Nie otwiera go centralny czy mechanicznie z kluczyka nie można otworzyć ? Jeśli nie otwiera go centralny to musisz otworzyć kluczykiem i sprawdzić gumową osłonę wiązki pomiędzy dachem a klapą bagażnika z prawej strony, jej stan (pęknięcia) oraz stan izolacji przewodów.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
ok jest tak tak jak myslisz jak podasz na krótko + i - to zamknie a odwrotnie to otworzy jak sprawdze jak jest w orginale peugota to dam znac Podaj kolory przewodów w dzwiach kierowcy i w drzwiach pasazera
Bezpieczniki w kabinie sprawdzone?(wyjęte i włożone)?
Okablowanie drzwi sprawdzone??
Centralny nie działa z pilota, a z zamka nie ma problemu, . Zrobiłem procedurę podaną przez kolegę z dwoma kluczykami i nic, dalej "radiówka" od centralnego nie działa. Jak sprawdzić kluczyk, czy wysyła sygnały? Czy można to zrobić skanerem radiowym? Trzeba by było znać częstotliwość kwarca w pilocie wtedy by pewnie można było to sprawdzić.
Sprawdzić przewody między budą a drzwiami w przelotce
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Nawet zwykły Op-Com powinien wystarczyć. Głównie chodzi o to żeby najpierw sprawdzić czy BCM widzi wszystkie potrzebne sygnały zanim się zacznie coś rozkręcać. Żeby samemu bez pomocy interfejsu sprawdzić krańcówki to trzeba by się albo dostać do zamka w drzwiach, albo do złącza między drzwiami a słupkiem, albo do zlacz przy BCM. W każdym przypadku jest...
Wrzuć np. foto pilota. Musisz znaleść centralkę od pilotów i sprawdzić na początek bezpiecznik oraz spróbować zsynchronizować piloty.
Sprawdziłeś wiązki z drzwi... Ale czy na przelotkach? Drzwi- karoseria? Wszystkie...
Witam odkręć schodek od strony pasażera , pod schodkiem jest kostka łącząca kable centralnego lubi się tam dostać woda sprawdź połączenie pod kątem przejścia i śniedzi. Dodano po 5 Mam podobny problem z centralnym może ktoś pomoże ducato 2.3 2012r centralny działa z klucza i z kabiny natomiast nie działa z pilota nie sygnalizuje kierunkowskazami zamknięcia...
Załóź centralny. Kluczyki nie będą potrzebne.
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Ad1. Najprościej sprawdzić probówką - czas sprawdzenia: kilka minut. Pomocne może być zdjęcie tapicerki z lewych drzwi, bo może sie okazać, ze nie ma w nich siłownika (jeśli centralny był do tej pory zamykany z kluczyka) - to standardowe rozwiązanie w koreańcach: centralny z kluczyka, to siłownik niepotrzebny, jest tylko switch. Ad2. Wyniknie z pkt...
https://obrazki.elektroda.pl/4337450800_... Dobierz się do sterownika i sprawdź sygnały z zamka kierowcy. piny 6,2,1,2
Czy sterownik był wysłany z pilotem??? Problem może leżeć w przekaźnikach zamontowanych na płytce tego sterownika. Myślę że nie do końca dobrze ktoś sprawdził.
Witam. Mianowicie samochód nie reaguje na przyciski ze "scyzoryka", kluczyk sprawny, sprawdzony po wymianie baterii. Jak zsynchronizować scyzoryk z samochodem? Ktoś może miał podobny przypadek. Liczę na pomoc.
Wrzuć fotkę swojego kluczyka. Kliknij to na znanym portalu aukcyjnym. STEROWNIK scyzoryk VW AUDI ZAMKA CENTRALNEGO. To jest tylko przykład.
Witam W załączeniu opis adaptacji, szukaj podpunktu "Matching of remote keys through adaption". Daj znać czy się udało. Pozdrawiam
Jak zamykam i otwiera z kluczyka centralny zamek to wina samego pilota, jak nie to sprawdzić bezpieczniki od centralnego
Sprawdziłem jest ok.
Stacyjka odpada, wiązkę sobie sam musisz sprawdzić.
Skoro działa Ci alarm z pilota a centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka to nie szukaj żadnych sygnałów tylko znajdź czemu nie działa centralny z kluczyka. Sprawdź zasilania na komforcie. Najpierw zrób tak aby działał centralny z kluczyka to wtedy prawdopodobnie i z pilota zadziała.
