Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Witam, Kupiłem niedawno Astre H III 1.8 16V 130 tys.km, 2008 z Niemiec, przyjechała do mnie rozładowana. Akumulator wymienilem, ale silnik kreci choc nie zapala - metoda hamulec/gaz nie pokazuje zadnych bledow. Domowa metoda na sprawdzenie ELMem327 tez nie pokazuje nic. Przy listwie wtryskowej jest koreczek zakrecany czarny po prawej stronie, odkrecilem...
Przekaźnik jest i owszem ale zintegrowany w elektronice zarządzającej podziałem prądu na poszczególne elementy silnika. Z tego samego wyjścia są także zasilane cewki zapłonowe, także skoro pisałeś, że po podaniu zasilania na pompę autko odpalało to o przekaźnik i elektronikę nie musisz się martwić, są ok. Pozostaje sprawdzenie wiązki.
Stawiam na to, że baku masz więcej wody niż benzyny. Spróbuj na świeżym paliwie. Możesz też odłączyć pompę paliwa i trochę świeżej benzyny dać do kolektora dolotowego, jak zagada to masz diagnozę.
Kolego, masz schemat. Pin 8 o którym mówisz w gnieździe przekaźnika to bezpośredni +12V z akumulatora. Pin 12 w ogóle nie ma znaczenia, bo nie jest używany (przynajmniej do sterowania pracy silnika). Sprawdzaj jak kolega wyżej radzi. Żarówką. Jeśli nie umiesz działać ze schematem, odeślij problem do elektromechanika. Na odległość trudno pomóc. Mogę...
Zacznij jeszcze raz od bezpiecznika i przekaźnika. Sprawdź omomierzem (najlepiej takim z dźwiękową sygnalizacją małych rezystancji) ciągłość obwodu od przekaźnika do pompki, sprawdź czy dochodzi do pompki masa. Sprawność przekaźnika można też sprawdzić wsadzając na podmianę inny. Kolejnym krokiem może być sprawdzenie czy przekaźnik jest wysterowany...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Witam Panowie to i ja się podłączę pod temat. Opel Meriva 1,6 8V z LPG.Auto używane. ECU nie załącza przekaźnika pompy paliwa i wtrysków.Obwód zasilania pompy sprawdzony w następujący sposób: Odłączyłem wtyczki od ECU i wyciągnąłem bezpiecznik F15 10A.Od strony wtyczek na A47 i B24 wpiąłem omomierz w obwód cewki przekaźnika.Pokazało 60 omów.Następnie...
Witam. Trafił mi się wynalazek jak w temacie. Auto z 1998r, typ RD. Silnik nie odpala. Łapie na pół sekundy i koniec. Wygląda na immo. Cewka WN dostaje kilka impulsów sterujących i koniec. Problem w tym, że nie mogę zrobić diagnozy immo. Mogę do tego podejść tylko Launch'em a on nie ma obsługi immo w tym modelu. Sterownik co jakiś czas wywala błąd czujnika...
U mnie na schemacie jest to tak zrobione. Podejrzewam zgnitą wiązkę w zaznaczonym miejscu. https://obrazki.elektroda.pl/8116151900_...
Teraz próbowałem sobie w oparciu o rozpiskę z tej strony http://corsa-b.cba.pl/silnik.htm przypomnieć jaka to była masa i już wiem. Wpiąłem się do D6. Jest to zwykła masa. Nie masa stricte od czegoś jak na przykład D2. Sprawdzenie tej masy żarówką ma polegać na tym że podpinam żarówkę pod tę masę (D6) i pod 12V z akumulatora a następnie obserwuję jak...
Witam Z opisanym problemem walczę już prawie rok, w miedzy czasie odwiedziłem 4 lub 5 warsztatów. Usterka jest typu "raz jest, raz nie ma", co znacznie utrudnia sprawę. Polega na tym, że samochód normalnie jeździ, ale zdarza się, że silnik gaśnie, jakby coś go blokowało. Zdarza się to zarówno w czasie jazdy (czuję wtedy szarpnięcie do przodu), jak i...
