Witam mam podobny problem z alternatorem szukam schematu tego regulatora ja mam alt. 70A 12V UK tak na nim pisze kolega wyzej nie napisał jaki ma ten alt. P.S kolego Podobno da sią sprawdzić regulator miernikiem Czy to prawda?
Sprawdź miernikiem regulator, prawdopodobnie uległ uszkodzeniu przebiły mosfety wymień na mocniejsze
Do sprawdzenia pozostały jeszcze stojan i wirnik czy nie są zwarte zwoje ale do tego potrzebny miernik. Niektóre regulatory można sprawdzić bez testera. Potrzebny zasilacz regulowany 10-16V żarówka 12V 3W i miernik.
Do sprawdzenia regulator ładowania ze szczotkami. Podepnij miernik w celu rzetelnego sprawdzenia ładowania
wynosi ok 14,2...14,5 V A jak masz na nim np. 13V to.........?
Wygląda na to, że nie poszukałeś nawet na elektrodzie [url=] http://obrazki.elektroda.pl/5081679400_1... Zielony to masa, układ dwufazowy, biały i żółty na regulator. Wygląda, że stojan jest ok. Prawdopodobnie kłopot z regulatorem. Jakim miernikiem to mierzysz, bo wyniki masz mało powtarzalne.
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Jak nie przekroczysz danych wejściowych do regulatora a głównie się tutaj rozchodzi o napięcie to tak. Sam tak robiłem. Sprawdź miernikiem czy nie ma tam więcej niż 12V a druga rzecz sprawdź w instrukcji regulatora ile potrzeba min. napięcia aby zadział MPPT.
a czy mozna zmierzyc taki regulator napieciowy alternatora takim zwyklym miernikiem ?? ( to wazne )
Alternator, mam model 472.6, więc można sobie poczytać o nim ;)
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
Sprawdź jakie napięcie (prąd zmienny - ustaw na mierniku) wychodzi ze statora (cewek) na żółtym przewodzie - można sprawdzić na regulatorze napięcia. Jeśli będzie podczas pracy silnika napięcie, to musisz posprawdzać, czy na odbiorniki dochodzi masa. Może odczytasz coś ze schematu typowego chińczyka.
wydaje mi się że takie sugestie dostałeś już tydzień czy dwa temu. Ale raczej nikt tu tego urządzenia nie ma ani nie widział, więc zamiast czekać wziąłbym do ręki miernik i sprawdził co i jak.
Prawdopodobnie regulator napięcia uszkodzony. Sprawdź miernikiem czy diody wewnątrz regulatora są dobre.
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Oryginalny regulator padł, był kupiony jakiś uniwersalny z 5 przewodami żółty, zielony, biały, czarny, czerwony. Został podłączony do instalacji ale nadal brak ładowania. Zielony, czarny, biały podłączony były do 3 faz a czerwony do + żółty do minus. Skąd wiesz że ten zamiennik to regulator trójfazowy? Nie ufam tym regulatorom z nietypową kostką i...
Jesteś pewien, że ten regulator współpracuje z czujnikiem Pt100? Na Allegro znalazłem takie regulatory, ale w opisach wszystkich jest, ze współpracują one z czujnikami DS18B20 Pt-100 to czujnik rezystancyjny, a DS18B20 zawiera czujnik oraz kawałek elektroniki, która komunikuje się cyfrowo po 1-wire. Swoje pytanie powinieneś zacząć od informacji z jakim...
jakie wskazania powinienem mieć na pinach opornic mierząc sobie miernikiem opór To nie są opornice, tylko elektroniczne regulatory obrotów, miernikiem niewiele sprawdzisz. Najprościej to weź żarówkę 21W, przylutuj do niej przewody i podłączaj do wyjść regulatorów, podczas regulacji nawiewu w kabinie jej jasność powinna się zmieniać
czy regulator napięcia może być odpowiedzialny za brak kierunkowskazów gdy silnik jest uruchomiony. Na wyłączonym silniku kierunki działają normalnie. Regulator tym nie zarządza podaj więcej danych tego sprzęta bo " 2 T " To tyle mówi co " Mam Bolida " [chociaż sory przypomiało mi się kolega ma też z logo 2 T] ten moto cyk to jest Peugeot. Co do pytania...
