zamiana nic nie pomogła, brak kompresj. Teraz mam takie pytanie chcę kupić drugi silnik (słupek) po regeneracji. Wyjmować silnik razem ze skrzynią czy skrzynię pozostawić na aucie. Może ktoś demontował silnik w tym modelu.
może silnik jest już w kiepskiej kondycji i niema kompresj. jak sie nagrzeje to dobrze ci zapala-od 1 kopnięcia?
Jezeli chcesz bez kompresj to ograniczeniem moze byc dysk twardy i jego predkosc zapisu. Pelny PAL to 25MB/s.
Komp. był podłączony brak błędu .Krzywka wytarta to wyraznie widać. Zawory się nie domykają i brak kompresj,przekręce 2 obroty wałem wycisne olej z popychaczy i pali.
Trzeba zwróci uwagę na to żeby było można zgrywa w pełnej jakości (w pełnej rozdzielczośi i bez kompresj). Są to karty dosyc drogie ale chcąc zgrac w pełnej jakości to na dzień dzisiejszy innego wyjścia nie ma.
Dalej nie mogę rozpakować mam Winrara 3. No i nie mam z nim żadnych problemów. A tu wydaje m i się że coś sie knoci przy kompresj na stronie. Może któś ma jakiś pomysł??? A może ktoś mi to pośle na email k.janoska(małpa)itcomp.pl
Przyczyn może być kilk 1- rozrusznik jeżeli wyrobione są tuleje to wolno kręci 2- słaby akumulator , słabe ładowanie 3- nie wiadomo czy silnik ma kompresj 4- jakiś wtrysk szwankuje nie ma takiego ciśnienia i poprostu leje 5- może cofa się paliwo 6- świece żarowe 7- filtr paliwa
Nie powiedzial czy niskie czy wysokie... Auto slabnie z kazdym kilometrem obawiam sie ze wkoncu klęknie. Spaliła mi 10litrów na 30 km. Dokładnie mi nikt tu nie powie byłem u 4 juz in zaden nie ma jakiejs pieprzonej głowicy od renault. Sypią sie te samochody jak zabytki sandomierza i nikt ich nie naprawia. To może sie okazac ze za słąba kompresj i silnik...
Z kosami to jest różnie, pilarki kręcą się zawsze w lewo (patrząc od strony koła magnesowego) Wątpię aby był źle złożony starter, zabieraki działają tylko w jedną stronę. Szczelina, między elektrodami świecy, powinna wynosić 0,5 mm.
Wybacz, ale jeżeli mechanik samochodowy nie wie gdzie jest przepustnica to.... Po prostu daj manetkę gazu na maksa i wtedy przepustnica się otworzy. Ciśnienie mierzy się tak jak w każdym silniku. Wykręcasz obie świece wkręcasz manometr i ciągniesz kilka razy za sznurek rozrusznika, na drugim cylindrze to samo. Już Ci wcześnie pisałem jak to zrobić....
Jak każdy diesel. powyżej 20 a do 30 bar
Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
Zadajesz dużo pytań , słuchaj jeśli wymieniasz silnik oczywiście jak będzie taka potrzeba na taki sam, to nie może być żadnych niespodzianek. Zamykam
Ale spiek, może nie do końca spiek, Tak naprawdę prosta naprawa. Koszt około 150-200PLN. w takim przypadku są dwie opcje. 1. Na sprzedaż, której nigdy nie stosuje i nigdy nie będę, tłok wrzucić do płynu do mycia silników np. Dimer w stężeniu 50% woda dimer odczekać 1-2dni, spłukać wodą i jak nowy, sprawdzić pierścienie max 0,5mm 1mm luzu ale to już...
piszesz,że... "okazało się że wał był krzywy i tłok mocno tarł o cylinder, więc tłok cylinder, wał, łożyska i zimeringi wymieniłem i teraz chodzi luźno"...nasuwa się pytanie czy kupiłeś cylinder i tłok jako komplet czy jako osobne elementy-chodzi mi o to czy tłok i cylinder są mają rozmiar nominalny czy może cylinder jako szlif a tłok nominał ?
