porównaj z instalacjami KME bo masz mapsensor tej firmy.
Zdemontowalem przepustnicę, sprawdziłem kamerą, ale nic tam nie ma, czyli musiał już polecieć do środka na cylinder. Nie ma takiem możliwości bo za duży jest leży na zaworze jak ściągniesz kolektor to zobaczysz jak sobie spokojnie leży bo zawór naciskany jest około 7 milimetrów a ryjek ma minimum 8 milimetrów więc nie zmieści się żeby wpadł na tłoka
biały albo brązowy jeden to podciśnienie a drugi ciśnienie gazu trzeba by to było sprawdzić
Umyj dokładnie mapsensor, sprawdź najlepiej dymiarką szczelność układu dolotowego. Warto także wyprać DPF.
Nie spróbujesz wymienic to nie będziesz wiedziała. Podsumowując. Coś się zepsuło w aucie, komputer wskazał mapsensor. Odłączyłaś, włączyłaś i problem zniknął. Potem się znów pojawił. Czyli do sprawdzenia- mapsensor, nówka lub używany. Jaki koszt mapsensora?
Bardzo precyzyjnie określiłeś do jakiej instalacji poszukujesz czujnika - wpisz w googlach: czujnik mapsensor ciśnienia gazu i podciśnienia stefanelli - to samo możesz wpisać na Allegro, albo wpisz P1/MAP.
W pierwszej kolejności sprawdź mapsensor.
Znajdujesz przy swiom Mapie przewòd sygnałowy i lutujesz do niego, niz nie rozcinasz, dopinasz się do fabrycznej instalacji. Potem w programie ustawiasz Map jako OEM i kalibrujesz. Stosowne wtyczki można kupić w motoryzacyjnych, pasują od Fiata.
Mapsensor i czujnik ciśnienia w kolektorze to (prawie) to samo, jest na podszybiu z prawej strony (pasażera) sprawdź wężyk. Baro to czujnik ciśnienia atmosferycznego, jest w sterowniku, ale nie dawałby takich spadków mocy, jeśli kontrolka po zapaleniu gaśnie.
Napięcie odniesienia dla czujnika (5V) do sprawdzenia Mapsensor i wiązka do niego idąca - do sprawdzenia jeżeli 5V jest okej.
Będzie. Będzie pasował też np. z Renault.
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
Tutaj chodzi o to, że człowiek chce użyć specjalnie osobny zewnętrzny czujnik ciśnienia, a właściwe drugi mapsensor lpg , żeby sprawdzić czy mapsensor w instalacji gazowej działa prawidłowo. Mapsensor lpg kosztuje średnio 150zł i jego wymiana w ciemno jest zbyt kosztowana dla warsztatu i dla klienta.
Hej, nie ma przepływomierza, jest mapsensor. Pozdrawiam
Zamówiłem czujnik temp ten dwupinowy. A da się sprawdzić mapsensor w innym sppsob niz przez komputer ? Jak sprawdzic w którym miejscu jest nie szczelny ?
A ktoś mógłby mi powiedzieć jak sprawdzić domowym sposobem mapsensor taki jak na zdjęciu Jest to mapsensor sterownika benzyny PSA , więc jeśli jeździ dobrze na benzynie to można stwierdzić że jest ok.
Instalację sprawdziłeś? Bo coś tu nie gra.
błędy wykasowałem bo pierwszy to był brak sygnału na czujniku wałka rozrządu więc założyłem drugi i już nie pokazuje ale założyłem też drugi mapsensor i jest to samo a na innym mapsensorze to wcale nie chciał zapalić, a jak można sprawdzić ten mapsensor żeby jego wyeliminować a czy to może być złe ustawienie koło wałka rozrządu na mapsensorze bo je...
Drogi LOA ,jak nic nie wiesz , to nie pisz bzdur : mapsensor nie ma nic wspólnego z pomiarem poziomu gazu w zbiorniku :D Trzeba sprawdzić przewody do "zegara" przy butli gazowej, któryś się obluzował lub spadł to banalna usterka i jeśłi dotyczy tylko czujnika poziomu nie ma wpływu na prace instalacji. Może być też , że się zwyczajnie pływak zawiesił...