Sprawdzenie diod masz napisane , regulatora napięcia miernikiem nie sprawdzisz. Uzwojenie wirnika na przebicie do masy można miernikiem/omomierzem/ , uzwojenie stojana ten miernikiem , ale to są pomiary nie miarodajne. Optycznie pierścienie na wirniku - widać jak są wyrobione.
- bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, Takie wyniki będziesz miał mierząc zwykłym miernikiem, przy całkowicie sprawnym ładowaniu. Sprawdź sobie na oscyloskopie jaki kształt sieczki ma napięcie fazowe...
Tak jestem w 100% pewny że elektryka jest 100% dobra sam sprawdzałem i nigdzie zwarcie nie występuje, kable sprawdzane odwijane z izolacji i patrzyłem dokąd idą i tak. Czerwony to + do aku Zielony to - do aku I 2 zmiennego od statora wszystko na 100% dochodzi bo miernikiem na kostce patrzyłem również i są te same wartości co bezpośrednio pod aku czy...
Regulator odpada ,jest zwykły z bimetalem i załącza piec. Sprawdziłeś to miernikiem czy tylko na słuch, że pyka? Sprawdź miernikiem.
Jakiś dziwny ten elektryk ,bo posiadając zwykły miernik można sprawdzić wszystkie elementy alternatora poza regulatorem,który w tym modelu jest w sterowniku auta.Jeżeli mostek,uzwojenie,wirnik,szczotki są ok.to usterki należy szukać w aucie.
Jeśli to alternator 9 diodowy (możesz to sprawdzić miernikiem, pomiędzy zaciskiem z pytajnikiem a łbami śrub w tych plastikowych koszyczkach) w jedną przejście, w drugą przerwa, to zacisk z pytajnikiem to D+ do regulatora i lampki ładowania, szczotka do zacisku DF 67 regulatora, D- regulatora do masy
Stator tutaj służy wyłącznie do ładowania, nie ma wpływu na brak iskry. Jedynie impulsator ma wpływ, ale jego da się wymienić, mimo że występuje jako jedna część ze statorem. Uszkodzony stator mógł spalić regulator napięcia. Należy sprawdzić miernikiem czy nie ma spalonych diod i tyrystorów.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Mam tylko kabel od regulatora, reszta zabudowana w ramie. Da się to jakoś sprawdzić miernikiem, gdzie co ma iść? Powiem, że trochę jestem laikiem w tych sprawach.
Pewnie padł tyrystor w regulatorze. Sprawdź miernikiem napięcie przy podłączonej żarówce .Nie może być napięcia na stykach i dobra żarówka nie pali.Koniecznie sprawdź połaczenie w oprawce.
Witam, mam problem z ładowaniem w Leoni 1m 1.6 16V Gdy byłem w trasie zaświeciła mi się kontrolka ładowania, zjechałem na pobocze i miałem koło 11,8V. Wróciłem do domu, sprawdziłem połączenia, wymontowałem regulator. Niestety nie mam narzędzi więc po sprawdzeniu regulatora miernikiem podpiąłem regulator do akumulatora i sprawdziłem napięcie na szczotkach,...
Sprawdź prąd podłączając regulator i akumulator - wiemy że panele są sprawne więc teraz trzeba sprawdzić jak zachowują się z regulatorem. To czy prąd mierzysz w gałęzi dodatniej czy ujemnej nie ma znaczenia - jedynie miernik należy ustawić na pomiar A ( prądu ) i włączyć go szeregowo w układ - między panele a regulator. Jednak wstępnie można wskazać...
