Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Ewentualnie jaki wstawić zamiast niego ? Możesz użyć każdego, który spełni dwa warunki: pojemność ta sama, napięcie to samo lub wyższe. Ze znalezieniem 220uF 63V nie powinno być problemu.
Możesz spróbować przyłożyć palec i wyczuć zadrżenie przekaźnika albo zlokalizować go "na ucho", miernika nie masz? Wiedząc który to przekaźnik, można zewrzeć na chwilę jego styki (ale nie cewkę!) i sprawdzić czy samochód zareaguje. Bez wykonania pomiarów, albo bliższej diagnostyki nie ruszymy dalej. Możemy gdybać czy są wypalone styki, naturalnie ma...
Ad.1 Tak - nie załączy się. Napięcie musi być na 1, 2, nie może być na 3 Ad.2 Tak, brak napięcia na jednym z tych wejść spowoduje wyłączenie przekaźnika. Ad.3 Najprościej zmieniając wartość R1 - im mniejsza, tym krótszy czas do zadziałania przekaźnika.
Nie znam się na elektryce samochodowej ale... Zamiast kupować drogą sondę za 5K podszedł bym do zagadnienia inaczej. Nie ma konieczności pomiaru bezpośredniego- może pomiar pośredni też będzie wystarczający. Np. sonda ze strony http://sklep.atlantec.pl/product_info.ph... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX... Sonda...
Pierwsze co powinieneś sprawdzić to są świece czy na nich iskra jest. W mojej astrze tak było i były świece do wymiany. Następnym krokiem są przewody i cewka. Jężeli to sprawdzisz to następnym krokiem jest rozrząd. Jeżeli samochód był sprawdzany przez komputer to przestawiony rozrząd by raczej wykrył jako błąd czujnika wałka rozrządu. Jeżeli to wszystko...
Faktycznie podłączenie było dobre, problemem była cewka dlatego, samochód silnik źle pracował.
Świece i przewody WN sprawdzałaś jeszcze została cewka zapłonowa. W piątek będzie sprawdzona kompresja i cewka :) zauważyłam też, że samochód więcej pali :(
Witam, mam problem z Citroenem c5 2.0 16v. Tydzień temu wymieniłem w nim świece i cewkę. Samochód działał ale dalej wyczuwalne było minimalne falowanie obrotów (jestem pewien, że pracował jeszcze na wszystkie cylindry). Postanowiłem zmierzyć ciśnienie na cylindrach co uczyniłem wczoraj. Wszystkie wartości okazały się prawidłowe (14). Odkręciłem do pomiaru...
Wyzwalanie synchroniczne to jedno, a stabilność generatora to drugie. Oczywiście - zawarty generator w sterowniku powinien być dokładniejszy (o ile jest realizowany w jakiś sposób w procku który jest nadzorowany kwarcem), niż wbudowany w sam stroboskop. Jak ustawisz wszystkie stroboskopy na jeden kanał DMX będą pracować synchronicznie. W innym wypadku...
Jedź do warsztatu samochodowego, a nie do "pana Czesia z garażu". Miałeś błąd P0352 to sugeruje problem z układem zapłonowym lub typową dla Pandy usterkę ECU. Co w tym kierunku zostało sprawdzone? Świece? Przewody Zapłonowe? Cewka? Czy w samochodzie jest LPG?
Problem rozwiązany. Przyczyną był wadliwy wtryskiwacz drugiego cylindra, a dokładniej jego cewka. łatwo było to sprawdzić dokonując pomiaru rezystancji pinów wtyczki na listwie wtryskiwaczy (jeden nie miał przejścia) po wymianie samochód jeździ jak nowy. Dziękuję wszystkim za pomoc i Pozdrawiam. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat...
Sugeruję sprawdzić cewkę (najlepiej podmienić od kogoś). Miałem podobne objawy jak cewka się kończyła, samochód chodził tylko jak był na wysokich obrotach, na niskich gasł.
