Dorzucam schemat ECU silnika, abyś mógł sprawdzić ciągłość przewodów.
Trzeba rozebrać silnik, sprawdzić ciągłość przewodów, przesuwanie się szczotek w prowadnicach, wysuszyć wszystko. Jeśli było więcej wody, to pewnie łożyska będą do wymiany.
Jak nowy moduł to i przekaźniki nowe. Niestety ale trzeba sprawdzić ciągłość przewodów. To ile ta pralka ma z 5 lat?
Na początek możesz sprawdzić ciągłość przewodów CAN z GW choćby multimetrem.
Sprawdź ciągłość przewodów od przepływomierza do sterownika.
Zasilanie czujników 3 odpowiada za czujnik ciśnienia różnicowego oraz czujnik pozycji EGR, zdejmij przewody z czujnika różnicowego i sprawdź czy w czujniku nie ma wody lub sprawdź ciągłość przewodów lub izolacje.
Sprawdź ciągłość przewodów na załamaniu drzwi. Czasami lubią trzymać się na samej izolacji.
Kolega sprawdzi ciągłość przewodów (połączeń) Do dzwonka to może być byle jaki kabel- to zwykła praktyka.
Sprawdź ciągłość przewodów za pomocą miernika.
Uszkodzona cewka tacho na silniku, magnes lub brak łączności tacho z modułem (sprawdź ciągłość przewodów), a na końcu dopiero uszkodzenie na module. Jedno z tych składowych.
Proponuję sprawdzić ciągłość przewodów, szczególnie w częściach ruchomych, przy drzwiach. Również sprawdzić mechanizmy, czy nic nie blokuje.
Masz sprawdzić ciągłość przewodu miernik wystarczy prawda?
Należy sprawdzić ciągłość przewodów czujnika NTC zamontowanego pod tacką kostkarki do lodu. Rozpruć gumową rurkę i dokładnie przyjrzeć się przewodom.
Witam . Jeżeli tacho-prądniczka sprawna to sprawdź ciągłość przewodów od niej do modułu,gdyż mogą być złamane.
Sprawdziłeś ciągłość przewodów wyginając i naciągając ? Gdzie mierzysz to "znikające" napięcie . Na silniku czy na wyjściu z płyty ?
Do sprawdzenia ciągłość przewodu sieciowego od wtyczki do płytki sterującej, ze zwróceniem uwagi na zwijacz.
Jeśli z przodu świeci to bezpiecznik można wykluczyć. Trzeba by obejrzeć samo BSI, jego złącza, możliwe że tam coś ugniło, ewentualnie sprawdzić ciągłość przewodów, a że to francuz, możliwe jest po drodze jakieś nie kontaktujące złącze. Dorzucam schemat do analizy.
Jeszcze sprawdzę ciągłość przewodów od ECU do skrzynki pod maską do przekaźnika T7 jeżeli będzie ok można obstawić uszkodzenie ECU Podaj masę przez żarówkę 5W na ten kabel przy zlaczu sterownika,powninien przekaźnik klikać.
A co mierzyłeś tym miernikiem? Jeśli masz pewność, że siłownik jest dobry to sprawdź ciągłość przewodów, i płytkę centralki zamka.
Witam. Sprawdź ciągłość przewodów do programatora jeżeli są ok to znaczy ,że padł programator.
Odłączyć wtyczkę przy czujniku i przy module ABS sprawdzić ciągłość przewodów. Najczęściej padały czujniki (zintegrowany z piastą). o
Trzeba instalacje sprawdzić a nie wymieniać to co pokaże "komputer". Sprawdzić zasilanie czujnika jak i ciągłość przewodu sygnałowego do ECU. Jeżeli jest to sprawdzić czy w momencie występowania usterki z czujnika wychodzi sygnał i czy ten czujnik ma wtedy zasilanie. Sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy cewką przekaźnika świec a ECU. Itd.
Tak, zwykłym próbnikiem... A jak kolega zamierza sprawdzić ciągłość przewodu neutralnego lub ochronnego próbnikiem?
No i skoro efekt podobny jak ze starą grzałką, to może sprawdź ciągłość przewodów od płytki do wtyczki. Poruszaj nimi na wszeli wypadek czy coś czasem nie przerywa, szególnie w newralgicznych miejscach gdzie się najczęściej kabel zagina.
