Witam Chciałem zapytać jak mozne sprawdzic czy jest zwarcie w instalacji w samochodzie A jeżeli jest to jak go znaleść. Oraz prosze o podanjie sposobu sprawdzenia zwarcia w radiu samochodowym Tytuł zmieniłem, poprzedni nie odzwierciedlał problemu "bohun"
piotrek22101 Dobra no jeśli wycieraczki dają taki opór to wymienic wycieraczki? Najlepiej kupic silniczek i zobaczyć a jak to nie pomoże to przyczyną jest zwarcie w samochodzi, tak mi się wydaje xd Dodano po 3 Aleksander_01 Ziomuś nie chce za bardzo grzebać przy tym silniczku bo się nie znam, no co a jeśli silniczek jest dobry i przyczyna to zwarcie...
Diagnoza podstawowa to pomiar napięć zasilających radio. Powinno być ich 2x 12V (bezpośrednio z aku i po stacyjce. Jeśli ich brak to uszkodzenie w instalacji sam. (np. bezpiecznik). Jeśli napięcia są, to samo radio uszkodzone.
a jak sprawdzic tyn obwod? :) samochod robil mi elektryk bo mialem zwarcie... wiec nie moglem nic sprawdzic wczoraj odebralem samochod i nie dzialaja wiatraki :/ jak odlacze kable od od tego czujnika czy jak to tam sie nazywa na chlodnicy takie cos wkrecane :) podlacze na krotko to wiatraki chodza :/ a gdzie jest ten termo wlacznik? teraz mi sie wydaje...
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Ja nawet do prądu nie podłączałem prostownika, tylko klemy założyłem na akumulator i bezpiecznik padł. I to jest "dowód koronny" zamiany biegunów, niestety. Wówczas prąd akumulatora płynie bez przeszkód poprzez prostownik, jego diody dokładnie rzecz biorąc. Chyba że jeszcze coś: którymś krokodylkiem prostownikowym zrobił Kolega zwarcie. Bo samochód...
Ok. Nasuwa mi się pytanie, czy to nie jest powiązane może z instalacją LPG. Kiedyś miałem tak w Clio, że wtryskiwacze LPG zwarły się i komputer samochodowy przez to, że miały one zwarcie, samochód nie chciał pracować. Dodano po 1 Może być, że po prostu też sterownik LPG robi takie wariactwo. Dodano po 1 Czy idę błędnym śladem, że nie ma nic do tego?
posprawdzac tranzystory wykonawcze czy nie maja zwarcia
Bezpieczniki sprawne żarówka gniazdo żarówki też ok. To teraz weź kawałek "drutu" i "wejdź pod samochód". Zewrzyj piny czujnika https://obrazki.elektroda.pl/1433344500_...
Witam, ostatnio miałem identyczny przypadek (mondeo mk3 2.0 tdci) U mnie winowajcą okazały sie naderwane kabelki od sterowania webasto, w momencie gdy robiło sie na nich zwarcie, samochod nie chciał zgasnac nawet po wyjeciu kluczyka, jedynie gdy go przyduszałem to gasł ale mimo tego nadal świeciły sie zegary. Po zaizolowaniu kabli problem zniknął. Mam...
I winowajca się znalazł. Sterownik gazu + emulator + małe zwarcie. Samochód po zdrowym uderzeniu.
Jest techniczna możliwość dostosowania tego ustrojstwa do wymagań VW: wystarczy na płytce elektronicznej przeciąć ścieżki do styków normalnie zwartych, łączących zielony w jednym a niebieski w drugim przekaźniku z masą. Plusa będzie podawał jak dotąd, ale bez zwierania z masą (bez robienia zwarcia w samochodzie) i to bez przerzutników na dodatkowych,...
Witam, te trzaski moga pochodzic z kostek (przekaznikow), tak sie robi w niektorych samochodach, przy zbyt malym napieciu z akumulatora. Jezeli auto nie pali na pych, po zgasnieciu i tych wszustkich zajsciach, to znaczy ze jest zwarcie, albo kabel masy jest obluzowany, czasem niewidocznie. Kwestia czasu, bierze sie z nagrzania jednego z kabli, ktory...
