Mam problem w MTZ ze skrętem kół w lewo, wymieniłem wcześniej orbitrol, wszystkie węże, okazało się, że problem nie został rozwiązany. Rozdzieliłem koła i zauważyłem że jedno z nich ciężko się kręci, tak jakby siłownik nie miał siły go wypchać. Więc stwierdzam, że może to być jakaś tuleja, ale nie wiem dokładnie o co chodzi, to gdzie jest tuleja w lewym...
Mialem kiedys taki wspanialy francuski samochor renault 19 (1.9 diesel). zauwazylem ze zawsze rano mialem pusty zbiorniczek na plyn chlodniczy. gdy zapalilem silnik to poziom sie podnosi, ale jak odkrecalem kodek to baardzo gazowal (wylatywal gaz pod cisnieniem). Przez dlugi czas jezdzilem z tym (ok 2000km) az pewnego dnia zobaczylem biala chmure w...
Witam. Kupiłem auto z tym silnikiem jakiś czasu temu. Jakoś tydzień temu wyczułem spaliny w kabinie jadąc w korku. Wcześniej czytałem trochę o tym silniku więc pierwsze co pomyślałem o podkładkach wtryskiwaczy. Wydawało mi się, że namierzyłem winny wtryskiwacz. Kupiłem oryginalne śruby i podkładki. Myślałem też by kupić nowe plastikowe tulejki, ale...
Witam , dziś zauważyłem w mojej 60-siątce wodę w oleju. Moim zdaniem przyczyną jest pęknięta tuleja. Lecz nie chciałbym sobie robić pracy i sprawdzić przed wyjęciem czy na pewno jest pęknięta. Pytanie: jak sprawdzić tuleje czy nie są pęknięte , które są umieszczone w bloku silnika oczywiście bez ich wyjmowania .
Myślę, że brąz w tym wypadku egzaminu nie zda. Mówię o tulei. Sprawdziłbym stal kwasoodporną. Twardość w tym wypadku problemem nie będzie, jeżeli nie doprowadzisz też do wysokiej temperatury tej tulei to powinno się to sprawdzić. Jakie temperatury przewidujesz? Bo sama tuleja duża nie jest więc może się dość szybko nagrzewać. Poproszę rysunek zwymiarowany....
Załatw sobie Mazanka, rozdział 1, 2 i 5. W przykładzie 5.4 jest policzona śruba i są zrobione obliczenia zmęczeniowe, a jeżeli masz podaną informację, że śruba pracuje w cyklu odzerowo-tętniącym to raczej musisz takie zrobić. To jest zadanie na studia czy do technikum? Jak na studia to w Krakowie nie powinieneś mieć problemów ze zdobyciem Mazanka. Rozwiązać...
No właśnie też nie wiem bo nie chciało mi się nigdy sprawdzić. :D
Zawsze gdy pada propozycja zastosowania rezystora dużej mocy zastanawiam się skąd wziąść np rezystor 60W ? Zakładając że chcę sprawdzić GDN 30/60 60W 8R to skąd wziąść rezystor o takich parametrach? Pierwsze co należy zrobić, to zmierzyć napięcie na wyjściu. Jeśli jest na wyjściu napięcie powyżej 0,2V nie należy podpinać głośników!!! (mówię tutaj o...
Witam. Byłem za granicą i moim samochodem jeździła inna osoba, gdy wróciłem zobaczyłem że auto po odpaleniu strasznie kopci na biało i klima nie działa sprawdziłem stan płynu w zbiorniczku nie było nic. Dolałem dwa razy ale problem znowu się pojawiał. Pojechałem do mechanika po rozebraniu silnika stwierdził ze pęknięta jest tuleja w bloku silnika. Zawiózł...
A znasz może takie urządzenie jak szarpak? Od nastu lat jestem diagnostą i wiem co to szarpak! A gwarantuję Ci (nie mam jednak jak przez neta tego udowodnić, na chwilę obecną), że niektórych uszkodzeń tychże tulei, nie wyszukasz na szarpaku (np. obluzowanie gumy od pierścienia zewnętrznego!). Seki aut przerobiłem właśnie po takich sprawdzeniach i co...
