Podmień cegłę,problem w 99% w niej
Schemat jest dobry. Albo przekaźnik ma "słaby styk" albo włącznik. Styki 87 i 30 są normalnie otwarte a 86, 85 to cewka.
Auto nie ma iskry na drugim i trzecim cylindrze;Sprawdziłem to podłączając po kolei zapasowe swiece poza cylindrem (na zewnątrz).Jak sprawdzić czy to jest uszkodzona cewka WN ,czy np: przewody po stronie pierwotnej lub komputer??Sprawdziłem też przewody WN.
Piszesz tak 1i 4 są okopcone, że powoduje słabszą iskrę. Moje pytanie sprawdzałeś czy jest iskra porównaj ze świecą 2 i 3 To może być wina silnika krokowego, bo na dwóch garach po nocy chyba by nie odpalił a piszesz, że bez Problemu pali zdarza się, że jest potrzebna regulacja zaworów. -Silnik krokowy możesz oczyścić. Powodzenia. Najpierw zmieniłem...
Ja mialem taki problem I winna okazala sie cewka elektrozaworu.
Wymienić tulejki w rozruszniku, sprawdzić stan przekładni planetarnej ( o ile jest w tym rozruszniku), jeśli nie kręci rozrusznikiem a bendix wyrzuca to do wymiany również włącznik elektromagnetyczny ( lub jak kto woli "cewka")
Jak na tych dwóch srodkowych cylindrach nie ma iskry, to zapewne cewka (one pracują w jednej grupie, na jednym uzwojeniu cewki). Na 100% będziesz pewny jak sprawdzisz, czy są oba sygnały kluczowania we wtyczce cewki.
iskra,pompa,paliwo,cewka o.k tylko jak sprawdzić czujnik na wale.pozdrawiam
Rozbierz to, w środku jest przekaźnik, sprawdź luty albo cewkę, styki. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Może zasilanie na cewkę znika a nie sygnał
Napisałem 1 i 2 od cewki
Ten zaworek to jest po stronie kierowcy, przykręcany do głowicy obok cewki.
To została ci cewka i czujnik wału do sprawdzenia/wymiany lub ciągnie lewe powietrze.
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: 1. Iskra na wszystkich cylindrach 2. Przewody WN 3. Cewka 4. Kompresja
Teraz z koro wiemy że masz instalację gazową to udać się do gazownika na regulację i sprawdzeniu całej instalacji LPG.I sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach i podać wyniki tu na forum.
Sugeruję sprawdzić cewkę (najlepiej podmienić od kogoś). Miałem podobne objawy jak cewka się kończyła, samochód chodził tylko jak był na wysokich obrotach, na niskich gasł.
Poluję na cewkę na podminkę, aby sprawdzić różnicę. Może cewka głupieje na wyższych obrotach i stąd te problemy. Ta cewka, że to dość rzadki okaz, kostka na 3 piny.
problem jest następujący podczas próby uruchomienia lanosa 1.5 16V wybuchła cewka dosłownie po wymianie cewki na nową .... i tu zaczynają być problemy nadal brak iskry sprawdziłem czujnik na wale jest ok napięcie dochodzi sygnał przy sterowniku jest napięcie do cewki dociera brak jakiego kolwiek kodu błędu możę immo ale napięcianie odłączałem
Witam . Mój lanek na przejechane 314kkm i od kilkunastu tysięcy mam z nim problemy. Ostatnio zamordował 2 cewki zapłonowe, po pierwszej wymieniłem przewody, świece i po kilkuset km padła. Cewka przestała dawać iskrę na jeden tłok, prawdopodobnie wina przewodu zapłonowego, był za luźny. Wymieniłem przewody cewkę przejechałem około 1200 km w tym 350 km...
Miałem tak w Lanosie 1,5 16v. Gdy świeca ma zwarcie na elektrodach (spalony olej) możliwe jest uszkodzenie cewki.
Nic nie piszesz jak wyglądało podwozie (spód) samochodu. Wydaje mi się, że rozgrzany katalizator do tego stopnia żeby doszło do zapalenia wewnątrz samochodu, musiał dokonać w pierwszej kolejności zniszczeń (wytopień powłok antykorozyjnych) od spodu w bezpośrednim sąsiedztwie. Oczywiście trzeba sprawdzić i tą wersję z katalizatorem, ale osobiście stawiałbym...
