https://autobezpieczniki.pl/fiat-doblo-m... Według tego jest to bezpiecznik F21 lub F22 (pewnie w zależności od wersji), idąc po kablach znajdziesz gdzie wpiąć się w niego, zrób to za bezpiecznikiem.
Myślę że może być to spowodowane przez wadliwy układ paliwowy, w przypadku mojego passata po wymianie oleju i filtrów kabinowych wszystko wróciło do normy i śmiga ponownie aż miło.
Po prawej stronie niebieski, o ile mnie pamiec nie myli to nr 12. Ale jak ci kontrolki nie swieca to raczej nie to.
Podejrzewam że wysiadło ładowanie i skończył sie prąd z akumulatora naładuj go, jak po tym zabiegu odpali to musisz sprawdzić alternator.
Wyłącznik udarowy prawdopodobnie na słupku pod nogami kierowcy. Przyciśnij go i masz z bańki.
Możliwe że problem tkwi w imobilajzerze .Lubiały padać w nissanach co stwarzało takie właśnie problemy. Jeszcze bym wymienił profilaktycznie filtr paliwa(jest na ściance grodziowej)
Witam. Moze jakis bezpiecznik sie spalil:) Pozdrawiam.
Ten wężyk ma bardzo mały przelot, pół kropli wody go zablokuje przy zamarznięciu. Spróbuj strzykawką - przedmuchać i zassać. (oczywiście przed pompką) Pozdrawiam i powodzenia. Odgrzać w ogrzewanym garażu.
Sprawdź sobie wtrysk-prawdopodobnie się zawieszsza i dlatego takie stuki!Miałem to samo w Golfie III 1.9Td.Pozdrawiam.
1 tak 2 podać napięcie na cewkę i zobaczyć czy się otworzy?
A ECU jaką widzi temperaturę?
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
Paliwo w zbiorniku jest. Ściągnij wężyk od kranika i zobacz czy leci paliwo.
Ja wywnioskowałem że pompka jest sprawna. Słusznie? Być może częściowo sprawna i z filterka paliwo zaciągnie ale ze zbiornika przy dużym oporze może już nie mieć siły pociągnąć. Jak jest duży opór dopływu paliwa to wtedy wszystkimi nieszczelnościami zaciągnie powietrze i problem gotowy.
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
Zobacz pod fotelem kierowcy.
zdejmij kleme na około 15 min i zobacz czy odpali te sterowniki moga sie przestawic i na paliwie nietrybi a na gazie chodzi. pozdro
Coś z paliwem, sprawdzić dopływ.
Mieszkam we francji i tu jest problem ogolnie z dobrym mechanikiem . A po drugie nie zam zadnego mechanika w okolicy ktory by mi przyjechal na miejsce zrobic diagnoze A po co skoro i tam na trawniku nie naprawi tego.
Kolego jeżeli za każdym razem bez problemu odpala i chodzi te magiczne 2 sekundy to na 100% immo go trzyma.
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Oparłem się na opiniach przeczytanych na forum mechaników samochodowych OBD2.pl Żeby je przeczytać trzeba się zarejestrować, ale za to można się wiele dowiedzieć. Gdybyś chciał się zarejestrować to podaję link do wątku http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=202...
Być może uszkodzeniu uległ ten zaworek podciśnienowy. Trochę lat sprzęt ma, więc jest taka możliwość. Dobrze byłoby sprawdzić drożność przewodów paliwowych. Może zatkało się coś w gaźniku, co steruje tym podciśnieniem.
Witam mam problem z mazda 6 2.0 diesel. Auto nie odpala chodź wszystko było dobrze nie gasłn. Nie przerywalo. Lecz na drugi dzień samochodu nie da się odpalić. co może być przyczyną skoro samochód odpala tylko na plaku. Mechanicy stwierdzili ze paliwo dochodzi do wtryskiwaczow a układ jest odpowietrzony. Również czujniki są ok. Nie pokazuje żadnych...
W tym typie Webasta pompa paliwa podaje paliwo cały czas - jest napędzana silnikiem wentylatora. Dopiero elektrozawór otwiera dopływ paliwa. Po włączeniu pieca powinno być słychać cykanie, jak zawór otworzy się - cykanie cichnie. Sprawdź elektrozawór - zdemontuj/sprawdź/wyczyść. Impulsowo jest zasilana pompa (zewnętrzna), ale w Thermo Top C.
