Nie rozumiem z czym masz problem [url=https://allegro.pl/listing?string=s...
Trzeba użyć dobrego środka do sprawdzania szczelności. Np zwykłe mydło w płynie z wodą. Proponuję zacząć od ciśnienia 8 bar. Jeżeli nic się nie pokaże to 12 bar, jeżeli to nic nie da, to 17 bar. Chłodnice trzeba sprawdzić dokładnie, od zewnętrznej i wewnętrznej strony (od silnika). Dokładnie trzeba sprawdzić rogi chłodnicy oraz krawędzie. Jeszcze jedna...
Idę o dobry zakład że masz nieszczelność na chłodnicy (skraplaczu) za silnikiem wentylatora, standard w Citroen/Peugeot. Ale nawet gdy tam są dziurki to i tak po wymianie należy jeszcze raz zrobić próbę szczelności (post (at)mikec ) i dopiero wtedy próżnia, olejek no i czynnik. Jakby nie patrzeć to musisz dać do warsztatu pojazd.
To ja bym sprawdził szczelność układu klimatyzacji i czy okna Ci się dobrze domykają, może idą pod skosem i pojawia się minimalna nieszczelność ?
Będziesz musiał jechać do tych podejrzanych naciągaczy niestety, bo sam bez narzędzi i specyficznej wiedzy w tym zakresie nie zrobisz nic. Pompowanie powietrza do układu, nawet pustego, jest szczytem głupoty- tym sposobem aplikujesz wilgoć do oleju kompresora- który musi zostać wymieniony (olej). Szczelność sprawdza się suchym azotem. Im szybciej wymienisz...
Witam Zastanawiam się czemu, używa się do sprawdzenia szczelności w klimatyzacji azotu, np pod ciśnieniem 15bar, zamiast użycia zwykłego kompresora powietrza. Kompresor maksymalnie podbije ciśnienie do 7bar. Czy tylko dla tego używa się azotu ponieważ możemy do 15bar czy jest jakiś inny powód Pozdrawiam
Tak jak wcześniej wspominałem, był w serwisie bosch Auto Polak i miał być zrobiony gruntowny przegląd klimatyzacji, został wymieniony filtr kabinowy sprawdzenie szczelności klimatyzacji oraz napełnienie
Wszystko to było wielokrotnie opisywane w sąsiednim wątku, ale czytać się nie chce, a pisania bzdur nikt nie zabrania, bo nie ma kompetentnego moderatora. To też dlatego pytam - manometr to tylko ciśnienie w układzie, a nie ilość czynnika. Myślałem o takim dobiciu, ale to by trzeba mieć pewność ze jest ok cała instalacja. Pozostaje dobry serwis, który...
Zmień mechanika. Sprężarka to nie jedyny element w tej układance. No właśnie jak kolega wyżej pisał....czy sprawdził szczelność układu?
Witam Chciałem sprawdzić szczelność połączeń w instalacji klimatyzacji multisplita przy pomocy azotu.Czy bylby ktoś uprzejmy udzielić informacji jak wysokie ciśnienie mogę zapodac do instalacji.Dziekuje za odp
Przecież możesz jechać na sprawdzenie szczelności klimatyzacji. Stwierdzi że nie widzi nieszczelności, to można nabić. To normalne że raz na parę lat klimę trzeba nabić, ale szczelny układ długo trzyma. Znam przypadek gdzie od 10 lat klima nie była napełniana i cały czas chłodzi.
Widocznie czynnika jest mało, jedź na serwis klimatyzacji, sprawdzą szczelność i nabiją układ, jeżeli jest szczelny.
Pierwsze co zrobiłem, to odczytałem błąd P0530 (ECN 053001) - coś z klimatyzacją. Pod samochodem widać było wylaną zielonkawą ciecz. Masz dziurę w układzie klimatyzacji. Sprawdzić na szczelność, usunąć usterkę, napełnić czynnikiem i cieszyć się sprawnym autem.
Tytuł Klimatyzacja Usterka Klimatyzacja nie działa skutecznie. Przyczyna Usterka sprężarki układu klimatyzacji. Usterka przewodów lub złączy komunikacji CAN lub usterka jednostki sterującej sprężarką układu klimatyzacji. Ciśnienie w układzie klimatyzacji jest za niskie lub za wysokie. Mógł wystąpić przeciek w układzie. Uwagi Układ kontynuuje sterowanie...