Jeśli masz dostęp do prasy to musisz dobrać tuleję o średnicy tak dobranej by turbina weszła swobodnie do środka a kołnierz oparł się o tuleję. Natomiast drugim elementem jest trzpień który wejdzie swobodnie w ten mały otwór gdzie widać to nacięcie krzyżowe. I w ten sposób to wyciskać. Nie do końca profesjonalne rozwiązanie to pręt np. z miedzi i młotek(...
PEN idzie od zasilania z lewej strony pod grzebieniami za wszystkimi przewodami do prawej strony. Po prawej jest mała czerwona strzałka i napis czerwony PEN pod nią. A co do drutu i tulejek. Odcinać je nawet jak nie będę w stanie ich nawet kombinerkami zerwać?
Mam Focusa 2012 1.6 TDCi 8v który chyba długo jeździł z uszkodzoną UPG. Ten silnik to aluminiowy open deck z suchymi tulejami stalowymi. Po zdjęciu głowicy widać lekka erozję jednej tulei w srodku (od płynu) ale chciałem się zapytać o wystawanie tulei, bo 4 tuleje prawie w całości obwodu wystają lekko ponad blok. Prawie, bo od strony skrzyni tuleja...
Jeżeli rozrusznik kręci normalnie to nie przyczepiaj się tulejek albo aku. Ja bym na twoim miejscu sprawdził ciśnienie sprężania. W dieslu to podstawa, niskie sprężanie=kłopoty z rozruchem
Najlepiej sprawdź empirycznie;) Wróżką nikt nie jest. Możliwe ze Ci się troszkę tulejka obskrobie ale to chyba nie problem.
Prasą tego nie zrobisz bo zgnieciesz gniazda wahaczy .Weź palnik LPG wypal te stare gumy aż wyjdą ci tuleje środkowe ,później wahacz załóż do imadła i piłką do metalu natnij tuleje zewnętrzne najlepiej dwa cięcia po przeciwnej stronie . Weź cienki przecinak którym podważysz rozciętą tuleję i reszt pójdzie jak z płatka. Metoda sprawdzona.Tak jak koledzy...
To wykręć rozrusznik i sprawdź!
Witam. Omomierzem trudno sprawdzić uzwojenie wirnika. Natomiast gdyby wirnik miał zwarcie, wówczas pracę silnika charakteryzowały by zwolnione obroty lub wirnik nie ruszyłby z miejsca. Można jednak coś wywnioskować z oględzin silnika. Jego budowa pozwala na sprawdzenie stanu komutatora i szczotek. Również stan ułożyskowania jest do sprawdzenia. Najważniejsze,...
Dzięki za odpowiedź. Sprawdziłe dokładnie i jeden z nich cieżko sie obraca i ma złamane łopatki( więc go dołaczyłem bo złamana łopatka ociera o chlodnicę) .. drugi jest OK... podlaczylem go na krótko i zakręcił się. Patrząc od tyłu chlodnicy ten górny po lewej stronie jest dobry , dolny z prawej strony jest złamany . Ktory powinien właczyć sie przy...
Aby zmienić rodzaj padów musisz w panelu DRC/Shapes w polu Shape ustawić zamiast As in library np. Round Każdy wyświetlacz ma cztery otwory pozwalające na przykręcenie do obudowy. Wykorzystaj je do przykręcenia płytki za pomocą tulei dystansowych.Zamiast górnej śruby zastosuj niską tuleję którą umocujesz wyświetlacz, a dopiero do niej wkręcisz śrubę...
Panowie potrzebuję porady. Postanowiłem zrobić mały przegląd wysłużonemu dziadkowi. Praca wydawała się prosta z początku prosta, ale tak nie jest. Poradziłem sobie z górnym łożyskiem, poradziłem sobie z dolnym łożyskiem, ale za żadne skarby nie potrafię ściągnąć ostatniej tulei by dostać się do środkowego łożyska. Na rysunku łożysko 13. Przeglądając...
Skręć i polutuj te przewody. Po tym zabiegu sprawdź, jaki prąd płynie w przewodzie zasilającym przy pracy wszystkich urządzeń które są na tych obwodach używane. Musisz się upewnić jakie są przekroje tych przewodów,i sprawdzić, czy nie zostało przekroczone dopuszczalne długotrwałe obciążenie przewodu. Następnie załóż na to listwę zaciskową -jako izolator...
