Sprawdź przy podłączonym przepływomierzu.
Mylisz pojęcia. Akurat DV jest podciśnieniowy. N75 ma cykać. To jest zaworek elektromagnetyczny. Z niego idzie wężyk do tej gruszki przy turbinie, czyli Waste Gate (WG). Natomiast Dump Valve (DV) to jest taki zawór, którego zadaniem jest utrzymywanie turbiny na wysokich obrotach. Z kolektora dolotowego idzie wężyk z przodu silnika do DV. Kiedy przepustnica...
Witam kolegę. Do N75 idą tylko 2 kabelki to w czym problem żeby to naprawić?? Jak już nie chce Ci się naprawić instalacji to przynajmniej sprawdź czego brakuje na N75 i poprowadź nowy przewód. Kiepski pomysł żeby złomować auto z powodu takiej pierdoły.
Przecież w opisie błędu widać co go boli. EDC nie widzi N75 - przerwany przewód, uszkodzony zawór. Wystarczy sprawdzić rezystancje zaworu N75 by wiedzieć czy jest sprawny. N75 ma plusa podawanego ze stacyjki, masa podawana jest z EDC z pinu 62. Jest to "regulowana" masa więc miernikiem mierzysz czy masz 12V po włączeniu zapłonu na jednym z przewodów...
Wężyki podciśnieniowe wymienić na nowe od zaworu n75.I sprawdzić podciśnienie(manometrem)
Przed remontem więc należało by sprawdzić te chłodnicę oleju np. przy wymianie oleju i filtra .Po zdemontowaniu nasunąć węże na oba końce wodne z kręcić opaskami jeden zaślepić i też z kręcić opaską na drugi wsunąć pistolet do dmuchania i też skręcić .Za nużyć całość w pojemniku z wodą nabić około 5 atmosfer i obserwować przez 5 minut ,nie mają prawa...
moim zdaniem:można sprawdzić wężyki dochodzące do zaworu n75 jak jest tam ze szczelnością, ewentualnie wymienić i odsyłam do tego tematu dotyczy tego samego auta z tym samym silnikiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Proszę tu masz chyba w miarę opisane co sprawdzić http://obrazki.elektroda.net/49_11806754... Mozliwe przyczyny: - zawor N75 jezeli jest turbina ze zmienna geometria to: - zapieczone kierownice - mieszek Mam nadzieję że mnie nie podsumujesz jak ostatnio z wężykami. Pozdrawiam jka
Jeśli ów wężyk wychodzi z wyjścia P3 zaworu magnetycznego to idzie on do siłownika uchylającego wlot spalin przy chłodnicy spalin, jeśli tę chłodnicę masz wywaloną to wystarczy w koniec tego wężyka wkręcić śrubkę by go zaślepić, tu masz schemat : http://obrazki.elektroda.net/9_126075019...
Sugestie: pomiar podciśnienia, sprawdzenie zaworu n75, test w grupie 11BS.
Tam w turbo jest zawór upustowy wasteagte, dopiero po przekroczeniu maksymalnego dopuszczalnego ciśnienia doładowania sterownik otwiera ten elektrozawór aby zadziałał siłownik
jak w temacie nie wysterowuje mi zaworu N75 sam zawór sprawny na 100% bo przepiołem do sprawnego samochodu i działa, przewody podciśnienia sprawne manometrem podciśnienie w granicach 07-08 oczywiście podpięte prawidłowo pod kompem nie ma wogóle usterki N75 ale doszedłem ze nie przepuszcza
Witam. Audi A6 C5, 98 r, 180 KM, AJL, problem z przepływomierzem i zaworem N75. Kostka do przepływomierza stara, prostokątna na 4 piny, od mechanika wiem, że nie ma odczytu z przepływu powietrza. Poradził mi żebym sprawdził zasilania na przewodach do przepływomierza. Zasilania nie ma tam żadnego, sprawdzałem multimetrem i chciałbym wiedzieć, co dalej,...
