Gniazdo przekaźników R12. Dolny rząd, pierwszy od prawej.
tutaj walczyłem z elektryką w swojej CRV, wrzuciłem tam serwisówkę i schematy - wszystko tam jest pięknie opisane https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... z tego co kojarzę, to ten przekaźnik pompy paliwa ma plus po stacyjce, a minus załącza komp na dobrą sprawę minus możesz dać do masy i sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk,...
Sterownik znajdziesz nad klapką dostępu do samej pompy .
Z jednego puntku widzenia tak są za tymi bezpiecznikami co masz z boku przy desce tylko, że aby sie do nich dostać musisz zdjąć plastik który jest nad nogami kierowcy pod włącznikiem od świateł https://obrazki.elektroda.pl/4164432400_...
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Zaraz ci wyślę.
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Ma za zadanie włączać pompę paliwową. Jeśli na jego styki 85 i 86 podasz napięcie powinien pykac i w odpowiednich momentach powienien przełączać stym 30 na 87 a w innych na 87a
Albo schemat nie ten co trzeba ,albo źle wybrałeś typ silnika. W 110 Km nie ma pompy elektrycznej ale w 115 już tak po to silnik PD. Właśnie sprawdziłem, fakt do silnika AFN jest nie właściwy schemat, ale już do AVG jest OK. Błąd w programie.
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
Przekaźnik zawsze był w BSM
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Dokładnie szukaj tak jak na rys. - czyli przy podłodze. Te przekaźniki, o których piszesz są tu (rys.1) - rys.2_przód, rys.3_tył. Tam nie ma przekaźnika pompy paliwa, opis mam, ale to nie dotyczy tego tematu. http://obrazki.elektroda.pl/1409608300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6728867200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9057768200_1...
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Podszybie lewa strona. https://obrazki.elektroda.pl/3678914900_... https://obrazki.elektroda.pl/4993079800_...
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
w dodatkowej skrzynce w komorze silnikowej,po lewej stronie
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Jest gruszka do podpompowania ?
Weź probówkę 12 v, przekaźnik na schemacie to lewy górny róg. Dwa grube piny przekaźnika to odpowiedniki 30 i 87. Błąd który masz jest przez uszkodzenie przekaźnika albo uszkodzenie obwodów 86 i 85. To są te piny średniej grubości. Na jednym ma być plus po zapłonie a na drugim masę włącza sterownik. Wystarczy że przewód od 85 do pinu 4 sterownika będzie...
może pompka się kończy. Przekaznik na pewno nie pada z powodu nadmiernego pradu (zabezpieczenie bezpiecznikiem i ten powinien sie spalic pierwszy). Jezeli cos pada, to albo styki sie zuzywaja po kilku setkach tysiecy kilometrow, albo siada sterowanie. Tak, czy inaczej, wymiana starego na stary konczy sie tak, jak sie konczy. Piszczacy pasek i przekaznik...
Na cewkę przekaźnika powinno iść 12V po stacyjce i masa podana z ECU (jest tylko przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu) - napisz jak to wygląda u Ciebie. Po południu podeśle schemat do G40.
Za akumulatorem w głębi.
Słyszałem że może to być wina wyłącznika bezwładnościowego, jednak nie znalazłem nigdzie w jaki sposób sprawdzić, czy jest uszkodzony, czy działa poprawnie. Jest on prawdopodobnie pod fotelem kierowcy.
Tak dokładnie dwa przekaźniki obok siebie jeden z nich to ten którego szukasz, a podasz powód dla czego go szukasz ?
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Przekaźnik pompy paliwa znajduje się nad nogami pasażera z boku. A od instalacji gazowej to zależy od jej rodzaju i wyobraźni montera
podłącz tą nogę przekaźnika do masy,a po przekręceniu kluczyka będzie załączać się,i pompki będą działać,no niestety jest to przypadłość tych sterowników
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Podaj rok auta i e-mail (PW) to prześlę schemat .
Pompa nie startuje po włączeniu zapłonu w tym silniku...
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
Tak, bo BSM w żabach padają. Montaż używki to loteria a usterka wcześniej czy później wróci, a kiedy to też nie wiadomo. Jedyna skuteczna opcja to naprawa. No ale jak już pisałeś nie ogarniesz. Dodano po 1 Więc pozostaje używka. Zawsze to lepiej i bezpieczniej niż to co jakiś druciorz tam porobił.
jak po wymianie alternatora to na sto procent nie dokręcili masy miałem to samo w lanosie
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Lewy dolny obok bezpiecznika 40
To K-Jetronic, bez żadnego "kompa". Pozycja spoczynkowa klapy wyłącza przekaźnik. http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8...
Jak najbardziej prawidłowo. Drugie uruchomienie przekaźnika pompy nastąpi kiedy do ECU dotrą impulsy czujnika położenia wału korbowego.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Masa idzie ze sterownika silnika jak kręci. Wyciągaj pompę, i nie przestrasz się jak będzie roztopiona, normalka jak się jeździ z niskim poziomem paliwa.
A mierzyłeś jakie tam się pojawia napięcie przy odpuszczonym przekaźniku ? Tak ti interpretuję: ten dozorowany obwód cewki przekaźnika jst podłączony pewnie przez dzielnik jakis pod wejście analogowo / cyfrowe sterownika. I sobie sterownik patrzy periodycznie jakie tam napięcie jest. Jak przekaźnik wysterowany to jest bliskie zeru (czyli napięcie na...