Mapsensor do sprawdzenia.
kolego podepnij pod kompa i sprawdź mapsensor ,czujnik podciśnienia znajduje się na przegrodzie czołowej,on czasami robi psikusy.
Zobacz jakie ciśnienie widzi na mapsensor. Przy zerowym ciśnieniu ten Stag zapali kontrolkę na awaryjnym odpaleniu a silnik będzie będzie pracował na benzynie. Do sprawdzenia instalacja - jak przekręcisz na zapłon to pamięta ustawienie z ostatniego gaszenia silnika. Warunki które ma na pewno to temperatura, obroty i ciśnienie gazu (tylko tu wywali błąd...
Podciśnienia dolot sprawdź i mapsensor podmień , z opla pasuje, tyle przyśpieszę twoje szukanie .
P1046 to błąd sygnału tylnej sondy, P105A błąd mieszanki albo uszkodzona sonda, P0170 błąd mieszanki. Do sprawdzenia obie sondy, sygnały, grzałki, korekty długo i krótkoterminowe. Jak ok, to patrzymy na komponenty związane ze składem mieszanki, mapsensor czy przepływka, tam raczej mapsensor, szczelność dolotu itp
Zacznij od podpatrywania kogoś, kto się na tym naprawdę zna. W BRC P&D do strojenia niezbędny jest mapsensor. Do listwy przykręcony jest tylko czujnik ciśnienia ale to nie mapsensor, którego prawdopodobnie nie masz w ogóle w instalacji.
Najczęściej winna jest przepustnica powietrza, wiązka elektryczna z ECU do przepustnicy lub ECU. Rzadziej mapsensor czy sonda lambda.
Ja w swoim stagu miałem problemy z: 1. Listwą wtryskową - wymiana z żółtej na czerwoną pomogła ( marki nie pamietam ). 2. Reduktorem - stary poszedł na gwarancje. 3. Kostką sterującą całym układem ( nie przełączał sie na lpg a jak sie przełączył to i tak palił benzyne ) - to proponuje sprawdzić. Ty nie masz mapsensora w aucie a mafsensor ( przepływomierz...
Zostaw w spokoju sprawny MAPSensor .
Podcisnienia i turbina sprawdzone? Pompa wtryskowa?
a nie możesz sprawdzić w pinoucie wtyczki??? i czy na pewno będzie pasować??
Witam. Instalacja OMVL Dream XXI N z mapsensorem Presure code 013. Mój problem polega na tym, że przy kończącym się gazie brak zasygnalizowania tego faktu dźwiękiem i nie następuje samoczynne przełączenie na Pb. Auto po prostu gaśnie. Poprzedni właściel twierdzi, ze u niego kończący się gaz był sygnalizowany pikaniem buzera i przełączało mu na Pb. Czy...
Przede wszystkim sprawdź wężyk od przepustnicy do mapsensora który jest na grodzi zawieszony - często parcieje poza tym sprawdź filtr paliwa (koło zbiornika paliwa przy prawym progu) - jeśli da się przez niego normalnie dmuchać to OK, jeśli czuć opór to do wymiany
Sprawdź reduktor, być może coś w nim kuca i daje za małe ciśnienie. Sprawdź też mapsensor, ewentualnie podmień od kogoś. Przejrzyj rurki od podciśnień.
Pisze ze w wiekszosci przypadków mapsensor a najczestsza wada wezyk peka od mapsensora
bądź bardziej wnikliwy, jeśli jesteś pewien że ciśnienie jest OK i mapsensor tyż, to musi byc problem z pomiarem ciśnienia. Może to nie być uszkodzony mapsensor ale zimne lutowanie czy ulteniony odpwiedni styk w gnieździe sterownika. Nie oczekuj cudownej recepty w ciemno, tu trzeba samodzielnie wykonac testy i pommiary , a może i zajrzeć jak tam się...
