No niestety ale w moim przypadku ani czujnik krańcowy ani silnik nie są uszkodzone ponieważ miałem dzisiaj na godzinkę taką samą tylko sprawną konsolę i przerzuciłem wózek z laserem silniczkami etc. i było to samo muszę szukać dalej choć nie wiem czy gra jest warta świeczki Połączenie z płytą sprawdziłeś? Ja specem nie jestem ale sam wymieniałem laser...
W tym sklepie kupisz taki łącznik - [url=http://www.celtor.pl/3144,lacznik-k...
Wszystkie styki na schemacie są w stanie spoczynkowym. Przekaźnik K1 po załączeniu przez KR_2. Jest podtrzymywany ( K1b ) do momentu, gdy pedał wracając rozłączy krańcówkę KR_1. Gdy K1 jest załączony, styk K1a będzie rozwarty. Wtedy nie będzie załączony K2 i jego styki K2a, wyłączą zasilanie elektrozaworu.
Ze zdjęć wygląda, że można je włączyć szeregowo z zewnętrznymi wyprowadzeniami przełącznika kierunku obrotów. Dla dwóch krańcówek połącz tak, aby przerwać połączenie odpowiadające aktualnemu kierunkowi. Dla jednej podobnie z wykorzystaniem mikroprzełącznika z 3 stykami. Wtedy jego zadziałanie włączy możliwość obrotów w przeciwnym kierunku.
Nie ma. Nie ma też żadnego wyjścia pokazującego stan bramy. Najprostszy będzie jednak kontaktron
Opisywany objaw jest sytuacja normalną. Kiedy masz drzwi otwarte żarówka oświetlenia wnętrza ma z jednej str. + a z drugiej masę, w momencie, kiedy drzwi są zamknięte a ty próbówka podłączasz się jednym końcem do masy a drugim do przewody krańcówki to przez żarówkę oświetlenia wnętrza + dochodzi do próbówki. I tyle tych czarów, po prostu się tam podłącz...
Napisałeś, że silniki są połączone w układzie Dahlandera. Teraz pytanie czy silniki pracują równolegle czy też w układzie nawrotnym tzn. jeden z silników ciągnie w jedną stronę, a drugi w drugą? Każdy z silników ma 2 uzwojenia realizujące dwie prędkości? Jak są sprzężone mechanicznie? Jakieś sprzegła dodatkowo? Silniki są rozsprzegane czy pracują razem?...
Ogólnie pojechała za daleko w dół - sama lub z pomocą. Jak masz łańcuch na napędzie lub korbę to przesuń bramę ''ręcznie'' aby była lekko otwarta. Zwróć uwagę czy nie pospadały linki z bębnów. Potem naciśnij przycisk w dół i zobacz w którą stronę pojedzie (jak pojedzie w górę to szybko zatrzymaj). Te dwie czynności dadzą odpowiedź co jest nie tak.
Witam mam podobny problem czy doszłeś co jest z tymi drzwiami gdzie znajdujde się ten czujnik pozdr
Przykładowe rozwiązanie, przekaźnik zadziała jak się przetnie wiązkę światła w transoptorze : http://obrazki.elektroda.net/21_11967957... Myślę że warto, cena takiego transoptora powinna wynosić poniżej 5 pln, a czujnik indukcyjny jest o wiele droższy.
Ta Yamaha była chyba na Philipsie (SF-HD60?).Zrób foto tego co masz.
Chyba ze czujniki krancowe nie puszczaja mozliwe to?? Bo wsYstko w glebokim sniegu i tylko mi sie otworzyla rano ale juz nie zamknalem:( Właśnie, trzeba odśnieżyć przestrzeń miedzy czujnikami, ale nie krańcowymi, tylko tymi , które sprawdzają, czy nie ma przeszkody na trasie ruchu bramy i same klosze czujników również.
poczytaj najpierw dokładnie,poszukaj a potem dopiero pytaj,polo i fabia Dodano po 5 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic45... -zajęło mi to moment.
