No tak, fejs jest a lampy nie ma. Powinno być na odwrót. Nie ustawisz nic statycznie tak jak ma być, zresztą zobacz co ci z tego wyjdzie-ustaw silnik w znaki na kole zamachowym i aparat ustaw tak, żeby palec połową szerokości styku celował w rysę na obrzeżu aparatu, a potem zobacz co na lampie wyjdzie. To pierwsze co podałem to procedura montażu aparatu,...
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
co do klimy to jeżeli są jakieś błedy w klimie to załączeniu zapłonu miga cały panel klimatronica - wtedy trzeba podłączyć VAG-a i sprawdzić co jest nie tak co do zamka to tak jak pisał wcześniej kolega padają często mikrostyki w zamku ale to też można stwierdzić po diagnozie VAG-em
Skoro VAG nie wyrzuca błędów (a przy wypadaniu zapłonów powinien)problemem nie jest elektronika ale mechanka np.powypalane zawory przez złe ustawienie LPG -profilaktyczne sprawdź ciśnienie sprężana.
a ja stawiam na problem z immo.proponuje podłączyć pod tester VAG i sprawdzić zapisane błędy w sterowniku.
Rozumiem tylko mi chodzi w której kolumnie bloku i w której wartości w programie VAG należy odczytać sprawdzić?
temat kilka razy poruszany na forum poszukaj a zrzuty przydały by sie z Vag-coma z kanalu 1 na wolnych obrotach 3 i 11 na podwyrzszonych ponat 3 tyś i jakie jest napięcie na przepływomierzu mierząc multimetrem na przewodzie sygnałowym na wolnych obrotach i jak dodasz pedal do podłogi. sprawdzenie zapłonu to Vag com nastawy podstawowe 04 kanał 000 na...
spowodowane to może byc złym sposobem odczytu z vaga , chyba że robisz to w nastawach podstawowych zgodnie z procedurą
witam. Jak w temacie interesuje mnie w którym bloku pomiarowym w VAG można sprawdzić ustawienie zapłonu. Za pomoc dziękuję
Witam. Podczas pracy silnika wypada co któryś zapłon. Kable i cewka wymienione, kopułka i świece sprawdzone. Vag nie pokazuje żadnych błędów.
No proszę. Sprawdz mase na skrzynke bezpieczników i na karoserie to odnosi się do skaczącego obrotomierza. Głowny przekaznik to dobry trop. A jakies zabezpieczenie dodatkowe nie odcina czasem +15 po stacyjce?? Do sprawdzenia. Kontrolka do ręki.
dziś sprawdzone: ustawienie rozrządu wałek , wał, palec zapłonu na 1 cylinder, nadal błąd powraca, po kilku regulacjach zapłonu z VAG -iem auto zgasiłem i nie chciało zapalić - podmianka cewki auto odpaliło od razu, na tej innej cewce wartości ustawienia zapłonu są bardziej stabilne lecz nadal zmienne, kolejne próby ustawienia zapłonu nadal powodują...
diagnoza VAG to podstawa sprawdzić należy ustawienie zapłonu dawka paliwa itp. Zdarza się że mechanicy wymieniają rozrząd na tzw. znaki bez sprawdzenia VAGIEM .
Odpowiedni czujnik (pod filtrem oleju) - ustawienie zapłonu (vag) i auto śmiga.
Awaria cewek od świec zapłonu to też częsty przypadek w AZQ. Da się to zdiagnozować VAG-iem, a po za tym silnik nierówno pracuje.
