Czujnik masz w lusterku zewnętrznym,silniczek za radiem.
(at)poldzer Jeśli nie uda Ci się zdobyć potencjometru, mogę go przywrócić do życia.
W starych (nie wiem jak w nowych) VW na klapie z dziurami jest naklejona taka cienka gąbka , która próchnieje i zimne powietrze przedostaje się przez te dziury . Nie wiem jak w Twoim aucie . Wiem , że sprawdzenie jest upierdliwe (w VW leżenie plecami na progu i rozpinanie kanału) ale może to byç trop . Kamerka inspekcyjna wprowadzona od strony wentylatora...
czy w programie VAG (Polski VAG) można ustawić parametry otwierania Silniczka, kąty itp
Ten silniczek kosztuje 110zł z firmy Febi i działa bezproblemowo. Nie szkoda Ci czasu na poszukiwania potencjometru gdzie tu masz fabrycznie nowy zamiennik.
Do wyjęcia masz schowek. Po jego wymontowaniu silniczek masz przed oczami.
A następnym razem może więcej danych, czy automatyczna czy półautomatyczna
a do silniczka dochodzi zasilanie? Sprawdź przelotkę w klapie bagażnika.
http://obrazki.elektroda.net/92_12696475... http://obrazki.elektroda.net/92_12696475...
Trzeba sobie wybrać sterownik klimatyzacji 08-HVAC, jak już będzie wybrany to na dole powinien być Output Tests-03 jak dobrze kojarzę. I tam w tych testach, kolejno wykonuję się testy klap. Da się tam podejrzeć, czy dana klapa pracuje w pełnym zakresie. Natomiast jak potrzebujesz podejrzeć aktualną pozycję klapy, to trzeba sobie wybrać Meas. Blocks-08....
Odpiąć przewody wodne od nagrzewnicy, założyć wąż od karchera, przepłukać pod ciśnieniem. Jeśli klimatronic, sprawdzić błędy silniczków klap i test, mogą się zawieszać. Nowy płyn i odpowietrzenie całego układu.
po zamontowaniu silniczka stoi cały czas w jednej pozycji - zamkniętej Ale zobacz czy silniczek chodzi poza klapą w ogóle.
Zamiast brać się od razu za wymianę sprawdź aktywatory (silniczki klap) i rezystor dmuchawy.
A gdzie znajduje się czujnik temperatury: w silniczku czy poza nim, czy może ręcznie sterujesz? Może silniczek dostaje za małe napięcie? Albo jest za małe napięcie sterujące. A te silniczki to na jakie napięcie są? Czy te 3 silniczki wymienione to poza układem gdzie były działają i są sprawne, jeżeli tak, to po co je wymieniasz a nie szukasz innej przyczyny...
Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
Silniczki od klap sterujących sprawdzić, adaptacja klap programem VAG, zamienić silniczki miejscami jeśli na innej klapie będzie to samo problem tkwi w silniczku, wymienić na inny, np z audi golfa 4 , passata, są zamienne, wykasować błędy jeśli są
https://youtu.be/qWP-Y6rylI8?si=_Pe3ItmI... https://youtu.be/kCeIYYsr7tM?si=PPGam2xn...
Cześć. Tak na początek kolego: Pierwsze Mercedesy Viano weszły do produkcji ponad dwadzieścia lat temu. Pomijam, że na niektórych rynkach używano nazwy VIANO również dla Mercedesa V-klasse. Do tego dochodzą nam różne rodzaje klimatyzacji. Do tego dochodzi podział na auta z kierownicą po lewej i po prawej stronie - co w dzisiejszych czasach wcale nie...
Dobra, to poczekajmy na ten silniczek. Klapy rozumiem chodzą płynnie, nie przycinają się nigdzie?
Wyłamane zęby lub zanik styku na silniczkach klap.
Kondensator 470nF/63V.
