Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju
W opisie tego błędu, jako jedna z możliwych przyczyn, opisane jest złe (ochrzczone) paliwo. Jeśli masz możliwość, to odpal go z "butelki" ze sprawdzonym i pewnym dieslem.
Pomijając milczeniem fakt, że logi mi się nie otwierają, wygląda na uwalony Map sensor/czujnik ciśnienia doładowania. Oczywiście do sprawdzenia np. woltomierzem.
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Jak wyżej. Sprawdzić poziom oleju a jak jest ok to sprawdzić czujniki ciśnienia oleju.
mam nastepujacy problem passat b5 1.9 tdi: po włączeniu climatronica sprężarka chodzi bez przerwy i się nie wyłącza. wentylator natomiast się nie włącza. (sprawdzony podpiety bezpośrednio do akumulatora działa) klima mrozi za mocno aż do zamrożenia parownika. układ sprawdzony szczelny. podejrzenie pada na czujnik temperatury i czujnik cisnienia? jak...
Witam Pojawia się błąd : 01435 - czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (g201) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny jak się zagrzeje komora silnika pojawia się błąd co 30m pierwsze przyspieszenie Błąd pojawi się w czasie jazdy nie trzeba naciskać hamulca. Czujnik podmieniony na dwa inne z działających aut. Czujnik stopu wymieniony-wyregulowany...
Witaj, Sprawdź czujnik temperatury, jeśli dobrze pamiętam jeśli jest poniżej 5*C To pozostawia on obwód otwarty i nie załączysz klimy ( brak zasilania zaworka i czujnika ciśnienia)
Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
Kolego pierwsze co to podłącz zegar i sprawdź ciśnienie przed takim próbami. Podłącz komputer wejdź w zegary i zobacz czy się na ok jak auto chodzi? Rozkręć opakowanie plastikowe na podszybiu i sprawdź tam połączenie instalacji.
Sprawdź układ paliwowy, może czujnik ciśnienia paliwa.
Witam na odległość trudno powiedzieć robiłem to ostatnio silnik pracuje coś jak by tryb awaryjny problem to czujnik ciśnienia turbiny,po wymianie było ok,ale bez vaga zapomni
Spróbuj zrobić adaptacje oraz sprawdź dokładnie wiązkę (nie tylko samą wtyczkę) od czujnika ciśnienia.
podłącz mamometr w kolektor dolotowy i sprawdź czy na prawdę ci nie przeładowywuje. w ten sposób sprawdzisz czujnik ciśnienia doładowania i będziesz wiedział gdzie szukać usterki
A okablowanie sprawdziłeś?W parametrach widać też ciśnienie.
i takie pytanie czujnik ciśnienia da się jakoś sprawdzić ?
Sprawdź co pokazuje czujnik w danych, i zobacz czy po włączeniu klimatyzacji załącza się wentylator na chłodnicy.
Prawdopodobnie coś nie tak z wiązką elektryczną czujnika ciśnienia RAIL lub ECU padło. Chcesz powiedzieć że do tej pory nie sprawdziliście podstaw jak zasilanie czujnika i jego masy?
Przepraszam, nie doczytałem że 90km. Sprawdź w sterowniku czy przewód od czujnika ciśnienia doładowania nie jest uszkodzony.
OK, sprawdzę to. Dziękuję, Wesołych Świąt.
skoro rezystancja jest około 1kΩ to poco chcesz go wymieniac? problem tkwi gdzie indziej, jezeli jest to abs o którym mysle to problem jest z czujnikiem ciśnienia lub z silnikiem pompy.
Jak pisałem, klima jest świeżo sprawdzona i nabita. Nie ma w tej chwili żadnych wycieków. Raczej to musi być "elektryka". Przez weekend spróbuję sprawdzić czujnik ciśnienia i temperatury.
A morze odwrotnie zamontowane czujniki.
Lubicz koło Torunia Dodano po 13 No to sterownik powinien zabijać to doładowanie a dlaczego tego nie zrobił, może coś czujnik ciśnienia doładowania oszukuje dziwna sprawa. Jeszcze raz sprawdzę połączenia wezykow i przeczyszcze ten czujnik.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Podejrzewam Not lauf-a (turbo) ale trzeba by podpiąć komputer i chociaż błędy sprawdzić.
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
Rozumiem, że sprężarka załącza się. Dobrze byłoby abyś podał jakie były ciśnienia pracy.
jak lewa to Możliwe że pompa ABS padła... to nic że na vag-u nie masz błędów... naj lepiej postarać się a jakoś używkę na sprawdzenie
Zacznij od sprawdzenia ciśnień - to jest podstawa. Na na przednim pasie powinieneś mieć tabliczkę i tam jest napisane ile czynnika chłodzącego powinno być w układzie. Jak masz odpowiednią ilość czynnika i ciśnienia są OK to usterki szukaj w czujniku niskiego i wysokiego ciśnienia. Czujniki można łatwo oszukać robiąć zwory.
