Do wymiany kompletna pompa. Ciężko będzie znaleźć jedna sekcje.
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Słaby na wszystkich sekcjach rozdzielacza? Warto by sprawdzić cisnienie pompy jak się rozgrzeje olej
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Nie,ma inne oznaczenia.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Sprawdź zapłon jak sugeruje stasiekb100 Nieskalibrowane wtryski ( a raczej jeden wtrysk) z ciśnieniem sekcji na pompie(rozbieżności pomiarowe urządzeń ) . Najprostszy sposób wykręć wtryski i podłącz pod pompę na zimnym, po nocy kręć rozrusznikiem i obserwuj. Sprawdź zawór ciśnieniowy na pompie... oby to nie była wadliwa sekcja w pompie...
Sprawdź, czy przewodem zwrotnym wypływa paliwo z każdego wtryskiwacza oddzielnie, jeżeli z któregoś nie wypływa jest podejrzany. Jeżeli nie ma takiego objawu, to spróbuj ustalić, który cylinder gubi cykle pracy, można to zrobić stetoskopem, lub mając trochę wprawy trzymając za rurkę ciśnieniową wtryskiwacza. 1,9 D z tego roku to jeszcze stara technologia,...
Jedyną metodą sprawdzenia pompy będzie kontrola wydatku poszczególnych sekcji. Wyciągnij wtryskiwacz, może okazać się że to on bruździ - skoro słychać detonacje, to może okazać się że psika tylko jednym otworkiem ( charakterystyczny grzechot)
Witam serdecznie, Może ktoś się spotkał z takim problemem. Mam studnię wierconą szpicem ok. 7 m głębokości. Zaciągam wodę pompą Omnigena MHI1300 Inox + zbiornik 50L hydroforowy. Powyższy zestaw służy mi do nawodnienia ogrodu. Mam 4 sekcje nawodnienia po 4-5 zraszaczy rotacyjnych i działają poprawnie z ciśnieniem trzymającym ok. 3.5 BaR. 5 sekcja ostatnia...
Hm,miałem podobny problem kilkanaście lat temu i jeśli sobie przypominam to jest sprawa właśnie tego bolca -jest za krótki i działa tylko na jedną sekcję pompy.
Sekcje pompy wychlapaly juz parę cystern paliwa to i nie pompuja jak trzeba. Pompa do naprawy.
Króciec, sprawdź czy to na pewno z pod niego, bo idę o zakład że to nie jest miejsce wycieku. Ropa leci z tego dolnego bliżej bloku?
Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
Nawet nie trzeba jej zalewać niczym. Z mojego doświadczenia taka pompa w dobrych warunkach może spokojnie leżeć do pół roku bez jakichkolwiek uszkodzeń. Później pierwsze co się dzieje to stają sekcję. Pompa oczywiście po regeneracji i sprawdzeniu na stole co wymusza na niej że ma już na sekcjach paliwo.
powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej albo jak kolega wyżej napisał pompka wstępna Dodano po 8 powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej lub jak kolega wyżej napisał pompka zasilająca ktoś wcześniej usunął mój wcześniejszy wpis a silniki sw680 mają 2 rodzaje smarowań pomp jedne na stałe w pompie a drugie z magistrali z układu w...
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Wtryskiwaczy na pewno nie złapało za to mogło chwycić sekcję. Pokrywę na pompie odkręć i sprawdź czy wszystkie pracują.
Lub źle wyregulowany popychacz pompy. Brak luzu między nim a sekcją pompy uniemożliwia powrót płynu z cylinderka. Nie mówię, że tak jest, ale sprawdziłbym.
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
U mnie jedna sekcja pompy nie podawała. Dla pewności sprawdziłem kompresję. Naprawiłem pompę i problem znikną
Sprawdź czy wszystkie sekcje chodzą.
Tu są wszystkie dane potrzebne do regulacji na stole probierczym. Podejrzewam że chciał by Pan przeprowadzić regulację na silniku - stanowczo odradzam. Pompę oddaje się do regulacji wraz ze wtryskiwaczami po sprawdzeniu każdy wtryskiwacz jest przypisany do konkretnej sekcji wysokiego ciśnienia . Szczerze nigdy nie ,,parowałem ,, sekcji pompy z wtryskami...
