Witam co do konta wtrysku mam program VCDS-lite , gdzieś na forach wyczytałem że kont powinien wynieś 049-051 "Engine - Basic Settings - grupa 000 - pozycja 2"? i też tak zrobiłem na swoim programie co prawda na zimnym silniku ale żeby sprawdzić tylko czy da się tym programem sprawdzić Kąt wtrysku! wyszło coś takiego ? i teraz moje pytanie da się sprawdzić...
Do sprawdzenia sprężanie,wtryski czy nie leją i kont wtrysku.
Zależy w jakich temp to odpalał. Nie wiem czy powyżej zera są tam potrzebne świece. Ja bym dodał do tych rad jeszcze sprawdzenie konta wtrysku,sprawdzenie przelewów i innych połączeń w układzie paliwowym. Zaworek zwrotny to nie naprawa.
widziałeś kiedyś w silniku AAZ ustawienie czy sprawdzenie konta wtrysku vagiem bo ja mam ten silnik w ibizie i niema możliwości sprawdzenia bo niema komputera kont wtrysku ustawia się zegarem i wynosi on 0.90mm+/- 0.002mm
Czy nie miałeś wymienianego rozrządu jak miałeś to sprawdź kont wtrysku.
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
Witam wszystkich po dłuższej przerwie wracam do tematu palenie tego wehikulu prawdopodobnie utrudnia zbyt duza dawka rozruchowa która zalewa cylindry doszedłem do tego ustawiając gaz na minimalne obroty tak ze tylko tylko zadusilem go w tym ze ustawieniu. Postal tak dwa dni i nawet fajnie zapali oczywiście bez ruszania dziwignia gazu. Teraz pytanie...
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
Wszystko sprawdzone i nic nie pomogło więc dziś zawiozłem pompę również wykręciłem wtryski i oddałem do sprawdzenia będę wiedział dopiero we wtorek co i jak. Mam, jeszcze pytanie jak już odbiorę to wszystko złoże czy powinienem jeszcze ustawiać ten kont wtrysku.
sprawdź na początek kont wtrysku. podgrzej go do 80 stopni i sprawdź czy nie jest za późny np vagiem
Sprawdź kont wyprzedzenia wtrysku jeśli jest zły to bez zdejmowania pokrywy się nie obejdzie.
wymiana wałka rorządu nie pomogła dalej silknik jak nie palił tak nie pali kiedy jest gorący.Wiele osób wspomina o pompie wtryskowej o zacieraniu się.Za bardzo tego nie rozumiem jaki to ma wpływ na to że wału nie można obrócić?????? tylko rozrusznik się zatrzymuje. Zbyt wczesny zapłon powoduje cofnięcie się tłoka to znaczy za wczesny wtrysk paliwa...
siemka miałem taki sam przypadek jak ty pompa siadała i stukało a co do kopcenia to kont wtrysku się kłania ;)
4 grupa nastawów podstawowych obadaj. A wtryskiwacz sterujący jest dobry? Jak on się uszkodzi to silnik ma problem z określeniem konta wtrysku.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Niestety ale silniki w autach renault są strasznie wrażliwe na ustawienie początku wtrysku jeśli we wszystkich przypadkach były sprawdzane świece i paliwo nie schodzi to zaczął bym dalsze POSZUKIWANIA od tego chyba jeśli to nie pomorze to należy sprawdzić zawór przyspieszenia konta wtrysku pozdro.
Nie piszesz kolego co było remontowane? Pewnie wtryski i pompa wtryskowa nie była ruszana? Proponuję sprawdzić wtryskiwacze i pompę na przyrządach i ewentualnie kont wtrysku.
Witam, bardzo proszę o pomoc, posiadam golfa 4 1.9 tdi ALH, sytuacja wyglada następująco, wydałem już sporo pieniędzy jeżdżąc od magika (mechanika) do magika.hdy przyszła zima autko na zimnym strasznie odpala jak by nie mogło zakręcić, oraz auto nie ma pełnej mocy. Rozrusznik regenerowalem, turbo tak samo, czujniki temperatury wymienione, świece również,...
wyskakuje błąd nastawnika konta wtrysku Czy po skasowaniu tego błędu, rano kiedy brak mocy to znowu się pojawia?
