Masz rację kolego po włoczeniu stacyjki muszą ci sie pokazać prądy nie ma innej opcji.Mozesz sprubować na krótko połączyć w kostce.Miłej zabawy
Najlepiej sprawdzić na schemacie, ale ja sprawdziłbym kostkę stacyjki. Odbiorniki które wymieniłeś są rozłączane przy rozruchu. Więc może styk w kostce coś nie łączy.
sprawdź kostkę stacyjki to najpewniej ona nie łączy
Najpierw trzeba by sprawdzić kostkę stacyjki.
Do sprawdzenia kostka stacyjki. Czy wychodzi z niej napięcie na rozrusznik gdy występuje problem
Sprawdź kostkę stacyjki.
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Czy "przygasają" kontrolki ?. Czy słychać "stuk" elektromagnesu. Czy sprawdzona "kostka" pod stacyjką?.
Bezpieczniki sprawdzone? Kostka stacyjki sprawna? Pozycja rozruchu działa rozrusznik kreci?
Sprawdziłbym stacyjkę. Konkretnie kostkę/kostki stacyjki. Możliwe, że styki się zużyły lub zanieczyściły.
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
Więc tak winy będzie sterownik który dostał trochę wody czy raczej kostka stacyjki? Tak że już stacyjkę też możesz wykluczyć. Sprawdź wszystkie styki przy rozruszniku, w szczególności te plusowe, dobrze je przeczyść.
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
Nie wymienia się w ciemno. Jak chcesz sprawdzić kostkę stacyjki to daj na rozruch i pomierz wtedy na zacisku 50 przy rozruszniku czy pojawi się napięcie względem masy, ma być 12 V.
Sprawdź dokładnie może masz kostkę stacyjki uszkodzoną
aby sprawdzić kostkę stacyjki niech kolega zmostkuje na jej wtyczce przewód brązowy z czarnym i jeśli pojawią sie kontrolki na tablicy to jasna sprawa do wymiany atak będzie na 90%
Sprawdź kostkę za stacyjką.
Ja bym jeszcze sprawdził kostkę stacyjki i przekaźnik główny . Najlepiej by było poczekać aż zgaśnie i spróbować nawiązać komunikację ze sterownikiem silnika jeśli jej nie bezie to albo ginie zasilanie na sterownik albo sam sterownik jest uszkodzony. Miałem kilka przypadków z tymi sterownikami że głupiały i kończyło się wymianą na inny .
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
Zacznij od sprawdzenia kostki stacyjki.
Ja bym jeszcze sprawdził przewody i kostkę stacyjki lubią pękać luty przez wyłamywanie kierownicy do przodu. Sama kostka stacyjki też może być przyczyną ale najpierw trzeba wychwycić moment i spróbować pomierzyć gdzie to napięcie faktycznie jest a gdzie go nie ma.
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Zaczął bym od sprawdzenia "kostki stacyjki" czy prawidłowo łączy.
jaki silnik? kostkę stacyjki sprawdź
Styk 50 w kostce stacyjki do sprawdzenia.
Jak masz alfę romeo bierz pione z mechanikiem :-) Niczym w piosence "honda szybsza niż wygląda" ;) Sprawdź rozrusznik oraz kostkę stacyjki. Ewidentnie coś ci rozładowuje akumulator.
po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Sprawdź czy "sprzęgiełko" w stacyjce - przy przekręcaniu klucza - potrafi za każdym razem mechanicznie "przekręcić" kostkę stacyjki ? Rozbierz obudowy kolumny kierownicy i sprawdź czy...
Od biedy mogę podłączyć zasilanie przekaźnika gdzie indziej po stacyjce Chyba już jest, sprawdź kostkę stacyjki i bezpieczniki z tyłu. https://obrazki.elektroda.pl/8324709800_... Dodano po 5 Szyby działają prawidłowo, czyli po przekręceniu stacyjki. :?: Na innym przekaźniku też ma taki pobór? Jak niewłączony przekaźnik pobiera prąd?
Robiłem niedawno takie auto, ale nie widziałem we wnętrzu auta takich wtyczek, one są do zewnątrz, po to ta gumka. Tempomat masz w manetce tam czasem taśma pęka i manetka do wymiany, a dalej do sprawdzenia czujnik STOP i sprzęgła
Kostka stacyjki sprawdzona?
immo (podobno zdjął mi mechanik) ale nie wiem dlaczego teraz świeci.. Może nie zdjął? Bo nie wyłączyłeś zapłonu kluczykiem, tylko akumulatorem? W innym samochodzie immo rozbrajało się podczas włączania zapłonu, stacyjki :) , ale nie rozbrajało się w momencie podłączenia immobilizera do zasilania. Inaczej, żeby odblokować, musiała być pewna kolejność...
Sprawdź kostkę pod stacyjką tak jak pisałem wcześniej czy jest napięcie na 30 a po przekręceniu kluczyka też i na 15.
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
Kostkę stacyjki sprawdź. Radio szaleje, jak zaczniesz ruszać kluczykiem?
Zobacz czy na krótko kręci i kostka stacyjki do sprawdzenia.
