nawet jak orginalny a ktoś sie dorwie co ma za dużo siły to nowy zanim wystartuje to już nie żyje
Jeśli silnik nie jest uruchomiony to zawsze pojawia się taki błąd. Czujnik Halla daje sygnał tylko jeśli wałek rozrządu jest w ruchu,taka już jego zasada działania.
w 904 i 906 jest za kompresorem powietrza. Miejsce może wydawać się mało ciekawe, ale nie jest źle.
Temat stary ale odgrzeje kotleta winowajca moze byc czujnik walu lub czujnik walka rozrzadu. Mialem podobne objawy auto ne mialo mocy i strzelalo w dolot wymiana czujnika walka rozrzadu pomogla.
Nic nie wpadło w obudowę rozrządu?
Może kolega coś pomoże W zapalniczkach jest 6v tylko no i po przekreceniu stacyjki usterka silnika komunikat, rozrusznik normalnie kręci , na plaku chodzi No i błędy jak na zdjeciu Dziękuję za pomoc
Ten,pisałem już.
CZUJNIK INDUKCYJNY. Żadnych voltów nie podajesz. On sam generuje impulsy czytając koło zębate. Konstrukcyjnie jest to najzwyklejsza cewka. Podpinasz pod GND i ADC. Polaryzacja raczej obojętna, ale warto sprawdzić czy lepszych wartości do obróbki nie uzyskasz podpinając w konkretny sposób. Miłego obrabiania "sieczki" którą generuje ;)
Czyli pozostaje skrzynia. Wałek się namagnesował i daje więcej impulsów niż by wynikało z ilości krawędzi na wałku podającym impulsy??? Raczej wałek/koło magnetyczne popękało. Ale to łatwe do zbadania wystarczy zapiać oscyloskop i sprawdzić czasy impulsów.
Będzie to działało. Tylko sprawdź występ do czujnika walka rozrządu czy jest w tym samym miejscu i położeniu. Znajomy modzil takie coś i działało.
Koła powinny być identyczne. Z twojego opisu wynika, że jest źle ustawiony rozrząd.
Czujnik wału masz przy kole pasowym, a czujnik walka masz u góry silnika w pokrywie zaworów obok obudowy paska rozrządu. W poniższym linku znajdziesz zdjęcie czujnika wału i jego miejsce, ktoś ładnie zaznaczył. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zgadzam sie z Kybernetesem. Silnik nie zatrzymuje sie z powodu braku sygnalu z czujnika walka rozrzadu. Pozdrawiam,
Mam ten sam problem przy tym całym silniku to jest 2.0 TDI CGLC 2013 rok 177km Wymieniono: Pompą oleju, panewki główne i korbowodu we czujnik ciśnienia oleju oraz sprawdzono Wałek rozrządu stan nominalny, imbus i gniazdo jest w stanie bdb. Przebieg 110 tys km Problem niskiego ciśnienia dalej występuje. Co jeszcze może powodować problem?
Zmień gazownika skoro sobie nie radzi.Miałem to samo po gazie błąd sondy.Przyczyną było podpięcie sygnału obrotów z czujnika wałka.Po zmianie na z cewki kontrolki brak.Oczywiście też błąd składu mieszanki.
w zeteku czujnik walka jest potrzebny tylko do ustalenia sekwencji wtrysku,w przypadku braku sygnału przechodzi na grupowy.Bez czujnika wałka odpala normalnie
bedzie kopcił na czarno,bo wtryskiwacze sa przełaczona na pracę grupową,a nie sekwencyjną. No i punkt wyprzedzenia zapłony jest niezgodny z oczekiwaniami silnika.
Napięcie na podstawowych czujnikach Wał/wałek Pompa Czujniki na listwie cr Prąd, ciągłość jest? Prąd na świece dochodzi? Bezpieczniki przekaźniki sprawdzone?
i jest na punktach. Pamiętaj że koło VVT o ile występuje, nie ma "punktów". Jest mocowane w dowolnej pozycji na wałku. A wałki oba muszą być zblokowane w pozycji. Nie wiem jak jest w tym akurat silniku, ale chyba blokada po przeciwnej stronie wałków. zastanawia mnie to P1513 - zawór podciśnienia. Do sprawdzenia. Po wymienię czujnika doszedł błąd P0014....