Mi znalezienie zakładu co zrobi prawidłowo obróbkę zajęło 15lat. Było wożone, a nawet wysyłane w Polskę. Było bliżej, dalej, taniej drożej. Ale nigdy dobrze A teraz mają robione jak trzeba. A u autora to typowy objaw braku kompresji, nieprawidłowego konta wtrysku. Zresztą sam napisał. Wymienił pierścienie ma cylinder z progiem.
Jak sprawdzić samemu kont wtrysku? Z wykształcenia jestem mechanikiem i kiedyś przy tym robiłem. Powiedzcie co tylko mogę to samemu sorawdzę. I czy mogę gdzieś kupić interfejs diagnostyczny do tego? Jakiś z tych tańszych. Proszę o jakiś namiar.
nie ma pompki , na 100 % coś z regulacją konta wtrysku , jeśli tłoczek sie nie przyciera to może zaworek albo sterownik? miałem taki przypadek i po prostu zasyfiona pompa była
Sam się nie ścioł ktoś grzebał. A o koncie wtrysku i sprawdzeniu pompek pisałem na początku.
Powymieniam przewody paliwowe, sprawdzę filtr i pojadę ustawić jeszcze raz kont wtrysku,.
W zakładce dynamiczne ustawienia konta wtrysku jest ta wartość i temperatura paliwa. Na ekranie tabelka w jakich wartościach się ma mieścić ten kont wtrysku , i jest do tego opis że czasami trzeba to ustawiać jak się zmienia rozrząd lub napinacz rozrządu .
Stary temat ale śmiać mi sie chce nikt nie pisze o sprawdzeniu ustawienia konta wtrysku i dawki vagiem a to podstawa Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji.
witam zrobiłem jak kazałes,odłączyłem za głowicą 3 kabłe od chyba czujnika oraz od wody i lipa tak samo ,przestawiłem vagu na automat bez zmian dalej przy dłozszym odpalaniu na ciepłym kopci,sprawdziłem kont wtrysków ustawiłem afn, i tam mnie zaniepokoiło,żółta kreska nawet nie dochodz do czerwonej kreski,nie wspominając o niebieskiej,bo czytałem ze...
sorry źle się wyraziłem :P odpiłem wtyczkę od czujnika temperatury;-) podepnę się pod kompa i sprawdzę ten kont wyprzedzenia wtrysku
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
to znaczy źle ustawiony kont wtrysku czy jak czy oddać jeszcze raz do tego pompiarza aby sprawdził ?
A w moim jednym tylko przypadku uszkodzeniu uległ przestawiacz dawki/konta wtrysku w pompie wtryskowej. Zatarł się po prostu. Z tym, że objawy były podobne z Twoimi z pewna różnica autko dymiło na biało a przy mocnym "bucie" dymiło bardzo na czarno zostawiając sadzę na asfalcie. W tych silnikach dość łatwo jest sprawdzić i wyczyścić ten "przestawiacz"...
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Skoro coś wspomniałeś o regulatorze konta wtrysku to mam pytanie. Silnik pracuje twardo, gorzej przyspiesza i łapie błąd dotyczący "konta wtrysku" - nie przytoczę numeru Pxxxx bo nie pamiętam. Ale chodzi mi o to czy jeśli kupię taki nastawnik na znanym portalu aukcyjnym i będzie on sprawny, to mogę go z powodzeniem wymienić?? Czy może wymaga on nauczenia...
Na 99% jest to wina złego ustawienia kont wtrysku , lub zbyt słaba moc krecenia rozrusznikiem , disel jest to silnik w ktorym nie musza byc swiece żarowe ale gdy sa oczywiscie przyspieszaja odpalanie silnika lecz nie sugerujmy sie ze bez swiec żarowych nie odpalimy auta. Posiadam golfa IV od niedawna i mam ten sam problem slabo odpala po nocy ( juz...
Jeśli latem jest wszysdko ok to nie szukaj przyczyny w koncie wtrysku Musisz sprawdzić cały układ sterowania podciśnieniem zaworów ostatnio miałem taki problem i była uszkodzona bańka podciśnieniowa w turbinie.
