Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
U mnie na schemacie jest to tak zrobione. Podejrzewam zgnitą wiązkę w zaznaczonym miejscu. https://obrazki.elektroda.pl/8116151900_...
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Paliwo dochodzi. 92-96 pod komputer?
iskra,pompa,paliwo,cewka o.k tylko jak sprawdzić czujnik na wale.pozdrawiam
Masz alarm założony? Po przekręceniu stacyjki włącza się pompa w baku?
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Regulator cisn sobie odpuść, bo to jest bezawaryjny element. Przekaźnik sprawdź jak "cyknie", czy jest za nim prąd, bo może styki się przypaliły i cewka działa ale nie zamyka obwodu. Najszybciej jest podstawic któryś z przekaźników obok i wtedy sprawdzić. Pompa musi przetłoczyć około litr paliwa w 30sek za filtr - wtedy jest dobra.
Z układu wtryskowo-zapłonowego to co pisze Michał_74 + oczywiście sterownik silnika , jeśli masz ten na przepustnicy MM , pada sterowanie jednej cewki , można go zrobić na douczenie , albo całkowicie wyprogramować IMMO , gaz nie ma tu nic do rzeczy , bo ustawienia są do silnika . Z tego co ty piszesz to , świece, przewody, cewki, pompę paliwa, czujnik...
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
To gdzie szukać przyczyny? Cewka? Pompa paliwa?
Witam mam problem z matizem nie odpala a co najgorsze jest iskra i pompa podaje paliwo. Mimo tego wymieniłem cewkę, czujnik hala, sprawdziłem ciśnienie na cylindrach, rozrząd, podałem napięcie na pompę paliwa, sprawdziłem wtryskiwacze działają, więc co mi pozostaje jeszcze sprawdzić?? jakieś podpowiedzi ??
Pompa DSA1191 Potrzebuje do tej pompy cewkę odcinająca paliwo o numerze 1599 05 gdzie mogę to dostać? w sklepach rozkładają mi ręce. Jak coś to mogę rzucić foto tej cewki. Bo ta pompa posiada cztery takie same cewki ale o różnych kolorach kabelków. A na trzech mam 33om a na tej jednej 1om stąd wniosek że spalona. Może ktoś ma jakieś schematy do tych...
Witam.Panowie czy da radę wymienić we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej paliwa(pompa stanadyne RE518164)
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Witam mam problem z działaniem pompy paliwa w Corsa C 1.2 2004. Auto ma problem z odpaleniem. Przy przekręceniu kluczyka stacyjki w pozycję II pompa powinna załączyć się na około 5 sek. Jednak nie uruchamiania się. Dopiero po " zakręceniu "rozrusznikiem pompa się uruchamia. Wiec po 2-3 próbach auto odpala i normalnie można jeździć. Po wyjęciu przekaźnika...
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
vorlog co ty gadasz, twoja cewka czyli prosty elektrozawór odpowiada za odcięcie zasilania pompy w paliwo, tylko odcięcie zasilania silnika w paliwo z pompy. Niech kolega sobie popatrzy na załączony schemat pompy (prawie taka sama), niech sprawdzi, co ten elektrozawór/cewka odcina. Jak kolega sobie wyobraża odcinanie paliwa za sekcjami wysokiego ciśnienia?...
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Kolego J-bol, co ty wypisujesz za bzdury? Od kiedy w silnikach Diesla w escorcie z 1996 są montowane cewki zapłonowe, elektryczna pompa paliwa. Kolego htho4 załączam opis
Witam. A to fiat. Nie ma tam tego wyłącznika awaryjnego w słupku czy pod siedzeniem? Z cudzego forum ale warto zobaczyć. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... Pozdrawiam.
Rozkręca się ten motylek co jest w środku cewki pompę paliwa masz na końcu sprężarki
Nie miał chłop kłopotu, kupił sobie Trucka 1,6 IM + LPG i od pięciu dni walczę z elektryką. Po zakupie samochodu jadąc nim do domu zatrzymałem się na stacji benzynowej, więc zgasiłem silnik. Po zatankowaniu, nie odpalił, rozrusznik nie kręcił, w momencie uruchamiania przygasały kontrolki na desce. Po spięciu na krótko kręcił, lecz automat nie wrzucał...