Witam. Pacjent Accord 2003 + 2.0 benzyna k20a6. Problemem jest brak wolnych obrotów., Co sprawdzone. Świece zamieniane miejscami jak i cewki ( launch pokazywał wypadające zapłony na 1 szym cylindrze. Nic to nie dało. Sprawdzona kompresja na 2 cylindrach ( 12 bar ). Silniczek krokowy nie ma wpływu na nierówne obroty bo po odpięciu nierówne obroty pozostają...
Zbyt duża ilość oleju spowoduje takie przekłamanie na 4 cylindrze (uszkodzony pierścień zgarniający), lub zła regulacja zaworów. Należy sprawdzić powtórnie sposobem mechanicznym za pomocą adapterów.
po odpowiedz że na pierwszych świecach było sporo nagaru nie unikniemy faktu że wina leży po stronie nagaru?zabieg kosztowny ale nie należy tego lekceważyć ponieważ nagar osadzajacy może może spowodować osadzenie się go co może prowadzić do spadku kompresj?co liczy sie ze spadkiem mocy silnika również na gazie osadzający sie nagar potrafi doprowadzić...
Dzięki za odpowiedź. No mam taki zestaw tylko innej firmy. Czyli wystarczy wykręci świecę żarową wkręcić adapter z manometrem i zakręcić silnikiem ,?? A czy nie trzeba odpiąć dopływu paliwa ? Który przekaźnik w Alhambrze odpowiada za pompę paliwową ?? Jest w ogóle taki w tym modelu ?? Dodano po 11 A co może być przyczyną pocenia się naokoło świecy ??...
Chyba nie chcesz powiedzieć, że każdy klawisz powyżej jest osobną bitmapą? [url=http://www.libpng.org/pub/png/pngap... możesz znaleźć użyteczne materiały. Większość jest na PC, ale dostępne źródła można przepisać na ARMa. Przyznam się, że nie sprawdziłem tego dokładnie kiedy szukałem dla siebie algorytmów, ponieważ z lenistwa zdecydowałem...
Spalin nie cofa idą kominem ale jak odpalam silnik słyszę dziwny dźwięk tak jak by powietrze biło w filtr powietrza a odnośnie zaworów sprawdziłem szczelność sam remontowałem silnik . rozrzad ci nie uciekl na walku albo jakims kole posrednim?
Silnik bez gaźnika da się odpalić "na plaka" czyli psikając w dolot czymś łatwo palnym, lub kapiąc kilka kropel benzyny np ze strzykawki. Natomiast zapłon musisz ogarnąć, czy potrzeba tu modułów, nie wiem, nie znam tego silnika. ps. uważaj, bo czasem z silnika wydostaje się ogień i możesz mieć mały pożar :)
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Moj kolejny zloty pomysł to może lejący wtrysk spowodowany zepsutym emulatorem jak myslicie? To chyba można by sprawdzić, odłączając wtryskiwacz przy pracy na LPG? :-)
Witam, jesli 'scielo klin' [ nie mam polskich znakow, ale chodzi o 's' z kreska ] - to na ogol kolo magnesowe przestawia sie 'w tyl' - bo wal jakby ucieka 'do przodu', przez co zaplon jest bardzo opozniony. Silnik wtedy odpala, ale 'strzela w wydech' i brak mu mocy. Moze wprawdzie takze przestawic sie odwrotnie z tym 'scietym klinem' - ale to bardziej...
"sprawdziłem szczelność cylindra i wyszła ok ,sprawdziłem kompresie i zauważyłem że przy pierwszych obrotach jest a później zanika " Zacytowałem Andrzeju to co napisałeś w 1-szym poście .Według mnie sugeruje to, że silnik jeszcze jest do uratowania. Co innego gdyby wcale nie było kompresji.Odczytuję ten wpis w ten sposób ,że z początku zawory działają...
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
To co wymieniłeś jest nowe. Zbadam kompresję i sie odezwę
Jeśli iskra w odpowiednim momencie jest i kompresja i zawory ok to na plaka musi zaskoczyć
Trzeba sprawdzić wałek rozrządu i zawory. Jaki to dokładnie silnik?
Jest do tego przyrząd. Ale skoro jeździł przez tydzień, to co chcesz od kompresji?
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Witam, 'fioletowe zawory' wskazuja na ich znaczne przegrzanie - czyli najprawdopodobniej luz na nich zmniejszyl sie do 'zera' i przepuszczaja kompresje silnika, najlepiej ustawic luz zaworowy zgodnie z instrukcja tego silnika. Podejrzewam, ze moze on wynosic w instrukcji 0,03 - 0,05 mm. Pozdrawiam.