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
Dopływ paliwa do sprawdzenia.
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Może dopływ paliwa szwankuje, sitka zabite?
Pomożecie z tym problemem . Prysnąć samo-startem do gaźnika, jak będzie próbował gadać, a jak piszesz paliwo jest, iskra jest, to rozkręcić gaźnik, wyczyścić , wyregulować i po ptakach. Nic nie piszesz o układzie zapłonowym, kąt wyprzedzenia, szczelina na iskierniku itp. - sprawdzić. Przecież nikt zdalnie tego ci nie zrobi. Albo daj zarobić mechanikowi.
No od filtra możesz zacząć . Choć przydało by sie wpiąć manometr w pompę wstępną i tandemowa by coś stwierdzić . Inaczej robisz "standardowym " systemem tzw. wymieniaczy .
Trzeba sprawdzić membramkę w gaźniku. Jednakże najgorsze co mogłoby się przydażyć to zatarty sinik(rysy na cylindrze) paliwo pompowane jest przez podciśnienie wytwarzane prze tłok - więc jeśli nie ma właściwego podciśnienia paliwo nie jest podawane.
Tak, ale to nie jest dysza tylko elektrozawór odcinający dopływ paliwa do dyszy w gaźniku.
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Witam, Mam zagęszczarkę 4T z silnikiem OHV. Zagęszczarka stała z 2 tyg nie używana. Nie chce zapalić (bardzo rzadko zdarzy się ze zaklekocze ale to na 3 -4 sekundy ale tylko na wyłączonym ssaniu i gaśnie ), iskra jest , czasami strzela po odpaleniu,świeca sucha. Nie dochodzi paliwo. Sprzęt jest jeszcze na gwarancji ,wiec nie chce jej bardzo rozbierać....
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Witam. Co było u Ciebie przyczyną? U mnie pojawia się taki sam komunikat?
Paliwo jest w komorze pływakowej w gaźniku?.Jak nie ma to sprawdź kranik podciśnieniowy,albo podłącz pomijając kranik bezpośrednio do gaźnika
sprawdz dopływ paliwa - gaznik i kranik
Nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że nie powinien buchać ogień z wylotu. Jakieś zakłócenia w dopływie paliwa mogą być, dysza paliwowa, jeżeli istnieje a chyba powinna, może być rozkalibrowana. Najlepiej byłoby dopaść papiery instrukcyjne.
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Dopływ paliwa.
Mam chiński skuter ostatnio podczas jazdy zgasł mi w domu zobaczyłem ,że nie dopływa paliwo.Filterek jest czysty a "cycek" pod bakiem nie jest uszkodzony,w rurkach wgl. nie ma paliwa ,a świeca mimo wielu prób odpalenia motoru jest słucha ...Co mogło się stać?co sprawdzić ? Błagam o pomoc...
Może przewód paliwowy się zagina i blokuje paliwo lub może jakiś bąbel powietrza. Sprawdził bym dopływ paliwa, wymienił paliwo na inne i ostatecznie świecę. Jeszcze sprawdził odpowietrzanie zbiornika. Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Witam, dźwigienka ma 4 pozycje ostatnia jest "odpalanie na zimnym silniku", jeśli tak ustawiasz to ja szukał bym przyczyny w dopływie paliwa potem w gaźniku.
witam, masz jedopunktowy wtrysk, odkrec przewod paliwa przed wtryskiem i jezeli wyplywa paliwo /uwaga cisn./ krecac rozrusznikiem to wtrysk jest uszkodzony, a moze paliwo nie dochodzi?, pozdrawiam Zdzislaw
Zawor z tylu pompy odcina dopływ paliwa. Chyba, że coś mnie ominęło :)
Usterka typowo mechaniczna, więc przenoszę do odpowiedniego działu i proszę autora o zapoznanie się ze strukturą i regulaminem forum.
Pływak w gaźniku nie jest za wysoko? Jeżeli napompujesz pali aż wypali do nie dopływa paliwo czyli zamyka je pływak który w czasie "pompowania" ręcznie opuszczasz. Sprawdź na pustym gaźniku. Czy paliwo samo napłynie bez pompowania? "Pompowanie" polega jedynie na opuszczaniu pływaka za pomocą przycisku przez co odblokowuje się dopływ paliwa. Gdy jest...