Nie prościej po schematach szukać? Sprawdźcie kostkę stacyjki - KL15 to wysterowanie bendixa rozrusznika. Sprawdzicie kabel wysterowania bendixa przy samym rozruszniku- tym kablem zamyka się obwód przekaźnika Funkcji X odpowiedzialnego m.in za światła mijania i wszystko to co działa po stacyjce. Jeśli KL 15 z kostki stacyjki upalony to można doraźnie...
Kostka stacyjki do sprawdzenia lub wymiany.
Z tego co piszesz, działa to co nie wisi na stacyjce. Sam włącznik stacyjki jednak jest ok, bo silnik odpala. Zapłon (ECU w przypadku Lucas Epic lub zawór start-stop w przypadku Boscha) zasilany jest bowiem z tego samego styku stacyjki co niedziałające obwody (styk 15, przewód czarno-srebrny). Tak więc przyczyna leży w skrzynce bezpieczników. Są tam...
odłącz kostkę stacyjki i sprawdź czy działa pilot ( a radio się wyłącza po wyjęciu klucza ? )
Kostka stacyjki sprawdzona?Na czarnym przewodzie nie ginie napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem?
Być może rozrusznik lub kostka stacyjki. Proponuje sprawdzić to na początek.
Witam. Sprawdź stan bezpieczników oraz stan kostki stacyjki. Czy w kluczyku są jakieś baterie?
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
Sprawdź złącze kostki stacyjki i samą kostkę
Do zrobienia diagnostyka, sprawdzenie kostek zegarów, sprawdzenie dokładnie bezpieczników i przekaźników i sprawdzenie kostki stacyjki.
Sama kostka, stacyjka zostaje stara ale trzeba kierownice ściągnąć by odkręcić jedną śrubkę która trzyma kostkę. Bez problemu znajdziesz w Google fotostory na temat wymiany kostki stacyjki.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Może wpierw dobra diagnoza i podgląd parametrów ,był kiedyś podobny przypadek winna była kostka stacyjki ,sprawdź przekaźnik główny
Jak rozrusznik nie kręci to; 1-padł 2-kostka stacyjki do sprawdzenia.
To raczej szukaj na klemach problemu i zacznij latać z próbówką żarówkową po skrzynkach bezpiecznikowych aby ocenić gdzie "ginie" ten prąd... Można sprawdzić czy na kostce stacyjki coś masz...itp itd
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
w każdym VW.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Częste usterki : 1. Kostka stacyjki ( sprawdź czy w pozycji rozrusznika dochodzi prąd do niego ) 2. Rozrusznik do regeneracji ( krótkie szczotki, elektromagnes lub inne usterki )
niech kolega sprawdzi czy na elektromagnesie jest napięci a jeśli jest to czy po zadziałaniu go napięcie "przechodzi" na rozrusznik. Może same szczotki w rozruszniku się skończyły:) Do stacyjki też można się czepić, mam ibize 6k i też był z nią problem, po rozebraniu stacyjki wszystko było pięknie zgrzane, ale może wpierw rzeczy proste.
Witam Do sprawdzenia kąt wtrysku, kostka stacyjki, zawór na pompie . Inspekcje które pojawiają się na szafie nie mają nic wspólnego z usterką . Pzdr
Sprawdź kostkę stacyjki. Profilaktycznie sprawdź też ilość płynu hamulcowego
Kostka stacyjki do wymiany, lub do sprawdzenia masa i zasilanie z akumulatora.
Sprawdź przekaźnik zasilający sterownik silnika, oraz kostkę stacyjki. Upewnij się, czy napięcie dochodzi.
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Do sprawdzenia mechanizm stacyjki oraz kostka
Jeżeli mogłeś zapalić skuter przy wyłączonej stacyjce to rozłączyłeś kostkę tam od stacyjki jest taka sprawdź połączenie do prądnicy.
Jeszcze tylko "silniczek krokowy sprawdzić"!!! Kolego, pomiar kostki stacyjki, jak nie to spadki napięć akumulator>masa silnika i>karoserii, akumulator> rozrusznik>alternator>stacyjka. Sprawdzić zasilanie elementów zapłonu. Cieszyć się jazdą. "Ponownie wyczyścić krokowy i wtryski po 27 min jazdy." :) :)
W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia kostka pod stacyjka a pozniej sam rozrusznik czyli tulejki, automat lub czy nie ma gdzies zwarcia rozrusznik miedzy uzwojeniem stojana a stojanem. Pozdrawiam.
Kostka stacyjki do sprawdzenia... Kostka stacyjki na pewno nie ma nic wspólnego z tą usterką, bo i jakim cudem?
Sprawdź kostkę stacyjki, lub od razu wymień.
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
Witaj. Przede wszystkim podpięcie komputera to podstawa - sprawdź, czy nie ma żadnych błędów. Przyczyn może być wiele. Od zimnych lutów po słabe połączenia elektryczne czy głupią kostkę stacyjki.
Witam.Może by tak sprawdzić kostkę stacyjki?