Dotyczy VW TOURAN 2.0TDKI 136KM 2003r. Po podjechaniu pod sklep i normalnym zgaszeniu silnika, samochód kręci i nie odpala. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone - ok. Zasilanie i masy sterownika silnika - ok, Filtr paliwa wymieniony na nowy - ok. Po odkręceniu odpowietrznika na filtrze paliwa jest podawane paliwo po załączeniu zapłonu VAG łączy się...
pewne VAG potrzebny
Dokładne trzeba zacząć od pomiarów kompresji. Jeżeli kompresja dobra to trzeba sprawdzić na który cylinder nie pali. Wtedy dobry pomysł to lampa do zapłonu bo widać czy daje iskre. Jeżeli będzie to przechodzimy do sprawdzenia wtryskiwaczy a dokładnie ich opornosci. Oporność ma byś w okolicach 15 Ohm. A padały tam często😉
pin nie będzie potrzebny do tego,silnik-adaptacje-00-idz-00 przywraca ustawienia,wychodzisz z vag,wyłączasz zapłon,włączasz i gotowe.
W grupie VAG masz dostępny licznik wypadnięć zapłonów. Błędu jeszcze nie będzie, ale licznik wskaże gdzie jest problem. Jak świeci check, to tester powinien pokazać na którym cylindrze jest wypadanie zapłonów. Za sprawdzenie sprawnej cewki firma może naliczyć sobie opłatę. \ Nie wszystkie sklepy przyjmą reklamację części, jeśli nie była zamontowana...
podłączałem: - auto com wyskakuje mi informacja że jest błąd komputera lub sprawdzić zapłon - VAG pokazuje problem z połączeniem Jedyne z czym się mogę połączyć to AIR BAG, oraz deska rozdzielcza
Uwalony sterownik airbagu, albo go wymienic, albo go naprawic (wgrac orginalna zawartosc).
Witam kupiłem golfa 4 1.9 tdi na pompowtrysku 100 kony ma moc wszystko fajnie po podłączeniu vag wyskoczył błąd 16688 wypadanie zapłonu na 4 cyl , auto strasznie szarpie w środku po sprawdzeniu wtrysków przez vag wyszły tak jpg i mam pytanie czy wtryski maja koniec czy wystarczy koze uszczelnić a może coś z kablami pod deklem szarpanie ustępuje po dodaniu...
Mieszkam w dojczach paliwo tutaj jest zupełnie inne niż w pl... Może czujnik padl to sprawdzę jak złożę.podlacze VAG chociaż wcześniej nie było żadnego błędu od czujników... Były tylko błędy wypadania zapłonów
1. Kontrolka świec przy zapłonie 2. Czy kręci normalnie, czy jakby bez kompresji 3. Paliwo na wtryskach ad.1 Kontrolka ma mignąć każdorazowo przy przekręceniu zapłonu ( vag się łączy, więc to na 99.9% nie to) ad.2 słowo - klucz: klapa gasząca ad.3 Zawór STOP w pompie wtryskowej. Jak to posprawdzasz to się odezwij.
Witajcie. Może mi ktoś odpowiedzieć na jedno pytanie dnoście Vaga 409,xx: * jakie warunki musze spełnić aby bezpiecznie wykonać test el. silnika?? Chodzi mi o to czy moge to zrobić na zapalonym silniku czy tylko na przekręconym zapłonie???
Obawiam się, że została fizycznie unieruchomiona. Tak jak w większości VAG, włączasz zapłon, świecą się wszystkie i po chwili gasną wszystkie a połowa systemów nie działa jednak ty o tym nie wiesz bo 10 kontrolek jest podpięte pod jedną.
(nie piszemy o super mądrych co mają aku ponad 20 lat i się chwalą) Są tacy ? Nie przesadzajmy, mało kto ma samochód 20 lat. Ja mam akumulatory zawsze bardzo długo, poprzedni wytrzymał 12 lat, obecny ma 10 lat i zero problemów inny dopiero 6 lat. W Fiatach STOP świeci po zapłonie, w Vag bez zapłonu, za to klakson w Fiatach bez zapłonu. To zależy od...
Witam!! Mam zastępujący problem z Passatem B4 1994r silnik 2,8 VR6. Samochód odpala jednak pracuje tylko na 4 cylindry (brak iskry na 3 i 4 cylindrze). Samochód na module zapłonu i 3 cewkach zapłonowych. Po podmianie cewki odpowiedzialnej za 3 i 4 cylinder ten sam objaw. Podejrzewam uszkodzenie modułu zapłonu, jednak jak sprawdzić czy moduł jest dobry?...