Witam W pierwszej kolejności jest sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji, chłodnicy. Czy było to zrobione ?
Sprawdź połączenia w sensie drożności, wiele nie ma rozbierania.
Stawiam na chłodnicę klimy, padają zawsze za silniczkiem wentylatora (trzy identyczne usterki chłodnicy w tamtym tygodniu). Wyjęcie chłodnicy do godziny czasu i łatwo sprawdzić szczelność.
Pytań kilka odnośnie klimatyzacji i chłodnicy klimatyzacji w VW Passat. 1) Czy można sprawdzić szczelność chłodnicy klimatyzacji bez napełniania jej gazem ? (czyli taniej niż za 180-200 zł) i czy napełnienie jej R134a jest konieczne celem sprawdzenia szczelności układu ?? 2) Jeżeli stwierdzono wyciek w chłodnicy klimatyzacji to czy można to jakoś zregenerować...
Szukam informacji o napełnianiu czynnikiem chłodzącym klimatyzacji samochodowych, co jest potrzebne aby skutecznie sprawdzić szczelność i sprawnie napełnić instalację klimy.
Pytałem cię ile ta klima nie działała? Tak jak było pisane ,trzeba sprawdzić na krótko czy załącza sprzęgło, albo jak jest( albo i niema) zawór sterujący. Pozostaje pokręcić wirnikiem itp i sprawdzić szczelność . Reszta wyjdzie po nabiciu klimy.
Rozwiązanie było proste - słaba wydajność klimatyzacji - nieszczelny układ, po wymianie oringów na przyłączach, sprawdzeniu szczelności i nabiciu klimatyzacji temperatura pomiędzy stronami jest taka sama.
Witam Posiadam Audi a3 z 2001r. wersja po FL, silnk 1.9 TDI ALH. Mam problem z klimatyzacją i wentylatorami. Wentylatory same się włączają mino, że klimatyzacja jest wyłączona i silnik jest zimny. Klimatyzacja nie miała sprzęgiełka i cewki. Po założeniu tych elementów, nabiciu i sprawdzeniu szczelności klimatyzacji nie nie chce ruszyć, ponieważ nie...
Normalnie mam azot i reduktor do 30 bar do sprawdzania szczelności klimatyzacji .
Pytanie zasadnicze czy masz gaz w układzie. Presostat jest czujnikiem podwójnym. W przypadku braku gazu nie pozwala załączyć klimy. Jeżeli zrobiłeś zwarcie na sygnale za minimalny stan gazu to klima ruszyła. Drugi styk to czujnik przekroczenia ciśnienia maksymalnego. Wyłącza on sprężarkę aby nie nastąpiło rozerwanie przewodów. Odkręć kapselek ze złącza...
No tak tyle że czynnik nabity i szczelność sprawdzona w zeszłym tygodniu
Klima powinna się załączyć. Zapewne instalacja jest nieszczelna. Trzeba zrobić test szczelności.
Napełnienie ze znacznikiem, sprawdzenie szczelności. Sprawdź przewody elastyczne.
Jeśli jest pusta to co Ty chcesz tam badać , najpierw napełnienie i szczelność
Sprawdzić szczelność układu, ilość czynnika, presostat, okablowanie
Pan sprawdził szczelność i napełnił układ. W jaki sposób? Jak zrobił maszyną próżnię to nie żaden test szczelności (mimo tego, że maszyny dumnie tak opisują ten etap) tylko osuszanie układu.Test szczelności to nabicie układu azotem lub hydrogenem i sprawdzenie szczelności pod ciśnieniem.
Witam. W temacie klimatyzacji jestem amatorem hobbystom. Zamontowałem sobie klimatyzację, kupioną z drugiej ręki, w moim audi A3. Klima oryginalna, wymontowana z innego Audi. Samochód na razie "na kołkach" przez jeszcze długi czas, ale zanim zacznę składać przód chciałem sobie sprawdzić szczelność instalacji klimatyzacji. Chciałbym zapytać jaką przejściówkę...
teraz używam do sprawdzenia czy układem mam w miarę szczelny. Ciekawe jak tą szczelność sprawdzasz? :D
Sprawdzenie szczelności nza warsztacie i napełnienie klimatyzacji..