Najpierw sprawdź szczelność połączenia miedzy mapsensorem a kolektorem ssącym jeżeli nie dasz rady tego zrobić oddaj auto do mechanika
miałem kilka takich przypadków tak najlepsza jest podmianka:) moze tez być mapsensor czyli to co masz pod tym plastikie na podszybiu
z mojego doświadczenia: 1. odpowiednie wtryski 2.zatkany układ wydechowy katalizatory przemyć, przepalić lub wywalić 3.klapki lub klapka nie chodzi, sprawdzić lub wywalić 4.przepływomierz lub mapsensor 5 egr otwarty
Ma początku sprawdź czy nie spadł przewód z odmy silnika i umyj dokładnie mapsensor.
Sprawdzal, mapsensor podaje wieksza wartość niz limiter turbiny, przeladowuja ja, musze wyczyscic dolot i wtedy sprawdzić, jak nie to wymienic mapsensora. Diagnostykę mialem wczoraj po poludniu
Witam . Jeśli mógłbyś być tak uprzejmy to napisz kolego co było przyczyną a nie co sprawdzać. Przecież to prawie pól silnika trzeba rozkręcić. Sprawdziłam i podmienialem wszystko co wymieniłeś, no może zapasowy mapsensor tez miałem walniety i na nim bym się najbardziej skupił. Ale mogę się oczywiście mylić ,nikt nie jest ideałem 😉
Nie wiem, nigdy nie miałem żadnego komputera diagnostycznego, ja naprawiam samochody starą metodą po objawach, ewentualnie błędy migowe jeśli takowe są. Zresztą ja nie mam i nie naprawiam nowszych samochodów niż jakieś 17-20 lat. :) W dobrych serwisówkach zawsze są opisane wszystkie wartości czujników itd, wystarczy pomierzyć. Seicento to bardzo prosty...
Sprawdź elektrozawory, czujnik temperatury reduktora, mapsensor.
Pytanie co? Czujnik ciśnienia lub tak zwany mapsensor (wygląda na KME Nevo). Przewód powinien być skierowany do dołu (jeśli był inaczej, to popraw), Przedmuchaj czujnik (nie kompresorem), wysusz.
Do sterownika elpigazu potrzebny soft elpigazu :D ,ale sprzętowo jest kompatybilny, czujniki i mapsensor pasują , chyba że masz starego typu bez odczytu podciśnienia. Soft znajdziesz tu w ogłoszeniu u góry strony
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Dziękuję za szybką odpowiedź. Jaki jest najszybszy sposób na sprawdzenie mapsensora? Czy doladowanie nie powinno być większe? (Ponad 1bar). Jakbym nie przyspieszał doładowanie nie przekracza 0,4 bara
prawdopodobnie uszkodzony czujnik ciśnienia gazu (mapsensor) , ale może też byc kilka innych przyczyn ,któch i tak nie zdiagnozujesz bez podłączenia się do komputera. Odwiedź gazownika :D
Najprawdopodobniej jest uszkodzony jakiś czujnik. Ja miałem falujące obroty od uszkodzonej sondy lambda, ale wiem że inne czujniki, np mapsensor czy czujnik temp też mogą powodować takie cuda. Najlepiej jakbyś mógł gdzieś pod diagnozer się podpiąć, wtedy byłoby wszystko jasne.
519-Czujnik cisn.w przewodzie dolotowym-G 71 575-Cisnienie w przewodzie dolotowym 527-Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 MYŚLĘ że padnięty jest mapsensor
Kolego a ile ty udzieliłeś tego wsparcia na forum ,ale do tematu niestety musisz szukać bo wygląda na zwarciu jednei z lin 5v ze sterownika do masy może to ten czujnik oleju, moze egr ,może mapsensor ,odpinaj i testuj
dzięki za odpowiedzi co do kabli jest ok sam sprawdzałem .dziś odebrałem punciaka z serwisu diagnoza sterownik do wymiany,jutro sprawdzę ten MAPsensor bo mam podejżenia że serwis coś kombinuje dam znać o efektach
Sondę lambda możesz odłączyć całkiem i CC/SC pracuje bez niej bardzo ładnie, podobnie możesz odłączyć potencjometr przepustnicy, czujnik temperatury i też pracuje dobrze, kiepsko pracuje tylko jak się odłączy MAPsensor, ale nawet bez tego TYLKO z czujnikiem położenia wału dalej nieźle odpala i da się jechać (choć wtedy szarpie) Sprawdź wężyk do MAPsensora...