Witam. Mam problem nie działającym abs-em. Na desce świeci się kontrolka, na wyświetlaczu "brake fault", a zaraz po włączeniu zapłonu jest sygnał dźwiękowy. Mój vag (sprawdzony) nie może połączyć się z niczym poza silnikiem . Podejżewam uszkodzenie lini k. Czy ktoś mógł by mi powiedzieć gdzie sie wpiąć (radio, sterownik) aby jak najbardzie skrócić droge...
Kolega robokop ma racje co do rozrządu, dwa zęby na pompie i nie ma mowy o dalszej jeździe. Zawory z tłokami tak szybko się nie spotkają, chyba że pasek się zerwie. Objaw który opisujesz, pasuje idealnie do nie dokręconej pompy wtryskowej, która razem z rozrządem się przestawia opóźniając zapłon. Podłącz VAG i odczytaj grupe 004 wartości mierzonych,...
Witam Najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie błędów VAG-iem. Podejrzewać można kilka rzeczy ja osobiście stawiałbym na przestawiacz zapłonu, który jest zamontowany w dolnej części pompy wtryskowej. To on odpowiada za prace zimnego silnika.
Podłącz VAG-a, ale moim zdaniem jest to wypadanie zapłonu cylinder1, a przyczyną jest cewka zapłonowa.
Będę miał jak to sprawdzę w vag. . Wyłącznik świateł raczej jest dobry skoro po wypięciu z niego kostki światła po przelączeniu zapłonu nadal świecą ....
a6 4.2 2008r w trakcie jazdy nagle straciło moc, zaczęło szarpać i nierówno pracować. Po podłączeniu pod vag pokazuje błedy wypadanie zapłonu na cylindrze 1 2 3 4 5 6 7 8. Sprawdziłem świece są ok oraz wymienilem paliwo na 98 i dalej to samo
Tak,następny mądry. raz-system digijet nie jest diagnozowalny VAG'iem.Ten system nie ma samodiagnostyki. dwa-we wczeznych modelach vag nie wykrywa usterek w ukladzie wtórnym zapłonu.
ja mam podobny problem co kolega n0w3y_pl tylko w audi a8 z 1995r. W tamtym liczniku reset ECU nie mozna zrobic programowo. od akumulatora tez go odpinałem. próbowałem chyba kilkanascie razy, równiez ze zmiana eepromu recznie i ponownym zapisaniu. i brak efektu. Zaraz po zrobionym zapisie mam kumunikat ze wszstko ok, ale jak robie odczt to odczytuje...
Ustawienie zapłonu sprawdza się Vag-iem.Wartość 12 st. na biegu jałowym jest stale wyświetlana i nie zmienia się w trakcie regulacji.Obok jest wartość dziesiętna na podstawie której jest przeprowadzana dokładna regulacja.Jutro napiszę na którym meswertbloku jest ta wartość.A przy okazji jak jesteś przy aparacie zapłonowym sprawdź dokładnie kopułę i...
albo jeszcze lepiej - jeśli sterownik coś wypluje a nie powie co to vag wstawi to gdzie uważa że najbardziej pasuje (miałem kiedyś kąt zapłonu na wolnych 92st a silnik normalnie pracował - osobiście uznałem to za temp i nie szukałem przyczyny)
witam ponawiam temat bo mam ten sam problem to same auto i silnik, brak iskry hall nowy położenia wału nowy punktu zapłonu nowy cewka nowa moduł mocy nowy zasilanie na cewki jest rozrząd sprawdzony pompa paliwa chodzi immo brak błędów i lampka gaśnie vag pokazuje (nie zawsze) błąd halla i punktu zapłonu, mimo że czujniki są nowe to zostały sprawdzone...
Zostaw miernik w spokoju, podłącz żarówkę 21w i sprawdź czy po przekręcniu zapłonu świeci, odepnij czujnik temperatury i zobacz co się będzie działo.
