Witam. Należało by sprawdzić błędy jakie się pojawiają i jakie są zapisane w sterowniku ( jeśli ma być tanio to metodą na spinacz). Podobne objawy są skutkiem uszkodzonego czujnika halla.
również palec nie ma przewodzenia ze środka na zewnętrzną cześć. możesz zalutować palec rozdzielacza drucikiem środkowy styk z zewnętrznym (tam jest zalany opornik przeciwzakłuceniowy, ale czasem się przepala, nie musi go być) albo jest przebicie palca do ośki to też się zdarza, tak czy inaczej zapewne winny będzie palec, Zdrutować na próbę, sprawdzić...
Sprawdź czujnik wału korbowego (dioda LED). Leonek, wiesz co sobie sprawdź? Ubity czujnik Halla w aparacie zapłonowym, stąd tylko raz iskra pstryknie po włączeniu zapłonu.
Co ma komputer do czujnika Halla? Zakłada się nowe części, wtedy przynajmniej jest cień szansy na bezawaryjną pracę. Zasilanie czujnika sprawdziłeś?
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
A sprawdzałeś stacyjkę kable prądowe do cewki? A najlepiej przepatrz instalacje może gdzieś jest zwarcie Ja w golfie 1,4 abd bosh monotronic wymieniałem cewkę 3 razy po izolowałem wszystkie uszkodzenia kabli i mam spokój Sprawdź najlepiej jeszcze czujnik halla
Ma pazurki proste, skręcone mają VW.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
A jak sprawdzić ten moduł czy jest dobry ?
Witam ponownie Sprawdziłem komputer, nie pokazuje żadnych usterek. Ciekawą sprawą jest to że do mechanika dojechałem na półsprzęgle, po wysprzęgleniu gasł. Mechanik wyczyścił czujnik Halla i pochodził dwa dni. Gdzie jest i jak sprawdzić czujnik temperatury chłodnicy, podobno też moze byc winowajcą.
No ,Jurek ma racje tam siedzi aparat zapłonowy Bosch z czujnikiem halla (którego da się adaptować od VW). Sprawdzić czujnik i moduł zapłonowy.
Kolego sprawdź pasek rozrządu, tzn. czy nic tam nie przeskoczyło... poza tym jak wymyjesz przepustnice to mu to nie zaszkodzi ale osobiście stawiam na czujnik halla.
Brak błędów nie oznacza że elektronika pracuje ok. To jak sprawdzić czy działa poprawnie?
ok dzięki jutro sprawdzę
czujnik halla
Sprawdzić napięcia w czasie kręcenia rozrusznikiem!
Na szybko mozesz sprawdzic czy jest iskra jak nie zapala i wymienić czujnik halla.
Obstawiam tradycyjnie: padł czujnik Halla (w aparacie zapłonowym). Po nim nie ma iskry i zaczynają się wymiany cewek jedna po drugiej. A to droga donikąd. Oddać do fachowca, naprawdę, to najlepsza rada. i to jest najlepsza rada.
Niesamowite. Tam jest czujnik halla?
Do weryfikacji czujnik położenia wału. na YT po wpisaniu: "czujnik położenia wału korbowego" znajdziesz filmik pokazujący jak go sprawdzić. To dość typowa usterka. Jak sprawdzić coś, czego tam nie ma? Skoro jest kopułka z palcem, to X14NZ - system z czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym. Pewnie albo sam czujnik zdechł, albo moduł zapłonowy. Miałem...
aparat rozbiesz i popraw piny czyli poizoluj końcuwki na module i czujniku halla
a już tyle ich się nawymieniałem (tylko kadettów coraz mniej) nie matrw się w astrach też często padają :)
Jeżeli miało by dojść do wymiany czujnika położenia wału to zakładał bym tylko oryginał,wisiała u mnie Vectra B,2 czujniki podróbki i zero reakcji,nowy oryginalny kluczyk w prawo i po kłopocie Dodano po 4 Parczek Sprawdzaj po kolei pompa paliwa,zobacz czy masz iskrę,sprawdź cewkę ,czujnik Halla,czujnik obrotów wału,
Sprawdź bezpiecznik od pompki paliwa.