Co sprawdzić ? Adres do warsztatu w Twojej okolicy. I to dobrego, żeby ustawić wszystko tak, jak ma być i przy okazji znaleźć przyczynę ciężkiego rozruchu na ciepłym silniku. A poradniki i kabelek diagnostyczny - zakopać. To tylko generatory kosztów.
rzemyk90 Jeszcze raz sprawdziłem dokładność pomiaru konta wtrysku, tym razem jak napisałeś o małym przekroju węża (Podobnym do przekroju w rurce). Okazało się ,że wychodzą mi na maksymalnym dosunięciu pompy do bloku 21 st. a nie jak wcześniej wychodziło mi od 19-24st. (próba powtórzona kilkukrotnie). Kiedyś gdzieś na forum wyczytałem że zetory z nowszą...
Panowie, mam problem z VW AFN em 110 KM. Zaczyna ruszać i nagle przestaje ciągnąć. Po dodaniu więcej gazu szarpnie i zaczyna ciągnąć do 1800 obr i tyle. Obroty nie wzrastają, nawet jak wciskam do podłogi gaz. Na wolnych obrotach na 1. biegu bez dodawania gazu capkowanie. Turbina cała regenerowana na Corasie, przewody dolotowe posprawdzane, zero nieszczelności....
Witam Podłączę sie do tematu. Po tym weekendzie powstał mi podobny problem. Przeczytałem cały temat i aż mi się włos zjeżył jak Cię potraktowali niektórzy mechanicy i oczywiście ASO. Takie podejście do klienta to niestety standard ich usług. Wracając do mojego problemu, to silnik właśnie zapala tak jak było powietrze w układzie. W przewodzie od filtra...
Źle rozumiesz. Masz podany kont statyczny i na tyle ustawiasz. Masz pokazane 3 typy silników w różnych wersjach. Że stałym kontem wtrysku i tz. zegarem wtrysku. Dodatkowo masz zależności od obrotów maksymalnych. Czyli w pierwszej tabelce silnik trakcyjny który rozpędza się do 2500-3000obr/min i nie interesuje cię jaki przy tych obrotach ma kont wtrysku...
Kolego a jak zapłon kont wtrysku sprawdzałeś. Piszesz że świece sprawdził ale ty zobacz czy na twoich kablach jest zasilanie
według mnie skoczył rozrząd lup nastawnik konta wtrysku masz za słabe wysterowanie zaworu. sprawdź rozrząd jeśli ok to szukaj pompy na podstawke
jeżeli masz minimum wiedzy o silnikach hpi a napewno tylko o oponach i tacho to będziesz wiedział że one maję bardzo duży wpływ gdyż ustalają dawkę i kont wtrysku paliwa
To typowa usterka opóźnienia konta wtrysku paliwa ,szybko sprawdź pasek rozrządu mógł przeskoczyć lub się rozciągnąć jeżeli pasek jest OK to w pompie wtryskowej jest tak zwany przyśpiesznik kąta wtrysku przy wysokich obrotach .po prostu nie przyśpiesza To robota dla pompiarzy ale przed wizytą sprawdź pasek rozrządu.
Nie był to ten sam numer chyba nie sprawdzałem ale wtyczkę miał inną musiałem improwizować z podłączeniem żeby sprawdzić. a kod błędu nie zanotowałem. Nie kombinuj wtrysk musi być ten sam on odgrywa bardzo duży udział w regulacji konta wtrysku. Jaki kod silnika
Witam a na serwisie sprawdzali cisnienie paliwa przed pompą wtryskową?? Moze zawór przelewowy nie utrzymoje dostatecznie duzego cisnienia badz. Do sprawdzenia zostaje kont wyprzedzenia wtrysku, wtrysk prowadzacy. Jak to bedzie wporzadku pozostaje sprawdzic sprezanie na tłokach.
sprawdź przede wszystkim na kompie, myśle że pjawi się błąd regulacji konta wtrysku, no i trzeba będzie robić pompę, a przy okazji niech skontrolują wtryski, niewiele to kosztuje
Poszukuje informacji na temat: Jak wykonac poprawnie regulacje konta wtrysku pompy w Mercedes 220D. Bede wdzieczny za wszelakie wskazowki dotyczace tego problemu.