Jakie ciśnienie daje turbina?? Robiłeś coś z zapłonem?? Nie ma przypadkiem detonacyjnego spalania?? Jeśli mówisz o N75 to najprościej vag-iem jest w nim test el wykonawczych.
W aucie po właczeniu zapłonu mruga kontrolka immo. Niestety nie można połaczyć się z nim Vag-iem i odczytać błedy. Odczytałem zawartośc pamięci ze sterownika immo i prosiłbym o sprawdzenie zapisu czy jest poprawny. Dodam że po odłaczeniu akumulatora kontrolka immo gaśnie i auto "jednorazowo" odpala .
witam ponownie byłem dziś u kolejnego specjalisty i powiedział że nie jest potzrebny vag do ustawienie zapłonu Sciągnij sobie załącznik.'Procedura regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w ALM. Pan mechanik robi Skody S100 i Seaty Malaga,
Każdy komp pokażę Ci tylko wypadanie zapłonu tylko po jakimś czasie, ale nigdy nie słyszałem o vag do renault, vag jest tylko do vag ( vw ,audi, skoda)
Na wyświetlaczu licznika po właczeniu zapłonu komunikat SERWIS. Zrobiłem VAG-em scan brak jakichkolwiek błędów. Czy to może być sygnał że pora na OIL-serwis lub INspekcję?
jeszcze jedno na forum w innym temacie wyczytałem że kontrolka ładowania ma wpływ na prace alternatora , u mnie gdy przekręcam kluczy nie pali się nawet na testach vag. może to jest przyczyna ??? ************************************* sprawdziłem tam jest dioda która działa po podpięciu baterii ale po włączeniu zapłonu sie nie zapala
Nie nie wypadają zapłony, na Vag-u cisza ,analiza spalin jak najbardziej poprawna. Spalanie w normie, jest tylko delikatne szarpanie podczas przyspieszania ,na 2 i 3 biegu.
Witam. Przeglądałem posty ale nie znalazłem nic na temat który za chwilę opiszę mianowicie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tzw"15" wycieraczki przednie robią dziwne krótkie ruchy a może drgania i to samo po rozruchu. Sprawdziłem bezpieczniki i masy wokoło są Ok, podłączyłem się VAGiem sprawdziłem wszystkie dostępne systemy i nie ma w nich...
Ja u siebie wymieniłem dwa na których VAG wykrywał wypadanie zapłonów. Obecnie stare mają przelatane już 300 tyś km i wszystko śmiga jak trzeba. A od wymiany minęło już 50 tyś km. Czyszczenie nic nie pomogło.
Przekładasz sterownik silnika włączasz zapłon i vag 25 immo potem 10 dopasowanie kanal 00 i Ok. immo dopasowane
16514 - d cylindrów 1 - sonda 1: usterka elektryczna w obwodzie prądowym Sonda uszkodzona sama w sobie lub wiązka. Sprawdź w parametrach prace sondy w bloku 007. 17831 - System wdmuchiwania powietrza wtórnego; zespół 1: za małe natężenie przepływu Sprawdź wężyki podciśnieniowe. Czy można za pomocą VAG-a podnieść obroty, ewentualnie sprawdzić prawidłowość...
Podczas pracy silnika pompa w zbiorniku pracuje cały czas. Nie wiem jak w Mini ale ogólnie czasami jest tak że już po włączeniu zapłonu pompa załączana jest na 3/4 sekundy celem dopompowania paliwa (w grupie VAG już po otwarciu drzwi) następnie jest wyłączana i załączana ponownie podczas kręcenia rozrusznikiem, czasami jest załączana tylko podczas kręcenia...
Starą galle trzeba odłączyć, bo nowa idzie po canie. Ja podpiąłem linie K z radia do auta i mam komunikacje z radiem Chorus2 wcześniej nie było. Najlepiej przekręcony kluczyk na zapłon i Vag-com, polski vag nie zawsze daje rade.