Witam wszystkich, Od dłuższego czasu próbowałem rozgryźć problem złego odpalania mojej pandy (1.1 + LPG r.prod.2004) na zimnym silniku. Problem zaczął się ok 5 miesięcy temu (3 miesiące po założeniu LPG) i objawiał się tym że silnik zaskakiwał po 4-8ej próbie odpalenia, chodził przez pierwsze sekundy na 2-3 cylindrach (po dodaniu gazu gasł) po czym...
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. Czy ktoś się zastanawiał w ogóle jak ten system pompy wtryskowej pracuje? Bo ja zadałem sobie takie pytanie i postanowiłem to przeanalizować. Pomocna była tutaj strona przedstawiciela serwisu Boscha, który opisał działanie systemów elektronicznych w pompach wtryskowej. Musiałbym teraz odszukać ten materiał, nie...
Wklejam swój przypadek z innego forum (przepraszam, że tak bez ładu i składu trochę to brzmi, ale to dlatego, że nie chciało mi się od początku pisać): Post nr. 1 Mam podobny problem. Ok. 2 minuty po odpaleniu zdechł mi bezpiecznik od ECMu. Patrzyłem na elektrodzie co robić w takim przypadku. Opiszę krótko w punktach prawdopodobne przyczyny i to co...
Witam wszystkich. Pytam Was o poradę, bo mi już ręce opadają i coraz częściej myślę o eutanazji mojego Golfa. Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem VW Golfa 2 (rocznik 1992, silnik 18, jednopunktowy wtrysk) i właśnie z silnikiem mam problem. Zaczęło się od tego, że odmówił współpracy na benzynie. Na gazie chodził bez problemu i nawet odpalał (przy mrozach...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Przekaźnik pompy paliwa, cewek. Wiązka.
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Dodatkowo problemy z mieszanką paliwowo-powietrzną. Czyli po kolei w takim leciwym bolidzie: Filtry powietrze i paliwa. Kontrola świec kabli WN , fajek a w nich gumek i sprężynek , aparatu cewek . Pompa paliwa jej stan i wydajność. Szczelność dolotu i wydechu , kontrola sondy lamda.
Masz alarm założony? Po przekręceniu stacyjki włącza się pompa w baku?
Z układu wtryskowo-zapłonowego to co pisze Michał_74 + oczywiście sterownik silnika , jeśli masz ten na przepustnicy MM , pada sterowanie jednej cewki , można go zrobić na douczenie , albo całkowicie wyprogramować IMMO , gaz nie ma tu nic do rzeczy , bo ustawienia są do silnika . Z tego co ty piszesz to , świece, przewody, cewki, pompę paliwa, czujnik...
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
Kolego J-bol, co ty wypisujesz za bzdury? Od kiedy w silnikach Diesla w escorcie z 1996 są montowane cewki zapłonowe, elektryczna pompa paliwa. Kolego htho4 załączam opis
Napięcie do zasilania przekażnika możesz wziąć z elektrozaworu gazowego. Przekażnik równolegle do cewki zaworu.
Na Twoim schemacie jest błąd, ten przekaźnik załącza zasilanie sterownika, cewek zapłonowych, elektrozaworów etc. natomiast pompa paliwa ma swój oddzielny przekaźnik. Na schemacie linia F2 to właśnie zasilanie cewek https://obrazki.elektroda.pl/5616649600_...
To gdzie szukać przyczyny? Cewka? Pompa paliwa?
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Ale wiesz w ogóle czego tam brakuje? Sterowania czy zasilania cewki?
Witam.Panowie czy da radę wymienić we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej paliwa(pompa stanadyne RE518164)
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
Witam mam problem z działaniem pompy paliwa w Corsa C 1.2 2004. Auto ma problem z odpaleniem. Przy przekręceniu kluczyka stacyjki w pozycję II pompa powinna załączyć się na około 5 sek. Jednak nie uruchamiania się. Dopiero po " zakręceniu "rozrusznikiem pompa się uruchamia. Wiec po 2-3 próbach auto odpala i normalnie można jeździć. Po wyjęciu przekaźnika...
