Proszę poczytać, ogólny błąd https://fault-code.com/p0087/
Witam Mam w sprinterze błędy jak poniżej i nie idzie ich usunąć jednego texa wogole nie tłumaczy podrzuci ktoś opis? WDB9066571P356196 Dodano po 2 P1C6B00 P1C6BFB 229FFD P13DF00
Na dole skrzynki bezpiecznikow, opisany M. B jest od migaczy, a W od wycieraczek.
Masz dwa błędy związane z pustym zbiornikiem, wzrost emisji tlenków azotu był naturalną konsekwencją braku mocznika - stąd następne błędy. Nie wykasujesz ich bezpośrednio - trzeba zacząć od procedury ponownej inicjalizacji układu AdBlue. Nie słyszałem, żeby co innego niż Xentry dało radę. Zacznij od tego i najprawdopodobniej błędy się skasują. Czujniki...
Instalacja do sprawdzenia.
Witam, problem z Sprinterem 906 2.2cdi 110KM. Mianowicie wyskakują błędy: 2011 Miernik masy powietrza, zbyt mały przepływ. 2624 Czujnik Maf, dryf przesunięcia przy silniku pod obciążeniem. Zrobione praktycznie wszystko od uszczelnienia dolotu po regenerację turbin a nawet wymianę silnika na regenerowany (stary miał słabe ciśnienie na 1 i 2 cylindrze)....
ale tak, czy siak wszystkie obwody we/wy do ECU bez zewn. zasilań i masy. Zasilanie wspólne po przekaźniku, masa ze sterownika.
Wygląda na zwarcie 5v na jednej lini zasilania 1611-002 Supply voltage 1 of sensors- Voltage is too low. może ten czujnik doładowania ma zwarcie ,albo szukaj przetartej wiązki
o tych które podświetlają znaczki w liczniku
Witam, panowie od mercedesow potrzebuje pomocy z mercedesem sprinterem.(rocznik 2013 blaszak, silnik euro 6 z adblue). Podaje VIN: WDB9066331S855923. Wyskakuje check engine po odczycie kompem pokazuje dwa błędy 9100 usterka komunikacji CAN ze sterownikiem nieciągły Oraz 9128 próg wyłączenia z powodu niskiego napięcia tez nieciągły, Macie jakiś pomysł...
witam.sprinter2,2cdi 2002r.Problem.jechałem i zgasł silnik włączając kontrolkę edc:)czytałem na forum porównując,ale mam pytanie czy zgasnięcie silnika przez brak paliwa może właczyć edc???????to nowy nabytek wiec muszę porobić parę pierdół.Zalałem 7 litrów paliwa dla pewności ale dalej nic??????? Dodano po 7 I jeszce jedno. może to istotna wskazówka:)wczoraj...
Wiązka sprawdzona ,błąd można wykasowac,po wykasowaniu na postoju błąd się nie pojawia ale wystarczy kawałek ruszyć i wskakuje ponownie.
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Nie przypominam sobie takiej sytuacji w W203, ale wielokrotnie miałem z nią do czynienia w Mercedesie Sprinterze ze skrzynią Sprintshift (dosyć podobną). Właśnie błędy w komputerze silnika lub w systemie trakcji powodowały przejście skrzyni w tryb ręczny.
Moze zrób jakaś diagnozę możliwe ze są jakieś błędy
Nie w liczniku problem. Tam lubi sie synchro rozjechać. Ponadto padają klucze. Sprawdzałeś na innym ?
Mam Safkara SF360 w naszym Sprinterze, ale występuje problem z temperaturami. Często pokazuje błąd E1 lub E2 lub temperatury są za wysokie. Czasami pokazuje temperatury o około 5°C za wysokie, a czasem nawet o 40-50°C za wysokie. Sprawdziłem oba czujniki i mają około 110 Ohm przy 20°C. Kolejnym problemem jest to, że wyświetlacz nie jest zbyt jasny
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
Diagnozuj ODB. Tam będą zapisane błędy.
Podałem jedną z możliwych przyczyn, ale rocznik 2012 był już zdecydowanie wolny od tej wady.
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?
mogę naprawić stary
Może podasz pełne informacje odnośnie samochodu? Czy tak ciężko przeczytać regulamin tego forum?
Witam, mam ten sam problem, sprinter na postoju łapie 4 błędy i brak mocy, czasami jak dam mu miedzy 3000-4000 tys obrotów to po chwili łapie błędy i tryb awaryjny, czy udało wam się rozwiązać problem ?
Podłączałeś interfejs ? są jakieś błędy ?
Zapomniałem o jednej ważnej rzeczy, a mianowicie ta usterka nie występuje non stop. Czasem przez kilka godzin auto jeździ bez problemowo lub z małymi problemami. auto sprawne. przyczyna usterki to przetarty kabelek w wiązce idącej po łapie silnika... niby nic a...