Mógłbyś odszukać tą całą procedurę? co do ustawień zapłonu w VAG to wiem , że blok 7, 1 okienko wartość 58-60, a 2 okienko 7-8 coś takiego ale niestety ustawienie zapłonu w tych wartościach nie wyprowadza sterownika z trybu awaryjnego.
Prawdopodobnie ktoś zmieniał pasek rozrządu i nie zwracał uwagi zbytnio na koło od napędu urządzeń pomocniczych myśląc, że "podkręci" zapłonem na koniec. A tu niestety zonk, bo zapewne sterownik/komputer nie był zablokowany, więc mechanik "swoje" a komputer "swoje". Wpisz w wyszukiwarkę "timing adjusting Digifant" i powinieneś coś znaleźć. Po Polsku...
Adaptacje zrobiłem. Wartosci uzyskaly 0000 nie pamietam ile dokladnie tych samych zer. Zapłon wyłączyłem odłaczyłem VAG i znow zapłon i auto odpalone pieknie tak jak powinno być obroty do gory nie poleciały. Ale zobaczymy na jak długo. Bo coś mam przeczucie ze złośliwość nie ma końca :/
Niebieska wtyczka. Pin23- +12, pin24- masa, pin25- K, pin1- zapłon
Bezpieczniki sprawdzone? Zrób scan wszystkich systemów. Kontrolka świec żarowych się zapala przy włączeniu zapłonu ? Alarm dokładany?Wykluczony ? Co najważniejsze nie mogę odpalić samochodu Normalnie kręci ?
Witam Czy można w jakiś sposób za pomocą intefejsu OBD II sprawdzić przebieg w Golfie 3 TDi `94 ? Powodem jest niedawna zmiana licznika efektem czego ~ - 100tys. a przy wymianie zauważyłem, że ktoś go już odkręcał. Ewentualnie chciałbym też na przyszłość mieć możliwość sprawdzenia aktualnego stanu. Interfejs służył mi głównie do wykrywania błędów (bardzo...
Adaptacja nowego "używanego" ecu zakończona powodzeniem :) dla potomnych zamieszczam dokładny opis procedury adaptacyjnej: Włącz zapłon uruchom Vag-com wejdź w Immobilizer wybierz: Adaptacja W polu gdzie są dwa zera wpisujemy jedno zero i klikamy SAVE. Zakończ transmisję. Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Nie mam tacho chyba,że ktoś wymontował przed sprzedażą auta. Tak się zastanawiam nad Gps?.Da się to sprawdzić przez Vag?Jeszcze jedno szwagier ma blaszaka też t5 i u niego nic takiego się nie wyświetla mój jest doka.
Odświeżam. Potrzebuje wykresów lub danych , jakie są kąty wyprzedzenia zapłonu przy danych obrotach silnika , temperatur i prędkości . Ponieważ samochód pod obciążeniem nie dopala mieszanki a w autodata nic nie jest o tym napisane . Z góry dziękuje
Ciekawe tylko czy jedno z drugim ma coś wspólnego. Czyli ta nierówna praca silnika i wypadanie zapłonów na poszczególnych cylindrach z tym czujnikiem. Bo jeśli wyda się taką kasę i silnik dalej będzie kulał, to wtedy będzie niezły "bigos". Ma, ale tylko na mocy powinien stracić, kiedy czujnik temp. podaje/lub nie złe wartości do sterownika. Co do wypadania...
Witam, podczas testowania autka za pomocą VAG-a - mogę wejść tylko na jeden sterownik 01 - Silnik. Dlaczego nie ma komunikacji np z 15 - poduszka lub 17 deska rozdzielcza ? Ostatnio zmieniałem żarówki na licznikach i aby sprawdzić odpaliłem samochód z niepodpiętą ostatnią kostką - od tej pory przy załączaniu zapłonu nie zapala mi się kontrolka od poduszki...