Witam. Podczas jazdy Lanos zgasł i nie chce odpalić. Pompa paliwa, jak i wtryski sprawne, bo czuć paliwem z cylindrów po wykręceniu świec Czujnik położenia wału sprawdzany Launchem i pokazuje dobry odczyt (175rpm). Cewka, komputer, immo i stacyjka wymieniona, lecz bez skutków. Bezpieczniki wszystkie sprawne. Przy cewce DIS jest zarówno zasilanie jak...
jakbys mi w myslach czytal... opcje mam taka ze nie dziala mi 2 i 3 cylinder bo nie dostaje iskry, kable sprawdzilem i z cewki nie wychodzi WN. Ale najciekawsze jest to ze 2 razy odpalil mi normalnie ale po krotkiej przejazdzce znowu iskra zanikla... stad chce sie upewnic ze to cewka a nie np komputer wariuje... :?:
Map sensor podmieniłem i jest to samo. Podłączyłem w obwód pompki manometr i czujnik ciśnienia właściwie reguluje ciśnienie paliwa względem obciążenia. Także raczej dobrze współgra z Map sensorem. Tylko że interfejsem nie zdiagnozuje się cewki...
Witam. Kupiłem na Aliexpress obrotomierz. W instrukcji pisze, żeby podłączyć zielony kabel obrotomierza do cewki. Nie wiem gdzie go podłączyć, proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/8934476300_... https://obrazki.elektroda.pl/7828001200_... Na jednym obrazku zrobiłem zdj. kabli, które wchodzą do cewki.
http://obrazki.elektroda.pl/4216143100_1... Trzeba zdjąć cewkę, jak to żółte z kabelkami, następnie wykręcić tuleję na której siedziała cewka, i sprawdzić czy takie jak to srebrne lekko się rusza w tej tulejce, to tłoczek zamykający dopływ gazu. Jedno złe tankowanie, i może być zabrudzony, że nie będzie się lekko ruszać, lub gumka na...
V-GIS załącza się przy ok 5000obr i działa. Ale zaobserwowałem coś jeszcze - przekraczając 3500 zaczynają grać zawory jak w fiacie 126 przy źle ustawionym zapłonie więc może to czujnik położenia wału albo cewka ?
Witam mam Lanosa 1.6 16V po sprawdzeniu swiec wszystkie sa dobre sprawdzilem tez cewke i 1 2 swieca przeskakuje iskra po wlaczeniu stacyjki a na 3 4 cewka nie dzial jaka moze byc przyczyna i czy jest to prawidlowe ze pali tylko an dwie swiece po przekreceniu stacyjki. Jesli ktos mial ten problem prosze mi pomoc bede bardzo wdzieczny
Szarpanie silnikiem Daewoo Lanos 1.6 16v Witam serdecznie. Otóż mam problem z moim wozidełkiem do pracy. Jest to Lanos 1.6 16v + LPG z 1999r wersja SX. Samochód szarpie przy niskich obrotach. Tak jakby miało ubogą mieszankę paliwową. Odpala od kopa z werwą. Rzecz dzieje się tak od wolnych obrotów do ok. 2 tys. I zawsze jak jest ciepło lub jak silnik...
Jeśli ta nexia jest wyposażona w fabryczny immobilajzer w kluczyku, to trzeba sprawdzić cewkę odbiornika umieszczoną wokół stacyjki oraz przewody i kostkę łączącą. W moim lanosie nawet serwis nie znalazł usterki, a samochodu czasami nie można było odpalić ( tylko że wtedy kontrolka immo błyska bardzo szybko). Dopiero jak wymontowałem plastiki to okazało...
Witam! serdecznie dziękuje za zainteresowanie moim problemem , wszystkie kroki ktore opisaliscie juz przeszedlem wczesniej nawet wywiedziałem się ze cewka zapłonowa ( moduł zapłonowy ) idealnie pasuje z lanosa!:D ale po podmianie w lanosie okazało się niestety ze moduł jest sprawny , :cry: jeszcze jest jedna koncepcja zeby wymienic czujnik na kole wału...
cewka sprawna?