Witam, Mam problem z regulacją klap nawiewu. Jak sprawdzić silniczek klap nawiewu? Gdzie i jakie napięcia powinny przychodzić. Regulacja przestała pewnego dnia tak zwyczajnie działać. Byłem z tym u mechanika. Stwierdził, że powinienem wymienić silniczek sterowania klapami nawiewu. Kupiłem wymieniłem i problem jest dalej ten sam. Sam nawiew dmucha, mogę...
witam kolego sprawdziłem te 2 dzwigienki co daje ciepło i zimno oraz ten co reguluje którą klape ma otworzyć, powiedz mi kolego jak do tej 14 sie dobrać / widziałem że ida jakieś tam wężyki itp. ale nie widze jak zdejme schowek żadnego silniczka po prawej stronie . problem jest dalej tego typu że wentylator lata na maksymalnych obrotach a z kratek zero...
Powinny być po lewej stronie obudowy nagrzewnicy, są chyba trzy https://a4-klub.pl/topic/8125-b5-afn-wyk... tutaj masz manual
W vag-u masz output test i po kolei wysterowuje wszystkie silniczki klap, wentylator, sprzęgło kompresora i wyświetlacze klimatronika
Co oznacza 160?
witam! w audi z climatronik zdarza sie ze siada silniczek klapy otwierania ciepłego powietrza, sprawdż czy rzeczywiście otwiera.. trzeba wyjąć schowek pasażera i wtedy wszystko widac jak na dłoni. Poza tym.. nagrzewnica moze byc zatkana...
Po rezystorze widać ze to klima manualna. Działanie Wentylatora raczej nic nie ma wspólnego z klimą.. Do sprawdzenia bezpiecznik (nie ten 5A) tylko ten do wentylatora (chyba 20A lub 25A) no i sam wentylator... Bład tyczy się Sterownika klimy ze nie ma czasem nie odpowiada... silniczek klapy to pewnie klapa do obiegu wewnętrznego.
Witam! Ja też mam podobny problem z klimą w audi a4 1999r. Nawiew działa, ale nie chłodzi. Jakoś jest to powiązane z wyświetlaczem temp. z zewnątrz, bo też mi nie wyświetla. Czasem coś "popyka" w bezpiecznikach i w panelu do klimy, i samo sie naprawia-chłodzi i wskazuje temp. z zewnątrz. Bespiecznik jest dobry. Jak zgaszę samochód to znowu problem wraca....
Klapa sterowana elektrycznie ma delikatne szpary. Ktoś w końcu wpadł na to, że będzie się tam zbierał nagar z oleju i spalin z EGR. Ciasno spasowana od nagaru szybciej by się zacinała, co kończyłoby się obcięciem plastikowych ząbków w przekładni silniczka. Klapy starszego typu, sterowane podciśnieniem, domykały się szczelnie, ale tam nie miało co się...
No aż testera nie potrzeba do tego. Zdejmij dolne osłony przy konsoli środkowej i sprawdź czy nie ma problemy z którymś z silniczków Nic tam nie zobaczy. Schowek wyciągnąć zlokalizować silniczek odpowiedzialny za rozdział powietrza i sprawdzić czy działa, czy mocowanie w klapie nie jest wyrobione, czy sama klapa uszkodzona.
Mam identyczny problem z bliźniaczym modelem lodówki. Po wstępnej weryfikacji zacząłem od pomiarów dwóch czujników temperatury, które znajdują się w chłodziarce, podejrzewałem, że odczytywana temperatura w chłodziarce jest zbyt niska, dlatego klapy są ciągle zamknięte. Obydwa pracują bardzo podobnie, jeden ma delikatnie większe opóźnienie, a różnica...
Ten temat to chyba jakiś humor. Autor pisze o braku ciepła po stronie pasażera a rzuca fotki diagnostyki silniczka kierowcy. No a teraz tradycyjnie - gdzie jest silniczek od sterowania klap pasażera.
Jeżeli panel steruje to albo klapa zerwana albo silniczek od klapy nią nie steruje.Tak Ci nie pomożemy musisz cokolwieg sprawdzić, zrób diagnostykę.
Silniczek sterujący klapą temperatury dla pasażera do sprawdzenia.
Witaj. Na moje oko powinieneś przede wszystkim dostać się do silniczków od sterowania klapy ciepło/zimno i sprawdzić, czy jeżeli stopniowo obniżasz temperaturę na panelu to po pierwsze czy silniczek pracuje poprawnie stopniowo, po drugie wyjąć i sprawdzić czy czasami problem nie leży w samej klapie (łączenie silniczka z klapą). To tak na początek.
