sprawdzic ladowanie akumulatora

Znaleziono około 58 wyników dla: sprawdzic ladowanie akumulatora
  • MZ TS 250 - ladowanie akumulatora 6v

    Dzisiaj chce sprawdzic na kablach czy moja MZ'tka laduje mi aku. I mam pytanko: na jakich kablach mam to sprawdzic ? Od aku odchodzi jeden kabelek - minus - przylaczany do podwozia motoru ;) Od plusa aku odchodza dwa kabelki - jeden idzie na stacyjke, a drugi do regulatora... Podejrzewam ze mam...

    Motocykle, Motorowery   05 Sie 2021 09:44 Odpowiedzi: 147    Wyświetleń: 74109
  • LADOWANIE AKUMULATORA Renault

    przymocuj sobie uzwojenie do wirnika po wymianie piercsieni napewno tego nie zrobili i teraz na maszynie jest ok a w samochodzie tylko na wolnych bo sila odsrodkowa powoduje wyginanie sie tych drutow od wirnika i gdzies robia zwarcie a maszyna ma zamale obroty zeby to sprawdzic

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Lip 2006 20:01 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2563
  • Mondeo MKIII 2.0 TDDI - Nawaliło ladowanie akumulatora

    Zauważ, że tam jest dodatkowa mała wtyczka (tak, jakby ktoś przy projektowaniu popełnij błąd i trzeba było przedłużyć wiązkę) i kolory niekoniecznie muszą się zgadzać. Chodzi Ci o ta trojkatna? bo ja mierze na tej trojkatnej. Jesli chodzi o kolory to wedlug schematu kolory sie zgadzaja i sa oznaczenia...

    Samochody Początkujący   03 Mar 2014 11:02 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 32832
  • Problem z ładowaniem akumulatora!(!!)

    Witam Jezeli masz ladowanie na poziomie 12.7 V to jest stanowczo za malo. Ładowanie powinno sie wachac w granicach 13,8 V - 14,2 V w zaleznosci od obciazenia (swiatla, dmuchawa, itp.). Jak zachowuje sie kontrolka ladowania, czy rzaży??. Moga to byc diody w alternatorze, regolator, itp. Najprawdopodobniej...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Sty 2005 21:06 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3861
  • yamaha fz6 - Pobór prądu na postoju, a za szybko padający akumulator.

    Wiec zrobilem Panowie tak jak mowiliscie... Wyjalem akumulator naladowalem na full i odlozylem na półkę. Po dobie akumulator wskazywal 12,61v, a po 5 dniach 12.56v. Sam sie nie znam wiec dalem koledze by zrobil test z żarówką i twierdzi ze jest wszystko w porządku, chociaż nie wiem jak on to sprawdzał...

    Motocykle, Motorowery   03 Paź 2019 14:59 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 4719
  • Czy trzeba ładować nowy akumulator

    Witam Tak jak koledzy ci powiedzieli Jak najszybciej sprawdz ladowanie a jak nie wiesz co i jak jedz poprostu do elektryka Tak na przyszlosc jesli czlowiek nie jest pewny czy wymieniac akumulator to naprawde warto sprawdzic ladowanie bo aku nie kosztuje 20 zl zeby go sobie wymieniac co miesiac a i...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Lis 2010 21:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 63704
  • Akumulator - czy można cos naprawić?

    Polecam tez sprawdzic ladowanie"Domowym" sposobem mozesz to sprawdzic tak- Najlepiej dwie osoby- Odkrec korki i popatrz w momencie rozruchu czy w tej celi w ktorej miales wskazania na czerwonym polu nie gotuje sie elektrolit (sprawdzanie wskazane jest wowczas jak rozrusznik nie moze juz krecic silnikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Maj 2008 20:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8582
  • Corolla E12 d4d 2.0 - słaby akumulator - jakie parametry nowego

    Po pierwsze, do kazdego typu Samochodu sa przypisane Baterie. Kup taka jak jest zalecana. Prad rozruchowy jest wazniejszy anizeli pojemnosc. Jesli rozrusznik potrzebuje duzego pradu to musi go dostarczyc Akumulator, co z tego ze bedzie mial wieksza pojemniosc jesli nie daje wystarczajaco duzo pradu? Marka...