Sprawdź zimne luty w liczniku. Ewentualnie sama cewka.
Temat do zamkniecia. Kupilem nowe cewki ngk. Samochod pracuje jak nowy. Pozdrawiam. To podziękuj tym którym uważasz , że ich posty były pomocne za pomocą przycisku " Pomógł" i zamknij temat przyciskiem " Rozwiązano" :D
Wymieniłem przewody, świece, cewkę. Czujnik halla sprawdzony. Czasami samochód normalnie zapali, jeździ i nic się nie dzieje. Po kilku dniach postoju nie chce zapalić. Czyściłem kopułkę i palec bo w miejscu przeskoku iskry były pokryte szlaką. Może ktoś coś poradzi?
To jest po prostu rdzeń ferrytowy, dostać go idzie ale jeśli nie znasz jego dokładnych wymiarów i z czego dokładnie były zrobione to będzie ciężko żeby dopasować inny. Lepiej jak znajdziesz jakieś stare radio i spróbujesz wydłubać z niego.
Jeśli była wilgoć to mogła ulec uszkodzeniu elektronika, Nie była, zabawka jeździła wyłącznie w pomieszczeniu. lutowanie bardzo niestarannie wykonane. Nic z tym nie zrobisz. Bateria sprawna ? Tak, sprawdzone dwie baterie. Potrzebna wizyta w serwisie do zdiagnozowania uszkodzeń. Serwis Overmax liczy sobie godziny po złodziejskim kursie, jeśli stwierdzą,...
Wez moduł zapłonowy z Digifanta, poloneza gaźnikowego czy innego prostego i sobie zmontuj układ i zobacz jak daje iskrę.
chemol jeżeli ta antena ma być na CB to spójrz na konstrukcję anteny o nazwie Orbitor Centre Load (bądź jej odpowiedników) czy też Predator 10K (i również jej odpowiedników). Jeżeli upierasz się jednak przy cewce nawiniętej na jakimś małym karkasie to zastanów się jaką ona będzie miała dobroć i czy pozorny zysk z umiejscowienia cewki wyżej nie zostanie...
Witam, Zastanawiam się co może być upalone moduł zapłonu czy cewka . Samochód po prostu zgasł i już nie odpala, brak iskry zapłonowej na świecy. Podejrzewam ze to moduł zapłonu jak to sprawdzić ? Jak sprawdzić poprawnie cewkę ? Sprawdziłem miernikiem cewkę zapłonowa od wtyczek do gniazda wysokiego napięcia wynik 11 W. Ale nie wiem jak sprawdzić moduł...
Może ci się przyda: uzwojenie wtórne 19000-26000 zwojów drutem miedzianym Φ0,07-0,1mm; uzwojenie pierwotne 200-400 zwojów drutem miedzianym Φ0,7-0,8mm. (S.Horecki "Elektrotechnika samochodowa")
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Witam, chciałem się dowiedzieć jak ten czujnik wogóle wygląda i jak go sprawdzić. Powiem tylko że samochód w trakcie jazdy zgasł i już nie chce odpalać. Cewka została sprawdzona i to nie to. Imobilajzera nie ma w samochodzie. Odcięcie zapłonu zostało sprawdzone. Prosze o jakiąś porade jak sprawdzić ten czujnik
Musi być na zewnątrz
Witam ponownie w wolnym czasie(za dużo go mam :D) zmontowałem zasilacz wysokiego napięcia z cewki od samochodu(nie znam marki) nic nowego nie napisze jest to standardowy układ na NE555 zmontowany na płytce i na tranzystorze 2N3055 układem reguluje "moc" oraz czestotliwość.Schematu chyba nie musze dawać wszystko jest jasne...Na wszelkie pytania z chęcią...