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
Pin 1 -żółty po zapłonie 5V Pin 2-Zielony-po zapłonie 12v po odpaleniu 4.28-4,47-zmienia się. Pin 3 masa. Pomiary na podłączonym czujniku i po odpaleniu. Rozumiem, ze silnik chodzi. P1614 jest bledem malo istotnym. Ma dwa znaczenia: zasilanie czujnika walka rozrzadu i zasilanie czujnikow ogolnie. Zasilanie to powinno miec napiecie w granicach 4.8 do...
Witam. Mam problem z Peugeot 207 1.6 vTi 120km. W samochodzie wymieniony kompletny rozrząd. Odpala tylko z wypiętym czujnikiem walka rozrządu i pracuje całkiem normalnie bez straty mocy. Można normalnie jeździć bez żadnych oznak braku czujnika. Po podpięciu czujnika można kręcić cały dzień, a i tak nie odpali. Rozrząd ustawiony dobrze na blokadach....
Najlepiej by bylo odczytac bledy testerem. Kontrolka wskazuje usterke ukladu sterowania - prawdopodobnie czujnik polozenia walka/walu. Odepnij wtyczke od czujnika polozenia walka rozrzadu - z boku bloku silnika, 2pinowa, z tego co pamietam brazowa lub szara wtyczka - powinien odpalic. Daj znac jak sprawdzisz.
mierzone miernikiem Mastech PenType MS8211 zasilany bat. 3V (prawdopodobnie nie można mierzyć miernikami zasilanymi DC 9V ). W srodku 2 cewki więc mierzyć można, za to sygnału w aucie nie pomierzysz bo modulacja sinusa wchodzi w gre.
Czujnik włączenia walka wom, pewnie znajduje się po lewej stronie między bakiem a skrzynią tam jest podłączona linka.
Może akurat w tym zakresie temp któryś z nich przestaje działać. Miałem przypadek, że gdy samochód stał na dworze przy mrozie nie odpalał ze względu na czujnik walka, a gdy stał w ciepłym garażu odpala na dotyk. Polecam zrobić na początku diagnostykę komputerową by nie powstały daremne koszty. Pozdrawiam.
Pod maską masz bezpieczniki i przekaźniki. Na internecie jest ich opis. Sprawdź ten trop.
Witam, posiadam Hyundai GDH I30 1.4 (G4LC) 1368ccm 73,60kW produkcja 18.11.2015 .Czy ten czujnik będzie pasował? -1.4 (G4LC) 1368ccm 101KM/74kW 2014/12-2016/12
Blokada w koło zamachowe w miejsce czujnika, blokada w wałek rozrządu od góry, sprawdzenie znaków po zdjęciu pokrywy na kołach zębatych wału korbowego i wałka i oto cała filozofia. Pozdrawiam
Ja bym jeszcze ,jak przewody okazałyby się całe, zwarł sygnał z masa a potem z plusem czy zmieni się status błędy na zwarcie z plusem i masą. Jak nie to może być uszkodzone wewnętrznie ECU (przerwa w środku).
Czujnik nie ma wpływu a wałek można sprawdzić
Czym był zalany?
Wiązkę można jeszcze sprawdzić na zwarcie i przetestować np żarówką. Choc najlepszym rozwiązaniem będzie podłączenie oscyloskopu pod wał/wałek. Za jednym zamachem masz przebieg i synchro.Jak czujniki wał/wałek "nadają" poprawnie ,immo nie trzyma, i ster ma poprawne napięcie podczas kręcenia to musi być iskra i koniec. W innym wypadku uszkodzony ster.
komunikat o braku papieru moze byc spowodowany wygiętym elementem ktory przy zamykaniu szuflady opuszcza rolki pobierania, bardzo częsty problem w tych urządzeniach, minolta poprawiła te ,,haczyki" i są dostępne już lekko zmodyfikowane bardziej wytrzymałe, jeśli chodzi o przesunięcie to sprawdź tuleje wałka registracji i tego ktory do niego przylega,...
Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
witam miałem fiata marea z tym silnikiem 1.8 98r, łączyl sie z nim euroscan ten z 2xcom i fiatecuscan sprawdz jeszcze czujnik wałka rozrządu, tak było też w moim przypadku ze wymieniłem czujnik wału a czujnik walka powodował problem. ps. Pamietam ze oba "testery" pokazywały wtedy komunikat RPM/TDC signal.
Co oznacza "przestukaliśmy" ? Jakbyście wizualnie sprawdzili wiązkę, to mógłbyś napisać - wiązka cała, nie ma zwarć i przetarć mogących zwierać tu albo tam. Sam napisałeś że usterka występuje sporadycznie, bez regularności. Jak podmienisz na pewne przewody zostanie Ci sterownik lub czujnik. Teraz wiązka dalej jest aktualna. Pewny jesteś oryginalności...
Witam, Szukasz na slepo najwyrazniej. Zacznij od danych obrotomierza (jakie impulsy, jakie napiecie, ilosc impulsow na obrot walu). Czujnik walu odpada - kilkadziesiat impulsow na obrot i nie wiadomo dokladnie ile. Czujnik walka - moze? Trzy impulsy na obrot walka. Czy obrotomierz znosi 1.5 impulsow na obrot? Pozdrawiam, Georges
Czujnik położenia wału korbowego do wymiany przy wymianie ustawić w pozycji znaków na rozrządzie. Prawdopodobnie siada przy nagrzaniu ostatnio wiele vagow się z tym problem pojawia. Na zimno odpali na gorącym silniku już nie bardzo bo ecu dostaje zniekształcony sygnał na skutek zmiany obwodu Magneto elektrycznego sygnału z tego cUjnika . Przebieg można...
Daj mu plaka, zobacz czy pali, sprawdź wysterowanie i zasilanie cewki, czujnik wału, zostaw w spokoju, czujnik walka, ma mieć zasilanie, masę i sygnał. Sprawdź sygnał. Przepustnica, zobacz zasilanie potencjometrów i masę. Zobacz działanie "krańcówki". Popatrz na sygnały z potencjometrów. Prześwietl wiązkę od silniczka. Tyle zrobisz sam. reszta warsztat....
A co jeśli odlacze czujnik walka ten pierwszy od przodu i błąd nie występuje?
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
Koła zamachowego nie da się przykręcić w innej pozycji, otwory są rozmieszczone nierównomiernie. Widzę inną możliwość: Jak sterownik nie widzi sygnału z wałka, to steruje wtryskami grupowo, a nie sekwencyjnie. Gdyby były zamienione wtyczki na wtryskiwaczach, to silnik odpalał by tylko w sytuacji sterowania grupowego. Łatwo sprawdzić czy kolejność nie...
Witam chciał bym się podpiąć do tematu, wczoraj jak gdyby nic nie chciał zapalić kręcił i gasł. Po odpięciu czujnika walka dluzej kercil ale odpalił. Mam cały czas problem z czujnikiem walka rozrzadu ,nowy czujnik przejdzana wiazka do sterownika niemam pojęcia co może być, Silnik 2.0 bmp .Pozdrawiam
czujnik walka, spadek ciśnienia na listwie wentylator i przepływomierz ten problem trzeba najpierw znaleźć ( czujnik walka) potem trzeba sprawdzić dlaczego to ciśnienie skacze i jeszcze jeśli wszystkie sygnały są na przepływce to prawdo podobnie trzeba wymienić
Jeżeli jest uszkodzony powinien go wykazać Ale to też zależy od testera, jeden pokaże 2gi nie pokaże. Można to zrobić manualnie czyli wywołać błąd odpinasz wtyczkę od czujnika walka rozrządu i w tedy diagnoskop i sprawdzasz czy wyrzuca błąd 2ga opcja jeżeli 1sza zawiedzie odpinasz wtyczkę podczas pracy silnika o ile to możliwe i obserwujesz zachowanie/parametry...
