Prawdopodobnie masz uszkodzenie w cewkach WN. Podstaw na próbę inne cewki. Pozdrawiam.
Cewki nie uszkodzisz, gorzej ze sterownikiem.
Kolego lutownica w rękę i popraw styk 50 na cewce rozrusznika i długo dziękuj.
Proszę wymienić gumowe osłonki świec na szynie cewek zapłonowych.Koszt nowych oryginalnych kilka PLN za sztukę i skończy się strzelanie.
To proszę pokaż mi gdzie jest doprowadzany minus do cewki elektromagnesu.
Podstaw zespół cewek.
wymiana sondy nic nie dała, obstawiam ten wynalazek na świecach zwany cewką
Witam Kolego Jeżeli w tym silniku masz metalową cewkę przykręcaną do silnika to mogłeś od razu zacząć od sprawdzenia i wymiany cewki .
cewka WN
Witam. Skoda felicja 97r. Jaka opornosc ma miec czujnik na kole zamachowym ? Napiecie czujnika 5v, czujnik ma 3 nozki. Auto nie ma iskry. Jeszcze jedno pytanie :) czy jest mozliwosc sprawdzenia tej cewki z modulem ?
A ja bym jeszcze cewkę obstawiał
Czyli masz poczwórną cewkę , na którym ci pada cylindrze?
W MPI nie ma cewki Jest. Podwójna.
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
http://allegro.pl/item1147876441_cewka_z... coś takiego mam
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na centralce powinny zapalić się diody. Jeżeli nie świecą to sprawdż masę do centralki i bezpiecznik na plusie. Napięcie po stacyjce lub wzięte z zespołu cewek przewód prawdopodobnie czerwony masa przewód czarny./wymień bezpiecznik na nowy lubią nóżki zaśniedzieć.
to wyczyść i wysusz swiece i jeszcze raz załóż cewke i odpali Dodano po 1 i nie wsadzaj tam gwożdzia tylko swiece bo wymienisz 2 cewki
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Komputer nic nie pokazał, a w tym samochodzie nie ma kopułki tylko cewka na świecach
Można zrobić mostek. Trzeba sprawdzić po kolei wszystko, rozrząd, zasilania, impulsy na cewkę i wtrysk.
Witam Zakupiłem Cewką zapłonową do Skody Felicja 1.3 MPI 96r. tylko Nowszy typ i nie pasuje wtyczka , na forum wyczytałem że trzeba skrzyżować dwa przewody tylko nie wiem które ponieważ połączyłem je podobnie jak w starszym typie ale samochód nie chce odpalić Proszę o pomoc
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Moja Felicja miala podobna przypadlosc - gasl na cieplym silniku przy dojazdach. Winne byly cewki. Moze sprawdz cewki - najlatwiej pozyczyc nowe i sie przejechac
to jest 1.3 kat felicja z 2000 roku, ma strasznie niske obroty w granicach 600, może to ta cewka która jest zamiast przewodów??
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
A można wiedzieć skąd tam miałby sie pojawić duży prąd skoro 50 to przewód łączący stacyjkę z cewką włącznika elektromagnetycznego ?
U mnie także cewka dawała iskrę na wszystkie świece, wszystkie wtryski lały, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i nic to nie dało. Dopiero, jak zakupiłem nową cewkę, zaczęła chodzić normalnie. 2 miesiące główkowałem, co może być, a wystarczyło wymienić cewkę zapłonową.
cewka zapłonowa też była wymieniana .
panowie temat uważam za zamknięty przyczyną była cewka zapłonowa dziękuje za odpowiedzi .
Na postoju też tak się dzieje ? Sprawdź przewody kopułkę i świece. Świece przeczyść i ustaw przerwę na 0,8mm. Przewody na cewce i aparacie.
Alternator nie "pierdzi", tylko "gwiżdże". Słyszysz świece zapłonowe. Często również listwa zapłonowa z kompletem 2-ch cewek by Champion lubi mieć przebicia. Kilka lat jeździłem Felicją 1.3 GLXi z radiem... Jak na benzynówkę, bardzo dobrze odfiltrowana instalacja. Ł.
Witam skoda felicja odpala jednorazowo na 2/3 sec po czym gasnie I nie odpala za 2 razem po odpieciu I przypięciu przewodu od cewki zapłonowej odpala znowu na 2/3 sec I tak w koło macieju..