Audi jak w temacie 2,5Tdi A6. W Vag grupa4 kanał 3 mam wartość -0.6 a powinna być -2. Czy taka odchyłka może powodować głośniejszą pracę silnika i czy może on tracić na mocy przez złe ustawienie. Auto jest ogólnie lekko zmulone. Nie ma żadnych błędów i reszta działa jak należy.
Jest możliwość że mechanik coś złe ustawił. Ale będąc na komputerze mogli zobaczyć tobie kont wtrysku. Który jest w grupie 0 w nastawach podstawowych silnika.
W pierwszej kolejności poprawne ustawienie rozrządu. W tym silniku znak wału korbowego znajduje się na kole zamachowym widoczny przez oczko w skrzyni biegów, wałek rozrządu na blokadzie.a pompa wtryskowa blokowana przez najmniejszy otwór w kółku do otworu w korpusie, znak na kole pompy wtryskowej na godzinie pierwszej. Ustawianie rozrządu na dwa różne...
Do kolegi który zaczął ten temat, nie che mi się czytać tych wszystkich wypocin wiec może ktoś już to napisał ale mierzyłeś temp. sprężarki, katalizatora, temp. dopalania filtra cząstek stałych. temp. oleju i ogólne parametry pracy silnika po twoim nazwijmy to tuningu ? Proponuje ponadto sprawdzić wyprzedzenie konta wtrysku i opóźnienie zapłonu ma to...
To jak w skrocie ustawic ten zaplon, kont wtrysku? silnik byl rozebrany w drobny mak i wszystko bylo przegladane i remontowane chyba bede musial znow zadzwonic po tego mechanika niech cos zrobi
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
Opalony dzięki za sugestię .Ten opornik trochę miesza w tym silniku. Dzisiaj rano temp . silnika pokazana z opornikiem to -2 stopnie , a było +9 (bez opornika +9) Opornik Faktycznie ma wpływ na sterowanie kontem wtrysku (Zrzut niżej) : Poniżej widok z podpiętym rezystorem . (temp oszukana przez rezystor + 16 stopni ,W rzeczywistości silnik nagrzany...
Silnik był od bizona,jeszcze nie kosiliśmy w tym roku więc co do oleju dopiero się przekonam jak trochę popracuje ale obawiam się tego kopcenia.Jak można najszybciej sprawdzić wtryskiwacze i ustawić początek konta wtrysku? Konto możesz sobie założyć w banku i sprawdzić jego stan. Co to ma wspólnego z silnikiem?
Nie mogę ustawić konta wtrysku, jak zejdę już do odpowiedniej wartości 52 to auto nie chce odpalać. Sprawdzony rozrząd wszystko jest ok i wymieniona została pompa wtryskowa Ciekawe skąd wiesz że jest 52 jak nie możesz odpalić? Tam na pompie powinien być otwór na blokadę więc jest dosyć łatwo. Powinno palic od strzała. Resztę korygujesz dynamicznie...
Dzień Dobry, Chciałem ustawić pompę wtryskową bosch 0 460 484 056. Chcę ustawić kont wtrysku, jaka dla tej pompy jest wartość na czujniki zegarowym. Gdzieś znalazłem że 0,83. Pozdrawiam i dziękuję
Mam takiego Gradka też i mam problem z mocnym dymieniem. Wtryski nowe, pompa ok, kont wtrysku git, rozrząd też git. Pierścienie może, ale jak robiłem uszczelkę, to sprawdzałem tłoki, ranty, nie było żadnych wypracowań. Może olejowe, bo z korka olejowego dymi.
Z rozrządem nie powinieneś mieć problemów, tym bardziej, że jak piszesz: Znalazłem na elektrodzie opis jak ustawić rozrząd, Poczytasz i zrobisz. Pamiętaj, żeby założyć nowe śruby do pompy wtryskowej (4 szt.- lubią się luzować). Co do konta wtrysku po tej operacji, to generalnie zawsze powinieneś podłączyć pod tester i sprawdzić go, ale to wcale nie...