Musi się łączyć. Sprawdź kabel. Miganie to. 1. Brak rpm 2. Brak temperatury reduktora/termistor. 2k dla AC. 3. Chyba tyle, temperatura gazu przy pierwszym przełączeniu jest raczej pomijana bo nie ma przepływu gazu. Ale też warto sprawdzić czujnik - 2k. Sterowanie cewki jest często używane jako sygnał rpm. Ja wole wałek rozrządu jeśli tylko się da.
witam was mam problem ktorego nie moge sie pozbyc po wymianie silnika 3.3 2005 wyskakuje caly czas blad polozenia walka rozrzadu.nie pomaga kasowanie bledu ani wymiana czujnika, czujniki bylu 3 ostatni z auta sprawnego ktore jezdzi. silnik odpala nawet bez czujnika walka rozrzadu co nie powinno miec miejsca chyba ze sie myle .sinik wchodzi do 2500 obrotow...
Witam, Panowie prosze o jakies info odnośnie napięcia zasilania dla czujnika wałka rozrzadu, powinno byc 5v czy 12v ? Ogólnie auto ma problem z odpalaniem na zimno, nie wiem czy to dobry trop, ale launch w polu synchronizacji podczas krecenia caly czas pokazuje "nie" zsynchronizowano. Błędów zwiazanych z synchronizacja brak. Wydaje się to trochę dziwne....
Musisz mu zasymulować prostokątny sygnał prędkości obrotowej silnika, inaczej nie włączy się. Poza tym trzeba obciążyć wałek wychodzący ze wspomagania żeby czujnik momentu obrotowego załączył wspomaganie podczas obrotu wałkiem kierownicy
Sprawdziłeś czy na elementach współpracujących z których czytają czujniki nie ma uszkodzeń bądź rdzy .Jeśli któreś koło ma ukruszony lub zalepiony rdzą ząbek będzie czytało bzdury brak spójności spowoduje że auto odpala po długim kręceniu gdy uzna że jest wadliwy czujnik i przechodzi w tryb awaryjny . . Tu może dużo wyjaśnić oscyloskop podpięty do obu...
Najlepiej do gazownika. Blad czujnika walka? Możliwe że pod niego podpięta instalacja gazu do otwarcia wtryskiwaczy.
Toner oryginał? Na opakowaniu z góry powinny być wytłoczone numery pat... cośtam. Sprawdź okablowanie czujnika toneru. Jest jeszcze jedna możliwość, zębatka napędzająca wałek magnetyczny jest osadzona na ośce i odpychana od obudowy sprężynką w stronę wałka magnetycznego. Miałem przypadek że zębatka się zatarła na ośce i pozostała wepchnięta do tyłu...
Gornego walu? Masz na mysli walka rozrzadu? W wiekszosci przypadkow brak iskry to uwalony czujnik polozenia walu korbowego. Nie mam duzego doswiadczenia. Polecam sprawdzic jesli sprawdziles tylko czujnik polozenia walka rozrzadu.
Dzisiaj zdjalem obudowe rozrzadu,lancuch samoczynnie sie luzuje miedzy walem a kolami walkow wiec problem znaleziony
Te czujniki się psują najzywczajniej. Są wkręcone w głowice za każdym razem nagrzewają się do temperatury silnika i tak setki razy(co jazda). Jeśli masz pewność że ten błąd dotyczku jego to tylko kupić nowy jakieś sensownej firmy. Czujnik mechanik wymienił mi jakieś 3 mies temu.. w sumie teraz check się nie świeci ale błąd mimo wykasowania pojawia...
Na przyszłość - dawaj opisy błędów a nie same kody. Nie każdy ma czas żeby szukać opisu a nikt ich na pamięć nie zna. Na 99% ścięty klin na wale pod kołem rozrządu.
https://motofocus.pl/technika/5132/nissa...
Ja tez już swój problem rozwiązalem, u mnie po wymianie czujnika położenia walka rozrządu na Boscha nadal auto gasło po zapłonie i wywalało błąd czujnika położenia walka rozrządu, mechanik nie wiedział co zrobić, sprawdzał już wszystko i nadal nie było odpowiedzi. Pojechałem wiec do sklepu i kupiłem najtańszego chinczyka na probe na podmianę i sukces...
Uszczelniacz wału założyłeś poprawnie? To ma znaczenie w tym aucie. Sprawdzałeś czy zalali jak odłączysz czujnik walka lub wału?