Witam! Więc tak. Auto po nocy w temp +8 odpala na dotyk. Gdy temp spadła do ok 0 stopni po nocy auto odpala z oporem. Trzeba chwilę pokręcić żeby chwyciło. Diagnoza: świece żarowe. Same świece są ok. Jedno że nowe a mimo wszystko jeszcze sprawdzone na wszelki wypadek. Kontrolka świec gaśnie niemal od razu po przekręceniu zapłonu , niezależnie od temp...
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
Wziołbym się za sprawdzenie pompy wtryskowej. Może być że tylko przestawił się kąt początku wtrysku na pompie ( to tak jak w silniku benzynowym kąt zapłonu ) , albo któraś ze spreżynek w pompie wtryskowej ale to już niestety wiąże się z demontażem pompy i jej przeglądem. Takich usterek VAG nie pokaże.
Witam Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny błędu jaki pojawia się przy Vagowaniu mojego auta błąd 00550. Rozrząd wymieniony kompletny - ustawiony poprawnie, koło dwumasowe sprawdzałem dwa razy wraz z jego klinem - jest ok Interfejs Vag posiadam od niedawna - próbuje kasować ten błąd ale on pojawia się za każdym razem po odpaleniu silnika....
Witam jeśli masz dostęp do VAG sprawdź na rozruchu jak nie pali wskazania czujnika położenia wału. Dodano po 8 Zapomnialem dodać jeśli po kilku razach włączenia zapłonu odpala sprawdź pompę paliwa i jej przekaźnik oraz filtr.
Witam, polo 1,4 AUD 2001, 180tyś km. Wymienione świece i przewody, filtr paliwa. Wyczyszczona odma i przepustnica. Odpinany akumulator do wymontowania poduszki. Po odpaleniu błędy: 16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder 16688 Cylinder #4- wykryto przerwę zapłonu Skasowane, wykonana adaptacja przepustnicy Vag-iem. Przejechane 300km, błędy...
Z trochę innej książki serwisowej. Ale też dobrej. Czasem warto porównać dwa lub trzy źródła. Pod względem zapłonu poza grupa VAG AD nie jest najlepsza.
Zrobiłem logi na spalanie stukowe, zapłonów nie cofa same zera czyli wtryskiczanie są ok, wygląda na to że to uszczelniacze zaworowe puszczają olej, ale póki co nie mam zamiaru nic z tym robić dopóki zasłona dymna nie będzie się za mną ciągnąć, a konsumpcja oleju jest na poziomie 1.5l między wymianami więc nie jest źle.
Przychylam się do uszkodzenia klina na wale. Podjedź do kogoś i niech sprawdzi zapłon (np: Vag-iem)
do silnika RP były montowane dwa systemy sterowania MONOJETRONIC-i wtedy w aparacie zapłonowym jest przyspieszacz.a od 1990 roku montowano system sterowania MONOMOTRONIC-i tu jest aparat bez przyspieszcza a kąt zapłonu ustala ECU,więc do ustawienia zapłonu niezbędny jest VAG +lampa stroboskopowa.
Sterownik Crash date powindlo sie wymieniac ale niekotrzy czyszcza ale to nie przyczyna nie palenia jakby to bylo immo auto odpala i gasnie wiec tez raczej nie to . Test Vag wymagany sprawdzenie bledow silnika i oby nie bylo synchronizacja walkow rozrzadu :) . Sprawdz Silnik , Airbag , Immo , Audi nie posiada tak owej stłuczeniowki . Sprawdz czy dochodzi...
witam,mam prawie identyczny problem seat arosa 97r. 1,0 silnik AER żona kilka dni temu wracała z pracy temp otoczenia około -15 po przejechaniu 500metrów zapaliła się kontrolka oleju i podobnio migała po kolejnych 300metrach silnik zgasł i już się nie uruchomił kręci normalnie tyle że nie odpala, iskrę na świece ma, paliwo też dochodzi do listwy ale...
Na Vag-u lub ITS5053 można sprawdzić dawki ale myślę,że jest to wina wtrysku, może być brudny,zapchany. Podmień go na inny może być używany.
