Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego...
Pogadaj z założycielem [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... tematu
To znaczy tak jak pisalem strzelilem podmianke w serwisie i okazalo sie ze to przeplywomierz aha ale jak sprawdzic czy dobry na allegro kupie przeciez on moze miec zrobione kupe tys kilometrow i ja go kupie za 250 i pojezdze pół roku i padnie nie lepiej w serwisie, choć kaski zbytnio to nie mam a moze masz jakies dojscia do sprawdzonych i tanich przeplywek?????????????????...
Układ wtryskowy VW Digifant silnik oznaczenie 2E. Przepływomierz powietrza m-ki BOSCH nr. 0280 202 130 czujnik temp. zasysanego powietrza o ujemnej wspołczynniku temperaturowym mierzonej rezystancji umieszczony w przepływomierzu. Rezystancja czujnika mierzona jest miedzy zaciskami 1 i 4 przeplywomierza powietrza. Rezystancja : - przy 0 st. 5500 Ohm....
wymień na oryginał ewentualnie używkę i nic nie kombinuj szkoda zachodu, chyba że chcesz to zmierz sobie jeszcze napięcia na przepływce ale te zamienniki nie są rewelacyjne chociaż zależy jak trafisz hehe P.S. oryginał przepracował 20lat więc kolejny będzie pracował drugie tyle :D https://obrazki.elektroda.pl/3140176100_...
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Witam! Jezeli to ci w czyms pomoze to u mnie jest: patrzac od strony gniazda(przeplywomierza) od prawej pin 1 zielono- niebieski pin2 czerwono-niebieski pin3 brazowo-zielony pin4 brazowy co wiecej miedzy pin1 i 3 zasilanie (napiecie akumulatora),a pin2 i 4 sygnal do ECU Pozdrawiam.
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
Dla wersji 120KM: Pin 1- szaroniebieski pin 2- fioletowy pin 3- pomarańczowobiały pin 4-niebieskozielony wersja 105KM: pin 1-białopomarańczowy pin 2-szarozielony pin 3-szaroczarny pin 4-błekitnoczerwony pin 5-szary
Pod oscyloskopem wyszło,że masz przerwy na ścieżce lub brak dobrego kontaktu. Chyba ,że jest ścieżka oporowa dzielona?
Jezeli mowimy o 90KM TDI a dokladniej silniku 1Z , to w golfie , vencie jest on przytwierdzony na gumowym uchwycie do prawej kopuly auta od strony silnika , tuz za obudowa filtru powietrza . Mozna go pomyslic z zaworem recyrkulacji spalin , ale zawor recyrkulacji spalin jes koloru czarnego , a zawor od turbiny jest w wiekszej czesci metalowy , a wiec...
W tych silnikach przepływomierz jest zamienny : 1Z, ACU, AFF, AFN, AGR, AGX, AHH, AHU, AJM, ALE, ALH, ANJ, APA, ASK, ASU, ATJ, AUF, AYC, AYY. Więc odpowiedz sobie teraz sam.
No w MAF jest z tego co widzę, z D wychodzi na sterownik.
jest taka mozliwosc aby swiece sie zalanczaly a jednoczesnie nie zwiekszal dawki w zaleznosci sa stosowane dwa rozwiazania badz pare czujnikow temperatury lub czujnik paro kanalowy mozna to sprawdzic oscyloskopem pod warunkiem zeznasz prawidlowe widmo badanego czujnika przeplywomierz tez tak sie sprawdza ale sprobuj go zdemontowac i przeczyscic sprejem...
sie pomylił bo mial taki zamiar, a teraz serio skoro diagnostyka odpowiedziała na twoje pytanie to należy posłuchać sie jej, pompa do naprawy - wymiany
Proponuje sprawdzic przeplywomierz powietrza a pozniej to juz raczej zostaje tylko komputer sterujacy silnikiem. Jesli nie bedziesz mial jak podmienic z innego autka to daj znac, a ja napisze Ci jak je sprawdzic.
O jakie parametry chodzi ? ilosc powietrza przez przeplywomierz , temperature wlotową powietrza,cisnienie paliwa? bo chyba tyle tylko moge sprawdzic za pomoca tego interfejsu.....?
w przypadku falowania obrotow zazwyczaj odpowiedzialne jest odpowietrzenie skrzyni korbowej, pod cewka znajduje sie kolanko ktore bardzo czesto pęka... jednak w przypadku mojego silnika falowanie wystepowalo tylko na zimnym silniku gdy sie zagrzal nie bylo problemów.. proponuje sprawdzic przeplywomierz powietrza odpiecie wtyczki i odpalenie silnika...
Dzieki za propozycje chodzi o ten silniczek krokowy tuz za filtrem powietrza to jes przeplywomierz powietrza?? Bo moze i to dostaje za duzo bac za malo powietrza? Mozna go sprawdzic jakos na szybkiego czy dziala?? Czy trzeba podlaczyc interfejs?? Wystarczy VAG czy raczej specjalny do Seata i WW audi Pozdrawiam
A czym odczytać te twoje logi ? Wklej je tu a wszyscy będą mieli normalny podgląd http://vaglog.rtnet.pl/ Wymień przepływkę na oryginał.