2623 robiłem dwa razy. Raz był uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania ( na dole po lewej stronie obok intercoolera) a drugi raz był nieszczelny intercooler. Po każdej naprawie robiłem adaptację przepływomierza i chyba reset czujnika doładowania. 2623 -01 to przepływ powietrza na wolnych za niski. Był wcześniej post o tym.
Tak się składa że właśnie szukam roboty, szczerze jest w tym roku trudno. Do tego koniec roku i lekki zastój w branży zrobiły swoje. Potencjalni pracodawcy są bardzo ostrożni w tym roku. 2 lata temu szukałem pracy 15min, wysłałem 3cv przez internet i na zajutrz przebierałem w ofertach. Wątek główny: Sprinter-> błąd lampki oświetlenia wnętrza-> uszkodzony...
Jakieś błędy
U siebie w sprinterze też mam problem ze skaczącym ciśnieniem w układzie CR, i wymiana zaworu M-prop na pompie nie pomogła, a wtrysków nie sprawdzałem, tak więc u siebie też podejrzewam wtryski. Co prawda mam inny silnik ( om642)
Sprawdziłem wakuometrem podciśnienia nie wygląda tam żeby coś było nie tak. Jeśli chodzi o sprawdzenie uszczelki kolektora nie za bardzo rozumiem czy to chodzi ci o wejście do turbiny, ponieważ tylko jedna rura idzie od filtra do turbiny - załączam zdjęcie, jeśli masz jakiś sposób na zatkanie/ zatrzymanie ciśnienia tak aby utrzymać te 0,5 - 1 bara proszę...
I te błędy, sądząc z opisu wskazują na uszkodzenie pompy lub obwodów.
Czym ty to czytałeś. Pompa do naprawy.
Jak odczytałeś błędy to masz też i ich opis. Pozdrawiam.
Trzeba hht win zmienić variant code.
Fajnie by było jakbyś napisał, jakiego modelu Sprintera uszkodzenie dotyczy - bo dlaczego ja mam się niby domyślać??? Komu powinno zależeć na rozwiązaniu problemu? Mnie czy tobie? Jeżeli chodzi o Sprintera 906 i Vito 639 to była usterka fabryczna objawiająca się błędem wskazań ale w górnym zakresie (pełny i prawie pełny) Jednak błędy faktycznie wskazują...
A po wpięciu do OBD jakieś błędy pokazuje.
Panowie znalazłem tłumaczenie kodów błędów ale niestety po niemiecku P025113 Das Bauteil Mengenregelventil hat einen elektrischen Fehler. Es liegt eine Unterbrechung vor. Nie bardzo wiem o który zawór chodzi . P246309 Der Rußgehalt des Dieselpartikelfilters ist zu hoch. Es liegt ein Bauteilfehler vor. Ten błąd mówi chyba o zapchanym DPF , błąd ten jest...
A pomiar kompresji był robiony? Błędy jakieś?
Instalacja tam szukaj.
to może być zapamiętany błąd w sterowniku możesz spróbować odłaczyć aku na parę minut (u kolegi to pomagało tyle że w sprinterze) albo wykasować błędy kompem dodam że kolega miał podobny problem i radził sobie w ten sposób tyle że przyczyna była wiadoma (olej wypluwany przez turbinę) czy to była jedyna przyczyna tego nigdy się nie dowiedzieliśmy bo...
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże to musisz odczytać błędy.
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Witam Czy udało się naprawić usterkę? bo mam te same błędy w Mercedesie S212 E200 T-Model
Czy rozwiązał ktos ta zagadke bledu p010129 z migajaca kontrolka i bledem ktory nie da sie skasowac
To że wywalił błąd o ciśnieniu nie świadczy tylko o zużytej pompie.
Zapewne błędy pojawiły się już przy awarii fabrycznej. Działać powinna, ale głowy nie dam. W Mercedesach najczęściej błędy same znikają po usunięciu usterki (tak przynajmniej bywa z czujnikami ABS - nie wiem jak z całym sterownikiem).
witam Czy ktoś rozwiązał ta usterkę mam identyczne objawy zaczęło się od sondy lambda , wymieniłem na nową błąd znikł a pojawił się właśnie od siłownika przepustnicy na zimnym się kasuje i autko działa dopóki się go nie zgasi po zgaszeniu błąd wraca
podaj jakie widzi cisnienie na listwie? Tylko że tam nie ma listwy.