Co ma sonda lambda do cewki zapłonowej? Podłączasz się do impulsów cewki zapłonowej.
Witam. Lanos 1,5 2000r całkowity brak iskry. Cewka wymieniona w pierwszej kolejności. Wtryski są kluczowane więc czujnik położenia wału dobry. Pompka paliwa odzywa się. Zasilanie na cewkę jest (C - masa, D - plus) Dioda immo gaśnie więc raczej OK Autodiagnoza nie wypluwa żadnych błędów Wychodzi mi na brak impulsów na cewkę na styki AiB dioda wstawiona...
Witam przepływomierz jest przy filtrze powietrza to jest czujnik wkręcony w rurę , która idzie do kolektora. Ten przepływomierz lub czujnik ma dwa przewody , które są wpięte przy kolektorze złączką. Gdy wypiąłem jedną z wtyczek przestawał szarpać.Kupiłem nowy czujnik pomogło na miesiąc .Przy wypięciu czujnika zapali się kontrolka sterowania silnika...
wtyczka przy cewce trzy przewodowa srodkowy jest plus dwa po bokach impulsy z cewki
Witam, Panowie mam nie spotykany problem z daewoo lanosem 1.6 16v ,już pisze o co chodzi, A więc sąsiad jechał swoim lanosikiem i nagle zszarpał i zgasł i nie mógł go odpalić, zaciągnąłem na krawacie do domu, po oględzinach(co sprawdziłem): -Lamka immo gaśnie -pompa na zapłonie dobija ciśnienie -iskra jest -ciśnienie na cylindrach jest po 12atm -wtryskiwacze...
Witam, Podstawiłem używaną cewkę od lanosa. Jazda testowa - problem znikł. A więc to j....bana allegrowa cewka... Dzięki wszystkim za pomoc i zainteresowanie. vper
miałem podobnie w vento usterka wyszła gdy wjechałem w duża kałuże i umarł przepaliła się cewka widać było w nocy jak po niej iskra ucieka zmocz delikatnie zros okolice przewodów i patrz w ciemni
Da sie podpiąc nie rozbierająć obrotomierza, trzeba zrobić sumator diodowy i układ zwiększający amplitudę przebiegu ( na jednym tranzystorze i cewce z przekaźnika). Robiłem tak i lanosach, i nubirach
zmieniałeś filtr paliwa ? jeśli masz sposobność to pasowało by sprawdzić kable świece i cewkę to mi przychodzi do głowy miałem coś takiego że przerywał mi na benzynie i zmieniłem kable i świece i przestał
Wymiana cewki załatwiła sprawę.
Często nawalała pompa-ośka się kręciła, ale turbinka stała w miejscu. Ale kukiz, nie potrafisz sprawdzić co jest? Chłodnica gorąca? Oba węże (dolny i górny) mają mniej-więcej jednakową temperaturę? Okolica termowłącznika gorąca? Zwierałeś kable na termowłączniku; fena rusza? A może boisz się pobrudzić rączki? Pasta BHP zmieszana z piaskiem wyczyści,...
Świece masz suche ? Jak ledwo co widać iskrę, sprawdź zasilanie cewki. + i masę. Zbiorniczek i magistrala, to pod cewką - cewka nie oberwała ? Dyskoteki iskier tam nie ma podczas odpalania ? Błąd EGR, jeśli nie powstał wcześniej, to C104 czyli jedna z tych kostek przy podszybiu, pierwsza od błotnika, i te złącze C301 przy komputerze... https://obrazki.elektroda.pl/9039350000_...
Nie da się tego rozebrać tak, aby to później złożyć. Tylko wymiana całej cewki z modułem.
