Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Ale wiesz w ogóle czego tam brakuje? Sterowania czy zasilania cewki?
U mnie na schemacie jest to tak zrobione. Podejrzewam zgnitą wiązkę w zaznaczonym miejscu. https://obrazki.elektroda.pl/8116151900_...
Zaczynasz mnie martwić, wyżej Cię ceniłem. Słuchaj, w tym systemie podstawą do uruchomienia przekaźnika pompy jest obecność impulsów zapłonowych na uzwojeniu pierwotnym cewki.
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
Witam, Problem jest taki że nie dochodzi prąd do cewki oraz pompy paliwa, wtryskiwaczy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki ( w tym przekaźnik mocy 15 pinowy - podmieniłem z innej sieny) ale auto dalej nie odpala. Śledząc podobne http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... przypadki na tym forum sprawdzałem wszystko z podanymi...
Po primo sprawdź czego brakuje do uruchomienia ( iskra, paliwo) . Do sprawdzenia: Czujnik wału przede wszystkim Zasilania Cewki Pompa paliwa pozdr.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, może wypadł? Jeśli jest to sprawdź zasilanie jego cewki, z jednej strony powinna być "15" czyli 12V po stacyjce, sterownik podaje masę. Może padł bezpiecznik w szeregu zasilania pompy? W załączniku, gdzie znależć przekaźnik pompy paliwa.
Dzień dobry, Panowie mam kłopot Opel astra H 1,4 90KM brak iskry. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Co sprawdziłem : czujnik położenia wału działa (komputer widzi obroty), Cewka podmieniona (nowa), Komputer wymieniony na drugi (klon). Zasilanie na cewkę i masa jest, brak wysterowania z komputera cewki. Pompa paliwa działa. Immobilizer działa (aktywny),...
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
Pompa paliwa pracuje podczas kręcenia? Ja bym to sprawdził plus czy na wtyczkach od cewek jest zasilanie 12V podczas kręcenia.
Z tego co zostało sprawdzone wychodzi na to że cewka jest zepsuta , ponieważ na kablach co idą do cewki jest prąd a od niej już dalej nie ma . A ma cewka wogóle coś do pompy paliwa ? Ponieważ prądu nie ma na pompie
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Immo działa w ten sposób, że nie załącza się główny przekaźnik zasilania, a z niego zasilane są m.in. wtryskiwacze, pompa paliwa i cewki zapłonowe. Jeśli nie zaświeca się CODE to centralka nie dostaje zasilania (kontrolką steruje wprost centralka CODE), podobnie jeśli nie zaświeca się MIL to ecu nie dostaje zasilania (chyba, że kontrolka się przepaliła).
Rozumiem, że brakuje Ci sygnału plusowego na cewkę przekaźnika od pompy paliwa? Bo masa na cewkę ma być stała. Jeśli wymieniłeś już ECU to tylko i wyłącznie została Ci wiązka między przekaźnikiem a pinem A94 w sterowniku. Choć myśle że warto sprawdzić czy aby na pewno masz masę do cewki przekaźnika
Witam Mam problem z fabia 03r 1.4 101km Fabia po nocy przestała odpalać, kręci rozrusznikiem czuć zapach benzyny. Sprawdziłem bezpieczniki i pali bezpiecznik nr 52 - znalazłem opis jako- Zapłon. Bezpiecznik przepala się w momencie przekręcenia kluczyka do kontrolek. Odpielem cewki, pompę paliwa, kostkę sterowania rozrusznika - bez zmian nadal pali bezpiecznik....
Nie miał chłop kłopotu, kupił sobie Trucka 1,6 IM + LPG i od pięciu dni walczę z elektryką. Po zakupie samochodu jadąc nim do domu zatrzymałem się na stacji benzynowej, więc zgasiłem silnik. Po zatankowaniu, nie odpalił, rozrusznik nie kręcił, w momencie uruchamiania przygasały kontrolki na desce. Po spięciu na krótko kręcił, lecz automat nie wrzucał...