To gratuluję. A serio? Dostań się do napędu klap mieszalnika i sprawdź co się zacięło, czy jakieś cięgno nie spadło, czy silniczek napędu klapy pracuje. Jak będziesz miał fart to tylko pół deski rozbierzesz. Jak niefart to całą.
Do odpowietrzenia potrzebna jest jeszcze jedna osoba aby podwyższyć prędkość obrotową silnika (nie przesadzaj tylko, wystarczy 1100-1200 obr/min).Ty czy kto ktokolwiek inny popuszcza opaskę węża wychodzącego z nagrzewnicy (na podszybiu lewy wąż pomiędzy serwem a akumulatorem,stojąc przodem do samochodu),jest w nim mały otwór i jest to również miejsce...
Oczywiscie, ze bład wskaze która to klapa. Usterka ta polega na tym, że maly elektryczny silniczek napędza przekładnię, która z kolei przez kolo zębate ramię klapy. Ramię to moze się poruszać w w przedziale otwarte - zamknięte, co w przeliczeniu na VAGa, to coś okolo 0 - 132, lub 0 - 152 impulsów. Obroty silniczka są wiec liczone w tym przedziale, co...
sprawa rozwiązana niedopięta wtyczka w panelu. dziękuję za podpowiedzi i pomoc
Problem rozwązany. Silniczki regulacji klap nawiewu maja wpływ na prace wentylatora. Po wymianie wszystko działa.Zamykam temat
Podczas testowania spryskiwacza, przy podniesionej klapie płyn uciekał z obiegu i wyciekał w okolicy silniczka wycieraczki. W takim razie warto by było sprawdzić czy płyn nie znajduje się również w samym silniczku.
Należy dostać sie pod kokpit. Wskazany do tego jeszcze będzie jakiś fejsik . Czasami pomaga test klap , ale generalnie silniczek klapy do wymiany. A jak sie do tego dobrać? Wrazie prolemów zalecam kontakt z mechanikiem.
Podpinałem pod kompa i nie wykazało żadnych błędów A zrobić nastawy silniczków klap i sprawdzić wartości podawane przez czujniki to już się nie dało Mogę zerknąć w przyszłym tygodniu, bo na razie mam młyn
Witam, posiadam VW Polo 2008 rok 1,2 benzyna. Podczas wymiany silniczka klap, (obieg zewnętrzny, wewnętrzny), uszkodzone plastikowe zębatki silniczka. mam problem z ustawieniem klap, przy montażu sprawnego silniczka. Może ktoś wie, jak to poprawnie ustawić i zamontować? Dodam, że silniczek znajduje się od strony pasażera.
Sam silniczek prawdopodobnie jest dobry. Tam jest potencjometr który nalezy wyczyścić.
Witam Umnie w Citroenie miałem identyczny problem, rozwiązanie było bardzo błahe, kiedy montowałem radio samochodowe zeskoczyła linka od obiegu powietrza :) jest to dość niefortunnie skonstruowane :|
Sprawdziłem zasilania, wszystkie ok, zresztą panel załącza się prawidłowo, regulacja jest, niby ok, a nie wysyła napięcia na silniczki klap, widzę na płytce sterownika, że steruje nimi jeden driver.
Oczywiście należy najpierw sprawdzić działanie silniczka klapy, przeważnie 12 V napięcia stałego. Ja regulowałem położenie zasilaczem.
a co na forum golfa wymiękli z odpowiedzią ??? masz problemy na zasilaniu ze styku 30 akumulatora a przyczyn może byc wiele np. za duże spadki napiecia , słaby akumulator , brak prawidłowego połaczenia itd. drugi bład to silnik przedniej klapy dystrybucji powietrza jesli bawisz sie skanerem to zrób sobie test elementów pózniej nastawy podstawowe a jak...
Moim zdaniem nie jest to wykluczone, że usterki (błędy) mogą powodować takie zachowanie. Szczególnie kiedy opisane są ewentualne zwarcia. Trzeba by sprawdzić wiązki czy całe, jak i naprawić lub wymienić silniczki sterowania klap. Po usunięciu tych usterek, będzie coś wiadomo więcej na temat samego panelu. Wcale też niewykluczone, że sam panel nie będzie...
Ja wiem który... ten od klapki obiegu wewnętrznego. oj jest całkiem z boku z prawej strony...