Witam,czy zdejmując wężyk na chwile lub sprawdzając vagiem na wykonawczych N75 cięgno przy turbinie bez zmiennej geometri łopatek turbiny powinno poruszyć czy nie,np.golf tdi 90KM lub T4 tdi 102KM ???
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie zaworu n75. Jak go sprawdzić czy prawidłowo działa? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
A kabelki sprawdzone?
Tak w skrócie, ten zaworek jest po to by ECU "wyhamowało" turbinę, jeśli masz baypass, to by znaczyło że ECU nic nie może "zrobić" i powinien ci samochód co chwilę wchodzić w tryb awaryjny lub porozrywa ci doloty.... Albo napisz o co co chodzi, albo znaczy to, że się nie znasz i oddaj do warsztatu celem naprawy....
Na pinie 1 zaworu po kluczyku musisz mieć +12V a na pinie 2 leci do ECU pin 62.
Nie wiem, czy rozwiązaliście wasze problemy, ale P1103 to od zatkanego EGR, albo nie łączącego się problem a przewodachm. Może też sensor map mieć wywalonal membranę, wsadź kawałek zapałki do środka na probe I potem możesz kupować ewentualnie nowy sensor map. P1103 pokazuje że problem jest z maf, ale cisnienie w dolocie mierzy map. A low boost to sprawdź...
Zrób diagnostykę z podglądem parametrów pracy silnika, okaże się.
Samochód przeważnie wchodzi w tryb awaryjny przy 120km/h a dzisiaj nawet raz rozpędziłem do 160 i za drugim razem znów błąd ale przy 100 :/ Dodano po 45 Sprawdzałem VCDS gruszkę i działa prawidłowo trzyma podciśnieniowo. A jak mogę sprawdzić te podciśnienie domowo ?
Panowie mam pytanie. Jak się zdejmuje te wężyki z zaworu N75. Nie ma tam żadnej opaski żeby było można okręcić. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Koledzy czy ktoś pokonał temat A6 2000r AVG automat Mam taki sam problem Na zaworze n75 podciśnienie wchodzące 0,9 bar Za zaworem 0,4 bara i nie wciąga do końca gruszki. Jeśli podamy napięcie z zewnątrz na zawór wtedy podciśnienie ok czyli 0,9 Wiązka sprawdzona
kolego mam jeszcze takie pytanie odnośnie zaworu n75 jak sprawdzić czy on się zacina jaka jest na to metoda
Wydaje się to za mało. Zdemontować gruchę i sprawdzić trzeba jej zakres i samej geometrii Czyli trzeba turbo wyciągać? Żeby sztangę sprawdzić
przypomnij sie wieczorem nam rozpisane na 2 kompie najlepiej na PW
Swego czasu męczyłem się z TCV w Volvo - ten sam silnik. Po przerobienie 3 nowych czujników kupiłem oem używkę i problem znikł. Sprawdź czy sztangi turbo chodzi bez zacięć. I do sprawdzenia jeszcze zaworem n75 przy pompie wysokiego ciśnienia.
Tą rurką podawane jest ciśnienie do zaworu N75 które steruje otwarciem zaworu ciśnienia doładowania w turbinie( ten luźny wężyk przy gruszce turbiny na foto ;) )
A zapomniałem dodać, odczyt to pierwsze co zrobiłem i pokazał się jedynie jeden błąd 17957, lecz podejrzewam, iż było to wynikiem odłączenia zaworu N75, ponieważ jego to dotyczy, ponadto było to jednorazowe. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, które znajdują sie przy drzwiach i nie było przepalonych.
Zacznij od sprawdzenia przewodów podciśnieniowych w okolicach zaworu n75 i siłownika turbiny.
Sprawdź wężyki idące do tego zaworu N75
Sprawdź czy grucha przy turbinie zaciąga geometrie przy odpaleniu. Sprawdź czy grucha przy turbinie zaciąga geometrie przy odpaleniu. Jak to sprawdzić?