Nie ma tam plus, sygnał zmienny modulowany częstotliowściowo.
Czyli mamy taką samą sytuację podpowiem ze zmiana dekla w którym siedzi czujnik nic nie pomogła. Obawiam się, ze jakiś diabeł siedzi w sterowniku bo niby dlaczego normalnie pali na przybliżonym czujniku? Daj znać jak coś wywalczysz ja odpuszczam temat do czasu aż kumpel obrobi się z rozwózką aut i będzie mógł postawić znów auto.
Jak zdejmiesz obudowę rozrządu to fasolki muszą być ustawione na środku musisz zdjąć po drugiej stronie czujnik walka rozrządu i zaślepkę tam będą dwa nacięcia na wałkach one muszą iść poziomo względem głowicy i musisz je zablokować później idziesz do przodu i cofasz kolo od wydechowego na maxa w przeciwna stronę do wskazówek zegara jeżeli punkty nie...
Wtyczka 294 to wlasnie wtyczka do sterownika.Masz racje, numery kabli sie zgadzajá, piny tezPamietaj jednak, ze czujnik walka rozrzadu to bardzo trwaly element w DAFie, i jezeli po wymianie masz dalej problemy, i nic nie znajdziesz w kablach, to duzo problemow powoduje to kólko z wystepami, z ktorego czujnik zczytuje sygnal o pozycji walka.bedác bardziej...
U mnie jest tak samo,w czasie jazdy zgadnie i nie można odpalić, dopiero na plaku.niewiem co robić wymieniłem filtr,czujniki walka i wału,wyczyscilem turbine,daleko to samo
Ojojoj. W tej maszynie są dokładnie 3 czujniki papieru. 1. pod bębnem- zobacz czy prawidłowo się odchyla 2. przed rejestracją. Najlepiej odkręć czarny plastik- ten pod rolkami rejestracji i zobacz czy działa prawidłowo 3. W piecu - i tu mała uwaga. W modelach 7813 często wypada czujnik z mocowania w plastiku pod wałkiem dociskowym. Sprawdź to!! Jak...
problem z odpaleniem na poczatek wygladalo jako filter paliwa , po wymianie chodzil 4 dni i lipa , wymienilem czujnik polozenia walka i tez nie chce odpalic , pomocy
Dobry trop. Spróbuję to jutro zrobić i dam znać jak wygląda grupa 51 i osiągi Edit Z tym że problem dotyczący czujnika walka a nie wału. Wału obroty pokazuje niby ok. Dodam że po odłączeniu czujnik walka na vcds pokazywały się takie same wartości obrotów jak z podłączonym Trochę to dziwne Z tym że wyskoczył błąd czujnika wartość poza skala. Auto pracowało...
Jak podpieli kompa to pokazuje czujnik walka rozrządu ale kupiłem nowy ale zamiennik i cały czas pokazuje że czujnik walka rozrządu jest uszkodzony
Tak masz rację lecz jak to jest zrobione programowo (licznik tylko tak pytam dla rozwinięcia).Głównie interesuje mnie brak iskry.Podłączyli odwrotnie wtyczki czujników w gniazda.Gniazdo czarne to gniazdo czujnika halla wałek sprawdziłem przejście ze schematem .Gniazdo białe czujnik wału korbowego.różnią się tylko kolorami, czy aby na pewno jest to przyczynątego...
Ja też bym optował na ścięty klin na wałku rozrządu.Wkładając blokady koła rozrządu i wału głównego wydaje się że jest ok.ale wałek rozrządu jest przesunięty powiedzmy o 0,5;1 zęba .Odpala wtedy z trudem w diagnozie wyskakuje błąd czyjnika wałka rozrządu (czujnik zbiera sygnał z koła pompy). Żeby to sprawdzić KONIECZNIE!!!!!! należy zdemontować koło...
Do odczytu błędów służy puste miejsce na bezpiecznik. Wkładasz go, przekręcasz kluczyk i pokazuje Ci menu diagnostyczne. Wybierasz sterownik i wchodzisz w niego. Kierunkowskazami, a długimi swiatłami wchodzisz dalej. Błędy są w pierwszym podrozdziale. Od wałka jest moduł bcu. Sprawdź tam błędy. Prawdopodobnie masz E72 oraz E73. Jeśli wałek nie włącza...
