Tak, możesz podpiąć żarówkę, możesz miernikiem sprawdzić.
Podłącz tak: 1 - 30 2 - 15/54 4 - 50 Teraz pozostaje ten nieszczęsny R, musisz po prostu sprawdzić żarówką lub miernikiem w którym momencie przekręcenia Twojej starej stacyjki pojawia się tam +
Sprawdź kontrolką z żarówką, miernikiem, gdzie masz zasilanie w tej kostce, gdzie plusy, gdzie masa, i połącz jak trzeba. Możesz też poczekać na podanie przez dobrą duszę opisu kostek z nissana, ale możesz się nie doczekać. Mnie osobiście nie chce się dzisiaj szukać takich opisów.
Do ponownego sprawdzenia bezpieczniki F4,F9 i F19. Następnie sprawdzić żarówką , a nie miernikiem , napięcie na kostce lewej lampy.
Ta po pierwotnej stronie trochę nie tak umieściłem. Powinna być zamiast bezpiecznika sieciowego. Dla sprawdzenia można bez tej po lewej jeżeli zasilacz nie uszkadza tranzystora T502 a bezpiecznik sieciowy jest nominalnej wartości. zasilanie przez żarówkę (po lewej) zabezpiecza (chociaż nie do końca) przed uszkadzaniem tranzystora T502 a gdyby układ...
Rozbierz tą żarówkę i miernik w dłoń :) Sprawdź w niej wszystko co się da. W takiej żarówce jest mało elementów więc zbyt długo to nie zajmie. Kiedyś elektronikę z takiej żarówki sprawdzałem na małej jarzeniówce.
jedne i drugie sprawdzam żarówką, tyle tylko że wzbudzenia najwyżej zarówką 5W. Właśnie diody wzbudzenia czasem miernik pokazywał mi że są dobre a żarówka np świeciła w obie strony, natomiast jak "prostownicze były "dead" wg testu z żarówką to miernik pokazywał to samo.
Do sprawdzenia pozostały jeszcze stojan i wirnik czy nie są zwarte zwoje ale do tego potrzebny miernik. Niektóre regulatory można sprawdzić bez testera. Potrzebny zasilacz regulowany 10-16V żarówka 12V 3W i miernik.
Na 4,5 jest masa? Zasilanie na 16 sprawdź żarówką, nie miernikiem, masę też
Sprawdź miernikiem ciągłość "obwodu" żarówki.
Został Ci jeszcze do sprawdzenia przekaznik który mimo że kliknie może nie włączać danego obwodu. Ostatnio miałem do sprawdzenia przekaźniki od znajomego które niby działały bo klikały ale po rozebraniu okazało się że odpadły styki od blaszek. Sprawdź jeszcze napięcie na żarówce przykładając miernik do przewodu i do masy pojazdu może w lampie lub w...
Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką jak pisałem wcześniej,chodzi o sprawdzenie obwodu pod obciążenie którego miernik nie daje.
Sprawdź miernikiem lub żarówką. Będziesz pewny. PS. Chodź masy może tam nie być. Wtedy gdzieś do blachy się przyczepić.
Te kręcenie ile trwa? Najpierw wyeliminuj powietrze, a później sprawdź czy na rozgrzanym silniku dochodzi 12V na zaworek pompy. Tylko sprawdź żarówką a nie miernikiem.
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Jeżeli nie posiadasz miernika, możesz to sprawdzić żarówką 12V.
że nie zepsuło się całe ogrzewanie w mieszkaniu.. Trzeba sprawdzić czy do pieców dochodzi zasilanie . Miernik lub żarówka-probierka są do tego celu niezbędne.
Z tyłu w schowku po prawej stronie ( tam gdzie jest lewarek) przy tylnej lampie powinny być dwie kostki na kablu do klapy, rozłącz je i sprawdź czy dochodzi tam prąd ( dojdziesz po kolorach przewodów podłączonych do żarówek ), lub sprawdź miernikiem czy przewód ma przejście.
Witam. na wstępie trzeba sprawdzić miernikiem czy żarówki są połączone szeregowo czy równolegle jeśli szeregowo to 6voltowe ostatnio wymieniałem w panelu daewwoo były po dwie w szereg zamontowałem 6v i było ok.