Dzień dobry, Panowie mam kłopot Opel astra H 1,4 90KM brak iskry. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Co sprawdziłem : czujnik położenia wału działa (komputer widzi obroty), Cewka podmieniona (nowa), Komputer wymieniony na drugi (klon). Zasilanie na cewkę i masa jest, brak wysterowania z komputera cewki. Pompa paliwa działa. Immobilizer działa (aktywny),...
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Sygnał z cewki przekaźnika pompy paliwa, tak, to nie pomyłka !
Witam Po tym co opisywałeś - jeżeli pracuje wentylator to pracuje również pompa, nie pojawia się paliwo przed dyszą więc są 4 możliwości: -powietrze w układzie - pompa nie zaciągnie samoczynnie oleju - odpowietrzyć dobrze układ, najlepiej pompką - jeżeli nie masz to "zaciągnij"- tak aby olej był w pompie. -uszkodzona pompa - manometr i sprawdzić - zapewne...
Najprawdopodobniej przewód idący z komputera sterujący cewką pompy paliwa 7 lub 10 pin przekaźnika. Jutro to obadam. A ty sprawdź to co napisałem..
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Napięcie do zasilania przekażnika możesz wziąć z elektrozaworu gazowego. Przekażnik równolegle do cewki zaworu.
Możliwości jest wiele, więc więcej danych samochodu i usterki musiałbyś podać, może to być pompa paliwa, wtryskiwacze, cewka zapłonowa, może jakiś przekaźnik robi zwarcie, czy coś już jest sprawdzone, iskra, paliwo, cokolwiek???????
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Jest wspólny dla kilku obwodów(+15 cewki,ECM i przekaźnika pompy paliwa)
Wstrząsówka może wybita ale jeżeli nie ma zasilania cewki to problem z plusem po stacyjce
Poluzować nakrętki wtrysków, sprawdzić czy idzie paliwo. Jeśli brak można zabrać się za cewkę do gaszenia .Pompa LUCAS jak widzę. która to jest ta cewka do gaszenia na zdjęciu
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
Kręci i nie pali jedyne co mnie nie pokoi to ten przekaźnik bo dzisiaj kolega przekręcił kluczyk to cyknol raz i tyle a samochód nie ma szans żeby odpalił bo to paliwo nie dochodzi 2 króćce od pompy są suche tam śliny nie było a gdzie paliwo dopiero 😀 jeżeli przez cewkę uszkodziło sterownik to muszę w takim razie najpierw cewkę wymienić (sprawdzić)...
Witam Mam problem z fabia 03r 1.4 101km Fabia po nocy przestała odpalać, kręci rozrusznikiem czuć zapach benzyny. Sprawdziłem bezpieczniki i pali bezpiecznik nr 52 - znalazłem opis jako- Zapłon. Bezpiecznik przepala się w momencie przekręcenia kluczyka do kontrolek. Odpielem cewki, pompę paliwa, kostkę sterowania rozrusznika - bez zmian nadal pali bezpiecznik....
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Ale ten rezystor drutowy...
Immobiliser z pewnością NIE: w tych rocznikach VW, immo odcina zapłon w bardzo charakterystyczny sposób - pozwala zapalić i po dwóch sekundach gasi silnik; jak gdyby kluczykiem!
Witam po długiej przerwie. Sprawdziłem jeszcze raz co mogłem i wyczyściłem. Pisałem że piec wyciąga paliwo z pojemniczka z filtrem a potem je dopompowuje. To nie było dopompowywanie tylko paliwo nalatywało grawitacyjnie ( poziom paliwa jest wyżej od pompy i filtra w piecu). Odłączyłem pompę od instalacji paliwowej po stronie pieca, załączyłem piec i...
Na Twoim schemacie jest błąd, ten przekaźnik załącza zasilanie sterownika, cewek zapłonowych, elektrozaworów etc. natomiast pompa paliwa ma swój oddzielny przekaźnik. Na schemacie linia F2 to właśnie zasilanie cewek https://obrazki.elektroda.pl/5616649600_...
Tak więc, sprawdziłem wszystko w samochodzie. czy pompa podaje czy paliwo dociera do silnika czy cewka daje iskrę. Wlałem paliwo do gaźnika i bez problemu odpala ale wtrysk który jest nie podaje. Jak mogę naprawić wtrysk albo gdzie kupić zastępczy wtrysk,kopułkę tudzież grzybka z kabelkami, niech każdy nazywa jak lubi. Gdzie to dostać albo jak to naprawić?.