Witam mam pytanie rozrząd ustawiony na blokady pacjent golf VI 2.0tdi 103kw 2011r synchronizacja rozrządu przy temperaturze 80 stopni u mnie na vcds pokazuje -4.04 czy te wartości są dopuszczalne?? proszę o odpowiedź.pozdrawiam. Nie pomyliłeś konta wtrysku z synchro
Może zły kont wtrysku albo coś związane z dawkami paliwa?? Nie znam się na tym ale poprostu tylko to przyszło mi do głowy. Albo problem z filtrami??
W kostce masz plus i od żarówki plus dałem do kostki masę do kabla np od kontu wtrysku i kabel od sterownika masujacy do masy Dodano po 33 Miałeś kolego rację jest dużo sposobów na sprawdzenie sterownika. Sprawdziłem innym sposobem z internetu i jednak jest sprawny musiałem źle zmasowac czy coś. Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego czujnika? Bo włożyłem...
Chyba jednak nie odrobiłeś do końca lekcji. Nie ma opcji żeby kont synchronizacji skakał tak jak podajesz. Przede wszystkim pomiar robimy jak silnik ma 90 stopni, a nie na zimnym. Na zimnym masz głupoty w odczycie. Pasek się reguluje w zakresie na znaczniku -masz filmy na You tub jak to zrobić. Pozostaje żebyś podał kont trwania wtrysku? Kont synchronizacji...
Objawy wskazują problem z kompresją lub kontem wtrysku.
Masz odczytać kont wtrysku z tabliczki znamionowej i tak ustawić.
Pompa była podstawiona sprawna kont wtrysku ustawiony wałki i dźwigienki ok turbina tez przepływomierz też, wtryski sprawdzone i nie chodzi? może komp padł po kasowaniu błędu ciągle powraca Dodano po 10 kąt rządany 2' a rzeczywisty 2' ustawiona prawidłowo
BS grupa 000 jest to samo na drugiej pozycji 255... Szczerze mówiąc sam się zastanawiam nad tym rozrządem jeśli przeskoczył jeden lub dwa ząbki więc to być może przyczyna wcześniej kont wtrysku był idealny 51 więc albo ten elektrozawór albo rozrząd... Podpowiedzcie tylko jak sprawdzić ten elektrozawór czy vag jest w stanie go przetestować ? Ewentualnie...
Kont wtrysku znajdziesz w słowniku ortograficznym.
Nastawnik konta wtrysku się zaciera. Pompa do wyciągnięcia. Olej dowolny. To na CC/CD lub wyższej jakości pracuje.
witam ,pracowalem na tych silnikach dosyc dlugo na hamowni i wiem ze pomimo wad w silniku jesli jest wszystko dobrze zlozone i ustawione to pracuja dosyc dobrze ,wiec tak ,luzy zaworowe 0,15mm ssacy i wydech na zimnym silniku,dokladne ustawienie kola walka rozrzadu , walu korbowego i pompy wtryskowej ,przy zakladaniu paska rozrzadu nalezy uwzglednic...
witam poszukuję gotowej mapy do audi 19tdi 1z Dodano po 15 jest to nie najmłodsza 80-siątka ale w niezłym stanie tyle rze muł jedzie jak bez turbiny sprawdziłem podstawowe parametry wszystko w normie turbo działa kont wtrysku ok usterek o. Morze ktoś mi podpowie co przeoczyłem. 1Z ma stary sterownik i myślę że pozostaje zmiana mapy
Bo gwarantują że wyjęta ze sprawnego i działającego pojazdu, a jak by coś nie grało to mam 14 dni na odesłanie. Jedynie co może być nie tak to nastawnik, a moja oprócz nastawnika ( który zresztą właśnie leży na falbanku i czeka na zamontowanie po czyszczeniu) to jeszcze może być elektrozawór nastawu konta wtrysku,bo po włączeniu zapłonu terkocze a jak...
jaki typ rodzaj pompy ? wartość konta wtrysku powinna być napisana na pompie i tylko taka ma być ustawiona . jakie są kody błędów ?