Możesz trochę szerzej opisać te wyjścia dice1 i dice2 bo nie rozumiem po co tam są. Witam serdecznie, te wyjścia przełączają siłowniki po wybraniu opcji grzania lub chłodzenia. Nie którzy rozdzielają chłodzenie na fancoile a grzanie na podłogówkę, fajnie to działa. W pierwszej chwili myślałem że to czujniki, ale one są montowane na oddzielnej płycie....
Miernik może pokazywać napięcie .Sprawdź żarówką.
Wypełnienie możesz policzyć, mierząc napięcie zasilania i napięcie na żarówce (miernik napięcia stałego powinien pokazać wartość średnią), nie wiem, czy ograniczeniem nie jest szybkość 555, można to sprawdzić na niższej częstotliwości, zwiększając kondensator. Z obliczeń wynika że dla 1k i 50k zakres zakres nie będzie od 1-99% a do 2% do ponad 99,9%...
wyskakuje błąd żarówki, Prawdopodobnie Komputer wykrył zbyt wysoki pobór napięcia po podłączeniu kamery sprawdź miernikiem pobór prądu kamery.
Mierzysz silnik miernikiem. A zamiast silnika podłączasz żarówkę.
Oryginalna grzałka do PS'a była lekko wygięta (położenie jak najbliżej zbiornika), ale w sumie nie ma to znaczenia jak jest zanurzona i nie haczy o bęben. Odłącz grzałkę (wtyki z niej - jako moderator pewnie wiesz że jest to zabawa niebezpieczna jak każda zabawa z prądem) a w jej miejsce podłącz żarówkę (miernik), załącz pranie i zobacz co dzieje się...
Podłączyłem identyczny domofon do FAAC740 - sterownik 748D pod złącze OpenA - piny 1 i 7 i śmiga bez problemu - dziala jak przycisk pilota - 1 klik otwiera 2 klik zamyka (po pelnym otwarciu lub stop przy jezdzie bramy). - sprawdź czy nie masz gdzieś przerwy na przewodach - żarówka, miernik itp - bo wygląda na podłączenie prawidłowe.
Sprawdziłem wkręcając je do żyrandola...dwie żarówki są sprawne ;/
Wystarczyło poszukać w google. Niskie napięcie na linii 30 tzn., że stale napięcie zasilające sgr jest za niskie albo go tam nie ma w ogóle. Sprawdź bezpieczniki i zasilanie modułu sgr powinno być po zapłonie 12 i stale 12 najlepiej sprawdź żarówka bo miernik ci pokaże nawet jak będzie kabel wisiał na włosku albo styk będzie kiepski na kostkach.
Sprawdź żarówką, miernik lub w takich przepadkach oszukiwać.
Jak słychać stuknięcie, to sprawdź, czy masz napięcie na grubym przewodzie do rozrusznika, żarówką nie miernikiem, sprawdź masę silnika, sprawdź czy w momencie stuknięcia pojawia się napięcie przy rozruszniku na przewodzie sterującym.
Jak dochodzi a nie kręci wywal rorusznik Jak mniemam autor wypowiedzi ma na myśli nie dosłowne "wywal" lecz wymontuj i sprawdź, napraw i zamontuj ;) Czy prąd jest podawany na elektromagnes rozrusznika najlepiej sprawdź za pomocą żarówki min. 12V 21W, zwykły miernik może się nie sprawdzić w tej sytuacji tak jak żarówka ;) Dodatkowo posprawdzaj połączenia...
Sprawdź napięcie na pinach żarówką nie miernikiem.
Możesz dla dokładniejszego sprawdzenia stanu baterii zmierzyć jej napięcie pod obciążeniem. Jako obciążenie możesz wykorzystać żarówkę 1,2V albo odpowiednio dobrany rezystor.
Podłącz żarówkę jeden koniec do masy a drugi do wejść rezystora.Włączaj biegi i przekładaj kabelek.Jak świeci na wszystkich masz problem z rezystorem.Jak nie to kable,przełącznik,lub wypalone złącza.Prąd który dochodzi do przełącznika też sprawdź żarówką(min.21W) nie miernikiem.
Miernikiem nie sprawdzisz , szukaj żarówką 21 W. Zacząłbym od przelotki w tylnej klapie , podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Witam . Ważne przed podłączeniem nowego alternatora jest sprawdzenie , czy ten z Żuka jest 6-cio ,czy 9-cio diodowy ,w celu właściwego podłączenia kontrolki ładowania.Czy jak odłączysz przewód od kontrolki przy starym alternatorze ,to kontrolka nadal świeci?, czy do zacisku (15) regulatora dochodzą dwa,czy jeden przewód.Nawet gdyby były dwa ,to sprawdź...