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Prawdopodobnie ciśnienie oleju było mierzone w momencie, gdy kontrolka ciśnienia się nie pali. Jaka była jego wartość? (wolne obroty zimny silnika, wolne obroty ciepły silnik) Podłącz diodę/miernik do czujnika wyprowadź sobie do wnętrza auta, w ten sposób ustalisz, czy problem jest po stronie instalacji elektrycznej czy silnika. Zakładam, ze czujnik...
Z tego zo wyczytałem to powienieneś wymienić ten drugi czujnik ( nie brązowy) Ponieważ lampka załącza się powyżej 2000rpm to świadczy o uszkodzeniu czujnika dla wyższego ciśnienia więc przyjrzyj się czujnikowi z szarą/czarną izolacją.
Witam miałem problem z dpfem, bo nie chciał sie wypalać i silnik przechodził w tryb awaryjny, po wypaleniu przez kompa po okolo 50 km znowu kontrolka dpf, próba wypalenia przez jazde na wyzszych obrotach i ponownie tryb awaryjny. Po fizycznym zregenerowaniu dpf'a problem ustapil na 400 km, wiec podłączenie pod komputer sprawdzenie i wypalenie, ale poprzejechaniu...
Zewrzyj czujnik ciśnienia
Odepnij czujnik ciśnienia oleju i pryśnij jakimś kontakt sprayem w kostkę-może to coś pomoże.Jeśli nie,to wymień czujnik.
Męczyłem się 2 lata aż w końcu sama usterka powiedziała co jest uszkodzony był czujnik różnicy ciśnień.
Uszkodzona wiązka czujnika wysokiego ciśnienia
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Jeśli to dym biały to olej, czyli prawdopodobnie TURBO siedzi na uszczelniaczach, jeśli Ciemny - za duża dawka - trzeba sprawdzić ciśnienie za turbo, jeśli ok- przepływka, czujnik ciśnienia.. lista błędów by się przydała...
No to szukaj co jest z czujnikiem ciśnienia.
A może przewód ma gdzieś przetartą izolacje i zwiera do masy. Dla sprawdzenia możesz w chwili gdy to występuje zdjąć przewód z czujnika
W passacie N75 jest na blasze z prawej strony silnika z przodu. Błąd czujnika ciśnienia doładowania wychodzi nie dlatego, że jest uszkodzony, tylko dlatego, że w układzie dolotowym jest zbyt wysokie ciśnienie
Jakie ciśnienie widzi EDC? Czy wyskoczy jakiś błąd jak odepniesz czujnik ciśnienia?
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Witam mam taki problem auto to Passat 1.9 TDI 90 KM z 2000r. problem jest taki autko ciągnie do jakichś 2500obr/min ,później bardzo słabo sprawdzone: przepływka , N75, czujnik ciśnienia doładowania, wyświetla błąd 17553 nie daje się wykasować :cry:
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy: VIN : WVWZZZ3CZ6 Numer Sterownika : 03G906018A Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G Kodowanie : 03 78 SW : 39373233 DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał...
Witam, mam dziwną sytuacje w Passacie, mianowicie piszcząca kontrolka oleju. Jak przekroczę 2000 obr. to piszczy, jak dam na luz to przestaje. Wymieniłem dwa czujniki ciśnienia oleju
Jeżeli Passat b6 bo do sprawdzenia wiązka przy skrzyni ta w grubym peszlu często za tam przetarte kable
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
Czujnik ciśnienia doładowania.
Jak nie N75 to czujnik ciśnienia doładowania. Miałem już podobny wypadek. Sprawdzić można tylko podstawiając inny lub wymienić na nowy.
Czujnik ciśnienia doładowania:D
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czyli MAP sensor.
Przewertowałem internet i trochę w miarę czasu autko ! Czujnik przy pojawieniu się ciśnienia zwiera do masy a za świecenie lampki odpowiada sterownik w desce rozdzielczej . W moim przypadku chyba walnięty jest ten sterownik a sprawdziłem to tak ,kupiłem drugi nowy czujnik podłączyłem do niego odpięty przewód ze starego czujnika i zmasowałem obudowę...
czy ten błą to 17965 lub P1557 ? proponuję sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania lub podmienić dla sprawdzenia na inny, być może przepływka ale ja stawiam na turbinę a dokładniej na zabrudzenie sterownicy gazów w turbinie
A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
Niech mechanik wkręci manometr i sprawdzi jakie faktycznie jest ciśnienie , jak nie ma to niech dobierze się do pompy - były one wadliwe w 2.0TDI PD. P.s Trochę dziwi mnie że twoj mechanik o tym nie wie i zamiast zacząć od tego to ci pompę vacum wymienia.
