Może spróbuj ominąć zasilanie modułu z oryginalnej instalacji , po prostu podaj mu + 12V i masę z pewnego źródła choćby z akumulatora i odpal sinik . Podłącz cewkę WN na "żywca" do MED 211 , czujnik podciśnieniowy pozostaw bez zmian on nie jest konieczny do odpalenia silnika . Już nic innego mi nie przychodzi do głowy , no chyba że masz jakiś immobilizer...
Sprawdź czy na tej konkretnej wiązce kabli nie masz naklejki informacyjnej z nr wiązki.
Witam Nie zaciekawiło Ciebie dlaczego coś się dzieje jak otwierasz drzwi lodówki. Sprawdź wiązkę kabli albo na modułach złączach zimne luty ,ogólnie do oględzin połączenie przedniego panelu z resztą modułu.
sprawdz również pozostałe kable w wiązce - objaw taki jakby Ci zwierało kabel sterujący z siłownika z masą pojazdu.
Głośniki sprawdzisz paluszkiem 1.5V bez strachu.P
No samo się nie popsuło. Zwarcie wystąpiło na linii moduł mocy - panel obsługi. Przed wymianą czegokolwiek, najpierw należy sprawdzić szynę danych i czy żyją procesory. Jeżeli wszystko będzie mniej więcej w porządku, można przystąpić do wymiany uszkodzonych elementów. UWAGA!!! Przed uruchomieniem zmywarki, koniecznie należy sprawdzić wiązkę kabli linii...
Sprawdź kable/wiązkę pod bezpiecznikami w komorze silnika. W Tucsonie jest po stronie kierowcy. Ktoś kiedyś pisał że miał tam wiązkę przetartą czy zaśniedziała i podobny problem tylko to było w Hyundaiu Tucsonie ale kijanka to praktycznie to samo.
Czyli przeciążenie lub zwarcie. Sprawdź filtr P-Z, grzałkę (czy nie ma przebicia) oraz całą wiązkę kabli biegnących koło drzwi. Na łączeniu drzwi (koło zawiadów) sprawdź czy któryś nie jest uszkodzony i nie dotyka blachy
F1 to bład NTC czyli czujnika temperatury. Z tych zmywarkach jest to najtańsze urządzenie oporowe. Czyli jaka rezystancja, taka temperatura. Jeżeli go wymieniłeś a błąd masz dalej ten sam, a do tego wymieniłeś programator to radzę Ci sprawdzić wiązkę kabli. Lekkie uszkodzenie izolacji zmienia rezystancję czujnika i masz błąd.
Z tego ile razy miałem do czynienia z komputerem co się resetował to winą był zasilacz Dodano po 1 Polecił bym sprawdzić napięcia choćby na wiązce kabli do dysku
Pierwsze co w tej sytuacji trzeba zrobić to sprawdzić wiązkę drzwi. Bardzo często pękają kable na zawiasie górnym drzwi chłodziarki.
Masz schemat z innego źródła, porównaj sobie.
jeżeli jest przebicie warto, wykonać poniższe ruchy : - naciągnąć kable w wiązce która może być potencjalnym nośnikiem błędu - sprawdzić miernikiem przejście sygnału w w/w wiązce
Rozumiem cotygodniową dostawę partii 30 wiązek ale 30 szt. jednorazowo, nawet dla początkującego to 1-2 dni roboty. zapytaj tu https://www.eltem.pl/pl/contact-us Piszą ''Przyjmujemy zamówienia, które obejmują kilka sztuk rocznie, oraz takie które wymagają uruchomienia produkcji na poziomie kilku tysięcy pozycji miesięcznie''
jak wyżej kolega Ci pisał: sprawdź wiązkę nad tylną belką, kable tam gniją w 3 miejscach, wyciągnij przewody z peszla i obejrzyj je.
Masa to biały z czarnym paskiem.Wątpię że jest w tej wiązce masa która pojawia się po otwarciu drzwi.Czujnik otwarcia drzwi jest na słupku a nie w drzwiach i tam rzeczywiście będzie pojawiająca się masa.Dodam od siebie ze jesteś strasznym leniem że sam nie możesz tego sprawdzić.