Niestety trzeba wymontować zegary. Wtedy wyciągasz żarówkę i możesz ją sprawdzić miernikiem lub podpinając ja do 12 V.
Sprawdzić czy dochodzi wszystkie 3 fazy najlepiej próbnik z żarówki bo miernik może fałszować, co do podłączenia to być może silnik był przezwajany i uzwojony został na 220/380 ew 2 opcja bo już z tym się spotkałem - słabe zabezpieczenie i silnik uruchamiany z trójkąta powodował zadziałanie zabezpieczeń.
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
Najlepiej sprawdź żarówka bo miernik pokazuje czasem dziwne rzeczy szczególnie jsk kable są przegnite lub słabe styki. Dodano po 1 Najlepiej sprawdź żarówka bo miernik pokazuje czasem dziwne rzeczy szczególnie jsk kable są przegnite lub słabe styki. Bo jak nie ma napięcia to wtedy jest załączony napęd jsk pisałem wyżej.
Wskaznik temperatury oleju jest zasilany czerwonym przewodem (+) bezpośrednio z listwy. Sprawdź miernikiem lub żarówką gdzie masz (+) i go podepnij, powinien wskazywać. Pod drugi zacisk podłączasz przewód sygnałowy od czujnika. Sprawdź dotykając przewód od czujnika do masy wtedy powinien wychylać się do oporu.
Żarówki mijania powodują powstanie fałszywej masy która "znika" po włączeniu świateł. Przy poszukiwaniu masy nie używaj miernika tylko kontrolki z żarówka. Miernik może falszowac
Połącz szeregowo z żarówką lub sprawdź przejście miernikiem, ewentualnie rezystancję. Jeśli cewka dobra to żarówka zaświeci. Taka jet moja propozycja.
Zmierz napięcie między + zasilania (OUT2) a poszczególnymi zaciskami COM. Najlepiej sprawdzić z obciążeniem (np z żarówką) bo sam miernik może mieć za dużą oporność. Zdarzyło mi się, że złączki nie były dolutowane.
Tam żadnego filtra być nie powinno. Jak coś jest na instalacji to ktoś już łapy pchał. Tak jak tzok napisał, zasilanie żarówką 21W równolegle z miernikiem sprawdzić. Ma być pełne napięcie akumulatora. Oczywiście na pracującym silniku.
Rozumiem, że nie posiadasz żarówki lub miernika aby sprawdzić, pomiędzy którymi stykami jest przejście w położeniu przełącznika jak opisujesz?
Witam. To teraz, jak założysz nową żarówkę, to się spalają? Jakie jest napięcie na płycie w miejscu żarówki, sprawdź miernikiem. W tym panelu jest regulacja świecenia (jasności)? Wstawiłeś LEDy bez oporników? Te miejsca koło żarówek to efekt temperatury od żarówek. Pozdrawiam.
Zasilania nie ma w oprawce W5W. A w złączu lampy? Może problem jest w samej lampie. I zasilanie sprawdź taką samą żarówką, bo woltomierz może mieć za duży opór i sterownik nie poda napięcia, bo będzie traktował miernik jak przepaloną żarówkę.
Jeżeli po zmostkowaniu ściemniacza nadal działa zabezpieczenie, to masz zwarcie w tych oprawach i to powoduje uszkodzenie ściemniaczy. Trzeba miernikiem sprawdzić, co powoduje zwarcie - żarówka, oprawka czy może jakaś inna wada fabryczna. A jak nie, to zwrócić sprzedawcy.
Miarodajne to jest sprawdzenie kontrolką albo żarówką. Miernik może pokazać że jest napięcie, a pod obciążeniem będzie spadać.
Sprawdź zasilanie i żarówkę miernikiem
no i nikt nie sprawdził tylko wszyscy gadają. A więc tak mostek prostowniczy + kondensator Jamican 33uf 400V + żarówka (gdyby jednak było przejście) Zasilanie 230V AC sprawdziłem neutralny przez żarówkę i miernik do obudowy kondensatora uA dc 0.0 uA uA ac bez zasilania 0.5uA po podaniu zasilania 6.2uA sprawdziłem fazowy przez żarówkę i miernik do obudowy...