Dzisiaj dopiero zabrałem sie za wyjmowanie tłoków oraz wyciąganie tulei z bloku. Z wyjęciem tłoków był większy problem niż z wyjęciem tulei. PĘKNIĘCIE które jest między tulejami ciągnie sie od samej góry do dołu. Jest też w tym miejscu znajdują się oringi które są na tulei . Podobno można takie pęknięcie zaspawać stosując migmag. Co o tym Panowie sądzicie???...
Nie podałeś czy to wersja Sedan czy też Avant lub wersja ze sportowym zawieszeniem (różnica w średnicy stabilizatora). Skoro jednoznacznie stwierdziłeś że to wina "tulejek",to owszem można wymienić wkładki gumowe (pod taką nazwą występują w katalogu ETKA).Zanim jednak to zrobisz sprawdź jaką średnicę ma sam stabilizator (26,8mm czy 29mm),dopiero wtedy...
Oryginału trzymałem się dwa razy i była wielka d..a .Dwa razy ,po założeniu pierwszego postu ( patrz data) ,zmieniałem na szwedzkie i zawsze rwało przednią tylna w porządku aż do teraz . A teraz mały off topic .Może Moderator umieści to w manualach. Demontaż tulei metalowej, polegał na usunięciu gumy oraz delikatnym przecięciu brzeszczotem zewnętrznego...
Dzięki WIELKIE. Nie mam jej aktualnie przy sobie, ale w piatek postaram się sprawdzić i może uda się we własny zakresie (przy pomocy Twoich porad) naprawić, a jak nie to Serwis. Pozdrawiam i jeszcze raz Dziękuję za POMOC
Z tym czujnikiem to niezła ściema . Sprawdzić zawieszenie i układ kierowniczy i ustawiać zbieżność.
Możliwe, że łożyska są za ciasno ustawione, jak dokręcałeś te dwie nakrętki wewnątrz tego kanału? Jak do oporu to właśnie to może być przyczyną, trzeba to sprawdzić.
Dobrze potraktować odrdzewiaczem, wyczyścić i składać. Ta łapa silnika spawana czy tylko złudzenie. Dzięki, a jak sprawdzić czy pierścienie czasem się nie zawiesiły .... łapa, wiesz, że nie zwróciłem uwagi, jutro się przyjrze.
Jeżeli robisz sam i nadal występuje usterka to zmień producenta . Polecam LEMFORDER bo te części idą na pierwszy montaż . Dodatkowo sprawdź inne elementy zawieszenia czy nie są uszkodzone i czy one tego nie powodują wybicia tulei wahacza .
Z góry przepraszam jeżeli temat był już poruszany - szukałem podobnego, niestety nie mogłem go znaleźć. Mam lagune 1.9 dci 100KM. Ostatnio miałem z nią trochę problemów, poszła mi tuleja w korbowodzie. Objawiała się metalicznym dźwiękiem. Po wykoaniu remontu silnika ujawnił się inny metaliczny oddźwięk. Mechanik zdiagnozował go jako turbina. Pokazywał...
Pod profil ceowy podkładam kostki z miedzi/aluminium. To co mam pod ręką. Jak ich nie masz wystarczą jakieś kawałki drewniane. Można jeszcze z materii pozakosmicznej.... Po to góra jest min. zrobiona z ceownika, żeby można go było wygodnie oprzeć o wystające z bloku szpilki głowicy. a jak wcisnąć taką tuleje ? Trzeba mieć taką dużą prasę czy daje się...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
Tuleje są dwie i wymienia się je kompletami. Znajdują się patrząc na zdjęcie lewy dolny róg silnika (długa ośka, przewleczona przez dwa aluminiowe ucha silnika) .Po wyjechaniu silnikiem należy sprawdzić również czarny wahacz silnika on także może mieć luzy. Radzę nie wybijać z silnika tulei młotkiem bo można ułamać ucho ,potrzebny przyrząd lub prasa.
Jednak zmieniam cały zestaw, jednak 2 tuleje pękły i pierścionki były zapieczone na tłokach i głowice do sprawdzenia.