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Dwie opcje pompa paliwa lub cewka zapłonu. Zrób tak odpal i polej wodą (najlepiej w atomizerze) cewkę na grodzi, jeśli zgaśnie lub mocno zmieni pracę masz rozwiązanie. Sugeruje to także, ponieważ cewka jest orginał.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
Witam, tam powinno być zasilanie. Najlepiej to sprawdzić tak: wpinacie czujnik, nie dokręcacie, załączacie zapłon i magnesem pojeździcie po czytniku; jeśli jest sprawny, powinien na chwilę włączyć pompę paliwa. A z pompą paliwa idzie zaraz zasilanie na cewki i wtryski. Pozdrawiam
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
Witam. A to fiat. Nie ma tam tego wyłącznika awaryjnego w słupku czy pod siedzeniem? Z cudzego forum ale warto zobaczyć. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... Pozdrawiam.
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Nie miał chłop kłopotu, kupił sobie Trucka 1,6 IM + LPG i od pięciu dni walczę z elektryką. Po zakupie samochodu jadąc nim do domu zatrzymałem się na stacji benzynowej, więc zgasiłem silnik. Po zatankowaniu, nie odpalił, rozrusznik nie kręcił, w momencie uruchamiania przygasały kontrolki na desce. Po spięciu na krótko kręcił, lecz automat nie wrzucał...
Jest wspólny dla kilku obwodów(+15 cewki,ECM i przekaźnika pompy paliwa)
Zaczynasz mnie martwić, wyżej Cię ceniłem. Słuchaj, w tym systemie podstawą do uruchomienia przekaźnika pompy jest obecność impulsów zapłonowych na uzwojeniu pierwotnym cewki.
Pompa paliwa pracuje podczas kręcenia? Ja bym to sprawdził plus czy na wtyczkach od cewek jest zasilanie 12V podczas kręcenia.
Dzień dobry, Panowie mam kłopot Opel astra H 1,4 90KM brak iskry. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Co sprawdziłem : czujnik położenia wału działa (komputer widzi obroty), Cewka podmieniona (nowa), Komputer wymieniony na drugi (klon). Zasilanie na cewkę i masa jest, brak wysterowania z komputera cewki. Pompa paliwa działa. Immobilizer działa (aktywny),...
Sygnał z cewki przekaźnika pompy paliwa, tak, to nie pomyłka !
Rozkręca się ten motylek co jest w środku cewki pompę paliwa masz na końcu sprężarki
Witam, Jeśli masz silnik benzynowy 1.4.To jak otworzysz maskę. Po prawej stronie na prawym poszyciu błotnika /blisko leflektora/ znajdziesz moduł odpowiedzialny za podawanie iskry na cewkę zapłonową oraz przekażnik pompy paliwa. Jest on zespolony. Tak więc trudno go rozebrać!. Jedynie zamienić i sprawdzić czy on nie jest przyczyną wspomnianej awarii....
Testy jedynie wysterowują poszczególne elementy by można było zaobserwować czy działają. Sterownik zablokowany powoduje brak zasilania na cewki, wtryski i pompę paliwa ale na czas testów mimo wszystko zasilanie powinno być załączane. Czy jest jakas inna mozliwosc uruchomienia auta? Wyczyszczenie wpisu CODE z ECU i odcięcie pinu odpowiadającego za komunikację...
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Nie masz źle auto ci pali, szukaj tego plusa na cewkę i sprawdź czy masz minus z ECU na cewkę tego przekaźnika
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Ale ten rezystor drutowy...
jak z tą pompą paliwa Jeżeli równocześnie z pompą paliwa odetniesz zapłon , to żadnych błędów nie będzie. Drugi obwód KD2006 bez najmniejszego problemu wytrzymuje obciążenie cewką przekaźnika. dwie opcje rozłączania Dla swojego bezpieczeństwa, użyj blokady typu NC czyli w spoczynku zwarte 30 i 87a Jeżeli blokada ulegnie uszkodzeniu na autostradzie,...
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Immo działa w ten sposób, że nie załącza się główny przekaźnik zasilania, a z niego zasilane są m.in. wtryskiwacze, pompa paliwa i cewki zapłonowe. Jeśli nie zaświeca się CODE to centralka nie dostaje zasilania (kontrolką steruje wprost centralka CODE), podobnie jeśli nie zaświeca się MIL to ecu nie dostaje zasilania (chyba, że kontrolka się przepaliła).