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem v6 3.0 a konkretniej mam takie błędy p064 i p108. Auto po paru godzinach postoju ciężko zapala; świece są sprawdzone i są dobre, proszę o pomoc.
https://obrazki.elektroda.pl/1441824000_... Cześć wszystkim, Mam problem z kontrolką SRS w mercedes sprinter 2013r. Są błędy jak w załączniku który zobaczycie poniżej. Moje podejrzenie jest do modułu air bag. Mogę kupić drugi nowy to nie problem tylko czy nowy trzeba jakoś kodować? Jeśli tak to auto com tego chyba nie zrobię ponieważ...
Za wszystkie błędy przepraszam :) ale ma ktoś może wiadomość o jaką pytałem ?
Podpiąłeś się pod interfejs? Sprawdź błędy jak możesz
witam wszytkich , problem został rozwiązany mianowicie uszkodzone były regulatory ciśnienia doładowania ,umieszczone są na prawym nadkolu . mam nadzieje że komuś przyda się ten post,
Wyjąć wtryski i zobaczyć czy podają dawkę. Komp został stary ?
panowie co oznaczaja błedy mercedes sprinter 2003 rok ABS ; 1 - C167D 2 - C15F5 co one oznaczaja
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa. A co moze ci dać odłączenie aku na 8h. Pierwsze podłącz jakiś tester by sczytać błędy. Sprawdź oringi na czujniku cienienia na listwie common rail
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
Potzrebuje rowniez schemat instalacji elektrycznej do Sprintera !!
Tak,idzie odczytać błędy w sprinterze za pomocą PC.Jest jednak potrzebne do tego PC pewne coś,i tu zaczynają się schody.To "coś" jest stosunkowo łatwo dostepne,jeżeli się dysponuje dosyć dużą liczbą papierków emitowanych na zasadzie monopolu przez NBP.
p1352 to dokładnie rzecz ujmując błąd skoku iglicy. Kłopot w tym, że wtrysk sterujący jest nowy i sprawny ma 115omów (mikro omów??) oporności. Dlatego zastanawia mnie co sie skopało, że samochód pracuje jakby nie miał tego wtrysku?? Błędy : P1350 (chyba pompa) P1352 (wtrysk) są błędami tymczasowymi, które swobodnie kasuję, ale odnawiają się. Czy jest...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
MPPS lub BDM100.
W czasie tych 4 sekund łapie błędy i następnym razem EDC świeci. Problem wydaje się leżeć w zasilaniu komputera. Należałoby posprawdzać, które z zasilań pozostaje chwilę po wyłączeniu kluczyka.
Potrzebny schemat elektryczny silnika 3.0 V6 180koni do sprintera. Wyskakuje mi błąd silnik wchodzi w tryb awaryjny a na komputerze pokazuje że jest za niskie napięcie 5V na czujniku. Czujnik poziomu oleju jest ok. Wiązka także. To musi być jakiś czujnik inny powiązany zasilaniem.
auto com-a podłączali, ale czy wogóle połączyli się to już nie laska napisać , czy wogóle jakieś błędy są to też
Może ktoś wie, który błąd jest odpowiedzialny za blokowanie silnika? Jeżeli trzeba mogę rozpisać wszystkie błędy.
Dwa sposoby. 1, odczytać stary kod i zaprogramować transponder. 2. mieć odczytany transponder i wpisać go . Nie musisz mieć fabrycznego sprzętu.
mi wyskakuja głupoty jak diagnozuje błąd P 2203 TO PISZE MI zewnetrzny regulator dawki paliwa ... ale to jak sprawdzam silnik ... sugerujesz ze wszystkie błędy sa od Chamulców?
Auto pali dobrze, na zimnym max obr 2500, troche pobiega i 3400 obr min max Poza tym nie ma siły jechać. Błędy zaraz podeśle.
Panowie posłuchał bym Gerrego.
siema miałem ten sam problem przepływomierz padł ... :cunning: :cunning: :cunning:
Nie wykazało nic szczególnego tzn. Podaj jakie błędy tam były.
Skasowalem ponieważ chciałem wyeliminować niepotrzebne błędy. Oczywiście wydrukowałem sobie błędy i postaram się je przeanalizować. Nie mam doświadczenia z MB i nie wiem jak tam jest zbudowana sieć. Miałem kilka błędów z silnika U0073 U0447 U0429 Skrzyni biegów C002 ESP C0220 C007A C1186 C1182 SAM 9095 90DA0 Instrument KI906 9100 MRM906 9349
To dosyć popularna usterka w tych silnikach. Kilka czujników ma to samo źródło napięcia i jakiekolwiek obciążenie/zwarcie na tej linii powoduje błędy nawet na czujnikach nie będących powodem usterki. Wyczytałem sprawdzić napięcie 5v tylko kiedy mam to zrobić gdy błąd znika po zgaszenie i ponownym zapaleniu auta , to jest chyba jakiś chwilowe zwarcie...