Witam forumowiczów.Mianowicie mam problem zmoim peugeotem.Auto z 96r 1.8 8v.Moj problem wyglada nastepujaco.Auto zaczelo wywalac mi plyn z zbiorniczka(korek zbiorniczka nowy) i sie grzac w trasie do 100.Przejechalem tak z 200km dolewajac co 10km wody.Po dojechaniu do domu dolaniu wody,odpowietrzeniu calego ukladu chlodzenia odpalilem auto i zaczelo...
Sprawdzę to dokładnie jutro, gdyż wydaje mi się że z obu stron jest jednakowo. A tuleje w tych wahaczach są właśnie bez tych rantów. Takie też widziałem w sprzedaży na allegro
Średnica 22mm sugeruje ze łożysko orginalne było w calach, tzn. wewnętrzna średnica 7/8". Jeśli masz dorabiac tulejke to radził bym pierw spasować ja z osią, ostrożnie wtloczyć na wał, a później przetoczyć zewnętrzną powierzchnie już na wałku silnika zamocowanym na kłach tokarki i sprawdzonym czujnikiem mikrometrycznym.
Taaaa a później tym młotkiem walisz się w łeb... Tuleje wciska się na prasie (obowiązkowo wyjęty silnik) albo dorabiasz u kumatego tokarza specjalny przyrząd do wciskania tulei. Wtedy idzie w miarę gładko ale podczas wciskania przyrządem również tuleja potrafi pęknąć. I nie jest to wiedza wyczytana w internetach tylko sprawdzona we własnym warsztacie....
Sprawdź w temacie nity kaletnicze lub rymarskie.
Sprawdzę - przy poprzedniej próbie stosowałem jakiś nieznany topnik, niekoniecznie do rur miedzianych :)
Jest to jakiś pomysł z tym pistoletem, kosztuje około 100zł na allegro. Z tym że mi potrzebny jest po prostu tłok z tuleją. Muszę podgrzać zawartość do sporej temperatury i nacisnąć z dużą siłą. Przypuszczam że pistolet pneumatyczny sie tutaj nie sprawdzi. Natomiast wytoczyć to tylko łatwo powiedzieć. Potrzebuję sporego rozmiaru i sam blok stali będzie...
EDIT Tak, odpaliłem, pisałem o tym wcześniej. No i niestety tak jak sądziłem, bardziej popsuli niż było. Wymienili uszczelkę i... odpaliłem silnik, z rury z tyłu wali na biało aż strach że spręży płyn i wał połamie. Obudowa termostatu nieszczelna, cieknie, syczy, łapie powietrze, a dużego obiegu jak nie było tak nie ma. Na małym wszystko się dzieje....
Głowica nie pochodziła z tego silnika.Obecnie pracuje w silniku w aucie którym aktualnie jeżdżę i docelowo ma trafić na ten blok.Blok jest prosty sprawdzony dokładnie liniałem.To ma być silnik wolnossący stroker na 2,8.Po długich poszukiwaniach udało się w miarę tanio kupić blok po tłokach 83,99 jakie posiadam z tego 2,8.Po prostu mam obawy o zbyt wysokie...
Tym mostkiem nie sprawdzisz płaszczyzn cylinder/blok/ tlok bo jest podparty z obu stron. no nic postaram się zrobić w cnc coś, potem wrzuce projekt.
Witam Próbuję zaprojektować i zbudować zgrzewarkę do tulei itp (jak w opisie). Poniżej zamieszczam schemat tego co udało mi się do tej pory narysować. Zgrzewarka w swojej budowie korzysta z paru gotowców tj zrezygnowałem ze stabilizatorów typu 78xx (został tylko 24V) na rzecz tanich przetwornic regulowanych do nabycia na Allegro po ok 6pln szt (wtedy...
Powinieneś jechać na sprawdzenie geometrii. Jak uda się poprawnie ustawić to zapominasz o temacie. Nie wiem czy poliuretan do dobry wybór. Jest trwały ale nie komfortowy. Jakiś czas temu montowałem klientowi poduszkę pod silnik z poliuretanu i kazał wymieniać na inna bo wszystko przenosiło się na karoserię.
Teoretycznie można rzeźbić jakieś podkładki ale nikt tego nie poleca, mogą pojawić się problemy z uszczelnieniem tulei. Lepiej kupić jakiś silnik od sprawdzonego sprzedawcy i wymienić.