Zawór o którym piszesz znajduje się na spodzie silnika pod tym o który pytam i jeszcze niżej pod zaworem n75 .Jak nie wiesz o co chodzi to lepiej nic nie pisz bo robisz zamieszanie w temacie. Sprawdź nr chłopie. Albo dokładnie powiększ zdjęcie.
sprawdź wiązkę silnika koło akumulatora. Jakie ciśnienie pokazuje ten czujnik na postoju? Generalnie jak pokazuje wysokie, to sterownik silnika za pomocą zaworu n75 nie będzie wysterowywał turbiny.
ma_pok - przerabiałem ten temat w Audi A3 1.9TDI. Zacznij od podstaw. Prześledź dokładnie mój temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... a zobaczysz co możesz mieć nie tak w aucie :) Przerobiłem to na własnej skórze, bo sam wszystko robiłem. Masz tam opisy wykonane przeze mnie. Wprawdzie auto inne, ale podobny problem możesz mieć też...
Witam. Mam prośbę do kolegów, którzy posiadają w swoich samochodach ( układzie doładowania) zawór N75 o nr. 028 906 283 F. Zależy mi na sprawdzeniu tego zaworu ,,z natury,, bo mój zawór bardzo dziwnie przełącza kanały. Oczytałem się sporo nt. prawidłowego podłączenia wężyków i jak powinien działać ten zawór i stwierdziłem, że z moim zaworem jest coś...
Ewidentnie widać ,że czujnik kopiowania turbo ma inna wartość niż wysterowanie zaworu N75 - maja mieć takie same wartości lub bardzo zbliżone. Tu bym szukał problemu. N75 do sprawdzenia lub podmiany - często nie upuszczają podciśnienia odrazu tylko z opóźnieniem i to jest ich problem.
Witaj W tym silniku niema ECU przecież to miernota 68 konna ABL i tam turbina ma tylko zawór upustowy który i tak się nigdy nie otwiera ,a elektrozawór steruje egr z którego możesz ściągnąć wężyk i go zatkać jakąś śrubeczką Jeśli auto totalnie osłabło to klęknęła turbina .
Sprawdz samochod VAG'iem. Dla mnie wyglada to jak problem z gruszka sterujaca turbo ewentualnie z zaworem N75. Jakis czas temu mialem podobny problem w audi A4 (silnik 1Z) i po "rozruszaniu" sztangi w turbiniewszystko wrocilo do normy.
Tak to starsza wersja programu. Do pewności zaślepiłem EGR i dalej to samo. Z zaworu N75 wychodzi podciśnienie 7 bar do sterowania turbo, ale dziwna sytuacja bo po dodaniu gazu i puszczeniu , gruszka powinna być uruchomiona w celu zmniejszenia ciśnienia, a tu tylko co drgnie. Gdy wypnę wtyczkę z zaworu N75 to momentalnie gruszka zmniejszy doładowanie....
czyli wynika z tego ze chyba turbina daje za duze cisnienie,nadal upieram sie abys sprawdzil wszystkie podcisnieniowe wezyki i zawor N75....
Witam!!! wyczytalem na innych postach ze zawor n75 lub przeplywomierz ktos napisal na innym poscie ze turbina choc wydaje mi sie ze ja slychac ale bardzo cicho wiec mozliwe ze to cos innego na naprawach sie nie za bardzo znam Radagast20 wiec nalezało by sprawdzić n75 i przepływomierz - potrzebny sprzet turbina - potrzebny sprzet to ze ja słychać nic...
Do sprawdzenia bezpieczniki na początek.Bo wygląda na to że leci to na jednej linii przez bezpiecznik.Posprawdzać zasilania na tych elementach.Wiązka lub bezpiecznik.
Po odpięciu zaworu N75 moc wraca, tylko falami jedzie słabnie jedzie.
