sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
Gniazdo przekaźników R12. Dolny rząd, pierwszy od prawej.
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
Sterownik znajdziesz nad klapką dostępu do samej pompy .
Z jednego puntku widzenia tak są za tymi bezpiecznikami co masz z boku przy desce tylko, że aby sie do nich dostać musisz zdjąć plastik który jest nad nogami kierowcy pod włącznikiem od świateł https://obrazki.elektroda.pl/4164432400_...
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Zaraz ci wyślę.
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Ma za zadanie włączać pompę paliwową. Jeśli na jego styki 85 i 86 podasz napięcie powinien pykac i w odpowiednich momentach powienien przełączać stym 30 na 87 a w innych na 87a
Albo schemat nie ten co trzeba ,albo źle wybrałeś typ silnika. W 110 Km nie ma pompy elektrycznej ale w 115 już tak po to silnik PD. Właśnie sprawdziłem, fakt do silnika AFN jest nie właściwy schemat, ale już do AVG jest OK. Błąd w programie.
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
Przekaźnik zawsze był w BSM
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Dokładnie szukaj tak jak na rys. - czyli przy podłodze. Te przekaźniki, o których piszesz są tu (rys.1) - rys.2_przód, rys.3_tył. Tam nie ma przekaźnika pompy paliwa, opis mam, ale to nie dotyczy tego tematu. http://obrazki.elektroda.pl/1409608300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6728867200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9057768200_1...
Problem za pewne po stronie zasilania w paliwo. - sprawdź ciśnienie przed wtryskiwaczem - czy pompa pracyje również po uruchomieniu czy tylko na rozruszniku? - sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Podszybie lewa strona. https://obrazki.elektroda.pl/3678914900_... https://obrazki.elektroda.pl/4993079800_...
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
w dodatkowej skrzynce w komorze silnikowej,po lewej stronie
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Jest gruszka do podpompowania ?
Weź probówkę 12 v, przekaźnik na schemacie to lewy górny róg. Dwa grube piny przekaźnika to odpowiedniki 30 i 87. Błąd który masz jest przez uszkodzenie przekaźnika albo uszkodzenie obwodów 86 i 85. To są te piny średniej grubości. Na jednym ma być plus po zapłonie a na drugim masę włącza sterownik. Wystarczy że przewód od 85 do pinu 4 sterownika będzie...
może pompka się kończy. Przekaznik na pewno nie pada z powodu nadmiernego pradu (zabezpieczenie bezpiecznikiem i ten powinien sie spalic pierwszy). Jezeli cos pada, to albo styki sie zuzywaja po kilku setkach tysiecy kilometrow, albo siada sterowanie. Tak, czy inaczej, wymiana starego na stary konczy sie tak, jak sie konczy. Piszczacy pasek i przekaznik...
Na cewkę przekaźnika powinno iść 12V po stacyjce i masa podana z ECU (jest tylko przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu) - napisz jak to wygląda u Ciebie. Po południu podeśle schemat do G40.
Za akumulatorem w głębi.
Słyszałem że może to być wina wyłącznika bezwładnościowego, jednak nie znalazłem nigdzie w jaki sposób sprawdzić, czy jest uszkodzony, czy działa poprawnie. Jest on prawdopodobnie pod fotelem kierowcy.
Tak dokładnie dwa przekaźniki obok siebie jeden z nich to ten którego szukasz, a podasz powód dla czego go szukasz ?
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
Przekaźnik pompy paliwa znajduje się nad nogami pasażera z boku. A od instalacji gazowej to zależy od jej rodzaju i wyobraźni montera
podłącz tą nogę przekaźnika do masy,a po przekręceniu kluczyka będzie załączać się,i pompki będą działać,no niestety jest to przypadłość tych sterowników
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Podaj rok auta i e-mail (PW) to prześlę schemat .
Pompa nie startuje po włączeniu zapłonu w tym silniku...
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
jak po wymianie alternatora to na sto procent nie dokręcili masy miałem to samo w lanosie
Tak, bo BSM w żabach padają. Montaż używki to loteria a usterka wcześniej czy później wróci, a kiedy to też nie wiadomo. Jedyna skuteczna opcja to naprawa. No ale jak już pisałeś nie ogarniesz. Dodano po 1 Więc pozostaje używka. Zawsze to lepiej i bezpieczniej niż to co jakiś druciorz tam porobił.
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Lewy dolny obok bezpiecznika 40
To K-Jetronic, bez żadnego "kompa". Pozycja spoczynkowa klapy wyłącza przekaźnik. http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8...
Jak najbardziej prawidłowo. Drugie uruchomienie przekaźnika pompy nastąpi kiedy do ECU dotrą impulsy czujnika położenia wału korbowego.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Masa idzie ze sterownika silnika jak kręci. Wyciągaj pompę, i nie przestrasz się jak będzie roztopiona, normalka jak się jeździ z niskim poziomem paliwa.
A mierzyłeś jakie tam się pojawia napięcie przy odpuszczonym przekaźniku ? Tak ti interpretuję: ten dozorowany obwód cewki przekaźnika jst podłączony pewnie przez dzielnik jakis pod wejście analogowo / cyfrowe sterownika. I sobie sterownik patrzy periodycznie jakie tam napięcie jest. Jak przekaźnik wysterowany to jest bliskie zeru (czyli napięcie na...
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Jak znam tą alfę to zgnita obsada przekażników, ta koło podszybia, jak mocowanie kolumny bądź nie popięliście masowania centrali wtrysku.