Witam. Mam problem z prawidłową diagnozą dziwnego stukania w zawieszeniu(bynajmniej tak mi sie wydaje) . Samochód to Volkswagen golf 4 1.9tdi 115km Obiawy: Stuki są głuche i objawiają się tylko przy skręcie w prawo ( po łuku) wystarczy lekko skręcić kierownica i już stuka. Czym szybciej jadę tym bardziej i intensywniej. Gdy jadę prostu jest cisza jak...
Gdzie występują stuki góra dół przód tył.Sprawdż luzy zaworowe może za ciasne i uderzają o tłoki. Sprawdziłeś wysokość tłoków bo może za wysoko wychodzą.
Zawieszenie samochodu na poliuretanie. Jak eksploatować, jak serwisować, czym smarować? Szukając na forum podobnych tematów, trafiam tylko na stare, niedokończone i nieaktualne. Postanowiłem napisać nowy temat, by na bieżąco wiedzieć o nowościach na rynku i o sposobach na poprawne użytkowanie zawieszenia z poliuretanowymi tulejami. W swoim samochodzie...
Witam Poszukuję informacji dotyczących naprawy układu hamulcowego w wózku widłowym Komatsu FG15-12. Na obecna chwilę brak jest hamulców. Odpowietrzenie układu nie dało zbyt dobrych rezultatów. Podejrzewam pompkę hamulcową ponieważ podczas pompowania pedał nie robi się coraz twardszy, czy jest jakaś możliwość by taką pompkę po wymontowaniu sprawdzić?...
Atego 1218 2002r. wyrzuca płyn chłodniczy przez zaworek odpowietrzający w zbiorniczku wyrównawczym. Ewidentnie układ chłodzenia ma wysokie ciśnienie. Tester na obecność CO2 niczego nie wykrywa, sprawdzałem dzisiaj 2 razy, raz na chłodnym a raz na rozgrzanym silniku. Temperatura w normie, woda się nie gotuje, płyny się nie mieszają. Wystarczy zrobić...
Tuleje muszą być po zamontowaniu trochę wyżej - po zamontowaniu na równo wydmucha uszczelkę pod głowicą (podkładki regulacyjne do tulei) zanim zaczniesz wymieniać wszystko z opisu wychodzi że padło uszczelnienie na dole , może wystarczy wymienić dolny uszczelniacz , sprawdź "zęby na tulejach " - jak są małe warto tuleje i tłoki uratować , współczesne...
Na robienie czegoś takiego absolutnie nie mam czasu, ale mam parę pomysłów, jak można to zrobić: * Jeśli celem jest sprawdzenie, czy tuleja nie ma nadmiernych odchyleń od idealnego kształtu, to przysuwać blisko jej powierzchni jakiś przedmiot tak, by pozostała wąska szczelina, puszczać przez nią promień lasera i obserwować (kamerka USB, dodatkowe soczewki)...
A wystarczy zła opona i będzie ciągnęło.A drugie to żaden nie wpadł na pomysł by sprawdzić np łożysko amortyzatora.
Jeżeli to tuleja stabilizatora albo łącznik to da radę spokojnie dojechać 300km na tym pukaniu? Tak szczerze mówiąc to wolałbym to w domu już zrobić bo mam sprawdzonego mechanika on zna to auto więc by mi sprawdził. Tylko nie wiem czy to bezpiecznie? Bo moze tez być sworzeń to wtedy chyba dluga trasa odpada nie? Dodano po 7 Bujałem autem patrzyłem,...
Sprawdź średnicę tulei w obu przypadkach,jeśli jest taka sama to zestaw będzie też ten sam.
Chłodniczka oleju sprawdzona? Przedmuchy do komory korbowej przez pierścienie lub obsady pompowtrysków. Niska jakość częsci lub nie własciwy montaż.
Najlepiej wejdź na stronę serwisu Bosch i sprawdź po numerach katalogowych
Że druciarstwo to oczywista sprawa ale pakować się w profesjonalną regenerację bloku to w tym przypadku przerost kosztów nad potrzebami. Druciarstwo? To gwałt. Żaden epoxyd tam się nie sprawdzi. Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością...