To już wymieniłem zastanawiam się nad aparatem zapłonowym. Czy aparat z czujnikiem indukcyjnym można zastąpić aparatem z czujnikiem Halla ?
najprawdopodobniej wykłada ci się moduł zapłonowy , chociaż może padać czujnik halla znajdujący się w aparacie zapłonowym
Ja i tak potrzebuje uzywki bo rozwalilo czujnik halla
Ok... Czujnik Halla...
Czujnik polozenia GMP czyli inaczej czujnik halla
możesz jeszcze spróbować sprawdzić tak wyciąg świece niech ktoś kręci i sprawdź jaka jest iskra jeżeli jest mocna niebieska to jest cewka sprawna, zobacz czy czasem w którymś momencie nie przerywa byłeś na sprawdzeniu zapłonu.może czujnik halla wariuje.najlepiej by było podmienić cały aparat od kogoś i wtedy by się okazało co dokładnie jest z twoim...
Witam!! Mój problem zaczął się jak wróciłem od rodziców. Zgasiłem auto i po 10 minutach przypomniałem sobie, że muszę jeszcze coś załatwić na mieście.I wchodzę do auta przekręcam kluczyk w stacyjce i zonk?!?! próbowałem kilka razy ale bez skutku.Zacząłem kombinować co może być nie tak?Wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec rozdzielacza.Uwierzcie...
Jeśli to jest benzyniak, to sprawdź czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Miałem to samo w Oplu Astra. Jak się rozgrzał to gasł i dopóki silnik nie ostygł, nie szło odpalić. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Masa i plus na cewce jest? Pompa podaje podczas kręcenia rozrusznikiem? wtryski się otwierają? Jeśli tak, to czujnik wału ok, jest on indukcyjny, nie Halla. Zrób kontrolkę z diody LED i sprawdź sygnał na cewkę.
Noo dobra, sprawdzę tą tarczkę. Dzięki za odpowiedzi ! :]
P0009 Działanie systemu ustawienia silnika (rząd 2) do sprawdzenia - Czujnik położenia wału korbowego (Halla/MRE) P0597 Obwód sterowania podgrzewacza termostatu/otwarty P0014 Elektrozawór ustawienia wałka rozrządu zaworów wylotowych 1, rozrząd za daleko przesunięty lub działanie systemu do sprawdzenia -1.Czujnik położenia wałka rozrządu (Halla/MRE)...
właśnie podpowiadam, że to nie czujniki Halla, więc jakie zasilanie I słusznie. Tego typu czujnik indukcyjny można sprawdzić omomierzem. http://obrazki.elektroda.pl/4757481700_1...
Standardowo, czujnik halla.
Może być tam pojedynczy czujnik halla lub podwójny różnicowy czujnik halla najlepiej by było sprawdzić oscyloskopem przebiega tak na już to radził bym przeczyścić np drucianą szczotką szczelinę pomiędzy czujnikiem a zębatką mogły tam wpaść opiłki żelaza, drugim defektem może być też skrzywienie zębatki która przechodzi przez czujnik halla może auto...
Najczęściej to tylko zaśniedziała wtyczka na aparacie zapłonowym nie łączy. Może być też czujnik halla uszkodzony. Poszukaj jak go sprawdzić, bo było nie raz. Nawet filmiki na YT są.
Miałem uszkodzony czujnik Halla w aparacie, wystygnięty działał a jak się rozgrzał od silnika to przerywał.
Może czujnik Halla???
Albo cewka zapłonowa albo czujnik Halla ale przydałoby się podpiąć to pod kompa i zdiagnozować żeby w ciemno nie wymieniać
Nigdzie prąd nie ginął, wszystkie przewody były w porządku, wymiana czujnika Halla pomogła.
Podczas jazdy silnik przestaje działać nawet gdy jest rozgrzany do czasu gdy pedał gazu jest wciśnięty kontrolki nie zapalają się i czasem załapie. Mechanicy wymyślają czujnik Halla, przepustnicy lub moduł zapłonowy. Jak to sprawdzić ponieważ nie występują kody usterek.
Potrzebuję kupić czujnik (generator, jak ktoś woli)Halla do astry z 95roku z silnikiem 14NZ. Będę wdzięczny za wskazówki. Jerzy K.