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Z układu wtryskowo-zapłonowego to co pisze Michał_74 + oczywiście sterownik silnika , jeśli masz ten na przepustnicy MM , pada sterowanie jednej cewki , można go zrobić na douczenie , albo całkowicie wyprogramować IMMO , gaz nie ma tu nic do rzeczy , bo ustawienia są do silnika . Z tego co ty piszesz to , świece, przewody, cewki, pompę paliwa, czujnik...
Do sprawdzenia obwód przekaźnika pompy paliwa, on także zasila cewki.
Witam. Mam taki problem. Mianowicie auto paliło bez problemu i nagle rzuciło palenie. Brak prądu na cewki, pompy paliwa nie słychać. Kręci ale nie odpala. Skanowałem komputerem to pojawiły się takie błędy. Wstępnie sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki i wygląda na to, że wszystko okey. Prąd na skrzynce jest. Ktoś miał podobny problem i wie jak go...
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Witam. Problem z citroen xsara 1.4 LPG 2001r. nie chce odpalać brak iskry i pompa paliwa nie chodzi. Po przeszukaniu wątków znalazłem taki temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Pasuje do do mojego problemu ale rozwiązanie jest ogólnikowe. Po dodaniu plusa na kabel od cewki samochód odpala bez problemu https://obrazki.elektroda.pl/6178192100_...
To gdzie szukać przyczyny? Cewka? Pompa paliwa?
12 – wtryskiwacz paliwa 14 – chyba elektrozawór obrotów biegu jałowego Wygląda na to, że nie dostaje zasilania na: – wtryskiwacz – elektrozawór – pompę paliwa – cewkę zapłonową Zasilanie załącza czerwony przekaźnik. Proponuję sprawdzić zasilanie na obu stykach przekaźnika i ew. bezpiecznik 10A (trzeci od dołu?). Uszkodzenie...
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
Witam.Panowie czy da radę wymienić we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej paliwa(pompa stanadyne RE518164)
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Witam, swojego Stilona kupiłem na wiosnę z przypadłością dłuższego kręcenia rozrusznikiem przy pierwszym odpaleniu rano. W trakcie dnia palił na styk. Co sprawdziłem: ECUScan brak błędów, świece, cewki, pompa paliwa, przepustnica. Przyzwyczaiłem się do tego, ale miałem obawy co będzie zimą. I teraz najciekawsze, poranne temperatury spadły do zera a...
Witam. Szukałem na forach, ale nie mogę rozwiązać problemu z moim Golfem. Zaczęło się od tego, że raz zapalał a drugi raz nie. Jakieś 3 miesiące temu padł. Przyjechał mechanik, podpiął nową kostkę pod kierownica. Nie odpalił. Wziął do siebie, po 2 dniach oddał i powiedział, że nie zrobi. To samo drugi tylko trzymał trochę dłużej. W końcu zabrałem się...
Witam, Model auta jak w temacie. (Dodam tylko, że to to samo auto co mój wcześniejszy post o nie paleniu na jeden cylinder) ręce opadają z tym silnikiem- NIE POLECAM! Do rzeczy: Brak wysterowania pomy paliwa, oczywiście auto nie odpala. Sprawdzone: 1.pompa paliwa ( Na krótko z akumulatora pompa pracuje i podaje paliwo na listwę wtryskową) Zasilanie...
Według schematu brązowy z białym paskiem + i czarny -, oba powinny być najgrubsze. Masz lpg, nie odcinało pompy paliwa ? Jak sprawdzić przekaźniki, bezpieczniki i pompę paliwa czy są sprawne? Z tej strony raczej wszystko ok, cewki WN zasilane są jak pompa paliwa /pali na lpg/, najwyżej z modułu przekaźników nie wychodzi napięcie tylko na pompę > inne...