Sprawa wyjaśniona. Sprężarka nie ma sprzęgła elektromagnetycznego. Sprawdziłem szczelność układu, czynnik uzupełniony, klimatyzacja działa prawidłowo - póki co.Dziękuje za pomoc i cierpliwość tym, którzy potrafią rzeczowo i konkretnie podejść do sprawy.
W moim ZOE klocki hamulcowe z przodu jeszcze są dobre, bo auto hamuje silnikiem. Program do obsługi hamowania odzyskowego to majstersztyk. Tylne okładziny hamulców bębnowych sprawdzę w lecie. Ręczny hamulec trzyma dobrze. Bateria jest ładowana jak popadnie, chociaż staram się zapamiętać, jak należy postępować, aby żyła długo. Pewnie po 7-8 latach straci...
Przed kolejnym nabiciem lepiej poproś by sprawdzili szczelność układu - próba ciśnieniowa.
Z wymianą raczej sobie poradzisz ale możesz mieć trochę rzeczy do poodkręcania po drodze, no i oczywiście zaraz po wymianie przydało by się pojechać do serwisu klimatyzacji na sprawdzenie szczelności i nabicie.
Przy małej ilości czynnika klima może się nie włączać bo nie pozwoli na to presostat niskiego ciśnienia. 0.74 i 0.25 g to chyba błąd pisowni, prawidłowo chyba 740 i 250 g czynnika. Szczelność sprawdza się azotem a nie powietrzem. Powietrze zawilgoci cały układ. Jeśli klima jest szczelna to jak gaz ucieknie ? Ostrożnie należy podchodzić do całkiem pustych...
Możesz śmiało montować te stare, przed montażem przesmaruj je olejkiem do klimy, a po montażu sprawdź szczelność.
A może gościu ci tylko nieznacznie uzupełnił ten freon i dlatego tylko 50. Nie widziałem jeszcze zakładu, który by się podjął sprawdzenia szczelności, napełnieniu i przetestowaniu za 50-70 zł. No i szkoda też psiaka. Pozdr.
Zwiększenie obrotów nie świadczy o tym że sprężarka się załączyła.Jeśli sprężarka by się załączała to pewnie by i klima chłodziła.Jedna z rurek która dochodzi do sprężarki powinna być bardzo zimna.Czy słychać stuk załączania sprzęgła?Czy może widziałeś jak sprzęgło się załącza?Czy wentylatory się włączają po uruchomieniu klimy?
Sprawdź szczelność za pomocą azotu.
Gdy odkręciłem plastik od rurki klimy, nacisnąłem to leci coś jak woda. Czy to koniec czynnika ? Nie chce nic uszkodzić i chyba, pojadę jutro by sprawdzili szczelność i dobili klimę..
Podczas włączania klimatyzacji manualnej z przycisku, nie uruchamia się wentylator. Czuć i widać zwiększenie obrotów podczas uruchamiania i to tyle. Klimatyzacja nabita i sprawdzona szczelność. Panowie zrobili tzw. serwis, wzięli kasę i stwierdzili, że problem jest w elektryce. Pomożecie laikowi?
Trzeba najpierw podpiąć do stacji i sprawdzić czy jest gaz. Jak nie ma to stacja wytworzy próżnię i sprawdzi szczelność. Jak jest nieszczelna nabija się azotem i sprawdza gdzie ucieka no chyba że przy użyciu UV będzie widać. Jak jest szczelna i nabita odpalamy klimatyzację i patrzymy czy ruszy kompresor i jakie ciśnienie nabija. I czy wentylator chłodnicy...
Witam.Autoklimy się nie "dobija". Należy ściągnąć czynnik,sprawdzić szczelność i napełnić. Pozdrawiam
Witam. Autor napisał ,że do układu wchodzi 650 gram r134a, następnie zapakował 2x320 = 640 gram jakiegoś zamiennika o nieznanej gęstości i właściwościach - do tego pomieszał to z nieznaną ilością chyba oryginalnego czynnika i liczy na poprawną prace układu. O przygotowaniu układu do napełniania -sprawdzenie szczelności i wytworzenie próżni już nie wspomnę.