Odetni pompe paliwa napewno nic sie nie zapali zaden bład nie wyskoczy sam mam felcie 1.6 i walczyłem z przekaznikiem od pompki wiec jesli odetniesz za przekazniczkiem to bedzie oki mało tego przepustnica chodzi rozrusznik kreci a odpalic nieidzie :)
A czy po podłączeniu sygnału z czujnika halla uzyskam iskrę, czy cewko-moduł jest sterowany z komputera ?
Nie sprawdzisz tego FSA, spore przekłamania. FSA sprawdzała się przy zapłonach EDIS do czasu jak miałeś kable, z nasadzanymi cewkami, a już ekranowanymi ( np Felicja) nie radzi sobie zupełnie.
Emeryt ma rację.Gdy zgaśnie to na włączonym zapłonie pomierz napięcia na cewce, poruszaj przewodami itp i próbój odpalac.
Skoro slychac stuk tzn cewka włącznika elektromagnetycznego została wysterowana , zanim zaczniesz rozbierać rozrusznik sprawdź czy styki wspomnianego włącznika przekazują zasilanie do rozrusznika. Prawdopodobnie to one są przyczyną problemu . Włącznik można kupić osobno . http://obrazki.elektroda.net/8_127671045...
Uszkodzona była cewka teraz jest ok. Pozdrawiam.
Też stawiam na cewkę. Nie dawno wymieniałem u taty. Szkoda podobna :)
W zasadzie nie ma większego znaczenia dla separatora sygnału w.cz. od składowej stałej ,jakiej indukcyjności będzie ta cewka.
tam nic nie trzeba bedzie kodowac bo naprawia ci tylko stacyjke a cewka immo przeciez zostanie nie ruszona pozdrawiam
Niedawno miałem podobny problem z fabią. Pękł kolektor dolotowy. Skoda jechała i nagle zgasła i już nie chciała odpalić. Może to być przyczyną. Wariuje wtedy czujnik ciśnienia (albo raczej podciśnienia). Jeszcze sprawdził bym na twoim miejscu czy gdzieś masa od silnika, cewki się nie odpięła.
czujnik poł wału sprawdzałes
Przyczyn może być wiele m.in układ zapłonowy , świece , aparat czy cewka WN tego VAG nie wykryje , zasysane lewe powietrze
piotrekwoj1 to co nakladasz na świece To jak już to zespolona CEWKA zapłonowa. Odpowiedz na pytania kolegi Pawła.
Przyczyna banalna, zimny lut na żółtym kabelku przy cewce rozrusznika. Po przelutowaniu problem przestał istnieć. Wszystko działa jak należny. Temat zamykam.
witam czy ktos wie jak zdiagnozowac moduł zaplonowy (cewki z fajkami) i czujnik polozenia włu korbowego w skodzie felicji? mam wrazenie ze przestawil mi sie zaplon
Dokładnie o to chodzi, w momencie rozruchu cewka przekaźnika dostaje + zamiast masy i wyłącza światła aby odciążyć akumulator. Głupia pierdoła, ale jak jeszcze nie wiedziałem o co chodzi, to zeszło mi dwie godziny zanim wymyśliłem czemu skoda nie ma świateł, a była źle zaciśnięta końcówka przy rozruszniku i przekaźnik nie miał masy z cewki elektromagnesu
Witam. Jak śmierdzi paliwem to raczej przyczyny szukaj w świecach i kompresji. Możliwe że jest coś z tym modułem zapłonowym w którym jest zatopiona cewka , że się nagrzewa albo coś ??
czy zna ktoś sposób na kontrole cewki (tej listwy) za pomocą pomiaru oporu lub inny ? mam instrukcje do innych pojazdów i tam podana jest wartość popawnego oporu na cewce...czy jest coś podobnego do kontroli listwy ?
przewody cewki felicja sprawdzenie cewki lanos sprawdzenie cewki zaplonowej
instrukcja bramy dwuskrzydłowej mosfet bateria laptop chorus radio
denon problemy skuter zabudowany elektryczny
Lokalizacja tachografu w Unimogu 3000 Jak podłączyć grzałkę 400V w instalacji trójfazowej?