Sam za dużo nie nie zdziałasz przy pompie bo nie masz jak sprawdzić ciśnienia jakie daje na poszczególnych sekcjach Czyli tak jak mówiłem zrobić raz a porządnie-pomogłem
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
Witam Czy ktoś się orientuje jakie napięcia idą na pompę Vialle. Pompa posiada dwa przewody czerwony i czarny i jeden przewód taśmowy masowy. Chodzi mi o to , żeby sprawdzić złożoną pompą czy działa poprawnie, przed zamontowaniem jej w zbiorniku. Druga sprawa, czy wiecie jaką ilością oleju zalewa się pompę, czy samą sekcję pompy, czy może do poziomu...
To dlaczego nie wycieka płyn z pompy? Są jakieś sekcje w pompie?
A mógłbyś napisać jaka to siła ? Mam klucz dynamometryczny więc sobie poradzę.
Temat rozwiązany. Winna była pompa wysokiego ciśnienia "przestrzelona" jak to określił mechanik czyli zużyta sekcja, pompa zregenerowana i auto hula.
Zablokowała się listwa sterująca sekcjami w pompie,lub czujnik położenia listwy.I masz zwarcie do masy na zaworze paliwa(63)między zaworem a sterownikiem ( pin 14).
Jeśli masz oryginalny rozrusznik od T-25 to w zimie będzie mulić za wolno kręci ja mam od C-330 + flansza i pali w zimie bez odprężnika(aku 4 lata)Pierwsze ustaw zawory jak koledzy pisali.Jak nie pomoże to pompa wtryskowa puszcza i nie daje ciśnienia.(odkręć śróbę z boku pompy przy dekielku tam gdzie wlewasz olej do pompy i zobacz czy wycieknie paliwo...
Bezedurry..... Przwody paliwowe są wyprofilowane w sposób taki, że pasują bezpośrednio na właściwe wtryskiwacze z sekcji pompy. Zabrania sie ich przeginania, skracania itd. Skoro kuleje - coś jest źle - proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania i sprawność wtryskiwaczy. A kolejność jest taka sama jak gdzie indziej 1, 5, 3, 6, 2, 4.
Pompa dodatku do oleju napedowego to nie to samo co ad-blue. Moze sprawdz ilosć dodatku oczywiscie programem w sekcji pompa additive .
Witaj a próbowałeś z czystą wodą czy obroty falują, podejrzewam że pompa już się wysłużyła i wirnik ma na niektórych sekcjach zwarcie( pompie brak mocy). Proponuję rozebrać pompę i sprawdzić jak wygląda wirnik.
Na oko może być ten ale na oko nie widać ciśnienia pracy tego zaworu :) a co z błędem układu niskiego ciśnienia nadal wyskakuje? Redukcja ciśnienia powyżej 10% to nadal problem i ta gorąca rurka na pompie Cr to wskazuje na uszkodzenie sekcji pompy. Da się to sprawdzić odkręcając jedną rurkę z pompy,wężyk od sekcji do bańki żeby miała gdzie oddawać paliwo,...
ten kocioł ma zamontowany czujnik na bloku, a dokładniej w głowicy wymiennika, jeśli poczuje zadana temperaturę to wyłączy palnik. A pompa - zależy jak jest ustawiona, ale co najwyzej będzie się kręcić w miejscu. Nie zepsujesz w ten sposób urządzenia, ale lepiej by było jakby był choćby minimalny przepływ
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
Pompa na tylnej sekcji nie napełnia się płynem .Pompa do sprawdzenia ewentualnie sprawdzić czy jest luz między pompą a popychaczem serwa.
To że w pompie jest mieszanka oleju z ropą to wina pompki zasilającej, w niej jest taki oring który może puszczać ropę do komory, proszę to sprawdzić... A dodatkowo może być inna przyczyna - sekcje w pompie puszczają - ale radzę zacząć od pompki zasilającej! Pozdrawiam
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Nie jestem jasnowidzem, ale zabrał bym się za sprawdzenie pompy wtryskowej. Mogą być zatarte sekcje.
