Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
czerwony akumulator(+) czarny (+)po załączeniu stacyjki zielony masa(-) czarno-biały gaszenie połącz kabel czerwony i czarny ze sobą (będziesz miał całe zasilanie światła itp.) połącz zielony i czarno-biały jak chcesz zgasić silnik (pamiętaj czarno-biały jest do gaszenia) Dodano po 8 Ale ja na twoim miejscu w takie rzeczy bym się nie bawił tylko kupił...
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
Nie wiem jak we wymienionym skuterze ale z mojej praktyki z różnymi zapłonami CDI wynika, że: Napięcie zasilania modułu CDI wynosi od 200 do 330V przy czym nie spotkałem się z przypadkiem takim, aby moduł którego napięcie zasilania wynosi 300V zasilić 200V i żeby skuter nie zadziałał. Dostateczna iskra na świecy pojawia się przy m/w. 100V Oporność wynosi...
Sprawdź kostkę stacyjki
co to za obwód jest, za co odpowiada ? Pin.4 - [15] plus po stacyjce
Sprawdź cewkę zapłonową i przewody wysokiego napięcia. Ponadto sprawdź stacyjkę
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Sprawdź kostkę stacyjki .
Na początek do sprawdzenia kostka stacyjki.
A może by tak sprawdzić kostkę stacyjki??
przeczyść klemy posprawdzaj styki przewodów zasilających i masy sprawdź przewodność stacyjki
Sprawdź kostke za stacyjka.
To zależy jaki masz alarm dołożony ,spróbuj na szybko włączyć i wyłączyć stacyjkę.
Ich nie wciskasz. Tam jest śrubka blokująca, prawdopodobnie na TORX. Stacyjka powinna się obrócić o jakieś 30* i wysuwać się do przodu. Namęczysz się, ale jak zacznie wychodzić to zauważysz. Stacyjka ma też bolec blokujący kierownicę. Przy wyciąganiu kluczyk musi być w stacyjce.
Prawy lub lewy by był. Nie wierzę w dwie pary styków naraz. Po mojemu ma wybity bezpiecznik od kierunkowskazów, jest to osobny bezpiecznik niż ten do awaryjnych. Co do przełącznika awaryjnych- przełącza on też zasilanie dla przerywacza migotania z plus przed stacyjką (dla awaryjnych) na plus za stacyjką (kierunkowskazy). Bardzo łatwo to sprawdzić.
Bezpieczniki lepiej sprawdzić niż tylko obejrzeć. Jeśli zgasł podczas jazdy, żadnych kontrolek ani nie kręci to za dużo problemów na raz. Stacyjka albo elektronika. Czasem któryś z czujników.
Właśnie też podejrzewałem że jest tam imobilajzer ale patrzyłem na zestawy startowe i w nich znajduje się skrzynka BSI której nie mogę znaleźć w samochodzie
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Może to być kostka, choć warto też się przyjrzeć rozrusznikowi. Sprawdź czy na bendix dochodzi napięcie kiedy przekręcisz stacyjkę, a on nie zapala. Musisz wiedzieć na ile przewodów masz kostkę. Bo kostki były 2 wtyczkowe (4 przewody) i 3 wtyczkowe (6 przewodów). Żeby wymienić kostkę trzeba zdemontować całą stacyjkę, wyciągając ja z kolumny. Wychodzi...
Na początek sprawdź, czy dochodzi napięcie na rozrusznik (cieńszy przewód) po przekręceniu stacyjki.
Napisz skąd jesteś, może ktoś Ci pomoże. Kluczyk do stacyjki jest ten sam czy naprawa polegała na włożeniu innej stacyjki? Może być też uszkodzona kostka stacyjki.
Ciągle ten komunikat na wyświetlaczu: "tryb oszczędzania energii". I od tego trzeba był zacząć, to jest twój problem. Zajmij się komunikacja z bsi. Na początku kostka stacyjki potem zasilanie.
Czyli posprawdzać bezpieczniki, a jak nie, to stacyjka?
Sprawdz na komputerze czy widzi transponder jak już kolega wcześniej ci napisal jest też możliwe że przy przekladaniu grota wypadl ci transponder z kluczyka 'mała pastylka .' I sprawdź czy napewno podlaczyles petle immo kostka na 2 piny .jeszcze jedno czy centralny zamek dziala z pilota?
A może kostka stacyjki ???
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
http://www.scootcustom.com/schemas-elect...
Sprawdź główne przewody zasilające przy akumulatorze i od głównych bezpieczniacki. Dodatkowo do weryfikacji stacyjka.
Chciałem pomóc ale gdzieś to posiałem a sprawdziłeś zaśilanie do stacyjki?
Poprzednie próby odpalania, na uszkodzonym rozruszniku i poleciały styki w kostce stacyjki.
Szukaj problemu w stacyjce
nie mam pojęcia jaki jest ecu. W takim razie potrzebuje sprawdzonego info gdzie w bsm jest plus po stacyjce :D
Czy gdy zachowuje się "normalnie" nie ma choinki na liczniku? Takie cyrki może powodować uszkodzone BSI. Raczej wątpię, żeby był problem ze stacyjką.