Musisz to sprawdzić miernikiem. Jeżeli w niskiej temperaturze nie ma pomiędzy lewym a prawym zwarcia to jest to para C - NO
Najlepiej stanąć miernikiem na akumulatorze i mierzyć napięcie przy zwiększaniu obrotów. Będzie ono rosło do pewnego momentu a potem sie ustabilizuje. Jeżeli będzie rosło cały czas to masz uszkodzony regulator, ale byś zauważył bo akumulator by się grzał.
Jak najbardziej jest to alternator nie prądnica. Z magnesami trwałymi. Na wyjściu masz prąd zmienny więc przestaw miernik na zmienne i zobacz czy generuje prawidłowo napięcie. Potem sprawdź regulator. Jest typowy dla tego układu czyli stratny. Nie ruszy bez kl15 i kl31. A jak spojrzysz od spodu na regulator to zobaczysz schemat podłączenia. Jest nad...
Możliwe są tak jak napisali poprzednicy (regulator, masa, uzwojenia). Natomiast radziłbym jeszcze sprawdzić NA POCZĄTEK same DIODY prostownicze (odłączone od uzwojeń). Miałem tak w ojca astrze z 92r. Sprawdziłem diody podłączone do uzwojeń i miernik pokazał je jako dobre, więc wymieniłem regulator i to samo(brak ładowania i palił żarówkę ładowania w...
Jak sprawdzić ten regulator za pomocą zasilacza regulowanego, miernika i żarówki? Nie da rady.
sprawdź diody na tym aluminiowym radiatorze (rozmontuj i zmontuj ) miernik i sprawdź jakie jest napięcie na wyjściu na każdym zaczepie i czy sie nie wysmażył regulator prądu ( triak bta32 chyba w tym siedział ? ) pooglądaj to dobrze
żeby sprawdizć czy to regóator napięcia ściagnij kable z alternatora wepnij sie miernikiem i zapal auto jesli bedziesz miał odczyt na mierniku t znaczy ze alternator git a wina leży po stronie leguratora krótko mówiąc wepnij sie w alternator bezpośrednio
Proszę kolegów o podanie prostego schematu jak sprawdzić regulator rnc 12, miernik zasilacz i kontrolki posiadam, proszę o prosty schemat i jakie powinny być prawidłowe pomiary? Pozdrawiam, Piotr.
Witam tylko sprawdzenie czy jest konieczna wymiana jak sprawdzić np miernikiem
najlepeij miernikiem
Pomysł jest taki żeby sprawdzić czy wychodzi coś z tego regulatora miernikiem lub choćby "próbówką" 12V (żarówka w oprawce ze szpikulcem, kawałkiem przewodu i żabką do masy). Potem sprawdzić stacyjkę i przełącznik drogowe mijania. Trzeba "wyśledzić" drogę zasilania od źródła zasilania (akumulator/cewka) do żarówki i posprawdzać, gdzie ginie, czy w ogóle...
Sprawdź to stykach bezpośrednio z uzwojenia...nie wiem jak dokładnie jest to u ciebie. Wiem jedno masz 3 fazy miedzy nimi musi być opór po kilka Ohm. a miedzy masa nie może być zwarcia. (oczywiście w tym czasie przewody masz odpięte od regulatora). Najlepiej sprawdź to miernikiem. Odłącz regulator od alternatora i sprawdź przecie masa i po kolejki 3...
REGULATOR NAPIĘCIA!! I przy okazji szczotki. Koniecznie sprawdź miernikiem napięcie. Regulator kosztuje 30 zł i łatwo go wymienic, a szczotki to grosze..
A jakim miernikiem to mierzyłeś? Zwykły może fałszować, bo na wyjściu tego regulatora nie ma czystej sinusoidy i trzeba mierzyć miernikiem TRMS.
