Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
Może warto zacząć od podstaw i sprawdzić szczelność dolotu.
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Sprawdzić szczelność dolotu, sprawdzić/podmienić czujnik temperatury.
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Błąd EGR to sam EGR,dziura w dolocie ,uszkodzony np MAF a nie turbo. Co musisz sprawdzić to to, czy sztanga zaciągnięta do końca i chodzi bez zacięć. Potem sprawdzić szczelność dolotu ,wizualnie ,posłuchac czy nie gwizda co, abo zadymić. MAP to sprawdzić parametry i czy nie jest zapchany z nie że sprawny. Na końcu turbina.
A sprawdziłeś kompresję? Szczelność dolotu, membranę...
Zdejmij stozek i spróbuj. Rozumiem ze to 4t? Jeśli tak to sprawdź szczelność dolotu i luz zaworowy. I podstawowa sprawa czy przy próbie odpalenia jest iskra.
Po co wycinany był katalizator?. Sprawdź szczelność dolotu, podstaw przepływomierz lub map/maf sensor w zależności co tam jest
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Czy reduktor Ci nie zamarza i czy węże wodne poprawnie zamontowane (dopływ-odpływ)? Sprawdź szczelność dolotu, szczególnie w okolicy miksera, to może być przyczyną wysokiego spalania.
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
Może być sonda ale wcześniej sprawdź szczelność dolotu. Zbyt duża ilość dzikiego powietrza powoduje, ze sonda nie jest w stanie skorygować wtrysku i w efekcie lubi wyskoczyć jej błąd. A tak poza tym to jak to bmw- krokowiec, przepływomierz.. Szsczelność sprawdź plakiem.
Nieszczelny kolektor wydechowy również powoduje zakłócenia w pracy sądy, pod wpływem temperatury potrafi popękać kolektor lub po prostu padła uszczelka. Co do sprawdzenia szczelności dolotu i kolektora to możesz to sprawdzić jeszcze przez odłączenie rury od filtra powietrza i zatkanie jej na wolnych obrotach np ręką, przy szczelnym dolocie silnik gaśnie...
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Szkoda że jak miałeś rozebrane nie sprawdziłeś szczelności. Zatykasz dolot powietrza w przepustnicy i ktoś musi gazować i nasłuchujesz świstów itp. lewego powietrza zasysanego przez przepustnice.
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
A co ma pomiar przepływu wspólnego z doładowaniem w AHF ? Nie ma logów, nie ma danych live... Do autora , filtr powietrza nowy? Szczelność dolotu sprawdzona ? EGR czysty i szczelny?
Sprawdź przewód odmy taka gumowa rurka może być zatkana i pierwsza rzecz jaką należało by wykonać to sprawdzić szczelność dolotu najlepiej dymem. Silniczek krokowy może być zabrudzony lub zatarty .
Pojeździj trochę na samej benzynie i zobacz, czy coś się zmieni. Tylko podmieniałeś podzespoły, czy też sprawdziłeś wartości parametrów pracy? Nie każde uszkodzenie czujnika doprowadzi do błędu, czasem tylko powoduje że sterownik gubi się w ustawianiu dawki paliwa. No i oprócz czujników do sprawdzenia jeszcze szczelność dolotu oraz wpływ instalacji...
zrób komplet logów, bo przyczyn twojego problemu może być wiele, a na dzień dobry powymieniaj wszystkie podejrzane wężyki podciśnieniowe i sprawdź szczelność dolotu i ustaw kąt synchronizacji
kocham bmw Wcale na to nie wygląda. Przepływomierz, ciśnienie paliwa i szczelność dolotu do sprawdzenia.
Tak naprawdę to nie ma to znaczenia. Ważne co było zdiagnozowane. Sprawdź np. szczelność dolotu,live data takie ja MAP itd.
,dam manetkę do końca a on nie reaguje dopiero po czasie Objaw jest taki, że nie reaguje na otwarcie przepustnicy! A sprawdził ktoś, szczelność dolotu?