Po primo sprawdź czego brakuje do uruchomienia ( iskra, paliwo) . Do sprawdzenia: Czujnik wału przede wszystkim Zasilania Cewki Pompa paliwa pozdr.
Komplikujesz proste zagadnienie, po włączeniu Kluczyka nie ma zasilania na cewkach zapłonowych, dopiero po naciśnięciu klawisza RUN masz tam napięcie. Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik, a nie jak przekręcisz kluczyk bo masz ochotę tylko zatrąbić, czy poświecić światłami....
Paliwo dochodzi. 92-96 pod komputer?
spróbował bym zmienić cewkę albo wiązkę która idzie do cewki. Miałem podobny problem mi wymiana cewki pomogła. Syf w pompie paliwa, baku lub filtrze też może być.
sprawdź pompę paliwa może spalona i ma zwarcie
Najprawdopodobniej przewód idący z komputera sterujący cewką pompy paliwa 7 lub 10 pin przekaźnika. Jutro to obadam. A ty sprawdź to co napisałem..
Wstrząsówka może wybita ale jeżeli nie ma zasilania cewki to problem z plusem po stacyjce
W pandzie jest chyba zasilanie pompy poprzez przekaźnik i to ECU wysterowuje cewkę tego przekaźnika . Więc można ciąć którykolwiek z przewodów zasilających przy pompie za przekaźnikiem . Błędu nie zgłosi.
Z tego co zostało sprawdzone wychodzi na to że cewka jest zepsuta , ponieważ na kablach co idą do cewki jest prąd a od niej już dalej nie ma . A ma cewka wogóle coś do pompy paliwa ? Ponieważ prądu nie ma na pompie
1.4 nie ma czujnika na pokrywie. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności pompa paliwa jakie ciśnienie daje, cewka zespolona i czujnik położenia wału. Podpinałeś auto pod Clipa czy nie wyszły jakieś błędy
Rozumiem, że brakuje Ci sygnału plusowego na cewkę przekaźnika od pompy paliwa? Bo masa na cewkę ma być stała. Jeśli wymieniłeś już ECU to tylko i wyłącznie została Ci wiązka między przekaźnikiem a pinem A94 w sterowniku. Choć myśle że warto sprawdzić czy aby na pewno masz masę do cewki przekaźnika
Pompą steruje? Cewkę można wyzwolić ręcznie? Ciśnienie paliwa na listwie jest? Zasilanie i masa komputera w porządku? Podłączaj przez jakiś bezpiecznik! Przydałby ci się oscyloskop, żeby pooglądać sobie sygnał z czujnika halla i inne...
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Czujnik temperatury Pompa paliwa cewki/świece to tak na początek /akumulator/rozrusznik są w dobrym stanie
Witam. Citroen C3 1.4 benzyna kręci, ale nie odpala, nie działa również dmuchawa. Bezpieczniki sprawdzone, podmieniona cewka, czujnik wału, pompa paliwa po przykręceniu działa. Jakieś pomysły, co można sprawdzić?
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Immobiliser z pewnością NIE: w tych rocznikach VW, immo odcina zapłon w bardzo charakterystyczny sposób - pozwala zapalić i po dwóch sekundach gasi silnik; jak gdyby kluczykiem!
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
Zasilanie idzie z przekaźnika K79 przez bezpiecznik F9 na sterownik świec i na cewkę przekaźnika pompy paliwa K20.
Poluzować nakrętki wtrysków, sprawdzić czy idzie paliwo. Jeśli brak można zabrać się za cewkę do gaszenia.Pompa LUCAS jak widzę.
No masz jak byk, pompa i wtryski z przekaźnika zasilanie plus, kluczowanie wtrysków masa. Pompa M11 a wtryski Y11, Y12, Y13, Y14. Dodano po 2 Na cewce przekaźnika pompy paliwa Tu cewka istotnie sterowana plusem. Ale tylko cewka. Dodano po 56 Jak wymusisz zamknięcie przekaźnika to co się dzieje?