Sprawdź czy jest +12V na cewce zapłonowej, tylko żarówką min 21W a nie miernikiem
Może żarówki? Piszesz że bezpieczniki sprawdzone dla pewności przedzwoń miernikiem.
Może być przekaźnik podtrzymujący, tak jest np. w Megane, ale usterka leży gdzieindziej. Sprawdź zasilania i masy na przełącznikach, ale nie miernikiem tylko żarówką. Tak samo żarówkę podłącz zamiast silnika, sprawdź czy ginie masa czy zasilanie przy podnoszeniu przedniaj szyby. Podpowiadam jak zdiagnozować żeby nie szukać po omacku i nie zgadywać co...
Pewno chodziło ci o złącza CN602 i CN201. Tak czy inaczej, nie ma to wpływu na pracę przetwornicy. Spokojnie. Skoro rano było 113 to i teraz powinno być. Mierzysz bezpośrednio na żarówce? Czy GND miernika podłączyłeś gdzie indziej? Sprawdź czy przy wymianie elementów po stronie pierwotnej nie pourywałeś sobie ścieżek. Czy ta żarówka naprawdę świeci...
Pomiar miernikiem nie da pewności , sprawdź żarówką 21 wat Pompy w zbiorniku nie ma może tam być zatkany smok zasysający
Niestety właśnie nigdzie nie mogę odszukać jakie wartości ma dana część Bo nikt tego nie mierzy miernikiem. Sprawny ma poniżej 1 oma , miernik pokaże zero. Najprościej sprawdzisz żarówką H7. Ma być przejście ze spadkiem napięcia. Najczęsciej pada bezpiecznik termiczny, sprawdź czy przewodzi.
To lampa na 4 "zwykłe" żarówki? Masz miernik żeby sprawdzić połączenia?
Kolego świece sprawdź próbnikiem np. żarówką reflektorową, bo pomiar miernikiem może okazać się niewystarczający. Jeden kabelek do plusa akumulatora a drugi do świecy i sprawdzaj każdą oddzielnie. Zima tuż tuż, więc pospiesz się.
zasilanie po włączeniu zapłonu Bezp. nr 14 Elec. Ig. Power Lub Bezp. nr 3 Elec. Auto ACC czerwony zasilanie stałe Bezp. nr 3 Cig.Lighter czarny to masa Fabryczny punkt połączenia masy do karoserii w kabinie lub ostatecznie dowolna "śruba" dokręcona do karoserii. Wszystkie napięcia (bezpieczniki) sprawdź próbnikiem z żarówką lub miernikiem [V] (względem...
W oprawce żarówki przeczyść styki do niej oraz w na żarówce. Gdybyś znał się trochę na elektryce to zaproponowałbym sprawdzenie miernikiem napięcia na zaciskach żarówki. Jednym słowem sprawdź połączenie żarówki bo może konektorek nie łączy, przeczyść dognij i ciesz się światłem.
Wymontuj kondensator i sprawdz miernikiem lub przez naładowanie i rozładuj żarówką
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Sprawdź masy ECM. Sprawdź czy ECM dostaje 12v po zapłonie. Jak tego nie będzie to jasne że nie zasili głównego przekaźnika. Wygląda na typowy problem z zasilaniem. I sprawdzaj żarówka np 21W a nie miernikiem. Sterowanie przekaźników żarówką 5W.
Ciągłość przewodu wzbudzenia pewnie miernikiem sprawdzana? Sprawdź przewód ECU-Alternator tylko pod obciążeniem żarówką, najlepiej 21 W.
Równolegle do miernika podstaw żarówkę włóknową np.15 wat 230V,i dopiero rób pomiary.
OK, podłączyłem przewody. Po jakim czasie od rozmrożenia spodziewać się sygnału na grzałkę/żarówkę? Miernik pokazuje 242 Ω na grzałce.
miernika To teraz sprawdź ten sam przewód pod obciążeniem żarówką minimum 21W. Miernik Cię "oszuka".
Zmierz miernikiem lub sprawdź zwykłą żarówką, czy na przewodach dochodzących do silnika pompki w chwili włączenia spryskiwacza pojawia się napięcie. Jeżeli brak, to pozostaje szukać przyczyny. Jeżeli jest , to albo uszkodzony silnik pompki (sprawdź podłączając 12V), albo "płyn zimowy z promocji" .