Pompa pracuje prawidłowo, po przekręceniu na zapłon chwilę nabija i gaśnie, przy kręceniu pracuje ciągle, ale przy kręceniu nie daje 12v na cewkę. Przy zapodaniu 12v w kabel przy kostce cewki pompa paliwa chodzi non stop, ale i tak nie odpala przy takiej konfiguracji. Podmieniony przekaźnik pod kompem, to nie to.
Witam, krótko na temat pali na 3 gary po odpaleniu wychodzę otwieram maskę odpinam 3 cylinder kostkę, wpinam ją ponownie pali na 4, czasami w trasie wypadnie zapłon robię tak samo i działa, samochód ma 230 tysięcy na liczniku, ja nie mam pojęcia po wymianie świec zaczął prykać sobie tak leciutko bez zmian w obrotomierzu. Czy może ECU ma problem czy,...
Testy jedynie wysterowują poszczególne elementy by można było zaobserwować czy działają. Sterownik zablokowany powoduje brak zasilania na cewki, wtryski i pompę paliwa ale na czas testów mimo wszystko zasilanie powinno być załączane. Czy jest jakas inna mozliwosc uruchomienia auta? Wyczyszczenie wpisu CODE z ECU i odcięcie pinu odpowiadającego za komunikację...
Witam. Mam identyczny problem z astrą h 1,8 z18xe. Czy udało się komuś opanować ten problem. Też kicha strzela na zimnym po dodaniu gazu. Jak wyżej po 30s do 1min auto zaczyna wkręcać sie normalnie na obroty. Podmienione na nowe cewka, pompa paliwa z regulatorem, przepływka, świece, sprawdzony rozrząd. Podmieniony sterownik. Proszę o jakieś wskazówki....
Ale wiesz w ogóle czego tam brakuje? Sterowania czy zasilania cewki?
Witam, Samochód Opel Corsa D 2011r 1.0 16V Z10XEP Problem z uruchomieniem silnika po wymianie oleju. Kolega postanowił wymienić olej więc wyjechał z garażu i wymiany dokonał na podwórku. Niestety po zakończonym procesie silnik nie chciał się uruchomić. Sprawdzona została cewka i iskra jest. Pompa paliwa w baku również podaje paliwo na szynę(magistralę)...
Witam. Mam taki problem. Mianowicie auto paliło bez problemu i nagle rzuciło palenie. Brak prądu na cewki, pompy paliwa nie słychać. Kręci ale nie odpala. Skanowałem komputerem to pojawiły się takie błędy. Wstępnie sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki i wygląda na to, że wszystko okey. Prąd na skrzynce jest. Ktoś miał podobny problem i wie jak go...
Niekoniecznie trzeba odcinać istniejące urządzenia w samochodzie. Można wstawić, zarówno w benzynie jak i dieslu, elektrozawór na przewód paliwowy. Jednak w przypadku silnika benzynowego zasilanego dodatkowo LPG trzeba pomuyśleć o czymś jeszcze. Tak jak sugerujątu koledzy - cewka, pompa paliwa elektrowłącznik rozrusznika czy elektrozawór na pompie w...
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Bezpieczniki sprawdzone , kluczowanie wtrysków i cewek też? Pompa paliwa zasilana jest przez oddzielny przekaźnik , niezależnie od zasilania cewek i wtrysków , które są zasilane bezpośrednio po 15. Lukasz , Ty stary mechanior , tych rzeczy nie sprawdziłeś?
Witam! Podstawowe rzeczy należy sprawdzić, tzn. iskra i zasilanie paliwem. Pompa się odzywa? Może przekaźnik, bezpiecznik lub sama pompa, na cewkę dochodzi prąd? Jak się immo zachowuje?
Rozumiem, że brakuje Ci sygnału plusowego na cewkę przekaźnika od pompy paliwa? Bo masa na cewkę ma być stała. Jeśli wymieniłeś już ECU to tylko i wyłącznie została Ci wiązka między przekaźnikiem a pinem A94 w sterowniku. Choć myśle że warto sprawdzić czy aby na pewno masz masę do cewki przekaźnika
Zasilanie idzie z przekaźnika K79 przez bezpiecznik F9 na sterownik świec i na cewkę przekaźnika pompy paliwa K20.
