
To nie są oddzielne układy, ciśnienia zawsze się będą wyrównywać, szybciej w przypadku dyszy dławiącej lub wolniej w przypadku zaworu rozprężnego.
Witam. Można by pompować powietrze do układu przez filtr-odwadniacz, który wyłapie wilgoć. Pozdrawiam.
A sprawdzałeś układ niskiego ciśnienia ? Przekaźnik pompy?
Minimalne napiecie to 5V z tym że przy maksymalnym ciśnieniu wody. Nie sprawdzałem jak wygląda sytuacja przy mniejszym ciśnieniu.
Pierwszą podstawową sprawą jest ilość gazu w układzie o ile dobrze pamiętam to ok 800-850 g gazu i to musi być zachowane a dopiero można sprawdzać ciśnienia. Niskie powinno pracować miedzy 2-4 a wysokie od 13 - 17&18 . Najlepiej odessać cały gaz i nabić odnowa wtedy jest pewnoś że ilość jest odpowiednia,można też sprawdzić ilośćgazu w układzie na tablicce...
rozumiem że muszę wodę z kotła spuścić. tak ale ciśnienie naczynia sprawdzasz i ewentualnie uzupełniasz koniecznie na otwartym zaworze spustowym. Przy sprawnym kotle po podgrzaniu wody w układzie to ciśnienie ma prawo podskoczyć o 0,2/0,3 bar ale z pewnością nie o 0,7 bar jak to ma miejsce u Ciebie.
No sprawdzał, podciśnieniem tylko. Podciśnienie, NIE SŁUŻY do sprawdzania nieszczelności w układach chłodniczych!! Próżnia wytwarzana pompą próżniową służy do osuszania instalacji, rurek, skraplacza, parownika (wewnętrzne ścianki) z resztek wilgoci! Szczelność sprawdza się gazem obojętnym - azotem. Nabijasz go w układ. Sprawdzasz czy ciśnienie nie...
u mnie pamiętam że gazownik sprawdzał na magiczną rurkę z wodą. Obecnie nie stosuje się już ururki do sprawdzania szczelności, bo sprawdza się układ podpinając manometr (zakres pomiarowy manometru powinien wynosić 0-0,06 MPa dla ciśnienia próbnego wynoszącego 0,05 MPa oraz 0-0,16 MPa dla ciśnienia próbnego wynoszącego 0,1 MPa) a instalację wypełnia...
Witam, borykam się z problemem w cruze 1.4t. pojawia się błąd p0299. Podczas przyspieszania pojawia sie komunikat "Awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwsiem". Maksymalne ciśnienie doładowania jakie da się osiągnąć to 0,3bar. Wymienilem elektrozawór turbiny, niestety nie pomogło. Sprawdzałem szczelność układu poprzez zrobienie ciśnienia w ukladzie. Cisnienie...
Sprawdzałeś ciśnienie na nagrzanym piecu? Jeśli wzrasta znacznie - uciekło powietrze ze zbiornika wyrównawczego. Trzeba sprawdzić zawór odpowietrzający, ew. wymienić, spuścić wodę przy otwartym zaworze, zamknąć, napełnić układ, odpowietrzyć kocioł i grzejniki, skontrolować ciśnienie na zimnym i gorącym.
Dlaczego tak się dzieje? Dlatego że coś się psuje. Np uszczelki na pompkach ,pompa wstępna,pompa na głowicy,nieszczelności w układzie paliwa.Do sprawdzenia ciśnienia paliwa podczas rozruchu,czy widzi obroty ,czy są błędy ,czy jest synchro itp. Myślisz to sprawdzać ?
Witam szczelność układu niskiego ciśnienia czyli parownika można sprawdzić ciśnieniowo nie uzupełniając czynnika chłodniczego . Powiem więcej czynnikiem chłodniczym nie wolno sprawdzać nieszczelności ze względu na ekologię.
CO TO JEST ZAWÓR M-PROP? Jednostka dozująca paliwo zamontowana na pompie wysokiego ciśnienia,służy do regulacji ciśnienia, sterowany jest poprzez regulacje PWM i nie można go sprawdzać podaniem napięcia np. z akumulatora.
no i się okaże czy jest magik co na słuch diagnozuje Niezależnie od dźwięków, sprawdzałeś ciśnienie oleju, pasek rozrządu, układ olejowy (czy np nie zatkany 'smok')? Takie tam typowe przypadłości tego silnika...