CAUSE: In earlier FS-527 finishers, Actuator /2 is not long enough to actuate the Upper Limit sensor (PS24). SOLUTION: Install the modified actuator (p/n A0HR 8973 00). Na copy-expert kosztuje niecałą stówkę. Piszą na innych forach żeby sprawdzić ustawienie finiszera tzn czy nie stoi koślawo na np krzywej podłodze. Tu jeszcze trochę cytatu: "Sprawdź...
To jest dosyć trudny obiektyw dla amatora, nie wiem do jakiego stopnia go rozbierałeś, ale generalnie jeśli po przyłożeniu zewnętrznego napięcia 2,5V - 3V obiektyw wysuwa się do końca i bez problemu chowa, to można przyjąć że jest prawidłowo złożony. Eksperymentując z zewnętrznym źródłem zasilania trzeba to robić ostrożnie w położeniach krańcowych żeby...
Teoretyczne zabezpieczenie czujnika, ale myślę, że nie jest niezbędna
Mozna podlaczyc sie pod plus lampki oswietlenia. Np. alarm Silicon Ultimate ma dwa wejscia na czujniki drzwi jedno wyzwalane minusem i drugie wyzwalane plusem. Istnieje mozliwosc zaprogramowania tego alarmu w taki sposob zeby sprawdzal dopiero po 30 sek. od uzbrojenia czy drzwi nie sa otwarte - daje to czas na zgasniecie lampki oswietlenia kabiny. Sprawdzone...
Wewnątrz nie ma czujnika krańcowego zamykającego obwód po umieszczeniu pojemnika z wodą?
Witam, w aucie nie pokazuje mi, że mam otwartą maskę, a sam czujnik krańcowy jest sprawny gdyż go sprawdziłem i działa poprawnie, po otwarciu go jest ciągłość...Do wtyczki dochodzi 11.53 V, więc też jest ok... Zauważyłem, że w jednym otworze we wtyczce brakuje blaszki, i musiałem się nieźle namęczyć żeby sprawdzić napięcie... Czy może to być przyczyna...
Czy roleta będzie na tyle ciężka, aby mogła samoczynnie opaść po wyłączeniu silnika? Czy jakieś czynniki zewnętrze mogą nią poruszać (ruch powietrza, człowiek)? Jeśli nie, to przy makiecie można założyć, że wiemy gdzie znajduje się roleta. Ewentualnie można pokusić się o przełączniki krańcowe na górze/dole rolety.
Może komuś się przyda mi się udało oprócz napięć na wejściu BATT 5,4,2,1 ważne tez jest J1a pin 1,2,3 te piny to czujnik krańcowy wygląda na to że jego zasada jest inna niż myślałem. Czujnik w pozycji neutralnej NC dla pinu 1-3, 2-3 dopiero jego zadziałanie przerywa obwód. Jak zrobiłem przejście Vsb na pin 1,2 to centralka działała prawie dobrze na...
Witam .Przedstawiam w tym temacie jesli moge tak nazwac czujnik wejsciowy,alarmuje wlaczeniem glosnika gdy ktos wejdzie. Nie umiem podac konkretnej jego nazwy i rodzaju(tylko jak na dolaczonym zdjeciu firma i model XUG- F04631 Czujnik ma dwie soczewki jedna pod droga(jest to jakis przecieciowy??) Czy ktos jest w stanie podpowiedziec mi jak sprawdzic...
Potrzebuje umieścić czujniki/krańcówki do małej platformy podnoszonej motoreduktorem , ma zatrzymywać się na dole i na górze, co wybrac.... fafiks Czujnik indukcyjny ma pewną barierę zadziałania ma np zakres 5mm +- ta bariera więc nie daje precyzyjny wynik, czujnik krańcowy zadziała zawsze dla tej samej pozycji. Oczywiście czujnik krańcowy jest mechaniczny...
Czujniki krańcowe są w napędzie? Jeśli tak to problem z okablowaniem.
Jeżeli maska jest otwarta to nie będą działać wycieraczki. W zamku maski jest czujnik krańcowy.
Sprawdź o ile jest(nie znam Saxo) czujnik pedału sprzęgła, oraz zderzak(czujnik krańcowy) przepustnicy.