To sprawdź ale żarówką lub miernikiem .
No właśnie sprawdziłem miernikiem w gnieździe żarówki i jest napięcie ok 12v. Amperów nie mierzyłem bo i tak mi to nic nie powie.
ja powiem inaczej. Znajdż przewódy idące do pomy paliwa w baku. Wybierz najgróbsze i sprawdź miernikiem lub żarówką który ma napięcie i go przetnij montując przekaźnik alramul. a co do czujników drzwiowych podłącz się pod sam przełącznik w drzwiach i po problemie. Znowu czujnik wstrząsowy przykręć poprosyu do "budy" i tyle. ja tak montuje i zawsze zadziałał...
Najpierw wyjął bym żarówki i sprawdził miernikiem co dzieje się na kostkach w trakcie gdy załączone są mijania, drogowe, bez żarówek, zwyczajne sprawdzenie na jakie piny w kostce podaje i kiedy. Jeśli ustalisz że jest w obu poprawnie czyli mijania osobno, długie osobno i na tych samych pinach to błąd będzie w żarówce np jakieś zwarcie w środku że łączy...
Wykręć licznik i sam sprawdź przewody pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Zmarnuj tę godzinę przy tym a bądź pewny. Moim zdaniem uszkodzony czujnik lub instalacja. Nie sprawdzaj przewodów miernikiem tylko żarówką 21W - przy sprawdzaniu miernikiem pokazuje że jest cały a później się okazuje że jednak nie.
Ten tyrystor ma niskie napięcie wyzwalania oraz dopuszczalny prąd bramki a ponieważ żarówka jest w katodzie bramki to aby nie uszkodzić bramki to po prawej stronie schematu zwierasz wyprowadzenia tyrystora przez rezystor ok. 470 omów :arrow: JACHO Jak zewrze się A-K tyrystora to źarówka mocniej trochę zaświeci a po rozwarciu wyprowadzeń zarówka zgaśnie,...
teraz już nic nie wiem co się dzieje Sprawdź żarówką czy miernik działa - mA - (a żarówka świeci)?
To sprawdź czy w tej centralnej elektronice(bordnetz) jest parametr który "widzi" pozycję manetki. Jak nie ma ,to trzeba sprawdzić fizycznie za pomocą żarówki, miernika ,oscyloskopu "wejście " sygnału z manetki do bordnetz. Jak otrzymuje sygnały a nie uruchamia dalej kierunku, to trzeba go naprawić albo wymienić. Rozumiesz tak?
Kabel z białym nadrukiem powinien być "-". Ze względu, że jest to wyrób chałupniczy musisz sprawdzić po zamontowaniu wtyczki czy jest OK.Chyba , że chcesz zaryzykować uszkodzenie AP. Jeżeli nie masz miernika możesz sprawdzić poprawność połączenia żarówką i baterią. Kabel od baterii jednego bieguna do np. środkowego styku gniazda > kabel od środkowego...
W sterowniku klimatyzacji jest wszystko w porządku - ma wszystkie potrzebne informacje i włącza klimatyzacje. Wygląda na to że sterownik wentylatorów nie dostaje sygnału z panela klimatyzacji lub nie ma któregoś z zasilań lub mas. Sprawdź za pomocą żarówki czy masz masę na: 6/14 (pin tyczki) - 31 (oznaczenie na obudowie sterownika wentylatorów) Czy...
Nie masz sterownia przekaźnikiem bo jest brak któregoś zasilania na ECU. Powtarzam sprawdź dokładnie czy masz wszystkie zasilania na ECU i nie samym miernikiem ale z obciążeniem np żarówką. Bez tego sprawdzenia reszta kombinacji nie ma sensu. Jaki silnik ? Z10XEP czy Z10XE ?
Witam. Miernikiem ciężka sprawa, chyba że ma ewidentne zwarcie lub przerwę. Triaki i tyrystory łatwo sprawdzisz w/g schematu na rysunku. Anody podłączasz do + i - 12 V, a na bramkę podajesz sygnał startu z plusa zasilania (możesz dać opornik). Sprawny : po wyzwoleniu musi świecić żarówka. Po odwróceniu anod tak samo. Ta metoda nigdy mnie nie zawiodła....