Witam. Mam problem z pilarką do betonu. Piła odpala ale gaśnie po krótkim czasie pod obciążeniem. Na luzie chodzi ok trzyma wolne obroty. Pompka od pompowania paliwa jest prawie pusta cały czas, jak nią pompuje to też nic nie przybywa, chodzi luźno. Sprawdziłem wszystkie wężyki, samom gruszkę i wszystko jest ok. Jak połączę zasilanie z powrotem bezpośrednio...
Witam. Mój problem jest następujący. Przyjechałem autem do domu w drodze do niego, auto lekko szarpało jak by paliwa nie dostawał, później chciałem go odpalić i już nie chciał. Więc sprawdziłem, czy do filtra paliwa dochodzi paliwo i ku mojemu zdziwieniu paliwo nie dochodzi. Czy może ktoś z forum orientuje się, jak takową pompkę mógłbym sprawdzić, czy...
Pierwsze to reduktor do gazu LPG z kompensacją drugie to chyba elektrozawór benzyny odcinający dopływ paliwa podczas jazdy na gazie.
to jest czujnik tzw.wypadkowy odcinający dopływ paliwa lub zapłon w momencie wypadku i gaszący w ten sposób silnik.
Witam, szukałem i nie znalazłem, wiec zapytuję pokornie.. poniżej opiszę mój problem: Malaguti Madison 150cm3, silnik podobno rodem z yamahy, problem zaczął się od tego, że kilka razy podczas jazdy skuter przerywał, jakby nie dochodziło paliwo, albo brak iskry... iskrę sprawdziłem, świeca jest ok, jedziemy dalej... po przejechaniu 30 km skuter wyłączyłem,...
Z opisu wynika jakby pompka zaciągała paliwo z powietrzem, uszkodzony smok ewentualnie zatkany dopływ paliwa do kosza pompy
Sprawdzić odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzić sam filter(smok) paliwa w zbiorniczku się znajduje.
Witam Skoro jest iskra i paliwo to sprawdź rozrząd.
Skoro zadajesz takie pytania to zmień swój opis, to raz. Dwa to czy do gaźnika dochodzi wgl. paliwo? Między zbiornikiem a gaźnikiem masz jakiś filtr czy podłączony bezpośrednio? Sprawdź czy po tych 5 miesiącach po zalaniu paliwa nie wypłukało ci rdzy i wszelkiej maści innego syfu ze zbiornika, no i pozostaje jeszcze kwestia regulacji samego gaźnika...
Sprawdź czy jest paliwo w baku. Jeśli jest, to sprawdź czy pompka podaje benzynę. Zdejmij wężyk co idzie od pompki do gaźnika, i niech ktoś zakręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy leci paliwo. Sprawdź też, czy filtr paliwa jest pełny, czy pusty.
Witam dziś rano odpaliłem mojego vw golfa i przejechałem około 3 km po czym zgasiłem auto, poszedłem do sklepu, zrobiłem zakupy,przyszedłem do auta i zonk. Chcę odpalić auto a ono nie chcę wejść na obroty. Przejrzałem przewody od przelewu itp. Do domu jakoś wolno dojechałem i auto zdechło. Zdjąłem przewody z filtra którymi dochodzi paliwo i kręcąc silnikiem...
Jest qasisterownik. Diagnostyka na pionie 17 sterownika. Sprawdz dodatkowo bezpiecznik nr.29 , w skrzynce obok kierowcy. Jest od sterowania dopływem paliwa.
W gaźniku...
Witam wszystkich mam taki problem z ze skuterem Peugot Ludix rok 2004 mianowicie nie dochodzi paliwo jezeli wstrzykne do gaznika strzykawka troszke benzyny to skuterek odpala od razu i chodzi tylko chwilke tyle ile mial paliwa i nie wiem co moze byc przyczyna jak sprawdzic co moze byc nie sprawne czy gaznik czy tez zaworek który znajduje sie w zbiorniku...
Karo42 gaźnik cieknie dlatego że, zaworek odcinający dopływ paliwa działa nieprawidłowo - /wykręcić i przedmuchać/, blaszka /niebieska strzałka/ ma mieć kąt ugięcia 90 stopni.