Dzieki za zainteresowanie, sprawdzilem wydech jest ok.A jak moge sprawdzic przeplywomierz powietrza i regulator cisnienia wtrysku domowym sposobem,tak zeby nie jechac na diagnoze,bo kazdy wie jak jest z "fachowcami". Dodam ze wczesniej zmienialem wtrys bo jeden przestał działać. Usterka z obrotami wystapiła wczesniej ,jeszcze przed zmiana wtrysku.
Jeżdżę na gazie a benzyny musze codziennie tankować za 30zł) Jedz do gazownika to ci sprawdzi dlaczego ciagne tez benzyne. Szarpie i gasnie bo pewnie chodzi na gazie i benzynie jednoczesnie.
przeplywomierz powietrza znajduje sie przy filtrze powietrza prawdo podobnie on jest zluzyty starzeje on sie wraz przebiegiem autka trzeba podlaczyc skaner i sprawdzic jego prace ......silnik kanal 0.1 nastepnie 0.8 i wejsc w grupe 0.3 sa tam podane wartosci zadane i wartosci rzeczywiste ktore trzeba porownac najlepiej autko , gaz do dechy i juz po...
Dwa główne problemy w168 to przepływomierz powietrza lub pompa paliwa 5-6bar musi podać.
Jak miałem swoje pierwsze tdi to dużo slyszalem od ludzi, a było to z 20 lat temu (golf 1.9 tdi) że sprawdz przeplywomierz 😄odlacz wtyczkę i sprawdz czy auto jedzie lepiej ( zobacz jest za puszka filtra powietrza ) , nastepnie zaworek n75, sprawdzic wszytskie gumowe przewody srednicy 3 mm, intercooler i przewody, jak pisza koledzy wyżej i Turbine....
niestety fotek nie mam bo nie bylo mnie przy sprawdzaniu a dal tylko wykaz tych bledow. Odlaczylem przeplywomierz ten przy filtrze powietrza i nic sie nie zmienilo w zachowaniu auta wiec przeplywomierz odpada, wyczytalem gdzies ze to dzira w dolocie ale nigdzie zadnego ujscia nie znalazlem, za to zagladalem na koneic rury ktora leci do kolektora wszystko...
Jesli masz mozliwosc to pozostaw auto na noc postawione przodem pod gore. Jesli rano nie odpali i bedzie koniecznosc odpalania na plaka to znaczy ze albo kont wtrysku jest zle ustawiony albo cofie paliwo w drugim przypadku wystarczy zamontowac zawor zwrotny przy filtrze i ma byc. Na sam poczatek jednak proponuje sprawdzic czy filtr paliwa nie jest zapchany...
Dziekuje seredcznie za wszystkie podpowiedzi (pisalem z pamieci i pomylilem oznaczenie silnika -dziekuje za uwage) po niedzieli cos sprawdze i zmienie w pierwszej kolejnosci filtr paliwa wyglada na to ze auto bylo zaniedbane w serwisowanu pochodzenie Francja, 6 swiec zarowych BERU spalone auto zle odpalalo w mrozy czasami wyladowywalo kreceniem za maly...
Kolego wtryski sa fabrycznie nowe do silnika 2.5DTI o numerach 0 87 auto ma moc tylko kopci na bialo Dodano po 4 Zostawilem dzis autko i facet mowil caly czas ze dostaje za malo powietrza i trzeba wymienic przeplywomierz + do tego sprawdzic czy sterowanie EGR dziala bo mimo to ze egr nowy moze sie nie zamykac czy otwierac bo niema podcisnienia
sprobuj sprawdzic przeplywomierz bo jak piszesz jest lekko pekniety to nie badz go pewien moze byc tak ze raz za duzo a raz za malo powietrza
Może spróbuje ;) 1 i 2 zawory podciśnienia, 3? 4 przepływomierz powietrza (czujnik masy powietrza) 5 EGR
Tylko ja mam przeplywomierz i wlasnie oprocz niego w dolocie nic nie zauwazylem. Dodano po 2 Czy czasem nie jest ten czujnik w przeplywce? Dodano po 1 Znalazlem zwarcie na kostce od przeplywomierza na pinie 1 i 4. Jest to czarny i brazaowy kabel. W wiazce tez go znalazlem i chcialem puscic brazowy nowy jednak mimo przeciecia przewodu nadal jest zwarcie....
wlasnie wartosco oczekiwane podaja dane jakie maja byc na dana chwile . mozesz tam sprawdzic cisnienie doladowania , paliwa , przeplyw powietrza , i jeszcze pare innych w zaleznosci od mozliwosci centralki , jednak jak wspomniales wczesniej nie w kazdym serwisie wiedza jak sie poslugiwac Examinerem albo nawet sie go boja . podam co przyklad z czwartku...