Teoretycznie wtrysk numer 3 uszkodzony. Ciśnienie 160 bar przy rozruchu jest za niskie.Taki skok do 300 był by ok. Możesz zaślepić chwilowo ciśnienie na wtrysk 3 i dalej po kolei inne . I sprawdzić na testerze jak buduje cisnienie. Albo jak nie masz ,mierzyć napięcie na czujniku ciśnienia.
Pojedyncze ogniwo ma 3,7v 71ah. Gotowy aku ma mieć 12v I 142ah Masz już takie ogniwo i sprawdziłeś jego pojemność? Jeśli nie to namawiam do tego abyś zakupił jedno i sprawdził czy te dane są prawdziwe i czy można je kilkakrotnie ładować. Poza tym w jakiej cenie są one oferowane? UWAGA! Doładowania MUSI być ładowarka specjalizowana! P.S. Dużo łatwiejszym...
Tą chińszczyznę można sobie wsadzić w (...) i sprawdzić czy jest ciśnienie. Tyle jest to warte. To jest wskaźnik a nie miernik. Radzę zaopatrzyć się w przyrząd polskiej produkcji https://www.zup.com.pl/index.php/katalog... Zasadnicza różnica polega na miejscu zamontowania zaworu zwrotnego. W chińczykach...
Zagłebiając sie troche to moze wał w zasadzie to nie wiem czy wtedy silnik bedzie miał wysoką kompresje.Mialem kiedy komaraka on zawsze był słaby i wfm ta tez mocą nie grzeszyła teraz junaka ukanczam sie zobaczy...
Kolega czepił się tych uszczelek. Jak niema przedmuchu do chłodzenia (bąbli w chłodnicy) to uszczelka jest ok. Uszczelki z metalowym/miedzianym pierścieniem powinno stosować się przy cylindrach z żeliwną tuleją lub całych z żeliwa. U kolegi w cylindrze prawdopodobnie jest chrom techniczny (cienka powłoka) bo części na nikasilu nie są tanie cylinder...
zaniedbany rozrząd sie posypał Trochę mnie zaskoczyło podczas pomiaru ciśnienia, że wskazówka na manometrze nawet nie drgała podczas pracy rozrusznika. Wskazywała "0" Dzisiaj jeszcze na wszelki wypadek sprawdziłem mój manometr na innym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/1346075700_... Test przebiegł prawidłowo (Opel Corsa F)
Pytałem jakim przyrządem mierzysz ciśnienie, a Ty odpowiadasz że takim od samochodu. Cylinder w samochodzie ma pojemność skokową od 250 do 500 cm³, więc pojemność komory spalania wynosi minimum odpowiednio 25 do 50 cm³. W silniku 50 cm³ od 4.5 do 6 cm³, więc znaczenie ma nawet rodzaj adaptera dostosowanego do długości gwintu świecy zapłonowej. Chińskie...
(at)popromienny Niestety nie montują takowych linek i urządzeń w silnikach. Dodano po 7 Juz troche daje rade go odpalic, lecz jak odpali to tylko na wysokich obrotach a jak sprobuje pojechac to zgasnie i sie zaleje. Sprawdzalem swiece i byla czarna. Przeczyscilem swiece i zmniejszylem mieszanke i zapalilem, chodzil tak samo i pojechalem kilka metrow...
Jeżeli jest objaw podobny do braku kompresji to sprawdził bym, czy nie jest zablokowana klapa gaszenia.
O tak to ten soft aż się łezka w oku kręci jak sobie człowiek przypomni jak próbował muze z demek wysysać i inne takie "hakerskie" sztuczki jak sawey w grach przez zrzuty pamięci ;). No jak pisze disk full to pierwsze co bym sprawdził to ilość miejsca na dysku ;) To stary soft pamiętający moją 486tkę wiec może mieć dziś jakieś problemy. W obliczaniu...
Rozłącz turbine od kolektora ssacego i zobacz czy na łopatkach,w przewodzie jest olej.Jezeli jest to może świadczyć to o nieszczelności łożysk turbiny,lub o niskiej kompresji.Jeżeli kompresja jest OK to turbinka do wymiany.Można tak jeździć,jednak wiąże się to ze zwiększonym zużyciem oleju.Nie jest to pewna metoda,ale da Ci jakieś pojęcie o stanie silnika.Najlepiej...