Nie wiem czy sprawdzałeś , ale jeśli ustawiałeś ciśnienia powietrza przy zerowym ciśnieniu wody to po dopełnieniu wody i ustawieniu niezerowego ciśnienia w instalacji te ciśnienia powietrza ponownie Ci wzrosły . Po drugie we wszystkich zbiornikach ustaw jednakowe ciśnienia , no chyba że chcesz by pracowały ""kolejno się napełniając"". Ciśnienia powietrza...
Witam, mam problem z Nissanem Navara 2010 r., 2,5 dCi 190 KM, bardzo ciężko odpala przy temperaturze poniżej 10°C, przy ok. 20°C pali ładnie, wymienione zostały świece, przekaźnik, czujnik temp. płynu chłodniczego, EGR, sprawdzone wtryski, aku ok i dalej nic. Wiem, że przewijał się już ten temat na tej stronie, ale nie został rozwiązany do końca. Prosiłbym...
Tak jak we wszystkich układach hydrauliki. Wkrecasz monometr i sprawdzasz jakie cisnienie daje pompa.
Co do badania szczelności układu to mogę powiedzieć, że powinno sprawdzać się oprócz 15 czy 20barów ciśnieniem niższym - 5-8 barów. Wiem z doświadczenia ze spręzarkami, że nie ma wycieku przy napełnieniu azotem pod wysokim ciśnieniem a pojawia się przy 5barach...
Nie wiem czy sonda ma aż taki wpływ na moc, szczególnie jak jest rozgrzany, bardziej bym proponował zamontować w układ manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa, i jedna osoba prowadzi auto a druga sprawdza siedząc z tyłu czy podczas objawów jest spadek ciśnienia, troche bardziej byś opisał objawy tego spadku mocy, bo ciężko wywnioskować, jak dasz mocno...
Witam, mam problem z audi a4b5 1.8 adr 125km w gazie, ubywa plynu chlodniczego co 1000km muszę dolac litr, wycieków brak, układ sprawdzany pod ciśnieniem, do oleju się nie dostaje, do paliwa też nie, samochód po wymianie uszczelki pod głowicą
A próbowałeś zrobić diagnostykę (nie tylko zaczytywanie błędów)? Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Układ paliwowy nie zapowietrza się? Jak lekko dodajesz gazu też gaśnie? Spróbuj przed odpaleniem rano z 4 razy przekręcić na zapłon, poczekać 5s i za 4 razem odpalić.
A czy układ był sprawdzany ciśnieniowo, tzn azotem. Jeśli tak to pod jakim ciśnieniem, bo jak zauważyłem w praktyce, to powyżej 10 barów TZR blokują się i może być lipa.
Zadam trochę dziwne pytanie: układ otwarty czy zamknięty i jak dawno uzupełniałeś wodę? Sprawdzałeś poziom wody lub ciśnienie w układzie?
Sprawdzałeś ciśnienie w układzie ? Jedź na serwis klimy, sam nic nie zrobisz.
A zerknij kto jest producentem tej rzekomo dobrej części(nie myl z dystrybutorem)może to coś ci podpowie, skoro tak mocno upierasz sie przy tym, że nie trzeba jej rozbierać i sprawdzać.Zdarzyło mi się ,że klient ( cyklopie) pomieszał olej HL z boxolem i zrobił się taki młyn w układzie ,że hej. Wszystek oliej do wywalenia bo zrobiło się masło.
W takim wypadku pozostaje pompa która ma za niskie obroty. Uszkodzony czujnik ntc. Jeśli go sprawdzałeś tylko w jednej temperaturze to źle. Najlepszy test to podmiana na nowy. Inna przyczyna w postaci niedrożnosci układu lub zaworu trójdrożnego. Przydalo by się również sprawdzić ciśnienie maksymalne palnika i sprawdzić z instrukcja. Ostatecznie uszkodzona...
Tam kolega w 1. poście pisał o "mgiełce", ale o ile dużo płynu Ci nie ubywa, to zapas płynu w bagażnik i jeździć. Teoretycznie możesz sprawdzić korek, są przyrządy (odpowiednie gwinty i pompka ręczna) do sprawdzania szczelności układów i ciśnienia otwarcia korka, ale odnoszę wrażenie że mało popularne.