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
Witam, mam problem mianowicie chciałbym sprawdzić czy cewka karty laguna II działa. Samochód otwiera i zamyka bez problemu a w czytniku auto nie odpala, na innej karcie odpala bez problemu. Wiem że w karcie jest cewka czym czy da się ją sprawdzić bez rozbierania karty ? ewentualnie jakim przyrządem. Czy można gdzieś znaleźć schematy karty 2 i 3 przyciskowej....
2 cewki to po dwa zasilania po stacyjce i dwa masowania od przerywaczy. "15" to zasilanie po stacyjce, "1" to masowanie.
W starych samochodach cewki były tylko zapłonowe, a mały kondensator zapobiegał iskrzeniu na stykach przerywacza. W czasach syren nie istniały kondensatory, zdolne do wspomagania akumulatora, nie było też elektroniki w samochodach.
Proszę o poradę jakie zamienniki mozna zastosować do tej marki,chodzi mi o zespół cewek wysokiego napięcia / tzw.modół/ jest to osprzęt GM /Opel na wielowtrysku.
Żona jechała do pracy i auto zaczęło nagle tracić moc i przestało jechać. Przy odpalaniu ewidentnie nie dostaje iskry lub paliwa. Podłączyłem do komputera ale są tylko stare błędy które od 100tys sie pojawiały czyli wypadanie zapłonów. Sprawdziłem pompę palilwa ale normalnie na listwie jest ciśnienie. Cewka była już zmieniana bo poprzednia padła. Czy...
Lub walnięta cewka dlatego złe spalanie, wszystko do sprawdzenia.
Jak masz wykręcony zawór to go podłącz pod wiązkę samochodu. potrzebna Ci będzie jeszcze jedna osoba w celu przekręcenia stacyjki. Trzymając w reku zawór trzymaj tak żebyś jeden palec miał na tłoczku, ale nie dociskając go za mocno. Teraz włączasz zapłon i jak go wciągnie to zawór jest ok. Zawsze można tez tłoczek wywalić i wkręcić cewkę. Samochód powinien...
Akumulator kupilem nowy, dzisiaj zamontowalem, 12v 18ah, i dalej slychac tylko cykanie przekaznikow :( prosze o podpowiedz jak mam sprawdzic napiecie cewki?
Nie zadziała coś takiego. Stroboskop 12V: http://www.elektroda.net/download/dwpl.p...
Witam Z tego co piszesz wnioskuje że wina leży nie po stronie świec ale złego składu mięszanki.Należy sprawdzić sład spalin na analizatorze spalin.Prawdopodobnie masz bardzo bogaą mięszankę i to powoduje że świece są czarne zalewane i to powód ,że samochód nie zapala.Jeżeli skład spalin będzie właściwy to wymień cewkę zapłonową. UWAGA. Tak należy postąpić...
Czołem! Złożyłem kit Jabel wykrywacz metalu. Napięcie na scalakach jest zgodne z parametrami. Cewkę wykonałem zgodnie z instrukcją. Przewód, który łączy cewkę z elektroniką jest zwykły ekranowany. Sprawdziłem połączenie cewki, jest połączona do układu. Wyjście na wzmacniaczu operacyjnym ustawiam na 0V za pomocą VR1. Ustawiam P1 w taką pozycję, że słyszę...
Witam. Po pierwsze piszemy wszystkie potrzebne informacje jak typ instalacji, model itd. Po drugie jeżeli jest na benzynie dobrze nie oznacza to że będzie dobrze na gazie, gaz ma większe wymogi co do stanu instalacji elektrycznej jak cewka, kable WN, świece. Czy były wymieniane kable? świece? takie objawy występują bardzo często przy przebiciach na...
Samochód nie odpala,brak iskry na cewce,cewka nowa,bezpieczniki sprawdzone,stało się to po wyczyszczeniu tylnych lamp detergentem i założenie przed osuszeniem całkowitym,podpiąłem wtyczki i włączyłem zapłon,lampy działają, auto nie odpala
A ile ta cewka kosztowała? LPG? cewka firmy Bosch kosztowała około 300zł. Samochód nie ma LPG.