Witam. Posiadam golfa 4 z silnikiem BCB. Mam pewien problem. Wczoraj podczas sprawdzania napiecia na cewkach miernikiem(najprawdopodobniej popsutym), zrobiłem zwarcie. Samochod wowczas wtedy chodził odpalony. Podczas zwarcia samochód zgasł i więcej nie odpalił. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki. Bo tylko tyle potrafie. Zero reakcji na żadnej cewce....
bezpiecznik daj hmm powiedzmy 4A max 6A wepnij go w dodatnia szyne zasilania możliwie jak najbliżej akumulatora wrazie zwarcia samochód sie nie sfajczy
te dwa czarne służą do przerywania obwodu zapłonu jak dalej pójdziesz za nimi to powinny one przerywać jakiś obwód. łączysz od strony instalacji w samochodzie. ps. coś doczytałem że ten alarm może po can blokować samochód wiec wypnij dodatkowo kostki z alarmu.
Dzięki za szybką odpowiedź. Myślę że to będzie zwarcie, samochód stał na deszczu 2 dni, potem gęsta mgła a nad ranem przymrozek, wtedy zaczęło wyć. na początku chrypiało potem już normalnie, a na koniec tak jakby rozładował się akumulator Masz pomysł gdzie szukać tego zwarcia?
Bezpieczniki w komorze silnika też sprawdzone?
Po odpięciu wszystkich czujników z listwy błędów nadal nic , dodam że po rozebraniu pedału gdy zostawię podpięty potencjometr bez części mechanicznych , sam czujnik tak jak kolega napisał posiada dwa potencjometry ale , do składu dochodzi prowadnica z 4 szczotkami która oddziela wartości ujemne od dodatnich do rzeczy , zostawiłem podpięta płytkę i po...
mam duży problem moje autko strasznie dużo pali gdy prubowałem cos z tym zrobic rozpiełem przewody od przepływomieża i zrobilo mi zwarcie samochód przestał działac od tamtej pory nie ma iskry wszystko niby działa czy to może byc komputer
Witam. Jest to wzmacniacz antenowy trzeba sprawdzić czy tranzystory nie są zwarte. No i podstawowe pytanie czym wykonujesz pomiar napięcia i jak masz zasilany ten wzmacniacz? Pomiar wykonuję tradycyjnym miernikiem samochodowym, a zasilanie wzmacniacza jest z radia z przewodu niebieskiego do anteny. Co ciekawe jak podłączyłem antenę bezpośrednio do...
Powiem wam tak, wszystko to już badałem i wykluczam to wszystko jak i ustawienie sprzętu, radio nowe kupiłem i z lepszej półki, ogólnie wszystko podmieniane było na inne i nic nie pomaga (jakiś czas temu dałem stary wzmaniacz który kiedyś mi grał w aucie ładnie, 2 dni pograło z uśmiechem na twarzy i czar prysł,) masę miałem z mocowania pasów, oczyszczone...
Skoro samochód elektryczny był w garażu (a posiada on instalację elektryczną) to przyczyną było zwarcie w instalacji elektrycznej w garażu ;-)
Rozjaśnij szczegóły tej instalacji. Co to za duo konwerter? Podaj jego model, napisz co jak z czym połączone, podaj dokładnie jakimi dekoderami dysponujesz (określenie "dekoder z cyfry" znaczy tyle co np. "samochód osobowy")
przymocuj sobie uzwojenie do wirnika po wymianie piercsieni napewno tego nie zrobili i teraz na maszynie jest ok a w samochodzie tylko na wolnych bo sila odsrodkowa powoduje wyginanie sie tych drutow od wirnika i gdzies robia zwarcie a maszyna ma zamale obroty zeby to sprawdzic
Objawy uszkodzenia czujnika: wałka rozrzadu - odcięcie zapłonu przy 4500 obr/min, - przeważnie spadek mocy silnika, - niekiedy występujący trudny rozruch silnika, - błąd sygnalizowany przez komputer samochodu (0340, 0341) lub niekiedy powiązane (0342) zwarcie do masy, (0343) zwarcie do plusa. [url=http://www.vectraklub.pl/index.php/...
poszło mi zwarcie w samochodzie z plusa aku na masę radia Instalacja fabryczna do radia?