Witam serdecznie. Od niedawnego czasu mam problem z moim Seatem. Jakieś 10tys km temu zamontowałem instalację gazową - STAG QBox + reduktor Tomasetto. Wszystko jeździ znakomicie, zrobiłem sporo wymian eksploatacyjnych (oleje, rozrządy). Natomiast od jakiegoś czasu po zrobieniu dłuższej liczby kilometrów (ok 150km jednorazowo) zdarzały mi się wypadania...
sprawdziłem dzisiaj rozrząd i wszystko jest na znakach co dziwne wtedy znak w otworze skrzyni był na swoim miejscu dla pewności zrobiłem pełen obrót i znak dalej był w dobrym położeniu niżej obraz VAG Wałek pośredni też jest tak jak na rys wyżej ? Kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika 2E wynosi 6±1° prędkość biegu jałowego 770 do 870 obr/min...
Jeżeli kontrolka od check-a się nie pojawia nawet po włączeniu zapłonu można wnioskować że ktoś się jej celowo pozbył wcześniej. Wstępnie trzeba sprawdzić komputerem pracę tych podzespołów które wykazują błędy, niestety osobiście mi polski-vag nie pokazuje dobrze którego podzespołu parametry wyświetla. Należało by albo przegrzebać instalację elektryczną...
Witam ! Zacznę od razu od swojego problemu bo ręce mi opadły, Pacjent Polówka 96r 1.4 60km model silnika AKV. Silnik był u mechanika, uszczelka pod głowicą powiedziała amen. Powymieniane w tym nowy rozrząd, z głowicy została tylko głowica, reszta wymieniona. Po docieraniu silnika i normalnej jeździe zauważyłem dość spore spalanie 10l/100km Na pełnym...
Opięcie radia daje ten sam efekt.Próby połaczenia : I przy wyłączonym zapłonie z vag 311.2 http://obrazki.elektroda.pl/9312762200_1... Kabel przechodzi test w wersji OPCJE dale opcja SILNIK.VaG próbuje się połączyć z sterownikiem baz skutku.Vag 4.9 http://obrazki.elektroda.pl/8538733000_1... identyczna sytuacja http://obrazki.elektroda.pl/4248580000_1...
Tylko w Vag odpala i gaśnie gdy immobiliser siedzi. Dziwne to ciśnienie paliwa. Często w układzie Bosch siada pompa wtryskowa. Sprawdź wytryski na przelewy jednak, bo to sprawdzenia na stole to loteria. Pompa w baku musi zrobić 6 bar. Może kosz w baku za szybko się opróżniania.
Witam. Po zwarciu na akumulatorze (spowodowany z mojej winy) w samochodzie nie działa prędkościomierz, co jakiś czas pulsuje lampka od rezerwy i daje sygnały dźwiękowe, kontrolka oleju pulsuje 3 razy na kolor żółty w momencie włączenia zapłonu, Program "Vag" pokazał, błąd czujnika prędkości i czujnika ciśnienia oleju ale błędów nie da się skasować....
Czujnik temperatury nie ma wpływu na salanie w 3 cylindrze .tylko może wpływac na wysokość spalania. ma 4 wyjscia 2 do modułu ,a 2 do wskaznika i nie ma wpływu na spalanie w poszczegulnych cylindrach. Dodano po 13 twoje błędy to-16684P0300Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinderB . 16697 P0303 Wykryto przerwę zapłonu cylider 3 to z opisu...
Masz wtyczkę z kawałkiem wiązki, to po kolorach spróbuj dopasować do schematu. Brązowy to w VAG masa, plus po zapłonie czarny z jakimś paskiem. Wiesz z jakiego auta to wyjęte? (Najlepiej kod silnika)
Czujnik z tyłu, na lewej głowicy, na wałku ssącym A więc to pewnie o to ustrojstwo chodzi(zaznaczyłem strzałką)jutro się za to zabiorę,mam nadzieję,że się nic nie rozleci przy wykręcaniu tego czujnika.Mam koledzy jeszcze jedno i w zasadzie chyba ostatnie w tym temacie pytanie,a mianowicie to czy mogę sprawdzić na vag-u czy rozrząd się przestawił,słyszałem,że...