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
Pompa jest przed tylnym kołem, od spodu. http://www.pelicanparts.com/techarticles... Przekaźnik jest pod kanapą. http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=10884
1.4 d4d pompa jest pod maską. To filtr paliwa z pompką ręczną a kable zasilają grzałkę podgrzewacza paliwa. Nie ma tam żadnej pompy elektrycznej
A sama pompa sprawna.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Cichy jaśniej się nie da. Do 87 przychodzi napięcie, a 87b wychodzi napięcie na pompę.
przekaźnik jest na podszybiu w komorze silnika strona pasażera.
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
Sprawdzę najwyżej to napisze
Witam, mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDi, 2001 rok. Auto po przyjechaniu do domu po krótkiej trasie odstawione bez żadnych problemów. Następnego dnia nie odpala, wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Po podpięciu do komputera pokazuje błąd przekaźnika pompy paliwa, ale sądzę, że pompa nie powinna pracować w tej sytuacji, a chodzi i podaje paliwo. AI:...
Przekażnik pod maską po prawej stronie koło komputera .
Po co się wypowiadasz nie wnosząc nic do tematu ? Po to żeby Ci odpowiedzieć że sprawdź coś sam a nie zadajesz bezsensowne pytania nikt nie jest wróżką i za Ciebie tego nie sprawdzi, i nie odpowie Ci.
Jak pali na plaka tzn. że brakuje mu tylko paliwa do pracy. Pompa paliwa się odzywa jak dasz na zapłon. Powinna 2 sekundy podawać paliwo po przekręceniu na zapłon. Podnieś sobie tylną kanapę żeby lepiej słyszeć. Można też podpiąć manometr i sprawdzić cieśninie paliwa ,ale może tylko padła pompa paliwa?
Załóż na kabelkach nowy i po problemie. Używki są na aledrogo, https://allegro.pl/oferta/mitsubishi-paj...
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
ok znalazłem.
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
Pod przekaźnik pompy paliwa.
Sprawdź przekaźnik pompy. Tam można zrobić zworę i sprawdzić czy idzie paliwo i czy odpala. Można sprawdzić zasilanie jak i to czy jest sterowanie. NIe wiem czy wyciągałeś pompę z baku. Ale przy wytartym komutatorze nawet przez lekkie wstrząśnięcie może wrócić na chwilę do życia i jest to fałszywy trop.
Widocznie, za duży prąd płynie przez niego. Źle dobrany przekaźnik lub pompa pracuje nieprawidłowo.
Kia ceed 1.4 cvvt nie odpalą Witam. Proszę o poradę lub kawałek schematu. Kia ceed przestała nagle odpalać. Po sprawdzeniu wtyczek jest taki problem ze dostaje tylko 6v na sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Mimo zworki pod przekaźnikien auto i tak nie odpalą. Iskra jest , paliwo ( jak zworka też jest) żadnych błędów w ECU. Immobiliser gaśnie . Już...
Zobacz za schowkiem
Czego brakuje na przekaźniku pompy paliwa? Błędy wtrysków najbardziej prawdopodobne dlatego że plusa na nich brak.
gazownik mógł rozłączyć pompę paliwa ( napisz ile masz 2 czy 1) w baku i pod progiem. sprawdz połączenia i czy pompa w ogóle po przekręceniu w pozycję rozruch podaje paliwo. na początek do sprawdzenia przekaźnik pompy. ale na początek VAG
Witam, przepraszam za odgrzewanie, ale mam pytanie: czy któryś (ew. który?) bezpiecznik odpowiada za zasilanie pompy paliwa?
W komorze silnika
W tych przekaźnikach bardzo popularne było uszkodzenie tzw. "zimne luty" - zwłaszcza w okolicy stycznika (przekaźniczka) pompy paliwa. Wystarczyło przelutować.
Jasne,pompka i przekaźnik w 1.9 d.
Witam ponownie, Sprawa sie nieco komplikuje. Wylacznik wypadkowy byl wcisniety. Przekazniki sa 4 jak na zdjeciu. Wszystkie wygladaja na sprawne, dla sprawdzenia pozamienialem miejscami i inne funkcje takie jak swiatla dzialaja. Co ciekawe, samochod odpala ale chodzi tylko na wolnych obrotach po jakims czasie gasnąc. Gasnie tez natychmiast po dodaniu...
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Z moich materiałów wynika :plus na przekaźnik pompy paliwa z głównego przekaźnika,a masa z pinu A24 sterownika.
Przy komputerze, w nogach pasażera, z boku za wykładziną. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Chodzi o tą pompkę. Jeden z przewodów idzie bezpośrednio z przekaźnika a drugi z masowy od sterownika silnika(przynajmniej tak mi się wydaje). Mierzyłem przejścia przewodów i brak jest między przekaźnikiem a bezpiecznikiem odpowiadającym za tą pompę... Zależałoby mi na schematach całego połączenia. Niestety troszkę różni się niż w passacie z tym samym...
W module nadwozia (moduł po lewej stronie, obok kolumny kierownicy)
"zakratkowany" na czerwono http://obrazki.elektroda.net/4_119540068...
sprawdzić pompa paliwo fabia sprawdzić pompa paliwo ducato sprawdzić sterownik pompa paliwo
częstotliwość skanować tokarka stołowa gamepad sterownik
Jak wyeliminować buczenie w Sony STR-DH790? Kondensator do odcięcia 800Hz w głośniku 8Ω