A po co to ?? Wyłączniki drzwiowe w samochodach są typu NC (normalnie zwarte) więc zamykaja styki po otwarciu drzwi. Dioda i rezystor 1 kΩ wystarczy.
Nie wiem czego nie zrozumiałeś. zewrzyj żółty i czerony wychodzące z radia i podłącz do plusa stałego w kostce samochodu. Do plusa po stacyjce wychodzącego z samochodu nic nie podłączaj. Jak zewrzesz plusy w samochodzie to ci wentylatory się włączają. Masz zewrzeć plusy przy radiu nie w samochodzie. Może zrobić taki myk. bez radia zewrzyj w samochodzie...
Co to za auto co zwarcie akumulatora pali samochód, nierealne raczej.
podpięcie bateryjki da mi to samo co puszczenie dźwięku osobno na lewy i osobno na prawy kanał. Chyba że źle kombinuje 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Ja mówię dobrze ty rysujesz dobrze a kolega mówi że nie o to mu chodziło (pisał w PW) ale zobaczymy o co mu chodziło. Zresztą napisał wyżej że mu nie działa :)
Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
Wylutowałem "impulsator" przeczyślilem styki , opcja "wciskania" dziala ale głośność dalej nie, ścieżki niby OK ... czy problemu głośności trzeba szukać gdzieś głebiej w elektronice ?
Nawet jak było by zwarcie to w samochodzie powinny zadziałać bezpieczniki
witam .samochód przechodzi w tryb awaryjny i dla tego wiatraki chodzą z pełną mocą.U mnie było zwarcie na lini can, pod fotelem kierowcy pod samochodem jest dogrzewacz silnika u mnie było zwarcie na tym dogrzewaczu i samochód głupiał. wystarczyło odłączyć kostkę i było wszystko Ok. Potem naprawiłem ten dogrzewacz i już nie mam tego problemu.
Witam , mam problem z odpalaniem samochodu, słychać dziwne tykanie, jakby zwarcie i samochód nie pali , nie wiem co jest problemem . Proszę o pomoc z góry dziękuję .
Witam, od pewnego czasu prawie codziennie pali mi się bezpiecznik, który jest pod pokrywą silnika, ukryty w takiej plastikowej puszce po prawej stronie (patrząc stojąc przed samochodem) Efektem jest tracenie wolnych obrotów... Podejrzewam ze jest jakies zwarcie, ale trudno to sprawdzic poniewaz wszystko jest tam bardzo ukryte i jest starsznie malo miejsca...
Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś, na jednym pinie jest napięcie 12v, a na drugim brak. Po zwarciu pinów samochód zachował się bez zmian, czyli rozrusznik w ogole nie reaguje. Po ponownym wsadzeniu przekaznika, sprawdziłem błędy i doszly 3 inne kody. W takim razie sprawdź bezpiecznik F10 5A, na prawo od przekaźnika ten pionowo. powinien odpowiadać...
Wyświetlacz to wyświetlacz, a dotyk to dotyk. Nakładkę dotykową masz nałożoną na wyświetlacz wiec nic dziwnego, że wyświetlacz sobie normalnie działa. Sprawdź czy nie zalałeś plakiem (czy czymś tam) taśmy od dotyku-może zrobiło zwarcie.