Już sobie poradziłem. Dzięki za schemat całej elektryki. Przyczyna była banalna, aż śmieszna. Po wpięciu nowego regulatora nadal świeciła się kontrolka z symbolem akumulatora. Tyle, że jest to kontrolka od stanu elektrolitu, natomiast w JPN ładowanie oznaczane jest takim "pieronem" i faktycznie - po wypięciu sprawnego regulatora kontrolka gaśnie. Po...
Mierząc omomierzem stwierdziłem ,że pomiędzy pinem gdzie dochodzi przewód z kondensatora a tym gdzie wychodzi przewód na stojan silnika nie ma "przejścia" czyli jest przerwa , poradźcie czy tak ma być , czy jednak ten regulator jest uszkodzony. Miernikiem tego regulatora nie sprawdzisz. Natomiast możesz nim sprawdzić ciągłość żył przewodu zasilającego...
Dobra, a jakiej mocy jest żarówka w przedniej lampie i czy żarówka tylnych świateł nie jest podłączona odwrotnie? Przy wyłączonych światłach powinieneś zauważyć ładowanie akumulatora, sprawdź jaki jest wówczas prąd ładowania. Diodę w "skrzynce bezpieczników" sprawdź miernikiem (test diody). Napięcie 11.8-12.1 V na akumulatorze świadczy o jego bardzo...
Każdy trójfazowy regulator napięcia rozszyfrujesz miernikiem ustawionym na test diody. Z zewnątrz to jest jak trójfazowy mostek Graetza.
Miernik nie będzie piszczał pomiędzy wsuwką a śrubą, w przypadku alternatora 6 diodowego pokaże ok 550 w jedną stronę w drugą przerwę, w przypadku 9 diodowego przerwę w obie strony. Możesz zrobić jeszcze jeden test, aby się upewnić z jakim alternatorem masz do czynienia: w tylnej pokrywie są widoczne łby 3 śrub w takich plastikowych koszykach, są nimi...
Naprawiłem styki, oczyściłem podkładki i wejścia na piny w elektronice regulatora. Do pana _Oprysk Stonki_ - sprawdzałem na sucho prosto Miernik + wskazał 14,50 oporność od szczotki do niebieskiego kabelka a druga 6,50 od szczotki do obudowy regulator,ale to za pewnie niczego nie dowiodło nie miałem czasu i zamontowałem części. * Po zamontowaniu i odpaleniu...
Możesz w ten sposób sprawdzić: - ustawiasz miernik na pozycję zaznaczoną czerwonym okręgiem (symbol diody), - jedną końcówkę pomiarową przykładasz do metalowej części obudowy regulatora - na stałe, - a drugą dotykasz kolejno każdego pinu regulatora, i jak odczytasz na mierniku coś koło 1, to oznacza to, że pin ten jest połączony bezpośrednio z obudową...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Chodzi ci zapewne o przetwornik pomiarowy czy tam czujnik, który bezpośrednio mierzy temperaturę. Zajrzyj do instrukcji, a jeśli nie masz, to ściągnij ze strony producenta. Najpopularniejsze przetworniki to Pt100 (rezystor platynowy PTC) oraz termopara (typ J, K, rzadziej inne litery). Niektóre regulatory akceptują i Pt100 i J, i K, czasem Pt1000 albo...
Triaki nie mogą mieć wpływu na dokładność pomiaru temperatury. Nie wiem jaka jest "wiarygodność" miernika, którego użyłeś do porównania. Dla sprawdzenia regulatora, a także miernika potrzebny jest "wzorzec" temperatury. Nie musisz go daleko szukać, masz go przy sobie:Zmierz temperaturę własnego ciała. Drugi wzorzec: wrząca woda. Tu jednak zalecam ostrożność,...
Oryginalnie to ten na zdjęciu po lewej. Zwróć uwagę że w tych regulatorach masa jest na obudowie i radiator (aluminiowa blacha) musi być połączona z masą, czy tam przewodem masowym (już nie pamiętam). Nie chcę mi się analizować tych bazgrołów... Mając miernik i regulator w ręku w minutę można sprawdzić wstępnie czy regulator nie jest uszkodzony i jaki...