    Samochody Początkujący   17 Paź 2015 11:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4584
  • Opela astra problem z akumulatorem

    a moze by tak przed wymiana sprawdzic ladowanie w samochodzie moze jest za male

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Sie 2007 07:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1305
  • TOYOTA YARIS - Kontrolka ładowania akumulatora

    Z doswiadczenia to padaja regulatory napiecia. Musisz sprawdzic ladowanie taj jak kolega wyzej napisal. Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Gru 2018 22:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3549
  • Citroen 2CV6 - ladowanie czy cisnienie oleju?

    Posiadam ten samochodzik i od dwu tygodni na wolnych obrotach mruga i zarzy jedyna czerwona lampka na kokpicie ( podczas jazdy nie swieci sie ). Nie jestem pewny czy to jest problem z ladowaniem czy moze tez z cisnieniem oleju ( autko ma swoje lata ). Niestety w opisach deski , ktore znalazlem ta lampka...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Wrz 2007 18:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2198
  • [e36] tds325 97 touring problem z akumulatorem ladowanie

    adowanie masz ok. albo akumulator do bani 9 latwo to sprawdzic mierzac napiecie w momencie rozruchu zimnego silnika) albo cos nie tak z rozrusznikiem.

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Gru 2010 17:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 600
  • Skoda Felicia Combi 1.3 MPI jaki akumulator??

    Moze zanim kupisz akumulator warto sprawdzic co doprowadzilo do zuzycia starego o ile to nie jest wiek, warto sprawdzic czy dobre jest ladowanie w twoim aucie. Jersli sie poruszasz w miescie i czesto uruchamiasz samochod, jezdzisz na krotkich odcinkach to proponuje akumulatory troche z wyzszej polki,...

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Lut 2006 13:14 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 30855
  • Brak ladowanie MZ TS (6v) 250/1

    Witam! mam problem z ladowaniem.. - przewody sprawne - szczotki nowe - cewka wzbudzenia ok -akumulator ok -masa jest wydaje mi sie ze mam padnieta pradnice albo stojan macie jakies sposoby by to sprawdzic??? bo jak podlaczam prosto z aku napiecie na wzbudzenie DF to ladowanie jest 5.90 takie...

    Motocykle, Motorowery   13 Wrz 2010 20:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5094
  • Jak sprawdzic jaki jest pobor pradu przez auto gdy silnik

    witam mam podobny problem - akumulator potrafi sie rozladowac juz po 3 dniach bez uruchamiania :( (nawet przy nieuzbrojonym alarmie). chociaz nie jest to zasada, bo potrafi tez stac przez 4 dni i uruchomic silnik. akumulator wydaje sie w miare ok, ladowanie mam dobre (na swiatlach ok. 14V) i teraz pytanie:...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lis 2005 08:46 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3408
  • SONY DSC-WX60 - Jaki akumulator . NP-BN czy NP-BN1 ?

    Czytam ten watek i troche mnie dziwia te pytania. Dlaczego? Moze zacznijmy od: No i cena ! Zgodnie z tym co podal kolega Bogdan K akumulator BN1 posiada pojemnosc blisko 3x wieksza a to znaczy ze bedzie rowniez drozszy. Czy lepszy? Pod wzgledem pojemosci napewno tak. Ale to jedyna jego zaleta....