LOG 000 Jaka powinna być wartość początku konta wtrysku Basic Settings grupa 000 kolumna 2 U mnie jest 16 a nie powiino być ok 50?
Co do konta wtrysku to nie chodziło mi o to jak przestawić tylko w jakim zakresie jest w Diesel'u (benzyna ok 10 st). Natomiast co do wtrysków to też nie chce ich regulować tylko chodzi mi o to czy wtryskiwacze otwierają się dopiero wtedy jak jest odpowiednio wysokie ciśnienie, czy może być tak sytuacja że mgiełka jest ale ciśnienie jest za małe.
Nie możliwe tak jak pisze elektryka pompy jest oryginalna od niej wszystko musi współgrać jedyne możliwości ustawienie konta wtrysku, ustawienie pompy na srubach mocujących lub prawidłowe odpowietrzenie tylko jak zrobic te same czynnnoscit poprawnie? Dodano po 4 Jakies pomysly schematy cokolwiek?
Zrobiłem bypass na pompce i faktycznie silnik chodzi, ale objawy są takie same cały czas...a więc pompa VP44 do naprawy. Czy te błędy wskazują na częstą usterkę pompy czyli zacierający się tłoczek zmiany konta wtrysku? Czy może zaciera się zawór dawki paliwa, albo uszkodzony sterownik - ten tranzystor sterujący ? pozdrawiam! DBS
mechanik mówił ze grzeją stałem przy nim jak sprawdzał- sprostowanie do postu po wymianie świec na nowe dalej było to samo nie mieliśmy już pomysłów oprócz regulacji konta wtrysku ale przed tym postanowiliśmy sprawdzic nowe świece i co się okazało jedna z nich była zła nie jarała wymieniłem na starą jedną z wcześniejszych i rano auto zapaliło na dyg...
Luz zaworowy zły, wtryskiwacze nie wiadomo od czego. Ale ważne że nowe. A tu zły kont wtrysku, źłe wtryskiwacze, zużyty silnik. Dodano po 1 Raczej nie. Ale nie znam dokładnie tego silnika. Więc może odpuścić temat. Jak silnika na oczy nie widziałeś. Jak to dobrze że są tacy fachowcy jak ty.
Sprawdz zapłon w pierwszej kolejności, regulator konta wtrysku, dawke paliwa na nastawniku. Dodano po 55 Przy dodawaniu gazu ksztusi sie i dymi jeszcze bardziej?
A skąd pewność, że wina tkwi w ustawieniu wtryskiwaczy? Tyle razy już takie tematy przerabialiśmy (wystarczy poczytać na forum)... Kont wtrysku ok?
wyjmij wtryski daj do sprawdzenia jeśli wszystko będzie ok obstawiam że może się zacierać regulator konta w pompie
kolego sprawdz to dolne koło jestes na forum zeby dostawac rady i je sprawdzac a nie chyba nie to lub nie to zresztą twoja sprawa i morzesz jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach bo to tylko te dwie rzeczy ci zostały biały dym to jest albo zły kont wtrysku albo brak kompresji na cylindrach Dodano po 6 a i postaw kogoś tyłu auta niech patrzy czy za...
Witam. Za czołem jeździć scanią jak w temacie. Brak jej mocy dymi na czarno podczas jazdy i ma niska temperaturę cieczy na poziomi 70 stop. Szef mów że to tak od ok dwóch miesięcy jeździł z nią do serwisu ale oni ręce rozkładają. Wymienił i sprawdził. czujnik doładowania interculer turbina sprawdzona nowe org. filtry paliwo/powietzre czujnik na wale...
witam mam podobny problem w swoim golfie III 1.9 TD. ostatnio mechanik wymieniał świece żarowe i od tej pory zimny bardzo ciężko pali i ma duży brak mocy i strasznie kopci na biało. gdy się zagrzeje to chodzi normalnie. czy to jest właśnie przyczyna złego konta wtrysku? dodam jeszcze że przed wymianą świec zimny odpalał bez problemu.