Jak w temacie. Klimatyzacja nabita i sprawdzona szczelność w VW Golf IV 1.9TDi. Działa o ile nie najadę samochodem na dziurę albo wyboje - potem przestaje działać. O co chodzi!?
na mój gust to masz pustą klimę, wystarczy napełnić. W servisie VW płaciłem 100 zł ze sprawdzeniem szczelności układu
Bo ogrodnik ma tylko maszynkę do nabijania. Szczelność sprawdza się azotem.
Może ze się wyraziłem, nie chodziló mi jaka ilość czynnika jest w układzie ale czy jeszcze jest czynnik w układzie, bedę musiał podjechać do warsztatu. Nie rozumiem. O co ci chodzi. Napisałem jasno, że nie ma innej metody na 100% sprawdzenie ilości czynnika w układzie. Jak urządzenie działa ok, to można domniemywać, że ilość czynnika jest na tą chwilę...
Silnik 1,6 benzyna. Sprawdziłem bezpieczniki i nie są spalone, są dobre. Niepokoi mnie, że nie ma w ogóle nawiewu na kabinę. Klimatyzacja była nabijana , po dwóch dniach była sprawdzana jej szczelność i wszystko było w porządku.
została wczesniej nabita azotem czy innym gazem do sprawdzenia szczelności i sprawdzenie załączenia się spężarki POZDRAWIAM
A jeśli mam wymontowane te przewody, to jak mógłbym w ogóle sprawdzić szczelność tych przewodów?
Co za różnica na którą stronę, przecież to jeden obieg i ciśnienia się wyrównają. Trzymać ile się chce, im dłużej tym lepiej. Jak chce się dobrze sprawdzić stronę HP trzeba sobie podzielić układ, tj. rozłączyć i zaślepić i można dobić 20 bar, ale szkoda na to zachodu. Jak jest długo szczelny na azocie to napełniam i zapraszam za kilka dni na przegląd...
sprawdzenie szczelności i dobicie czynnika Musisz po prostu pojechać do porządnego serwisu klimatyzacji, aby sprawdzili szczelność układu. Samo nabicie nie da ci nic, jeśli masz nieszczelność - czasem czynnik chłodniczy ucieka od razu, czasem powoli. Pomiar ciśnienia i sprawdzenie ewentualnych nieszczelności markerem pozwoli ustalić sprawność układu....
Odkopuje temat. Napiszę co do tej pory wymieniłem i sprawdziłem. Wymieniony czujnik zmiennej pojemności Wymieniony opornik chłodnicy Sprawdzony presostat(wentylator się załącza na drugi bieg) Klimatyzacja sprawdzona pod kątem szczelności i czynnik uzupełniony. Problem wciąż związany z brakiem działania klimy na postoju ale w sumie podczas jazdy ponad...
niski poziom czynnika = brak pracy wentylatorów. Innego wytłumaczenia nie mam. Co ciekawe, "szafa" badająca automatycznie również szczelność instalacji zaraportowała, że instalacja jest szczelna. niski poziom czynnika = niskie ciśnienie na czujniku i brak załączenia kompresora klimatyzacji . W efekcie czego mamy niskie ciśnienie po stronie wysokiej...
Podejrzewam że w takim przypadku nic nie zrobisz na własną rękę i trzeba oddać do serwisu ,prawdopodobnie problem jest ze szczelnością .Pozdrawiam
witam ponownie, mam pytanie, odnośnie układania rurek do klimatyzacji. Udało mi się włożyć w rurę 2 rury 1/2 cala i 2 rury 1/4 cala, niestety nie mam pewności czy rurki gdzieś się nie "przegięły". Pytanie mam następujące: Czy jeżeli rurka się gdzieś "przegięła" a następnie została naprostowana to czy instalacja klimatyzacji będzie działać? jakie jest...
Nie dostałbem za darmo:) w serwisie klimatyzacji sprawdzili szczelność i ciśnienie dobija do 30 atmosfer i zaczyna mieszac cieple z zimnym przez co nie chłodzi. Ponoć to wina tego że się wentylator nie włącza. Sam wentylator na wyłączonym ciężko się obracał i myślałem że można to jakoś usunąć prostym sposobem unikając dużych kosztów.
Witam. A kiedy sprawdzales zawartosc czynnika chlodzacego i szczelnosc klimatyzacji?