Mam problem z przednim zawieszeniem w Mk2 hatchback. Od pewnego czasu przy przechylach pojawia się takie zgrzytanie jakby sprężyny w starej kanapie. Pojechalem na stację diagnostyczną gdzie stwierdzono uszkodzenie tylnej tulei wahacza z przodu. I faktycznie tuleja byla rozwalona. Zostały wymienone obie strony na lemfordera, przednie byly w idealnym...
tuleja przerdzewieje szlifują chyba wyjęte z silnika Tu jest sprzeczność-na wyjętych raczej widać wżery kawitacyjne. Chwytasz się słówek czy rżniesz głupa i piszesz dla pisania? Pisałem o ewentualnym przykładzie przedstawionym przez Ciebie honowania bez wyjmowania (ja nie wiem jak szlifują bo mnie nigdy nie interesowało składanie nie wymytego i nie...
Stabilizator? Ostatnio pukało coś w Mercedesie Actros MP3, niby luzów brak, okazało się ze to zwrotnica. Zwrotnice są ok, zaciski też - sprawdzałem. Stabilizatora w tym ciągniku w ogóle nie ma - tylko jedno piórko, odchudzony do maksimum - 11.5.t netto z naczępą KEMPF. Sprawdzę poduszkę kabiny, ponoć jak olej z siłowniczka wyleci tak się może dziać.
Sprawdź sobie czas trwania konkretnej czynności serwisowej i pomnóż to przez stawkę godzinową jaką chcesz zapłacić pracownikowi, lub sam zechcesz zarobić. Do tego dolicz cząstkowe koszty prowadzenia działalności oraz amortyzację narzędzi. Nie liczę tutaj vat i pozostałych kar za uczciwą pracę nałożonych przez państwo. ;)
Witam. Trochę odświeżę temat. Mam nagły problem z biegami. Nie jestem mechanikiem, ale na szybko udało mi sie sprawdzić że możliwa jest wina tulejki, która ciągnie linkę , nie wraca do środka osłonki linki, przy czym linka sie wygina.i bieg nie wskakuje, ewidetnie wyczuwalny wtedy luz na drążku. Zaczęło się to tak nagle podczas jazdy. Potem gry za parkowałem...
Mam przygotowany już bay-pass i wepnę w gniazda, jak odłączę sprzęt sprawdzę, dzięki panowie to bardzo dużo ułatwi sprawę.
Przepraszam za długą nieobecność a sprawa ma się tak.Wymontowałem pompę wody zaburtowej z silnika ale nie wypinałem z przewodów wodnych w ten sposób chciałem sprawdzić czy nie ma przecieku wody z pompy do silnika no i nie było.Zdemontowałem cały układ wydechowy aby sprawdzić czy nie jest zalany wodą która nie została wyrzucona za burtę lub przypadkiem...
Za długi ślimak, nie dotarta tuleja (trociny+piasek+olej), za bardzo skręcona regulacja tulei, za duże obroty na ślimaku podającym (nie roboczym), grzałka ma pracować tylko do rozgrzania tulei. Jest jeszcze parę drobiazgów ale to najpierw do sprawdzenia. Dodano po 3 Ile dorobienie ślimaka?- materiał 316L?.
Podaj E numer pralki i będzie można sprawdzić w wykazie części na stronie producenta jeżeli to element pralki to powinien być w spisie.
W drugi otwor w kole zamachowym. Pierwszy to gmp A to zależy jak patrzymy na działanie operatora. Cytat z dukumentacji mówi: " Pokręcamy wałem korbowym w prawo ............... i dociskając kołek ręką do koła zamachowego obracamy dalej wałem korbowym w prawo, aż kołek wpadnie w pierwszy z otworów na kole zamachowym ." Więc może jednak trzeba coś zweryfikować...
Witam, posiadam Renault Scenic RX4 2001 rok, wymieniałem tuleje wahacza przód lewy i prawy auto przez około tydzień było na podnośniku przód był w górze, po wymianie próbowałem odpalić lecz nie chciał, znalazłem przepalony bezpiecznik od pompki paliwa wymieniłem go nadal nic, wyszukałem na forum że możliwy walnięty przekaźnik podmieniłem go z kolejnym...