Delikatnie rozkręć ten silniczek i spójrz na zębatki. Zdarza się że pękają
Pierwsze co to sprawdź czy silniczki od obu klap działają w pełnym zakresie. Trzeba będzie zajrzeć pod deskę można pomóc sobie lusterkiem. Albo wentylator na full i słuchać czy zmienia się szum powietrza. Potem sprawdzić czy nagrzewnica jest gorąca. Nie wykluczone że przytkana. Bo czytanie błędów to nie żadna diagnoza. Owszem ,live data to tak.
Jak się odepnie Gateway z tego wspornika, to nie będzie wtedy lepszego dostępu do górnych śrub żeby go zdjąć? Dolna widać już odkręcona.
Jest w tym przypadku tak, że po włączeniu zapłonu wycieraczka działała cały czas, natomiast po trzech dniach, gdy miałem się za nią zabrać coś się zmieniło. Teraz działa sama na zapłonie, ale tylko przy otwartej klapie. Przewody w klapie sprawdzone, silniczek był podobno wymieniony na nowy.
Witam W passacie b6 wymieniałem potencjometry(czujniki położenia) w silniczkach klap nagrzewnicy/nawiewów. Cześć wyrzucała błąd np v159 i v158, część terkotała a część wymieniłem na zapas żeby za jednym rozbieraniem to rozwiązać... i może niepotrzebnie... Wymieniłem wszystkie 7 potencjometrów w całym aucie, nie trzeba wyciągać wszystkich silniczków,...
Bez problemu sprawdzisz ciśnienie czynnika za pomocą vcds-a, warto zerknąć w parametry bieżące czujników temperatury, silniczków położenia klap etc.
W silniczku klapy temperatury, ewentualnie cięgnie lub samej klapie.
Sprawdź czy węże na wejściu do nagrzewnicy są gorące - przy grodzi od strony silnika. Może też być silniczek klapy nawiewu - jeśli masz climatronica.
sprawdz wiazke do map sensora i do silniczka sterujacego klapa kolektora dolotu zobacz czy masz zasilanie? podaj numer bosch sterownika
Znalazłem dzisiaj chwilkę zadzwoniłem po klienta właśnie zdiagnozowałem iż przyczyną jest silniczek który otwiera klapę mieszającą. Dla tych którzy może kiedyś będą z tym mieli problem to po wyciągnięciu schowka jest bardzo dobry dostęp. Jeżeli jeszcze ktoś by miał rozpiskę napięć na wtyczce od tego silnika byłbym wdzięczny są tam cztery przewody .Sam...
Witam, szukam silniczka nie w cenie nowego, i zastanawia mnie bo mam z nr.6q0907511 a w sprzedaży są np. 6q0907511 A, 6q0907511 B i 6q0907511 B. Czy gdybym kupił np. B i przerzucił z niego bebechy do mojego, głównie chodzi nn i o to co w nich się psuje tj. Potencjometr. Wrzucę 2 zdjęcia, czym się różnia z zewnątrz.
Co prawda stary temat, ale odgrzewam. Ten błąd 01596 i mnie się pojawił w VW Sharanie 2001, więc wziłąłem sobie całą dokumentację z ETKA i ściągnąłem pół dolnej konsoli w aucie i po dobraniu się do niego, wyszło ze ten silniczek od recyrkulacji ma się dobrze, jest OK. Moze działa on zbyt wolno co jest powodem wywalania co jakiś czas błędu i mrugania...
Nawet jak w aucie będzie 26 stopni a ustawisz (w manualu) 28 bądź "HI" to ma lecić gorące powietrze. Bardzo często w B5 padają silniczki klap. Jak byś rozebrał osłony pod schowkiem pasażera to zobaczysz czy silniczki sterują klapami - starując z klawiatury Climatronica.
Jak to ma być płynna regulacja za pomocą potencjometru (regulacja położenia klapy, a nie temperatury !) to trzeba zastosować komparator napięcia np LM311 i mostek H do sterowania silniczkiem
Moze ktos mi wyjasni na jakiej zasadzie zatrzymuje sie silniczek klapy obiegu wewnetrznego. Nie ma w nim zednego ukladu przeciazeniowego ani krancowek, a zatrzymuje sie po zamknieciu i otwarciu klapy. Jak to dziala?