Witam mam problem z działaniem pompy paliwa w Corsa C 1.2 2004. Auto ma problem z odpaleniem. Przy przekręceniu kluczyka stacyjki w pozycję II pompa powinna załączyć się na około 5 sek. Jednak nie uruchamiania się. Dopiero po " zakręceniu "rozrusznikiem pompa się uruchamia. Wiec po 2-3 próbach auto odpala i normalnie można jeździć. Po wyjęciu przekaźnika...
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Na przekaźnik pompy paliwa zasilanie cewki jest po zapłonie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... Sprawdzę jutro.Wydaje mi się że jednak (+) jest cały czas.
Witam. Jak wyglądają świece po kilku próbach odpalenia? Jak są mokre to paliwo daje jak suche to sprawdź pompę i przekaźnik i bezpiecznik od niej. Pozdrawiam.
Wracając do oryginalnego tematu - ciekawe jak to paliwo ma chłodzić wtryskiwacze w Pandzie, gdzie regulator ciśnienia jest w pompie, a listwa jest bez powrotu... śmiało można odcinać pompę, tylko trzeba czymś obciążyć jej obwód bo będzie MIL. Co do drugiego wątku z Mercedesem - to zacznij od sprawdzenia zasilania 12V centralki instalacji LPG... często...
Po takiej robocie uniemożliwia się zapłon silnika poprzez odłączenie cewki zapłonowej, pompy paliwa lub wtryskiwaczy i kręci się rozrusznikiem aż zgaśnie kontrolka ciśnienia oleju. A podstawowym błędem było złożenie tego na sucho. Można spróbować to poskładać, chociaż nie wygląda to dobrze ale wyczyścić lub sprawdzić kanały olejowe, czy nie zapchane.
Koledzy wcześniej słusznie zauważyli, że skoro pompa nie podaje paliwa na wtryski to w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić czy N109 dostaje 12V a jeśli dostaje to czy nie ma czasem spalonej cewki.
Proszę zatem sprawdzić, wymienić cewkę zapłonową. Czytałem i sobie myślę, co za dizel? A to przecież na dwóch kołach. Opieram się na usterkach bardzo podobnych.
Kolego J-bol, co ty wypisujesz za bzdury? Od kiedy w silnikach Diesla w escorcie z 1996 są montowane cewki zapłonowe, elektryczna pompa paliwa. Kolego htho4 załączam opis
Witam . Mam problem z autem RAV4 z roku 2000, silnik 2.0 1AZ-FE benzyna. Po uruchomieniu pracuje równo . Natomiast po dodaniu gazu uzyska 3 tys obrotów i zachowuje się jakby było odcięcie przy maksymalnych obrotach, Check się nie świeci. natomiast komputer pokazuje błędy P1300, P1305, P1310 i P1315 opisane jako obwód włącznika zapłonu, oczywiście chodzi...
Witam. A to fiat. Nie ma tam tego wyłącznika awaryjnego w słupku czy pod siedzeniem? Z cudzego forum ale warto zobaczyć. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... Pozdrawiam.
Od dwóch dni staram się uruchomić piec olejowy viessmanna, przestał działać nie odpala wymieniłem dyszę, filtry. Nie podaje paliwa, mam wrażenie że to pompa olejowa, Jak sprawdzić działanie cewki, czy otwiera zawór. Proszę o pomoc !
Wymiana cewki niewiele zmieniła... :( Wymienię filtr paliwa i sprawdzę pompę... więcej pomysłów nie mam :/
Rozkręca się ten motylek co jest w środku cewki pompę paliwa masz na końcu sprężarki
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Iskra nie jest zbyt mocna.Z tego co mi wiadomo może to być jeszcze wina cewki zapłonowej ale to muszę jeszcze sprawdzić. Co do paliwa pompa daje paliwo więc to chyba nie jej wina.
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
Kolego, masz schemat. Pin 8 o którym mówisz w gnieździe przekaźnika to bezpośredni +12V z akumulatora. Pin 12 w ogóle nie ma znaczenia, bo nie jest używany (przynajmniej do sterowania pracy silnika). Sprawdzaj jak kolega wyżej radzi. Żarówką. Jeśli nie umiesz działać ze schematem, odeślij problem do elektromechanika. Na odległość trudno pomóc. Mogę...