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
Każdy silnik wytwarza podciśnienie na ssaniu bez różnicy czy to diesel bez przepustnicy, czy benzyniak z przepustnicą, różnice są jedynie w różnych miejscach na dolocie między filtrem a kolektorem ssącym. W silnikach z turbo doładowaniem na dolocie występuje ciśnienie dodatnie, choć w samym kolektorze jest mimo to podciśnienie, ale jest zbyt małe. Kol....
to że "siadła" sekcja pompy Wtryski możesz podmienić, ale jak leżeły sporo czasu to lepiej na maszynkę i sprawdzić jak pracują (koneczny spec od wtrysków)
Tak jak pisałem w poście https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... tranzystor zrobiony . Właściciel zrobił wtryski ale nic to nie dało , mówi że auto strasznie ciężko paliło i dymiło , jak zapalił to już jechał , do momentu aż przestał w ogóle odpalać i trafił do mnie , rozrząd sprawdzony , pompa ustawiona na wartość wybitą...
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Może mieć wpływ, tym bardziej, ze hamulce są zasilane wraz z orbitolem z tej samej sekcji pompy.. Obstawiam, że raczej padła pompa hydrauliczna. Jak będziesz wymieniał, to porządnie wymyj skrzynie!
podaj kod silnika? Dodano po 17 Silniki 2,5 TDI mają to do siebie,że po każdej wymnie rozrządu trzeba ustawić zapłon. Za nim weźmiesz się za to trzeba sprawdzić czy zgadza się "góra z dołem" rozrząd z wałem. 0 na kole zamachowym i '' płetwa" na rozrządzie - stożek na kole rozrządu. Jeśli już to masz, szukasz cechy na pompie i bez czujnika zegarowego...
Skoro pompa c.w.u, działa na 100% to możesz dla testu spróbować kabel zasilający pompę c.o. podłączyć na chwilę do pompy c.w.u.. Pamiętaj o prawidłowym podłączeniu fazy, zera i uziemienia. Najlepiej zrób sobie fotkę przed rozłączeniem, aby nie było pomyłki i zawsze będziesz mógł mieć wgląd jak było podłączone oryginalnie. Jeśli po włączeniu c.o. pompa...
Wymiana pompy niskiego ciśnienia na drugą używaną nie pomogło ale po odpięciu jednego czujnika nie wchodzi w tryb awaryjny tylko świeci się kontrolka pomarańczowa z zygzakiem cały czas. Po podłączeniu do kompa podobno nie daje wystarczającego ciśnienia na jednej sekcji, nie wiadomo która jest padnięta czy to można jakoś sprawdzić ?. Następny etap wymiana...
Witam jeżeli chodzi o pompy w tym silniku to jest mało ludzi co naprawdę jest w stanie zregenerować i sprawdzić tą pompę to po pierwsze, i wskazuje na to że to ona powoduje problem a głównie taką przyczyną jest zacinająca się sekcja co powoduje blokowanie się listwy która uruchamia sekcje. Mogą być oczywiście inne przyczyny takiej pracy ,np popuszczone...
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
Oddaj do kogoś kto się na tym zna. Sprawdzi w niej jeszcze inne elementy które też uległy zużyciu. Zaoszczędzisz wiele czasu i nerwów.
Witam Kolego. Możliwości są dwie.Albo iskra albo paliwo. Nie wiem jakie są objawy jak się pompa kończy, bo u mnie (w Essim 1.6) stało się to nagle, podczas jazdy. Jadę i STOP. Spalony bezpiecznik od pompy. Sekcja zwłok pompy wykazała że wytarły się łopatki na wirniku pompy do tego stopnia że były cienkie jak żyletka. Aż się połamały i zablokowały wirnik,...
Wykręciłem pompę wysokiego ciśnienia i zacięła się jedna sekcja. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie się pojawiło lecz samochód dalej nie odpala. Co może być z nim jeszcze nie tak ? Stoją wtryski zabite opiłkami. Cały układ paliwowy do wymiany. Lub porządne czyszczenie.