A jak nie ma omomierza czy innego miernika, to bateria, żarówka i też się da sprawdzić ;)
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Jeżeli słyszysz cyknięcie z kabiny to słyszysz przekaźnik. Czyli sterowanie przekaźnika jest ok, ale trzeba sprawdzić, czy przekaźnik podaje napięcie na elektrowłącznik rozrusznika (cieńszy przewód). Najlepiej sprawdzić żarówką lub miernikiem na końcówce przy rozruszniku. Jeżeli napięcie jest podawane do rozrusznika to wina leży w elektrowłączniku.
Jeśli się da wypnij wiązkę od wentylatora i sprawdź czy ma przejście... tylko sprawdź żarówką, nie miernikiem.
Kolego Retrofood sprawdź sobie informacje podane na stronie Pomiaru każdy z każdym nie wykonuje się w instalacji eksploatowanej. Nie ma takiego obowiązku, zapoznaj się z normą bo jesteś daleko za murzynami. Łącznie z Twoim "Bezelem". PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia - Część 6: Sprawdzanie Dodano po 12 Kolego Retrofood sprawdź...
Tak, sprawdziłem miernikiem. Żarówką, probierką, nigdy miernikiem :)
Sprawdzałeś żarówką czy miernikiem? Jak miernikiem to sprawdź żarówką 21W.
Co dalej sprawdzić/wymienić i w jaki sposób? Sprawdź sprawność żarówki, cewki i kondensatora. Żarówkę i cewkę omomierzem, a kondensator najlepiej miernikiem pojemności.
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Nie wiem co mogło być tego przyczyną,może to ja poruszylem jakimiś kablami i coś się odczepiło nie mam zielonego pojęcia Może. Na początek sprawdź napięcie na akumulatorze miernikiem lub żarówką. Zobacz czy nie spalił się bezpiecznik, sprawdź napięcie za bezpiecznikiem.
Może nie ma dobrego połączenia gdzieś na złaczce, miernik pokaże napięcie ale prąd może być znikomy. Sprawdziłbym dwiema jednakowymi żarówkami połączonymi szeregowo czy zaświecą wtedy będzie pewność, że na dachu jest ok.
Czy Ty kolego czasem nie mierzysz napięcia pomiędzy dwoma plusami? Wątpię aby zniknęły 2 plusy jednocześnie - zobacz czy jest masa. Weź żarówkę i ją podłącz zamiast miernika i sprawdź czego brakuje - plusów czy masy.
Jak masz miernik to zmierz napięcie jakie wychodzi z cewki i jakie dochodzi do żarówki, jak nie masz miernika to weź akumulator 6V albo choćby "płaską baterię" 4,5V, odłącz "cewkę świetlną" i w jej miejsce podłącz baterię/akumulator i zobacz czy żarówka zaświeci. Nie lakierowałeś czasem tego motocykla, bo tak wszystko nowe masz? Może jednak jest problem...
Zgodnie ze schematem z wersji 1995 i 1996 r. stacyjka ma tylko pozycję ON i OFF (bez pozycji świateł pozycyjnych, co mnie trochę zdziwiło). Są trzy przewody, jedno wyjście jest na instalację elektryczną, a drugie wyjście na zasilanie wentylatora chłodnicy, też trochę dziwne rozwiązanie. Sprawdź czy na przewodzie czerwonym przy stacyjce jest napięcie,...
Można to przecież sprawdzić zwykłą żarówką. Tylko jest bardziej niebezpieczne dla laika niż miernikiem ale bardziej jednoznaczne zakładając, że sprawdzający rozumie zasadę (powód) świecenia bądź nie żarówki. W przypadku bolca "w powietrzu" zbyt czuły miernik może wprowadzić w błąd pokazując "cuda na kiju". Żarówka da wynik pewny.
Zasilacz sprawdzony na żarówce i mierniku/podmieniony?
przewód miernikiem. Żarówką sprawdź,bo się na mierniku można przejechać.
Napięcie na wtyczce pompy sprawdź żarówką nie miernikiem.
sprawdzić transformator żarówka sprawdzić żarówka ksenonowy miernik anteny żarówka
klimatyzacja włączać sprężarka ustawi adres publiczny wymiana pierścień tłokowy
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Jaki zasilacz do Lenovo M83 z GTX 750 i Pentium G3220? Przewidywanie wyniku meczu Polska-Szwajcaria 2025 w piłce ręcznej