Jak to w Beko sprawdziłbym wiązkę kabli w drzwiach, czy któryś nie zwiera do obudowy. Słabym punktem jest dioda w drzwiach, która świeci na dół w trakcie pracy.
Jeśli bezpiecznik pompy paliwa dobry to prawie napewno winny jest przekaźnik. Sprawdź który to i podmień na sprawny. Jeśli dalej nic to może wiązka kabli gdzieś uszkodzona.
Sprawdzić wiązkę kabli w przelotce dach-klapa
mam ten sam problem, EDC 03819, kolega podpinał komp. MANA , nie ma sygnału CAN , nie widzi żadnego elementu z systemu adblue, podpinał nowy czujnik poziomu adblu , to samo , mówi ze przetarty gdzieś kabel sygnału can , ale gdzie szukać ? pruć całą wiązkę porażka, może ktoś zna numer kabla , wczoraj sprawdziłem wiązkę czujnika Nox, pompy adblu, wyglądają...
Nie ma żadnego bezpiecznika na zasilaniu kompresora. Tak jak pisałem. Zasilanie bezpośrednio z BSM. Tak może być że sterowanie z BSI do BSM leci po CAN. Wrzucę schemat jak będę w warsztacie. Teraz to kwestia sprawdzenia tego co napisałem powyżej i znalezienia przewodów. Jeżeli to się zgadza to BSM uszkodzony lub wiązka. Po znalezieniu kabli można podać...
To już tylko mechanik zostaję, ale jeszcze sprawdzę wiązkę kabli, bo widziałem, że jest poprzecierana.
Miałem podobny problem, sprawdź wiązkę kabli idących od sterownika /zdjęcie ksawier53/
dzięki. może wiesz czy taką płytę da się naprawić czy tylko nowa? Nie znam nikogo w otoczeniu kto to robi. E0 jest błędem wewnętrznym, trudnym do zdiagnozowania przyczyny powstania. Natomiast od serwisu nie usłyszysz nic innego jak: wymiana. Nie mamy prawa ingerować w elektronikę. Przy gazie, błędy są strasznie kosztowne. Sprawdź jeszcze tą wiązkę...
Po przesiedzeniu z masterem nocy znalazłem kabel zgniły w wiązce i dla potomnych, bo robiłem baypass. Kable przy sterowniku mają inny kolor niż te na wtyczce od sterowania turbo i warto sprawdzić bezpieczniki.
ojej.. b5 nie miał BLS, więc pewnie mowa o B6 :) jeżeli b6 to sprawdź rozrząd, synchro nie ustawisz jak nie widzi pozycji wału bądź wałka. W passatach b6 i chyba wszystkich vagach z tych lat peszel zjadał wiązkę kabli która idzie przy rozruszniku.. wyrwij to i zobacz czy nie jest zjedzone ;) oczywiście rozrząd sprawdzony czy jest na swoim miejscu tak?
A miałeś do czynienia z tym modelem radia? Post, który pokazałeś, dotyczy innego modelu radia. Według innych forum i filmów YT "code error" oznacza trzykrotne wpisanie złego kodu.
Jeśli moduł jest odpowiedni , prawidłowo podłączony , wyłącznik sprawdzony to zostaje prześwietlić przewody od wyłącz.sieciowego i drzwiowego do modułu oraz wiązkę kabli w drzwiach ( szczególnie w dolnej części , gdzie wiązka się zgina i czasem przełamuje jakiś przewód ) , dalej pozostałe połączenia , rezystancje pomp , zaworów itd.
Potwierdzam pompa paliwa !!!!!!
Jest w skrzyni biegów. Dochodzi do niego wiązka z 3 kablami. Pozdrawiam.
W tej z tego co pamiętam na górze drzwi trzeba zdjąć plastik i panel wyciągasz za kabel do góry. Sprawdź wiązkę na zawiasie czy nie jest pęknięta. W tych panelach padają często luty.
Zajrzyj tutaj (można znaleźć wszystko do każdej Meganki): http://members.upcpoczta.pl/g.banas5/man... Tylko widzę że są drobne problemy z działaniem stronki, w razie jak by nie szło to napisz, przekopie kompa i spróbuję to znaleźć (kiedyś ściągałem).