Witam, pierwsze co bym sprawdzil - to stycznik / przekaznik, ktory uruchamia rozrusznik - bo na ogol to styki w takich elementach ulegaja nadpaleniu, przegrzaniu, itp. Zmniejsza sie znacznie powierzchnia wypalonych stykow i przepuszczaja coraz mniejszy prad do rozrusznika - dlatego nie ma on sily 'pokonac kompresji' silnika... Pozdrawiam.
Witam, posiadam problem z autem Volkswagen Bora z silnikiem 1.6 ATN. Silnik po dłuższej trasie stanął, po ponownym odpaleniu auto jakby „huczało”, słychać też było lekkie piszczenie z okolic rozrządu. Auto odstawione do mechanika, sprawdził olej w normie, rozrząd na znakach, paliwo jest, iskra jest. Na dwóch świecach olej. Po sprawdzeniu kompresji na...
może masz przestawiony zapłon. a jak z kompresją??
Witam. Co do czujnika temperatury - tam jest 4 pinowy? Czy 2 osobne czujniki 2 pinowe. Co mechanik widział na testerze za temperaturę? Często taki problem stwarza czujnik temperatury ale ten dla samego komputera - nie ten dla wskazówki w liczniku- to 2 różne czujniki. Zaryzykuj i kup za paręnaście zł i podmień. Świece zużyte tez potrafią być problematyczne...
na niebiesko. Brak kompresji albo za późny kąt wtrysku.
W tych piłach występuje problem z uszczelniaczami na wale, dodatkowo lubi też zapychać się gaźnik, na Twoim miejscu wymieniłbym owe uszczelniacze i gaźnik, są tanie zamienniki, ja takowy posiadam (koszt 35zł) i działa jak należy :)
Witam, mój ekspres do kawy zgłasza nieuzasadniony błąd, ale po kolei: Maszyna włącza się prawidłowo i przepłukuje gorącą wodą, to oznacza, że grzałka jest OK. Młynek mieli i podaje zmieloną kawę, wszystko pięknie widać przez otwór do nasypywania zmielonej kawy. Następnie winda jedzie na górę i kompresuje wsad. Czujnik, czy raczej switch (normalnie zwarty),...
Przyczyną nie muszą być świece , nalezy też sprawdzić kompresje gdy jest za mała silnik nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia a w tedy temperatura jest zbyt mała by nastąpił samozapłon .
Ja nie wiem czy ta kompresja jak na silnik diesla jest taka dobra. Szczegolnie ta roznica pomiedzy cylindrami.
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
Czasami taka sytuacja pojawia się gdy, nazwijmy to. Gdy przez przypadek za bardo przechylimy samą kosiarkę wraz z silnikiem do nie odpowiedniej pozycji. Tak, aby do cylindra mógł by się dostać olej. On to też będzie wtedy odpowiadał, za nadmierną kompresję. Drugą rzeczą odpowiedzialną za taki stan rzeczy. Będzie sam odprężnik. Co to jest, jak działa,...
Witam ponownie .paliwo , benzyna 98pb jest świeża , następnie była wymieniona pompa paliwa, W tej chwili nie mogę odpalić silnik a to dlatego iż reklamowałem wyłącznik elektromagnetyczny. Odpalanie dotyczyło czasu sprzed niewłączania się wyłącznika. Chciałem zaznaczyć iż po założeniu górnych pierścieni zamki pierścieni usytuowałem przeciwstawnie. A...
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ?
Liczyłem, że te dane z VCDS-a przybliżą przyczynę, skoro wyskakuje błąd cylindra 1 i 4 a to wspólne wyjście z cewki, mało prawdopodobne aby akurat te dwa przewody padły, stawiałbym na cewkę, szukam: BIFUEL/-032905106B, fajna cena, ale marki nie znam. Chodzi o obwód wtórny. I tak, masz rację 1/4 2/3, to osobne obwody. Tylko już miałem tak, że uszkodzony...