Witam mam podobny problem do twojego, tylko że sam zrobiłem zwarcie w samochodzie i nie działa mi centralny, otwiera tylko drzwi kierowcy a reszta jest zamknięte, możesz podpowiedzieć jak naprawiles u siebie ten problem i jaki koszt tego wyszedł.. Pozdrawiam
Nie posądzajcie nas, że nie umiemy właściwie zabezpieczyć akumulatorów w skrzynce - są ze wszystkich stron obłożone styropianem, a od góry zabezpieczone gumą przed ewentualnym zwarciem. Samochodem nie jeździmy w terenie bo on ma napęd 4x2. Dodam, że zamontowaliśmy amperomierz 30 Aby móc obserwować jak zachowuje się alternator, a po uruchomieniu sygnałów...
No i bylem na sprawdzeniu auta w warsztacie. Komputer pokazal jak zwykle blad wentylatora,lub zwarcie przewodu sterującego.Czujniki temperatury sa ok. Teraz tak. Od wentylatora wychodza 3 przewody, 2 zasilajace i jeden sterujacy. Koles ktory sprawdzal bledy w kompie powiedzial ze w pierwszej kolejnosci trzeba sprawdzic czy nie ma zwarcia na przewodzie...
hmmmm może zrobić takie zwarcie że samochód wcale nie odpali :)
Ja osobiście jak wymieniałem alternator w nowym aucie to nie odpinałem akumulatora, ale bardzo uważałem aby nie spowodować zwarcia.
Połączyć obie główne śruby widoczne na zdjęciu np mocnym śrubokrętem( na chwilę, na czas "startu"). Oczywiście musi być w tym czasie włączony rozruch, by silnik odpalił. Nie zrób przy okazji zwarcia z masą samochodu.
Witam can wysoki to silnik can l i can h linia can sredni 2 niezależna linia też can l i can h kumasz genek100 jak samochód już zapali to linia srednia może być zwarta i samochód ci nie zgaśnie
Czy dla tego że przez rozładowany aku nie przepływa prąd ? Przez rozładowany akumulator przepływa prąd. Cały prąd produkowany przez sąsiedni samochód. Ty podłączając do swojego akumulatora inny samochód zwarłeś zasilanie drugiego samochodu, co sprawiło duże przeciążenie alternatora.
według mojego schematu powinien być 5 A,kontrolka pokazuje zwarcie na tym bezpieczniku Samochód z 25 A bezpiecznikiem rozładowuje maxymalnie akumulator
Jakich mogę użyć tranzystorów zamiast D882 i D772 (oryginały produkcji NEC) ? pozdro
W chwili zwarcia samochód był na LPG czy na PB? Który z kabli dotknął do masy - zielony, czy zielono-czarny? Wewnątrz sterownika LPG wtryskiwacze benzynowe rozłączane są przekaźnikami elektromagnetycznymi lub elektronicznymi, czasami kluczami MOSFET. ESGI nie jest popularne w moim regionie - jeszcze takiego nie rozbierałem. W sterownikach LPG, które...
Witam W opisie urządzenia na dole jest plik w formacie „PDF”, a w nim schemat urządzenia z podanymi wartościami poszczególnych elementów. Nie będę tu opisywał działania układu, bo jest prosty ja przysłowiowa „budowa cepów”. Więc łączysz +12V do akumulatora, „stacyjka” –do przewodu, gdzie wystąpi napięcie po...
Nie przykręcaj do karoserii, bo zrobisz zwarcie! Tak tranzystor mocy, jak i stabilizatory np. LM317 (w końcu nie wiem co zrobiłeś bo z tekstu to nie wynika) mają na obudowie różne potencjały i po przykręceniu do radiatora bez podkładek izolacyjnych ten potencjał wystąpi na radiatorze - musisz go od masy (karoserii) izolować. I to jest kłopot bo przy...
Nie chcę nikogo obrazić ale jeśli byłby odłączony kabelek od elektro magnetycznego zaworka pompy wtryskowej to samochód wcale by nie odpalił ponieważ prąd jest potrzebny by dociągło tłoczek do siebie i dostał paliwo a po odłączeniu opada i przerywa dopływ ropy morze to bez sensu ale taka jest prawda i chciałbym się podpiąć bo mam taki sam problem ale...