Co znaczy rozgrzeje się i gaśnie? Jeśli działa chwilkę i gaśnie to jest problem z dopływem paliwa, wskazuje na to fakt, że po chwili można motor uruchomić. Gaźnik do czyszczenia.
Sprawdź czy nie masz zagniecione go dna zbiornika paliwa. Siostra tak miała i podobnie nieprzewidywalnie hasło. Po odkręceniu ostatniej nakrętki od smoka ten podniósł się o ok 4 cm do góry. A mechanik zdążył wymienić wszystko co możliwe w układzie zasilania paliwem.
Paliwo nie leci ponieważ jest zbyt małe podciśnienie, lub kranik jest uszkodzony. Sprawdź szczelność wężyka podciśnienia.
Moja ulubiona usterka w tej Scanii. Ogólnie usterka ma 2 przyczyny, mechaniczną i elektryczną. Elektryczne to najczęściej skorodowane lub luźne połączenie na pompie lub pod centralką, przetarte przewody itp. do uszkodzenia (przegrzanie) solenoidu lub komputera włącznie. Mechaniczne to na ogół zacinanie się listwy w pompie albo wykraczanie listwy poza...
Witam Chciałem zapytać co mogło się stać że skuter mi nie chce odpalić . Iskrę ma ale paliwo nie dochodzi . Wyczyściłem gaźnik ale i tak paliwa prawie nie widać na świecy chociaż dawałem gazu do oporu . Z góry dziękuje za pomoc . Proszę o szybką odpowiedź bo sezon się zaczął .
Turbinka nie była zablokowana jakimś kawałkiem rdzy, kamieniem itp? Widać że turbinka jest brudna i ma w kilku miejscach pogięte łopatki. Myślę że przy kondensatorze 2 µF zamiast 3 µF powinien silnik pracować. Widać lekki opór na wirniku, ale nie chciałbym Ci proponować demontażu pompki paliwa gdyż nie jestem pewien czy demontuje się w całości czy w...
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Zrob zdjecie, bo cos nie tak. Cylinder stalowy zakonczony na dole gumowa koncowka, ktora zamyka doplyw paliwa. Wszystko "polozone" na plaskiej powierzchni z otworem zasilajacym w paliwo. Powinien wyjsc bez wysilku.
Moim problem jest to,że nie chce odpalić, po oględzinach i próbowaniu na wiele sposobów stwierdziłem,że nie dostaje paliwa. Do sprawdzenia pompa paliwowa. Nie sprawdzisz jej na głos bo mogą być pourywane części ekspoatacyjne w niej i pracować będzie a pompować zaś nie. Najlepiej jest podmienić ją bądź uruchomić ją ręcznie i sprawdzić czy pompuje paliwo....
Po tym czyszczeniu paliwo jest w gaźniku ? Można spróbować podać podczas kręcenia samostart albo plak do kolektora ssącego. Jeśli zapali to problem będzie z dopływem paliwa do gaźnika albo z samym gaźnikiem. Obstawiałbym raczej pompę i dopływ paliwa. To że podaje paliwo bez dławienia ( na odłączonym przewodzie ) nie oznacza że poda kiedy będzie potrzebne...
Zawiesił się elektrozawór odcinający dopływ paliwa. Możesz spróbować go rozebrać i wyczyścić. U mnie znajdował się tam malutki kawałek drutu ( syf w paliwie ) i już tloczek nie mógł zamknąć paliwa.
Witam, mam taki właśnie problem że samochód nie odpala. Jakiś czas temu żona miała taki przypadek że na skrzyżowaniu samochód zgasł ale po jakimś czasie odpalił, wczoraj już nie było tak dobrze. Wymieniłem filtr paliwa myśląc że to może być to, ale nie. po serii odpowietrzeń i prób zapalenia , nici. Sprawdziłem czy elektrozawór działa, no i chyba jest...
To podłącz porządny tester u fachowca to usterka się znajdzie .