Witam. Przejście - tzn. połączenie wewnątrz regulatora, Czym - miernikiem, Jak sprawdzić? - np. podgrzewając zapalniczką zakończenie kapilary i obserwując miernik.
Witam. Nic dodać nic ująć, ładowanie za duże, jak wspomnieli koledzy powinno się zawirać w przedziale 14,0 - max 14,8 V. Powodów też może być kilka. Najpierw spróbuj drugim miernikiem, jak wspomniał kolega, sprawdź jakie napięcie wychodzi bezpośrednio na styku alternatora a jakie jest na akumulatorze. 5 lat , przy takich trasach , akumulator pewnie...
Po pierwsze pomiary zwykłym miernikiem w trybie AC będą dawały błędne wyniki, takie jak spadek wskazania przy wyższych obrotach. Skutek odkształcenia przebiegu, musiałbyś mieć miernik z funkcją TrueRMS, ale uważam że pod tym względem regulator działa poprawnie. Chyba że masz w przodzie lampę na dwie żarówki, wówczas nie mogą one mieć mocy 35 W, bo alternator...
Pisałem, abyś narysował schemat. Jeżeli nie potrafisz, to na YouTube jest film, jak sprawdzić baterią tego triaka, a resztę elementów, rezystory, potencjometry, kondensatory można sprawdzić miernikiem. Co do kondensatorów, to wymagany jest pomiar pojemności. Cudów nie ma musi działać..
Triaki A gdzie Ty tam triaki widzisz? To "tłuste" to nie był przypadkiem elektrolit z uszkodzonego kondensatora? W Sonym używali serii kondensatorów w których dolny "korek" po latach lubił "puszczać" więc najpierw dobrze by było sprawdzić czy nie ma śladów uszkodzeń na ich spodzie. Poza tym - jakie to jest "buczenie"? Jakiś dźwięk (sygnał muzyczny)...
Odłączyłem, brak zmian Zostaje włącznik Dodano po 3 Zmierzyłem miernikiem, wartości na włączniku powoli spadają
co może być przyczyną tak wysokiego napięcia ładowania? Tylko regulator, lub słaba bateria w mierniku.
Przyznam się, ze tej stacji nie znam, a i informacje o niej w sieci są dość skąpe. Z tego co widzę na zdjęciu jest to prosty regulator fazowy, więc powinno być na wyjściu na grzałkę 230V - przy ustawieniu temperatury na max. Jeżeli chcesz sprawdzić ten regulator - podłącz zamiast grzałki zwykłą żarówkę 40-60W i na niej sprawdź napięcie (zmienne - miernik...
Wiatam!! Mam problem z motorem marki zipp neken 50!! Padły w nim wszystkie prądy, ale motor odpala i jeździ normalnie!! Caly ptoblem ze nie ma świateł, kierunków, stopu ani nie działa obrotomierz!! Myślałem że wina leży po stronie regulatora napiecia, ale po wymianie na nowy nic nie pomogło!!! Sprawdziłem też miernikiem stator i wychodzi na to ze też...
Wyjmowałeś silnik do wymiany cylindra? Napięcie na instalację świateł zasilanych z alternatora jest napięciem przemiennym, ustaw miernik na pomiar napięcia przemiennego i sprawdź czy na pinach 1 i 2 regulatora masz napięcie. Sprawdź przełącznik świateł, bo z czasem potrafią się stopić lub skorodować.