    Fotografia Użytkowy   28 Sty 2014 12:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5754
  • Rozładowuje sie akumulator - Kadett

    problem nieznikł. Jezdze w tej chwili bez lampki z tyłu bagażnika. Byłem dzis u goscia ktory robi alarmy bo jest taka sytułacja, jak wyjmie bezpieczniki od alarmu to samochod odpali mi bez problemu nastepnego dnia, ale raz byla taka sytyłacja ze niechcial odpalic samochod i krecilem krecilem moze przez...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Maj 2005 21:08 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 6274
  • Pytanie o napięcie akumulatora samochodowego

    WITAM!!! Napiecie podczas pracy silnika czy to na biegu jalowym czy tez na wiekszych obrotach nie moze byc nizsze poniewaz alternator od razu zaczyna prace i napiecie jego wynosi 14V , natomiast sprawny akumulator przed odpaleniem minimum 12V po to jest regulator alternatora zeby sterowal ladowaniem...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Paź 2004 20:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 11205
  • Golf 2 - rozladowuje akumulator

    Witam. Mam probelm z golfem 2 1,3i 92r. Rozladowuje sie przez noc akumulator. Rozrusznik i akumulator sa podmienione. Ladowanie jest, lampka na desce rozdzielczej sie nie zazy. Radio odlaczone. Jak sprawdzic czy rozladowuje akumulator ? Jezeli ktos mial cos podobnego prosze o podpowiedz. pozdrawiam.

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Maj 2007 10:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1629
  • Lanos i rozladowujacy sie akumulator.

    Viper555 ma dokladnie racje.Zanim zacznie sie szukac przyczyny w polowie auta,a jesli ladowanie jest ok,to po naladowaniu akumulatora nalezy sprawdzic gestosc elektrolitu.Dopiero jakby sie okazalo,ze akumulator jest sprawny,to mozna zaczac szukac przyczyny rozladowania gdzie indziej.

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Sie 2006 10:10 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8700
  • Ładowarka akumulatorów ołowiowych - prostownik samochodowy - modyfikacja

    witam zmontowalem sobie takiego kita avt 2715 i podlaczylem do akumulatora ustawilem ladowanie na 14,4 v i zadowolony ze dziala postanowilem zamienic bieguny sprawdzic czy zabezpieczenie dziala i niestety buzer zapiszczal ale tez tranzystor T3 p55nf06 doslownie wybuchl .... dlaczego...

    DIY Konstrukcje   14 Gru 2018 10:08 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 19077
  • Kontroler ładowania akumulatora 12V/6V

    a czy bylbys tak "mily" i napisal cos wiecej n/t temat..nie znam się na tym ...co masz na mysli piszac o tanszych i konkretniejszych ukladach?? nie uzylem okreslenia "tanszy" - aktualnie tranzystor kosztuje okolo 10 groszy, LED tez cos kolo tego, wiec uklad zlozony z kilku takich elementow moze...

    Artykuły   07 Lip 2004 21:16 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 15029
  • Opel Astra rozladowuje akumulator :(

    Witam ponownie, Panowie dziekuje bardzo za podpowiedzi. Autko stoi u kolegi a ja nestety jezdze innym autkiem do pracy :) ladowania podaje na akumulator, nie swiecila lampka ladowania, a zarowka byla ok. wypalone byly sciezki w liczniku. wlasnie ladujemy aku i chcemy sprawdzic czy juz pojawilo sie...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Sie 2007 19:47 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 19722
  • Polonez z silnikiem ROVERA nie ładuje akumulatora.

    Witam ! Odgrzebuje temat , gdyz mam rowniez problem z ladowaniem w takim samochodzie . Dzisiaj, gasze silnik , i zapala mi sie kontrolka ladowania (na zgaszonym silniku).Odpalam, po przekreceniu w pozycje zpalon kontrolka gasnie , po zapaleniu silnika tez sie nie swieci. Po jakichs pol godziny z...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Sie 2016 21:16 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 10830
  • Nowy rozładowany akumulator.

    Zamiast obwiniac od razu aku to trzeba sprawdzic jakie jest ladowanie i czy jest :-) wogole czy nie pali sie jakas zarowka w schowku lub jakis inny odbiornik pobiera jedzonko z aku w czasie postoju

    Samochody Początkujący   21 Gru 2009 21:32 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 29062
  • Ładowanie akumulatora z motoroweru.

    Laduje, laduje. Ostatnio przerwalem mu ladowanie moto zagadalo bez zajakniecia.. Niestety miernik mam w samochodzie, wiec nie mam jak sprawdzic napiecia w czasie ladowania.