Sprawdź, może + po stacyjce jest na module wycieraczek.
no to dobrze wymyśliłeś Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki w komorze silnika i przestrzel przewód od skrzynki do stacyjki
Wszystkie duże masy i plusy sprawdź, kostka stacyjki jeszcze wchodzi w grę.
A sprawdziłeś chociaż czy bezpieczniki są wszystkie ok. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Czyli czy na pompę po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie. Jak nie dochodzi to czemu, lub podać na krótko plus z akumulatora. i sprawdzić czy zapali.
1.Włóż kluczyk do stacyjki 2.Wciśnij na kluczyku przycisk "loock", włącz zapłon, poczekaj dziesięć sekund 3.Wyłącz zapłon, puść przycisk 5.Poczekaj 5 sekund Gotowe Sprawdzone dzisiaj na Peugeot 307
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Dzięki za podpowiedź Spróbuję zaprogramować w takim razie immo i później sprawdzić centralny.
W starych peugotach zasilanie modułu było załączane stacyjką (ac z silnika). Sprawdź ten czerwono-czarny przewód który wychodzi z silnika czy przypadkiem nie idzie do stacyjki. Przynajmniej tak miałem kiedyś w speedfight I. Chyba, że ten model ma moduł dc, to wtedy + ze stacyjki.
sprawdź czy idzie plus z kostki stacyjki na rozrusznik
Siema, mam problem z Peugeot Satelis 125 2008 r. Mam nową stacyjkę, moduł, antenę, świecę, fajkę, kabel WSN, cewkę i nadal nie ma iskry. Gdzie szukać dalej?
była 2-godzinna jazda w deszczu. Nastąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej. Kolejno należy eliminować skutki. Na początek uruchomić funkcjonowanie stacyjki.
Masa silnika i zasilanie rozrusznika do sprawdzenia.
Cześć, sprawdź połączenie rozrusznika z akumulatorem gruby przewód. I sprawdź czy na cienkim przewodzie idącym do elektromagnesu rozrusznika jest 12V po przekręceniu stacyjki na rozruch. Jak będzie na grubym przewodzie 12V i po przekręceniu stacyjki na cienkim 12V to elektromagnes powinien wypchnąć bendiks i rozrusznik powinien kręcić. Jak nie zakręci...
sprawdź zworę serwisową.
Błąd sterownika analogowego wskazuje na problemy z pętelką- zasilanie, kable, itp. Z tą kontrolką ładowania to dziwna sprawa. Kostka stacyjki oczywiscie sprawdzona.
Napięcie na akumulatorze po właczeniu stacyjki sprawdziłeś ? Bezpieczniki ? Od tego się zaczyna.
Dokładnie telefon mi nadpisuje słowa jak nie zwrócę uwagi to wyskakują takie domysły. Tak jak kolega piszę sprawdź stacyjke plus do stacyjki leci z tej białej 10pinowej kostki i tam wraca po załączeniu zapłonu. Mogę się mylić i leci z 10pinowej czarnej.
Na początek to wypnij i wepnij wtyki dochodzące do wskażników.[UWAGA.Przy wyłączonej stacyjce]
Masz kilka usterek. Zacznij od sprawdzenia kabli z kostki stacyjki do bsi.
Zasilanie ACC+12 jest po stacyjce
Poruszaj kluczykiem w stacyjce. Częsta usterka, to właśnie kostka stacyjki.
Żadne urządzenia. Trzeba sprawdzić czy sterownik masę, plus z akumulatora (tzw "30) i plus po stacyjce (15).
WItam, Problem jest następujący...Samochód po przyjedzie do domu już nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu co i jak wyszło że nie ma iskry, oraz pompa paliwa nie dostaje napięcia. Wymieniłem już przekaźnik pompy paliwa oraz komputer (Bosch), dodatkowo sprawdziłem przewody, czujnik położenia wału i bezpieczniki, które są ok. Juz nie mam pomysłów, moze...
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Witam, Peugeot 107 1.4 HDI 2007 r. Sterownik Siemens. Potrzebuję, żeby ktoś mi na zdrowy rozum pokazał, na której kostce i na którym pinie w sterowniku powinna być masa, a na którym stały plus, a na którym po stacyjce.
nie ma nic rozebrałem stacyjkę obudowę nic nie ma dokładnie sprawdziłem
Podłącz zasilanie które jest odłączane ze stacyjki.
Jest wkret i rygiel, ktory mozna uwolnic w okolicy pierwszej pozycji kluczyka (zaplon). Kierownicy nie trzeba zdejmowac. Solo, W Polsce, byc moze, wszystko mozna. Jesli sprezynka pekla, to stacyjka ma za soba pare lat pracy i zamek jest rownie zuzyty. Lepiej go wymienic aby nie ryzykowac zalokowania kluczyka z powodu peknietej zapadki. Fakt, ze nowa...
Może gdzieś przepalił się przewód? Może ma ktoś schemat na te auto? Dodano po 1 Czy stacyjka ma napięcie?