Sprawdzałem prąd nie dochodzi do pompy. Sprawdzałem VAG tylko na zapłonie.
Ture11 - przestań pisać głupoty. Autor tematu ma pilot radiowy a nie na podczerwień. Tutaj nie ma żadnej karteczki w pilocie ani kodu nie wprowadza się przyciskiem od centralnego zamka. Tutaj chodzi o Megane po lifcie. W Renault silnik nie zapali jak immo trzyma, rozrusznik będzie kręcił a silnik nie zapali - to nie grupa VAG że odpala i gaśnie. Na...
zapłon to podstawa
Pudrujesz syfa. Napraw i wyreguluj układ lpg. Te silniki chodzą na lpg jak złoto.
VAG w zeszytach serwisowych podaje, że na biegu jałowym rozgrzanego silnika w moim aucie (1.4 16v MPI) czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP powinien wskazywać wartość między 240 a 420 mbar (norma) Norma jest wartość jak najbliżej zbliżona do 340mBar. Odchyłki w górę, lub w dół, mogą raz wynikać ze specyfikacji samego silnika - kwestia kątów...
przypomniało mi się , że jak wyciągałem bezpieczniki i chyba przy wyciągniętym którymś włączyłem zapłon i klimę VAG "wywalił" 16916, na module 01-silnik, ale to tylko raz przy manewrowaniu z bezpiecznikami. PO za tym przypadkiem jest czysto - jeśli chodzi obłędy
Moja wiedza nieco się powiększyła. Mam program polski vag, mam interfejs OBD II (działa sprawdziłem na innym aucie) teraz czekam na adapter z OBD II na OBD I - takie dwie wtyczki biała i czarna. Nadal nie wiem który czujnik odpiąć i czy uda mi się ustawić zwykłą lampą. Ktoś opisze procedurę?
Witam panów główną przyczyna braku mocy w silnikach tdi vw jest uszkodzenie przepływomierza powietrza, zaworka n75 w skutek puznej naprawy tego ustrojstwa zacina się zawór na turbinie . Vag nie jest w stanie dokładnie wykryć usterki po kolei trzeba eliminować uszkodzenia. zawór na turbo sprawdzisz po właczeniu zapłonu musi sie otworzyć jeśli nie to...
mabos1, zasilanie na wtyczce sprawdzałem i jest takie jak na akumulatorze. Vag nie wykazuje żadnych błędów. Nie bardzo wiem, o co chodzi z tym wysterowaniem masy (wpółczynnikiem), o którym piszesz. Jak sprawdzić ten współczynnik ? Który to pin w ECU ?
Witam Nagle przestała świecić kontrolka ABS-sprawdzona żaróweczka,przewody, bezpieczniki,VAG-2,5 komunikuje się ze sterownikiem-nie pokazuje żadnych błędów testy-pomyślne.Jazda po łące wykazała sprawność układu ABS.Kontrolka poduszek zapala się i gaśnie po włączeniu zapłonu. Golf III-Match II, 1.9 TDI-110 KM.model-98 nowy typ ABS (pompa +sterownik)...
1. Rozgrzej silnik do pełnej temperatury 2. Zgaś i włącz sam zapłon 3. Podłącz VAG-a i uruchom logowanie kanału 005 4. Kręć aż odpali 5. Pokaż logi,
Można ustawić Vag-Comem zapłon w tym autku??I jak to zrobić?? kod silnika to AJT .pozd Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu immergas zapłonu
regulacja odkurzacz electrolux spawanie uziomu rozdzielczość multimetru
Automatyczne włączanie CO przy ciepłej wodzie - przyczyny i rozwiązania Zmywarka wolnostojąca 45 cm - jaką wybrać?