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
sprawdź wyłącznik bezwładnościowy. Pin nr. 1 odpowiada za pompę paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być tam 12V. Ale pamiętaj że masz odwrotnie ponumerowane piny. Patrz edit mój wcześniejszy komentarz. Sprawdź bezpiecznik pompy paliwowej. Tutaj jak sprawdzić to ustrojstwo: http://obrazki.elektroda.pl/8320083700_1... Że tak jeszcze...
Jak znam tą alfę to zgnita obsada przekażników, ta koło podszybia, jak mocowanie kolumny bądź nie popięliście masowania centrali wtrysku.
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
1.4 d4d pompa jest pod maską. To filtr paliwa z pompką ręczną a kable zasilają grzałkę podgrzewacza paliwa. Nie ma tam żadnej pompy elektrycznej
Pompa jest przed tylnym kołem, od spodu. http://www.pelicanparts.com/techarticles... Przekaźnik jest pod kanapą. http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=10884
A sama pompa sprawna.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
Cichy jaśniej się nie da. Do 87 przychodzi napięcie, a 87b wychodzi napięcie na pompę.
przekaźnik jest na podszybiu w komorze silnika strona pasażera.
Sprawdzę najwyżej to napisze
Przekażnik pod maską po prawej stronie koło komputera .
Po co się wypowiadasz nie wnosząc nic do tematu ? Po to żeby Ci odpowiedzieć że sprawdź coś sam a nie zadajesz bezsensowne pytania nikt nie jest wróżką i za Ciebie tego nie sprawdzi, i nie odpowie Ci.
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
ok znalazłem.
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
Pod przekaźnik pompy paliwa.
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
Widocznie, za duży prąd płynie przez niego. Źle dobrany przekaźnik lub pompa pracuje nieprawidłowo.
Zobacz za schowkiem
Czego brakuje na przekaźniku pompy paliwa? Błędy wtrysków najbardziej prawdopodobne dlatego że plusa na nich brak.
Witam, przepraszam za odgrzewanie, ale mam pytanie: czy któryś (ew. który?) bezpiecznik odpowiada za zasilanie pompy paliwa?
W komorze silnika
W tych przekaźnikach bardzo popularne było uszkodzenie tzw. "zimne luty" - zwłaszcza w okolicy stycznika (przekaźniczka) pompy paliwa. Wystarczyło przelutować.
Jasne,pompka i przekaźnik w 1.9 d.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Z moich materiałów wynika :plus na przekaźnik pompy paliwa z głównego przekaźnika,a masa z pinu A24 sterownika.
panowie pomocy jak w temacie nie moge dogrzebac sie czemu nie podaje pradu na pompe paliwa:cry: przekaznik juz wstawilem drugi bo myslalem ze to jego wina i dalej nic imo ok zielone gasnie ja juz nie mam pomyslu co moze lezec a moze ktos wie jak sprawdzic czy przekaznik pompy paliwa jest ok Za pomoc odrazu wielkie dzieki
Przy komputerze, w nogach pasażera, z boku za wykładziną. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Bo tu nie chodzi o pompę w zbiorniku.
Witam wszystkich! Mam problem z Prądem przy pompie paliwa, mianowicie gdy odpalam na krótko z akumulatora pompa elegancko chodzi, a gdy tylko włoże wtyczke do niej, nic sie nie dzieje. patrzylem na pin w wtyczce odpowiedzialny za + i nie ma na nim prądu. bezpieczniki ok przekaznik nie wiem jak sprawdzic czy jest ok
Chodzi o tą pompkę. Jeden z przewodów idzie bezpośrednio z przekaźnika a drugi z masowy od sterownika silnika(przynajmniej tak mi się wydaje). Mierzyłem przejścia przewodów i brak jest między przekaźnikiem a bezpiecznikiem odpowiadającym za tą pompę... Zależałoby mi na schematach całego połączenia. Niestety troszkę różni się niż w passacie z tym samym...
mam problem, poniewaz raz mi pompa działa raz nie, teraz juz wogóle, kiedys miałem problem z przekaznikiem jak nim poruszałem to działało az do tej pory, ale juz nie pamietam który to był .. jakie oznaczenie i jaki kolor albo cos. jak moge to sprawdzic czy to przekaznik czy cos z kablami albo elektryką . a nie chce wizyty u elektryka .
W module nadwozia (moduł po lewej stronie, obok kolumny kierownicy)
"zakratkowany" na czerwono http://obrazki.elektroda.net/4_119540068...
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
pod maska silnika k34 w prostokątnej obudowie 2 z lewej strony ten większy
Witam szanownych. Toyotka stracila zasilanie na pompe benzyny. Pompa na krotko na generatorze daje i odpala na benzynie i przelacza na gaz. Gdzie jest w niej przekaznik pompy paliwa. Czy montujac landi renzo z dotryskiem paliwa pow 3 tys obrotow jest odcinka przez sterownik lpg pompy? ma ktos schemat? Silnik 1NZ-FXE 1,5 Dodano po 11 Gdzie jest ten przekaznik?...
omega przekaznik pompy paliwa znajduje przekaznik pompy paliwa passat przekaznik pompy paliwa
silnik micra falować obroty mercedes budowa mostka prostowniczego
konica minolta zszywanie konica minolta zszywanie
Odkurzacz Electrolux, Miele, Hoover – niskie obroty silnika, przyczyny: filtry, szczotki, TRIAC Meec Tools 006294 – silnik spalinowy nie odpala, świeże paliwo, iskra obecna, diagnostyka usterki