dlaczego temperatura gazu jest wyższa od reduktora,sprawdzić mapsensora
Stan dobrze podpowiada. 575 , to właśnie ciśnienie w dolocie . Może być to wieszający się zawór EGR lub jak piszesz mapsensor. Tylko jaki to rocznik? Zobacz jak wygląda przewód łączący dolot z z MAP , na pewno jest tam trochę oleju.
tzw. impulsator - czy jeżeli on jest uszkodzony to istnieje możliwość ze będą się uszkadzały cewki zapłonowe? jakie są objawy gdy padnie to ustrojstwo? Mam CC 1,1 SPI i padła mi cewka, wymieniłem ją, a przy okazji świece i kable WN, po paru dniach znów padła druga cewka, pojeździłem trochę i znów są podobne problemy. Sprawdziliśmy mapsensor (podłanczajac...
Po tym co podajesz to wychodzi raczej na błędne mapowanie wtryskami. Wymontuj mapsensor i zmierz rezystancję termistora. Może sterownik jest ogłupiany , ostatnio temperatury zewnętrzne wariują. Jak będzie map szwankował to cuda się będą działy w tym silniku.
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
Na jakiej zasadzie sterownik odczytuje iloś zasysanego powietrza tzn. czy jest tam przepływka albo MAPsensor . Do sprawdzenia oscyloskopem sygnał sondy. i będziesz wiedział.
A jak mam sprawdzić czy mam fabryczny mapsensor z tego co wiem zakłady montujące gaz wyjmują go po pierwszych ustawieniach by móc go później wykorzystać przy następnych montażach
Bez cisnienia w rurkach na obu około 1.15V. Reduktor zabija ci czujniki
Mapsensor lub przepływomierz w zależności co tam masz. Do sprawdzenia szczelność dolotu plus podciśnienia.
Koledzy znalazlem przyczyne awarii jest to MAPSENSOR
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
jeżeli dasz emulacje jak napisałem punkt neutralny jest nieważny co najwyżej wpłynie na działanie instalacji gazowej nie benzyny. Jak nazwa sama wskazuje emulacja czyli emuluje poprawne działanie samochodu mimo innego paliwa to jedyny parametr który może wpłynąć na mape benzynową.No może jeszcze mapsensor.
Błędy to p0106-23 - mapsensor oraz p0400-00 EGR
Sprawdź sygnał z TPS, mapsensor mógł się pokazać, kiedy dłubałeś przy przepustnicy, jest 33 i 34. Nie jestem pewien, ale chyba złą tabelę masz. Dziwne masz te odczyty prześwietliłbym połączenia na złączach, masę dokręć
W całym zakresie obrotów brakuje w okolicach 200-300mbar doładowania. Została sprawdzona turbina, wymieniona na drugą w lepszym stanie, wymieniony zawór n75, wężyki podciśnienia sprawdzona szczelność dolotu i przypisany inny 4 barowy mapsensor bo auto jest przygotowywane pod większą moc turbo to GT2260v. Szukałem już wszędzie i wszystkiego i cały czas...
Rozumiem,że chodzi o MAPsensor? U mnie nie ma przepływomierza
Powodem usterki okazał się zabrudzony mapsensor oraz zawór n18
sprawdź filtr powietrza i silnik krokowy, jak dobrze rozumiem mapsensor sprawdza ciśnienie w kolektorze dolotowym powietrza.
http://www.automatyka.ndl.pl/opel/podzes...