    Motocykle, Motorowery   03 Lip 2011 20:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2238
  • Fiat Punto 2003 poj. 1,2 Problem z odpalaniem (kolejny raz) po wymianie akumula

    wymiana akumlatora i to ze przez tydzien bylo ok, sugeruje, ze w aucie jest slabe ladowanie owego akumulatora, tylko dziwne by bylo gdyby elektronik tego nie sprawdzil. Uszkodzony rozrusznik tez potrafi rozne figle platac w fiacie, tydzien temu mialem auto ktore zgaslo podczas jazdy, przy probie odpalania...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Mar 2022 08:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 129
  • 120mA kontra aku 60Ah w dieslu

    Witam Wahoo podpinasz sie tak samo jak to robiles z akumulatorem, odkrecasz grubszy przewod przykrecony nakretka (kluczykiem "10") do alternatora i wpinasz sie pomiedzy niego a zacisk. Prawidlowo miernik nie powinien pokazywac zadnej wartosci, jezeli jest cos nie tak to bedzie wskazywal jakas wartosc,...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Lut 2006 13:05 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2219
  • Uszkodzony UPS. Do przekaźnika nie dochodzi żaden prąd.

    Trafil szlag elektronike bo za duzo tam czarujesz nalezalo tylko sprawdzic akumulatory jakie maja napiecie na biegu jalowym i w momecie kiedy startujesz ups-a(najczesciej to napiecie leci na łeb) mysle ze wymiana akumlatorow by wystarczyla a teraz nie wiadomo co tam narobiles! Dodano po 2 ...

    Początkujący Elektronicy   02 Maj 2007 15:20 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2023
  • Trudności z odpaleniem zimnego silnika-megane 97

    proponuje tez sprawdzic ladowanie (na biegu jalowym napiecie na akumulatorze powinno byc od 13,8 do 14,4V bez zbednego obciazenia) i przy okazji pobor pradu podczas postoju. mozna tez sprawdzic napiecie przy rozruchu, jak jest ponizej 10V to faktycznie moze byc cos z tym rozrusznikiem.

    Samochody Początkujący   29 Kwi 2009 11:29 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3321
  • Potrzebny schemat elektryki do Cz 175

    Podlacz narazie przerywacze do cewek i akumulator. Jak nie masz akumulatora to prostownik. Napiecie zasilania jest zazwyczaj nabite od dolu cawki. Znaczy na dnie tej butelki. Trzeba Ci tez miernik zeby sprawdzic ladowanie. Odpal ja na poczatek a pozniej bedziesz motal dalej. Jesli nie masz oryginalnych...

    Motocykle, Motorowery   04 Lis 2014 18:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1575
  • Laptop Dell c600 nie włancza się?

    Prosze sie nie dziwic,ze nie dostal Pan odp. ,ale to jak szukanie gruszek na wierzbie, tymbardziej,ze portfel pusty, a i z pustego to i Salomon nie naleje, ale podpowiem kilka procedur : 1-sprawdz akumulator 2-sprawdz,czy wlacza sie ladowanie akumulatora nawet przy wylaczonym sprzecie LED sygnalizowac...

    Komputery Hardware   25 Lis 2006 21:16 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3411
  • Honda Civic z 94. Dlaczego nie odpala?

    Jak zrozumialem to po chwili zakrecenia silnikiem wszystko pada... jesli tak to zapewne akumulator wymaga dobrego doladowania lub wymiany. Jak jest slaby to za slabo kreci silnikiem i jak silnik nie odpala idealnie to nie zalapie. Pozatym jak juz jest slaby to i "istry moze nie wystarczyc". Jak juz...