Przy 1500 piszczy od czujnika wysokiego ciśnienia.
zobacz czujniki od klimatyzacji - wysokiego ciśnienia. Poza tym sprawdź czy końcówki mocy w układzie sterowania wentylatowami nie są uwalone..
To ,że napełniłeś klime i nie chłodzi to o niczym nie świadczy. Może być uszkodzone sprzęgło w sprężarce, nie dochodzi napięcie na to sprzęgło, mogą być uszkodzone czujniki (wysokiego i niskiego ciśnienia) itp. Sprawdź pokolei instalację. Pozdrawiam.
To jest błąd od przepływomierza. A rurę wypchnęło pewnie dlatego bo słabo dokręcona albo klamra nie trzyma.
Ciśnienie na magistrali spadało czasami do 150 barów, skakało strasznie. Akurat trafiła się okazja na chwilową podmianę tego zaworu upustowego co jest na szynie i wszystko wróciło do normy, adaptacji nie robiłem. Chodziło koledze o adaptację czujnika ciśnienia czy adaptacje tego właśnie zaworu? Kupować oryginał, czy możecie polecić jakiś sprawdzony...
Jaka ECU widzi temp spalin? No właśnie, i to są parametry które powinny interesować autora. Postaram się jutro to sprawdzić. Gdy auto było w serwisie gdzie regenerują dpf to wymienili mi czujnik ciśnienia spalin bo był niesprawny ale nie wiem czy ma on coś wspólnego z czujnikiem temperatury spalin
Problem zaczął się jakiś czas temu, tak samoistnie. Dodam jeszcze że klapy sterujące sprawdzone i działają a także urwał się czujnik temperatury przy chłodnicy i czasami pokazuje temperaturę na climatronic -51C. Ale to chyba nie ma znaczenia.
Czujnik oleju czy alternator podpięty jest bezpośrednio do licznika. Przepustnice na linkę też się adoptuje. W środku jest silnik który rusza klapką i sterownik musi on znać położenie tej klapki. Lampka od oleju zapali się dopiero wtedy gdy nie będzie ciśnienia czyli np jak poziom oleju będzie poniżej smoka. Ubytek 1L oleju może nie spowodować braku...
może jeszcze sam czujnik ciśnienia robi złe odczyty,raz tak miałem ,zachlapany olejem w pewnym momęcie zawyżał ,po umyciu problem ustąpił.
Słabe połączenie z masą, regulator ciśnienia paliwa, czujnik położenia wału lub sterownik do sprawdzenia - było o tym na forum (poszukaj i to nawet w Pasku B4).
Sprawdź w jakim stanie jest płyn hamulcowy, jeśli jest tam przysłowiowa " woda z kałuży" sterownik może generować błąd czujnika ciśnienia, warto też w takiej sytuacji skontrolować działanie czujnika świateł stopu. Znajdź zakład który zajmuje się naprawą układów hamulcowych, i tam metodą ciśnieniową wymień płyn, włącznie z odpowietrzaniem i płukaniem...
Otrzymałem informacje że ziomki co wywalały dpf grzebały w sterowniku silnika, czujnik temp. / ciśnienia też był ruszany. W poniedziałek jadę na programowanie sterownika. Jutro dostane czujnik do podłożenia i chciał bym od razu sprawdzić wiązkę. Macie może opis pinów wtyczki sterownika silnika ?
Dzięki Panowie sprawdzę i dam znać :) Wtyczki sprawdzone, piny w liczniku również. Sprawdzone przejścia i : niebieska wtyczka : pin 7 Zacisk 37 masy czujnika pin 8 Wskaźnik temp płynu chłodzącego G2 pin 10 Przełącznik ciśnienia pin 22 Lampka kontrolna temperatury płynu chłodzącego i wskaźnik braku płynu chłodzącego K28 zielona wtyczka : pin Czujnik...
Mylisz czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem poziomu oleju.
W ECU prawdopodobnie jest czujnik ciśnienia atm. i do tego dochodzi Twój wężyk
Masz zbyt niskie ciśnienie. Tam jest tylko czujnik przy filtrze.
Witam błąd P2458 zrobiona regeneracja w czasie jazdy jednak po około 70 km błąd wrócił i auto w trybie awaryjnym , czy wymiana filtra czy czujnika różnicy ciśnienia .