Witam Już mi nerów brakuje nigdzie nie mogę kupić czujnika Halla do Opla Astry 1,8l 8V Wszędzie proponuja mi cały aparat zapłonowy za 1200 pln. Plisam pomóżcie gdzie mogę to kupić z góry dziekuje za namiary
Jeszcze czujnik halla i moduł pod cewka do sprawdzenia. Ale proponuje ci elektryka. Takie sprawdzanie na oko duzo kosztuje.
Astra 1.4i 1998r, dokładnie takie same objawy jak pisał na początku szuja3. Czasami zdarza się też tak, że autko odpali i po 2-3 sekundach gaśnie i potem już nie odpala. Na podstawie tego, co znalazłem w necie wszystko wskazuje na moduł. Czy jest możliwość sprawdzenia modułu ogólnie dostępnymi narzędziami np. miernik uniwersalny?
W 1993r tylko gsi miało 16v więc może to być kwestia aparatu zapł. a stricte czujnika halla.
Jest to silnik z jednopunktowym wtryskiem 8-śmio zaworowy, dokładnie C14NZ, bez instalacji gazowej. Zrobiłem diagnostykę silnika w autoryzowanym serwisie Opla i fachowcy stwierdzili uszkodzony czujnik Halla. Problem w tym, że chyba trzeba kupić cały moduł zapłonowy, a jest on dość drogi. Osobno chyba nie można dostać do tej wersji silnika czujnika Halla....
A ja bym jeszcze raz dobrze sprawdził/wyczyścił/podmienił silniczek krokowy biegu jałowego, bo objawy idealnie na niego wskazują. Jakby padł czujnik halla nie byłoby informacji o prędkości/położeniu wału, więc nie byłoby tak naprawdę niczego... Skoro na oczy tego auta nie widziałeś, to po co bzdury wypisujesz? Ostrzeżenie - tam nie ma czegoś takiego...
okazało się, ze w module z czujnikiem Halla ułamane był plastikowy czarny trzpień zabezpieczający przed przemieszczaniem sie elementów obrotowych. Kółko można kupic za 30 zł. Zamykam temat
To jak będziesz szukał skrzyni to popatrz jeszcze na jedną rzecz-czy ma napęd szybkościomierza na linkę (reduktor) czy już sam czujnik halla.
Witam. Potwierdzam, uszkodzony czujnik Halla tak właśnie może się zachowywać. Miałem podobny przypadek w oplu Astrze, nigdy niewiadomo było kiedy zgaśnie ani kiedy po prostu nie odpali. Sprawdzić można to też w szybki sposób stroboskopem ale zakładam że nie każdy go posiada. Pozdrawiam.
Czujnik halla jakby był uszkodzony to by nie było iskry, co do czujnika tem. to go wypiąłem i w ogóle nie chciał zapalić tak że czujnik raczej ok.
Asterka jest na przerywaczu? Miesiąc temu przerabiałem temat swojej astry 1.6 60km... Wymieniem czujnik temperatury, sondę lambda, świece, kable, kopułkę, palec, czujnik halla sprawdziłem był ok... został tylko moduł zapłonowy który jest pod cewką. Po jego wymianie astra nawet na lpg pali w takie mrozy jak teraz są:) możesz spróbować go wymienić ale...
Witam. Miałem podobny problem z Oplem Astra ale ta to zapalała na dotyk i nic sie nie działo,można było przejeździć nawet kilka dni a jak zastrajkowała to klapa. Co gorsza zapalała kiedy chciała i tak też gasła nie było zasady.Po wymianie czujnika Halla klient jeździ już cos koło roku. Proponuje sprawdzić kody błędu lub jeżeli kolega posiada lampę stroboskopową...
Jasne tylko czy mam to sprawdzić na włączonej wtyczce czujnika HALLA,opisz jaśniej, a na wtyczce cewki WN. wtyk nr.2 rezystancja wynosi 5Ω. a ma być zero.
Sprawdzić złącze na dole aparatu zapłonowego (C14NZ, X14NZ), sprawdzić przebieg z czujnika Halla, a następnie obecność impulsów sterujących modułem zapłonowym. Pomiary wykonać na złączu ECM. Oczywistą sprawa jest wstępna kontrola zasilania i mas - chyba nie trzeba pisać.