Może być stacyjka, jej obwód można sprawdzić na skrzynce bezpieczników. Jaki dokładnie jest bezpiecznik i ile lat ma samochód?
To może być wiele czynników zaczął bym od sprawdzenia rozrusznika i kabli do niego dochodzących ponieważ to najłatwiej sprawdzić, jeśli to nie to to trzeba sprawdzić stacyjke (kostka stacyjki, wkładka, podłączenia przewodów)
Uszkodzona okazała się kostka stacyjki.
A może kostka stacyjka...
Tu masz schemat; Sprawdź jeszcze czy masz na złączu czujnika prędkości zasilanie po stacyjce na styku 1 i masę na styku 2 https://obrazki.elektroda.pl/1886869900_...
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Zgodnie z pytaniem : jak wiesz jak to ciężko,jak nie wiesz to bardzo cieżko.
przekaźnik sprawdzony? Dodano po 35 podaj rok autka. Dodano po 2 17 pin sterownika sterowanie masą, plus po stacyjce.
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Sprawdzić masę na silnik i na karoserię. Sprawdzić zasilanie na kostce stacyjki. Wszystko żarówką minimum H4.
Samochód sprzedany temat nieaktualny
Hs jest w skrzynce bezp. w kabinie po stronie kierowcy powinno być na niej napięcie bez wł. stacyjki.
Na beben stacyjki od tylu jest wsunieta kostka, zciagnij ja, wez przy pomocy kontrolki sprawdz w ktorej szczelinie kostki jest napiecie. Przy pomocy mostka sprobuj lekko dotknac po kolei do sasiednich.Gdy zapala sie kontrolki na desce zapamietaj miejsce i poszukaj szczeliny gdzie odezwie sie rozrusznik.mostkujac + z kontrolkami drugim mostkiem na krotko...
To może podepnij się bezpośrednio do kabla od stacyjni od tyłu, tylko sprawdź czy jak wyciągniesz kluczyk ze stacyjki to czy odcina ci napięcie od zapalniczki.
Prawdopodobnie podczas wymiany baterii nastąpiło jakieś mikropęknięcie. Obejrzyj dobrze płytkę czy nie ma gdzieś tzw. zimnych lutów lub oderwanej nóżki od układów. Można by też prewencyjnie przelutować połączenia i sprawdzić rezultat.
Uszkodzona kostka stacyjki
A sprawdziłeś i po włączeniu zapłonu też nie ma? Banalne ale ja gadałem z gościem, któremu elektryk chciał nowy kabel od bezpieczników ciągnąć a nie pomyślał,że zapalniczka przez stacyjkę może być.
Kupiony nowy a nawet dwa jeden na zapas bo wiem że one strzelają dość szybko i na oby dwóch to samo Dodano po 1 ale dziwne jest to że po przekręceniu stacyjki dmuchawa działa poprawnie sprawdzę i przemierzę w weekend te kable
zbieg okoliczności, przyczyna była kostka stacyjki.
W serwisie naprawy kluczyków sobie poradzą?
Niestety nie ma takiej możliwości, a to ze względu na konstrukcję elektryczną stacyjki.
Poszło panowie. Dziękuję wszystkim. Znalazłem bez schematu a pomoc georgesgr była by najlepsza!. Problem był w stacyjce:).
Kostka stacyjki.
Zaczynasz od bezpieczników i stacyjki.
Nie kolego żaden bezpiecznik ... całą przyczyną była stacyjka!
W ducato po 2006r tak się dzialo jak zalało skrzynkę z bezpiecznikami pod maską a ty na początek sprawdź stacyjkę po prostu odłącz kostkę i zobaczysz efekt
Ewentualnie wstawić klasyczny zawór od pompy bez immobilisera. I podać mu plus po stacyjce.
Może przypalona kostka stacyjki.
Sprawdzilem napięcie ponownie na zasilaniu sterownika wynosi 0,5v,wiec cos gdzies nie styka.Gdzie znajduje sie przekaźnik od dmuchawy ? Bsi d9 tam jest Problem rozwiązany,okazała się winna kostka stacyjki.
Czyżby stacyjka?
Wiązka stacyjki.
zasilanie absu to które rozpinasz wyjmujac bezpiecznik dajesz przez przekaznik, a zasilanie tegoz przekaznika po stacyjce.
Kaszpirowsky powinien wiedzieć bezinwazyjnie, kontrolka w łapki i sprawdź
Witam, czy przepustnica w samochodzie powinna reagować na pedał gaz tylko przy włączonej stacyjce? Tzn czy łopatka będzie się odchylała na zgaszonym aucie, lecz włączonej stacyjce. Peugeot 307SW 1.6 benzyna
plus po stacyjce
Zazwyczaj kostka pod stacyjką.
sprawdzenie stacyjki mercedesie wymiana stacyjki peugeot naprawa stacyjki peugeot
siłownik renault mitsubishi falownik silnik pompy hydroforowej
sterownik roweru elektrycznego sterownik roweru elektrycznego
Schemat i opis pinów gniazda 10-pin w spawarce Merkle inSquare 350W AC/DC Opis pinów złącza lampy ksenonowej Opel Antara