Witam jak już koledzy opisali ten silnik jest kolizyjny wiec głowice masz do zrzucenia prawdopodobie masz pogięte zawory najlepiej wykręcić świece i sprawdzić kompresje to będziesz wiedział na 100% na którym z cylindrów się pogieły pozdrawiam Są pogięte więc nic nie musi sprawdzać, tylko zwalać głowicę.
To np walnięte pierścienie nie będą puszczać oleju i powodować kiepskie sprężanie? Co jeszcze mogę sprawdzić? Zdjąć korek oleju na odpalonym i zobaczyć czy jest podciśnienie czy nadciśnienie? Chciałbym to w miarę zdiagnozować i naprawić samodzielnie. Remont przewyższa cenę auta. Ile tak w ogóle kosztuje przekładka silnika do takiego golfa?
powiedział ze wszystko jest GIT .... a moje objawy kojarzą mi się z tym Pełgeotem Chyba nie :idea:,zobacz ostatnie sekundy filmiku ,gdy facet wysiada z auta i przestaje namolnie gazować silnik mu pracuje równo i normanie ...,u niego był problem swiec żarowych i dlatego nie mógł odpalić ,twój przypadek to całkiem inna historia.:idea:sugeruje tak jak...
Podłaczyć komputer i będzie wiadomo jak ciśnienie na listwie i czy nie błędu wałka. Jak tam będzie ok to trzeba by sprawdzić kompresję. Nawet kręcąc wałem czy jest opór kompresji na wszystkich cylindrach równy lub nawet nie słychać jak syczy.
Pierwsze wykręcić świece łatwiej kręcić wałem gdy nie ma kompresji dwa bezpieczniej. Nóż i piastę zdjąłeś więc ten etap można pominąć teraz wypadało zamocować coś do obudowy by w miarę blisko 1-2 mm przechodziło obok końcówki wału (np ścisk stolarski zamocowany na obudowie). Wtedy wystarczy zakręcić wałem i obserwować czy przestrzeń miedzy ściskiem...
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Witam. Trochę minęło od napisania pierwszego postu no i mogę uznać, że problem został rozwiązany. Opisze to co zrobiłem może komuś się przyda. Pierwsze co to kompresja została sprawdzona i jest OK. Potem wyjeździłem dwa zbiorniki z dodatkiem liqui moly 5156 i sprawdziłem korekty i przelewy. Okazało się że czwarty wtryskiwacz jest do wymiany. Po wymianie...
Te radia mają już wkładki elektretowe, także sprawdziłbym i ustawił głębokość modulacji i to wszystko.
Niestety nie rozwiązałem, sprawdziłem całą tą przeklętą instalację i nic z tego, musiałem sobie to dziadostwo darować. Co ciekawe w duże mrozy zdarzało się że komunikat się wyświetlał dopiero po jakimś czasie, kilka razy pojawił się dopiero po kilku naciśnięciach hamulca ale może z 4-5 razy była taka sytuacja. Generalnie wtyki w lampach, bypassy, żarówki,...
Podejrzewam uszkodzenie korbowodu, szukaj nowego silnika (kosiarki).
Nic nie napisałeś o przebiegu km. niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 Nic złego tam się nie dzieje, istnieje podejrzenie że pierścienie mogą nie trzymać już jak powinny. po zdjęciu rurki z odmy i zatkaniu palcem przez krótki czas to robi się ciśnienie Nie masz się co...
Nie znam skutera, więc tylko ogólnie mogę powiedzieć, mając nadzieję, że mechanik, który skuter robił, poustawiał wszystko jak trzeba, tzn ustawił zapłon i dawkowanie paliwa. Iskra piszesz, więc moduł zapłonowy nie padł jeżeli występuje jako osobny element. Iskra jest, ale prawdopodobnie tylko wtedy, gdy świeca jest wykręcona (w powietrzu), ale w warunkach...
A więc panowie sytuacja wygląda następująco. Sprawdzilem kompresję i po dłuższym kręceniu osiągnął ok 4-5atmosfer. Więc postanowiłem Rozebrac górę silnika. Zawory całe bez śladu nadpaleń. Zmierzyłem stary tłok 66,5mm pierścienie podjechane z przerwa na zamku ok 3-4mm. Postanowiłem kupic nowy tłok i pierścienie 67mm. Uszczelki oczywiście nowe. Zawory...