Czujnik temperatury masz na spodzie prawego lusterka . Sprawdź ciągłość przewodów czujnika do masy i do wyświetlacza (przelotka do prawych drzwi)
nie , to nie jest normalne , sprawdź ciągłość przewodów w przelotkach , a w szczególności wiązkę klapy.
Najpierw doprowadź do porządku starą instalację antenową. Proponuję zacząć od sprawdzenia masy w miejscu mocowania anteny i sprawdzenie ciągłości przewodu. Zanim wydasz kilkadziesiąt lub kilkaset złotych, sprawdź, czy nie wystarczy kilkadziesiąt groszy :)
Bo tak jest w niektórych radiach (w zasadzie w większości), że bez gruchy nic nie słychać. Sprawdź ciągłość przewodów.
Jeśli tak, schemat w rękę i miernik (omomierz) i sprawdzenie ciągłości przewodów od bramki do i w telefonie. Inne telefony na bramce oczywiście działają? Jak niema napięcia może to znaczyć zwarcie na przykład od TN (Tarczy numerowej). Ale tylko przy podniesionej słuchawce.
A sprawdziłeś ciągłość przewodów i poprawność polutowania złączek? Skoro pakiet jest dobry, a do regulatora nie dochodzi napięcie, to tylko przewody lub wtyczka.
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Proponuję zaopatrzyć się w multimetr cyfrowy i sprawdzić ciągłość przewodu neutralnego (niebieskiego) od wtyczki do styku, jak również multimetrem na ciągłości sprawdzić uzwojenie stojana i oczyma stan szczotek, bo tak jedna źle wygląda. No i oczywiście przełącznik, bo to podstawa działania elektronarzędzi.
Sprawdź ciągłość przewodów, przeczyść styki. Sprawdź czy moduł podaje napięcie na elektrozawór. W innych modelach Whirlpoola 8 oznaczała błąd czujnika OVI. Tego modelu nie znam. Jeżeli nie podaje napięcia to może uszkodzony triak lub jego sterowanie.
Kamera jest dobra sprawdzana. W jaki sposób została sprawdzona? Na pojeździe, czy wymontowana? Dostaje zasilanie podczas włączonego biegu wstecznego? Sprawdzona ciągłość przewodu wizyjnego od kostki do radia/ekranu?
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Wyjąć z drzwi moduł sterownika i sprawdzić przekaźnik grzałki. Możliwe, że wypaliły się jego wyprowadzenia na płytce. Dobrze by było sprawdzić ciągłość przewodów od grzałki do modułu.
sprawdź ciągłość przewodów z klawiatury do komputera i złącze instalacji elektrycznej silnik-nadwoie; tam najczściej koroduja styki i wtedy świecą obydwie diody
Teraz pytanie czy z modułu do pompy dochodzi napięcie? Sprawdź najpierw ciągłość przewodów z przebiegu pompa - moduł .
Jeszcze raz za kolegą powyżej - po włączeniu zapłonu check zaświeca się a po uruchomieniu silnika gaśnie? Sprawdź ciągłość przewodu pomiędzy A-29 sterownika i "7" złącza diagnostycznego.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Tak, byłaś narażona, zbiornik nie był zabezpieczony w razie przebicia grzałki itd. Co do rur, wanny i bateri sie nie przejmuj. Ten żółty multimetr wystarczy by sprawdzić czy to ten przwód. Wystarczy sprawdzić ciągłość przewodu miernikiem ustawionym na piszczyczyk, dioda, ohm.
Brak masy, skoro zwarłeś te kable i dalej nie świeci. Sprawdź ciągłość przewodów, od żarównki do mikrowłącznika i od masy do mikrowłącznika. Nie pytam, czy żarówka dobra:)
Musisz sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy słuchawką lewą a wtykiem. Prawdopodobnie został uszkodzony przewód. Prawdopodobnie- bo zdarzają się też inne uszkodzenia. Aby sprawdzić najlepiej do tego mieć miernik- nawet najprostszy za 20-30zł z marketu posłuży do tego typu naprawy.
Co jeszcze powinienem zrobić, aby uniknąć wymiany programatora. Sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy elektroniką a silnikiem, szczególnie pod zbiornikiem.
Autor tematu napisał brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Nie napisał czy sprawdził ciągłość przewodu wzbudzenia i jego prawidłowe podłączenie do alternatora. Przy braku ciągłości przewodu, kontrolka nie zaświeci a alternator się...