Witam, cewka (odpukać) działa wciąż i to rewelacyjnie. Kupiłem ją na allegro od użytkownika JBM--HURTOWNIA (piszę konkretnie skąd bo raz w miesiącu dostaje PM z prośba o namiar na tą cewkę). Pozdrawiam
Sprawdzałem przewód a i b (sygnałowe ) z cewki z ich odpowiednikami na kostce ecm. Nie ma przebicia, prąd elegancko dochodzi. Zeby wykluczyć gaz zrobiłem zworki omijające gaz ( chodzi tylko na pb). Dzisiaj sprawdziłem jak Lanos hula. Nie daje iskry lub daje jedna na kilka sekund. Bardzo rzadko, czasem odpali w jakims cylindrze ale za rzadko żeby uruchomić...
Winowajcą może być kostka stacyjki , kable od czujnika położenia wału i od cewki do sprawdzenia
No więc tak, rozkręciłem ten element, gdzie jest filtr. Strasznie się umordowałem, bo ciężko dotrzeć do przewodów doprowadzających i odprowadzających gaz. Ale sie udało. Potem przy pomocy klucza i francuza rozkęciłem tenże element i wyciągnąłem filterek z magnesem. Filterek zasadniczo czysty, na magnesie sporo jakby opiłków. Magnesik oczysciłem i wszystko...
A co tam do dokładnego mierzenia, byle za duży nie był. Za mały to pal sześć. Z uszczelnieniem tego nie ma problemu-oring to pozostałość po konstrukcji, gdzie w to miejsce właził aparat, którym się przecież kręciło. Aktualnie ten węzeł pozostaje nieruchomy, od biedy można osadzić na silikonie.
Jeśli ciśnienie paliwa jest OK to trzeba by jeszcze sprawdzić same wtryskiwacze, być może są zapieczone. Paliwo do nich dochodzi ale nie przechodzi poprawnie przez zapchany wtryskiwacz. Możesz też przy sprawdzaniu wtryskiwaczy zwrócić uwagę czy moment wtrysku pokrywa się z iskrą na cylindrze - może być przesunięcie i wtedy silnik też nie chodzi. Możliwe...
Nie warto kupować nowej cewki do Lanosa bo to co sprzedają w sklepach i na Allegro to podróba/szmelc. Ja wymieniałem już 3 razy i za każdym razem wytrzymuje około 1 roku. W związku z tym musiałem poszukać innego rozwiązania - zastosowałem cewki od VW. Kupiłem używane oryginalne z Allegro za 10 zł szt. Auto pracuje o wiele lepiej, nie szarpie itp......
Jak najbardziej do odzyskania. Musisz tylko kupić (w najgorszym przypadku) jak najtaniej drugi taki sam komputer. W tych autach jest układ z tzw traconą iskrą. Cewka (1 i 4) oraz cewka (2 i 3) kluczowane są naprzemiennie przez elementy elektroniczne (tranzystory, tyrystory lub dość proste układy scalone). Idąc od wyjścia komputera musisz znaleźć ten...
Szczerze polecam: http://www.dte.com.pl/index.php?id=mv4
Wszystko sprawdziłem i wszystko jest okej . A co dokładnie sprawdziłeś ? Nie masz iskry - cewka ma zasilanie ? Są impulsy sterujące cewką ? Wtryskiwaczami ? Nie masz pompy - przekaźnik pompy ma zasilania ? Słyszysz jej krótką pracę po włączeniu zapłonu ? Nie masz kontrolki silnika - żaróweczka ma zasilanie, w ogóle komputer ma zasilanie ? Ma prawo...
Prawdopodobnie nie ma potrzeby niczego obchodzić. Miałem tak samo w swoim Lanosie, tylko zdarzało się to dość często. Byłem z tym w serwisie, podpinali "komputer" ale akurat wtedy wszystko działało i nie wykazywało żadnych błędów. Sam "wsadziłem łapy" i okazało się, że nie łączyła złączka - kostka na przewodach między cewką a samym immobilizerem (oczywiście...
możliwe że zaczyna siadać cewka zapłonowa, czesto w lanosach jest z nia problem , jeżeli masz możliwość to podrzuć inną
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-daewoo... Tam jest taka cewka , a gdzie szukać w samochodzie tego modułu
Więc zamontuj na próbę inną cewkę, nadaje się z Lanosa lub Poloneza GSI Pozdrawiam.
tak teraz myślę, czy to "mniejsze" napięcie nie oznacza krótszego czasu wtrysku dla tego konkretnego wtryskiwacza, ale wydaje mi się to bez sensu) Nie, źle myślisz. Taki pomiar możliwy jest wyłącznie oscyloskopem. W czym masz problem żeby podmienić wtryskiwacz? Mniejsze napięcie na nim to może być zwarcie w jego cewce.