Witam, Podejrzewam wadliwość zaworu N75, (jest to zawór zintegrowany z N18). Czy wie ktoś jak można sprawdzić sprawność tego urządzenia? Nowe logi po próbie odświeżenia zaworu N75. 3 Bieg: http://vaglog.pl/log-003_011_j50W3U3.htm... 4 Bieg: http://vaglog.pl/log-003_011_2753S.html
EDC kupujesz takie jak było i dopisujesz do auta. Co do N75 to sprawdź wiązkę przewodów bo skoro tam było grzebane to będzie to widać. Tam nie ma nic trudnego - plus po stacyjce i masa podawana z EDC.
Wymiana zaworu n75
Ciśnienie z turbiny na cienkim węzyku zapnij do gruszki przy turbo.
pytalem czy uklad sprawdzony ? szczegolnie ic (czy nie dzurawy itp),sprawdz zawor (n75) oraz czujnik cisnienia doladowania (g31)
węże sprawdziłem i jest wszystko dobrze podłączone dziś jadę na komputer i zobaczymy co mi wykaże czy są jakieś błędy
Witam, mam pewien problem w swoim Audi 1.8T, robiłem ostatnio turbo, pierwsze była regeneracja, która okazała się być spaprana i zakupiłem nową turbinę ORI w dwóch przypadkach był taki dźwięk jak na filmie poniżej, chodzi o sam dźwięk! turbiny mi nie przeładowuje, nie ma żadnego błedu. wyczytałem w internecie, żeby też sprawdzić uszczelki przy wtryskach...
Może to być wina tego N 75 czemu nie objawy które opisujesz na to by wskazywały ale także przyczyna może leżeć jeszcze gdzie indziej . sprawdź ten zaworek. A jak to nie on to szukaj dalej
Sprawdz czy na jałowym jak dasz gazu to mocno kopci!!!! Jeżeli tak to sprawdził bym EGR i ntercooler
Zrób jeszcze pomiar na podciśnieniu przed zaworem N75. Jak tam będzie stabilne podciśnienie (podczas testu BS ) to N75 zatarty (czyli złom).
Ten silnik nie ma czujnika pozycji EGR steruje tylko zaworem podobnym do n75 i reguluje tak jego wysterowaniem aby wartość przepływu była równa zakładanej podciśnienie robi resztę. Trzeba fizycznie sprawdzić no chyba że od kogoś pożyczyć sprawny przepływomierz o takich samych numerach albo o takiej samej charakterystyce bo 90 % przypadkach pada przepływomierz...
Troszkę pomieszałem...siorki a do autora: a diagnoza jakaś w posiadaniu jest? zwykły vagcom wystarczy. sprawdź wartości w grupie 3 i 10 przede wszystkim. pozdro
Witam, podłaczam sie do tematu:) Mam golfa 4 TDI 90KM, samochód jakiś czas temu był jednym wielkim mułem zero przyśpieszenia, palił jak przytało na dizla bez doladowania około 5 litrów ropki. Wziołem się wkońcu sam za samochód, rozebrałem turbine bo mi się coś w niej nie widziało: wynik był następujący: - uszczelniaczw turbinie od strony kompresji(...
Twoim probemem jest spore przeladowanie i stad wpadaniae auta w tryb awaryjny i te bledy ... czy zawor N75 jest wymieniony na prawidlowy czy prawidlowo podpiete przewody do N75 czy szczelnosc przewodow N75 sprawdzona czy zawor upustowy w sprezarce sprawdzony no chyba ze sam czujnik dostaje fiola .... auto po cziptuningu ....
Wszystko co piszerz jest do sprawdzenia, łącznie z przeplywką. Gorzej z zaworem N75 (tu proponuje podmianke). Wystarczy podjechac do fachowca znajacego VAGa (wcale nie musi to bys skoda) i wszystko to sprawdzi.
Odświeżę temat... wymieniłem zawór DV, jednak okazał się sprawny, zastanawiam się nad wymianą zaworu N75 co o tym myślicie? jak mogę sprawdzić czy mój zaworek działa prawidłowo? turbo ładuje 0.6 bara lecz przekazuje tylko 0.3 do silnika.