Tak nie radzę robić bo uszkodzisz drugie wyjście z bordenza. Możesz spróbować podłączyć po przez przekaźnik i to nie powinno wpłynąć na sterownik . Warto sprawdzić ciągłość przewodu omomierzem od żarówki do sterownika . A tak z ciekawości gdzie jest światło cofania czy przypadkiem nie w klapie bagażnika bo wtedy przyczyna prawie na 100 % że przerwany...
Żarówka sterowana napięciem z modułu centralnego kabel biało-żólty wtyka B4(wg.autodaty) masa na stałe brązowy.Nad pedałami masz moduł ,namierz wtykę B i sprawdź ciągłość przewodu lampa-pin4.
Zobacz na schemat. Ewentualnie wpisz schemat instalacji ogar 200. Będą tez takie proste kolorowe schematy. Zobacz czy masz dobrze połączone. Jeśli dobrze to miernik w rękę i do sprawdzenia ciągłość przewodów. Wcześniej działało?
Sprawdzić ciągłość przewodów do wtryskiwacza (jeden to plus po kluczyku jak dla pozostałych wtryskiwaczy, drugi to impuls masy generowany przez sterownik silnika) jeżeli kabelki ok to sterownik do wymiany lub naprawy.
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
1. Czujnik poziomu paliwa dostępny jest, tylko po wyjęciu zbiornika paliwa. 2. Na jednym ramieniu umieszczony jest pływak, na drugim po opornicy ślizga się szczotka. 3. Położenie tej szczotki na opornicy, odwzorowane jest wychyleniem wskazówki poziomu paliwa. 4. Trzeba sprawdzić ciągłość przewodów, czy któryś nie został nadłamany i jak przewody i konektory...
Sprawdzić ciągłość przewodów L i PEN (jeżeli instalacja typu TN-C). Główny bezpiecznik mógł być dodatkowo obciążony przez inny obwód / przegrzany. W razie dalszych problemów najlepiej wezwać elektryka z uprawnieniami.
Możesz jeszcze sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy sonda a ECU ale raczej szykuj się na wydatek rzędu pięciu stówek bo mogę potwierdzić słowa kolegi wyżej.
Albo podać fazę na przewód i sprawdzić wskaźnikiem jednobiegunowym (np. neonówką) czy przechodzi.
Pomierzyć miernikiem do izolacji, sprawdzić ciągłość przewodu i wtedy można stwierdzić, czy pojawiające napięcie to skutek pojemności kabli czy np. uszkodzenia kabla /zawilgocenia itp./ Potem można dyskutować czy kabel się nadaje czy nie?
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Sprawdź ciągłość przewodów od mkrowyłącznika w żelazku aż do modułu. Obawiam się jednak, że elektronika ( oznaczenie katalogowe CS-00121374 ) "leży" - bardzo awaryjna część. Miałem 3 przypadki z identycznymi objawami i zawsze pomagała wymiana modułu.
Problemu nie ma, sprawdzić ciągłość przewodu antenowego, jak jest ok, to sprawdzić zasilanie wzmacniacza w stopce anteny. Ja też jest to uszkodzony sam wzmacniacz, i wtedy się montuje nową antenę, nawet bez wzmacniacza i spokój. Patrzeć tylko czy guma uszczelniająca dobrze leży na płaszczyźnie dachu.
W swoim podpisie masz m.in. elektronika , więc nie będzie Ci trudno zdemontować programator i przejrzeć płytkę drukowaną od spodu . Warto też sprawdzić ciągłość przewodów i sprawność kostek pomiędzy programatorem a silnikiem.
Sprawdź ciągłość przewodów, odczytaj błędy diagnoskopem, zamień miejscami uszkodzony sensor i znów odczytaj błędy, przeanalizuj wynik diagnostyki, napraw wiązkę, złącza lub wymień czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7666465700_...
Wtyczki w gniazdku 230V nikt nie obracał? Sprawdź czy jest ciągłość przewodu od początku do końca elektrody jonizacyjnej.