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Witam Mam dwie Scanie, w jednej pojawiają się błędy odnośnie ciśnienia paliwa. Sprawdziłem, autocom pokazuje około 14 bar na wolnych obrotach. W drugiej sprawnej ciśnienie na wolnych to około 15,7bar. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, sprawdzone cewki wtrysku filtr paliwa nowy. Czy to będzie pompa paliwa czy coś jeszcze...
Zasilanie na 3 pinie od cewki po zapłonie wynosi 12V . Opisz jak i czym to sprawdziłeś. Zasilanie cewka ma tylko razem z pompą paliwa.
nadajnik impulsów, cewki zapłonowe, przekażnik wielo funkcyjny, brzk zasilania, brak masy, pompa paliwa oto możliwe przyczyny trzeba kolego sprawdzić po kolei to wszystko
Immo nie odcina pompy paliwa. Jeżeli dasz rade to sprawdź czy jest kluczowanie wtrysków. Coś mi się wydaję że nie dochodzi napięcie na wtryski, pompę i na grzałkę sondy. Zobacz czy na pinie 31 pojawia się masa po włączeniu zapłonu (przez ok 2 sekundy).
Witam szanowne grono, chciałbym odświeżyć kotleta tylko z małym wyjątkiem. Auto Audi Q3 2016 r (Samochód wuja obecnie mieszka za granicą i boi się o auto) Planuję zakupić "jakąś blokadę zapłonu (wszystkie opierają się na przekaźniku i elektronice)" na portalu akcyjnym od 50 zł. Mój plan polega na tym że odcięcie miałoby miejsce w skrzynce bezpieczników...
Sygnał z cewki przekaźnika pompy paliwa, tak, to nie pomyłka !
Najprawdopodobniej przewód idący z komputera sterujący cewką pompy paliwa 7 lub 10 pin przekaźnika. Jutro to obadam. A ty sprawdź to co napisałem..
Nie mam w tej chwili dostępu do schematu tego autka, ale sprawdź czy plus zasilania na pompę paliwa pojawia się na 2-3 sekundy po przekręceniu zapłonu. Jeżeli tak - czujnik położenia wału - sterownik nie widząc obrotów nie załączy przekaźnika pompy paliwa oraz nie wysteruję cewki.
Na pewno sprawdziłeś czy przekaźnik zwiera styki robocze po przełączeniu na benzynę? Przekaźnik wyłącza zasilanie (+12v) na wtryski i sterownik "nie protestuje"? Przekaźnik pompy paliwa sterowany (jego cewka) jest masą ze sterownika , druga strona cewki po 15!
Na masie od pompy paliwa masz jeszcze wyłącznik kolizyjny, sprawdź czy na złączu pompy masz zasilanie jak załączysz przekaźnik, co do kolorów przekaźników to ci nie powiem nie mam tego zaznaczonego na schemacie. Dodano po 3 Sprawdź pin 17 i 34 sterownika ma tam być ciągle masa, na pinie 26 ma być 12V po kluczyku, na 35 pinie powinno być 12V gdy załączy...
Napięcie do zasilania przekażnika możesz wziąć z elektrozaworu gazowego. Przekażnik równolegle do cewki zaworu.
Na wtryskiwaczu po zapłonie, masz mieć napięcie akumulatora względem masy a nie drugiego pinu w kostce. Podawane z tego samego przekaźnika. Wysterowanie z ECM z pinu 18. Na cewkach tak samo masz mierzyć Czyli łopatologicznie: jeden przewód miernika dajesz do klemy minusowej, drugim dotykasz jednego i drugiego pinu we wtyczce Jeżeli na żadnym nie ma...