Napisz jeszcze w jaki sposób sprawdzałeś poprawność działania zaworu N75. Robiłeś VAGiem sprawdzenie grupu 011 w Basic Settings tam gdzie komputer wysterowuje zawór N75 aby cyklicznie otwierał i zamykał geometrię turbiny ?
To jest silnik 1Z więc N75 nie puszcza podciśnienia na gruchę tylko nadciśnienie.
Po odpięciu zaworu n75 przestanie działać turbina i auto osłabnie.
odłączyłem tam przewód vac out i więcej niż 120 dalej nie jedzie :/ Czyli kierownica w turbo raczej nie jest zablokowana. Teraz sprawdź ustami czy wężyk atm z zaworu n75 jest drożny, jeśli ok, to zamień na próbę n18 z n75
Witam Ciągle jeżdżę tym a4, no i znowu problemy, wymieniłem przepływomierz na nowy(2X nowy żeby była pewność) auto przyspiesza jak zwykły diesel albo i słabiej, mam zaślepiony zawór EGR, kiedyś miałem taki problem ze w trasie na autostradzie jakieś 100 km jechało tylko do 130km/h ale juz po przejechaniu około 100km było ok i znowu miało odejście, po...
Jaki hamulec? Z zaworu n75 też nie czuję żeby cokolwiek ciaglo. Jak sprawdzić pompę vac? Odpiąć wężyk ?
Tu o czyszczeniu N75: http://www.toledoclubpolska.pl/printview... W wielu miejscach piszą użytkownicy że dla sprawdzenia działania, można te dwa zaworki zamieniać miejscami. Cytat{Zawor N18 to "blizniak" N75, nie bez powodu zamienia sie je w celu sprawdzenia N75, z tego co pamietam to roznica jest...
Sprawdź sobie jeszcze jaką wartość ma podciśnienie przed zaworem N75. Czasem pada pompa podciśnienia i dopiero przy wyższych obrotach daje podciśnienie odpowiednie aby wciągnąć sztangę do końca i wysterować pełne doładowanie.
Grupa 11 zadane ciśnienie doładowania i rzeczywiste. Masz nagły skok do 1.7 bara potem zdławienie i dopiero stabilizacja. Generalnie do spawdzenia podciśnienie przed zaworem N75 (sterowania turbo) sprawdzenie samego zaworu i przewdów do niego gruszki turbo. Jak tu nic się nie znajdzie to regulacja turbo ( śruba stopu plus długość sztangi). Ale pierwsze...
https://obrazki.elektroda.pl/2527677600_... Y68 zawór regulacji turbo B30 przepływomierz Zasilanie idzie z bezpiecznika F34 10A ECM pin 62 podłączyc wszystko możesz ale tak jak kolega napisał zmiana sterownika i bedzie wszystko hulac
Mam podobny problem. Diagnosta sprawdził i powiedział, że to błąd nr (sorry nie pamiętam P 15 albo coś koło tego). Wielu mechaników rozbierało i składało turbinę i dalej bez sukcesów. Nauczyłem się z tym żyć - po prostu nie przekraczam 4k rpm i jak do tej pory bez odcięcia mocy, choć wkurza mnie to, że nie mogę docisnąć do 4,5k rpm.
A co z egr? Sprawdzałeś?
Witam Kolego na pewno czyszczenie dolotu tak jak pisze kolega Sztomel ale trzeba też wsadzić paluszki do turbinki sprawdzić luz na ośce Należy zkontrolować całe sterowanie turbiny zaworem N75 (prace gruszki 1Z sterowane ciśnieniem) A na koniec wywalić kata
wiem tylko sie zastanawiam czy nie mam zamienionych wtyczek bo sa takie same
Witam mam następujący problem z autem po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zapala sie check engine auto traci moc po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu moc wraca, na ten moment sprawdziłem następujące rzeczy zawor n75 wymieniony na nowy, rozebrane turbo i przeczyszczone <kierownica spalin też> egr czyszczony, zmieniony przekaźnik pompy paliwa,...