Sprawdź szczelność dolotu membrany wężyki itp. Czujnik ciśnienia bezwzględnego do sprawdzenia.
Sprawdź szczelność całego dolotu, razem z egr.
Sprawdź szczelność dolotu.
Witam mam problem z szarpaniem silnika w przedziale 1800-2000 obrotów na każdym biegu Chlysler Pacifica 3.5 V6. Wymienione wszystkie świece i cewki, sprawdzona szczelność dolotu, błędów brak.. może ktoś miał podobny przypadek
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Sprawdź szczelność dolotu i czy wydech jest swobodny.
Witam jak sprawdzić szczelność dolotu ? Szukałem góra silnika sprawdziłem węże opaski i nic nie widać a sonda lambda na wolnych obrotach dochodzi do 23.1 %. Psikałem wodą z płynem i też psikałem PLAKIEM i obserwowałem parametry Sondy lambda i nic tak samo. Czy wydech może mieć coś wspólnego katalizator dziurawy ? Proszę o pomoc
O luzach zaworowych pisałem, że są sprawdzone i są ok. A szczelność dolotu, jak mam sprawdzić? Gdy był gaźnik zakładany, to na nowych uszczelkach. Dodatkowo zrobiłem test, że gdy tak kulał, to psikałem plakiem, by właśnie taką nieszczelność znaleźć. Nie jest to może jakieś fachowe rozwiązanie, ale zawsze coś. Niestety nie dało to poprawy. Dodano po...
Sprawdź szczelność dolotu
Zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu od turbo do kolektora ssącego. Węże, intercooler itp.
Sprawdź szczelność dolotu, np. Plakiem.
Przyczyn może być wiele, sprawdź szczelność dolotu na początek.
mariukonie Dzięki za odpowiedz. W tym przypadku to cykliczne co 1-2sekundy falowanie (sprężarkę klimy wykluczam, był taki okres, że brakowało czynnika a falowanie występowało). Jeżeli przepływka zabrudzona to czy po jej odpięciu nie powinno pracować równo ? Dolot jest o zmiennej długości, są w kolektorze klapy więc jest się co psuć. Czy jest jakiś sposób...
Przecież masz wyraźnie opisane błędy że coś nie tak z powietrzem. To że czyściłeś przepustnicę to dobrze, ale czy dobrze wyzcyściłes ? Weź coś sztynego i płaskiego (blacha, mocny plastik, tektura) i powoli zaślepiaj wlot przepustnicy. Można też inaczej - weź patyczek taki z chińskiej/wietnamskiej knajpy i spróbuj przy pracującym silniku domknąć przepustnicę,...
Sprawdź szczelność dolotu szczególnie za przepustnicą.
Jaki kod silnika? Sprawdź szczelność dolotu, wyczyść przepustnicę.
Szczelność dolotu do sprawdzenia.
Silnik 1.5 DCI o mocy 115 koni posiada AdBlue. Na desce wyświetla się błąd układu wtryskowego i to też pokazuje komputer. Po sprawdzeniu szczelności i dolotu jest wszystko dobrze.
Jeśli przepływomierz oryginalny, to wpierw sprawdź szczelność dolotu za przepływomierzem. Napisz też jaki to silnik.
Standardowy tryb awaryjny, było na forum już dziesiątki razy :) sprawdź sterowanie turbiną, czy grucha nie jest dziurawa, czy zawór N75 jest sprawny MAP/MAF szczelność dolotu itd. Poczytaj na forum serio jest masa informacji co i jak posprawdzać :)
Podajesz ,że silnik bez DPF ,a dalej "Sprawdziłem, że dpf jest zapchany w 58 % i różnica ciśnień skacze 5, 6, 7 mBar" ? Jak to w końcu jest ma DPF(FAP) czy nie. Objawy, które podajesz kierują aby sprawdzić szczelność dolotu czy gdzieś nie masz pękniętego węża i bierze lewe powietrze podczas kiedy dodajesz gazu i turbo mocniej ładuje. Po kolei wszystko...