Witam Panowie mam problem, klima działała poprawnie ale nagle przestała. Pojechałem sprawdzić ciśnienie w układzie - poprawne ,szczelność jest. Klimatyzacja to climatronic, problem jest taki: - nie włącza się wogóle sprężąrka - gdzie znajduje się w tym aucie czujnik ciśnienia - presstart? - błędów brak - raz był błą sterownika skasowałem go i błędów...
Problem się rozwiązał po wizycie w serwisie klimatyzacji. Po sprawdzeniu układu okazało się, że w układzie były już opary gazu. I z tej przyczyny wiatrak się nie załączał. Po uzupełnieniu klimatyzacji wszystko działa jak powinno. Za 2 tygodnie mam podjechać na sprawdzenie szczelności układu.
Jak mowa o oplu to obstawiam ze masz nieszczelny skraplacz bo to bardzo czesta usterka w oplach ale trzeba sprawdzić szczelność azotem
Witam. Mam ostatnio problem w scenicu 2 mianowicie klimatyzacja została nabita, szczelność sprawdzona kilka razy za pomocą czujnika gazu i wyszło że szczelna. Po miesiącu klima praktycznie przestała działać. Osuszacz wymieniony skraplacz też wszystko na nowych uszczelkach. Po podłączeniu do komputera wyszło że nie ma ciśnienia w układzie. Czy ktoś wie...
Szanowny Panie To znaczy że kompresor jest jeszcze do uratowania tylko trzeba nabić klimę i uszczelnić układ aby to się nie powtórzyło Nabijałem klimatyzację w serwisie klimatyzacji w raz z usługą sprawdzenia szczelności wiosną zeszłego roku i miało być wszystko dobrze ale było dobrze do jesieni zeszłego roku i klimatyzacja przestała chłodzić gwarancji...
Kupiłem auto z nabitą klimą nie byłem nigdzie w serwisie i nie sprawdzałem ciśnienia gazu i szczelności, sprawdziłem tylko naciskając zawór czy gaz jest i tyle.
Czy udało się komuś ustalić ostatecznie jak to ma być? W Golf V, 1,9TDI 105KM (BKC) po naciśnięciu na panelu manualnego sterowania klimatyzacją przycisku ECO (włączam klimę) działa tylko wentylator chłodnicy wody. Klimatyzacji nie załącza się od razu tylko dopiero po pewnym czasie (20-30 minut). Klimatyzacja bardzo słabo chłodzi chociaż został dopiero...
Witam. VW Golf 1,9 TDI kombi klimatyzacja czynnik uzupełniony, szczelność sprawdzona a klimatyzacja nie działa . Początkowo po podłączeniu na krótko po chwili sprężarka się załączała i było OK. Teraz już to nie pomaga. Sprężarka działa na 100%
Proszę o poradę czy jest sens kupować te elementy i samodzielnie wymieniać? Nie ma sensu. Musisz jechać do kogoś kto nabije układ azotem do powiedzmy 20 atm i dokładnie sprawdzi szczelność. Masz super małą nieszczelność, ale każdą można wykryć.
U Ciebie będzie R134a, po wymianie skraplacz czyli po otwieraniu układu klimatyzacji, i teraz jego wysuszenie, zrobieniu próżni, sprawdzeniu Szczelności należy użyć urządzeń do tego, nabijanie gazu z puszki nie jest dobrym rozwiązaniem,
Witam Wszystkich, Mam problem z moim BMW E87 2005 r. 2.0D 143 KM (klimatyzacja Climatronic). Zauważyłem ostatnio, że klimatyzacja raz chłodzi a raz dmuch ciepłym powietrzem (pomimo,że na zewnątrz 27 st. a klimatyzacja nawet ustawiona na minimum). Gdy klimatyzacja nie chłodzi to wentylator chłodnicy nie pracuje. Gdy klimatyzacja jest włączona zawsze...
Podczas próby azotowej ubytku gazu nie będzie tylko w jednym przypadku (a czynnika po roku nie ma).....zawory serwisowe. Ja zawsze po nabiciu klimy lub w czasie próby azotowej sprawdzam szczelność zaworków. Około 70 % klimatyzacji wymaga dokręcenia zaworków.
Warto dodać, że czynnik raczej nie ucieka nam "sam z siebie", a już na pewno nie co roku, wbrew powszechnej opinii niektórych, że to normalne i co kilka miesięcy/rok jeżdżą uzupełniać czynnik, mimo nieszczelności gdzieś w układzie klimatyzacji przez co im ten czynnik wycieka. W swoich samochodach nie spotkałem się przez co najmniej kilka lat, żebym...