Rezystor to jest to urzadzenie przedstawione na zdjeciu. Najprawdopodobniej zabity jest bezpiecznik termiczny (to ten element widoczny u dolu rezystora. Podlacz rezystor do instalacji samochodu i zewrzyj kablem koncowki tego bezpiecznika. Jesli dmuchawa bedzie dzialac oznacza to ,ze bezpiecznik termiczny nadaje sie do wymiany. Jesli nadal nie dziala...
Witam może koledzy mają opis bezpieczników auta w temacie głównie bezpiecznika MEMORY czyli w żółtej oprawce 15A. Na tym obwodzie następuje zwarcie i samochód zostaje unieruchomiony . Pomoc kolegów ułatwi odnalezienie zwarcia,pozdrawiam
Witam. Mam obecnie problem ze zwarciem w samochodzie. Ostatnio podłączyłem radio do niesprawdzonego wcześniej gniazda ISO (nabyłem auto niedawno). Wszystko było OK, nawet przy zapalonym silniku, do czasu kiedy włączyłem światła. Po ok.5 sekundach spod radia i z nadmuchów zaczał się wydobywac szary dym... Nie jestem w tym ekspertem, ale wiem co to znaczy....
Witam. Pali mi bezpiecznik podczas próby odpalenia samochodu. Pomierzyłem kostkę od stacyjki i jest zwarcie do masy na tym przewodzie od rozrusznika. Poratuje ktoś schematem, na pewno coś w samochodzie, poodpinałem wszystkie wtyczki pod maską i dalej zwarcie. Samochód ogólnie miał popalony sterownik ale zostało to naprawione. Na krótko auto odpala....
kolego żeby zapalało się światło w samochodzie włącznik drzwiowy musi "zewrzeć się z masą ,także najlepiej jest go wymienić lub wyczyścic styki np.za pomocą WD40 ,TYLE MOGE DORADZIĆ
Z nagrzewnicą nie mam doświadczenia. Zwarcie w elektromagnesie rozrusznika samochodu unieruchamia go. Tranzystory po wymianie mają 2 razy niższy prąd. Mogą być inne, wystarczy dobrać parametry. Jako zabezpieczenie przed zbyt dużym prądem zasilanie można podłączyć przez grzejnik, bo zwarte uzwojenie powoduje jego znaczny wzrost.
Po pierwsze: rocznik, typ silnika i - jeśli Kolega posiada dzieło pt. "Sam naprawiam" - może jakiś skan schematu układu zapłonowego TEGO właśnie silnika. Nie mam wszystkiego a po co wywarzać otwarte drzwi i szukać po necie. Tych silników była cała masa, zmieniały też się w zależności od lat. A tak na szybko, gdyby to był przewód masowy, wchodziłby zwyczajowo...
teraz trzeba go uruchomic cudow nie ma ze samo sie tak ladnie spalilo pewnie cos bedzie robic zwarcie jezeli samochod jest zawilgocony mogl tez od wilgotnosci dostac zwarcia ale to juz po wymianie najlepiej pomierzyc co i jak
Przecinasz przewód sterujący rozrusznikiem (stacyjka-wyłącznik elektromagnetyczny rozrusznika), włączasz w to przecięcie styki dodatkowego przekaźnika, cewkę przekaźnika z jednej strony łączysz ze stykiem 30, a z drugiej strony podajesz masę przez ukryty wyłącznik. Aby rozrusznik zadziałał jednocześnie musisz przekręcić stacyjkę w pozycję ROZRUCH i...
Dzien dobry, dzieki za odpowiedz. Jednak wyjasnij mi bardziej szcegolowo, bo nie rozumiem. Sprawdź na zwarcie E z C podejrzanych tranzystorów 1 i 6. Ktore to sa? Jesli mozesz to zaznac mi je na zdjeciu. I jak dokladnie mam to sprawdzic. Mutimetrem np. opor, na wlaczonym czy wylaczonym? Przepraszam, ze takie pytania pisze. Ale nie nie znam sie na tym....