    Samochody Początkujący   20 Paź 2009 20:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 12462
  • Polonez 92-problem z odpaleniem

    Witam Problem jest nastepujacy:Po przekreceniu kluczyka zaplonu jest ladowanie,w momencie kiedy chce go odpalic gasna wszystkie kontrolki.Wlaczajac swiatla dlugie wariuje obrotomierz.Wczesniej udawalo sie odpalic ale gasl przy 2tys.obrotow.Gdzie moze tkwic przyczyna,co polecacie sprawdzic-napiecie akumulatora...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Maj 2004 12:37 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4587
  • Honda Civic `95 Duzy pobor mocy Pomocy

    Witam forumowiczow! Mam nastepujacy problem z honda civic, bardzo szybko rozladowuje mi sie akumulator nawet teraz jak jest cieplo wiec postanowilem sprawdzic ladowanie ale okazuje sie ze jest ok, nastepnym krokiem bylo sprawdzenie poboru wiec wstawilem w szeregu do + aku amperomierz i myslalem ze...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Cze 2006 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1890
  • Alternator nie ładuje

    jak sprawdzic ladowanie !!!! uruchom auto -> sprawdz napiecie na akumulatorze ( przywlaczonym aucie ). przygazuj pedalem do wyzszych obrotow ( okolo 4000 czy 5000 ). i sprawdz ponownie napiecie na alternatorze. jezeli jest wyzsze od pierwszego pomairu o okolo 2 - 3 Volta - to alternator laduje...

    Samochody Początkujący   31 Lip 2008 21:30 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 17580
  • Pionner deh2900-mp dziwny dzwięk podczas odsluchu CD

    Pamietaj ze w momencie gdy samochod ma wlanczony silnik i sie porusza to zrodlem pradu jest alternator tez mialem w swoim problem z przygasajacymi swiatlami do momentu az nie rozpadl mi sie zupelnie alternator gdy poszedl do renowacji i wrocil odnowiony problem zniknal a mam 100A altek i aku 50A jedno...

    CarAudio   20 Sie 2010 18:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1394
  • Skoda Fabia 1,4 MPI 2001 rok. Pompa wspomagania

    dzis mialem ten sam problem brak wspomagania najpierw mrugala ikonka kierownicy potem zaswiecila sie i tak juz zostalo podlaczenie vag-a nic nie pokazalo brak blendow okazalo sie ze kabelek od alternatora (niebieski) zerwany brak ladowania wiec i wspomaganie zniklo(elektryczno-hydrauliczne). rozpoznacie...

    Samochody Początkujący   17 Sty 2011 16:26 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 43991
  • VW passat b4,2.0 94r - passat b4 nie odpala

    ok,dzieki za odpowiedz,czekam wlasnie na multimetr zeby sprawdzic ladowanie,jak bede znal wynik,dam znac./ale mam jeszcze pytanie,jesli akumulator zostal naladowany prostownikiem to chyba powinien odpalic nawet jesli alternator uległ uszkodzeniu czy się myle?

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Lis 2015 19:45 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3732
  • KIA Pride 1.3 '99 - brak ładowania po przekręceniu kluczyka

    Prawdopodobnie wina lezy po stronie akumulatora. Mozesz go wziasc do domu i naladowac prostownikiem i zobaczyc co bedzie sie dzialu. jesli jest to stary aku i ma korki wlewowe to zobacz poziom elektrolitu (nie palcem tylko wizualnie) cele maja byc zalane do oznaczenia podanego na akumulatorze (gdzies...

    Samochody Początkujący   12 Cze 2011 23:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1938
  • Słabe światła Opel Omega A

    Witam. Mocniejszych zarowej nie warto wkladac, a nawet nie mozna poniewaz wasze klosze oraz instalacja nie sa do nich najprawdopodobnie przystosowane. Maja one wieksza temperature i pobieraja dwa razy wiecej pradu. Odpalcie auto i wlaczcie swiatla. Zmierzcie miernikiem napiecie bezposrednio na akumulatorze.powinno...