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
A teraz pilnuj czy nie ma zbyt dużego apetytu na olej. wyjaśnij proszę dlaczego może teraz "wcinać" olej? (uważasz że te ciśnienia mogą już oznaczać zbytnie zużycie pierścieni? no chyba że wcześniej to niezupełnie rozpylone paliwo mogło się częściowo do oleju przedostawać ) Dodano po 5 I kolejny problem - chciałem sprawdzić ew. ustawić początek wtrysku...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Jeżeli masz abs to jest lilka opcji: rozwarstwiony przewód końcowy, uszkodzona sekcja w pompie abs. Sprawdź czy na postoju odbija tłoczek tyle samo co w drugim kole i czy jak delikatnie odkrecisz odpowietrznik tłoczek odsunie się bardziej.
Małe - coś około 0,3 bar. Jeśli chcesz zastąpić elektryczną to w sumie dowolną ale żeby ciśnienie nie było za duże to trza by wymyślić dodatkowy zaworek redukcyjny (powrót z pompy może nie wyrobić). Sprawdź czy pompka zasilająca jest w pełni sprawna! Następny temat to sekcje w pompie wtryskowej - jak są mocno wyrobione to jest problem z paleniem i jak...
Otóż to kapilara na pierwszą sekcję pompy wtryskowej i jazda.
Pierwszy raz widzę pompę bosch w silniku sw359,ale w niczym to nie przeszkadza. -sprawdzić czy zaworek świecy żarowej nie jest cały czas otwarty. -sprawdzić pompkę zasilającą lub wymienić. -sprawdzić wtryski Jeśli te zabiegi nic nie pomogą to. -uszkodzone uszczelnienie na sekcjach. -mikropęknięcie korpusu pompy wtryskowej,
Pompa jest zasilana napięciem 230V. Wystarczy w trybie serwisowym podłączyć miernik zamiast pompy i włączyć pompę, czy dochodzi zasilanie? Na jednym z przewodów jest też zabezpieczenie termiczne przymocowane do pompy, do sprawdzenia miernikiem ciągłość przewodu od płyty do wtyczki przy pompie. Pompę możesz podłączyć bezpośrednio do gniazdka. UWAGA:...
oringi na sekcjach Czyli pompa rzędowa. Sprawdź mechaniczną pompę podającą. A potem sprawdź kompresję.
jeżeli Jesteś pewien , że tyl nie jest zapowietrzony stawiał bym na nieszczelność między sekcjami pompy hamulcowej. Sprawdz czy przy hamowaniu w zbiorniczku nie podnosi się poziom plynu.Po zaślepieniu w pompie hamulcowej odprowadzenia na tyl pedal powinien być twardy i wysoki.Czy niema przecieków płynu z pompy do serwa.
Zdejmij z pompy pokrywkę sprawdź możliwe że przytarło sekcję i nie cofają się do końca.
mój mechanik podejrzewa uszkodzoną sekcje w pompie Więc twój mechanik jest przygłupi. Albo sam kombinujesz i zasłaniasz się mechanikiem. Tam nie ma żadnych sekcji, to pompa rozdzielaczowa, z jednym tłokorozdzielaczem, który nie psuje się ani nagle, ani bez powodu. Bez sprawdzenia poprawności zasilania zaworu oraz nastawnika nic sam nie zrobisz, co...
Jeśli ciągnik stał długo, pompa jest odpowietrzona, układ paliwowy drożny to mogło złapać tłoczki sekcji. Krzywka wałka wcisła ją do góry ale sprężyna nie ma siły cofnąć. pompa do pompiarza tak na dobrą sprawę. Odkręć przewody i sprawdź czy paliwo leci bezpośrednio z króćców. ostatecznie możesz pompę wyjąć z tyłu jest pokrywka. Pod nią sekcje. Sprawdź...