Bezpieczniki sprawdzone , kluczowanie wtrysków i cewek też? Pompa paliwa zasilana jest przez oddzielny przekaźnik , niezależnie od zasilania cewek i wtrysków , które są zasilane bezpośrednio po 15. Lukasz , Ty stary mechanior , tych rzeczy nie sprawdziłeś?
Witam serdecznie Posiadam Auto Hyundai I20 1.0 100 PS Activ z 2019 roku. Mam z nim następujący problem dokładnie chodzi o odpalanie, jest tak że czasami zapala od dotknięcia, a niekiedy przy odpalaniu działa przez pół sekundy i gaśnie i muszę to powtarzać przez kilka razy nieraz jest to 3 razy nim odpali a nieraz nawet 10 minut się męczę nim zaskoczy,...
Masz rację.To ustrojstwo / pompa paliwa/ jest zasilana przez przekażnik , którego cewka sterowana masą przez ECU. Dlatego musisz sprawdzić , skąd dostaje 12V + na przewód do pompki. Musi to być 30 /stały plus/. Zarówkę w rękę i do roboty.
Czy ręczny działacz nie działa nie ma wpływu na palenie. Pompa paliwa i zasilanie cewek na tym samym przekaźniku jak pamiętam.
Zasilanie cewki z przekażnika pompy paliwa
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
Witam. Mam taki problem. Mianowicie auto paliło bez problemu i nagle rzuciło palenie. Brak prądu na cewki, pompy paliwa nie słychać. Kręci ale nie odpala. Skanowałem komputerem to pojawiły się takie błędy. Wstępnie sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki i wygląda na to, że wszystko okey. Prąd na skrzynce jest. Ktoś miał podobny problem i wie jak go...
Powodem jest brak iskry.Pojawi się iskra uruchomi pompę paliwa. Tam są cewki na każdym cylindrze to brak 15-ki czyli zasilania na cewki.
Witam szanownych forumowiczów mam problem z Honda Civic 8"ufo" 1.8 problem polega na tym że nie ma zasilania na przekaźnik pompy paliwa od strony zasilania bezpiecznik nr2 w skrzynce bezpieczników jest cały ma ktoś może z was schemat do tego auta był by mi bardzo przydatny w naprawie Ps. Sterowanie cewki przekaźnika pompy paliwa działa prawidłowo nie...
Pompa pracuje prawidłowo, po przekręceniu na zapłon chwilę nabija i gaśnie, przy kręceniu pracuje ciągle, ale przy kręceniu nie daje 12v na cewkę. Przy zapodaniu 12v w kabel przy kostce cewki pompa paliwa chodzi non stop, ale i tak nie odpala przy takiej konfiguracji. Podmieniony przekaźnik pod kompem, to nie to.
Cewka z przewodem i fajka wymienione na nowa
Jeżeli podczas kręcenia silnikiem rusza pompa paliwa, to hall jest sprawny.
Czyli jest tak jak mówiłem. Zobacz czy na czarno-żółtym masz plusa zaraz po włączeniu zapłonu - daj tam żarówkę i podłącz ją do masy. Nie szukaj sterownika świec bo to nie z niego idzie zasilanie. Zasilanie idzie z przekaźnika K79 przez bezpiecznik F9 na sterownik świec i na cewkę przekaźnika pompy paliwa K20. Jeżeli brakowało by zasilania na sterowniku...
Mam opis bezpieczników ale dotyczących tylko instalacji wtryskowej. Nr. 17 w drzwiach kierowcy to pompa paliwa. W słupku w nogach pasażera : od lewej , lambda, wtryskiwacze, cewka.
Jakie napięcie? Plus idzie z przekaźnika pompy paliwa, a ze sterownika kluczowanie masą. Cewki pasywne, połączone po 2 szeregowo. Kluczowanie na pinach 1 i 32 ECU.
maluch sprawdzenie pompy paliwa sprawdzenie pompy paliwa ducato sprawdzenie cewki lanos
zassać powietrza blokady rozrządu transit smart hddscan
autosan adblue naprawa erbauer
VW LT 2.5 - Wpływ uszkodzonego przewodu vacuum na odpalanie Stopy niskotopliwe w elektronice: skład i zastosowanie