Napewno SANDEN SD7V16 jesli potrzebujesz czesci do naprawy łacznie z przednim deklem,łozysko z kołem odezwij sie na pw.pomoge usunac ta usterke,w minimalnych kosztach ;-)pozdr.
Nowe nie znaczy sprawne, oprócz nagrzewnicy nowy silniczek klapy temperatury nawiewu v58 był źle poskładany fabrycznie
Dwa są od sterowania centralnym zamkiem,na których pojawia się naprzemiennie -12V i +12V, a kolejne dwa są od mikro włącznika otwarcia pokrywy bagażnika, na jednym jest masa cały czas, a na drugim pojawia się masa po otwarciu zamka.
Prawdopodobnie to jeden z nastawników klap (silniczków otwierających klapy nawiewu) trzeba zanurkować pod deskę rozdzielczą i posłuchać który lub przykładając rękę do nastawnika można to wyczuć ale diagnostyka komputerowa powinna rozwiać wątpliwości. To oczywiście tylko moje przypuszczenia. Pozdrawiam
Kolego podepnij pod vaga mi wyszło ze silniczek klapy był zawieszony(chyba powietrza zewnętrznego) i czujnik ciśnienia klimatyzacji + mała ilość środka diagnosta zrobił adaptacje klap i wszystko zaczęło śmigać . Ja jeszcze wymieniłem płyn w układzie chłodzenia + czyszczenie. Sama możesz sprawdzić czy Klima nie ma błędów nie pamiętam dokładnie ale trzeba...
Dzisiaj przyjdzie nowy moduł komfortu więc po wymianie sprawdzę całego Climatronica i dam znać co się dzieje Dodano po 11 Sprawdziłem Clima i z tego co zrozumiałem to silniczki na zimno przesuwają dobrze lecz na przesuwie na ciepło jest wartość 0 więc chyba usterką są silniczki klap, dizeki wielkie !
Nie jest to kwestia czynnika a bardziej silniczka co steruje klapą od temperatury.Zablokowany na podawanie ciepła.
Wymiana silniczka nastawnika klapy
Witam Problemu ciąg dalszy, otóż silniczek od klapy zimnego/ciepłego dla nawiewu kierowcy i pasażera (ten po prawej stronie całego miksera, za panelem klimatyzacji) pracuje tak, że po wyłączeniu zapłonu po około minucie cofa się o jakieś 45deg i następnie po ponownym uruchomieniu nie ustawia się w poprzednim miescu ale wędruje około 45deg dalej. Wynikiem...
https://filmy.elektroda.pl/66_1708844991... Witam, jak uruchomić z palca bez zbędnego osprzętu, silniczek klapy nagrzewnicy Mercedes E-Klasa W212
Niestety nadal szukam ..
Witam, chciałem dopytać autorów czy mieli problem typu niedziałająca dmuchawa i 2 błędy w klimatroniku o numerach 2C6 i 4F9, prawdopodobnie 2C6 - Defrost flap motor - silniczek klapy chłodzenia, 4F9 - Air turbine motor - silnik nawiewu.
Niestety po paru latach użytkowania zaczyna mi wszystko "padać" w moim kochanym aucie AUDI A4 (1995 r). Tym razem odmówił posłuszeństwa silniczek klapy regulacji temperatury. W systemie AUDI występuje on pod numerem 8D1 820 511A. Na nowy oryginalny mnie niestety nie stać. Czy ma ktoś może dostęp do takiego używanego silniczka. Z góry serdecznie dziękuję...
Jeśli chodzi o ten problem to nie dotyczy to klimatyzacji bo czy jest wlaczona czy nie to i tak sie włącza z zimnego nawiewu na cieple.wiec tu pewnie bedzie silniczek regulacji ciepło zimno.
Uszkodzony silniczek klapy nastawczej temperatury V68 albo v71 nie jestem pewny...Przykro mi ale do demontazu deska
Podejrzewam że powodem jest standardowa usterka aktuatorów/silniczków sterujących klapami nawiewu. Zwykle jednak nie same silniczki się przepalają, ale przestają działać ich potencjometry, przez co klimatronic nie wie w jakiej pozycji są klapy i przestaje nimi w ogóle sterować. Bywa że ukręci się plastikowy łącznik, wtedy silniczek kręci się non stop...