Wężyki przykleiły się do zaworku. Obróć wężykiem tak jakbyś chciał przekręcić go na tych króćcach od zaworu.
Tworzenie sie podciśnienia o takiej wartości dla wolnych obrotów w kolektorze ssącym jest niedopuszczalne. Podaj numery z czujnika ciśnienia doładowania.
Też mam ten sam problem w moim Passacie B8 2015 r. Salon Polska, kupiłem go w wrześniu 2024 z przebiegiem 120 tys. zrobiłem nim już 12 tys. km. Oczywiście początkowy serwis zrobiony: oleje, filtry, rozrząd, pasek pompy oleju itp. i nie umiem sobie z tym poradzić. Wymieniłem: gruszkę, zawór N75, przewody z podciśnienia łącznie z zaworem jednokierunkowym,...
wymieniłem dziś pompę vacum to hamulce są żylety jak kiedyś ale dalej to samo się dzieje że łapie mula w czasie jazdy a może też być to wona czujnika ciśnienia doładowania
https://www.google.com/search?q=czujnik+...
na obwodzie wysokiego ciśnienia, idz po przwewodach , napewno znajdziesz
Jakie ciśnienie pokazuje czujnik????
Ok spadek ciśnienia w układzie paliwowym a na ciepłym silniku tego spadku nie da się odczuć bo odpala normalnie?A czujnik engine za co odpowiada i gdzie jest umiejscowiony? Dodano po 3 A spadek ciśnienia w układzie paliwowym - pompa jak można sprawdzić?
Witam, mam problem z podłączeniem czujnika ciśnienia. Czy może ktoś posiada schemat do podłączenia, albo jakiekolwiek zdjęcie, by ułatwić pracę?
Czujnik ciśnienia powinien być "połączony" w mapie z czujnikiem temperatury paliwa w celu ustalenia jego gęstości i z pewnością jest coś takiego jako mapa 2D. Jak masz "walnięty" czujnik temp. to czujnik ciśnienia może pokazywać takie ciśnienie. Jak nie masz czujnika temp. na pomianę to sprawdź "D.S." swojego i wepnij za czujnik rezystor odpowiedni...
Prędkościomierz i kontrolka to dwie różne sprawy... Jeśli kontrolka i piski pojawiają się w tym samym czasie to z całą pewnością jest to buzzer sygnalizujący dżwiękowo problem z olejem ... Mógł wysiąść jeden z dwóch czujników kontrolujących ciśnienie....
A jak tam pokazuje czujnik ciśnienia doładowania ?
Automat nie załącza sprężarki klimatyzacji. Klimatyzacja świeżo nabita. Podłączona "na krótko" chłodzi. Nie wymieniany osuszacz z czujnikiem ciśnienia. Znalazłem w kabinie pod deską przewód sterujący przekaźnikiem sprzęgła sprężarki. Był odłączony. Nie znalazłem kabla, na którym pojawiałoby się napięcie przy minimalnym (LO) nastawie temperatury klimy....
moze masz za niskie ciśnienie czynnika chłodzącego w układzie klimatyzacji. albo czujnik ciśnienia jest uszkodzony
Miałem kiedyś taki przypadek w passacie b5 i wymiana czujnika ciśnienia hamowania nic nie zmieniła. Przyczyną usterki i pojawiania sie takiego błędu była wadliwa praca włącznika świateł stop...
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Tak wpada praktycznie do podłogi. Po 20 razyach szybkiego naciskania minimalnie "rośnie" ale to moze z 1-2cm i praktycznie nadal sie w podłodze. Znalazłem taka Twoją wypowiedz z starych tematów: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... "Jeżeli będziesz miał zacięty jakikolwiek zawór odpływowy w ABS to masz taki efekt.Wyciągnij wtyczkę z modułu...
W parametrach sprawdź wartość z czujnika oleju powinno być cisn. Oil OK czy jakoś tak. Ten VW posiada tylko pomiar minimalnego ciśnienia oleju chyba 0,7 lub 0,8 bara. Na liczniku kontrolka zaświeci się dopiero po przekroczeniu 2000 obr i spadku ciśnienia poniżej minimalnego.
sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju ciśnienia passat sprawdzenie czujnika klimatyzacji
licznik instrukcja ustawienia fabryczne xiaomi kolumna voice kraft
śmieszne obrazki śmieszne obrazki
Renault opadnięte zawieszenie – Clio, Megane, Scenic, Espace – przyczyny, diagnostyka, naprawa Bosch EDC16CP39 ECU File Download: OEM, Tuning, Risks, Legal Sources