Witam Zasilanie do cewki sprawdzone ? pozdr
https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9sp... Nie chciałbym się wypowiadać, ale jeśli jest tu autor filmu, to może wypowie się z jakiego to samochodu i co mierzy. Dla mnie czujnik podobny. Możesz mieć taką, która działa "na gorąco", a zimna nie bardzo. Zwykle jest odwrotnie, błędy działania są po jej rozgrzaniu, ale to tylko większy element elektroniczny....
no to super mechanik,często padają cewki zapłonowe w lanosach ,ale często jest problem zz wtryskami i wiązką wtrysków.Należałoby sprawdzić czy czasem uszczelka pokrywy zaworów nie poszła i leci olej na fajki ,były też przypadki ze padał wał przy samym kole napędzającym rozrząd ale to naprawdę rzadko.
Zamontuj zwykly przekaźnik samochodowy (cewka na 12 V).
Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby jest sprawny, brak zasilania cewki przekaźnika po włączeniu włącznika ( jak się dostać do włącznika?).
wymień oring pod cewką zapłonową
W takiej sytułacji zawsze jest winne wysokie napięcie i uboga mieszanka gazu.To co sam możesz sprawdzić to kable i świece ,świece nie dłużej jak 20000km po tym przebiegu trzeba inm podziękować za dotychasową współpracę. Zamontować tylko NGK i tylko według katalogu . Kable WN też nowe dobrej jakości . Z gazem niestety tylko do autoryzowanego gazownika...
Pomocy już mi i mechanikowi do którego oddałem samochód ręce opadają, już mówię o co chodzi w trakcie jazdy samochodem na gazie silnik nagle zgasł i w żaden sposób nie daje się uruchomi, tak na PB jak na LPG, kontrolka imob gaśnie przy przekręceniu kluczyka, silnik załapuje na 2-3 s i koniec, paliwo podaje, iskra jest, rozrząd ok, nowa cewka, nowe przewody...
Lanosik nie pracuje na I i IV na benzynie, na LPG jest OK. Wydawałoby się, że to wtryski, ale zamiana wtrysków miejscami nic nie wniosła, tak samo podłożenie innych wtrysków nie pomogło. Dla pewności podłożyliśmy nową cewkę, oczywiście bez efektów. Sprawdzona wiązka przewodów do wtrysków, masy, kostki...nic... Mam podejrzenie na zasysanie powietrza...
do regulacji momentu przelaczenia sluzy potencjometr w obudowie przelacznika lub jesli to pelna elektronika tylko komputer sygnal przelaczania pobierany jest przewaznie z cewki WN lub lubia robic oplot na kablu wysokiego napiecia Jutro sprawdzę jak to jest w moim przełączniku. Czy dostepne są opisy złącz takich przełączników? Auto ma obrotomierz. Czy...
Witam, i pozdrawiam jako nowy na forum. Mam problem z Lanosem (99r , 1,5 + gaz) Probelm polega na tym: silnik się dławi na wysokich obrotach (zarówno na gazie jak i benzynie), wymieniono: swiece, przewody cewka, sonda sprawdzona... pojawia się błąd nr 19, w związku z tym czujnik również został wymieniony.... i nic... wciąż się dławi przy zwiększeniu...
Witam. Odpowiadam w Nubirze tak jak i w Lanosie iskra jest podawana jednocześnie na 1 i 4 cylinder i na 2 i 3 cylider. Nie wiem na którym cylindrze nie było iskry ale jeżeli tak by wypadały zapłony z jednego cylindra to samochód strasznie by strzelał w kolektor ssący. Dlatego niech ktoś sprawdzi dokładnie co jest grane z tymi cewkami. Jednoczsnie informuę...