Idą do aparatu 3 kable-brązowy,zielony,czerwony(mogą mieć dodatkowe pasma,ja opisałem kolory podstawowe).Weź diodę led z oporniczkiem 1k w szereg i podepnij anodą do czerwonego,katodą do zielonego(wtyczki z hallotronu nie ściągaj).Jak kręcisz rozrusznikiem led będzie migał(hallotron przełącza).Jak nie mruga -uwalony.2 metoda-zielony zwieraj na masę...
kopulka palec rozdzielacza, świece zapłonowe, to podstawowe rzeczy do sprawdzenia. później sprawdz polaczenia w kostkach przy czujniku halla i module zapłonowym no i tak jak kolega kadett napisał czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze. tam sprawdź wężyk ktory łączy go z kolektorem ssącym i podłączenie w kostce
obraca sie Dodano po 2 tak dochodzi sprawdzałem naa przewodach do modułu cewki i czujnika halla
kable sprawdziłem wszystko jest ok ecu było w naprawie nic nie znaleźli dalej napięcie jest mniejsze tylko teraz błąd jest 94 za wysokie napięcie czujnika hella co robić kupić czujnik czy ecu
Kolego wiem, tylko ciężko mieć dwa samochody tylko po to aby podmieniać części, zwłaszcza że nie jest to usterka tego typu że nie działa cały czas, tylko raz działa raz nie. Zajęło by to mnóstwo czasu tzn. podmiana i czekanie. Interesuje mnie czy jest możliwość sprawdzenia tych podzespołów. Dziękuje za zainteresowanie.
sprawdzałem tę wtyczkę wszystko z nią ok, ale od kostki zasilającej czujnik idą trzy kabelki przy jednym z nich masowym "-" było przetarcie i ten zielony nalot, więc poprawiłem to zaizolowałem i żadnej zmiany. Myślisz że takie zachowanie silnika może być spowodowane tym czujnikiem halla?
Podaj wiecej danych.Rok produkcji i oznaczenie silnika. Dodano po 4 Pewnie silnik C14NZ. Czesto uszkodzeniu ulega czujnik Halla.i powoduje takie objawy.
Porównaj sobie aparaty zapłonowe i będziesz miał odpowiedz. 14NZ jest na czujniku Halla. 16NZ na czujniku indukcyjnym.
Witam, wielkie dzięki za wszystkie informacje. Luzu w aparacie nie ma, już sprawdzałem, wszystko sztywno i na miejscu, oczywiście zapłon ustawiałem na wolnych obrotach i na rozgrzanym silniku ale na zimnym jest tak samo, co to jest ten multec czy dls? Mógłbym prosić trochę jaśniej bo taki figo-fago to nie jestem. Ktoś na tym forum pisał że może to być...
Dobrałem odpowiedni tranzystor po którym wtryskiwacz zaczął pracować. Jednak sytuacja jest taka jaka była zanim padł sterownik. Tzn. gdy jest ciepły to wtryskiwacz zalewa, auto gaśnie, dymi, szarpie. Sprawdzony wtryskiwacz, krokowiec, lambda, hall, czujnik temperatury, czujnik położenia przepustnicy i jeszcze bym mógł pisać. Mógłbym wszystko podmieniać...
Coś podobnego jak ty miałem i w mojej sytuacji winę miały dwie rzeczy czujnik halla i sonda
Witam Podlaczylem wlasnie to cus + centralny zamek, wszystko dziala tak jak powinno, problem jest tylko w blokadzie zaplonu. Gdzie nalezy wpiac dwa czarne kable wychodzace z centralki? jest to wyjscie stykow przekaznika blokady zaplonu. Nie wiem za bardzo gdzie to podlaczyc czy gdzies w cewke czy aparat zaplonowy, mam aparat z czujnikiem halla auto...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
najprawdopodobnie czujnik halla w aparacie zapłonowym
sprawdz w momenci jak nie pali czy jest iskra i czy chodzi pompa paliwa.Ja stawiam na czujnik hall'a
Czujnik z długimi kablami, czy może krótkimi pinami męskimi?
aha no racja napewno jeszcze mniejsze.ok zobaczymy jutro jak na ładuje. a jeszcze mam problem opisywany wiele razy na forach ale nie wiem co u mnie jest winne. A mianowicie raz na jakiś czas iskta znika na jakies 10 sekund .zawsze jak jest zimny.ujade kawałek zgasnie i sprawdzalem nie był iskry a za dosłownie chwilke odpali i juz jak ciepły to zawsze...