Mam Ursusa c330/328. W nim regulator prądnicy + regulator napięcia. Podpinałem dziś obwód świec żarowych, załączyłem go i nie działa mi kompletnie wejście numer 54 w stacyjce. Nie mam na nim napięcia. Na pozostałych również średnio. Nie mam sygnału (trąbki) oraz kierunkowskazów oraz STOPu. Wcześniej wszystko było. Wymontowałem więc obwód świec żarowych,...
nie zawsze miernikiem da się sprawdzić diody miłem takie przypadki miernik pokazywał że są dobre a ładowania nie było po wymianie mostka ładowanie wróciło do normy. Napisz jak zachowuje się kontrolka ładowania, co z uzwojeniem sprawdzane?
Miernikiem sprawdzisz uzwojenie,wirnik,mostek jeżeli to jest ok.to regulator do wymiany.
Regulator jest dobrze zmasowany sprawdzałem miernikiem i jest sześciodiodowy oraz nowy a alternator nie wiem ile ma diód.
Alternator na razie zostaw, wystarczy dokonać pomiarów na zaciskach akumulatora przy wyłączonym, oraz włączonym silniku. Przy włączonym sprawdzamy napięcie na minimalnych obrotach, na średnich, oraz dokonujemy pomiarów porównawczych dla różnych obciążeń. Z pierwszych wyników można wyciągnąć wstępny wniosek o zbyt niskim napięciu w instalacji. Przyczyną...
Postojówki są zasilane z akumulatora (pisali o tym koledzy!) więc ich brak nie nie powinien mieć związku z miganiem świateł głównych. Akumulator i instalacja do sprawdzenia. Stabilne obroty biegu jałowego to podstawa braku "dyskoteki" świateł. Ostatnią możliwością jest uszkodzenie regulatora napięcia lub tylko jego połączeń z instalacją. Było to opisywane...
Polaryzację alternatora możesz sprawdzić miernikiem bo ma na wyjściu diody.Możesz podłaczyć pod prowizoryczny napęd jak jest z regulatorem i też sprawdzisz .Jeśli brakuję regulatora to podać napięcie wzbudzenia i miernikiem określisz czy ma na wyjsciu napięcie dodatnie czy ujemne. A swoją drogą to przy tego typu ciagnikach przerywacze od kierunkowskazów...
Możesz trochę szerzej opisać te wyjścia dice1 i dice2 bo nie rozumiem po co tam są. Witam serdecznie, te wyjścia przełączają siłowniki po wybraniu opcji grzania lub chłodzenia. Nie którzy rozdzielają chłodzenie na fancoile a grzanie na podłogówkę, fajnie to działa. W pierwszej chwili myślałem że to czujniki, ale one są montowane na oddzielnej płycie....
Witam ponownie , te linki, które zamieściłem są przykładami .Wszystkie typy alternatorów są w sieci, wystarczy poszukać. Zanim wyjmiesz alternator sprawdź pasek i "masy". (jspr: Przy okazji, uważam ze miernik nie wystarczy. Bo np. jak sprawdzić czy alternator działa pod obciążeniem?) To proste ,odpalasz auto podpinasz amperomierz i woltomierz .Obciążenie...
Może łaskawie powiesz do czego? Pewnie alternator... Diody sprawdzisz miernikiem po wylutowaniu a regulatora napięcia nie sprawdzisz bez stanowiska prób. Najlepiej sprawdzić go mierząc napięcie ładowania w samochodzie.
Witam . Ważne przed podłączeniem nowego alternatora jest sprawdzenie , czy ten z Żuka jest 6-cio ,czy 9-cio diodowy ,w celu właściwego podłączenia kontrolki ładowania.Czy jak odłączysz przewód od kontrolki przy starym alternatorze ,to kontrolka nadal świeci?, czy do zacisku (15) regulatora dochodzą dwa,czy jeden przewód.Nawet gdyby były dwa ,to sprawdź...
Jak dawałem stojan do przewinięcia, wymieniłem oba przewody wychodzące z uzwojenia wzbudzenia bo już były stare i i twarde, także można je wykluczyć. Natomiast co do przewodów wychodzących z regulatora, to sprawdziłem miernikiem i jest przejście między zieonym i brązowym. Z tej strony o felicii niewiele rozumiem :|
Raczej nie. Alternator zawsze możesz sprawdzić miernikiem.