Nie pytam o sklejanie przekaźnika, bo by szyby działały bez zapłonu, tylko czy jego pin 86 nie jest cały czas pod prądem, bo mi tu najbardziej pasuje walnięty przekaźnik. Stacyjka zasila cewkę przekaźnika (+86, stały - 85), po jej wyłączeniu nie powinno być zasilania cewki. A jest, bo wraz ze "zniknięciem" przekaźnika, znika też upływ prądu. Jak widać...
Witaj masz do wymiany cewkę zapłonową.a kody źle odczytujesz
Dodam iż założona nowa cewka Nie ma dziś pewnych nowych cewek do lanosa, polecam kupić oryginalną GM. znalazłem żeby wyczyścić gniazda świec. właśnie skończyłem ten zabieg Były zaolejone ?
Już ci pisałem można, od biedy podejdzie od lanosa.
a wiec jesli nie po stronie wysokiego, to szukamy po stronie niskiego napiecia. sprawdz miernikiem napiecie na akumulatorze w calym zakresie predkosci obrotowych zeby wykluczyc mozliwosc uszkodzenia regulatora napiecia (nie powinno przekroczyc 14,6V). jesli masz do syspozycji oscyloskop, przyjrzyj sie przebiegowi impulsow zaplonowych, byc moze uklad...
Bodaj takie same jak w lanosie
Włożyłem oplowski silnik c20XE z aparatem wraz z wiązką do Lanosa marki Deawoo. Wiązka z opla ma dwa wyjścia na obrotomierz ( zielony kabelek ), jedno jest w małej kwadratowej kostce (4 pin), wyjście ze sterownika a drugie jest przy cewce (1 pin). Teraz podłączyłem obrotomierz z Lanosa ( zielono-czarny przewód) z wyjściem na obrotomierz ze sterownika...
Kolega z pracy ma Megankę z 2000 r. , ma najechane 270tys. z grubszych napraw to jedynie cewki zapłonowe . :D
Według mnie to on się zalewa. Krótka na zimnym silniku i gaz, to mu nie służy. Wyłanczasz a potem odpalasz i dobijasz. Do sprawdzenia masz membrane gazu, przewody, świece i w daewoo lubią padać cewki zapłonowe.:cry:
Witam problem był z kablem od cewki przylutowałem i jest ok.
Do michailo: o tym,że w warsztatach są filtry po 40-60 zł to i ja wiem:D(masz za dużo forsy?):?: Dzięki rafalogi,sp3nyx ze jesteście ze mną:D;Na forum jestem 2-3 lata i wymieniałem także w swoim Lanosie :cewkę, filtry Pb i powietrza oraz inne .Wiem,że gazem można sie poparzyć dlatego wolę wiedzieć jaki to zrobić.
Rozumiem z powyższych postów, że w Lanosie immo odcina tylko pompę paliwa a sterowanie cewkami zapłonowymi i wtryskami jest cały czas ?
Gdzie podłączyć kabel RPM z centralki aby to działało poprawie, bo póki co mam podłączony do przewodu WN a wolałbym żeby to rozwiązać jakoś normalniej czyli pewnie gdzieś przy wtyczce na cewce zapłonowej.
podobne ojawy miałam w Matizie, najpierw się dławił, a później po przejechaniu 20 km zaczęła sie co jakiś czas zapalać kontrolka "zółta" w warsztacie wymieniono mi cewkę i jaskiś przewód, wszystko gra, gdyby nie to, że na pracę silnika nakłada sie jeszcze dodatkowy dsiwny dźwięk, coś jak trzeszczace radio, mało komfortowe, nie wiem czy mogło sie na...
ciekawe ktorą masz chlopie generacje gazu załżoną, widze że już tam taśmą coś oklejone na końcu przewodu gumowego jak się zaczyna kolektor dolotowy, wyregulować instalacje i dobre świece ngk czy beru dla przykladu dodam że kolega w takim lanosie mial taki przypadek że wszystko bylo oki póki cewka zapłonowa nie padła kupił nową z firmy BEAR Kielce i...
Spotkałem się z tym w Lanosie. Po wymianie cewki na oryginał "DAC" wszystko jest w porządku.