Wyraźnie widać, że są zatrzaski, źle podważasz. :) Ja ostatnio wymieniałem uchwyt co prawda nie w add ale.....godzinę mi to zajęło, zatrzaski bardzo głębokie i twarde, jeden pękł.
Możliwe że masz problem z przetartymi kablami które robią zwarcie w gorsze dni, ogólnie wiązka do sprawdzenia.
Wiązka z kablami została sprawdzona , wszystko jest ok. Jakieś pomysły ?
Sprawdź wiązkę elektryczną. Przecierają się kable.
witam. 2001 jest rokiem pezjsciowym. mogą byc 2 mozliwosci . pierwsza to koniecznosc dokladania modułu przyczepy druga to besposrednie podłączenie w instalacji. kolory są nastepujące masa- brązowy stop- czarno-czerwony przeciwmgielne- szaro-biały kierunek lewy- czarno-biały kierunek prawy- czarno-zielony pozycja lewa- szaro-czarny pozycja prawa- szaro...
witaj! pralka miga drzwi otwarte ponieważ po włączeniu pompy włącza i sprawdza silnik!! Musisz sprawdzić co jest z silnikiem nie tak i naprawić (prawdopodobnie szczotki się zawiesiły lub zużyły) ewentualnie uszkodziła się wiązka kabli.
Witam. Tu masz schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Sprawdź też kable w wiązce przechodzacej z drzwi do karoserii po stronie kierowcy.
Jak sprawdzić, gdzie jest podłączony bo te trzy kable wchodzą grubą wiązkę kabli i nie mogę dojść ich podłączenia.
Poszukaj w wiązce tych dwóch kabli..kończą się jak pisałem we wiązce za przekaźnikami..wszystko się wyjaśni.Ten szaro/żółty we wtyczce to tylne przeciwmgielne
Sprawdź czy nie jest przełamana wiązka przy zawiasie, w miejscu, gdzie kable przechodzą z drzwi do obudowy lodówki.
No dziwne, komplet wiązek przyszedł z radiem. Kamera działa, GPS i BT, i tylko radio na znanych mi częstotliwościach szumi, trzeszczy i przerywa, jak w kieszonkowym radyjku w pomieszczeniu. Skoro masz komplet wiązek to po prostu weź zwykły multimetr i sprawdź na którym wolnym kablu z wiązki pojawia się +12v DC w momencie włączenia radia.(tylko nie...
Skoda Roomster 2008 r. 1.4 benzyna po odpaleniu zapala sie kontrolka od wspomagania i brak jest wspomagania. Vcds nie pokazuje żadnych błędów związanych ze wspomaganiem. Usilnie pokazuje tylko że czujnik wysokiego ciśnienia od klimatyzacji padł. Sprawdziłem: ładowanie jest 14,5 V , masy wszelakie sprawdzone - przeczyszczone, bezpiecznik od wspomagania...
Ok tak zrobię. Chyba będę musiał sprawdzić całą wiązkę kabli.. :D Jak się uda to w poniedziałek dam znać :)
Tak trudno wykręcić lampę z tyłu samochodu i sprawdzić?
warto oprzeć się na żyłach odpowiedzialnych za otwieranie Punkt oparcia masz podany. Generator wpinasz rzecz jasna od strony abonenta, w razie wątpliwości możesz przeprowadzić próbę zwarciową danych par - rzecz jasna najlepiej robić to w dwie osoby (jedna podłącza, druga sprawdza i opisuje pary).
Wykonuje cały program na zimnej wodzie.Grzałka sprawna. Uszkodzona dioda Zenera 9V (powinna być na 12V), tranzystor smd w obwodzie zasilania cewki przekaźnika; bądź sam przekaźnik. Kondensator MKP 1µF (1,5µF) w obwodzie zasilania. Innych możliwości nie ma. Aha, jeszcze wiązka kabli do sprawdzenia pod poszyciem drzwi (dwa niebieskie kabelki...
Mimo wszystko jeszcze raz sprawdziłby wiązkę kabli idących od góry drzwi w dół do zmywarki.
Do sprawdzenia wiązka ( kable ) idące od czujnika , jak dobre to na 100% czujnik oleju w misce do wymiany. Żółta kontrolka oznacza niski stan oleju , ale to może być przyczyna uszkodzonego czujnika. Puki co możesz jeździć autem.