I tak trzeba jechać do gazownika chodź by sprawdzić szczelność, to założy taki jak ma być.
Witam Klimatyzacja dość leciwa (ok 15lat). Przetarciu uległa kapilara ocierając się o większą rurkę. Po zalutowaniu obu rurek i zrobieniu próżni fachowiec stwierdził że dalej jest drobna nieszczelność i zaniechał naprawy. Gdzie można szukać hipotetycznej usterki? Jak najlepiej sprawdzić szczelność/ewentualne usterki obiegu? Klimatyzacja jest na czynnik...
Witam serdecznie! Proszę o poradę dotyczącą uszkodzenia sprężarki klimatyzacji w samochodzie VW Golf. Mianowicie auto z 2018 roku przebieg 65000 nigdy wcześniej nie uzupełniałem czynnika klimatyzacji. W zeszłym roku klimatyzacja przestała działać prawidłowo i od tego czasu jej nie używałem. Czynnika było bardzo mało w układzie ok. 40g. W tym sezonie...
Co ci da nabicie klimatyzacji. Trzeba znaleźć dziurę i zrobić próbę szczelności. Z takimi kosztami musisz się liczyć.
Cześć. Nie dawno moja żona nabyła fiata doblo 1,3 multijet 90kM 2012r. Miało być wszystko super a okazało się jak zwykle. Klimatyzacja automatyczna bardzo słabo chłodzi. W serwisie sprawdzili szczelność i ciśnienia i wszystko jest ok. Posiadam multiecuscan i po zeskanowanie nie ma żadnych błędów. Czy ktoś wie jak szukać przyczyny?. Będę wdzięczny za...
Witam Mialem przypadki ze wiazka laczaca pompe klimatyzacji ze sterownikiem nadwozia (klimatyzacji) byla uszkodzona zasniedziale przewody w wiazce ... niestety ople maja baardzo slabe wiazki pozatym sterowniki sa umieszczone w komorze silnika co przyspiesza utlenianie sie tych przewodow niestety moze skonczyc sie to sprawdzaniem przewodow ... wczesniej...
Witam, mam problem z klimatyzacją. Został wymieniony parownik, gdyż była nieszczelność na nim. Po sprawdzeniu szczelności, klima została nabita i okazało się, żę słabo chłodzi. Na kratce wylotowej, pokazuje między 10-14 stopni. Do tego rurka niskiego ciśnienia, idąca od kompresora do zaworu rozprężnego i rurka parownika, po kilku minutach jest cała...
Witam. Jestem początkującym forumowiczem. Przechodzę do konkretów. Mam problem z Klimactronic'kiem w skodzie octavia I 2001r. Mianowicie w klimatyzacji została wymieniona sprężarka, oczywiście po tym została napełniona i sprawdzona została szczelność u zaufanego serwisanta klimatyzacji. Problem wystąpił świeżo po tych operacjach, bo nie występowało...
Ubytek rozumiem że dopuścić r600a,a Nie. trza sprawdzić i skoro masz czas to sprawdź szczelność układu azotem:) Tak. Mam trochę doświadczenia w klimatyzacji, Trochę, a to chyba na wyrost powiedziane.
Reszta wszystko jest już wymyślone i wgl . Chodzi mi o na pełnienie układu tym zestawem Dodano po 7 Chodzi koledze o takie złączki jak na poniższym zdjęciu ? A po co to koło mikropasowe ? Nie wystarczy jak podepne się paskiem np pod pompę wody lub napęd od wału bezpośrednio? Ktoś podpowie jak sprawdzić szczelność układu po zamontowaniu ?
Dzisiaj dokonałem pomiarów i okazało sie ze po założeniu zworki na przewodach podłączonych do czujnika (jak domniemam ciśnienia gazu) znajdującego sie obok podszybia załączyła sie pompa klimatyzacji.I tutaj moje pytanie czy w takim przypadku należy wykonać wszystkie czynności konserwacyjne (uzupełnić "gaz",sprawdzić szczelność itp)związane z eksploatacją...
Wszystko ok klima napelniona sprawdzono szczelność i smiga...dziękuję za pomoc..