Niestety mam warunki polowe i nawet ciężko pomierzyć je jak kolwiek, brakuje bezpiecznika w prawym górnym rogu. Odpowiada za zamek centralny i powinien tam być bezpiecznik 30A. Być może chodzi o sterowanie z pilota, którego nie ma w opcji więc kabelka również tam nie ma? Rozebrałem dzisiaj boczki drzwi kierowcy. Co warto sprawdzić? Demontować zamek?
Witam serdecznie Pacjent : Daewoo kalos. Problem: Mianowicie kilka dni temu padł mi zamek centralny. Myślałem że to wina baterii w kluczyku ,więc postanowiłem ją wymienić. Niestety nic to nie dało, i stąd moje pytanie czy: Da się samemu zakodować kluczyk , czy Niestety trzeba jechać do elektromechanika. Pozdrawiam serdecznie A czemu od razu wina kluczyka?...
Witam. Audi A6 C6 2005 3.0 TDI. Nie działa pilot centralnego zamka, bateria zmieniona, pilot sprawdzony działa. Oczywiście centralny zamek z kluczyka działa normalnie. Chciałem vcds zaadaptować pilota w module komfortu ,ale jest brak opcji adaptacji pilota. Jak mogę uzdrowić mojego pilota🙂
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
witam sprawdź czy działa centralny zamek z kluczyka
jak to sprawdzić ? wiesz może jakie to są kolory przewodów ? we wszystkich drzwiach są ??? jakiś schemat do tego by wiele pomógł .
Witam sprawdź złącze elastyczne na końcu drzwi przy zawiasach od strony kierowcy.Wykręć wtyk psiknij wd 40 jak nie pomoże to uwalony czujnik w kasecie zamka kierowcy (nierozbieralny)wymień na zamek ze szrotu wkładka z kluczem zostaje ta, którą masz. Pozdrawiam powodzenia
Witam, samochód nie zamyka się z kluczyka, centralny z kabiny działa, kluczyk sprawdzony nadaje a samochód się nie zamyka, tak jakby nie widział pilota. Miał ktoś podobny problem? Dodam, iż usterka stała się z dnia na dzień
Sprawdź za pomocą aparatu w komurce , odbiornik masz w klamce . Te piloty miały 2 systemy , radiowy działał z dużej odległości , antena w tylnej szybie i odbiornik sygnału w tylnej części dachu pod tapicerką. Podczerwień z bliska centralny i sterowanie szybami.
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
Witam Nie działa mi centralny zamek. chodzi o to, że nie można zamknąć centralnego kluczykiem przekręcając zamek w drzwiach kierowcy, ale idzie otworzyć centralny. O co chodzi moduł komfort pada?? do tego nie działa domykanie szyb. Krańcówki sprawdzone jak radziliście.
"jeżeli z kluczyka central pracuje " chodzi o kluczyk w drzwiach kierowcy. Sprawdź pompę jak pisałem wyżej
Podejrzany :D przycisk sterowania :!: Proponuję sprawdzić otwieranie centralne kluczykiem - z zewnątrz przekręcasz kluczyk na otwieranie drzwi i w tej pozycji chwilę go przytrzymujesz, aż otworzą się wszystkie szyby. Potem kluczyk w drugą stronę i przytrzymujesz, aż wszystkie szyby się zamkną. W ten sposób przetestujesz kable instalacji (czy nie "pogniły"...
Raczej lewych (kierowcy) chyba... skoro kluczyk nie aktywuje centralnego zamka. A co jeśli siłownik prawych drzwi "dogorywa". Kolega napisał o kilkukrotnym naciśnięciu pilota. Stąd mój wniosek, że siłownik w prawych drzwiach może "łapać" i nie za każdym razem zareaguje. Dla pewności sprawdziłbym obydwa pod kątem docierających sygnałów ;)
Ważne czy alarm jest fabryczny czy dołożony. Jesli centralny nie działa a chcesz aby był to trzeba sprawdzić czy jest instalacja bo sam kluczyk z guzikiem może być od innego auta. Jeśli nie masz wiedzy na ten temat to szukaj elektryka samochodowego. Możesz też sprawdzić na guugle jak założyć siłowniki i centralkę. Prosta sprawa ale nie każdy sobie poradzi.