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Może ktoś już miał taki przypadek i wie gdzie szukać usterki no właśnie okazuje się, że i silnik i pompa robi zwarcie, i to mnie dziwi, że i to i to. sprawdzę silnik i pompę, i może coś będę wiedzieć Wiązkę kabli masz przetartą w podłodze (z przodu, po prawej stronie). Stary motyw.
Jeśli przekaźnik jest sprawny (nie ma wewnątrz upalonych zestyków lub spalonej cewki) i moduł poprawnie steruje przekaźnikiem, to do sprawdzenia pozostaje wiązka kabli od modułu do grzałki i styki hydrostatu.
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Po pierwsze, czemu wymieniałeś iskrownik. Po drugie, jak znam życie, to pewnie najpierw wywaliłeś starą wiązkę, a potem próbowałeś wstawić nową. Tak się NIE robi. Odpinasz jedną kostkę ze starej wiązki i wpinasz w nową. I tak po kolei, bo się właśnie pogubisz. Pamiętaj że wiązka musi być podpięta do stacyjki! No i jeszcze jeden drobiazg. Wiesz że na...
Na plaku silnik łapie, ale jakoś nie chętnie. Na plaku powinien lapac normalnie jezeli lapie kulawo na plaku to koniecznie rozrzad do sprawdzenia. Po podłączeniu komputera pokazało że jest przerwa w obwodzie czujnika położenia wałka rozrządu Jakim komuterem bylo czytane ? Jezeli jakims chinczykiem to moze byc przeklamanie i pokazuje blad braku zgodnosci...
Cześć O poprzecieranych wiązkach na silniku było już na forum kilkakrotnie - słabo z szukania. Tym bardziej w pierwszej serii, gdzie są karbowane peszle które przecierają pojedyncze kable wiązki - aż do ich przerwania włącznie. Dodatkowo wsporniki wiązki na silniku i na przejściu z silnika na nadwozie.
Oprócz żarówek i silniczka wycieraczki tylniej sprawdź dokładnie wiązkę kabli od tylniego prawego słupka wchodzącą do klapy tylniej oraz całą wiązkę w klapie tylniej na bank zwarcie na kablach w klapie
Kable sprawdź, roztaśmuj wiązkę.
To co w środku syreny nie ma najmniejszego znaczenia. Jeżeli problem z odpalaniem auta wynika z awarii alarmu, musisz jakoś obejść alarm i przywrócić połączenia oryginalnej wiązki Mazdy. Pisałem wcześniej. Po kablach wychodzących z alarmu (syreny) staraj się dotrzeć do ich połączeń z kablami z wiązki samochodu. Szukaj kabla z wiązki samochodowej, który...
Poszukać schemat montażowy do pralki, obejrzeć dokładnie programator, kable i podłączać jak każe schemat - wielkiej filozofii nie ma. Kolory kabli i gdzie dochodzą są wypisane na schemacie.
Zwarcie było w kablach w tylnej wiązce przy lampie.
Proponuje sprawdzić połączenie kabli w kilku miejscach są połączone po 4 i najczęściej tam dochodzi do przerwania kabli miałem osobiście taki problem zlutowałem kilka kabli i jest ok. sprawdź wiązkę kabli co wychodzi z bezpieczników.
kostka z egra off,zlacze ecu off,znalesc druty miernikiem,sprawdzic na obciążenie,to wszystko dziekuje
Tak trąbi tylko ze jeszcze minus musiałem mu dać ( bo chyba ta wtyczka z BSM też i minus odpina) Za to nie mam teraz już napięcia na bezpieczniku F2 (na trzy testy raz się zapalił na chwilę próbnik), na gnieździe bezpiecznika po jego wyjęciu też nie ma napięcia więc to chyba coś w module nie gra? Minus jest z karoserii. Nic go nie załącza więc sprawdź...
i tak będzie najpewniej. Sprawdź wiązkę wychodzącą z karoserii na klape.
Sprawdź dokładnie wiązkę kabli do drzwi kierowcy. Może być uszkodzony przewód
Sprawdź wiązkę kabli na przegubie drzwi czasami tam potrafi się przerwać kabelek.