Moja rada wrócić na początek do starego układu i sprawdzić ustawienie czaszy /poziomu i jakości sygnału /.Jeśli jest oki podłączyć swicha z instalacją / sprawdzić ciągłość przewodów / i musi chodzić.Nic nie zmieniać w tunkach.Jaki to konwerter, nie chodzi już o firmę tylko jaki czy do współpracy ze switchem????Pozdro
Masz 2 wtyczki od poduszki od strony kierownicy i 2 gniazda od spodu. Tu masz sprawdzić ciągłość przewodów. Jeżeli jest ok to możliwe uszkodzenie poduszki. Najlepiej mieć PP2000 i zasymulować tym rezystorem poduszkę wtykając go we wtyczkę od strony kierownicy.
1. zamień w unifonie masę z głośnikiem 2. sprawdź ciągłość przewodu wywołania w relacji panel zew- słuchawka ) możesz mierzyć np do masy. 3. Kiedyś kolega Ircys wspominał coś o tym zasilaczu, a dzięki Tobie teraz wiem jak wygląda :) Pozdrawiam
witam czy ktoś sobie już poradził z tym alarmem i poda przyczynę. sprawdzałem juz wszystkie termiki są sprawne.co jeszcze sprawdzić. Wszystkie switche są sprawne? Silnik także sprawdzić, oraz ciągłość przewodów, jakość styku wtyczek, itp. Jak wszystko będzie dobrze, to prawdopodobnie elektronika.
Przecież w tym aucie podłączenie jest bardziej niż banalne. Tam jest raptem plus z akumulatora i masa. I trzeba sprawdzić jedno i drugie. Masa nie leci sobie przypadkiem po antenie w tej chwili? Podłącz radio, wsadź miernik i przejedź się kawałek. No i sprawdzenie ciągłości przewodu i stanu złącz, po OBU stronach.
Tak, płyta "potrzebuje" zasilania dwóch faz, oraz przewodu "N" i "PE". Należy zainstalować puszkę n/t o IP min. 44 (koniecznie), podłączyć w sposób jaki napisałeś. Wcześniej jednak należy sprawdzić jakie jest zabezpieczenie dla tego obwodu (i jakie "potrzebuje" płyta), oraz sprawdzić ciągłość przewodów N i PE, gdyż zawsze istnieje ryzyko, że któryś...
A drugi koniec przewodu ochronnego gdzie wcięło ? Przecież jest gdzieś umieszczony/położony/podpięty. PS. Wystarczy znać przeznaczenie tego przewodu i sprawa załatwiona. Kolego karolark - przy braku zasilania i obciążenia obwodu zwieranie N-PE nie zaskutkuje.
F 08 i F 09 Oznacza to problemy z czujnikami NTC w kanale przy drzwiach i grzałce. Czujnik grzałki przy 25°C ma 20kΩ a czujnik w kanale w tej samej temperaturze ma 10kΩ. Sprawdź ciągłość przewodów.
Jeżeli masz czym, to sprawdź napięcie akumulatora. Sprawdź ciągłość przewodów podłączonych do manipulatora. Sprawdź, czy nie ma pomyłki przy podłączaniu przewodów komunikacyjnych do manipulatora. Sprawdź, czy na samym zasilaniu sieciowym centralka działa poprawnie. Jeżeli resetowałeś centralkę przez zwarcie resetu to teraz masz kod użytkownika fabryczny...
Witam . Tam moduł jest w cewce. Sprawdź ciągłość przewodów sterownik - cewka . W sterowniku piny 102 i 103 w cewce 1 i 3 . Dodatkowo 4 w cewce to masa a 2 (+). Dane dotyczą silnika APE 16V 55 kW. Tylko taki znalazłem. Pozdrawiam.
Kolego, nie wiem o co chcesz kruszyć kopie bo takie znamiona Twój temat nosi. Rezystancja izolacji, badanie SWZ, badanie RCD i sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych spełnia to o czym kierownik budowy mówił. Jest jeszcze jeden najbardziej istotny aspekt wykonania tych badań. Jest nim potwierdzenie iż użytkowanie instalacji nie niesie za sobą zagrożeń.
sprawdź ciągłość przewodu od kontrolki ładowania aż do samego zacisku na alternatorze bo na pewno gdzieś nie łączy i stąd taki objaw, i niepotrzebnie inwestowałeś w altka i aku bo nie tam problem. daj auto na zapłon i obserwuj kontrolke czy nie zapali się ruszając kostkami na wiązkach.
Jak sprawdziłeś ciągłość przewodu?