Ponieważ jak były tylko diody to nie działało. Znalazłem na elektrodzie właśnie z tym opornikiem, no i działa, ale potrzebny jeszcze jakiś mały wzmacniacz tego impulsu do obrotomierza zaraz za diodami (tak mi się wydaje) bo za mało wskazuje obrotów.
Witam. Astra G z 1998 roku, silnik X16XEL - problem to już trzecia cewka która wybuchła na trzecim cylindrze. Druga cewka pochodziła tylko 30 sekund i wyrwało denko na 3-cim cylindrze. Na trzeciej (nówencja, SKF) pochodziła kilka dni, klient przejechał około 90 km. Co do tej pory zrobiłem: wymiana świec zapłonowych (NGK) sprawdzenie ciągłości przewodów...
kiepsko znosi... ale jak daje (znaczy kopie!), temat był już kilka krotnie "szturchany" jak to by było mrowisko to by nic z niego nie zostało... :) radze pobawić sie w "szukaj"
Więc tak: Rozrząd z racji przebiegu samochodu jest w złym stanie - idzie do wymiany (pasek, pompa wody, rolka napinająca). Świece są przepalone - również do wymiany. Teraz przyczyna i główny winowajca całego zamieszania - CEWKA ZAPŁONOWA! Na podmienionej na potrzebę sprawdzenia samochód "chodzi" jak należy. Użytkowniku georgeporge dziękuję za pomoc,...
Palec obraca się w aparacie zapłonowym. Trafił mi się u kolegi drugi "Seat Toledo 1,8" podstawiłem cewkę z modułem była o tym samym numerze. Podaje nr.cewki z modułem : Telefunken Beru typ: TFK 311 354 VWTE1. Po podmianie cewki z modułem samochód odpala od razu. Cewka + moduł na 3 kable: sprawdziłem oscyloskopem z"2" wychodzi impuls "1" +12V "3"-masa....
Posiadam Lupo z silnikiem 1.0 AUC z 2002 po przękręceniu kluczyka nie zapala słychać tylko cewke na rozruszniku i mrugnięcie wskazówkami na zegarach i cisza. Wymieniono akumulator na nowy sprawdzono cewkę świece jest ok. Dodam że wczesniej samochód palił normalnie. Proszę o wskazówki co może być przyczyną.
Sprawdź świece ,rozrusznik i cewkę. Każdy kto sprzedaje samochód nie mówi o problemach które miał i ich nie naprawił. Takie jest życie :D Ja miałem podobny przypadek że kabelek od rozrusznika mi wypadał a ty możesz mieć naderwany kabel i czasem łapie a czasem nie . To może być jedna sprawa a druga to pewnie świece
Problem rozwiązany. Wina tkwiła w aparacie zapłonowym. Po wymianie cewki samochód jest sprawny. Pozdrawiam
Odcięcie na tych czarnych przewodach zlokalizowałem i zmostkowałem, natomiast głównym problemem jest, że po odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu samochód przestał odpalać - brak iskry oraz ECU nie widzi obrotów wału. Pompa paliwa działa. Czujnik oraz okablowanie do sterownika sprawdzone. Cewka zapłonowa podmieniona. Jeszcze jedna kwestia czy...
Usterkę zlokalizowałem okazał się nią za mały prąd na cewkę zapłonową. Po podłączeniu drugiego źródła prądu na czarny przewód dochodzący do cewki zapłonowej samochód zaczął odpalać na dotyk. Serdecznie dziękuję za pomoc w zlokalizowaniu usterki życzę szerokości i przyczepności pozdrawiam
Problem rozwiązałem jakieś dwa tygodnie temu. Nie mam w ogóle czasu siedzieć na takich dużych forach jak elektroda.pl... Sposób opisałem na innym forum. Tymczasem mam już kolejnego Peugeota w naprawie, tym razem z jakimś modułem TCI od samochodu. Cewka nie powinna uszkodzić Ci modułu.