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
Witam mam problem z autem .Auto jeździło normalnie cały czas ostatnio po zgaszeniu i próbie odpaleniu po 8 godzinach auto nie odpala kreci ale nie odpala , sprawdzono czujnik położenia cewkę pompę paliwa jest cisnienie , dalej to samo brak mam interfejsu do peugeota ale innym nie pokazał żadnych błędów w silniku , immo ma wycięte przez poprzedniego...
Witam. Citroen C3 1.4 benzyna kręci, ale nie odpala, nie działa również dmuchawa. Bezpieczniki sprawdzone, podmieniona cewka, czujnik wału, pompa paliwa po przykręceniu działa. Jakieś pomysły, co można sprawdzić?
Jeśli wykonałeś moje testy poprawnie i jak piszesz była iskra, wtryskiwacz wstrzykiwał paliwo i działała pompa paliwa => to układ ECU, cewka zapłonowa i moduł zapłonu są sprawne. Przede wszystkim sprawdź czy nie urwał ci się pasek rozrządu lub nie ułamała się nóżka plastikowa napędzająca wałek aparatu zapłonowego (przy okazji wymontowanego aparatu podłącz...
Czyli jest tak jak mówiłem. Zobacz czy na czarno-żółtym masz plusa zaraz po włączeniu zapłonu - daj tam żarówkę i podłącz ją do masy. Nie szukaj sterownika świec bo to nie z niego idzie zasilanie. Zasilanie idzie z przekaźnika K79 przez bezpiecznik F9 na sterownik świec i na cewkę przekaźnika pompy paliwa K20. Jeżeli brakowało by zasilania na sterowniku...
No masz jak byk, pompa i wtryski z przekaźnika zasilanie plus, kluczowanie wtrysków masa. Pompa M11 a wtryski Y11, Y12, Y13, Y14. Dodano po 2 Na cewce przekaźnika pompy paliwa Tu cewka istotnie sterowana plusem. Ale tylko cewka. Dodano po 56 Jak wymusisz zamknięcie przekaźnika to co się dzieje?
Na 4 i 23 na pewno nie ma zasilania... To są kluczowane masy, do sterowania przekaźnikami. Jeśli tam podłączyłeś 12 V, to obawiam się, że usmażyłeś to ECU. Główne zasilanie jest na 35, a 26 to jest wzbudzenie (w IAW 8F go nie ma, jest wzbudzany przez cewkę przekaźnika pompy paliwa). Oczywiście gdy zapłon jest wyłączony na 4 masz 12 V przez cewkę przekaźnika...
Dwie opcje pompa paliwa lub cewka zapłonu. Zrób tak odpal i polej wodą (najlepiej w atomizerze) cewkę na grodzi, jeśli zgaśnie lub mocno zmieni pracę masz rozwiązanie. Sugeruje to także, ponieważ cewka jest orginał.
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
Witam Was, oraz proszę o podpowiedź.Problem polega na tym iż jak odpalę te moje wymarzone 6cylindrów, gaśnie jak tylko dojdzie temperatura do 80 gaśnie. Jak spadnie do 40 stopni odpala od kopa. Sprawdzone były : cewka, czujniki, paliwo podaje na wtryski , cewka się nie grzeje. Dodam iż auto stało od listopada ( uszkodzona była pompa wody, a mnie w kraju...
Czujnik temperatury Pompa paliwa cewki/świece to tak na początek /akumulator/rozrusznik są w dobrym stanie
Cześć wszystkim! Zalogowałem się na waszym forum bo mam problem z Hondą Concerto (1993r 112KM D16Z2)...brak iskry! sprawdziłem rozrząd, paliwo jest, pompa działa, jej przekaźnik także. Prawdopodobnie nawaliła cewka lub moduł, nie jestem specem od elektryki dlatego proszę o waszą pomoc. Co udało mi się ustalić to oporność pierwotna zmierzona multimetrem...
obwodach cewki zapłonowej, pompy paliwa, rozrusznika dla samochodów z silnikiem diesla. Coś chyba ci się pomyliło :)
wygląda na iskrę bo paliwo czuć z rury jak go pare razy pokręcę.nadmieniam że świece przewody cewka i pompa paliwa były niedawno wymieniane akumulator naładowany roczny pomuszcie bo codziennie dojeżdżam nim do pracy.
spróbował bym zmienić cewkę albo wiązkę która idzie do cewki. Miałem podobny problem mi wymiana cewki pomogła. Syf w pompie paliwa, baku lub filtrze też może być.