Witem. Jak w temacie, rozchodzi się o zwykły przepływomierz z powietrza z klapłą spietrzazjącom BOSCH 0 280 202 090, BMW 320I E30 1988 LE4 JETRONIC, 6CYL Pozdrawiam
Moze to byc usterka spoza ukladu samodiagnostyki i wtedy musi podejsc ktos z doswiadczeniem czyli tzw mechanika z jajami proponuje sprawdzic wszelakie podcisnienia i lewe powietrza cisnienie paliwa i jego wydajnosc oraz usterki w elektronice ktore nie wskakuja jako blad a powoduja przeklamania np jak przeplywomierz oraz czujnik tem plynu. Trudno cos...
Sprawdź czy nie zakleszczył ci się przepływomierz powietrza. O tym, to chyba nikt nie pisał. Często jak silnik kichnie, to pada przepływomierz powietrza. Powiedziałbym nawet, że to standart. Ewentualnie sprawdź, czy nie zaciął ci się zawór od gazu i silnik nie jest zasilany dwoma paliwami naraz. :|:|:|
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Witam. Mam zagwozdkę natury pneumatycznej, otóż potrzebuję jakiegoś sposobu do pomiaru przepływu powietrza w wężu pneumatycznym, pod ciśnieniem około 0,5-1,7 bar (absolutne max - 2,5 bar). Stałe ciśnienie ustalam sobie reduktorem z wbudowanym manometrem. Przeglądałem w sieci rozwiązania przemysłowe, ale koszta takich urządzeń trochę mnie zniechęciły,...
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
no własnie albo podwieszają przepustnice na stałe w pozycji max i wtedy wyklucza sie jazde ne benzynie , albo stosuje siłownik... a jak wiadomo ta klapa przeplywki sama sie unosi na skutek otwarcia przepustnicy (czyli podcisnienia) to skoro jedni jakby albo dodatkowo stosują silownik ktory otwiera przeplywomierz w pozycji max albo decyduja sie tylko...
Wychodzi że masz problem z przepływomierzem powietrza....
Myśle że dział najodpowiedniejszy Potrzebuje określić mase powietrza i nie mam za bardzo pojęcia jak do tego podejść. Czy kupić fabryczny i pewne drogi miernik czy spróbować zaadaptować coś z motoryzacji (ale i tak trzeba to jakoś wyskalować). Przyjmuje że dmuchać będzie zwykły nawiew stosowany w piecach, Parametry takiej dmuchawy to ok 280m³/h....
Witam Chciałbym osuszyć pomieszczenie w piwnicy około 10m². Pożyczyłem w tym celu kolegi osuszacz powietrza. Osuszacz mieli juz cztery dni bez przerwy a pojemnik na kondensat jest puste. Jak można sprawdzić to urządzenie?
Od 3 lat mam ekuperację w domku jednorodzinnym. Agregat Dospela jest na strychu i elastyczne flexy rozprowadzają powietrze pod podłogą OSB do kanałów prowadzących do różnych pomieszczeń poniżej. Pomiary na emostatach pokazują, że w niektórych pokojach jest coraz słabszy strumień i chociaż anemostaty są odkręcone na maxa to jest duszno. Filtry są czyste,...
Jak sprawdzić przepływomierz powietrza czy prawidłowo działa?mam zamulone auto i nie chce zabardzo jezdzic.
trzeba jednak założyć oryginalny przepływomierz powietrza.
Na mój gust to przepływomierz powietrza.
Witam, mam subaru imprezę WRX i pali mi się check engin. Bylem na diagnozie, wyskoczyło Mass Air Flow Sensor, i Fuel Pump Controler. Czy jest możliwość sprawdzenia tego czujnika powietrza? Jeśli tak to jak to zrobić? Czujnik na 5piny. Z doświadczenia wiem, ze tu gdzie mieszkam mechanicy wszystko po kolei wymieniali by na nowe. Wolał bym uniknąć kupowania...
Faktycznie wygląda na przepływomierz powietrza. Daj zdjęcie chyba zamiennik. Na próbę odepij i sprawdź różnice.
Sprawdź przepływomierz powietrza i szczelność węży do turba i do intercolera.Sprawdź go na komputerze.
jeżeli to pełen wtrysk to może przepływomierz powietrza
35 stopni to możesz cole na nim chłodzić. A przepływomierza powietrza to chyba jeszcze nie montują w dyskach.
Prawdopodonie jest to wina przepływomierza powietrza. Pozdrawiam.
tylko czy nie m roznicy w zasilaniu +5V lub +12V
Prawdopodobnie przepływomierz powietrza, ale to do sprawdzenia na komputerze oczywiście na teście dynamicznym.
zadał pytanie i wyparował Albo pojechał do warsztatu i zostało naprawione bez zgadywanek :)
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
przeplywomierz powietrza przeplywomierz powietrza passat przeplywomierz powietrza usterki
brother reset licznika bębna zdejmować pokrywa pralka schemat terrano
stacja lutownicza ekspres ciśnieniowy
Kamera samochodowa nie łączy z gniazdem zapalniczki Praca równoległa transformatorów olejowego 630 kVA i suchego 1000 kVA: chłodzenie i bezpieczeństwo