A do tego polecam sprawdzić ciśnienie pompy wtryskowej na każdej sekcji bo tu może być problem.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Kolego, mam pytanie: ubywa oleju z układu hydrauliki, a przybywa w silniku. Czyli mam rozumieć, że jedna sekcja pompy od rozrządu ma uszczelniacz i olej idzie do silnika?
jezeli ten zawor wylaczajacy jedna sekcje pompy jest niesprawny itp to auto odpali czy raczej nie i czy dostanie paliwko czy nie? czekam z niecierpliwoscia
Uważam, że na pewno zmieni bo w tym momencie nie jest uzyskiwana jednakowa dawka paliwa na sekcjach.(Wada pomp rzędowych) A to ma na pewno wpływ na kulturę pracy silnika. Nierówna praca silnika ma wpływ na jego kondycję. Warto było by z nią pojechać do pompiarza na sprawdzenie. Pompa może mieć wysłużone sekcje które nie wytwarzają już odpowiedniego...
Przy układzie BOSCHA jest łatwo sprawdzić czy to pompa czy nie, jak jest rozgrzany silnik wystarczy polać głowice pompy zimną wodą. Jeśli zapali bez problemu to znaczy że pompa jest zużyta, jeśli nie zapali przyczyny trzeba szukać gdzieś indziej. KTS powinien podać przyczynę jeśli będzie uszkodzony np. nastawnik pompy tzw. sztelberg. Nie proponuje metody...
Nie ma tam żadnej pompki wstępnej. Jest pompa wtryskowa z sekcją wstępną. Weź zbiornik z ropą, zasil pompę i sprawdź. Jak masz baniak wyżej i chodzi to nie ruszaj pompy. Nie zapominaj, że to układ podciśnieniowy a dymanie tego grzyba na filtrze świadczy o jednym. Że się nie ma pojęcia, co się robi.
Na wtyczce od strony sekcji pompy sprawdz pin 16 jest opisany,tam też ma być 12v po zapłonie,ostatnio miałem przerwę w samej wtyczce tego pinu i identyczne objawy.
klocki mogą stać w jarzmach, tłoczek może być zardzewiały i się nie cofa, prowadnice zacisku mogą być zapieczone i nie odbijają, sprawdź czy po kilku minutach odpuszcza to koło przy postoju jeśli tak to przewód hamulcowy elastyczny do wymiany. więcej powodów chyba nie ma (ewentualnie sekcja pompy ale wtedy hamowało by również koło na skos z tyłu)
Te odwierty to z papierami czy jak, u nas robią za 45-50zł bez rozdzielaczy. U ciebie pewnie wyrobili się w jeden dzień jak była zgrana ekipa, 12tyś to niezła im dniówka wyszła, 3,5-4tyś kosztów + czysty zysk. Jeśli nie filtrowałeś piasku to płytówka mogła się przetrzeć, ja jak nie jestem pewien dlaczego coś się stało to robię sekcje zwłok. Co do pompy...
Maksymalne ciśnienie podane w instrukcji dla tego silnika to 5 bar. Ciśnienie maksymalne ogranicza w tym przypadku zawor bezpieczeństwa. Skoro masz 5.5 bara na wysokich obrotach to nie masz się czym przejmować.
Oj kiepsko znasz zasadę działania pompy wtryskowej. Pompka zasilająca napełnia przestrzeń przed sekcjami lub sekcją. Gdy w sekcji tłoczek zejdzie w dół zasysa paliwo z przestrzeni wokół siebie . Gdy idzie w górę wytwarza ciśnienie otwierając pierwsze zawór zwrotny nad sekcją a potem przewodem do wtryskiwacza gdzie paliwo pod ciśnieniem gdy osiągnie...
Raczej sama pompa puszcza pomiędzy sekcjami.
Cały układ opróżniony to cały układ do odpowietrzenia. Zbiorniki płynu są podzielone na dwie komory. Jeśli opróżnisz jedną do końca,to w drugiej na dole część płynu zostanie właśnie po to żebyś jej nie zapowietrzył. Wtedy jedna sekcja pompy działa i jakieś tam hamulce w przypadku utraty płynu z jednego obwodu dalej są.
Witam Pacjent Iveco daily 3,5 rama, pojedyncze kolo, zacisk tyl z recznym. Objawy: -slaby hamulec (jakby zapowietrzony) podczas jazdy trzeba podpompowac, przy szybkim kopcieciu pedalu wpada do podlogi -na odpalonym pedal powoli zapada sie do samej podlogi Auto przyjechalo do mnie do pracy (trzeci warsztat z kolei) Co zostalo zrobione: -Tylne zaciski...