Wyczyściłem Mapsensor
Cześć. Pacjent to Espace 4 2.0T, instalacja około 4 lat, STAG. Od baardzo długiego czasu szarpie mi na LPG. Na benzynie jest ok. Nie ma reguły, czy po zatankowaniu, czy przy końcu. Czy ACGasSynchro byłoby odpowiednim programem? Zainstalowałem w końcu ACGasSynchro 11.2.1.1, system W11, poszło od strzała. Chciałbym sprawdzić, czy są błędy na wtrysku gazu,...
sprawdź wiązkę elektryczną od mapsensora do sterownika, może jakis zimny lut, cos się utleniło i nie łączy itd. , mapsensor nie łączy się ze sterownikiem i wtedy sterownik odczytuje brak sygnału i błąd mapsensora. Można też podłączyć sie do sterownika i obserwując wskazania ciśnienia poruszać przewodami, może który jest przełamany czy przeciagniety.
Skoro na benzynie jest ok to jaki mapsensor? Nie słuchaj głupot. Analizuj to co inni mówią i piszą. Masz problem tylko z gazem i yo tam szukaj usterki.
kontrolka świeci się cały czas podczas próby rozruchu (metoda zworkowa nie wyrzuca błędów). "Powrotem z wtryskiwacza"? Z wtryskiwacza mgiełka leci dosyć gęsta - chyba jest ok? Mapsensor sprawdzę jutro jak również ciśnienie. Z tymi małymi przewodami podciśnienia może być problem, bo dosyć dziwnie to wszystko wygląda. Jutro zrobię zdjęcia i zaznaczę co...
Witam, czy udało się rozwiązać problem - bo mam to samo - po regulacji zaworów - obroty zaczęły falować, nasila się to zwłaszcza na ciepłym silniku, podmieniona - przepustnica, mapsensor, cewka - nic nie dają
Pompa sprawdzona, cisnienie 2,5 bara. Przewod do MAP-u jest szczelny, moze sam MAPSENSOR jest do wymiany?
Sprawdź czy w ECU są zakodowane grzałki, potem wysteruj z pomocą komputera diagnostycznego. Aby grzałki wystartowały temperatura powietrza musi być ujemna. Tylko nie wiem który ten w przepływomierzu czy w mapsensor.
witam może ktoś potwierdzi czy to może padł mapsensor instalacja diego wyskakuje komunikat jak na zdjęciu włączam gaz i przełącza na paliwo od razu https://obrazki.elektroda.pl/3907295100_... i komunikat https://obrazki.elektroda.pl/9029542000_... Dodano po 1 JAK TO MAPSENSOR TO MOŻE : -KTOŚ MOŻE WIE GDZIE KUPIĘ TAKI...
Map sensor jest zamocowany na ściance pod szyba czyli przewodami jak i wtyczką do dołu...
Nie musisz zbierać map, podmianka wystarczy. Skoki podciśnienia to najprawdopodobniej mapsensor, ale co do szarpania przy wciśnięciu gazu to nie jestem wcale taki pewien. Wymiana mapa cię nie ominie, po wymianie sprawdzisz czy szarpanie ustało.
witam wszystkich kolegów i dziękuję za podpowiedzi, rozrzad sprawdziłem na blokadach i ustawiony jest wedlug instrukcji bosch esi tronic, synchronizacja wałka idealne 0 na rozgrzanym silniku, po sprawdzeniu wtryskow były ustawione na 180 stopni według instrukcji,wałki rozrzadu idealne-jak nówki,moze juz ktos wymienial,czujnik mapsensor sprawdzony, 3...
komputer z CC900 nie ma immo do pracy silnika 900 wystarczy TYLKO czujnik położenia wału, cewki i wtryskiwacz, i jako-tako chodzi, a jak podłączysz MAPsensor to już chodzi ładnie, miałem Cieniasa i robiłem z nim najróżniejsze eksperymenty :) 900tka to najlepszy silnik Fiata sonda lambda i zawór evap w ogóle nie są potrzebne skoro wtrysk cyka no to sprawdź...
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
mam problem z R 19 1.4i 92 rok silnik C3JC710 silnik ma wolne oboroty około 1500 - 1600 podczas jazdy dusi się - chodzi tak jak miał by za dużo paliwa - zalewa się ,tak jakby ssanie działało podczas jazdy przy szybkim dodaniu gazu dusi się dodając powoli przyśpiesza z wydech czuć paliwo sprawdziłem czujniki temperatury , mapsensor podmienialem jakieś...