Napwewno mikrostyk krańcowy nawalił. Zużty fizycznie. Zdejmować boczek i demontować. Jak masz mikrostyk wymień jak nie to trzeba nowy. Dodano po 1 A może być też problem z łączeniem na wtyczce i trzeba to sprawdzić. Czy się nie wyluzowala
Jak by nie palił? Będzie palił po wyczyszczeniu. Pewnie ucięta linia kodowa, aby się nie zsynchronozował, kabel zielony i pomarańczowy
Ze zdjęć jest ciężko coś wywnioskować, ale na początek możesz wsiąść szkło powiększające i posprawdzać czy wszystkie luty są prawidłowe. Czy nie ma gdzieś przerw, czy nie pozlewał lutów, to znaczy czy nie porobił zwarć z innymi ścieżkami.
Jak w temacie....zamykając auto z kluczyka (nie posiada pilota) siłowniki wyskakują w górę i stukają tak przez 15 sekund (w górę w dół w górę w dół). Później się uspakajają, do ponownej próby zamknięcia. Po wyjęciu bezpiecznika nr 50,zamki się uspokoiły. W piątek ma auto wrócić do mnie na warsztat. Liczę na jakieś uwagi. Dodam, że po zamknięciu drzwi...
Usterka znaleziona. Problem tkwił w szarej kostce wiązki, gdy doszło do uszkodzenia izolacji w przelotce klapy nadtopiły się 3 gniazda. Polutowałem na sztywno i centralny wrócił, wszystkie światła oraz zniknął problem z otwieraniem klapy. Jedynie nie działa podnoszenie szyby kierowcy, oraz centralny w tym drzwiach z kluczyka. Sprawdzę to dzisiaj być...
Dobrze, ale jak biały i brązowy był odłączony, to centralny zaczął normalnie otwierać/zamykać z kluczyka? Wyjmij w ogóle wtyczkę od tej centralki i sprawdź, czy centralny fabryczny zaczął działać normalnie. Czy przed podłączeniem tej centralki, centralny działał prawidłowo?
Witajcie. Posiadam jeden kluczyk przy moim lupo 1.7 sdi z centralnym zamkiem bez pilota oczywiście i pytanie do was: Jak mogę sprawdzić czy był przy tym centralnym zamku drugi kluczyk z pilotem który obsługuje centralny zamek ? Jeśli kupie gotowy kluczyk z pilotem to w jaki sposób mogę zaprogramować z moim centralnym ? Jeśli kupie nowy dodatkowy kluczyk...
Jutro sprawdzę ale czemu nie działa centralny z kluczyka jak 5 minut wcześniej działał ?? to też może być przyczyną ??
Podbijam temat, nie działało podnoszenie szyb i centralny z kluczyka od kierowcy. Po przegrzaniu całej płytki hot airem centralny zaczął działać, niestety szyba dalej nie działa. Sprawdziłem przekaźnik - działa. Tymczasowo podmieniłem samą elektronikę z drzwi od pasażera - płytka jest identyczna. Po tym zabiegu szyba od kierowcy działa, ale jest sterowana...
To ty masz pilota z LED .Synchronizacja wygląda tak: Naciśnij przycisk aż do zgaśnięcia LED ok.10-15s zwolnij przycisk, LED zaświeci się na stałe. Naciśnij przycisk pilota dwa razy,włącz zapłon na 5s ,wyłącz zapłon. Po 5s pilot powinien działać. Powodzenia.
Sprawdź co się na nich pojawia, gdy zamykasz i otwierasz zamek centralny kluczykiem we wkładce. Mierzyłeś na nich napięcie woltomierzem czy sprawdzałeś próbnikiem żarówkowym?
Witam, Mi również nie działa centralny zamek w yaris 2003, czy ktoś jest w stanie podać mi dokładnie jaki bezpiecznik mam sprawdzić? czy to jest jakaś duża kostką która jest w bezpiecznikach pod kierownicą czy w komorze silnika? Centralny zwykły na kluczyk, w ogóle nie reaguje na kluczyk zarówno od strony kierowcy jak i pasażera.
clio 1992 1.4; kluczyk z pilotem razem (seryjny).
Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc!
Dobierałem się do niego i nawet go rozebrałem ale śniedzi lub wilgoci nie ma. Poza tym podłączałem kompa i nie wykrył usterek w zamku centralnym. Innym sposobem nie wiem jak sprawdzić.