Czy kierunkowskaz miga przy naciśnięciu przycisków pilota czy nie to ważne. Czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki jest kliknięcie zapadki blokady kolumny kierownicy.
Tak jakby czyli dochodzi czy nie?
Kupiłem takiego samego Hyundaia, 2,0 benzyna z 2005r klimactronic. nie sprawdziłem ogrzewania bo był zimny, po przejechaniu z Poznania do Gdańska, zmarzłem i uratowały mnie podgrzewane siedzenia bo bym zmarzł. Do rzeczy, temperatura na środku skali, wentylator nagrzewnicy chodzi i jest zimno. Po wymianie silniczka krokowego sterującego przełączaniem...
Jeżeli nie ma nawiewu to nie jest to wina nagrzewnicy, a klap sterujących. Mówiąc dokładniej silniczków w tych klapach. Sprawdź najpierw błędy na kanale 01 klimatronika.
Witam w merivie a z automatyczną klimą wyrabia się gniazdo (mocowanie silniczka - klapa) rozdziału powietrza zimne ciepłe .. Sciągaj schowek i zobacz czy klapa porusza się razem z ruchami silniczka - pewnie jest uwalone połączenie ...
Sprawdź silniczek klapy.Nie wiem jak w polifcie ale w przed jest stały plus a sterowanie silniczka minusem.Najlepiej podać masę z zacisku w klapie od silniczka wycieraczki przez np probówkę.Oczywiście zatrzasnij rygiel zamka na otwartej klapie co by nie nurkować w bagażniku.Guziczek w klapie też od razu na krótko sprawdź.
Zrób diagnostykę i sprawdź położenie klapy rozdziału powietrza. Możliwe, że uszkodzony silniczek klapy lub inne uszkodzenie mechaniczne.
Witam, Przepraszam za odświeżenie tematu, ale nigdzie nie mogę znaleźć takich potencjometrów, a potrzebuję kilku do tego samego celu - naprawy silniczków klap w VW. Jeśli ktoś wie, gdzie to kupić, to poproszę o info. Przekażę wiedzę na forum passata i skody, ludzie się ucieszą. Bo wymiana całego modułu to 400pln/sztuka, jest ich 5 lub 6... Pozdrawiam,...
Rozruszaj silniczki klap, baterią 9V.
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
Witam może ktoś wie czy sprężyna od silniczka klap trzyma otwarte klapy czy zamknięte
Na zasilaczu działa prawidłowo potencjometr i mechanizm osiąga skrajne obydwa położenia myśle że problem jest ze złym odczytem położenia potencjometru po stronie sterownika.Zostaje chyba iść po przewodach i znaleźć sterownik.Jeżeli ktoś wie gdzie pod deską jest ten sterownik to prosił bym o informacje lub schemat.
Co do spryskiwaczy sprawdź czy dochodzi napięcie do silniczka, który tam jest lub spróbuj go podłączy na "krótko". Co do wycieraczki nie wiem jak masz to rozwiązane w escorcie masz styki w klapie i na dole koło zderzaka czasem jak zaśniedzieją to nie chodzi np wycieraczka jeśli masz tam jakieś styki to je przeczyść np drobnym papierem ścierny.
Witam. W moim aucie PEUGEOT, nagrzewnica BEHR miałem podobny problem i winnym okazała się uszkodzona klapa mieszająca powietrze w kanale nawiewu. Dokładniej wysypało się koło zębate przekazujące moment obrotowy z silniczka napędu klapy. Podczas usterki efekt był taki, że niezależnie od ustawionej temperatury nadmuch podawał cały czas tą samą temperaturę...
Obstawiam że silniczek klapy obiegu zewn/wewn wentylacji.
SNIKY a gdzie ten silniczek klapy obiegu kupiłeś i ile kosztował bo właśnie potrzebuje taki sam też mi padł :/ ???
sprawdzenie silniczka krokowego parametry silniczka wybór silniczka
elektrozaczep częstotliwość symbol piekarnik elektryczny głośniki krakow
schema podlaczenia zamka centralnego
Głośna praca frytkownicy po włączeniu - przyczyny i rozwiązania Brak sygnalizacji ruchu bramy przesuwnej - przyczyny i rozwiązania