Czyli jak dobrze zrozumiałem, mam przez otwarcie zaworu spustowego całkowicie spuścić wodę, następnie sprawdzić ciśnienie manometrem. tak ale teraz nie wiem, czy wiesz, że piszę o naczyniu przeponowym od c.o., bo Ghitex dał mi do myślenia. Naczynie przeponowe jest gdzieś w kotle. W moim jest zaraz przy ścianie, a zawór do powietrza jest na samej górze...
Potwierdzam. Takie uszczelniacze to jak plaster na złamaną nogę. Zapytaj majstra czy ma do sprawdzania hydrogen. Mieszanina azotu i 5% wodoru, do tego detektor. Moim zdaniem sprawa idealna do poszukiwań nieszczelności. Sprawdzanie na 9 barach może nie wystarczyć. Musi wytrzymać ciśnienie robocze czyli max 25bar i na takim ciśnieniu warto szukać nieszczelności....
Ciśnienie w układzie hydraulicznym 70-80bar Ciśnienia powietrza nie sprawdzałem
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
Ficzery to sprawdzanie czy pompa nie pracuje zbyt długo ciągiem. Czy płynie prąd (zabezpieczenie na urwany przewód, wywalony bezpiecnzik), Czy jest przepływ, czy wzrasta ciśnienie, ale te 2 wymagają dodania czujników do układu. Tylko jak stwierdzisz że taki problem wystąpił, tu musiałbyś jakoś zareagować. Np. odciąć pompę dodatkowym stycznikiem lub...
... któregoś dnia poprostu przestał się załączać, zawsze piec startował jeśli ciśnienie było wyższe niż ok 0,5 bar a teraz żeby wystartował potrzebuje aż 1.2-1.3 bar W czym może być problem ? Zapewne w instrukcji kotła masz napisane że prawidłowe ciśnienie w instalacji c.o. powinno być dużo wyższe niż 0,5 bar, czyli powyżej 1 bar. Jeśli się tak podziało...
A sprawdzałeś pozostałe błędy ? Może miałeś za małe ciśnienie paliwa? sprawdziłeś układ świec żarowych - masz dwa błędy , no i egr. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przepustnica do gaszenia silnika , jeżeli tak to sprawdź jak się zachowuje. Może to ona jest przyczyna .
Więc jak wygląda sygnał na czujniku ciśnienia? Jaki to rocznik auta? Jaki typ klimatyzacji? Masz czujnik ciśnienia czy presostat? Jakie ciśnienie w układzie podczas sprawdzania czy jest czynnik?
pisałem już ze sprawdzałem ukłąd paliwowy, wtryski także ciśnienie zaraz sprawdze
A czynnik kolega sprawdzał, ciśnienie w układzie? Może by zacząć od tego? Pozdrawiam.
Przyczyn może być naprawdę wiele.. Począwszy od samego przeplywomierza.. Należy skontrolować cały układ wody sprawdzając jego drożność i prawidłowe ciśnienie pompy.. Bez tego można gdybac w nieskończoność.. Ostatni egzemplarz tego modelu z takim problemem miał zapchany zawór w drzwiach. Ale jak wyżej wspomniałem.. Równie dobrze może być to druga strona...
Witam, Jeżeli auto jest na jedno punktowym wtrysku to nie ma gaźnika, chyba że to jest ten silnik z elektronicznym gaźnikiem, możesz spróbować zrobić reset komputera - ( odłączenie akumulatora na kilka minut ) co do ciśnienia w wężu to czy sprawdzasz to na wyłączonym zapłonie? bo wtedy pompka może pompować
Ja spawam rurki klimatyzacji i musze sprawdzać na szczelność i robie to azotem. A czym spawasz aluminium?
Membrana na pompie wtryskowej - podałem ciśnienie w przewód za pomocą dużej strzykawki do oleju - cały czas był wyczuwalny opór. Układ dolotowy sprawdzałem, oglądając kolektor. W sumie to tam nic więcej nie ma: jedna turbina, łącznik gumowy, kolektor dolotowy. Jak to inaczej zrobić?
Tak jak kolega Walker29. Zasobnik gazowy powinien być wpięty szeregowo za zasobnikiem solarnym a Ty jako użytkownik nie powinieneś nic przestawiać. To co zagrzeje słońce jest podane na zasobnik gazowy który jedynie czuwa by uzupełnić podgrzanie. To powinno samo działać bez Twojej ingerencji. Jeżeli inaczej poszukaj miejscowego instalatora który zajmuje...