Witam Mam problem inst. gazową Zenit szarpie na wolnych obrotach i nie wchodzi na obroty. Dodając gazu ,są małe szarpnięcia ,dopiero jak ma powyżej 2 tyś obrotów jakoś idzie. Wymieniłem reduktor(AT-09) listwę wtryskową (valtek 1 OHm) .Do wymiany został czujnik ciśnienia gazu( Mapsensor AA - 612 A4.0i) ECU . Jak sprawdzić czy czujnik ciśnienia gazu jest...
pomylono kostki od czujnika ciśnienia (mapsensor) i często niewykorzystanej kostki od filtra paliwa.
LPG to Autronic czyli III generacja(po wymianie membrany,filtrów i elektrozaworu,bo tamten się zepsuł). IV gen w Astrze F ??? Tak jak Jokerro napisał,podmienie jutro aparat zapłonowy (czyli urlop na żądanie).Do jutra odpuszczam.Idę na piwo. Autronik, to niewiele mówiąca nazwa firmy, która robi/robiła wszystkie generacje LPG. Nie wiem czemu się zdziwiłeś...
Zainteresuj się też silniczkiem krokowym. Tam nie ma silnika krokowego. Trzeba podejrzeć dane live data. Błąd niekoniecznie się wygeneruje, ale bardziej stawiałbym na mapsensor lub sama przepustnica się blokuje. Trzeba odczytać dane live data.
No to do dzieła , sprawdz błędy sygnalizowane poprzez kontrolke. Bo żadnej konsekwencji naprawy nie widze, bo i co ma sprawdzony wtyk mapsensora do 6V na żarówce oświetlenia tablicy rejestracyjnej umieszczonej gdzieś pod maską?
A próbował ktoś tego WINALDL. Ja sprawdziłem z C16NZ i to co można odczytać powinno w wielu przypadkach być zadowalające np: sonda lambda, temperatura, mapsensor, tps, napięcie akumulatora, obroty, prędkość, parę błędów.
To kiepsko sprawdzał. W takim razie uszkodzony jest mapsensor po podgrzaniu ogrzało też mapsensor i dlatego odpalił.
Z opisu autora tematu wynika że oszukuje mapsensor.
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
Nie złość się od razu, bo zadałeś konkretne pytanie odnośnie czujnika, a odpowiedzi radzące podpiąć się pod diagnostykę nie są pozbawione sensu.Mam wrażenie że szukasz domowego sposobu na znalezienie usterki w układzie sterowania silnika, bez mozliwości stwierdzenia faktycznego stanu czujników i parametrów które są odpowiedzialne za poprawną pracę.Chyba...
Jak śledziłeś forum to może natrafiłeś na mój problem. Moja instalacja też przerzucała na Pb, okazało się że jest do wmiany czujnik ciśnienia - mapsensor. Oczywiście wskazania ciśnienia były prawidłowe.
Równie dziwne jest wskazanie ciśnienia , było takie niskie przed remontem ? Sprawdź czy nie pomieszano czasem przewodów bo uszkodzony mapsensor pokazuje wartości 0 , któremu odpowiada 0V, Wygląda to raczej na pomieszanie przewodów, np po ich oderwaniu i ponownym, losowym :) przylutowaniu .
Olej ABS bo to tylko organiczenie z powodu utraty mocy (z eCU). Masz zwracie na obwodzie 5V czujników silnika tj. mapsensor, przepływomierz, czujnik ciśnienia paliwa itp lub wiązka lub ECU. Niewykluczony ten nastawnik.
uszkodzić mapsensor czujnik mapsensor mapsensor ciśnienie
przekroczeniu transferu danych dremel szlifierka rysunek rozrządu
Problem z otwarciem tylnej klapy i szyby w Land Rover Freelander 1 2000 Schemat elektryczny Peugeot Bipper - gdzie znaleźć?