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Sie 2005 09:36 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2646
  • AUDI 80 1.8S B3 - zmienna predkosc wolnych obrotow

    to ja tego czujnika sprawwdzalem opor i teraz nie pamietam, albo jest zero, albo 1... a dziala, tylko jakby zle wskazywal, bo zamiast 90, jest 70stC. pozycja nr 2 na ponizszym rysunku to ten czujnik wody druga sprawa to wymienilem wczoraj akumulator na nowy i gosciu zmierzyl mi na wlaczonych...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Sty 2007 06:48 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 10584
  • BMW 318TDS - problem z alternatorem?

    Ani nie regulator, ani nie pierscienie, ani nie szczotki - nic z tych rzeczy. Dzisiaj zaczela mi sie usterka znow pojawiac - wzialem miernik i zaczalem sprawdzac sobie napiecie na aku podczas gdy mi swiatla migaly - zmierzylem miernikiem napiecie na klemach - bylo 12.7V i "skakalo" miedzy 12.7 a 13.9. Pozniej...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Mar 2007 21:14 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3366
  • Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi '04 - za duzy pobor pradu

    Witam... Ostatnio po problemach wynikajacych ze spalonego alternatora i uszkodzeniu przez to akumulatora mam problem tego typu iz po wymianie tych dwoch rzeczy pobor pradu wynosi mi 0.8A co przy nie urzytkowaniu przez 2 dni auta nie moge go pozniej odpalic gdyz akumulator jest rozladowany.Przy przekreceniu...

    Samochody Początkujący   14 Sty 2013 13:49 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 16404
  • BMW e61 530d - Dłuższy postój samochodu

    Jezeli masz czas na pauzach i internet poczytaj sobie o komputerze ktory zarzadza w bmw e60 napieciem- w mojej bylej e39 3.0 d po kilku nocach aku wykazywal 12.36V. Na komputerze ladowanie 13.4V . w bagazniku aku ladowanie 14V. Jak bedzie ci sie chcialo dogrzebac pod podloge w bagazniku i rozlaczyc...

    Samochody Eksploatacja   23 Sie 2017 15:06 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3033
  • Renault Thalia 1.4 benzyna gaśnie i przez jakis czas nie odpala.

    Renault Thalia 1.4 benzyna gaśnie i przez jakis czas nie odpala. Problem zdazyl sie 2 razy w ciagu okolo roku . To samochod wujka wiec nie mam stalego dostepu do niego . Jedzie normalnie ok 60 km\h nagle gasnie rozrusznik nie kreci brak reakcji akumulator nie jest rozladowany ani nie byl w czasie awari...

    Samochody Początkujący   29 Wrz 2014 17:32 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3858
  • Maluch - problemy

    No i najnowsze informacje z pola walki: Wczoraj wieczorem walczylem. na wylaczonym silniku wpialem amperomierz miedzy kabel plusowy (przy altku) a srube B+ (na altku) czyli wyjscie ladowania. I prad NIE PLYNIE czyli wniosek ze alternator nie pobiera pradu (przynajmniej na moj chlopski rozum). jednak...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Kwi 2006 15:41 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 3665
  • panasonic kx-tc1710b - brak ladowania

    witam ponowienie ! zasilacz jest dobry bo to juz sprawdzalem, zreszta baza dziala bez problemow ladowanie juz naprawilem mam teraz podczas ladowania na akumulatorze ok 4V i prad 40mA, ale wydaje mi sie ze jest jeszcze cos nie tak sluchawka bierze prad ok 60mA podczas czuwania !!!!!!! wydaje...

    Telefony Stacjonarne Serwis   27 Lip 2003 17:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1680
  • Volvo S40 1.6D prawidłowe napięcie ładowania

    Kolejna sprawa to jaki masz miernik, może on przekłamuje? Może zmierz to napięcie innym miernikiem dla porównania. Myśle że wogóle miernika nie użyto. Tak jak pisalem w poprzednim poscie ze dzis sprawdze miernikiem ! A wiec na mierniku 14.7-14.84 V i rownolegle sprawdzalem co widac na...