Sprawdź kostkę stacyjki. Sprawdź czy dochodzi do niej w ogóle napięcie.
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Tak ogólnie mówiąc to trzeba odłączyć kostkę od stacyjki i sprawdzić czy wówczas da się przekręcić kluczykiem. Jeżeli tak to trzeba dokładnie sprawdzić kostkę, jeżeli nie to stacyjka jest do naprawy. Jeżeli odłączysz wszystkie przewody od stacyjki i dalej niemożna przekręcić kluczykiem to jest to uszkodzenie mechaniczne i bez demontażu stacyjki się...
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
Zewrzyj pierwszy lewy dolny i drogi gorny zobacz czy zapala sie kontrolki tylko wez auto na luz w razie czego
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
Ewidentnie kostka stacyjki pracuje jak chce. Od jej sprawdzenia ewentualnej wymiany bym zaczął.
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Miałeś sprawdzić czy na czerwonym względem masy jest napięcie. Jeśli nie, kieruj się w stronę akumulatora, czyli sprawdź napięcie na kostce od stacyjki, następnie kostka przy przekaźniku rozrusznika, na koniec w stykach bezpiecznika w przekaźniku rozrusznika.
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
Sprawdź kostkę stacyjki i zasilanie na zawór pompy.
Z tym dodatkowym pinem sam mnie naprowadziłeś na odpowiedź. Otóż ósmy pin jest oznaczony w kostce "15T" i służy do załączania układu podgrzewania kolektora ssącego. Jest właśnie załączany przez dodatkowy przekaźnik w skrzynce. Pod kolektorem wymacasz gruby przewód czerwono zielony (cytuję z pamięci). Koloru przewodu przy kostce stacyjki nie pamiętam....
Skoro przed wymianą działało to sprawdź czy na kostce masz zasilania po przekręceniu kluczyka na zapłon, ponieważ brakuje jednego obwodu.P
To może być kostka stacyjki, brak masy, czy nie kontaktujący bezpiecznik - dlatego trzeba wszystko po kolei sprawdzić.
Sterowanie elektrozaworem jest (powinno być) realizowane przez przekaźnik. teraz nie pamiętam numeru. Jak sprawdzę to dopisze. To może być wina kostki stacyjki... Przez złącze diagnostyczne w AAZ możesz sprawdzić ABS i poduszki - o ile je masz.
A bezpiecznik dobry ? Jak tak to podaj tam prąd przed dodatkowy bezpiecznik max 10A i sprawdź czy ruszy wszystko. Jak tak to prawdopodobnie uszkodzona kostka stacyjki albo stacyjka. Choć tego ci sto procent nie powiem teraz.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
No tak, bo głównie chodzi o zawór odcinający na głowicy pompy. Częsta usterka w tych wozach (podobnie golf 3 itp.) to kostka stacyjki. Dlatego pisałem żeby sprawdzić zasilnie . Nie mirnikiem ,probówką. To podstawa w takich wozach jak 1.9D. Czasem jest on zabudowany metalowa osłoną jak jest immo. Wtedy powinno być to zgodne ze schematem.
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
Do sprawdzenia linia x od stacyjki po przekaźnik. Konkretnie to do wymiany kostka stacyjki.
Być może kostka stacyjki. Czasem lubi padać też moduł odpowiedzialny za usypianie systemów po wyłączeniu kluczyka. Najlepiej podpis. Komputer jeśli usterka często występuje i sprawdzić co wówczas dzieje się w samochodzie.
Sprawdź rozrusznik na krótko czy zwarcia jakiegoś nie robi, albo kostka stacyjki.
Musisz kupić używaną stacyjkę tego elementu inaczej nie kupisz. Cena używek od 40 zł.
Bywają: http://sklep.salko.pl/produkt,71715,666,... http://egaraz.com/offer,list1,8430,17750...
Kostkę, czy wkładkę? Kostka, to bardzo prosta sprawa, wystarczy zdemontować plastik od dołu i wszystko zobaczysz. Naturalnie trzeba też wypiąć wtyczkę- jest nieco głębiej pod kokpitem. Co do wymiany wkładki, to szukaj filmu na Google, ja miałem zablokowaną w e 36 i mimo naoglądania się filmów, narobienia przyrządzików i tak wylądowałem w firmie kluczyk,...
http://www.warsawtrabigarage.cba.pl/inde... 30-stałe 15-po zapłonie 50-rozrusznik
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Przekaźnik 18 to styk X , jak jest załączony to powinno działać wszystko prądożerne od świateł, wycieraczki po dmuchawę mimo wyłączonego zapłonu. Nie napisałeś który to bezpiecznik na akumulatorze czy skrzynka bliżej podszybia i który dokładnie. Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź czy przekaźnik 18 się wyłączył..
wymienić kostkę stacyjki układać kostkę połączyć kostkę
ves400unds 17mb82s schemat wzmacniacz fonica termostat grzałki pralki mastercook
instrukcja obsługi mikrokomputer cobra1
Podgrzewacz Siemens DHT 1800 działa na jednej fazie Lokalizacja przekaźnika tylnej wycieraczki Citroen C3 I 2005