Jeżeli to starszy model nie "elegant" to możesz pobawić się nad układem zapłonowym bezstykowym, mam aplikację takich układów, kiedyś nawet jeden zbudowałem, ale nie miałem okazji przetestować. Znajomy zbudował, zamontował i bardzo sobie chwalił mówił, że nareście miał spokój z wypalonymi stykami przerywacza. Aha, jeszcze zapomniałem w maluchu przewód...
Jak na razie spokój .Myślę że przyczyną była skruszała izolacja na kablach przy silniku krokowym , gdzie do czasu do czasu dochodziło do zwarcia i samochód gasł. Ale zastanawiające ,że za każdym razem pokazywał błąd przepływomierza.
Auto nie ma retardera. Bezpiecznik palił się po uruchomieniu silnika. Problem rozwiązałem połowicznie, sprawdzając wiązkę na ramie do tyłu samochodu, zwarcie zniknęło. Auto ma fabryczne poduszki i wbudowaną sprężarkę. Kilka lat temu usmażyła się wiązka wchodząca do modułu podnoszenia, tam też teraz sprawdzałem połączenie, które było lutowane, być może...
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
Jeśli wyciek z akumulatora niczego w samochodzie nie uszkodził, oraz przepalona izolacja kabla połączeniowego nie spowodowała zwarcia do innych elementów samochodu, to nie widzę powodu, aby cokolwiek miało się stać w aucie. Gwałtowny pobór prądu z obu akumulatorów (zwarcie) spowodował spadek napięcia w całej instalacji samochodu. To raczej nie jest...
Zobacz czasem czy nie masz gdzieś zwarcia do masy samochodu :-)
Skoro przewod ma byc na stale pod +, to oczywiste jest ze tyle brac nie moze. Wiec albo to jakies strasznie badziewne radio projektowane po to zeby sprzedac i uciec, albo ma defekt. Dobrze wiec by bylo sprawdzic, bo jesli ma np. jakies zwarcie - to moze je szlak trafic albo i instalacji w autku zaszkodzic. A jesli dasz pod kluczyk calkiem, to bedzie...
Cześć Koledzy, żeby nie było, czytałem posty nt. zabezpieczenia samochodu, ale nie znalazłem (tak mi się wydaje) czegoś takiego bardzo skutecznego. Mam infiniti qx70 i chciałbym go zabezpieczyć antykradzieżowo. Pomijam AC w tym wątku. Chodzi mi o zabezpieczenie wykonane przez elektryka/elektronika. Czy macie pomysł na coś naprawdę skutecznego co by...
Samochód odpalił, zwarcie na linii, u ciebie do zdjęcia immo.
Jeżeli chcesz mieć możliwość słuchania radia bez kluczyka to po prostu pod swój przełącznik podłączasz czerwony przewód z kostki radia, żółty w miejsce gdzie jest cały czas +. Można również zdejmować panel. Oczywiście warto zamontować bezpieczniki lub wpinać się w odpowiednie miejsce w skrzynce. Widziałem już kilka samochodów po zwarciu instalacji samoróbki,...
pomiaru dokonujemy pomiędzy masą( na kostce zasilania radia) a każdym z przewodów głosnikowych.Mierzymy omomierzem.Pomiar musi pokazac nieskończoność. Drugi ważny pomiar to pomiar rezystancji głosników. Tu omomierz powinien pokazać około 4ohm. Pomiary wykonujemy po odłączeniu radia. Pozdrawiam.
Okazało się, że to zwarcie na przewodach pod samochodem zostały uszkodzone.
Witam serdecznie. Po podpieciu zasilania pod uklad zasilacz wchodzi w zabezpieczenie zwarciowe tzn wylacza sie. Miernikiem na omomierzu sprawdzajac miedzy +12V a GNd mam ok 0,8 OM wiec dlatego pewnie sie zasilacz wylacza. Sprawdzilem cala PCB i nic nie znajduje. :/ Znalazlem przyczyne - wina druku PCB plytke trawilem Termotransferem i miedzy sciezkami...