Da się ,dobry mechanik to sprawdzi. Dlatego ci pisałem że potrzeba to zdiagnozować. MOże wystarczy wymirnić tylko te gumy.
Znajomy za pomocą polana i młotka wbił koło. Przednie półosie dałem do regeneracji nie mam jak sprawdzić czy jest wyciek ale powinno być dobrze. Dziękuje za porady pozdrawiam.
Koledzy, Jak wcześniej pisałem o wibracjach po lewej stronie samochodu które raz są raz ich nie ma, niewiem czy to będzie właściwe, ale byłem na jednej stacji kontroli i nic nie wykryto, i wyważenie kół do sprawdzenia, pojechałem na wulkanizację i tam mi wyważyli jeszcze raz i powinno być dobrze i pojechałem odrazu do innej stacji diagnostycznej i tam...
Stawiałbym na tuleje i szczotki do wymiany, ale bez wymontowania z auta to można sobie gdybać... Najlepiej z nim na stół i dokładnie przejrzeć i przeczyścić...
Witam.Dobrze nasmaruj łożysko drumu-tuleja,jeśli to nie pomoże to zimne luty na gnieździe płyty oczywiście od drumu.Powodzenia.
No! artysta z ciebie. Od tego trzeba było zacząć na forum że tuleje wymieniałeś.
1) Wysoka temperatura, spowodowana stara pastą, starymi termopadami, zapchanym radiatorem lub/i zaśmieconym systemem i obciążonym systemem. 2) Zużyty mechanizm łożyskujący wentylatora (łożyska, tuleja ślizgowa), brak smarowania; 3) Poluzowane mocowanie radioatora; 4) Uszkodzony układ- sporadycznie. Ile lat ma laptop? jeżeli powyżej 2 lat to na pewno...
I co dalej? Jak wyciągnąć tłok? Muszę wypuścić olej i odkręcić śruby, które są pod spodem by odkręcić panewki i wyciągnąć tłoki? Na górze specjalnej tragedii nie ma, prócz widocznych wżerów na cylindrze II stopnia, ale to może tylko na samej górze. Tak jak piszesz rozkręć korbowody, a nawet przed ich rozkręceniem zobacz czy mają luzy - najlepiej na...
Ponownie rozebrałem odkurzacz, tata przemierzył pompkę pod kątem diody i okazało się, że jest sprawna! Podłączyliśmy pod 220V i ni huhu... ale tata stwierdził, że musi być sprawna, bo indukcyjność w kontakcie jest (iskrzyło się). Idąc za tropem zaproponował rozebranie pompki i przeczyszczenie. Przedmuchaliśmy (uwaga jest tam zawór zwrotny i nie jest...
Witam, chciałbym prosić o sprawdzenie wymiarowania tej tulei. Za każdą uwagę serdecznie dziękuję.
To, że opór cewki głośnika jest prawidłowy wcale nie oznacza, że będzie się poruszała, bo może być wyrwana z tulei, zatarta pomiędzy magnesem, a rdzeniem itp. Muskanie zwykłą baterią choćby nawet paluszkiem powinno wyraźnie być słyszalne i objawiać się ruchami membrany. W 99% przypadków, uszkodzenie takiego głośnika polega na spaleniu cewki. Uszkodzenie...
Pękł blok + smarowanie tulei się zepsuło i nie zczytywało sygnału.
A tuleje w drągu wywrotu nie są wytrzepane?
Luz na kole to nie tylko łożysko. Może być tez uszkodzona któraś tuleja w zawieszeniu. Uszkodzona (zgięta, nie wyważona) felga bedzie potęgować wibracje.
Miałem podobne objawy przy zużyciu tulei tylnej wahacza z przodu.
Witam Mam zablokowany wirnik i zakładam ,że między wentylatorem wirnika a kołem zębatym jest łożysko igiełkowe. Żebym je wyciągnął musiałbym mieć miejsce na złapanie ściągaczem. Pytanie czy ten w kolorze mosiądzu pierścień (1), który wchodzi w obudowę plastikową jest łożyskiem czy jest to jakaś tuleja w którą dopiero wchodzi łożysko. Jeżeli ten w kolorze...