Sprawdź czujnik pod głównym wałkiem.
Czyli to nie wina czujnika i kostki bo wcześniej jeździł. Moim zdaniem wałek i powtórka z rozrywki tak będzie skakało właśnie ciśnienie. Lepiej sprawdź go dokładniej. To że wymieniony nic nie znaczy, sam z tym walczyłem.
Cześć zdjąć gorna obudowę rozrządu to 4 minuty. A pod nie jest umieszczony czujnik walka rozrzadu zobacz czy przy samym czujniku nie ma uszkodzonych przewodów elektrycznych. Jak spojrzysz na czujnik wału obok jest kostka z czujnika cisnienia nie są zamienione?
bez sygnału oznaczenia cylindra VR6 pracuje w trybie full-group, nawet trudno poznać na pierwszy rzut oka różnicę, no - może przy dystrybutorze :)
Hej, zdradź co było naprawiane zanim wystąpiły te problemy. Jak kolega pisał jakieś problemy ze sprzęgłem lub z czujnikiem obrotów wałka. Może trzeba fizycznie sprawdzić czy wałek się kręci?
Sprawdź synchronizację czujników wał i wałek rozrządu, A swoją drogą jeżeli zimny jak zgaśnie pali szybko to ok,a jeżeli ciepły to już inna historia ,najpierw doprowadź do tego żeby auto nie gasło
https://obrazki.elektroda.pl/5750843400_... Wymienilem na wszelki wypadek czujnik walka ssacego. Na danych live z pp2000 widac ze nastawnik walka pokazuje wartosc 120 ktora sie nie zmienia.
Właśnie na czujniku walka rozrządu jest 4.99v A na zaworze EGR dochodzi tylko 3.53v
Jeśli silnik gaśnie dopiero po rozgrzaniu, warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału oraz czujnik walka rozrządu. Oba elementy często odmawiają współpracy dopiero wtedy, gdy silnik uzyska wyższą temperaturę.
Czy sprawdziłeś czujnik przed wałkiem rejestracji? Jezyczek widac po otwarciu klapy z prawej strony. Spróbuj go popychac, ma szybko wracać. Jesli tego nie robi spadła sprężynka.
eeeee raczej nie chociaż kiedyś słyszałem jak ktoś próbował przekonać klienta że to powstało przez toner nieoryginalny ja uważam że taka rzecz nie może się zdarzyć sprawdź czujnik rejestracji może brak sygnału od niego jest przyczyną braku napięcia a sprzęgło sprawdziłeś i przeczyściłeś?
Jezeli znów pojawi się ten sam błąd czujnika to uszkodzony jest eletromagnes faz rozrzadu, z przodu silnika na 3 srurby torx e8 bodajze, a nie czujnik pol wałka :-). Koszt ok 80 zl w ASO szt. Przynajmniej tyle placilem do w211 3.0 bena. Interfejsy inne niż serwisowa SD, zle interpretują ten błąd.
Witam . Mam taki sam problem . CAS wymieniony rozrusznik czujnik walka i wału i nadal jest problem. Co najlepsze gdy odpinam czujnik położenia wału auto kreci gdy podpinam przestaje . Dodano po 2 (at)novaautoeu udało Ci się znaleźć przyczynę. ?
Patrzyłem, bo już szukałem wcześniej po postach. Pokazuje czujnik walka rozrządu, a mi chodzi o czujnik wału korbowego. Pokazuje mi błędy i jeżeli dobrze program tłumaczy, to problem jest właśnie z nim: p0335 47 i p0340 47.
Tam masz silnik, tacho i enkoder chyba na 3 czujnikach halla. Czujniki i tacho możesz spróbować sprawdzić kręcąc za wałek ręką, wiertarką. Sam silnik potrzebuje sterownika, możesz próbował podłączyć go pod driver do BLDC, pytanie czy masz cokolwiek do takich silników? Możesz go też spróbować użyć jako prądnicy, Ale ogólnie zgadzam się z (at)jarzabek666...