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
DTC2263 - Spadek ciśnienia w układzie doładowania Sprawdź szczelność dolotu Może ktoś wie jak te błędy rozwiązać związane z głośnikami i modułem zablokowanym ? Dołożyć głośniki na tył albo zmienić konfigurację radia na opcje ,,front speaker,, DF046 ignoruj
Sprawdź szczelność dolotu, ciśnienie paliwa ,wyczyść przepustnicę i zaadaptuj, czujnik spalania stukowego może być do wymiany ale to po tym jak zrobisz poprzednie rzeczy a błąd będzie powracał. Aaa no i mogła paść przepływka.
MID 128, SID 32, FMI 5 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Możliwa awaria elektryczna zaworu od hamulca górskiego), MID 128, PSID 98, FMI 1 - błąd dotyczy systemu doładowania powietrza (sprawdzić szczelność dolotu, czujnik i jego wiązka, turbina).
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Sprawdź szczelność dolotu, wyciągnij przepustnice i ją dokładnie umyj. Następnie podłącz samochód pod VCDS i zrób adaptację przepustnicy.
Jak bieżąca korekta zależy od obciążenia silnika? Jeśli rośnie wraz z obciązeniem, to może problemem jest wydajność pompy paliwa. Jeśli maleje, sprawdź szczelność dolotu.
Sprawdź szczelność całego dolotu. Łącznie z coolerem i kol dolotowym. Drugi temat to spr ciśnienie doładowania.
Pamiętać należy o sprawdzeniu szczelności.
Szczelność dolotu między kolektorem a przepływomierzem sprawdzona? Pod zderzakiem przednim znajduje się wlot powietrza, który rurą idzie do filtra powietrza. U mnie jest on szczelnie zatkany, i zaklejony jakąś gumą. Czy tak powinno być? Nie ma tak być, jakiś mało umiejętny gaziarz się za to zabrał.
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu i czyszczenia przepustnicy...standard w tym silniku
Witam, zawór ok, sprawdzona też szczelność dolotu dymem. Dym wydostaje się z pod korka wlewu oleju, a po uszczelnieniu korka leci z takiej malutkiej dziurki w egr. Czy to ok?.Auto nadal nie pracuje normalnie, korekta dł.ter. na wolnych 14%, podczas jazdy 20%. Wywala błąd P0171.
Ja bym proponował jeszcze sprawdzić szczelność dolotu... może mechanior coś nie poskręcał jak trzeba. Ale logi to podstawa
mają koledzy racje, troche wróżenie, sprawdź ciśnienie na cylindrach, szczelność dolotu, a może nazbierało się woda w tłumikach i para leci jak się tłumiki nagrzeją
Dostaje fałszywe powietrze. Sprawdzić szczelność dolotów.
Mapsensor lub przepływomierz w zależności co tam masz. Do sprawdzenia szczelność dolotu plus podciśnienia.
Jak sprawdziłeś szczelność dolotu?
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Szczelność dolotu i odma do sprawdzenia
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Na początek podaj co to za silnik VP czy PD, sprawdź szczelność dolotu i IC bo wygląda na "mega dziurę w dolocie". Zacznij od rury wyjściowej z turbo. Wrzuć jakieś logi to będzie coś widać.
Dwa tematy. Wylacz gaz na kilka dni i spróbuj pojeździć tylko na PB. Sprawdź szczelność dolotu i odmy.
Sprawdź szczelność dolotu.
DPF na miejscu? Sprawdź szczelność dolotu, i dokładna diagnostyka, a nie czytanie błędów.
Sprawdzić dokładnie szczelność dolotu powietrza jak i szczelność kolektora ssacego.
Sprawdź szczelność dolotu
Wygląda całkiem poprawnie. Sprawdź szczelność dolotu i rozrzad. Sprawdź korekty pod obciążeniem może pompa paliwa sie konczy a gaz wywala błąd z innej przyczyny.