Poprosze ceny tutaj : Szukam wirnika do BLECKMANN seria Txx. Dostalem cene na pw : 150zł. Dziekuje ale za polowe tej ceny mam regeneracje z znacznie trwalszymi tulejami niż oryginał wytrzymujacy 2 - 3 lata ( u mnie 2.5 roku ).
Amortyzatory wymienione trzy miesiące temu. Nie ma wycieków. Nie szukam dziury w całym bo tłucze tylko jedno koło i to dość mocno. Jutro sprawdzę tuleje gdyż dzisiaj nie miałem czasu. Tak że wykluczam amortyzator i sprężyny, wahacz prosty. Przy lewym kole poduszka była kiedyś wymieniana, przy prawym nie więc dlatego ją podejrzewam. Dodano po 45 A właśnie...
Witam, w ciągniku John Deere 3 cylindrowy silnik z oznaczeniem 3179. Problem dotyczy przecieku wody/płynu chłodzącego do oleju i efektem tego jest maź, mleko jak zwał tak zwał. Pierwsze co wytargałem chłodniczkę oleju, zaślepiłem na wyjściu, sprężone powietrze na wejście 2-2,5-3bar i na gorąco w wodzie sprawdzana 2razy jest szczelna. Zdjąłem głowicę...
[quote="markslew"]Albo skrzywiona głowica była, sprawdzali liniałem płaskość głowicy? Napisał, że planowali, ale nie napisał, czy szczelność sprawdzili. Tuleje sprawdzili, może faktycznie /jak wyżej piszą/ krzywy, lub pęknięty blok /teraz nie mogę sobie przypomnieć jak tam obsadzane są tuleje/, lub chłodnica /o ile jest/. A może po prostu resztę syfu...
Sprawdziś tuleje na rozruszniku jak wiadomo w zimie metal się "kurczy". POZDRAWIAM
Sprawdź tuleje w rozruszniku , mase też sprawdź jak podpowiadają koledzy , sprawdź ładowanie ,
Chłopaki sprawdzają szczelność głowicy na zimno przy ciśnieniu 8 atmosfer.Głowicę oczywiście splanowali.Blok oczywiście wzrokowo sprawdziłem tuleje i splanowałem.Nikt nie chciał mi sprawdzić bloku na szczelność.Mówili że raczej tuleje nie pękają. Dodano po 2 Na szlifierni chłopaki tyle splanowali.Pierścienie przegrzane.Pierścień zgarniający nie spełnia...
Nie napisałeś czy pozostałe funkcje takie jak włączenie widea, przełączanie kanałów tv działają. Jeśli nie to do sprawdzenia jest zasilacz. Jeśli tak sprawdź ustawienia mechaniki, wyczyść przełącznik switch mode oraz sprawdź tuleję na silniku ładowania Jak byś mógł to zamieść jakieś zdjęcia mechanizmu z góry jak i z dołu.
Mam E46 i sprawdź tuleje wahaczy z przodu. Znam z własnej autopsji. Przy miękkiej zimowej oponie jest w miare ok, po założeniu letnich(ten sam rozmiar), masakra na koleinach i nierównościach. Tuleje nie muszą być wyrwane, podnieś auto i sam sprawdź luz. Zużyte stają się bardzo miękkie, koła nie trzymają geometri na nierównościach. Jak kupisz Febi nie...
Wygląda na to że mikroprzełącznik nie wraca do stanu spoczynkowego. Usterka może być bardzo złożona z uwagi na wiek urządzenia (ponad 20lat). Należałoby wymienić iglicę gazową i nasmarować smarem do gazu. Dalej sprawdzić stan iglicy górnej w armaturze wodnej czy nie straciła już talerzyka (pęka ze starości i się kruszy), najlepiej wymienić tuleję górną...
Panowie myślałem że mnie szlak trafi. Mechanik odkręcił te sanki OK! Nie potrafił wyjąć tulei starych co z nich środek wypadł. Ludzie podpiłować plastik i wybić wkrętakiem itp. -męczył się jak głupi cudował itp. Nawet mając prasę nie potrafił wprasować poduszek -chyba nie wiedział że się wciska od dołu po kolei filmy na YouTube, przez telefon gadał...
sprawdź tuleje wałka dociskowego, jak są nierówno wyrobione to tak bedzie