Astra kreci lecz nie odpala . Podmienilem cewke i moduł sprawdzilem czy pompa paliwa uruchamia sie . Przekaznik i bexpieczniki sprawdzone . Co moze byc powodem jeszcze ?
Bezpieczniki sprawdzone są ok.Kluczyki tez bez skazy i jeden i drugi.Zastanawiam się czy nie jest winny wyłącznik uderzeniowy,oczywiście jeśli taki w tym modelu jest.Brak zasilania pompy paliwa ,cewki zapłonowej.Podałem zasilanie odzielnie pompa się odezwała elektrozawór również ,ale i tak nie zapalił.
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Jeżeli kupisz ecu to ktoś musi ci ogarnąć immo .Na starym ecu możesz jeszcze sprawdzić czy słychać pompę paliwa jeżeli nie to możesz podać na próbę dać + po zapłonie kabelkiem do cewki i zobaczyć czy zapali .
Jest wspólny dla kilku obwodów(+15 cewki,ECM i przekaźnika pompy paliwa)
Cewką przekaźnika , pompy paliwa , steruje masą ECU , Twoje odpowiedzi :napięcie 12v dochodzi do cewek , , napięcie na cewkę przekaźnika dochodzi cały czas , w tej sytuacji psu na budę są przydatne. Sprawdź właśnie skąd się bierze masa na cewkę przekaźnika jak pompa non stop chodzi , może przywarcie do masy i czy są kluczowane cewki / masą/ , a kluczuje...
Może jakiś stary alarm krzyczy z odcięciem na przykład pompy paliwa lub zasilania na wtryski+cewki zapłonowe, bo z tego, co pamiętam to na tym samym bezpieczniku. Do sprawdzenia alarm czy jest iskra podczas tego kręcenia bez rozruchu ciśnienie paliwa.
Witam.Domyślam się że chodzi o silnik ROVERA.w tym silniku pompa paliwa zsailana jest masą z karoserii(nie z komputra) a drugi styk zasilany jest przez bezpiecznik w centralce nr 18(10A).Bezpiecznik jest zasilany z wyłącznika bezwładnosciowego,a wyłącznik bezwładnościowy jest zasilany z zespołu przekażników silnika.A ten z kolei bierze sygnały z kilku...
Wstrząsówka może wybita ale jeżeli nie ma zasilania cewki to problem z plusem po stacyjce
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Przekaźnik jest i owszem ale zintegrowany w elektronice zarządzającej podziałem prądu na poszczególne elementy silnika. Z tego samego wyjścia są także zasilane cewki zapłonowe, także skoro pisałeś, że po podaniu zasilania na pompę autko odpalało to o przekaźnik i elektronikę nie musisz się martwić, są ok. Pozostaje sprawdzenie wiązki.
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Ale ten rezystor drutowy...
Sprawdź czy masz iskrę z cewki, słychać pompę paliwa ? Jak pokręcisz czuć benzyną ? Posprawdzaj wszystkie wtyczki i złącza przy silniku, rozepnij, obejrzyj czy nie ma śladów korozji, wilgoci, i podłącz ponownie. Obejrzyj też przy komputerze. Błędy mogą wskazywać na brak kontaktu w zasilaniu tych czujników. Masz samostart, plak do tapicerki, trochę benzyny...
Na Twoim schemacie jest błąd, ten przekaźnik załącza zasilanie sterownika, cewek zapłonowych, elektrozaworów etc. natomiast pompa paliwa ma swój oddzielny przekaźnik. Na schemacie linia F2 to właśnie zasilanie cewek https://obrazki.elektroda.pl/5616649600_...
Witam wszystkich forumowiczów od kilku dni walczę z w/w potworem i straciłem cierpliwość, jak w temacie nie ma iskry i nie odpala ,napiszę po kolei co sprawdziłem to będzie łatwiej: -wymieniłem czujnik położenia wału (w desperacji sprawdziłem trzy sztuki ) -wymieniłem cewkę zapłonową która znajduje się na głowicy silnika (w desperacji podłożyłem ze...