Kont wtrysku bym zmienił (zmniejszył) i sprawdzał co się dzieje -metodą prób i błędów drobna korekta. Dlatego się pytałem o przyspieszenie obroty silnika. Pomiary tylko na rozgrzanym silniku. Nic więcej nie doradzam bo mnie zlinczują. Powodzenia.
w załączniku mała instrukcja serwisowa do małego mf. jeden z silników to ten sam jaki ty masz. tam jest dokładne info odnośnie ustawiania konta wtrysku
Mogli wszystko źle zrobić. Zembatka mogła przeskoczyc o oczko. Przy ustawieniu tej pompy liczą sie dziesiate mm a nawet setki żeby dobrze ustawić zapłon.Blokady służą do montażu. Zapłon regulujemy bez blokad z komputerem w którym masz podane wartości konta wtrysku.
Witam, Pacjent: VW Polo 6N2 2001r silnik 1.4TDI AMF Objawy: Auto zapala. Nie świeci się kontrolka silnika. Bardzo głośna praca, jakby coś waliło w silniku, brak mocy. Wstępna diagnoza: Po podłączeniu VAG wyszedł kont wtrysku 7,1 przed GMP(wycztałem że powinno być od 1 przed do 2,5 po GMP). Przestawiony rozrząd?(wymieniany 30tys km temu, nie wiadomo...
Zmieniłem samo elektronikę, pompy nie ruszałem, łańcuch... no nie wiem... czy to jest możliwe? Co do konta wtrysku, to raczej ma sens. O ile mi wiadomo za to jest odpowiedzialny jakiś oksydowany aluminiowy cylinderek i to podobno działa puki osłona tlenku się nie zetrze.. No tak, ale, że to nie stało się stopniowo, tylko od razu po. Oczywiście jest...
mysle ze wystarczy jak kopisz zawozek i załozysz go miedzu filtrem a pompa sa takie mam nawet u siebie na 90%pomoze Dodano po 4 a ten biały dym to kolega twalk ma racje moze nie byc cisnienia na cylidrach a moze tez byc puzny kont wtrysku moze wymieniałes ostatnio pasek rozrzadu albo juz długo tego nie robiłes
wyjasnionw ,padł elektrozawór konta wtrysku 400 zł
Witam stawiam na poblem z kontem wtrysku,albo ten nieszczęsny klin na wale ale wtedy powinno wywalac błeda 550
albo wtryski albo luzy za rozrządzie i za wczesny kont wtrysku wtedy będą szły iskry z tłumnika sprawdz zębatke na pompie czy nie wycieło zadnego zęba i lącznik zębatki z trybem rozrządu jak bedzie wczesny kont wtrysku to traktor ma prawo łapec temperature i czy załorzyli ci dobre kon.wtrysków co c300 to NR.150 A2
tłumika zaczął ulatniać się biały dym 1-za niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy Założyłem inną pompę, po regeneracji 2-zły kont wtrysku 3-dobrze założyłeś sprzegiełko od pompy ???
Nie da się wykasować błędów kontu wtrysku nie sprawdzałem ogólnie gdy samochód odpali już można go zgasić po około 30 sekundach i normalnie już odpala od strzała
Pasek nie bardzo, bo pukanie pojawia się wyłącznie pod obciążeniem przez klimatyzator i alternator. Pukanie występuje tylko na wolnych obrotach. Rozrząd 40tyś temu. A pytałeś jeszcze o zadymienie. No cóż jak miałem wyprzedzony kont wtrysku o 6 stopni a silnik był zalany 10w40 to chmury dymu! Teraz po korekcie konta i zalaniu 15w40 jest lepiej, już tak...
AFN ,AVG. z reztą mało wazne . chodzi o to jak pompa jest ustawiona kont wtrysku był vagiem sprawdzany czy poprostu na blokade????
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
ustawić konto wtrysk konto google sprawdzić sprawdzić numer konto
zbudować maszynę parową błąd ustalić parsowanie plików
haier klimatyzacja plyta indukcyjna
Factory reset De'Longhi ECAM20.110 - jak przywrócić ustawienia? Kod F9 w suszarce Siemens - problem z systemem grzewczym