Auto jeździ normalnie kilkanaście czasem więcej kilometrów. W pewnym momencie zapalają się kontrolki i traci moc. Po podłączeniu kompa błędy P213862 oraz P060D00. Wymieniony pedal gazu i przepustnica. Objawy nie zniknęły. Ma ktoś jakieś sugestie.
EDC16. Lampka gaśnie, ale błędy w sterowniku zostają.
Oba błędy 2624 2626 świadczą o DPF i powodują przejście sterownika w tryb awaryjny - max 3000obr. i brak ładowania turbiny - jedziesz żółwiem. 1436 to chyba od klimatyzacji i nie powoduje utraty mocy. 99% to DPF, jednak trzeba to potwierdzić dokładną diagnostyką. Często same numery błędów nie mówią wszystkiego.
SD dała radę adaptacja przepływomierza , sondy lambda ,niestety w tym samochodzie podmiana przepływki skutku nie przyniesie tylko adaptacja czujników .
Witam koledzy, mam problem z ABS w w/w Sprinterze Pokazuje mi błędy, po odpaleniu i skasowaniu nie ma nic. Jednak jak ruszę pokazuje się litania nie wiem od czego zacząć szukać. -4D35 CZUJNIK KONTA SKRĘTU -7266 CAN czas przerwy ESP -7270 prędkość pojazdu oś tylna -44A8 czujnik prędkości koło lewy tył szczelina powietrzna -6800 CAN ESP (może że jest...
tym tez launchem sprawdzałem dziś ciśnienie paliwa ale nie wiem czy z listwy czy z czujnika na pompie zczytuje- bo nie znam się. Mój specjalista w tej dziedzinie jest dziś nieosiągalny, w każdym razie przy opisie-"rail pressure" ciśnienie na wolnych obrotach to ok 250bar na wysokich ponad 1000bar w załączniku zdjecie na wolnych, mam tez filmik z pracy...
Przypomniałem sobie, że przekaźnik świec żarowych wisi na tej samej linii komunikacyjnej LIN co regulator napięcia. Oczywiście w tych nowszych. Tak więc świecenie kontrolki świec i błędy ładowania mogą mieć zbieżną przyczynę.
Niestety tak czy inaczej to pompa
Witam! Silnik ze sprintera 2.9TD, 602.980, 95 rok. Nie mogę znaleźć wyjaśnienia kodów błędów, wszystkie rozpiski które przeszukałem nie pomogły mi. Błędy to: P1328 P10F3 P0683 P087F P1392 Z góry dziękuję.
Na razie tylko błędy. Jutro sprawdzę parametry klimy i zdam raport.
Post zdublowany
Jakieś błędy się pokazały po podpieciu do komputera ?
Mercedes sprinter 1998r. 2,2 nie odpala jak jest zimny. w momencie jak odpalam go w inny sposób,pochodzi dosłownie 4 sekundy i już pali z pół obrotu bez problemu, dopóki nie ostygnie znowu. W okolicach filtra i pompy wtryskowej szczelność ok!!! Błędy wykasowane.
Witam. Mam sprintera 213 2,2cdi r2011, 165tys km. Jadąc na autostradzie zgasł i niechce odpalić. Podpięcie kom. Błędy P0107staly, P0087 nieciągły ,P0A0F nieciągły. Auto jest w warsztacie w Niemczech i chcą mi zmienić wszystkie pompowtryski 1600 € Pomocy.
Jaki opis tego błędu?
Panowie wracając do przejściówki, pożyczyłem od kolegi i podłączyłem sprintera z 2003 lub 2004r i powiem że silnik (CDI), abs połączył się , SRS niestety nie i teraz pytanie czy ktoś kasował błędy srs w jakimkolwiek mercedesie?
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
czy udało się rozwiązać problem? Mam dwa sprinterki 906 316 z tym samy błędem....
Problem rozwiązany, tema do zamknięcia. Pozdrawiam Dawid
Co to znaczy nie reaguje na nic? Tablica świeci , immo gaśnie ?
Przyczyną tego błędu jest zgięty korbowód na cylindrze 2 licząc od przodu samochodu. A zgiął się przez lejący wtrysk. https://obrazki.elektroda.pl/2959395100_...
A teraz powiedź czemu to wszystko było wymieniane. Dodatkowo pod jakie urządzenia diagnostyczne był ten mercedes podpięty, jakie miał ewentualnie błędy i jakie parametry silnika.
błędy sprinter odczytać błędy sprinter błędy mercedes sprinter
połączyć laptop wzmacniacz wariuje klawiatura tokarka samoróbka
ładowanie lifepo4 plazma protect
Błąd 2096 po zamontowaniu emulatora w Mazdzie Jak odzyskać kod do radia Hyundai Tucson 2018?