Witam. czy wadliwy / uszkodzony sterownik komputera może spalic wtryski i cewke zaplonowa ? Coś spaliło wtryski i cewke , auto stacilo moc , nie chodziło na wszystkich cylindrach, zapaliła się kontrolka check engine , auto gasło na gazie przy zatrzymaniu , na benzynie nie gaslo i lepiej trochę chodziło. Auto w Lpg , Pozdr Pawel ...........................
W czwartek rano gdy uruchomiłem samochód nagle pojawiła się kontrolka "check engine" migała. Silnik pracował jakby nie na wszystkich cylindrach. Dojechałem do mechanika, diagnoza to uszkodzona cewka zapłonowa i faktycznie po wymianie świecy i cewki samochód działa, kontrolka nie pali się. Ale zauważyłem dziwny objaw którego przed awarią cewki nie było,...
Witam. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z vw T4. Problem zaczął się nagle. Silnik po prostu zgasł i nie chciał zapalić. Pierwsze co pomyślałem to to że cewka zapłonowa padła. Sprawdziłem i rzeczywiście iskry nie było. Podmieniłem więc cewkę z golfa 3 1.6. Samochód zapalił ale nie pracował tak jak poprzednio. Kupiłem więc nową cewkę którą...
Wykręć cewkę ,powkładaj w nią świece, połóż na głowicy tak aby dotykały masy i zakręć rozrusznikiem. Na wszystkich ma być iskra. W tym aucie jeśli sterownik nie wykryje zapłonu to w celu ochrony katalizatora odłącza wtryskiwacz. Jeśli na którymś nie będzie iskry oscyloskop w celu kontroli wysterowania cewki przez ECU. Jeśli sprawdziłeś wiązkę, oporność...
VW Golf 4 1.6 benzyna. Problem jest tego typu, że rozrusznik kręci lecz samochód nie odpala. Na popych pali normalnie. Raz na 100 prób, jednak zapali normalnie. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Na świecach nie ma iskry. Cewka była wymieniana i sprawdzane było na kilku innych. Nie świeci się żadna kontrolka. Po podłączeniu komputera, też nie ma żadnych...
Witam Kupiłem samochód Seat Alhambra 2.0 benzyna 115 km z 99 roku , który stał niejeżdżony około roku . Przyjechałem nim na kołach do garażu . Stał nieruszany dwa dni . Niestety teraz mam problem , gdyż nie mogę go odpalić . Brak iskry . Sprawdziłem cewkę u kolegi w samochodzie ( jest sprawna ) . Prosił bym o pomoc
Ja bym sprawdził pompe od paliwa, może daje zbyt małe ciśnienie. Pozdrwaiam
Garaz blaszak wystarczyl by do przezycia cewki.
Wymień cewkę, omomierz nie zawsze pokazuje prawdę. Miałem podobny problem u siebie i wymiana cewki skutecznie usunęła awarię, z ta różnicą że mój samochód to był MK2.
No cóż... znów przyszło mi pisać w tym temacie odnośnie innej niezlokalizowanej usterki. Myślałem, że w Matizie już nic mnie nie zaskoczy - a jednak... Było przebicie na cewce zapłonowej, kupiłem nową na allegro. Pracowała przez 5 min i później już samochód nie chciał odpalić więc kupiłem nową w sklepie "za rogiem" i odpalał bez problemu przez tydzień....
Sprawdz czy dwa wejscia maja przejscie, i czy nie ma przebicia z masa.. Nie probowalem czy tak mozna ale zeby podlaczyc prad a potem zabrac, powinna byc iskra na kablu, swiecy - oczywiscie 12V jesli to 12voltowa ;)
Po wymianie cewek samochód śmiga jak zły :)
Sprawdzone wtryski, kompresja, egr, wymieniona cewka... ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ? na komputerze żadnych błędów - a samochód nadal chodzi jak chce, raz szarpie, a raz chodzi wręcz perfekcyjnie. Czy możliwe żeby to była wina samego sterownika silnika ?