P0007 Zawór magnetyczny odłączający paliwo – Sygnał zbyt wysoki. Zwarcie przy plusie akumulatora w wiązce kablowej. , Zawór magnetyczny odłączający paliwo Elektromagnetyczny zawór odcinający paliwo służy do odcięcia dopływu paliwa do pompy paliwowej. Gdy zapłon jest wyłączony, sprężynowy tłok znajduje się w położeniu dolnym, odcinając dopływ paliwa...
Witam, Jeśli masz silnik benzynowy 1.4.To jak otworzysz maskę. Po prawej stronie na prawym poszyciu błotnika /blisko leflektora/ znajdziesz moduł odpowiedzialny za podawanie iskry na cewkę zapłonową oraz przekażnik pompy paliwa. Jest on zespolony. Tak więc trudno go rozebrać!. Jedynie zamienić i sprawdzić czy on nie jest przyczyną wspomnianej awarii....
Przewaźnie to problem z WN,świece.przewody,cewka/aparat. co do pompy to sprawdź gdzie idą przewody paliwowe,czy prosto na listwę czy jeszcze gdzieś po drodze.
Witam Posiadam nagrzewnice Wacker neuson HD45. Pewnego razu nagrzewnica stanęła całkowicie i już nie odpaliła. Brak reakcji na przycisk I/0. Nawet lampka z wykrzyknikiem nie świeciła. Dałem płytkę do elektronika, stwierdził uszkodzony transformator dwunapięciowy. Wymienił go. Założyłem płytkę z nowym transformatorem. Podłączam nagrzewnice do prądu....
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy.
Zasilanie cewki z przekażnika pompy paliwa
Wszystko to wcześniej przerabiałem . Napięcie jest podane w treści . Mój problem polega na tym, że nie mam WN wychodzącego z cewki. Przewody niskiego napięcia podają prąd do cewki i do aparatu. Usterka moja jest związana ze środkowym kablem niskiego napięcia, który idzie od wtyczki cewki do wtyczki aparatu zapłonowego.[zieono żółty kabel]. Jest uszkodzony...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Sprawdź zasilanie na cewkach, odzywa się pompa paliwa po włączeniu zapłonu?
Witam. Mam Problem z moim Escortem, nie chce chodzić na bęzynie. Na zimnym nie chce nawet odpalić. Dopiero jak odpalę na gazie i się rozgrzeje da się przełączyć na benz. Ale dusi się przy dodawaniu gazu, szarpie, czasem falują obroty na wolnych. Wymienione są świece, przewody, cewka, pompa paliwa. Nie da się podłączyć komputera - nie komunikuje się......
Witam, tak jak w temacie, mam problem z AEX. Paliwo dostaje, iskra jest a on milczy, opadają mi już ręce. Cewki podmieniane, pompa paliwa nowa, kostka pod stacyjką też ponieważ z takim problemem auto przyjechało. Immo wcięte.
Komplikujesz proste zagadnienie, po włączeniu Kluczyka nie ma zasilania na cewkach zapłonowych, dopiero po naciśnięciu klawisza RUN masz tam napięcie. Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik, a nie jak przekręcisz kluczyk bo masz ochotę tylko zatrąbić, czy poświecić światłami....
Witam szanownych forumowiczów mam problem z Honda Civic 8"ufo" 1.8 problem polega na tym że nie ma zasilania na przekaźnik pompy paliwa od strony zasilania bezpiecznik nr2 w skrzynce bezpieczników jest cały ma ktoś może z was schemat do tego auta był by mi bardzo przydatny w naprawie Ps. Sterowanie cewki przekaźnika pompy paliwa działa prawidłowo nie...