Podłącz prostownik 220v do auta i zobacz czy naładuje do 14,4v bo mi sie widzi że akku samochodu ma zwarcie. Podmieniałeś akku w samochodzie? Raczej innej opcji nie ma.
Chodzi o to , że wyskakuje mi na Vag-com błąd taki 01221- Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa G179 po stronie kierowcy - Zwarcie W samochodzie była pod dywanikami woda , teraz to osuszam , i teraz pytanie czy jak osusze sensor co jest pod fotelem kierowcy pod dywanikami to coś jeszcze będzie ok czy raczej już będzie trzeba wymieniać.
Panowie, ale ja dalej nie mam jasnej odpowiedzi... Co się stanie z bezpiecznikiem 6A na przewodzie "+" od PV gdy, ten wypnie się z MPPT i zewrze się na dłużej z masą samochodu? Chodzi o sytuacje kiedy coś się stanie, nastąpi zwarcie w PV, a samochód będzie stał gdzieś na parkingu i nie będzie mnie w okolicy (pójdę do marketu na 2h)
W alarmie Frodo sygnał na zamykanie i otwieranie zamka centralnego wychodzi z układu scalonego ULN2003. Sygnał ten nie idzie bezpośrednio na złącze alarmu. Po drodze są rezystory 4,7Ω. Najczęściej one padają. Naprawa polega na ich wymianie lub zwarciu. Jeśli jesteś pewien, że instalacja samochodu jest OK, to możesz rezystor od otwierania śmiało...
Możesz mieć zwarcie w samochodzie na któryms głośniku, które tylko czasem sie ujawnia; mądra końcówka wtedy po prostu się wyłączy a i procek może dostać informację o problemie lub odczuć jego skutki- spadek napięcia -i fiksuje!
Czy możliwym jest jakieś zwarcie w wiązce idącej do lewych drzwi które wypala ten kanał we wzmacniaczach? Sprawdź czy któryś z kabli idących do tego głośnika nie ma zwarcia do masy samochodu.
Witam Szukam schematu deski rozdzielczej do volvo fl6 2001r (po liftingu). Po wymianie spalonych 14 żaróweczek podświetlenia tablicy rozdzielczej, nastąpiło zwarcie. Samochód przestał się uruchamiać, przestał działać wskaźnik poziomu paliwa, obrotomierz i wskaźnik ciśnienia oleju. Po odłączeia kostki czujnika smarowaia oleju, samochód można uruchmić....
Jesli chcesz sprawdzic rozrusznik to najlepszym sposobem jest na samym rozruszniku ( po upewnieniu sie ze samochod jest na luzie ) zewrzec kabel ze stacyjki ( najmniejszy) z plusem na bendixie. Jesli tak odpala to rozrusznik OK . Jesli nie to stacyjka . Albo wiazka
Jak najbliżej akumulatorów, w razie zwarcia na kablu samochód nie pójdzie z dymem.
Czy jesteś pewny, że instalacja głośników w samochodzie jest sprawna? W przypadku zwarcia któregokolwiek przewodu głośnikowego do masy, lub zwarcia przewodów głośnikowych ze sobą, nie będzie głosu bo załączy się układ zabezpieczenia we wzmacniaczach mocy.
Z tego co napisałeś to masz zwarcie w termostacie i zmieniła się charakterystyka termostatu i przez to nie działa poprawnie. Jedynie co mi przychodzi do głowy to sprawdź ten termostat czy faktycznie nie ma zwarcia. Wymontuj go z samochodu podłącz mu zasilanie ogrzej czujnik i zobacz czy się załączy termostat. Jak się okaże uszkodzony to albo go napraw...