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
Problem czesciowo rozwiazany wystarczy ustawiac auto tyłem do słońca.Bo jak słonko przypali w fotele to iskra lepsza niz z cewki zapłonowej.
To są upływności rzędu kilkunastu - kilkudziesięciu megaomów. Można łatwo je usunąć ale bardzo wysokim napięciem - 10 kilowolt i więcej a nie napięciem 300 volt. W tym celu trzeba zewrzeć wszystkie elektrody oprócz ostrości S3 i podłączyć wyjście WN z cewki zapłonowej samochodu do elektrody S3 a masę cewki do pozostałych elektrod. Podając i wyłączając...
moze byc tak: 1.zwarcie ma cewka zaworu gazowego 2. zwarcie ma cewka reduktora 3. jesli masz wielozawor czyli zegar na butli z elektrozaworem moze byc tez jego cewka 4. przewod pod samochodem idacy do wielozaworu i jeszcze dziesiatki innych przyczyn
Sprawdź czy cewka nie ma przebicia , najlepiej w nocy będzie widać , wyczyść przepustnice i silniczek krokowy.
1. Cewka powinna być na zewnątrz samochodu . 2. Antena CB w postaci pręta z cewką wydłużającą nie jest anteną magnetyczną a tylko posiada podstawę magnetyczną . Najlepiej taką antenę byłoby zamontować na główce zamocowanej do karoserii samochodu . Konieczne może być wtedy ponowne zestrojenie anteny . Co do trzeciego pytania , to jest to Twoja wola jaką...
Proponuje podpiąć DAVIE aby wiedzieć o jakiej wartości mówimy. 2/3 zegara to mało szczegółowe... ? Jaki czujnik temp. oryginał czy zamiennik?..Czy samochód więcej pali ? Monitorować ciśnienie na EST 52 cewka dolna do sprawdzenia. Test visco zrobiony na serwisie? Jeżeli jest retarder to czy dobry termostat został włożony ? Samochody z retarderem mają...
Tak się składa że cewek zapłonu/zapłonowych może być ...2, 3,4 jeśli liczyć impulsator i cewkę/cewki zasilające CDI. Każdą trzeba sprawdzić. To nie jest samochód. Tutaj wszystko związane z zapłonem jest bardziej skomplikowane. Szczególnie dla tych, którzy "zabetonieli" w rutynie....
Witam. Mam problem chyba z cewką zapłonową. Samochód to Golf 3 z 93 r. silnik 2.0 8V 115 KM (2E) . Zatrzymałem się na parkingu zgasiłem samochód i już nie odpalił. Rozrusznik kręci , pompa działa ale nie ma iskry. Sprawdziłem cewkę : podłączyłem przewód WN do cewki - świeca - masa i niema iskry z cewki.Nawtyczce zasilającej cewkę jest napięcie ( włączony...
Iskrę sprawdziłem przykładając moduł cewki wraz ze świecami do silnika i kręcąc rozrusznikiem iskra na świecach była. Czy dostaje paliwo sprawdził gość przy regulacji gazu oraz zasilanie na cewkę. Natomiast samochód potrafi zapalić i przejechać normalnie nawet 50-100km przerywając tylko na wysokich obrotach (np.jazda pod większą górę ) albo jest problem...
Jeśli trzeba wyciągać kompresor to tak. Niektórzy spece potrafią wymienić cewkę na samochodzie
Posiada Fiata Uno 1.4 1995 Samochód nie chce odpalić zauważyłem: -Brak iskry -cewka sprawna Jak sprawdzić czy czujnik "Halla" jest sprawny,moduł i sterownik(komp)??