A może powinienem sprawdzić jeszcze czujnik Halla? Ma on coś do rzeczy tutaj? I tak btw... czy wymieniając sterownik silnika trzeba coś jeszcze zrobić oprócz samego wciśnięcia wtyków? Robi się jeszcze jakieś rzeczy? Sterownik był kupowany używany, ale sprawny jest na 99% (ten 1% wolę zostawić :) ).
Witam Miałem taki sam błąd, do tego jeszcze P0370. Objawy: słabo palił na zimnym silniku ale palił. Jak chwilę pojeździłem i silnik nieco się zagrzał zaczynał się cyrk, silnik zaczynał chwilowo klekotać, nierówno pracować, nie trzymał obrotów, pojawiała się na chwilę lampka serwisowa CHECK (żółty samochodzik z kluczem), potrafił nawet zgasnąć w czasie...
Na 90% masz uszkodzony czujnik halla ,który jest w aparacie zapłonowym. Na zimno pali a po zagrzaniu kaszle. Można to sprawdzić w prosty sposób diodą led. Nie mogę napisać jak bo jak raz napisałem to mi konto zawiesili.
Czujnik HALLA w aparacie zapłonowym.
czujnik halla w kopułce aparatu zapłonowego. ale najlepiej sprawdzić jakie błędy ma zapisane. łatwiej szukać przyczyny. może jeszcze być nieodpowiedni skład mieszanki na biegu jałowym i od sondy lambda kontrolka się zapala.a moc nie spada??
Sprawa jest nadal niewyjaśniona. Nie zdążyłem sprawdzić działania czujnika halla zanim ojciec wymontował go z samochodu :). Na zewnątrz został rozebrany, wyczyszczony, złożony ponownie - działa wzorcowo. Sprawdzałem na oscyloskopie - impulsy równiutkie, , pełne12V (po podciągnięciu do +12, impulsy są oczywiście na "0"), wydaje się być ok. Próbowałem...
sprawdź czujnik halla na aparacie zapłonowym. wypnij wtyczkę 3-pinową i przyłóż impulsowo lampkę kontrolną do masy i do pinu środkowego w 3-pinowej wtyczce na włączonym zapłonie . Powinna być słyszalna praca pompy paliwa i powinieneś zaobserwować pracę wtryskiwacza oraz przeskok iskry z cewki zapłonowej. Jeżeli wszystko powyższe występuje , uszkodzony...
Problem jak w temacie, wypadające zapłony, co jakiś czas gaśnie, na wolnych i podczas jazdy, jest słabsza, nasila się to gdy robi się ciepło. Podstawiałem moduł zapł. cewkę, kable świece rozdzielacz są ok, błędów nie wyświetla. Nie chcę wpędzać się w koszty i wymieniać jak popadnie, przeniosłem się ostatnio do 3miasta i nie mam nawet garażu żeby sobie...
Nie lepiej najpierw odczytać błędy, a później zastanawiać się co one oznaczają? Zresztą w linku są opisane kody. Przecież na tym to polega. Jaki jest sens zastanawiać się jaki kod mogła by mieć taka czy inna usterka, a dopiero potem sprawdzić kody. Szukałem kodów do astry, ale wszystkie linki wygasły, znalazłem tylko tego linka którego ktoś podrzucił...
1.Sprawdź ustawienie rozrządu 2.Sprawdź czy jest iskra a jak jest to czy na wszystkich świecach,jeśli nie ma wogóle to sprawdzić czujnik halla,jeśli jest na wszystkich świecach to sprawdzić zamontowanie kabli wg.kolejności zapłonu czyli 1342 3.Jeśli jest iskra a silnik nie gada sprawdzić ustawienie zapłonu jeśli jest ok. sprawdzić ciśnienie na tłokach...
no komputer jest juz 2 zalozony i dalej to samo... bledow nie ma, no ERG nie ma w tej astrze, co radzicie?? czujnika Halla?? Cewka?? Modul??