Diagnostyka systemu sterowania silnikiem polega na ocenie parametrów. Dzielimy ją na równoległą i szeregową. Szeregowa czyli odczyt wartości widzianych przez sterownik. Skoro występuje błąd zbyt małego ciśnienia doładowania, to może warto podejrzeć jakie są wielkości na czujniku ciśnienia, na przepływomierzu, bo może uszkodzony czujnik doładowania,...
Lambda wg. logow ok. Przepływka ma wskazania ok. Nie zwróciłeś uwagi na to że ze wskazań przepływki wychodzi właśnie 167g a to jest 80% mocy auta (mniej więcej taki przelicznik się przyjmuje) . Wychodzi na to że masz ok 200PS. To dosyć mocny program jak na ślepe i głuche AEB z tiptronikiem. Zastanawia mnie tylko czy można porównywać logi manuala z automatem....
Znalazłem przyczynę braku mocy był przetarty przewod podciśnienia który idzie od zaworu N75 do gruszki oraz odciąłem końcówkę przewodu który idzie od zaworu do pojemnika podcisnienia bo był nadcięty. Pomogło, póki co śmiga.
Wszystko było robione, próby, logi, sprawdzana wiązka elektryczna i wyszło, że sterowanie zaworu N75 było nieprawidłowe.
Nie ma EGR zlikwidowane całkowicie i zaślepione wyjście z kolektora wydechowego. Dodano po 12 Auto to stary T3.Z pomocą wiatru i górki na podstawie logów dynamicznych udało się stwierdzić że turbo całkowicie nie nie dmucja.Ani grama. Turbo zregenerowane, mapsensory 3 podmieniane, chyba dobre bo błędu nie wywala vag . Przepływka bankowo sprawna, tylko...
Temat ogarnięty. Wysunięty był przewod podcisnienia z zaworu N75
Zapaćkało ci go i dlatego nie tyka. Jeśli cewka jest dobra to wymontuj go i zalej benzyna ekst. wszystkie rurki(chodzi o wypłukanie) tylko nie dmuchaj powietrzem z kompresora bo go zniszczysz. Ja to myje zmywaczem do przepustnic.
Opaska powszechnie stosowana do mocowania osłon przegubów . Jak na fabryczną - zbyt paskudnie zamontowana. jak to zdjąć czy zwykłe obcęgi do gwoździ mogą być? Mogą, ale najlepiej odgiąć zaczep w prawo.
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem seata toledo 1.9 tdi 110 z 2001 roku. Moje problemy zaczely sie pare miesiecy temu od poszarpywania w momecie uruchamiania turbiny przy okolo 1800 obr. a po 3000 obr. wchodzil w tryb awaryjny. Po przeczytaniu dziesiatek postow pojechalem do warsztatu (nie serwisu seata) ale z mozliwoscia sprawdzenia komputera i wyswietlilo...
Wg mnie zmienna geometria słabo reguluje pracę tego turbo (pracuje nie płynnie a skokowo lub z opóźnieniem). Popatrz na wykres wysterowania n75. Wysterowanie rośnie (tu jest odwrotnie 0% = max doładowani ,99%= nie ma doładowania). Wysterowanie rośnie a doładowanie zamiast spadać rośnie dochodzi do 94-95% (tyle max wystawia sterownik silnika i dopiero...
Mam problem z przechodzeniem mojego silnika w tryb awaryjny przy dłuższej jeździe na wysokich obrotach. VAG wskazuje błąd 00575 (czujnik ciśnienia w rurze rozgałezionej). Pewien mechanik twierdzi że problemem jest zawór n75, ale żebym go nie wymieniał tylko zatkał EGR'a. Moje ptanie czy zaślepienie EGR'a powoduje, że N75 może byc niesprawny???
Stawiam 100 PLN że przyczyną jest zawór N75. Miałem to samo w golfie 90KM. Żeby to sprawdzić wystarczy na krótko połączyć przewody podciśnienia na krótko (tylko nie pamiętam które bo ten sposób znalazłem gdzieś w necie) Zdaje się że ten co jest na górze i na dole. Łączysz je na krótko (z pominięciem zaworu n75) i robisz tes jeśli jest poprawa to wymieniasz...
