Masz rację kolego po włoczeniu stacyjki muszą ci sie pokazać prądy nie ma innej opcji.Mozesz sprubować na krótko połączyć w kostce.Miłej zabawy
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki i poprostu nie łączy. Co do drugiej przypadłości trzeba by sprawdzić czego brakuje, czy jest ciśnienie na listwie, poprostu diagnostyka.
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
Nie wymienia się w ciemno. Jak chcesz sprawdzić kostkę stacyjki to daj na rozruch i pomierz wtedy na zacisku 50 przy rozruszniku czy pojawi się napięcie względem masy, ma być 12 V.
aby sprawdzić kostkę stacyjki niech kolega zmostkuje na jej wtyczce przewód brązowy z czarnym i jeśli pojawią sie kontrolki na tablicy to jasna sprawa do wymiany atak będzie na 90%
Tak ogólnie mówiąc to trzeba odłączyć kostkę od stacyjki i sprawdzić czy wówczas da się przekręcić kluczykiem. Jeżeli tak to trzeba dokładnie sprawdzić kostkę, jeżeli nie to stacyjka jest do naprawy. Jeżeli odłączysz wszystkie przewody od stacyjki i dalej niemożna przekręcić kluczykiem to jest to uszkodzenie mechaniczne i bez demontażu stacyjki się...
Sprawdź czy na bezpieczniku nr 33 10A masz napięcie po przekręceniu stacyjki (dla pewności możesz sprawdzić na zapalonym silniku), jeśli nie ma to sprawdzamy kostkę stacyjki pin 75 lub na przekaźnik -J59- (100) (chyba gniazdo nr 7) gdy prąd jest, bezpiecznik dobry to sprawdzamy napięcie na ośmiu pinowej wtyczce przy przełączniku (pin nr 8 przewód czarno-żółty),...
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
No niestety trzeba ściągnąć kierownicę i osłonę (nie jest to skomplikowane ani trudne) , rozłączyć wtyczkę od kostki i spróbować jak to się mówi "na krótko", kolory przewodów to: czerwony - rozrusznik zasilanie z akumulatora - brązowy zapłon( do silnika, kontrolek,wycieraczek, itp.) - błękitny światła - czarny jeśli na krótko będzie coś działać pozostaje...
Pacjent: Skoda Fabia I Sedan 6Y benzyna 1.2 47kW z 2006. Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Historia choroby: - samochód stał około miesiąca, wcześniej też jeździł nieczęsto. - przy próbie odpalenia słaby akumulator, kręcił coraz wolniej i wolniej, aż przestał w ogóle. Słychać tylko działanie pompy paliwa. - na kablach rozruchowych ten sam objaw: pompę...
Cewkę zamówiłem i czekam na nią, ale potrzebuję się upewnić, czy na pewno to cewka, więc pytam o oporności na wejściach el. do cewki Mogą być także inne problemy, typu komputer albo stary alarm. Zastanawiam się, czy dalej szukać problemu, czy tylko czekać na cewkę Oporności żadne ci nic nie dadzą. Robisz to tak: Bierzesz żarówkę np 21W czy H7 i i przykładasz...
Czy w czasie braku działania kierunkowskazów jest sprawne światło np cofania? Podejrzewam kostkę stacyjki dlatego to proszę sprawdzić bo także można odkręcić skrzynkę bezpieczników i sprawdzić na grubym przewodzie białopomarańczowym zasilającym bezpieczniki F20 F21 F22 F23 czy tam w tym czasie nie ma zaniku napięcia . Jeśli jest to tak jak pisałem kostka...
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
w każdym VW.
wtrysk podaje paliwo parę razy patrzałem i jest świece tak samo więc to na pewno nie problem wina tkwi ewidentnie w instalacji elktrycznej bo ostatnio tez nie chciał odpalać i założyłem nową kostkę stacyjki i co odpalił od razu... jeżdziłem potem i w trakcie jazdy samochód od razu zgasł nie wiadomo dlaczego i jak próbowałem odpalić wtedy nie chciał...
Problem rozwiązany. Chciałem sprawdzić żarówką kostkę stacyjki po podłączeniu zarowki pod jeden z przewodów nagle deska się zapalila i samochod można odpalić. Tak naprawdę nie wiem co było przyczyną stawian na zblokowany immobilizer.
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
Zewrzyj pierwszy lewy dolny i drogi gorny zobacz czy zapala sie kontrolki tylko wez auto na luz w razie czego
Witam, mam problem z Fordem Transitem mk7 z 2006 2.2 TDCi. Podczas jazdy nagle zgasł. Przy próbie ponownego odpalenia na pozycji zapłonu nie zaświecały się żadne kontrolki, tylko włączyło się podświetlenie zegarów i radia. Przy próbie zakręcenia rozrusznikiem zaczęło się chwilowe pikanie z okolicy bezpieczników. Po scholowaniu do domu i szybkiemu googlowaniu...
Więc tak winy będzie sterownik który dostał trochę wody czy raczej kostka stacyjki? Tak że już stacyjkę też możesz wykluczyć. Sprawdź wszystkie styki przy rozruszniku, w szczególności te plusowe, dobrze je przeczyść.
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Tak, czy owak, "na krótko", trzeba go sprawdzić z własnymi WSZYSTKIMI TRZEMA przewodami. 2xplus i masa na rozrusznik, nie silnik. Tak, jakbyś go podłączał po za samochodem. Miałem już temat, gdzie wbrew pozorom masy nie było, bo sobie przyrdzewiało, pomimo że masowy był na śrubie przykręcającej rozrusznik. Cewka elektromagnesu ma dwa uzwojenia, przyciągające...