Problem z czujnikiem ciśnienia w układzie byłby sygnalizowany błędem ciśnienia. A sprawdzałeś czy w trybie letnim grzeje wodę?
Sprawdzasz żądanie klimatyzacji, ciśnienie w układzie i temperaturę parownika .
Sprawdzałeś ciśnienie w układzie chłodzenia? Wymieniłeś i wyrzuciłeś wszystko oprócz.... być może wadliwego korka na zbiorniczku wyrównawczym.
Sprawdzałeś układ doładowania, IC i samo turbo? Szczelność? Ciśnienie?
No to sprawdzaj termostat i czy korek trzyma ciśnienie. W tym silniku normalna temperatura to 100-103 stopnie (na małym obciążeniu) , układ nie może być otwarty.
Brak paliwa, za mały wydatek pompy, filtr paliwa, itp. Przy wymianie rozdzielacza sprawdzałeś numery na korpusie? Uruchamianie przebiega normalnie? Zasilanie układu sprawdzałeś? Na regulatorze ciśnienia pojawia się prąd sterujący?
Witam Pana - moderatora. Tak, ma Pan rację. 1. Ciśnienie w części gazowej Naczynia Wzbiorczego powinno się sprawdzać po wypuszczeniu wody z kotła (jedynie z kotła). W innym przypadku wskazanie ciśnienia będzie błędne. Ale nam chodzi o sprawdzenie, czy w Naczyniu Wzbiorczym jest jakiś gaz, a to można sprawdzić bez spuszczania wody z kotła :D W tym akurat...
Czujniki ciśnienia nie okłamują, ponieważ ciśnienie w układzie było sprawdzane manometrem i pokazuje to samo. Niestety właśnie takiej regulacji nie ma jak pokazałeś na zdjęciu, i nie wiem czy wymieniać całą podstawę, czy sprawdzić coś jeszcze. Osuszacz trochę inny od dołu nie ma tłumika, a rurka która idzie do wydechu. http://obrazki.elektroda.pl/5111433200_1...
W niektórych układach klimatyzacji wentylator uruchamia się w tym samym momencie co klima. W innych natomiast dopiero po uzyskaniu na skraplaczu (czyli po stronie tłocznej) odpowiednio wysokiej temperatury bądź też ciśnienia. A czy w układzie jest odpowiednia ilość czynnika? Sprawdzał ktoś teraz ciśnienie w układzie? A jakie ciśnienie jest po odpaleniu...
Witam jakiego używasz mancat-sa?, jeżeli 3-ki nie pokazuje wszystkich błędów nasz był chyba 15 razy aktualizowany / sprawdzany, to tak na marginesie, 1.komunikacja, 2. ciśnienia, 3. spadki napięcia przy rozruchu, 4. woda w układzie, odkręć przewód z powietrzem przy pompie jeśli coś się wyleje niedługo do wymiany może być pompa, przyczynę rozwiąże wymiana...
Wydaje mi się, że naczynie przeponowe zachowuje się prawidłowo, ponieważ ciśnienie w wymienniku przez zbytnio nagrzane wężownice wzrasta nadmiernie, niemal do 8 barów. naczynie ma zadanie kompensować wzrost ciśnienia, w efekcie ciśnienie nigdy nie powinno osiągać maksa powodującego zadziałanie zaworu bezpieczeństwa. Naczynie jest albo uszkodzone albo...
Nie jest to przyczyną. Cisnienie spoczynkowe pompy to 25 bar (massey) to i tu powinno być podobnie. Trzeba było lepiej orbitrol rozebrać. Sprawdzałeś czy zamknięcie lini ls z orbitrola ustawia pompe w ciśnienie spoczynkowe, i czy inne układy w tym czasie działają. Chybił trafił jest szybsza metoda niż porządna diagnostyka, ale za to droższa.
Widzę że zainteresowanie spore jest.... a tylu odwiedzających i specjalistów... Jedziesz i sprawdzasz ciśnienie w układzie, bez tego nie ma o czym gadać. Przed tym sprawdź przynajmniej czy na presostacie masz zwarte piny 1 i 2, jeśli nie to brak ciśnienia albo uwalony presostat.
sprawdzać zasilacz układ sprawdzać kondensator układ układ sprawdzać dioda
stare radio przeróbka philips 1080p montaż instalacji fotowoltaicznej
Kod błędu 3110 w maszynach Case IH i New Holland: Czujnik ciśnienia paliwa Jak połączyć AFR STAG z telefonem przez Bluetooth?