Tu uklad jest szczelny, nie jest to kwestia oringow. Nie ma problemu ze szczelnością tylko z tym jak wyzej. Czyli wymienię osuszacz i zawór i sprawdzę.
3 bary? I co dalej? Podstawowa sprawa - to szczelność instalacji. Spr. to napełnienie azotem do ok. 9 bar i ob. manometrów.. Samo spr. sprężarki nic ci nie da.
Faktycznie brak czynnika, sprawdzona szczelność i układ minimalnie nieszczelny :( Układ uszczelniony dodatkiem, zobaczymy ile wytrzyma.
hej, mam problem z diagnozą układu klimatyzacji. Klimatyzacja jest dobrze nabita, sprawdzono dwukrotnie szczelność układu i jest wszystko w jak najlepszym porządku. A tutaj niespodzianka i klimatyzacja nie chłodzi, natomiast podczas postoju, kiedy chwilowo wcisnę pedał gazu na obroty 3000 obr/min to zaczyna naprawdę dobrze chłodzić. Według testera diagnostycznego...
jestem z powrotem ... sprężarka klimy zregenerowana, klima nabita, szczelność sprawdzona, wiatrak wentylatora klimatyzacji sprawny kręci się, jak włączę AC słychać że zaczyna pracować sprężarka ale zimne powietrze nie leci :( a co chodzi? , bezpiecznik z AC jest dobry (wszystkie bezpieczniki są ok) regulacja siły nawiewu sprawna, sterowanie nie do końca...
Czyli muszę pojechać na "pełen" serwis ? Że tak powiem nabicie od zera, zarazem sprawdzenie szczelności itp ? Chociaż szczelna to jest bo manometr podpinałem wczoraj i ciśnienie w układzie trzyma.
Oczywiście, że powinieneś pojechać do warsztatu, gdzie opróżnią układ (wypompują gaz), wymienią czujnik i napełnią spowrotem układ i.......sprawdzą szczelność po tej czynności. Nie polecam naprawy samemu!
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. Nie mogę znaleźć przyczyny niedziałania klimatyzacji. wymieniona została na początku cewka i w miarę chodziło, nie załączał się pierwszy bieg wiatraka. Potem nowa cewka spaliła się kompletnie niszcząc łożysko oraz sprzęgło. Kupiona została druga sprężarka klimatyzacji....
Witam. Ostatnio zakupiłem volvo s 40 1.8 1998r. z niedziałającą klimatyzacją. W warsztacie została sprawdzona szczelność i nabita (około 800gramów czynnika) lecz dalej nie działa. Wentylator i sprężarka sie załączają ale przewody aluminiowe od klimy są gorące po załączeniu. Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
każdy profesjonalny zakład zajmujący się klimatyzacją samochodową potrafi to zrobić czyli wymienić olej sprawdzenie szczelności oczyszczenie i napełnienie i Ty nie musisz się niczym przejmować a jeśli w tym gdzie Ty byłeś kazali wymienić Tobie olej to najlepiej Olej ten zakład
Witam, Mam pewien problem z Zafirą A 1.8 16V, 2003 rok. Problem polega na wyłączaniu się klimatyzacji. Klient przyjechał z usterką całkowitej awarii klimatyzacji. Sprawdziłem na samym poczatku ciśnienie ( było 0) więc postanowiłem nabić klimatyzację. Po sprawdzeniu szczelności i nabiciu czynnika, klimatyzacja się uruchomiła. Problem jest jednak że sprężarka...
No a co ze słabym chłodzeniem...? Po pierwsze trzeba sprawdzić szczelność potem wymienić filtr osuszacz pewnie przytkany dodać oleju załadować czynnik i musi działać
Kolego kilka dni temu uszczelniałem właśnie u siebie v5. W sumie prosta sprawa, jutro albo pojutrze załaduję sprężarkę olejem, całość do auta i na sprawdzenie szczelności i nabicie. mam nadzieję,że będzie ok. a co do uszczelnień to sprawdź to: http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Z...
klimatyzacja szczelność klimatyzacja samochodowy szczelność sprawdzić szczelność lodówka
renault megane instrukcja obsługi uszkodzona skrzynka elektryczna wentylator chlodnicy obroty
Skoda Octavia III - tryb awaryjny, błędy doładowania turbiny Ekspres Siemens zgłasza "dosyp kawy" mimo pełnego pojemnika