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
Witam. Mam pewien problem od dłuższego czasu. Moje Audi A3 (LPG i benzyna) gaśnie w trakcie jazdy, w trakcie stania. Obojętnie czy na gazie czy na benzynie potrafi zgasnąć. Wymieniałem już: przekaźnik, czujnik położenia wału, cewkę, czujnik pompy paliwa. I pytanie tutaj do was. Czy waszym zdaniem mogłaby być to pompa paliwa? Czy raczej szukać problemu...
I co z tego że był wyłączony? Stały plus masz na sterowniku, pin C16, B1. Deska, zegarek, radio, to wszystko jest pod napięciem pomimo wyłączonej stacyjki. Miałeś pernamentne zwarcie poprzez mostek prostowniczy alternatora. Także spore koszty tego zabiegu.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał sie podwójny przekaźnik, cewka oraz pompa paliwa. Po wymianie tych 3 rzeczy autko zapaliło. Dzięki wszystkim a pomoc.
jeździła na tym przekaźniku? Chcesz pomocy to precyzyjnie odpowiadaj na pytania. Dodano po 9 Pierwsze co, wtryski mają zasilanie, sonda ma zasilanie grzałki? Zasilanie na cewce przekaźnika pompy paliwa jest? Przecież to 10 minut i masz diagnozę. Łącząc pin 30 przekaźnika z pinami 87A i 87F możesz na próbę wyeliminować przekaźnik.
Bezpiecznik 20 A nie zasila obwodów samego sterownika a podaje plus (poprzez czerwony przekaźnik) na wtrysk, zawór evap, cewki zapłonowe pompę paliwa i podgrzewacz sondy. Sterownik kluczuje jedynie cewki przekaźników a tam jest inny bezpiecznik - 7.5 A.Tak więc szukałbym nie winy sterownika a w instalacji tych podzespołow
Witam, odgrzewam temat. Mam taką pompę, zapowietrzyłem odkręcając zawór paliwa. Objawem było dławienie silnika - spadały obroty z 2000 na 1000. Dało się jechać utrzymując niskie obroty. Usterka znikała i pojawiała się. Postanowiłem sprawdzić zawór: wykręciłem, paliwo spłynęło do baku. Po przedmuchaniu kompresorem i sprawdzeniu na aku (cyka cewka) zamontowałem...
Hej. Które obwody Waszym zdaniem najrozsądniej odciąć w motocyklu ?? Centralka to Ampio mini - wbudowany przekaźnik blokady wytrzymuje "standardowe" 20 A. Nie prując zbytnio w wiązce mogę odciąć jeden obwód na którym "wisi": pompa paliwa, ukł. zapłonowy, przekaźnik rozrusznika. Bardzo boję się momentu w którym styki przekaźnika odmówią posłuszeństwa...
Po takiej robocie uniemożliwia się zapłon silnika poprzez odłączenie cewki zapłonowej, pompy paliwa lub wtryskiwaczy i kręci się rozrusznikiem aż zgaśnie kontrolka ciśnienia oleju. A podstawowym błędem było złożenie tego na sucho. Można spróbować to poskładać, chociaż nie wygląda to dobrze ale wyczyścić lub sprawdzić kanały olejowe, czy nie zapchane.
Witam, Model auta jak w temacie. (Dodam tylko, że to to samo auto co mój wcześniejszy post o nie paleniu na jeden cylinder) ręce opadają z tym silnikiem- NIE POLECAM! Do rzeczy: Brak wysterowania pomy paliwa, oczywiście auto nie odpala. Sprawdzone: 1.pompa paliwa ( Na krótko z akumulatora pompa pracuje i podaje paliwo na listwę wtryskową) Zasilanie...
Witam, mam problem z ciągnikiem nh g190 (czerwone malowanie - Fiatagri). Ciągnik kupiony z uszkodzoną skrzynią biegów oraz silnikiem, wszystko zostało zrobione. Problem polega na tym że po włączeniu kluczyka kontrolki pokazują wszystko odwrotnie np wskaźnik poziomu paliwa pokazuje max gdy w baku prawie pusto, silnik nie pracuje a obroty na max. Po załączeniu...
cewka pompa paliwo sprawdzi sterownik pompa paliwo cewka paliwo
kabel monitor 120hz komunikat witryny cannot convert
miałem zapchany katalizator renault radio
Optymalna rezerwa mocy zasilacza dla stabilności Porty UART w Arduino GIGA R1 WiFi: Serial1-Serial4