Witam mam problem z golfem 3 1.8 1993r benzyna gaz. Jakiś czas temu samochód zgasł i nie chciał odpalić po wymianie cewki z modułem (używana oryginalna od VW) samochód chodził idealnie aż do teraz kiedy znowu przepaliła się cewka. Wymieniłem ją na kolejną (nie oryginalną) i po 3 km cewka się przepaliła. Założyłem teraz oryginalną i po przejechaniu paru...
Po wymianie cewki samochód pracował dobrze przez 2 dni :( teraz znów to samo ? Co może być jeszcze przyczyna ??
Z filmu wynika, że dwa przekaźniki mają jakiś skrót na cewce. Tracą przynajmniej połowę rezystancji, względem pozostałych, a wszystkie są dokładnie tego samego typu. Wymień je dla pewności.To te, które pokazały ok. 32-36 Ω, pozostałe mają ponad 72 Ω. To różnica ok. 50%. Może świadczyć, a raczej świadczy na pewno, o przebiciu uzwojenia cewek.
Postanowiłem zrobić filtr dolnoprzepustowy na rezystorze 1Kohm oraz mam 2 kondensatory elektrolityczne Obawiam się, ze znów braki w podstawach się kłaniają... Do głośnika niskotonowego (pasywnej kolumny) jeżeli już, to należy zrobić filtr LC - z tym, ze dla niskich częstotliwości (naprawdę niskich - nie określiłeś częstotliwości podziału) pojemność...
Żółty do emulatora wtryskiwaczy - do niebieskiego czy czarnego? I co z brązowym przewodem sygnałowym od obrotów? Tak jak pisałem po podłączeniu go do pinu sygnałowego z cewki, samochód w ogóle nie odpala.
Witam Czy obudowa cewki zapłonowej, przykładowo od fiata 126p, ma jakiś wpływ na działanie samego środka cewki? Czy jeśli zamieniłbym oryginalną obudowę na plastikową, zmieniły by sie jakieś parametry napięć uzyskiwanych z cewki? Czy to po prostu nie ma znaczenia? Pozdraiwam.
Andexp co było przyczyną uszkadzania wtrysków? Mam taki sam problem z VW Golfem 6 1.6 CR z 2011 r. już 6 szt. wtrysków zostało wymienionych i nadal pali cewki. Samochód ma przejechane 64tyś km i poprzedni właściciel (pierwszy właściciel) sprzedał właśnie z powodu uszkadzania wtrysków. Instalacja pomierzona ( cewki wtrysków wysterowane są bezpośrednio...
To po co kłamiesz, jak ci powiedział mechanik? Po co ludziom głowę zawracasz? Zmień mechanika, babie daj samochód. Jak ładna to więcej zdziała niż ty.
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
O takim, możesz przełączać duże prądy a mały przełącznik na długim przewodzie steruje cewką.
Kręci i nie pali jedyne co mnie nie pokoi to ten przekaźnik bo dzisiaj kolega przekręcił kluczyk to cyknol raz i tyle a samochód nie ma szans żeby odpalił bo to paliwo nie dochodzi 2 króćce od pompy są suche tam śliny nie było a gdzie paliwo dopiero 😀 jeżeli przez cewkę uszkodziło sterownik to muszę w takim razie najpierw cewkę wymienić (sprawdzić)...
ja kombinuję jak zrobić prację przeciwsobną cewek zapłonowych od samochodu :)
Tylko że zdjęcia nie są z tego samochodu o którym mówimy. Zdjęcia są przykładowe. nie prawda. Zdjecia są z mojego samochodu :) z tym że kupiłem go z takim filtrem. To wprowadziła mnie w błąd wypowiedź że sugerowałeś się zdjęciami z internetu, dlatego myślałem że one są także z neta. Spróbuj doprowadzić to do oryginalnego stanu. Poza tym ten stożek...