Dizęki za pomoc ale jakby było można jaśniej lub opis gzie podpiąć się z napięciem i gdzie z kontrolką lub miernikiem żeby go sprawdzić czy działa?
Przy chińskich quadach, np. 150 cm3 są stosowane układy ładowania z cewką bezmasową. Koszt takiego regulatora waha się w granicach 30-50 zł. Można poznać je po większej obudowie i wyprowadzonych przewodach. Nie wiem jak jest z wytrzymałością prądową. Teoretycznie pasowałby nawet trójfazowy regulator z motocykla, z tym że jest dużo droższy. Taki regulator...
Do kolegi elek555. Podaję Ci parametry elementów które użyłem w tym regulatorze. tyrystor BTP 10A/300V,transformator toroidalny 150W/12V(takie miałem pod ręką) Miernik zakres 20A.Przy zwarciu wyjścia regulatora miernik pokazał około 11.5A Mierzyłem parę sekund gdyż przewody do miernika robiły się ciepłe.Zwierałem bez miernika kilka razy i na dłużej,regulator...
Przekaźnika nie kupuj. Może być dobry. Pisałem, że najbardziej podejrzany jest regulator napięcia. Zamieść schemat, to cię nakieruję jak go sprawdzić. Napięcia mierzymy na klemach akumulatora. Miernik jest obowiązkowy. bez niego będziesz jak ślepiec. To tylko ok 20 zł, a przyda się w wielu winnych sytuacjach. Sprawdź styki w obrębie układy ładowania....
Nie polegaj tylko na regulatorze, miernik w ręce i jakie napięcie jest na tych połączonych aku jest pod koniec słonecznego dnia
odłączyłem L571 po to tylko żeby nie uszkodzić nowego str-a w razie gdyby było coś nie tak w odchylaniu H,,ponieważ kod 2 razy led tak by sugerował teraz już wiem ze to jest uszkodzenie w samej przetwornicy, gdyż powinna zapracować na samej żarówce,fakt Masz rację nie podstawiłem regulatora SE135 bo nie posiadam,co mogłem to tylko sprawdziłem miernikiem...
Jeśli sterujesz tym wentylatorem np za pomocą regulatora fazowego, to jest on zasilany odkształconym napięciem sinusoidalnym. Dlatego różne mierniki różnie mogą je przetwarzać na pokazywaną wartość. To tylko jedna z możliwości. Aby się o tym przekonać zmierz napięcie na uzwojeniu wtórnym jakiegoś transformatora i sprawdź moją teorię. Możliwe też, że...
Witam posiadam fiata ducato 3,0 160hp auto nie odpala jest błąd regulatora ciśnienia paliwa sprawdzając miernikiem po włączeniu zapłonu jest 4,9v podłączając kontrolkę nie zaświeca się, podłączając kontrolkę w miejsce regulatora błąd przy próbie odpalenia pojawia się, sterownik silnika sprawdzony instalacja podmieniana sprawna też bez zmian skrzynka...
Witam . To masz alternator do którego należy podłączyć regulator zewnętrzny mechaniczny ,lub elektroniczny z Fiata 125p,Polonez.Należy jeszcze sprawdzić czy jest to alternator 6-cio diodowy ,czy 9-cio diodowy.Jak podłączysz regulator do alternatora sprawdź miernikiem jakie jest napięcia na tym konektorze izolowanym.Jeżeli jest tyle samo co na akumulatorze...
Witam . Według instrukcji wentylatora jest tak; -przewód biały to (N) -przewód czarny to bieg wysoki (do L) -przewód brązowy to bieg niski(do L) Lecz (L)może być podłączone do przewodu czarnego LUB brązowego(nie razem podłączone do L) Przełącznik musisz sprawdzić miernikiem na przejście jaka kombinacja połączeń. Myślę że zaciskiem zasilającym (L) jest...