Zdjęcie wydaje się dość czytelne ale załączę jeszcze jedno z zaznaczonym opornikiem który po podłączeniu akumulatora grzeje się że nie da się go dotknąć. Mam informację od właściciela, że samochód miał urwany kabel od napędu ale skręty działały. Rozebrali go i z braku sprzętu lutującego walał się kilka dni więc może coś gdzieś zwarli. Samochód działa...
Bardzo dziekuje za przeslanie mi opisu ...wlasnie jestem w trakcie otwierania ..... Dodano po 2 Witam ......mam nowy problem ..dzisiaj dokladnie przygladnalem sie pompie wtryskowej i okazalo sie .ze sa urwane dwa cienkie kabelki od zaworu elektromagnetycznego od zaciskow N° 1 i 2 oba sa koloru brazowego . - czy to moze miec wplyw na to ,ze nie moge...
Dobra dobra Twoje naukowe podejscie jest jak najbardziej wskazane. Ale do kazdej nokii podchodzic jak do obcego telefonu jest komplikowaniem sobie zycia. W duuuzej wiekszosci sa to koncowki mocy. Wiec najszybciej jest podniesc i sprawdzic czy zwarcie minie. Dla mnie szybciej jest podłączyć pod zasilacz i sprawdzić co się grzeje, niż wylutować PA. Zgadza...
tak to na bank tranzystor też mi sie ostatnio zdażyło zwarcie małe zrobić
Te zwarte punkty przy prawym przycisku były oryginalnie?
ale odetnij czerwony po stronie samochodu bo zrobi się zwarcie lub będzie cały czas coś zasilane w samochodzie.
Znajomy ma podobny problem jak dgolf i dowiedział się u miejscowego elektromagika że można zrobić taki układ ale koszt w granicach 500 zł i zrezygnował.Ja bym zaproponował wykorzystać coś na zasadzie pedału od maszyny do szycia "łucznik",płynna regulacja napięcia tylko nie wiem czy wytrzyma takie obciążenie.Niedawno kupiłem też taki samochodzik tylko...
Jestem posiadaczem Fiata Brava 1.4 1997r. od dłuższego czasu mam problem z moim samochodem. Wydaje mi się że mam gdzieś zwarcie bo gdy jadę moim autem zaczyna ono zwalniać potem zatrzymuje się i już nie chce odpalić. Myślałem że to wina akumulatora ale zaraz po zgaśnięciu włożyłem drugi który był dobry i było to samo przejechałem jakieś 20 kilometrów...
podejrzewam jakies zwarcie na układzie wtrysku. Gdy odepne MAP badz CZUJNIK POLOZENIA PRZEPUSTNICY to samochod włącza sie na tryb serwisowy (pali sie kontrolka wtrysku) ale chodzi poprawnie. Z tego co widze na schemacie to MAP , CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY I CZUJNIKI TEMP. maja wspolne uziemienie w ECU, a MAP i czujnik polozenia maja jakis wspolny...
To może pomyśl o iskrze wywołanej pomiędzy elektrodami za pomocą wysokiego napięcia (tak jak na świecy samochodu).
Rozgrzebałem kluczyk i postanowiłem sprawdzić parametry baterii - 3.1V i około 0.2A wydajności prądowej. Złożyłem z powrotem i komunikat zniknął. Problem na stykach? A tą wydajność prądową sprawdziłeś krótkotrwałym zwarciem? Jeśli tak to po prostu nieco "rozruszałeś" bateryjkę. Często jest tak że bateryjki, zwłaszcza srebrowe, po długim czasie eksploatacji...
Pomiar prądu ładowania jest bez sensu. Co będzie jak jedna cela ma zwarcie :?:
zwarcie samochodzie sprawdzic zwarcie trafo zwarcie instalacji samochodzie
przekrój kabla tabela oświetlenie kurnika przygasa płomień
pralka electrolux reset ir2153 bramy
KingSonn KS-E: Blokada elektryczna czy monocykl? Bieżnia Pro Form 1350 zwalnia po uruchomieniu - przyczyny i rozwiązania