Jeżeli dobrze zrozumiałem to przy pomocy sterownika można ustawic tak jazde winda żeby zatrzymywała sie w okreslonym miejscu? No nie, cos musi informować sterownik, że winda doszła do miejsca zatrzymania. W innym wypadku (programowany ruch) po kilku razach może zgubić położenie. Muszą być czujniki krańcowe.
Mogą się wytrzeć częściowo ząbki bata. Takie coś się dzieje jak ( w zależności od konstrukcji anteny ) nie działa prawidłowo sprzęgło , czujnik przeciążeniowy lub czujniki krańcowe.
Jest jakaś reakcja na przycisk? Jeśli bezpieczniki sprawne to prawdopodobnie któryś z czujników krańcowych będzie w niewłaściwej pozycji.
##340 to "Home position error" czyli drukarka faxa gubi pozycje karetki z tuszem a dokładnie nie działa dobrze czujnik krańcowy... przynajmniej wedłóg serwisówki
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
Aby nieco przybliżyć temat, chciałbym na wstępie opisać "logikę" odczytywania płyt przez napęd z laserem. W znamienitej większości przypadków wygląda to następująco: Po załadowaniu na tackę (zamknięciu klapki czy wsunięcie w szczelinę "zasysarki") płyta jest układana na talerzyku napędu płyty, głowica laserowa dojeżdża do środka płyty, a soczewka próbuje...
Ja bym to tak widział: http://obrazki.elektroda.net/94_12450042... linia pierwsza: blokada elektryczna uruchomienia silnika, jeśli w tej chwili brama opada w dół, zatrzymanie układu przez I3 - przycisk AWARIA, I4 - czujnik krańcowy "brama na górze", I6 - zabezpieczenie termiczne; linia druga: blokada elektryczna uruchomienia silnika, jeśli w tej...
Zeby w pasacie b5 poprawnie zamontować alarm i podłączyć czujniki krańcowe trzeba zdjąć tapicerki z drzwi i przeprowadzić do nich kable. Może gościu coś tam rozłączył.
to masz nie drożne odpowietrzenie zbiornika jak u mnie odkręcam korek to się nic nie dzieje . a co do obrotów silnika - czy twój pojazd jest wyposażony w czujnik krańcowy puszczenia pedału sprzęgła ? i jest on dobrze ustawiony i działa ?
Witam a może kolego zastosuje czujnik zbliżeniowy i krańcowy jako dopełnienie bezpieczeństwa krańcowy mógłby być wpięty do modułu bezpieczeństwa ?
Musisz posprawdzać wszystkie czujniki krańcowe w aucie bo najprawdopodobniej któryś jest uszkodzony. Zwróć uwagę na czujnik pod maską bo często go ludzie spinają z tylną klapą i jeżeli on się ulegnie uszkodzeniu wtedy właśnie nie gaśnie światełko w bagażniku.
Oprócz termometru jest tam czujnik wilgotności oraz wiatraczek który miesza powietrze, to on hałasuje. To teraz wyjmij go, zainicjuj ten problem i chwyć palcami ten trzpień, jak się zatrzyma w palcach to masz odpowiedź, a taką że nie ma tam czujnika krańcowego. O jakim ecu teraz mówisz?
Krańcówki magnetyczne? Nie podobają mi się statusy bramy. Nie zostały zamienione miejscami magnesy? Do sprawdzennia czujnik położeń krańcowych, typ NC.
Ani silniki o mocy 140 KM i 170 KM nie posiadają serwomotoru, siłownik podciśnienia sterowany jest pneumatycznie a jedynie w 170 KM 2.0 TDI siłownik zmiennej geometrii posiada czujniki krańcowe, przy FAPie jest też róznicowy czujnik ciśnienia, czujnik temperatury gazów spalinowych i sondę lambda, serwomotor posiadają turbiny w silnikach 3.0 TDI a odnośnie...
Do klamki zastosował bym prędzej przełącznik krańcowy. W/w czujnik ruchu stosuje się przed drzwiami, ale w tedy każdy osobnik przed drzwiami będzie powodował alarm. Przełącznikiem krańcowym namierzyłem: dwie próby ingerencji.