Wymiana zaworu n75 i uszczelnienie zaworów
Konieczna jest zmiana całej mapy czy można tylko zmodyfikować daną jej część? Czy posiada ktoś z Was taką mapę lub wie skąd można ją pobrać?
Szukaj zaworu n75.
Czy może mieć winę zawor n75 w tym przypadku ???
Dwie opcje, z testera i obserwować wskazania przepływomierza. Druga opcja, zdemontować zawór, wysterować z testera i obserwować czy się nie zacina, czy chodzi lekko i płynnie. Odkręcić dekiel od zaworu(ten plastykowy) i sprawdzić czy nie ma tam oleju. To na początek.
Poczytaj [url=http://www.vw-sharan.pl/forum/showt...
golf 4 z 2003r. silnik ALH podpiąłem vaga i wyskoczył błąd zaworu n18 od recyrkulacji więc wyjąłem wtykę 6pinową od zaworu n18,n75 i zaworu gaszącego.sprawdziłem opory na zaworach i jest ok.16Ω wiec wtykę zapiąłem na kompie pojawił się bład zaworu n75- 17957 obwód otwarty lub zwarcie do masy. wykasować się nie da. błąd n18 wykasował sie.wyjąlem...
Weź uruchom silnik i podaj podciśnienie na "gruszkę" turbiny z pominięciem zaworu N75. Zobacz czy się poruszy. Szczelności wężyka przez Internet nie da się sprawdzić niestety, podobnie jak tego czy przy odpiętym wężyku od "gruszki" dźwignia od VNT ("sztanga") daje się swobodnie poruszać...
moze przerabiany temat na forum golfa ci pomoze http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6... ten blad czesto wskazuje na ten zaworek Dodano po 2 sorry przeciez masz prawo niewiedziec, zawor N75 to zawor sterujacy cisnieniem turbo
Punkty 2 i 3 odpadają, przewody sam sprawdzałem a turbo było robione, nic to nie pomogło i dlatego koleś dał do mnie autko. Podpada mi ten N75, wiązka, lub sterowanie nim. Jutro zawalczę trochę, bo do teraz nie miałem czasu, tylko podłączyłem kompa i oblukałem silnik co nieco. Dzięki za odp. :)
Geometria? Pytanie co to za silnik? Kod ? Bo tam powinien być wastegate (klapka co upuszcza spaliny bokiem zamiast na wirnik turbo) skoro to 90 km. No chyba że ktoś zrobił konwersję z wastegate na VNT co by wyjaśniało wszystko bo wtedy trzeba odwrócić działanie N75. Zrób jeszcze test podłącz bezpośrednio do turbo podciśnienie (bez zaworu N75 ) czy wtedy...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie,przepływomierz masz tylko jeden za filtrem powietrza a za intercoolerem masz czujnik temperatury powietrza i doładowania.Chodziło mi o sprawdzenie cienkich przewodów do turbiny od zaworu N75 oraz czy po odpaleniu auta gruszka wciąga cięgno do końca.Najlepiej by było sprawdzić jeszcze komputerem czy wskazania przepływki...
01262 Zawor regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75. - to problem z zaworem N75 który steruje turbiną instalacja uszkodzona lub sam zaworek 00561 Kontrola dodawania mieszanki - możliwe uszkodzenie przepływki odepnij i zobacz czy jest różnica - sprawdź wszystkie szczelności na dolocie jak i na wydechu
sprawdzić zaworu zmywarka sprawdzić zaworu gazowy kocioł stuka zaworu
toroid zasilacz impulsowy żarówka mruga podłączeniu tempomat octavia
technics instrukcja obsługi śmieszne obrazki
Kod błędu P0755 - problem z elektrozaworem skrzyni biegów Problemy z kalibracją tablicy myBoard - przyczyny i rozwiązania