    Samochody Początkujący   11 Lis 2013 23:46 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 7239
  • Stilo 1.6 zagadka z ładowaniem - Słabe ładowanie

    Witam zwracam sie z problemem odnośnie ładowania w fiacie stilo 1.6 16v. Po wymianie akumulatora serwisant zauwazyl ze ladowanie na wolnych obratach jest na poziomie 13.5 przy wiekszym obciazenie spada nawet do 13 auto pojechalo na wymiana alternatora. Lecz po obiorze okazuje sie ze po 10minutach ladownie...

    Samochody Początkujący   09 Maj 2020 22:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1530
  • [Pytanie] Telefunken U2400 - budowa ładowarki

    a propos źródła prądu - myślisz, że zamiast tego R11 mogę wstawić tam np. LM317 (bo akurat mam) z rezystorem 5W między outputem i adjustem ? np. na prąd 1A ? powinien sie sprawdzic ; zaleznie od pradu wymaganego od zrodla i biorac pod uwage napiecie wewn. Vref = 1.25V wyliczasz rezystor oraz moc. Za...

    Projektowanie Układów   12 Lis 2006 12:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4165
  • Motorola T192 nie laduje się

    Mam problem z motorola t192. Telefon nie ładuje baterii, niby pokazuje ze trwa ladowanie ale do baterii nie dochodzi zadne napiecie. Uszkodzenie nastapilo prawdopodbnie kiedy podlaczylem ladowarke z odrotnymi biegunami (plus na mase). Gniazdo, ładowarka i bateria są na 100% sprawne. Jedynie co udało...

    Smartfony Serwis   20 Kwi 2005 18:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1038
  • Poprawne uzytkowanie baterii w laptopie

    Nie wiem, czy wyciągam prawidłowe wnioski. Jeżeli wypowiadasz się w sprawie baterii (akumulatorów) do notebooków to wnoszę, że jesteś jednym z tych, co to w pierwszym szeregu, murem... W pierwszym szeregu, murem? Za czym? A skoro tak, to twoja kieszeń jest tu jak najbardziej istotna....

    Laptopy Hardware   01 Paź 2008 12:25 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 10179
  • Ładowanie akumulatorków AAA, jaki prąd do jakiej pojemności?

    Nic nie pisze o zasilaczu zawsze pojawia sie ladowarka. Owszem stabilizator pradu da lepsza stabilizacje niz rezystor ale sam stabilizator pradu nie wystarczy. Potrzebny jest stabilizator napiecia z ograniczeniem pradu wtedy prad ladowania jest staly a napiecie ladowania nie pzreladuje akumulatorkow....

    Układy Zasilające   07 Mar 2007 00:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 12812
  • Spalone tweetery, czy jest sens?

    charcza, nie wiem czym to bylo spowodowane, samochod stal uszkodzony miesiac, wlaczam go po naprawie i nagle slysze ze tweetery nie graja dobrze, jedyne co moze budzic moje zastanowienie to to ze kiedys gdy ladowalem akumulator wlaczylem doslownie na 3s ladowanie na 24V zmiast na 12V, ale przeciez jest...

    CarAudio   14 Lut 2008 23:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2006
  • Mazda 626 '95 2.0 16v +LPG. Brak ładowania lub bardzo słabeładowanie.

    a jakies pomiary wykonane? sprawdzic akumulator i to nieszczesne ladowanie. pozdrawiam

    Samochody Początkujący   11 Kwi 2011 17:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2063
  • Mercedes CL500 W215 z 2002 r. zabiera cały prąd

    a ladowanie jest?sprawdzic miernikiem na akumulatorze jakie napiecie ladowania,kontrolka czasami nie pokazuje

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Sty 2012 07:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2071
  • znaczenie bezpiecznikow w citroen xantia 1800 poj , 1997 rocznik

    okazalo sie ze ten bezpiecznik byl spalony , wiec dzieki , a okazalem sie prostakiem i zamiast sprawdzic od poczatku czy to bezpiecznik , to podl 2 kabl do akumulatora wpuscilem je do kabiny kupilem zapalniczke nowa podl do tych kabli i podl ladowarke od nawi, i ladowanie sie zaswiecilo ale chyba za...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Mar 2012 14:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1982