Witam. Sprawa dotyczy Lanosa 1.6 z instalacją LPG. Problemy występują i na benzynie i na gazie. Przedstawię sprawę po kolei, być może będzie to istotne dla rozwiązania problemów: --------------------------- --------------------------- Od jakiegoś już czasu: Na benzynie: 1. Wciśnięty pedał gazu, dajmy na to więcej niż 1/3 zakresu, wszystko idealnie,...
Witam! Ostatnio w moim lanosie pojawił się problem, podczas jazdy na gazie auto po prostu zgasło, nie chciało w ogóle odpalić (paliwa były opary, więc na paliwie też nie odpaliło). Zauważyłem, że nie otwierają się elektrozawory, więc na krótko sprawdziłem je czy działają i były OK. Po odholowaniu samochodu do domu zacząłem przeglądać instalacje w poszukiwaniu...
1. sprawdz bledy w ecu i w immo i synchro immo z ecu 2.jezeli dioda miga na wylaczonej stacyjce to znaczy ze immo jest ok a przy przekreceniu stacyjki zacznie migac szybko to znak ze nie widzi klucza!! 3.sprawdz cewke immo w lanosach najczesciej pada cewka zaprogramowanie z kupnem nowej cewki to koszt 140-160zl i autko bedzie smigalo chyba ze masz jakis...
to zakładając że pompa sprawna i pompuje paliwko to immo, cewka, wtryski, sterownik, przerwana wiązka.
Witam takie małżeństwo ecm+immo jest tyko w matizie i nubirze ja przekładałem setki razy ecm -celem sprawdzenia i nie miałem tego typu problemów sprawdz cewkę immobilajzera omomierzem i połączenia do ECMa shemat jest na rusiej stronie www.autoelectric.ru/auto.htm w razie kłopotów wiadomosć na pw z adresem i Ci zeskanuje
Trzeba by zrobićmu chociaż podstawową diagnozę jak nie chce zapalić. czy iskra jest, czy ciśnienie paliwa w listwie, czy wtryski się otwierają. Tak jak pisałem - odstawilem ostatnio auto do mechanika i ten miał tego typu rzeczy posprawdzać. W efekcie wyczyscił krokowca i przepustnicę i nie mówił nic o niesprawności wtrysków i pompy (czy je faktycznie...
nie pamiętam dokładnie tego silnika ale czy nie masz tam przypadkiem zespołu cewek po jednej na dwa cylindry?
Witam mam problem z lanosem 1.5 16v na zimnym jakby nie chodził na wszystkie cylindry a na ciepłym gasł. Przewody 2i 3 były odwrotnie podłączone. podłączyłem tak jak jest opisane na cewce. Nic to nie pomogło. Wymieniłem świece i przewody, to tez nic nie dało dopiero wymiana cewki powoduje że jest ok. Problem to jeszcze zawieszające obroty zatrzymuje...
Wepnij w '' gorący'' przewód jednej z cewek.
odświeżę temat bo mam podobny problem. Lanos '98 1,5 SOHC LPG Jechałem sobie samochodem dłuższy odcinek, aż to w okolicy domu w pewnym momencie poczułem brak "gazu" pod nogą, pomyślałem brak gazu (chociaż bak prawie pełny) przełączyłem, raczej próbowałem przełączyć na benzynę i nic dalej to samo. Po przetoczeniu się jeszcze jakichś 400 metrów zatrzymałem...
Oczywiście że tak, chyba sprawdzenie wysterowania cewki nie jest dla Ciebie problemem
Mam jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest ze za to odpowiedzialne jest koło pasowe wału korbowego Nie, ale tylko mnie dziwi że po rozgrzaniu problem znika Jeszcze jedno pytanie czy da się jakoś sprawdzić ten czujnik np i czujnik jest w głupim miejscu https://obrazki.elektroda.pl/7328919800_... i [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
cewka zapłonowa lanos lanos uszkodzona cewka cewka zapłonowy lanos
czujnik klimatyzacji vectra sterowanie przez rs485 źródło stałoprądowe
schematy instrukcje serwisowe schematy instrukcje serwisowe
Podłączenie dwóch czujników SPS30 do Arduino GIGA Ekran magnetyczny do cewki elektrozaworu w ekspresie do kawy