Widzę że bardzo interesuje Cię ten reset. Tylko tyle że Twoje rady na nic komuś kto nie ma komputera diagnostycznego oraz nie wie jak sprawdzić "wydatek pompy". Do filtra paliwa też powinien mieć kanał, chyba że lubi listopadową glebę. Więc nic nie naprawi samodzielnie. Jeszcze raz powtarzam, ani sonda, ani "silniczek krokowy regulujący mieszankę",...
jak bezpiecznie sprawdzić iskrę w terenie, jak nie mam pod ręką klucza od świec?zdjąć pokrywę z silnika i odłączyć od świecy i przyłożyć do obudowy silnika? Poza tym jeżeli czujnik halla by przestawał działać w jakimś zakresie temperatur zawsze, to ECU chyba by się BARDZO zbuntował podczas jazdy, a nie tylko podczas odpalania? Bez czujnika położenia...
W czasie pracy , jak gaśnie , palą się kontrolki na szafie? Cewka miałaby trochę inne objawy. Może to być czujnik halla pod rozdzielaczem zapłonu.
Witam ponownie,iskra jest tylko wtedy gdy włączam i wyłączam zapłon,bardzo szybko nagrzewa się moduł zapłonowy i cewka,czujnik Halla jest sprawny wysyła sygnał przez diodę led,podstawiłem -cewkę,moduł, cały aparat,i ni h-j, podejrzewam centralkę sterującą,co wy o tym myślicie, pokarzcie mi które to wtyki AiB, zobaczymy jakie pokarze błędy,zaznaczam...
Witam u mnie w silniku C14NZ było podobnie po wymianie czujnika Halla wszystko wróciło do normy.
Witam serdecznie wszystkich użytkowników, piszę do was ponieważ nie mam iskry... problem wystąpił pół roku temu i samochód zaciągłem do warsztatu z elektromechaniką i tam majstrował. Sprawdził najpierw cewkę, czy gdzieś kable nie przerwane (jak to mechanik) najpierw wymieniłem moduł za 180 zł ze Swe-mot-u po wymianie samochód pochodził ok 15 minut i...
Pomoże ktoś ? Dziś zdarzyło mi się, że auto zgasło, zdjąłem kabel środkowy z kopułki(ten który idzie do cewki, założyłem spowrotem, auto odpaliło i przez 40min na gorącym silniku( ok. 4-5 razy się chłodnica odpalała) chodził bez zarzutów. Nie mam opcji sprawdzenia czujnika Halla tak jak to wyczytałem w internecie czyli Led Testerem. Znajomy powiedział...
Albo pojemność 1,6 albo czujnik halla, możesz wybrać tylko jedno.
W mojej astrze był to czujnik halla też mi nie wyświetlało błędów na komputerze .To samo normalna jazda w mieście i gaśnie bez żadnego powodu .
Na podróbach wywala dodatkowe błędy jak np. położenia przepustnicy. To wkładaj tak dalej nie właściwe części aż coś spalisz. Tam ma być czujnik halla, a włożyłeś pewnie indukcyjny.
Takie objawy daje uszkodzony modul znajdujacy sie pod cewka zaplonowa.Ale rowniez, tak jak bylo u mnie czujnik Halla w aparacie zaplonowym.
Witam.Błąd P1345 dotyczy czujnika obrotów pompy wtryskowej i albo pada już elektronika pompy albo czujnik halla wewnątrz pompy.Do czyszczenia również egr i zawór nim sterujący.
pisałem przecież ze pompa działa wiec poco męczyć przekaźnik. Sprawdziłem przewód komputer - wtrysk - jest ok. Samochód nagle odpalił i czasami gaśnei a czasami chodzi cały czas. najgorsze jest to, ze raz działa a raz nie... Raz nawet nie zapali a raz zapali i pochodzi a jeszcze inaczej to zapali, chodzi i nie zgaśnie... na włączonym zapłonie na środkowy...
astra czujnik halla czujnik halla astra sprawdzić czujnik halla passat
vs100 marshall demontaż blaupunkt pamieci tomtom
motorola wymiana baterii motorola wymiana baterii
Schemat modułu zasilania do ekspresu DeLonghi Jak podłączyć przewody do czujnika w suszarce Whirlpool?