Brak szczelności sekcji pompy, najlepiej oddać do regeneracji, tymczasowym rozwiązaniem może być podmienienie węży podnoszenia z przechyłem masztu.
Jeśli w lato uruchamia się dobrze, to prawdopodobnie są problemy ze sprężaniem w cylindrach. Zakładam, że pompa i wtryskiwacze zostały rzetelnie sprawdzone - w pompie ciśnienie na poszczególnych sekcjach, wtryskiwacze na próbniku. Być może, że zapowietrza się układ paliwowy, ale wtedy ciepły ciągnik też będzie miał problemy z rozruchem. Odpowietrzenie...
Możliwe że podobna usterka jak w Fordach C max 2 , padają pompy abs zacierają się sekcje czy coś takiego, proponuję zadzwonić do firmy regeneruje pompy ABS ESP
W mojej wizualizacji www.pompaciepla-24.pl padł dysk komputera zapisujący temp.z pompy ciepła A nie chciałbyś wysyłać danych na pvmonitor.pl ? Tworzymy właśnie sekcję dla pomp ciepła.
Kolego a może ten silnik już swoje przejechał pasuje sprawdzić ciśnienie na tłokach jaj ok to pompa wtryskowa na sekcjach przepuszcza i stad te problemy
Pompa wtryskowa ma swój układ smarowania niezależny od silnika. Warto sprawdzić poziom oleju w pompie ( jest miarka), przeważnie jest w niej więcej ropy niż oleju jeśli sekcje puszczają.
Ta pompa sama się nie odpowietrzy.Musisz zdjąć przewód idący od filtra i nim zalać sekcje wstępnej pompy luzując przy tym odpowietrznik aż wyleci przez niego ropa.Następnie zakręć odpowietrznik,załóż wężyk i odpal autko.Bezpiecznik świec to blaszka w puszce w komorze silnika,ale twój problem to na 99%zapowietrzona pompa i luzowanie przewodów wysokiego...
Już Jesteś bliżej - gratuluję. Podpowiem tylko raz jeszcze, że listwa musi lekko się przesuwać, przy składaniu ponownym łatwiej będzie Ci sprawdzić przesuwanie np. mątując tylko jedną sekcję. Po całkowitym złożeniu proponował bym wrzucić pompę na stół diagnostyczny aby sprawdzić ciśnienie i wydajność. Dobrze byłoby jak masz dostęp do danych ekspoloatacyjnych...
Regulator ciśnienia? A gdzie Ty masz tam regulator ciśnienia? To jest "Mk1" Dodano po 15 Możliwe że padła pompa na wszystkie 4 sekcje ?? To jest pompa rotacyjna, jest tam jeden tłoczek,który się obraca i rozdziela paliwo na poszczególne sekcje,on również tłoczy paliwo do wtrysków. Sprawdź czy pompa zasysa paliwo ze zbiornika i czy idzie paliwo powrotem...
Witam. Sprawdziłem. Twoje auto nie ma pompy paliwowej jak na diesla przystało, tylko pompe wtryskową, a w niej jest pompa ssąca oraz cztery sekcje pomp podające paliwo na wtryski. Jeżeli zastosujesz zawór odcinający paliwo pomiędzy zbiornik, a pompe wtryskową to nic się nie stanie przy kręceniu, ponieważ w pompie wtryskowej będzie reszta paliwa, która...
A czy na rurce doprowadzającej wodę do pompy (i początku pierwszej sekcji pompy) czasem niema podciśnienia -przecież ssie
Wymieniłem sekcje pompy wszystko działa prawidłowo.
sprawdzić sekcja pompa wtryskowy sekcja pompa sprawdzić sekcja zasilać
rozruch transformatora listwa trzask schemat przewodów paliwa
włącznik wyłącznik świateł philips senseo
Kompatybilność pilota DMR-EH57 z DMR-EH56 Panasonic Programowanie pilota Cabletech UET-606 do Funai LT7-M19BB