Witam niedawno kupiłem audi 100 c3 (2,3 b+gaz) jadąc do rodziny samochód nagle zgasł jakby brakło paliwa okazało się jednak że nie ma iskry sprawdziłem cewkę i jest dobra. Kolega doradził abym sprawdził moduł okazało się że moduł był obwinięty folią i w środku w nim była woda wysuszyłem go ale nic z tego samochód nie odpala. Co może być przyczyną moduł...
Witam, Kolega posiada Mazdę 323 z 1988r. na wielopunktowym wtrysku B6B1 Denso. Samochód nie odpala. Ustaliłem, że nie ma wysokiego napięcia z cewki. Zaznaczę, iż cewka jest dobra. Samochód posiada aparat zapłonowy (z regulatorem odśrodkowym!!), z którego wychodzą trzy przewody rozdzielające się na 2 wtyczki. Z tego co zdołałem ustalić to jeden z przewodów...
W czasach gdy naprawiało się te samochody wyprowadzałem kable od cewki impulsatora z aparatu i montowałem moduł z dużego Fiata/Poloneza gdzieś w okolicach cewki WN
Problem rozwiązany: - na skutek tego, że powaliło się coś w sterowniku silnika (komputer silnika) sterował nim jak chciał i kiedy chciał, wiec tak dozował mieszankę, że popaliło zawory na głowicy. Głowica poszła do kapitalki przez renomowany zajmujący się tym zakład, przy okazji wymieniłem pierścienie i panewki tłoków, po tym remoncie pojechałem do...
A czy może być to spowodowane np dużym poborem prądu przez cewkę elektromagnesu?
Przekaźniki i elektrozawory od LPG mogą dawać nawet 3A (tyle miałem w astrze a to nie ma przecież znaczenia) cewka zapłonowa też może dostawać prąd zaraz po przekręceniu kluczyka kolejne 2A i jeszcze garść drobiazgów typu sterownik i inne przekaźniki. Można zrobić eksperyment co konkretnie zasila ów bezpiecznik odpalając samochód i wyjmując go, jak...
Odpisuję tutaj na PW. Jeśli samochód jest odpalany na pomocą dźwigni to na 100% nie ma przewodu oporowego. Jeśli stacyjką to moźliwe, że ma. Ale gdy chcemy sprawdzić to krótka instrukcja: Należy użyć żarówki najlepiej 10W ale może tez być 21W i podłączyć jeden styk żarówki do zasilania cewki, a drugi do masy. Nie należy używać przewodu idącego do przrywacza....
Samochód nie odpalał, cewka nie dawała iskry sprawdziłem halotron przy kopułce, był ok, a później wpadłem na głupi pomysł, że sprawdzę czy cewka daje iskrę i wpiąłem przewód do wtyczki cewki na środkowy sygnałowy przewód i puściłem +12. Martwię się teraz czy jeszcze czegoś nie upaliłem, miałem tylko wymieniać cewkę, ale podpiąłem diodę pod minus i sygnałowy...
Na forum jest parę tematów na temat elektryzatorów i traf do nich. Patrząc na to zdjęcie pewnie bym się zdecydował na zakup nowego, bo do 200zł już można coś kupić. Jak chcesz bardzo odbudowywać to możesz pobawić się z cewką WN od samochodu. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Witam. Miałem taki sam problem z Astrą J5, też nic nie znalazłem w internecie, wszystkie pomysły i sugestie forumowiczów nic nie pomogły, a żaden z warsztatów samochodowych w mojej okolicy nie podjął się naprawy, natomiast znalazł się jeden warsztat dalej, jednak po opowieściach jego właściciela (ściemach) zacząłem sam drążyć temat. W oparciu o lekturę...
cewka samochód sprawdzić zewrzeć samochód sprawdzić przebieg samochód
instrukcja obsługi halogen zwarcie wirnika klatkowego podświetlenie łącznika
obdii interfejs obdii interfejs
Programator do mikroprocesora MC9S08AC32CFGE - wybór Podłączenie czujnika wilgoci do wentylatora dwubiegowego