Kocioł Vaillant ecoTEC exclusive VC 256/5-7, problem z czujnikiem CO. Błąd F.55 i w D.118 mam 10 (przerwanie czujnika). Sprawdziłem wiązkę kabli, jest przejście prądowe. Zapewne czujnik do wymiany, i tu problem. Mój ma numer 0020206942, nie potrafię znaleźć go w sklepach, czy to polityka Vaillanta że części niedostępne? Czy jest jakiś zamiennik, np...
Ten zmieniacz wygląda jak IDC-A09PSA. Schemat połączeń spróbuję podesłać na PW.
A na odpietym czujniku jakie pokazuje ciśnienie, sprawdzić jaki jest sygnał na wyjściu z czujika dalej w wiązce. Kable dobrze polutowane? Sprawdzić oporność kabla na łączeniu
Witam. Przyczyną mogą być styki na przekładni ślimakowej w silniku wycieraczek. Można to sprawdzić przez odłączenie przewodów sterujących (załączających) od silnika - jeżeli problem nie zniknie to uszkodzenie styków na przekładni ślimakowej. Jeżeli problem zniknie to uszkodzenia należy szukać w przełączniku zespolonym, lub we wiązce kabli. Powodzenia.
A jak sprawdzić między którymi kablami??
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Nie zaszkodzi sprawdzić samą grzałkę. Termostat i jak to wszytko już będzie rozgrzebane, wiązkę kabli na zamykaniu klapy. Te przewody lubią się łamać, przecierać.
Weż sobie jeszcze syrene z własnym zasilaniem. A co do ceny to w serwisie zapłaciłbyś ponad 800zł. Poza tym wszystko zależy od jakości montażu. Sprawdź po odbiorze czy po otwarciu klapki do bezpieczników nie wysypie sie wiązka kabli. Widziałem już wiele razy takie cyrki. Wogóle w okolicach bezpieczników nie powinno być widać żadnych nmieoryginalnych...
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
Masz tu 3 wtyczki tego modułu,musisz wiedzieć porównując piny i wycięcia/prowadzenia o którą Ci chodzi,jak już będziesz wiedział,to podasz symbole ( w ramce na czerwono) gościowi w ASO i Ci zamówi,ale będzie kilka stówek na zamówienie.Lepiej jak przedmówcy szrot i cięcie kostki z instalacją.Zestawy naprawcze sa drogie i kable wszystkie są białe,więc...
Gdzieś masz przerwane kable /spawanie/ , trzeba sprawdzić wiązkę.
Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie nie było tak łatwo, zasilanie (wiązka kilkunastu kabli), "wchodziło" wprost z betonu z podłogi w przedpokoju, dostępu do kabli nie ma (tylko w puszkach je widać), kucie w płycie żelbetonowej to tragedia !
Sprawdź bezpiecznik 14 i 21. Sprawdź tez czy na kablu czerwonożółtym w wiązce drzwi jest stały plus
Kup urządzenie pod nazwą "szukacz przewodów": https://obrazki.elektroda.pl/2099484800_... Zestaw składa się z nadajnika i sondy. Nadajnik zapinasz z jednej strony na szukany przewód (2 dowolne żyły), gdy zbliżysz sondę do dowolnego miejsca tego przewodu, usłyszysz dźwięk który nadaje nadajnik. Im bliżej sonda tym głośniejszy dźwięk....
Problem rozwiązany. Wina była po stronie wiązki kabli w prawym zawiasie. Jeden z nich został uszkodzony. Nie był w żaden sposób zabezpieczony przez producenta nawet taśmy izolacyjnej nie było na wiązce kabli. Temat rozwiązany. Myślę że jak ktoś będzie miał podobny problem najpierw zdjąć obudowę zawiasu i sprawdzić kabelki czy są całe.
W pierwszej kolejności sprawdź wiązkę kabli która przechodzi przez kierownicę, podczas skrętu te kable też się skręcają i w pewnym momencie tracą przewodność a czasem nawet robi się tam zwarcie między kablami. Obstawiam to jako główną przyczynę problemów, należy wyjąć tą wiązkę i obejrzeć oraz dotykać (często robi się sztywna mniej więcej w połowie)...
Witam. Zobacz dzial <Usterki samochodów-downland> Pozdrawiam.