To stare auto i mocno wyeksploatowany silnik, więc może warto na wstępie sprawdzić kompresję i zawory? Szczególnie w starszym silniku możliwa jest jest erozja zaworów i ich gniazd. Nieprawidłowe luzy przy takim przebiegu też są normalne. Czy auto było lub jest zasilanie gazem? Jeśli tak, zużycie w wyniku erozji jest jeszcze bardziej prawdopodobne.
Pewnie typowo dla birggsa urwały się aluminiowe korby. Tylko one nie urywają się ot tak. Najczęściej przedmuch na uszczelce głowicy do kanału popychaczy. Wtedy spaliny dostają się do skrzyni korbowej. Tam mieszają się z mgłą olejową i odmą w dolot. Efekt podczas koszenia (obciążenia) silnik potrafi wypić cały olej w 1-2 godziny. Jak się tego nie zauważy...
Spróbuj dać trochę paliwa bezpośrednio do cylindra, jeżeli odpali to problem w gaźniku. Co z kompresją, odkręć tłumik zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder.
Pierścienie , uszczelka i ew. pęknięcia głowicy. Bez demontażu raczej się nie obędzie jeżeli świeca jest dobra .A jakie masz to ciśnienie ?
(at)robokop: zaskoczyłeś mnie ponieważ domniemywam tak samo jak mechanicy że próba olejowa wyjaśniła temat. Czekaj: ciśnienie na cylindrze jest 6 bar. Po wlaniu kilka cm3 oleju skoczyła do 12 bar jak na pozostałych cylindrach. Jeżdżę na LPG 5 lat. W silniku jest wlany ceramizer. Przez 2 dni przelałem przez uszkodzony cylinder 2 litry nafty w celu ewentualnego...
Załóż stary gaźnik i spróbuj. Po bezpośrednim wstrzyknięciu paliwa do cylindra zapala na chwilę? Spróbuj go tak odpalić i zaobserwuj pracę zapłonu. Piszesz, że władowałeś masę nowych podzespołów - pewny jesteś ich jakości i sprawności? Jeśli to jakieś chińskie, czy indyjskie klony, to może np. krzywka jest przestawiona... Kompresja silnika sprawdzona?...
A wiec tak Chyba wadliwe urzadzenie do pomiaru. Wentyl w srodku stawia dodatkowy opor. Bo wywaleniu sprezynki wyszlo po 20 bar. Sprawdzilem w 2.0Hdi, tez wyszlo mi 20 bar. Jednak nadal problem z rozruchem. Wtryski nowe koncowki i pompa po regeneracji inna. Rozrzusznik robilem w tamtym roku. Sasiad ma c330 i kreci podobnie tylko jemu ladnie pali w -...
Kompresje sprawdź.
OK sprawdz czy : Jest iskra jest paliwo jest kompresja ???.
Iskra jest. aparatu zapłonowego w ogóle nie ruszałem, nawet nie wiem jak się za to zabrać, a kompresje sprawdziłem prymitywnym sposobem zatykając kciukiem głowice a drugą ręką starter nożny i moim zdaniem jest dużo lepsza od tej która była na starym cylindrze (ile barów? nie mam pojęcia) Tłok i cylinder jest nowy dzisiaj go zakładałem. Tłok ładnie chodzi...
Zdejm osłonę koników i zobacz czy ci nie wyrwało klawiatury.
Witam. Ja mam starą pilarkę stuhl MS 250. Otatnio z czystej ciekawości sprawdziłem kompresję i u mjnie wynosiła ona 10,5 bar czyli raczej w normie. Nówki sztuki miały kompresję na poziomie 11bar tak słyszałem.
Witam, no więc tak, zmieniłem pierścienie, kompresja wróciła, jest już prawidłowa. Złożyłem pilarkę, odpaliłem, chodzi, ale jest problem dosyć dziwny, gdy nacisnę górną rękojeść silnik zwiększa sam obroty, mało tego, gdy przechylę piłę w prawą stronę to też zwiększa obroty, ale jak już dam pilarkę do góry nogami, to już całkowicie silnik szaleje, obroty...
Witam. 1-9 2-8 3-8 4-8 Kompresja po wykonaniu plukanki .... wymieniać silnik czy regenerować to co jest ? Drugi silnik potrzebujesz.