Na mierniku nastaw zakres na Ω obojętnie która pozycja, tak aby przy zwieraniu końcówek pomiarowych wskazania zmieniały się na 0,00. Jedną końcówkę miernika dołącz do wtyczki obojętnie który bolec a drugim dołączaj do jednego z przewodów wychodzących ze zwijacza w miejscu gdzie nie ma izolacji. Jeśli wskazania miernika zmieniają się, przełącz końcówkę...
Witam, posiadam motocykl Honda cb650c z 1980 roku. Nie ładuje, regulator napięcia sprawdzony według instrukcji miernikiem i wygląda na to, że jest niesprawny. Regulator jaki mam zamontowany to shindengen sh236-12. Dodatkowo posiada on jakieś oznaczenie 0.5. Czy jest mi w stanie ktoś odpowiedzieć czego dotyczy ta wartość? Regulatory, które znalazłem...
różnica miedzy nimi jest tylko w cenie a zasada działania taka jak w każdym regulatorze.Jeśli masz jakiekolwiek pojecie to regulator tez można sprawdzić miernikiem
14,5V może być, biorąc pod uwagę nieco niedokładne wskazania miernika, spróbuj innym miernikiem. Druga sprawa to jeżeli akumulator jest niedoładowany lub coś z nim nie tak, może regulator nieco podwyższać napięcie ładowania.
Pokrótce to ma być podłączone tak: https://obrazki.elektroda.pl/7617892600_... Zakładam, że wiatrak na 230V z gniazdka dla tego tak na rysunku pokazałem. Rysunkiem poglądowym akumulatora na moim obrazku się nie sugeruj. Jeśli "regulator osiągnie" - wykryje/zmierzy zadaną temperaturę to załącza się czarny przekaźnik - robi "klik"...
4. Starsze wersje regulatorów (oryginały) miały często jedno miejsce "masy". Zamienniki mają współcześnie dwa. Nie ma tam nic "ślepego" (na ostatnim obrazku zapewne oba punkty są "masą" i jest "przejście")! Nie dziwię się, że nie było Cię tu 10 lat, bo zapewne miałeś bana za pisanie takich głupot. Wyobraź sobie, że najpierw sprawdziłem miernikiem przejście,...
Do czego jest podłączony sygnał 4-20 mA (PLC, miernik, regulator)? Jeżeli tak jest, to trzeba w ww. urządzeniach przeskalować pomiar z 4-20/150 na 4-20/200, bo inaczej będzie przekłamanie.
Sądzę że regulator raczej prawidłowo podłączony.Bywa że regulatory lekko zawyżają,lub jest błąd miernika(można dla pewności sprawdzić ładowanie w innym pojeździe).Jakiej firmy kupiłeś regulator?.
Obserwacji, tzn ? Wylutuj triak i sprawdź opór pomiedzy anodami. Powinien byc nieskończenie duży. Jeżeli masz miernik z buzzerem, pisk bedzie oznaczał uszkodzenie triaka. O ile dobrze podłączyłeś, objaw pasuje do zwarcia triaka.
Witam, mam problem z niskim ładowaniem w buggy z silnikiem Kymco 250, Ładowanie wynosi zaledwie 9,5 V (bez aku) . Po sprawdzeniu miernikiem regulatora wydaje się być dobry, (sprawdzałem ciągłość połączeń). Co może być nie tak? Jakie powinno być napięcie prosto z cewek (prąc AC) przed regulatorem (3 kable idą z cewek)? Po odłączeniu akumulatora silnik...
sprawdzi triak miernikiem sprawdzi triaka miernikiem mosfet sprawdzi miernikiem
pompa vacum regeneracja bezpiecznik zasilacza komputera ignis czujnik
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Otwarty obwód wtryskiwacza - przyczyny i objawy Błąd L 129 w maszynach JCB i falownikach Growatt