Jeśli mechanizm jest poprawnie złożony i nie jest przestawiony to wysoce prawdopodobne że czyszczenia wymagają zaśniedziałe czujniki krańcowe S7201 i S7202. Zobaczysz je po odkręceniu płytki i odlutowaniu silników. W takich warunkach jak opisałeś polecam tylko i wyłącznie obfite potraktowanie ich preparatem KONTAKT WL lub czymś podobnym.
Tak myślałem nad zwykłymi silnikami jednak z braku miejsca na czujnika krańcowego położenia jestem zmuszony wykożystać silnik krokowy oraz zdefiniowaną ilość obrotów jeżeli faktycznie masz problem z krańcówkami to może prosty enkoder powinny wystarczyć 4 pola , wystarczy w uC liczyć impulsy zdefiniowana ilość określi krańcowe położenia moze zastosuj...
I jak z wynikami prac, bo w moim Pajero stało sie z dnia na dzień dokładnie to samo.
Kable w kostce z lewej strony to sterowanie centralem. Czerwony +12V Czarny Masa Fiolety z tego co pamiętam odcięcie zapłonu To wystarczy by stwierdzić co z resztą. Podłącz zasilanie, włącz alarm rusz czujnikami znajdziesz na którym kablu jest wyjście na syrene. Ten sam motyw z wyjściem na kierunkowskazy. Możesz też uzbroić alarm i przez jakis opornik...
Wystarczą dwa czujniki krańcowe, jeden aktywowany w pozycji górnej siłownika 1 i drugi aktywowany w pozycji dolnej siłownika 2, podłączone pod cewki elektrozawór. Oczywiście warto może było tez dołożyć jeszcze wa czujniki krańcowe by układ wyłączał się po wykonaniu cyklu.
Może napisz jakos inaczej. Napęd D600 nie ma żadnych fizycznych czujnikow krańcowych. Zwykle przed samym zamknięciem czujnik krańcowy na moment się uruchamiał (takie „samotestowanie”), po czym brama normalnie się zamykała Idzie ci o to, że po dojeździe do zamknięcia brama zwalniała? Zgadza się. Pomyliłem terminy. Zamiast czujników krańcowych miały...
Wszystko sie zgadza (z Twoim opisem) - ja stawiałem na uszkodzony przekaźnik bistabilny (dwa niebieskie na zdjęciu) bo założyłem ze po jego przełączeniu wracał do stanu niewzbudzonego - miast poczekać do zadziałania pilota/krańcówki. Wydawało mi sie ze nie było zimnych lutów, ale po wylutowaniu przekaźników (chciałem na chwile zamienić je miejscami...
Witam, Chciałbym zastosować układ do maszyny który wyłączy ją po osiągnięciu pewnego położenia, położenie to będzie sygnalizowane przez zadziałanie czujnika krańcowego ale w momencie zadziałania czujnika, maszyny nie będzie można ponownie włączyć a przemieszczenie jej ręcznie nie będzie możliwe. Sprawa wydaje się prosta ale w automatykę dopiero wkraczam...
To tak, podczas pomiaru zauważyłem, że na płytce jest widoczne oznaczenie nóżki na czujniku jako 1, co jednoznacznie określa (według mnie) nóżkę zasilającą, tak więc nastąpiła zmiana co do kolejności pinów. Niezależnie od tego jak czujnik ma wyprowadzenia, nóżki zasilania i (oddzielnie) masy powinny być połączone razem, po tym je zidentyfikujesz. Powinna...
Pokaż płytkę sterownika aby jakieś symbole było widać.
czujnik krańcowy lasera dioda czujnik krańcowy czujnik krańcowy indukcyjny
ekspres krups konserwacja huawei e5377t serwisu oscyloskopów
unitra klawesyn unitra klawesyn
Renault Clio D4F-728 – moment dokręcania głowicy, kolejność, śruby TTY Renault D4F 1.2 16V – moment dokręcania wałka rozrządu, śruby, procedura