Dekoder to pudełko z dwiema wtyczkami-niebieską i czarną. Ta akurat dekoder 1 bądź 1' (jeden prim)
Jak to można sprawdzić?
Masz racje , z małą poprawką auto z kłódką , aż poszedłem na plac sprawdzić , masz oryginalny centralny zamek?
Podłącz aku do ładowania, następnie kluczyk w pozycji zapłonu i zostaw tak 15-30 min. W X5 pomogło...
w "becie" brata, 520 rok 1992 problem jest nastepujacy: wczoraj jeszcze działał centralny zamek (z kluczyka) a dzis juz nie. Sprawdziłem styki w silownikach master i sa ok, bezpieczniki pod przednia maska ok, i pod tylna kanapa tez ok. Pod tylna kanapa znajduja sie dwa moduły zielony i czarny, w czarnym sa same przekazniki kture wygladaja OK, a zielona...
Masz drugi kluczyk? Elektronika w kluczyku może mieć zimne luty. Czy masz diodę w kluczyku sygnalizującą naciśnięcie guzików? Nie zgub transpondera immo (mała kostka w środku kluczyka)!!! Ostatnio miałem problem z pilotem seata. Dioda migała ale nie nadawał. Czwarte przelutowanie dopiero pomogło.
Po staremu czyli z kluczyka.
Wez kolego idz do auta przekrec tym kluczykiem stacyjke na zapłon i wciskaj zamykanie otwieranie na pilocie ,powinien sie aktywowac jak nie to tech 2 i spr. w danych w centralnym zamku czy wysyła sygnał,jak baterie zadługo przekładasz to moze sie tak dziac.Nara.
Jak nie mam modułu komfortu to VAGiem nic tam nie sprawdzisz. Jeżeli centralny nie działa z kluczyka to nie zakodujesz pilota. Sprawdź przełącznik w zamku przy wkładce (3 przewody).
Przy module zobacz zasilania,sterowania oraz same silniki.
Witam auto sprowadzone z niemiec uszkodzony pilot i teraz tak pilot uruchomiony tylko pytanie czy samochód jest wyposażony w centralny na pilota jak to sprawdzić bez WAGA i jaka jest procedura programowania pilota za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.
Napraw kluczyk i będzie hulało. Sprawdź w parametrach bsi czy widzi pilot i jego komendy.
Powodem był źle ustawiony zamek bo nie podłączony był rygiel od kluczyka gdzie otwiera się drzwi.
O czym tutaj mowa? Były wersje bez fabrycznie centralnego w gulf 4? Nie widziałem takiego czegoś. Jak dokładany to zasilanie centralki podstawa,ustawienie głownego silłownika ,kabelki . Trzeba odnaleźć sterownik i dokonać pomiarów. Zdjać tapicerkę i sprawdzić ustawienie siłownika i kabelki w przelotce. Zacznij co robić potem pytaj.
No to prawdopodobnie centralka albo kable w słupku drzwi kierowcy sprawdź pierw to drugie
Tymi narzędziami można sprawdzić , tylko nie wiesz jak. Opisz jaki masz ten zamek centralny ; na kluczyk? na pilota(zdalnie sterowany)?centralka fabryczna? czy dokładana? jakie masz ładowanie?
Powodem usterki jest brak sygnału do sterownika. W pierwszej kolejności sprawdź sterownik czy dostaje prąd. Następnie masa czy jest prawidłowa, jeśli jest prąd i masa to pdl sterownik albo kluczyk
Moim zdaniem coś z pompką nie tak. Sprawdź ją od niczego po wyjęciu na zasilaczu.
Musisz najpierw sprawdzic czy jest to wina alarmu czy zamka centralnego. Aby sprawdzić zamek centralny to poprostu zamknij auto kluczykiem i zobaczysz czy sytłacja się powtórzy.
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
Zamek centralny w moim focusie nie działa ani na pilot ani na kluczyk. Bezpiecznik jest sprawny. Czy można sprawdzić mikro przełączniki w zamku bez rozbierania tapicerki? Dołączam schemat.