Prawdopodobnie coś musiałeś namieszać z tą wiązką. Jeszcze raz sprawdź czy przypadkiem nie pomyliłeś kabli w wiązce przy lutowaniu. Zawór nie puszcza wody, bo nie otrzymuje napięcia z programatora, że zaczął się cykl pracy. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Sprawdź dokładnie wiązkę kabli (przelotkę) pomiędzy nadwoziem a klapą bagażnika. Zwykle w tej wiązce łamią się kable i dlatego proponuję badać każdy oddzielnie (nawet z użyciem lupy) poruszając je w różne strony. Nie sugeruj się tym, że jeśli izolacja kabla jest bez pęknięć, to i wewnątrz "linka" musi być cała.
Sprawdź wiązkę kabli pod akumulatorem czy nie jest spuchnięta bo to tam najczęściej gniją kable i odstawia takie numery.
Nie wiązka połączona jest także połączona z EDC. Przecież masz nr przewodu co jest trudnego żeby sprawdzić gdzie prowadzi? Sprawdziłeś gruby kabel ten od wtyczki który idzie w dół koło ramy?
Witam! Buduję wiązkę do samochodu wyścigowego i chciałbym dobrać grubości i parametry kabli tak, aby nie były zbyt grube (masa) jednakże pewnie przewodziły żądany prąd. Jedyny wzór który znalazłem to: S[mm2]=(0,02*L*I)/U gdzie: S- szukany przekrój w milimetrach kwadratowych (nie średnica!) L- długość przewodu jaką chcemy zainstalować I- Max prąd płynący...
Sprawdź czy masz w wiązce do klapy gruby biały kabel. Bo brązowy widać to ewidentnie masa, brakuje białego albo uciekł ci do dziurki tych co widać prawdopodobnie albo ktoś wyciął.
Niebiesko/biały kabel w wiązce zamka drzwi - otwieranie masa przez opornik 180 Ω - zamykania masa
Proponuje parciana. Zawsze wiazki pakuje w parciana. Ladnie sie uklada ,estetycznie wyglada. PCV jest dobra do izolowania polaczen ,ale na dlugich odcinkach srednio sie nadaje. Potrafi sie odwijac pod wplywem wyzszych temperatur. Ja osobiscie do tych celow preferuje parciana.
Wiązkę rozpruj sprawdź a nie forum...Przeciez widać że już naprawiana.
Jeżeli masz oba końce wiązki blisko siebie i trochę czasu, to wystarczy omomierz lub bateryjka z żaróweczką. Sprawa wygląda inaczej, jeżeli końce wiązki znajdują się np. na różnych piętrach budynku. Wtedy do jednego końca podłącza się tzw. nadajnik, a do drugiego odbiornik. Można np. podłączyć baterię i szukać woltomierzem odp. końcówek z drugiej strony....
Sprawdzona wiązka kabli brak przetarć czy pęknięć proszę o pomoc Która wiązka, jak sprawdzona? Brakuje Ci zasilania na kilku elementach w komorze silnika... zobacz co z tym przekaźnikiem pompy paliwa - nie ma zasilania czy sterownia.
Miernik do ręki i szukasz kolego. w większości przypadków tak dokonuje się napraw, ale sugerował bym sprawdzić wiązkę, kable często łamią się pod drzwiami.
Zepsułem sobie motocykl i potrzebuję Waszej pomocy, ale przypuszczam, że bez wizyty u elektryka się nie obejdzie, bo dla mnie to czarna magia. Mianowicie założyłem główną wiązkę elektryczną od wersji europejskiej do motocykla (wersja amerykańska). Po podłączeniu do aku licznik się uruchomił, ale zapaliły się też czerwone kontrolki, które normalnie się...
Sprawdź jednak te kable w wiązce drzwi. Za niektóre stwierdzone usterki mogą też odpowiadać "mikrowyłączniki", znajdujące się w kasecie zamka drzwi kierowcy.
przerwa wiązce kostki wiązce silnika sprawdzić przebicie kabel
chrysler voyager czujnik dioda ograniczenie prądowy obudowy czarna lista
philips 21pt5458 elektrodę jonizacyjną
Jak obniżyć napięcie z 12V na 5V: Stabilizatory i przetwornice Dlaczego lampy solarne włączają się podczas deszczu?