Musisz kupić używaną stacyjkę tego elementu inaczej nie kupisz. Cena używek od 40 zł.
Bywają: http://sklep.salko.pl/produkt,71715,666,... http://egaraz.com/offer,list1,8430,17750...
Kostkę, czy wkładkę? Kostka, to bardzo prosta sprawa, wystarczy zdemontować plastik od dołu i wszystko zobaczysz. Naturalnie trzeba też wypiąć wtyczkę- jest nieco głębiej pod kokpitem. Co do wymiany wkładki, to szukaj filmu na Google, ja miałem zablokowaną w e 36 i mimo naoglądania się filmów, narobienia przyrządzików i tak wylądowałem w firmie kluczyk,...
http://www.warsawtrabigarage.cba.pl/inde... 30-stałe 15-po zapłonie 50-rozrusznik
Przekręć kluczyk, zapadka się schowa i stacyjka jest twoja:)
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
Witam wszystkich jestem posiadaczem Opel Zafira A 2.0 DTI.Moj problem zaczął się od braku nawiewu gdy żona sprzątała auto.Pojechala wieczorem już bez nawiewu do innego miasta i gdy zostawiła auto na. Parkingu już Zafira nie odpaliła zaczęło mrugać auto z kluczykiem i brak reakcji na przekręcenie zapłonu.Elektryka trochę wariowała włączało się radio...
Bawiąc się samym zapłonem jest właśnie brak tego efektu poprawy palenia🤔 także sądzę, że pompka w baku odpada 🤔 hot start też zrobiony. Zobaczę około wtorku. Zamówiłem kostkę stacyjki bo to przy stacyjce majstrując był efekt. Ale immo chyba też trzeba jednak sprawdzić 🤔 Dodano po 5 Tak to wygląda. Oczywiście wystarczy raz zrobić...
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Nic strasznego nie powinno się stać.Co do kostki to powinna mieć zatrzaski,chyba że ułamali, żeby ją włożyć inaczej niż być powinna to naprawdę trzeba się namęczyć, więc nie pozostaje nic jak życzyć miłej pracy
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Witam Musiałbyś dokładniej określić model, silnik 2500 był nie tylko w jednym Mercedesie w tym czasie, a "T" wcale u Mercedesa nie oznacza turbo, stąd wynikają różnice kolorów kabli na schematach. Podaję dla W 124: 30> czerwony 30>czerwony (drugi raz) 51>fioletowy P>zielono-biały 15R>różowo-żółty 15>różowo-czerwony 15X>różowo-zielony
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Ktoś coś grzebał przed Tobą, bo nigdzie tam nie ma takich wtyczek. Mogło być coś dokładane, alarmy, instalacja LPG itp. Wszystko działa czy jest z czymś problem?
Albo z używki albo z ori volvo.
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
trzeba wyjac licznik ,srobki sa od gory
Jak spojrzysz do tego złącza to masz tam cyferki. Jeśli nie to od strony anteny górny rząd 1-wolne 2-kontrolka code we wskaźnikach (białożółty) 3-zasilanie stałe +12V (30)(czerwonoszary) od strony anteny dolny rząd 4-masa diagnostyczna na pin 16 sterownika wtrysku (czarny) 5-(nie wiem ale jest kolor zielony) - przy opisie nie ma połączenia 6-linia code...
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Witajcie! Mam problem który był już tutaj opisywany ale potrzebuje świeżego podejścia. W mojej Xsarze Picasso przestała działać dmuchawa. Panel klimatronika działa, nawet słychać jak coś się dzieje w czeluściach kokpitu przy zmianie temperatury ale nie dmucha. Idąc za radami które tu wyczytałem w historycznych wątkach, wymieniłem kostkę stacyjki i......
Trzeba wyjąć kostkę stacyjki żeby sprawdzić co jest grane.
Bracie Polaku , jak potrafisz otworzyć i prawidłowo złożyć kostkę stacyjki , to potrafisz też sprawdzić czego brakuje ,że nie "zapala"; paliwa , iskry (jeżeli to benzyna), napięcia po 15 , a może bak pusty? Łaskawco podaj przynajmniej jaki sto silnik i na jakie paliwo!
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
warto sprawdzić kostkę stacyjki W Lagunie II kostka stacyjki???
Główne zasilanie na przekaźnik +12 v idzie przez kostkę stacyjki częsta usterka przy takich objawach ale to tak w ciemno jeśli miałbyś coś wymieniać jeśli nie potrafisz sprawdzić obwodów itd
Problem z zasilaniem lub masą.Posprawdzac podstawowe polaczenia i wykluczyc usterke akumulatora,to ze on jest NOWY i ma ROK to wcale niejest on nowy i niemozna byc pewny ze jest dobry bo sprawa z akumulatorami jest dzis powszechnie znana z awaryjnosci. Najszybciej bedzie jak podjedziesz drugim autem i zapniesz konkretne szelki,wtedy wykluczysz usterke...
wymienić kostkę stacyjki układać kostkę rozebrać kostkę
dekoder polsat zmieniać kanał czyszczenie piekarników corolla deska rozdzielczy
radio makita bateria macallister
Tefal SV8011 – świecą się wszystkie ikonki, brak nagrzewania, diagnostyka żelazka peugeot 3008 2.0 HDI – ogrzewanie nie działa po pierwszym uruchomieniu silnika, działa po restarcie