Sprwdź czujniki szczelność na dolocie wiązkę od tych czujników po kolei jak. Pomierz multimetrem. Sprawdź czy przekaźnik nie zwiera do masy lub jego wiązka. Koenje do spwadzrnie będzie ECU. Może dostało wilgoci lub złącza.
No. I sprawdź szczelność dolotu.
Jeśli coś się dzieje to sprawdź szczelność dolotu. Po drugie jaki masz sterownik gazu?
Rozumiem, że błędów żadnych nie ma? Sprawdź szczelność dolotu.
Gaźnik wyczyszczony regulowałem ale dalej bez zmian. Sprawdź szczelność dolotu, podmień świecę oraz sprawdź stan przewodu WN.
Sprawdzić szczelność dolotu. Zobaczyć przewody podciśnienia!
Sprawdź szczelność dolotu.
A kiedy wymieniłeś filtr paliwa, czyszczenie przepustnicy. Sprawdzenie szczelności dolotu powietrza. Czy sprawdzałeś ECU.. Podejrzewam,że to tak się dzieje tylko w tym zakresie obrotów a później jest ok.
Zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu, przynajmniej u mnie dolot był odpowiedzialny za ten błąd. Ale nie jestem mechanikiem, napisałem jedynie jak było u mnie.
Sprawdzić szczelność dolotu.
Sprawdź szczelność dolotu, miksera kondycję zaworka IACV.
jeżeli już tyle wymieniłeś to sprawdź szczelność dolotu i MAP.
Sprawdź szczelność dolotu (popsikaj plakiem), odmy, sprawdź czy działają te siłowniki klap umieszczone z przodu na kolektorze ssącym
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
Sprawdź szczelność dolotu i EGR, zapis jest przesunięty względem etykiet. Oprócz turbiny coś dziwnego dzieje się z przepływomierzem.
To się robi programowo. Przy depnięciu strzela bo ma za ubogo, sprawdź szczelność dolotu, wzbogac mieszankę, a jak nic nie da to kryzuj dolot.
Sprawdź szczelność dolotu.
A więc pompa wtryskowa. Czarny dym to deficyt powietrza. Zatem do sprawdzenia drożność i szczelność dolotu. Od filtra powietrza aż do głowicy. Jeżeli będzie szczelny dolot to sprawdź czy przy gazowaniu twardnieją przewody od turbo.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
W całym zakresie obrotów brakuje w okolicach 200-300mbar doładowania. Została sprawdzona turbina, wymieniona na drugą w lepszym stanie, wymieniony zawór n75, wężyki podciśnienia sprawdzona szczelność dolotu i przypisany inny 4 barowy mapsensor bo auto jest przygotowywane pod większą moc turbo to GT2260v. Szukałem już wszędzie i wszystkiego i cały czas...
Przelaczaj po 1 wtrysku i obserwuj. Ja polecam qbox basic ac w03/031 lub barracuda co lepiej pasuje do auta. Reduktor hmm byle klapkowy. Leb na karku podczas strojenia. Sprawdź szczelność dolotu.
Skoro jest check to musi być zapisany błąd w ECU... Sprawdziliście szczelność dolotu?Ten silnik jest czuły na „lewe”powietrze.
Wygląda na ecu po "c... ipie" i to kiepskiej. Ktoś podniósł dawkę ale zapomniał o ograniczniku dymienia. Na początek sprawdź szczelność dolotu. Potem warto by mu wgrać serię i doprowadzić do porządku a dopiero potem zabrać się za podnoszenie mocy.
Sprawdzić szczelność dolotu , wtryskiwacze zrób test przelewu
sprawdzenie szczelności układu sprawdzenie szczelności paliwa sprawdzenie szczelności pilarki
dioda selenowa wymiana żarówki punto schemat elektryczny bojler
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Nissan Primera P12 1.8 benzyna - niedziałający wyświetlacz Instrukcja obsługi Privileg Superstar Electronic 3000