Aby stwierdzić czy pierścienie są zużyte musiałbyś zmienić uszczelkę pod głowicą i sprawdzić mu kompresje.Jeśli silnik bierze dużo oleju lub jest słaby to też może być oznaką zużytych pierścieni,Co do tego nowego silnika to raczej po wyciekach nie poznasz jego stanu, mógł być przecież wytarty.Moim zdaniem powinieneś się zastanowić nad kupnem jakiegoś...
Kompresja 3 . Wymienić pierścienie???
Kompresje manometrem sprawdzasz po wykręceniu wtryskiwacza/ świecy żarowej. Odkręcić obudowę i sprawdzić znaki. A mi się wydaje że jestem piękny i młody jak Ibisz. Czy napięcie dochodzi do zaworka pompy?
Sprawdz czy masz czysty filtr powietrza i najlepiej wymien filtr paliwa i sprawdz czy nie ida babelki powietrza do pompy wtryskowej. Jesli to nie pomoze sprawdz czy masz dobra kompresje. Mogl sie rowniez przywiesic wtryskiwacz ale tego bez przyrzadu nie sprawdzisz czy np "nie leje" zamiast rozpylac. Pozdrawiam.
Na górnym kole się pokryło wiec przeszedłem do okna rewizyjnego, chyba przestawiony na pewno, zostaje zdjąć pokrywę i sprawdzić na wałkach Dodano po 40 Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/6465983000_... Dodano po 44 Panowie jak to jest w końcu z próba olejowa, już nie wiem kogo słuchać każdy pisze na forum inaczej, mechanicy co...
nie masz tam takiej dzwigienki? http://obrazki.elektroda.pl/4280823100_1...
Witam ! Oczywiście bo własnie cofnełam się do szkoły i ucze budowy silnika. Jestem zdruzgotana bo świetnie zdaję sobie sprawę , że fachura wpuszcza mnie w kanal.Tłok orginalny zostal wymieniony , bo najprawdopodobniej byl pękniety. Proszę o pomoc na co zwracac uwagę przy odbiorze auta , ponownie oddalam go do naprawy nie wiem jak będzi z płatnością...
Witam wszystkich. Otóż mam pewną zagadkę do rozwiązania. Mam auto które nie pali mi na jeden cylinder i gdy zdejmuję wtyczkę z cewki auto nie reaguje co jest niby normalne ale gdy zdejmuję wtyczkę od tego wtryskiwacza auto zaczyna się nagle dusić i tak samo jest gdy chodzi na gazie. Gdy zatkam przewód gazowy od tego cylindra auto nie reaguje ale gdy...
Sprawdź świecę czy jest mokra, jak nie to paliwo nie dochodzi do gaźnika. Może uszkodził się kranik w zbiorniku, w skuterach są membranowe sterowane podciśnieniem, jak sprawdzić czy działa znajdziesz w sieci.
Sprawdź czego jej brakuje. Iskry, paliwa czy kompresji. Jak paliwa to mogą być problemy z simmeringami - lewe powietrze.
No wlasnoe jak to sprawdzic
No tak masz rację Problem tkwi w tym iż nie posiadam takiego urządzenia by to sprawdzić.
Wydrukuj z komputera plik z załącznika i zobacz, czy linie nie są zdeformowane (nie ulegają "kompresji" przy końcu wydruku). Powinny być pod kątem 45°, i być równoległe do siebie. Gdyby był zdeformowane to dodaj zdjęcie albo jeszcze lepiej skan, to może wskazywać na nieprawidłową pracę utrwalania po regeneracji.
Po opisie można podejrzewać, że w którymś cylindrze nie zgadza się spalanie. Czyli "bum" jest nieprawidłowe. Do sprawdzenia błędy ECU, a potem: - Świece+iskra. - Kompresja. - Ustawienie rozrządu. - Wtryski. - Osobiście raczej bym się spodziewał albo problemów z zapłonem, albo rozrząd przeskoczył o ząbek. - Problemy z wtryskiem będzie już widać na elektrodach...
Kompresja nie ma nic wspólnego z braniem oleju!!!
sprawdzi chodnica s2055af sprawdzi sprawdzi turbine
drzwi zmywarka candy sterowniki kamerki microsoft latarka iphone
moduł zmywarki indesit moduł zmywarki indesit
Zmywarka Bosch błąd E02 - przyczyny i rozwiązania Opel Movano - niedziałające doświetlanie zakrętów