Jest to monowtrysk , sterownik Mono Motronic. Trzeba sprawdzić czy masz ciągłość przewodu pomiędzy pinem 24 sterownika ,a modułem zapłonowym - pin środkowy. Jeżeli jest ok , to sprawdzić , czy jest + 12 i masa na cz. halla i ciągłość przewodu z pinu środkowego halla do pinu 13 sterownika silnika. Gdy te sprawdzenia będą OK , wtedy brać się za sterownik.
Danielo. Tak zgadza sie, kontrolki sie pala. Sadzisz,ze wymiana okablowania pomoze? Po co wymiana okablowania? Kolega daniello1988 wskazał właściwą drogę, zaśniedziały styk, bądź uszkodzony elektrozawór. Należy sprawdzić ciągłość przewodów i pewność ich połączeń w pierwszej kolejności.
Czy filtry powietrza są czyste ? Czy anemostaty są otwarte we właściwej pozycji. Czy stan wentylatora nawiewu jest poprawny (wirnik wentylatora często silnie zabrudzony - należy oczyścić) i sprawdzić obroty wentylatora czy są właściwe. Czy wentylator odprowadzania spalin działa poprawnie. Wszystko to należy sprawdzić. Niczego nie włączać na krótko....
Trzeba zmierzyć rezystancję pomiędzy brązowym przewodem a zielonym i zobaczyć czy zmienia się ona w zależności od poziomu LPG w butli. Możliwe że jest to czujnik poziomu ale może to być tylko włącznik od rezerwy. Możesz też sprawdzić ciągłość przewodu zielonego do sterownika LPG. Bez tego przewodu nie pokaże rezerwy ani ilości paliwa. Pod tym linkiem...
Odczytaj symbol IC z płytki (może być konieczne zmycie rozpuszczalnikiem nitro lakieru zabezpieczającego). Niepotrzebnie prosiłem. Po powiększeniu obrazu - wszystko jasne Komparator Ca 311 w roli generatora przebiegu o zmiennym wypełnieniu. Proponuję sprawdzić ciągłość przewodów do potencjometru, elementów omomierzem i jeżeli wszystko ,,siedzi'' w tolerancji...
Tak samo jak w przypadku zwykłego skutera. Do sprawdzenia ciągłość dwóch przewodów od statora do regulatora, jak również sprawdzić czy na pewno stary regulator jest uszkodzony i czy nowy ma poprawny pinout lub nie jest chińskim trojanem.
Can sprawdzisz omomierzem, sprawdzasz ciągłość przewodów między sterownikami, ale chyba znalazłeś już usterkę. Wsadź sterownik do lodówki, sprawdź czy działa, potem podgrzej suszarką.
Witam. Kolego D214d3k , nie przesądzaj sprawy, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Co ma różnicówka do chwilowego zaniku napiecia w instalacji lub jej części ? Powód jest zgoła inny, jak sądzę. Dodano po 25 Witam. Sugeruję przegląd instalacji, sprawdzenie ciągłości przewodów, sprawdzenie połączeń zacisków w rozdzielnicy. Szczególnie należy sprawdzić...
Podmień ten wciskany , Ten lutowany trzeba by jedną nogę odlutować do sprawdzenia . . I przy okazji sprawdź czy masz przejście /ciągłość przewodów pomiarowych.
Sprawdzić ciągłość wszystkich przełożonych przewodów, nie na oko tylko przez pomiar.
EZS: Unterspannung.. (za niskie napięcie). Mówiłeś, że schemat masz. Więc zweryfikuj ciągłość przewodów, możesz zasilić stacyjkę zewnętrznym zasilaniem i zobaczyć co będzie się działo. Umiesz podłączyć stacyjkę na stole, sprawdzić kluczyki ale nie wiesz jak sprawdzić ciągłość przewodów mając schemat ? :)
Po co pruć?Najpierw ciągłość przewodów sprawdzić... Po to by miał zajęcie i musię nie nudziło.. Bo jak narazie to tylko wymienia na pałę. Odpowiedź na pytanie miał w następnym poście pod spodem . Ile z tego sprawdził? NIC.
...Zdjałem pokrywę poruszałem wiązką kabli która biegnie do programatora i silnik ruszał - daleko do ideału (szarpanie) ale jednak ożył. Podczas wirowania wszystko jest ok - silnik gładko i płynnie wchodzi na obroty zadnych szarpnięć czy niedecydowania w którą stronę... Sprawdź ciągłość przewodów zasilających silnik i jakość ich połączeń, kostkę silnika...