Jak byś miał problem z układem paliwowym miałbyś błędy np. dopływy paliwa, ciśnienia na szynie itp... i długo by odpalał. A intercooler nie jest brudny od zewnatrz? Albo od srodka nie ma oleju? Nawierć mały otwór, a pożniej wkręc wkręt do dachu z uszczelką. A sprawdź jeszcze czy wiązka od wtryskwiaczy nie wlewa oleju do sterownika silnika.
zlikwiduj siłownik gaszenia silnika, zamontuj cięgno na linkę - dostępne w sklepach 15zł.
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Nie :) Rozumiem, że trzeba takowy ?
WYDECH WAŁ LINKI Z TEGO CO PAMIETAM TO JESZCZE TROCHE WALKI Z WEZYKAMI I KUPE NERWÓW JAK TO ROBISZ PIERWSZY RAZ
W dolnej części gaźnika jest dysza odpowiedzialna za dopływ paliwa do "studzienki" z której pobierane jest paliwo do ssania. Sprawdź czy jest ona drożna. Tę rzecz często pomija się w czyszczeniu gaźnika.
Witajcie, Mam taki problem z matizem a mianowicie odcina mi dopływ paliwa przy 3500obr chciałbym się zapytać czy ktoś miał podobny problem i jak można to naprawić z góry dziękuję. Pozdrawiam Tomek
Witam, a jak się sprawy mają z podciśnieniem otwierającym kranik paliwa? Może nieszczelny przewód podciśnieniowy?
Witam. Przeanalizowałem wiele tematów poruszanych przez Kolegów dotyczących przyczyn trudności w uruchamianiu piłarek Husqvarna. Stwierdziłem, że w moim przypadku może to być zatkanie filtra, czy też tylko zatkanie przewodu paliwowego. Wymontowałem filtr. Przedmuchałem go, zanurzając do słoika z benzyną przy pomocy pompki rowerowej. Powietrze wychodziło...
Odepnij na początek radio i sprawdź co się dzieje. Jeśli auto zapali, to przypatrz się przewodom w kostce ISO. Wypnij wszystko, co niepotrzebne, zostaw tylko te, które są niezbędne do pracy radia.
Witam, a bezpiecznik sprawdzałeś?????????(od instalacji LPG) Być może się przepalił i odciął dopływ paliwa (jeśli jest elektryczna dysza wolnych obrotów)i co za tym idzie odciął dopływ gazu.Czy kontrolki na przełączniku od lpg się świeca???????
Uszczelka ma gdy silnik pracuje. lub przechylasz kosiarke. Gdy kosiarka sobie stoi to poziom paliwa nawet nie dochodzi do uszczelki. Odkrec komore plywakowa i wyjmij plywak. Uwazaj. Drobne czesci. Sprawdz czy plywak ma w sobie paliwo. Potrzasnij nim przy uchu. Bedzie slychac. Czasem jest w nim kropla cyny. Latwo odroznic. Jesli ma w sobie paliwo to...
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
Właśnie sprawdziłem dopływ paliwa jest do gaźnika leci paliwo a wtrysk mgli, znaczy coś tam się leje Nie wiem czy ma być mgiełka czy taka Rosa delikatna z mgiełka, gaz wszystko jest ok pół gazu jako tako idzie na całym gaśnie
Do kranika masz dwa wężyki: jeden podciśnieniowy i drugi zasilający gaźnik w paliwo. W momencie uruchomienia silnika w kolektorze dolotowym wytwarza się podciśnienie które poprzez wężyk powoduje między innymi otwarcie kranika i tak dalej. Pisałeś że jak zasysasz powietrze przez ten wężyk to paliwo leci do gaźnika czyli ok. Jeśli ci skuter nie chce odpalic...
Zużyta (wytarta) iglica - tak one się także zużywają bo to wszystko wibruje podczas pracy, tudzież rozkalibrowany otwór w dyszy głównej (tej wkręcanej od spodu), względnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Poczytaj tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... To co prawda nie Bing 17, ale wszystkie motorowerowe gaźniki...
sprawdzić dopływ sprawdzić odpływ dopływ paliwa sprawdzić odcinać dopływ paliwo
wyłącznik podwójny jedna żarówka esp8266 flashowanie kostka radia toyota corolla
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Opel Corsa 2010 - Kontrolka SHIFT nie działa: przyczyny i diagnostyka Zastosowanie superkondensatora Kyocera 15F 5,5V w Harman Kardon AVR 660