A tak może sterowanie z cewki na ECU sprawdzić? a może od razu wymienić cewkę i po kłopocie?
Pompa pracuje prawidłowo, po przekręceniu na zapłon chwilę nabija i gaśnie, przy kręceniu pracuje ciągle, ale przy kręceniu nie daje 12v na cewkę. Przy zapodaniu 12v w kabel przy kostce cewki pompa paliwa chodzi non stop, ale i tak nie odpala przy takiej konfiguracji. Podmieniony przekaźnik pod kompem, to nie to.
Witam ! Otóż mam problem ze swoją toyotą. Wraz z kupnem zostałem posiadaczem ekskluzywnego systemu antykradzieżowego.. magiczny przycisk który musiałem trzymać wraz z przekręcaniem kluczyka. Po jego naciśnięciu zapalała się kontrolka check engine. Ostatnio niestety coś zawiodło.. wybierając się do pracy auto po prostu nie chciało odpalić. Zorientowałem...
Sprawdź napięcie na zasilaniu cewki. W warunkach takich jak byś sprawdzał pompę.
Witam. Mam identyczny problem z astrą h 1,8 z18xe. Czy udało się komuś opanować ten problem. Też kicha strzela na zimnym po dodaniu gazu. Jak wyżej po 30s do 1min auto zaczyna wkręcać sie normalnie na obroty. Podmienione na nowe cewka, pompa paliwa z regulatorem, przepływka, świece, sprawdzony rozrząd. Podmieniony sterownik. Proszę o jakieś wskazówki....
Testy jedynie wysterowują poszczególne elementy by można było zaobserwować czy działają. Sterownik zablokowany powoduje brak zasilania na cewki, wtryski i pompę paliwa ale na czas testów mimo wszystko zasilanie powinno być załączane. Czy jest jakas inna mozliwosc uruchomienia auta? Wyczyszczenie wpisu CODE z ECU i odcięcie pinu odpowiadającego za komunikację...
Przekaźnik ma zasilanie cewki po stacyjce a masa podawana jest ze sterownika silnika. Zobacz czego mu brakuje. jak, gdzie to sprawdzić?
2 przekaźniki są łącznie 3 przewody, czyli albo masę, albo +12V mają wspólne? Oba przekaźniki: pompy paliwa i wtrysków mają wspólny "+". Czy ten wspólny może "iść" od wyłącznika uderzeniowego? Uderzeniowy nie ma zasilania ze wspólnego. Czujnik uderzeniowy odcina zasilanie "+" na pompie paliwa, które idzie od przekaźnika pompy paliwa. Ten sam przekaźnik...
Witam ekspertów od elektroniki pytanie moje tyczy tego auta jak w temacie , a sprawa wygląda następująco. W czasie jazdy auto potrafi zgasnąć i nie można już go odpalić , dopiero gdy odczekamy dosłownie 10 minut to już odpali. Sytuacja ta wygląda tak samo nawet podczas pracy na biegu jałowym. Panowie dodam tylko że sprawdziłem wszystko , prześwietliłem...
Jeśli chodzi o rozpoznanie tych przewodów to nie odpowiem. potrzeba by na miejscu rozpoznać jak działa sterowanie tym zaworem. Proszę zwrócić uwagę na działanie cewki, czy działa ona poprzez odcinanie dopływu paliwa, czy też cofa listwę w krańcowe położenie i w ten sposób gasi silnik. Jeżeli działa na listwę to może rzeczywiście w niej jest problem,...
Co z modułem zapłonowym , sprawdzony? Pompa paliwa przy kręceniu odzywa się?
sprawdzenie pompy paliwa ducato sprawdzenie cewki lanos sprawdzenie cewki indukcji
speech radio wiena mostek kalkulator przerwań
elektryk manta 17mb170 hitachi
Płytka wzmacniacza Proel Wave 15A - diagnostyka i naprawa Schemat podłączenia motoru elektrycznego 80W