Wiarygodność to wiarygodność, raczej nie instalacja. Do sprawdzenia synchro wał-wałek, kliny.
100% Celna podpowiedz User2039 Rezystancja czujnika walka rozrzadu 1 po wymianie auto po dluzszej jezdzie na drugi dzien pali od strzala sprawdzone 2x dzien po dniu wszystko jest teraz OK Dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc w tym problemie, moze komus przyda sie ten wpis. Pozdrawiam wszystkich
DF081 pokazuje Z tego co patrzyłem w google to w zależności od samochodu. W jednym czujnik walka, w innym ten elektrozawór, a w dieslach nawet świece żarowe. Ale bardzo mało informacji na ten temat.
dzieki za podpowiedz sterownik widzi obroty obroty po odpieciu czujnika walka rorzadu , czujnik walu wymieniony jeden zamiennik teraz jest orginal oczywiscie bez zmian , czujnik walka tez wymieniony na orginal , w aucie byl tylko wymieniony rozrzad ale po wymienie auto jezdzilo normalnie i zgaslo podczas jazdy . Dodam tylko ze przebieg tego auta to...
Obroty walka widzi i pokazuje jak się nagrzeje to go odcina silnik tak nagle podczas jazdy albo nie chce odpalić, dodam że na plaku odpali Dodano po 1 Przekaźnik sterownika silnika wymieniłem i dalej nie pomogło czujnik walka jest nowy
No tu jest problem, bo oglądnąłem głowicę dokoła, obmacałem ją jak ginekolog ...wiadome, i nie znalazłem nic, co by mi nasunęło mysl, że to czujnik wałka, któregokolwiek, bo są dwa. Witam, ME7.4.4 jest wtryskiem sekwencyjnym, ale nie ma czujnika walka rozrzadu. Synchronizacja nastepuje wg procedury DEPHIA ( DE tection de PH ase I ntegré à l'...
Witam panowie. Mam może banalne pytanie też ma problem nie ma iskry świece nowe, podobno można sprawdzić czujnik walka zamieniając go z czujnikiem walka korbowego jeśli tak to gdzie oni się znajdują na silniku oraz gdzie schowany jest ECU przypomnę że to 1.8 2007
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Witam wszystkich,po wyczyszczeniu wtyczki czujnika walka rozrzadu i skasowaniu blendu auto chodzi normalnie.problem rozwiązany.
nie wiem czy przy tym silniku aparat jest w głowicy ale jeśli tak to może pasek rozrządu pękł sprawdź czy wałek się obraca
Tyle mogę powiedzieć, że błędu od ciśnienia oleju nie ma. Jak kręciliśmy wałem to od str pompy vacum leciał zrdowo olej i z tej str od obudowy rozrządu też. Na krzywkach też był olej podczas ustawiania rozrządu. Gdzie tu jest czujnik ciśnienia oleju wiesz może? Czy możliwe że jakby sworzen na tłoku był do wymiany to by cichło po odpięciu czujnika walka?...
Ale czujnik masz w pompie wtryskowej również. I właśnie on jest odpowiedzialny za wałek rozrządu. Podstaw drugą pompę wtryskową i sprawdź. Jaki czujnik oprócz zaworu kąta,nastawnika,temp,i samego zaworka? Jestem ciekawy. Dalej stawiam na złą regulację,już nie jeden poległ na tym.
dotocz pierścień z takim "cyckiem" o średnicy troszkę większej niż czujnik. Czujnik polecam indukcyjny. Jesli wałek ma się dość szybko kręcić to pasowało by sprawdzić noty katalogowe czujnika i jego maksymalną częstotliwość pracy. Jeśli częstotliwość jest dosyć duża to należy poszukać jakiegoś szybkiego czujnika.
czujnik wałek rozrząd sprawdzić sprawdzić czujnik położenie wałek czujnik wałek
przestal dzialac blokada mastercook instrukcja serwisowa pralka electrolux
programowanie ekspresów saeco rejestrator czasu pracy
Mercedes Actros MP2 - Problemy z poziomowaniem poduszek pneumatycznych Piekarnik Bosch HMG636NS1 wyzwala bezpieczniki - przyczyny i diagnostyka