Domyślam się, że jeden z nich to PE , pytanie tylko który. Może ktoś wie jak rozwiązać tę zagadkę . Sprawdzić multimetrem "ciągłość przewodów"- np. wypiąć z zabezpieczenia, zwierać na końcu obwodu i sprawdzać omomierzem.
Odłączył bym wtyk od zasilania i zwykłym omomierzem sprawdził ciągłość przewodów.
Czyli trzeba sprawdzić ciągłość przewodu 1 (G) między konektorem przewodu a masa silnika ?
Ciągłość przewodu wzbudzenia pewnie miernikiem sprawdzana? Sprawdź przewód ECU-Alternator tylko pod obciążeniem żarówką, najlepiej 21 W.
Witam. Czy ktoś może ma najtańszy i najprostszy patent na sprawdzenie ciągłości przewodów uziemiających ? Chciałbym się upewnić czy wszędzie jest odpowiednie połączenie. Najwygodniej by było dla mnie wpiąć jakieś urządzenie do rozdzielni i sprawdzanie każdego gniazdka po kolei. Budżet to załóżmy do 300 zł Poproszę o jakieś sprawdzone propozycje. Pozdrawiam.
No cóż producenci czasami lubią zaskakiwać. Na fotce widzę chyba inny czujnik NTC 49017799 Jeśli możliwe proszę załączyć fotkę tabliczki znamionowej zmywarki. Czy był wykonany pomiar odporności czujnika NTC czy oba w tych samych warunkach mają taką samą oporność? Polecam aby sprawdzić ciągłość przewodów i ścieżek od przekaźnika do grzałki. Zdarza się...
...i sprawdzić. Na przyszłość. Wystarczy z jednej strony przewodu zewrzeć żyłę i ekran, a z drugiej strony zmierzyć wartość rezystancji, bądź spadek napięcia/testem diod, czy jest przerwa czy ciągłość przewodu.
Napięcie za niskie. Zmierz na samej ładowarce wyjście B+ B-. Sprawdź ciągłość przewodów. Masz tez opis kontrolek. http://obrazki.elektroda.pl/6073818900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6925358900_1...
Zrozumiałem, że dioda przy -15°C i 7°C oznacza jeden kod błędu, a nie dwa. Dzięki za odpowiedź. Tu masz czujnik NTC parownika: https://north.pl/karta/czujnik-temperatu... Koszt niewielki. Jeśli jednak błąd się powtórzy należy szukać w elektronice i sprawdzić ciągłość przewodów między czujnikiem a elektroniką.
Kluczowym jest stwierdzenie autora wątku: " Od jakiegoś czasu w tym domu sporadycznie ale jednocześnie wyłączało kilka zabezpieczeń nadprądowych światła + kilka zabezpieczeń gniazd. (nie wyłączały natomiast wylaczniki róznicowo prądowe. " Skoro nie wyłącza RCD, a wyłączają wyłączniki nadprądowe to znaczy, że obwody zostają przeciążone. Pytanie - dlaczego?...
To na początek jak pisałem wiązki w drzwiach, sprawdzenie stanu połączeń i ciągłości przewodów.
Osoba, która pierwsza to przedstawi ma zagwarantowane 500pkt nagrody. Oczywiście, że nie bezkarnie. Jeśli nie wykonujemy pomiaru pętli zwarcia, to możliwe są następujące rozwiązania: 1. Norma dopuszcza obliczenia oraz sprawdzenie przekroju i długości przewodu i na tej podstawie ocenę spełnienia warunku SWZ. 2. Jeśli nie robimy pomiaru impedancji pętli...
Idziesz do sklepu i dobierają czujnik do danych auta. Kupuje się tej samej marki co jest oryginał. Z tego co pamietam to tam jest czujnik indukcyjny. 2 przewody ida do sterownika silnika a jeden to ekran. Zanim kupisz czujnik to sprawdź ciągłość przewodów do ECU, nie miernikiem tylko żarówka np 21W - sterownik silnika odłączony po odpięciu akumulatora...
ciągłości przewodu kontrola ciągłości przewodu pomiar ciągłości przewodu
silnik dymić biały odkurzacz uszkodzony ustawienie anteny warszawa
sterownik hulajnoga elektryczna hulajnoga sterownik
Opel Biturbo Engine Low Pressure Issue During Acceleration Jak sprawdzić akumulator w hulajnodze elektrycznej?