Pilot nadaje sygnał bo może go uszkodziłeś? Do sprawdzenia pilot na testerze.
centralny nie będzie działał jeśli nie odskoczy stacyjka, sprawdź czy u Ciebie po wyjęciu kluczyka na wstecznym odskakuje stacyjka
Czy użyłeś SZUKAJ, czy sprawdziłeś bezpieczniki,czy liczysz na to że odpowiedż dostaniesz na tacy ???
Sprawdził bym sterownik pompki i szczelności układu.
Zgaduje ze ta pompka jest w miejscu skąd dobiega ten klik? W jaki konkretnie sposób mam ją sprawdzić? Dzięki
Witam. Mam problem w moim w211 z 2003 r . Wczoraj gdy wróciłem od mechanika po wymianie filtrów, przed zgaszeniem auta pojawił się komunikat na desce z kluczykiem i po zgaszeniu auta przestał działac centralny z pilota, kluczyk w ogóle nie reaguje mimo ze mruga na kluczyku czerwona dioda po wciśnięciu przycisku. Baterie wymieniłem ale nic to nie dało....
(at)specjalistasamochody Witam. Odświeżam temat. Wczoraj znowu zabrałem się za kabelki. Stacyjka plus i minus z zewnątrz sprawdzone. Żarówka nie H4, tylko zwykła, podana z radia. Key line - kabelek zielono-biały, sygnał z rygla kluczyka. Po czasie postoju dalszego nie działa centralny kluczyk. Sygnał daje, elektryczne szyby też nie działają. Bezpieczniki...
Czyli widzę że muszę się wziąść za rozebranie poszycia i sprawdzić czy są siłowniczki bo jak wciskam ten guziczek to nie ma żadnej reakcji.
Nie nadaje TP w kluczyku,dopisany do auta jest bo centralny działa.Da się raczej naprawić bez problemu.
Wykręć przelotkę która idzie do drzwi kierowcy i sprawdź czy od strony pasażera działa sterowanie ,jeśli tak to masz problem w zamku kierowcy.
jak zamknę kluczykiem to centralny działa zamyka wszystkie dzwi jednak ta dioda co pisałem wcześniej nie reaguje również przy zamknięciu z kluczykiem . Co do bezpieczników to sprawdziłem przy kierowcy tylko te co przedstawiają narysowany kluczyk ale muszę jeszcze sprawdzić wszystkie od pierwszego do ost.
Jeśli nie było nigdy to kodowanie Bsi jeszcze trzeba zrobić. Lub ewentualnie sprawdzić jakie Jest
podlaczyc bialy i brazowy kabel od alarmu do centralki centralnego zamka....
Objawy wskazują na "zimny lut". Obejżyj dokładnie płytke przez szkło powiększające.
Pilot działający na podczerwień bardzo łatwo sprawdzić aparatem fotograficznym, matryca CCD "widzi" IR
u mnie to samo, jak zamknę dzyndzelki ręcznie to z centralnego z panelu drzwi kierowcy jak i z pilota otwiera, natomiast nie zamyka ani z pilota ani z przycisku lock
W seacie jest w instrukcji napisane, proponuję sprawdzić w instrukcji z BMW.
Panowie, mam auto jak w temacie, auto po dzwonie, wymieniana deska. Po złożeniu auta, nie ma kompletnie żadnej reakcji na kluczyk w stacyjce. Centralny działa kluczyk po włożeniu do zamka zamyka drzwi itp.. natomiast po włożeniu do stacyjki nie ma reakcji po przekręceniu. Stacyjka sprawdzona działa, zasilanie, masa do kostki stacyjki dochodzą. Wszystkie...
I teraz jak to wylałem to nie ma smarowania? To pewnie teraz muszę dolać to tylko jak :/
Dzięki za sugestię. W weekend sprawdzę.
Jak napisał grzechu 40 sprawdź przewody gdyż one lubią po prostu gnić od wody (śnieg wnoszony do auta). Miałem tak samo.
Do sprawdzenia masy i zasilania, zarówno na sterowniku zamka jak i wszystkie zasilania na linii.
Dzięki za podpowiedź. Sposób działa. Centralny z kluczyka znowu sprawny :)
corsa centralny kluczyk scenic centralny kluczyk centralny zamyka kluczyk
spalać touran kontrolka stanu oleju windows update dziać
łącznik zwierny radmor 5102te diody sygnału
Jak rozebrać suszarko-lokówkę Severin typ 0810? Wylany wyświetlacz w smartfonie - czy można naprawić?